PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander spil in internationaal online pedonetwerk



Hatert
15-03-11, 10:47
di 15 mrt 2011, 10:30 | 3 reacties


Nederlander spil in pedonetwerk

AMSTERDAM - De politie heeft onlangs in Nederland een persoon aangehouden die ervan wordt verdacht de spil te zijn geweest in een internationaal online pedonetwerk. Dit heeft de politie Zaanstreek-Waterland dinsdag bekendgemaakt. Wereldwijd zijn aanhoudingen verricht.

De Nederlander, woonachtig in de regio Zaanstreek-Waterland, wordt gezien als de hoofdverdachte. Ook de server waar de gegevens van het online pedofielennetwerk werden beheerd, bevond zich in Nederland.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9270066/__Nederlander_spil_in_pedonetwerk__.html

barfly
15-03-11, 20:08
Amir L wat zou zijn achternaam zijn?

Spoetnik
15-03-11, 20:14
Amir L wat zou zijn achternaam zijn?

Amir I.

Als je op Amir Krommenie zoekt op google komt je er wel achter.

Joesoef
15-03-11, 21:31
Amir L wat zou zijn achternaam zijn?


Geen L maar een I met een puntje er achter (nadeel van dit contrast).


http://www.schoolbank.nl/klasgenoot/amir-ish-hurwitz/3456969158

barfly
15-03-11, 22:58
Inderdaad Amir ish-hurwitz

Mark
16-03-11, 07:59
zo zie je maar weer wat er gebeurt met een goudeerlijke allochtoon als ie te lang tussen de smerige K4 woont :(

naam
16-03-11, 09:09
di 15 mrt 2011, 10:30 | 3 reacties


Nederlander spil in pedonetwerk

AMSTERDAM - De politie heeft onlangs in Nederland een persoon aangehouden die ervan wordt verdacht de spil te zijn geweest in een internationaal online pedonetwerk. Dit heeft de politie Zaanstreek-Waterland dinsdag bekendgemaakt. Wereldwijd zijn aanhoudingen verricht.

De Nederlander, woonachtig in de regio Zaanstreek-Waterland, wordt gezien als de hoofdverdachte. Ook de server waar de gegevens van het online pedofielennetwerk werden beheerd, bevond zich in Nederland.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9270066/__Nederlander_spil_in_pedonetwerk__.html

Huh, geen k4?

Mark
16-03-11, 09:29
Huh, geen k4?

denk eens logisch na.

een echte moslim doet zoiets niet

DUS: je kunt hem als k4 beschouwen

Dus wederom bewijs tegen de K4

:)

super ick
16-03-11, 09:55
Huh, geen k4?

Ja doe er maar een beetje verbaasd over. Dit is erg voor Hatert hoor!

naam
16-03-11, 13:38
denk eens logisch na.

een echte moslim doet zoiets niet

DUS: je kunt hem als k4 beschouwen

Dus wederom bewijs tegen de K4

:)

Gelukkig maar.

Spoetnik
16-03-11, 18:53
zo zie je maar weer wat er gebeurt met een goudeerlijke allochtoon als ie te lang tussen de smerige K4 woont :(

Amir Ish Hurwitz is toch echt een joodse naam. Die was dus toch al k4.

Pizzaman
16-03-11, 20:59
Amir Ish Hurwitz is toch echt een joodse naam. Die was dus toch al k4.

Misschien is dat wel K5 dan? :maf3:

barfly
16-03-11, 23:59
Amir Ish Hurwitz is toch echt een joodse naam. Die was dus toch al k4.

Ish-Hurwitz is inderdaad joods maar Amir weer niet. Raadselachtig.

mark61
17-03-11, 00:09
Amir Ish Hurwitz is toch echt een joodse naam. Die was dus toch al k4.

Je weet niet, wellicht is ie bekeerd.

mark61
17-03-11, 00:10
Ish-Hurwitz is inderdaad joods maar Amir weer niet. Raadselachtig.

Ivriet en Arabisch zijn verwant. Dus ook een aantal namen. Verder is het niet ondenkbaar dat een jood met roots in een Arabisch land een Arabische naam heeft. Een eeuw geleden was het hip in Engeland om Omar te heten.

