PDA

Bekijk Volledige Versie : Schrikbarende islamisering in het openbaar vervoer



Hatert
17-03-11, 11:27
Schrikbarende islamisering in het openbaar vervoer

Door Freek de Swart | 16 Maart 2011 - 16:25

En dan volgt nu een webstukje in de zendtijd van politieke partijen.

Beste kameraden, PVV'ers en andere echte Nederlanders, afgelopen maandag heeft de verderfelijke linkse kerk weer een walgelijke aanslag gepleegd op ons schone kikkerlandje. Of liever gezegd een aanslag op onze oren. In Amersfoort heeft namelijk een buschauffeur op werkelijke schandalige wijze zijn nietsvermoedende passagiers geïndoctrineerd met Arabische muziek!

Uiteraard waren de Hollandse forensen niet gecharmeerd van deze muzikale marteling, maar toen deze verhaal gingen halen bij deze allochtone, en vermoedelijk drugsgebruikende, buschauffeur keek deze hen laf en ongeïnteresseerd aan! U zult begrijpen dat de zaak momenteel topprioriteit (PDF) heeft bij PVV Utrecht.

We leven in zware tijden mensen. Van islamitische meeuwen tot jihadistische kinderprogramma's. Alles, maar dan ook werkelijk alles haalt de linkse kerk uit de kast om ons land zo snel mogelijk over te dragen aan de straatterroristen. maar wij geven niet op beste vrienden! Daarom, ter compensatie en nazorg, goede muziek van PVV-Kamerlid en muzikaal virtuoos Léon de Jong, die het toepasselijk getitelde nummer Road Trip voordraagt. Kom er maar in, Léon!

Uiteraard waren de Hollandse forensen niet gecharmeerd van deze muzikale marteling, maar toen deze verhaal gingen halen bij deze allochtone, en vermoedelijk drugsgebruikende, buschauffeur keek deze hen laf en ongeïnteresseerd aan! U zult begrijpen dat de zaak momenteel topprioriteit (PDF) heeft bij PVV Utrecht.

We leven in zware tijden mensen. Van islamitische meeuwen tot jihadistische kinderprogramma's. Alles, maar dan ook werkelijk alles haalt de linkse kerk uit de kast om ons land zo snel mogelijk over te dragen aan de straatterroristen. maar wij geven niet op beste vrienden! Daarom, ter compensatie en nazorg, goede muziek van PVV-Kamerlid en muzikaal virtuoos Léon de Jong, die het toepasselijk getitelde nummer Road Trip voordraagt. Kom er maar in, Léon!


http://www.hpdetijd.nl/2011-03-16/schrikbarende-islamisering-in-het-openbaar-vervoer

John2
17-03-11, 14:15
=Hatert;4641839]In Amersfoort heeft namelijk een buschauffeur op werkelijke schandalige wijze zijn nietsvermoedende passagiers geïndoctrineerd met Arabische muziek!
Gewoon ontslaan, immers als chauffeur moet hij weten dat er in een het openbaar vervoer geen muziek hoorbaar mag zijn die andere passagiers kunnen storen.

Dus niets PVV, maar gewoon iemand die zich niet aan de regels hield of wilde provoceren.

Slinger
17-03-11, 14:22
Ik snap niet hoe iemand het in zijn hoofd haalt om keiharde Arabische muziek te draaien in een bus. Als ik een passagier in mijn auto vervoer, schakel ik mijn cd-wisselaar ook uit.