Hatert
17-03-11, 00:30
Amir betekent boomtop in het hebreeuws = hooggeplaatst figuur.. Zijn achternaam eindigt op witz = dat veraadt een oost-europese joodse achtegrond.

mark61
17-03-11, 00:33
Amir betekent in het hebreeuws hooggeplaatst figuur..

Net als in het Arabisch.

fisherman1969
17-03-11, 00:37
Amir betekent boomtop in het hebreeuws = hooggeplaatst figuur.. Zijn achternaam eindigt op witz = dat veraadt een oost-europese joodse achtegrond.

Ja dat zat er dik in !
Wat een mop he ?
:verrassin

Hatert
17-03-11, 00:50
Net als in het Arabisch.

Het is aannemelijker dat zijn naam een hebreeuwse origine heeft.

mark61
17-03-11, 00:51
Het is aannemelijker dat zijn naam een hebreeuwse origine heeft.

Zeker; ik wijs op de verwantschap tussen de twee talen.

justus
17-03-11, 07:00
waarmee maar weer eens is bewezen dat pedofilie etnisch is veroorzaakt....:vingers:

super ick
17-03-11, 10:10
waarmee maar weer eens is bewezen dat pedofilie etnisch is veroorzaakt....:vingers:

Ik zie nog steeds niet in waarom een gearrangeerd huwelijk met een meisje van 12 waar je dan sex mee 'mag' hebben van je god, geen pedofilie zou zijn.
Het komt massaal voor in moslimlanden.

Kennelijk maakt het dus uit waar en onder welke omstandigheden je sex met minderjarigen hebt.

Doe je het als moslim in bijv. Pakistan dan ben je ineens geen pedofiel?

Slinger
17-03-11, 10:13
Ik zie nog steeds niet in waarom een gearrangeerd huwelijk met een meisje van 12 waar je dan sex mee 'mag' hebben van je god, geen pedofilie zou zijn.
Het komt massaal voor in moslimlanden.

Kennelijk maakt het dus uit waar en onder welke omstandigheden je sex met minderjarigen hebt.

Doe je het als moslim in bijv. Pakistan dan ben je ineens geen pedofiel?

In islamitische landen bestaan geen wetten tegen pedofilie en ze hebben het voorbeeld van de profeet, dus lijkt er geen probleem te zijn.

Hatert
17-03-11, 11:28
Ik zie nog steeds niet in waarom een gearrangeerd huwelijk met een meisje van 12 waar je dan sex mee 'mag' hebben van je god, geen pedofilie zou zijn.
Het komt massaal voor in moslimlanden.

Kennelijk maakt het dus uit waar en onder welke omstandigheden je sex met minderjarigen hebt.

Doe je het als moslim in bijv. Pakistan dan ben je ineens geen pedofiel?

Pedofilie is een psychische afwijking en houdt niet op bij 1 minderjarige. Huwelijken op jonge leeftijd zijn dat niet.

Het komt helemaal niet massaal voor in Islamitische landen. De meeste islamitische landen hebben een minimum huwelijkse leeftijd. Je kunt dergelijke huwelijken denk ik eerder vinden in gebieden die nog niet ontwikkeld zijn, zoals de amazone, onherbergzame berggebieden, afrika etc..

Wijzen naar andere landen met verkeerde info maakt het sexueel misbruik en pedofilie in Nederland niet minder om. Waarom komt pedofilie zo massaal voor onder de k4's?

knuppeltje
17-03-11, 11:45
Pedofilie is een psychische afwijking en houdt niet op bij 1 minderjarige. Huwelijken op jonge leeftijd zijn dat niet.

Zolang een man in een moslimland meerdere vrouwen tegelijk getrouwd kan zijn - en dat hij door slechts een aantal keren de scheidingsformule uit te spreken weer gescheiden is - kan hij met zoveel jonge meisjes trouwen als die brave vrome man dat wil, en dus ook legaal zijn pedofiele lusten botvieren.
Ok, in een aantal moslimlanden moet hij die scheiding bij de bevoegde instanties melden, maar dat is een wassen neus.

Hatert
17-03-11, 11:56
Zolang een man in een moslimland meerdere vrouwen tegelijk getrouwd kan zijn - en dat hij door slechts een aantal keren de scheidingsformule uit te spreken weer gescheiden is - kan hij met zoveel jonge meisjes trouwen als die brave vrome man dat wil, en dus ook legaal zijn pedofiele lusten botvieren.
Ok, in een aantal moslimlanden moet hij die scheiding bij de bevoegde instanties melden, maar dat is een wassen neus.

Het trouwen met meerdere vrouwen gaat niet zoals jij dat zegt. Is ook niet in elk land mogelijk en de scheidingswijze zoals jij dat voorstelt is ook niet zoals jij dat zegt.

Anyhow trouwen met een minderjarige voor de Nederlandse wet is iets anders dan pedofilie.

In deze zaak gaat het voornamelijk om pedohomos. In een moslimland en de rest van de wereld kun je niet met kleine jongens trouwen.

knuppeltje
17-03-11, 12:32
Het trouwen met meerdere vrouwen gaat niet zoals jij dat zegt. Is ook niet in elk land mogelijk en de scheidingswijze zoals jij dat voorstelt is ook niet zoals jij dat zegt.

Anyhow trouwen met een minderjarige voor de Nederlandse wet is iets anders dan pedofilie.

In deze zaak gaat het voornamelijk om pedohomos.

In een moslimland en de rest van de wereld kun je niet met kleine jongens trouwen.

Zo is het wel, dus niet jokken.

Trouwen met een minderjarige is hier aan specifieke regels gebonden. Maar het gaat dan niet over ouwe bokken die graag een groen blaadje willen. Tevens is bigamie hier verboden. Een islamitische huwelijk telt hier niet voor de wet. Ook dat weet jij heel goed.

Doe er maar mee wat je wil, mijn zegen heb je.

Hier ook niet. Maar dat is blijkbaar in bepaalde moslimlanden geen enkel beletsel om grootschalig misbruik van jongetjes in madrassa's bijvoorbeeld tegen te houden. Als je daarover informatie wil, dan moet je Betsie Udink maar eens lezen. Ik heb haar hier wel eens geciteerd uit het boek dat ze over haar jarenlang verblijf Pakistan schreef.

Slinger
17-03-11, 12:36
Het trouwen met meerdere vrouwen gaat niet zoals jij dat zegt. Is ook niet in elk land mogelijk en de scheidingswijze zoals jij dat voorstelt is ook niet zoals jij dat zegt.

Anyhow trouwen met een minderjarige voor de Nederlandse wet is iets anders dan pedofilie.

In deze zaak gaat het voornamelijk om pedohomos. In een moslimland en de rest van de wereld kun je niet met kleine jongens trouwen.

Kijk maar eens in Afghanistan. Daar is sexuele omgang van mannen met jonge jongens een geaccepteerd verschijnsel. De taliban zijn er ook niet vies van.

Karin.N
17-03-11, 12:42
Pedofilie is een psychische afwijking en houdt niet op bij 1 minderjarige. Huwelijken op jonge leeftijd zijn dat niet.

Het komt helemaal niet massaal voor in Islamitische landen. De meeste islamitische landen hebben een minimum huwelijkse leeftijd. Je kunt dergelijke huwelijken denk ik eerder vinden in gebieden die nog niet ontwikkeld zijn, zoals de amazone, onherbergzame berggebieden, afrika etc..

Wijzen naar andere landen met verkeerde info maakt het sexueel misbruik en pedofilie in Nederland niet minder om. Waarom komt pedofilie zo massaal voor onder de k4's?

Pedofilie komt overal terwereld voor, alleen JIJ wil dat niet zien. Maar daarmee verdwijnt pedofilie niet, het is er!
Hier lijkt hetv alsof er meer pedofilie is, maar dat komt doordat er OPENLIJK over geschreven wordt. Mensen zien HIER het gevaar, praten erover!

Zolang jij niet wilt inzien dat het overal voorkomt, is discissieren met JOU zonde van de tijd. JIJ wilt een FANTASIEWERELD vergelijken met de ECHTE WERELD.

Ik krijg steeds meer een vieze smaak in de mond als ik jouw priksels lees. Het lijkt wel of je geniet van dergelijke zaken. Ik als moeder van 4 kinderen gruw van pedofielen en ik ben iedere dag opnieuw blij dat ik leef in een land waarin de gevaren van pedofilie bekend zijn en er open en eerlijk over wordt gesproken.

Het lijkt mij verschrikkelijk wanneer je in een land leeft waarin je als bijv. 10 jarig meisje wordt misbruikt door een familielid en je al het besef hebt dat je er NOOIT over mag spreken. Want de eer van jouw familie zit tussen jouw benen.,..... Dit gebeurt en door het te ontkennen ben je wat mij betreft niet ver verwijderd van de werkelijke daders..

Hatert
17-03-11, 12:47
Zo is het wel, dus niet jokken.

Trouwen met een minderjarige is hier aan specifieke regels gebonden. Maar het gaat dan niet over ouwe bokken die graag een groen blaadje willen. Tevens is bigamie hier verboden. Een islamitische huwelijk telt hier niet voor de wet. Ook dat weet jij heel goed.

Doe er maar mee wat je wil, mijn zegen heb je.

Hier ook niet. Maar dat is blijkbaar in bepaalde moslimlanden geen enkel beletsel om grootschalig misbruik van jongetjes in madrassa's bijvoorbeeld tegen te houden. Als je daarover informatie wil, dan moet je Betsie Udink maar eens lezen. Ik heb haar hier wel eens geciteerd uit het boek dat ze over haar jarenlang verblijf Pakistan schreef.

Hou toch op met je gezeur. Het is de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, kortom gewoon onzin wat je hier stelt.

Bigamie mag hier niet, maar je mag wel oneindig veel minaressen hebben.

Betsy Udink moet je bij mij niet mee aankomen, Ik weiger iets van haar te lezen. Wat een pleuriskankerhoertje is dat zeg. Ik heb meer respect voor Hirsi Ali dan zo'n kankerhoertje als Betsy Udink. Een zeer scheinheilig en kwwaadaardige mens.

Anyhow, voorlopig zitten we hier met 70.000 pedohomoleden die door een Nederlander zijn gefaciliteerd.

Slinger
17-03-11, 12:58
Hou toch op met je gezeur. Het is de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, kortom gewoon onzin wat je hier stelt.

Bigamie mag hier niet, maar je mag wel oneindig veel minaressen hebben.

Betsy Udink moet je bij mij niet mee aankomen, Ik weiger iets van haar te lezen. Wat een pleuriskankerhoertje is dat zeg. Ik heb meer respect voor Hirsi Ali dan zo'n kankerhoertje als Betsy Udink. Een zeer scheinheilig en kwwaadaardige mens.

Anyhow, voorlopig zitten we hier met 70.000 pedohomoleden die door een Nederlander zijn gefaciliteerd.


Oren dicht en ogen dicht als iemand iets zegt dat je niet bevalt. En maar schelden en maar schelden. Ik ben benieuwd of de modereerknop het al weer doet.

knuppeltje
17-03-11, 13:10
Hou toch op met je gezeur. Het is de bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, kortom gewoon onzin wat je hier stelt.

Bigamie mag hier niet, maar je mag wel oneindig veel minaressen hebben.

Betsy Udink moet je bij mij niet mee aankomen,

Anyhow, voorlopig zitten we hier met 70.000 pedohomoleden die door een Nederlander zijn gefaciliteerd.

Nee dat is geen onzin. En ontkennen helpt je echt niets.

Het eerste was me al heel lang duidelijk. Die laatste mag je zoveel willen als dat je dat wil, of je ze krijgen kunt, is wat anders.

Dat dacht ik al. Vandaar ook het zinloos gescheld van je.

Ik kan er ook niets aan doen. Maar ik zei al: doe er maar mee wat je wil, mijn zegen heb je.

Mark
17-03-11, 14:36
hoe dan ook is dit duidelijk een allochtoon en geen nederlander

Hatert
17-03-11, 15:52
Oren dicht en ogen dicht als iemand iets zegt dat je niet bevalt. En maar schelden en maar schelden. Ik ben benieuwd of de modereerknop het al weer doet.

De gluiperigheid druipt er weer vanaf. Elke mogelijkheid aangrijpen om je lievelingshobby, selectief aangeven, te paktiseren.

StevieK
17-03-11, 15:57
Nee dat is geen onzin. En ontkennen helpt je echt niets.

Het eerste was me al heel lang duidelijk. Die laatste mag je zoveel willen als dat je dat wil, of je ze krijgen kunt, is wat anders.

Dat dacht ik al. Vandaar ook het zinloos gescheld van je.

Ik kan er ook niets aan doen. Maar ik zei al: doe er maar mee wat je wil, mijn zegen heb je.

Typisch geschreeuw om aandacht, waarschijnlijk in zijn jeugdjaren een pedotrauma doorgaan waarvan hij nu nog last van heb.

Waarschijnlijk misbruikt door zijn buurman, of iemand anders waarvan ie de naam niet mag en kan zeggen vanwege de gevolgen voor hem.

Jammer, en voor hulpverleners is ie ook al bang.

Slinger
17-03-11, 15:57
De gluiperigheid druipt er weer vanaf. Elke mogelijkheid aangrijpen om je lievelingshobby, selectief aangeven, te paktiseren.

Ik merk dat je het wel heel erg vindt dat dit forum de mogelijkheid geeft om minderwaardige uitingen te rapporteren. Waarom post je hier nog?

Hatert
17-03-11, 16:15
Nee dat is geen onzin. En ontkennen helpt je echt niets.

Het eerste was me al heel lang duidelijk. Die laatste mag je zoveel willen als dat je dat wil, of je ze krijgen kunt, is wat anders.

Dat dacht ik al. Vandaar ook het zinloos gescheld van je.

Ik kan er ook niets aan doen. Maar ik zei al: doe er maar mee wat je wil, mijn zegen heb je.


Het is grotendeels pure onzin wat jullie hier over pedofilie en de islam te berde brengen.Ik kan elk punt die jullie aanvoeren tot de milimeter fileren en weerspreken. Maar daar gaat deze topic niet over en laat ik mij natuurlijk niet door zinloze discussies afleiden.

Naar de islam verwijzen lost het pedofielenprobleem hier niet mee op.

Als Marokkaanse moslim heb ik voor mijn kinderen meer te vrezen van pedohomos en ander pedofielentuig dan dat ze het huwelijk ingaan als minderjarige.

Hatert
17-03-11, 16:17
Ik merk dat je het wel heel erg vindt dat dit forum de mogelijkheid geeft om minderwaardige uitingen te rapporteren. Waarom post je hier nog?


Ik vind niets erg, ik reageer alleen op jouw constante gejank erom. Jij was diegene die zei ie ervan geniet om mensen aan te geven.

Slinger
17-03-11, 16:30
Ik vind niets erg, ik reageer alleen op jouw constante gejank erom. Jij was diegene die zei ie ervan geniet om mensen aan te geven.

Er is onderscheid tussen mensen en lowlifes. Ik zie jou als een als een waardeloze achterlijke gladjakker. Ik neem aan dat je tegen deze kwalificaties geen bezwaar hebt, gezien je eigen taalgebruik.

super ick
17-03-11, 16:48
Pedofilie is een psychische afwijking en houdt niet op bij 1 minderjarige. Huwelijken op jonge leeftijd zijn dat niet.


12=12 dus pedofilie.


Het komt helemaal niet massaal voor in Islamitische landen. De meeste islamitische landen hebben een minimum huwelijkse leeftijd. Je kunt dergelijke huwelijken denk ik eerder vinden in gebieden die nog niet ontwikkeld zijn, zoals de amazone, onherbergzame berggebieden, afrika etc..


Pakistan, S.A, Jemen, Iran, Afganistan, Moet ik nog meer moslimlanden opnoemen waar sex met kinderen goedgekeurd wordt?


Wijzen naar andere landen met verkeerde info maakt het sexueel misbruik en pedofilie in Nederland niet minder om. Waarom komt pedofilie zo massaal voor onder de k4's?

Niks verkeerde info. Ik wijs je er net op dat pedofilie in moslimlanden vele malen meer voorkomt.
Waarom steek jij je kop in het zand?

Hatert
17-03-11, 16:51
12=12 dus pedofilie.

Pakistan, S.A, Jemen, Iran, Afganistan, Moet ik nog meer moslimlanden opnoemen waar sex met kinderen goedgekeurd wordt?

Niks verkeerde info. Ik wijs je er net op dat pedofilie in moslimlanden vele malen meer voorkomt.
Waarom steek jij je kop in het zand?


Je liegt. Kom maar met cijfers en bronnen.

super ick
17-03-11, 23:47
Google zelf even op 'huwbare leeftijd islamitische landen' en dan kan je de gevallen die in afgelegen gebieden gebeuren waar betreffende overheden de dienst niet uit maken, erbij optellen.

Pedofilie op zeer grote schaal. Vele, vele malen meer dan in het westen. Net als homofilie ook veel vaker voorkomt in de Arabische wereld. Daar is het uitgevonden. Er worden zelfs jongetjes in het vooruitzicht gesteld naast de 72 maagden.

Het gaat mij niet om een soort weegschaaltje spelen. Maar jij hebt wel een hele grote berg boter op je hoofd.

Hatert
18-03-11, 00:05
Google zelf even op 'huwbare leeftijd islamitische landen' en dan kan je de gevallen die in afgelegen gebieden gebeuren waar betreffende overheden de dienst niet uit maken, erbij optellen.

Pedofilie op zeer grote schaal. Vele, vele malen meer dan in het westen. Net als homofilie ook veel vaker voorkomt in de Arabische wereld. Daar is het uitgevonden. Er worden zelfs jongetjes in het vooruitzicht gesteld naast de 72 maagden.

Het gaat mij niet om een soort weegschaaltje spelen. Maar jij hebt wel een hele grote berg boter op je hoofd.

Kortom je zwetst en verzint je eigen verhaaltjes om je vooroordelen mee in te kleuren en de pedofiele streken van de k4 onder het tapijt schuiven..

knuppeltje
18-03-11, 10:59
Hatert;4641995]Het is grotendeels pure onzin wat jullie hier over pedofilie en de islam te berde brengen.

Ik had het over het ontstellend hoog gehalte van het misbruik van jongetjes in madrassa's in Pakistan. Daarover kan ik voor je zelfs een uitspraak van een Pakistaanse onderminister, die hij zelf in de pers deed, citeren.
Verder kan jij op geen enkele manier aantonen wat er verkeerd is aan mijn bewering die ik deed over de mogelijkheid voor moslims in bepaalde moslimlanden, om zoveel keer als ze maar willen met minderjarige nog heel jonge meisjes te trouwen, en dat dat ook veelvuldig gebeurt. Ik zal de eerste zijn die dat linkt aan plaatselijke culturele gebruiken, en dat meen ik ook oprecht. Maar dat neemt niet weg dat de islam in die moslimlanden na 1400 jaar daar nog steeds geen adequaat antwoord op heeft gegeven. Niet dat dat jouw schuld is, maar toch.


Ik kan elk punt die jullie aanvoeren tot de milimeter fileren en weerspreken.

Dat kan jij helemaal niet. Althans niet wat betreft wat ik heb gesteld. Dus zet niet zo'n grote bek op.


Naar de islam verwijzen lost het pedofielenprobleem hier niet mee op.

Als het daarbij blijft geen ene ruk. Maar ook moslims zullen moeten leren open te staan voor kritiek op bepaalde zaken die aan hun geloof raken, wil er een open dialoog kunnen ontstaan, willen moslims ook echt in een westerse samenleving geaccepteerd worden en ook als volwaardig lid eraan deel kunnen nemen.
Ik zou zeggen, lees eens wat Tarik Ramadan daarover allemaal zegt.


Als Marokkaanse moslim heb ik voor mijn kinderen meer te vrezen van pedohomos en ander pedofielentuig dan dat ze het huwelijk ingaan als minderjarige.

Nou, nou, dat is wel heel erg dramaqueenachtig gesteld. Maar goed, als je daar zo'n grote behoefte aan hebt, doe het dan maar. :cool:

super ick
19-03-11, 14:20
Kortom je zwetst en verzint je eigen verhaaltjes om je vooroordelen mee in te kleuren en de pedofiele streken van de k4 onder het tapijt schuiven..

Jij moet niet naar de bekende weg vragen haatmijnheer. Islam keurt kindersex goed omdat jullie Jezus het ook deed. Wrang voor je maar wel waar.

super ick
20-03-11, 17:34
Toen was het stil.

Stampen met het voetje en gewoon doorbrullen: De K-4 zijn slecht, de K-4 zijn slecht,

Hatert
20-03-11, 21:11
Ik had het over het ontstellend hoog gehalte van het misbruik van jongetjes in madrassa's in Pakistan. Daarover kan ik voor je zelfs een uitspraak van een Pakistaanse onderminister, die hij zelf in de pers deed, citeren.
Verder kan jij op geen enkele manier aantonen wat er verkeerd is aan mijn bewering die ik deed over de mogelijkheid voor moslims in bepaalde moslimlanden, om zoveel keer als ze maar willen met minderjarige nog heel jonge meisjes te trouwen, en dat dat ook veelvuldig gebeurt. Ik zal de eerste zijn die dat linkt aan plaatselijke culturele gebruiken, en dat meen ik ook oprecht. Maar dat neemt niet weg dat de islam in die moslimlanden na 1400 jaar daar nog steeds geen adequaat antwoord op heeft gegeven. Niet dat dat jouw schuld is, maar toch.



Dat kan jij helemaal niet. Althans niet wat betreft wat ik heb gesteld. Dus zet niet zo'n grote bek op.



Als het daarbij blijft geen ene ruk. Maar ook moslims zullen moeten leren open te staan voor kritiek op bepaalde zaken die aan hun geloof raken, wil er een open dialoog kunnen ontstaan, willen moslims ook echt in een westerse samenleving geaccepteerd worden en ook als volwaardig lid eraan deel kunnen nemen.
Ik zou zeggen, lees eens wat Tarik Ramadan daarover allemaal zegt.



Nou, nou, dat is wel heel erg dramaqueenachtig gesteld. Maar goed, als je daar zo'n grote behoefte aan hebt, doe het dan maar. :cool:

Je liegt je had het helemaal niet over misbruik in madrassa's in Pakistan. Je hele insteek waarmee je met mij in discussie trad was dat je beweert dat de islam pedofielie goedkeurt. Dat je op het laatst toen je jezelf vastgeluld had aankwam draven over misbruik in internaten in Pakistan moet je hier niet gaan beweren dat onze discussie daar overging.

NU eerst een paar standaardargumenten die je eerst tot je moet nemen om daadwerkelijk met mij te kunnen discusseren.

1- Pedofilie is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.

2. Een ander bekend voorbeeld uit het verleden dat vaak wordt aangehaald, is de seksuele relatie van de 54-jarige Mohammed, islamitisch profeet met de wellicht negenjarige Aïsja, als een van zijn echtgenoten. De strikte definitie dat er seksuele handelingen worden verricht vóór de geslachtsrijpheid maakt dat dit huwelijk niet pedofiel is; alle bronnen maken melding dat dit huwelijk pas geconsummeerd werd na de menarche van Aïsja. Reden voor het huwelijk was dat Mohammed de banden met Aïsja's vader Aboe Bakr, een van zijn belangrijkste volgelingen, wilde aanhalen en bezegelen. Er zijn geen bronnen bekend uit de zevende eeuw dat deze daad schandelijk zou zijn.[1] Omdat de andere 8 vrouwen van Mohammed reeds weduwe of eerder gehuwd waren is het twijfelachtig of Mohammed zich primair aangetrokken voelde tot een jongere leeftijd.

3. In de meeste islamitische landen geldt een minimum huwelijksleeftijd. Je bewering dat het veelvuldig voorkomt is gewoon onzin. Kom met cijfers en bronnen waarmee aangetoond wordt dat het veelvuldig voorkomt.

4. Je verwijt dat de islam geen antwoord heeft gevonden op het zogenaamde veelvuldig kindhuwelijken. Op de eerste plaats is dat domme gezeur. De islam is geen mens en kan als zodanig niets doen. Ik ontken niet dat dergelijke kindhuwelijken nietz ouden voorkomen maar voorzover ze voorkomen dan is dat in afgelegen gebiedne waar de centrale overheid vrijwel niet voorkomt en de mensen vaak aan hun lot overlaat. Wat dat betreft heb je dergelijke kindhuwelijken ook hier in Europa. Maar dan nog is dat geen bewijs dat het pedofilie betreft. Het is een andere mores, een armoe plattelands mores.

5. Je hebt nog steeds geen bron gegeven van je bewering. Overigens ontken ik geen misbruik in islamitische landen, ik ontken dat de silam daar voor verantwordelijk is. De islam is tegen sex met jongens of mannen. Dus je hele verhaal valt hiermee in duigen.

6. Dit is lachen, moslims moeten open staan voor kritiek. My God ik plaats hier nieuwsartikelen over masaal kindermisbruik en pedofielen, namelijk een netwerk van 70.000 pedofielen en onze autochtoontjes gaan meteen in de verdediging en halen de islam en de profeet erbij en proberen met zoveel mogelijk leugenachtige kronkels de discussie een andere wwending te geven.

Tja ...Ik neem waar dat de k4's nog steeds niet met de werkelijkheid, de massale pedastrie/pefofilie onder hun gelederen om kunnen gaan.