PDA

Bekijk Volledige Versie : Westerse vrouwen massaal aan de drank om moed te krijgen voor sex



Hatert
19-03-11, 02:17
Alcohol geeft moed voor seks

AMSTERDAM - Nee, niet de juiste 'mood', maar moed. Veel vrouwen drinken alcohol voordat ze seks hebben, om zich zekerder te voelen over hun lichaam.

Uit Brits onderzoek van verzorgingsmerk Femfresh blijkt maar weer dat veel vrouwen niet zelfverzekerd genoeg zijn over hun lichaam. Bijna de helft van de drieduizend ondervraagde Britse vrouwen in de leeftjid van 18 tot 50 jaar zei het liefst seks te hebben onder invloed van alcohol, omdat het ze helpt remmingen weg te nemen en meer avontuurlijk te zijn.

Aangeschoten
Uit de resultaten bleek dat de vrouwen gemiddeld met acht mannen het bed deelden en bij ten minste vijf onder invloed waren. Vier op de tien was aangeschoten toen ze het voor het eerst met een bepaald iemand deed.

Relatie
En niet alleen singles, ook vrouwen in een relatie drinken graag een paar glaasjes voordat ze het spannend maken in de slaapkamer met vriend of echtgenoot. Het gaat zelfs om 75 procent van de vrouwen. Zes procent heeft nog nooit seks gehad terwijl ze nuchter was.

Te dik
Meer dan de helft zei dat drinken deel uitmaakt van de date met een potentiële partner, zodat ze vaak een beetje dronken waren toen ze seks hadden. Uit een ander onderzoek bleek onlangs al dat meer dan de helft van de vrouwen wel eens seks vermijdt omdat ze zich te dik voelt tegenover haar partner. Een paar glaasjes doen dan blijkbaar wonderen.


http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/9304407/__Alcohol_geeft_moed_voor_seks__.html?p=28,2

StevieK
19-03-11, 06:31
Alcohol geeft moed voor seks

AMSTERDAM - Nee, niet de juiste 'mood', maar moed. Veel vrouwen drinken alcohol voordat ze seks hebben, om zich zekerder te voelen over hun lichaam.

Uit Brits onderzoek van verzorgingsmerk Femfresh blijkt maar weer dat veel vrouwen niet zelfverzekerd genoeg zijn over hun lichaam. Bijna de helft van de drieduizend ondervraagde Britse vrouwen in de leeftjid van 18 tot 50 jaar zei het liefst seks te hebben onder invloed van alcohol, omdat het ze helpt remmingen weg te nemen en meer avontuurlijk te zijn.

Aangeschoten
Uit de resultaten bleek dat de vrouwen gemiddeld met acht mannen het bed deelden en bij ten minste vijf onder invloed waren. Vier op de tien was aangeschoten toen ze het voor het eerst met een bepaald iemand deed.

Relatie
En niet alleen singles, ook vrouwen in een relatie drinken graag een paar glaasjes voordat ze het spannend maken in de slaapkamer met vriend of echtgenoot. Het gaat zelfs om 75 procent van de vrouwen. Zes procent heeft nog nooit seks gehad terwijl ze nuchter was.

Te dik
Meer dan de helft zei dat drinken deel uitmaakt van de date met een potentiële partner, zodat ze vaak een beetje dronken waren toen ze seks hadden. Uit een ander onderzoek bleek onlangs al dat meer dan de helft van de vrouwen wel eens seks vermijdt omdat ze zich te dik voelt tegenover haar partner. Een paar glaasjes doen dan blijkbaar wonderen.


http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/9304407/__Alcohol_geeft_moed_voor_seks__.html?p=28,2

Kan ik me ergens wel in vinden, vooral als je geen "mode" lichaam heb, dan kan ik best begrijpen dat ze moeten drinken. Maar er zijn ook nog maar of dat massaal is voor alle vrouwen weet ik niet, maar als dat massaal is binnen dat type vrouwen, ja.

Maar ook veel jongens drinken alcohol om losser te zijn, dan spreekt de tong wat makkelijker en kunnen dan de vrouwen vaak met leugentjes in binden.

Andere jongens hebben dat niet nodig, die liegen al van nature om de meiden om hun vingers te winden.

Gelukkig zijn er dan nog ook loverboys die zich over dit soort onzekere meisjes ontfermen.

De gemiddelde jonge marokaanse vrouw ziet er ook mooier en schoner uit, ik kan dan ook wel begrijpen ( niet goedkeuren) dat ze een burka moeten dragen omdat de man bang is dat ze "weggeroofd" wordt

Pizzaman
19-03-11, 11:03
Hahahaha ,misschien zou je ook kunnen zeggen dat de gemiddelde man zich moed in moety drinken, en het licht uit moet doen.
Dit is wel erg om te lachen zeg! :hihi:

Mark
19-03-11, 12:08
misschien moeten ze minder drinken en meer fitnessen ))))

John2
19-03-11, 12:14
Veel alcohol en sex gaat niet samen, het verdraag elkaar niet.
1-2 glazen geeft inderdaad een gemakkelijk gevoel.
Drink je meer dan krijg je het burkagevoel en is iedere aandrang op paring verdwenen.

justus
19-03-11, 13:59
Wat een gezeur weer.... Britten zijn vet, true.
In Nl valt dat wel mee. Ik moet zelf niets van dronken vrouwen hebben. En marokkaanse vrouwen mooier? SommIgen misschien, ik zie ze weinig!

Eke
19-03-11, 15:21
Femfresh...onderdeel van Vinoholding ?

Alcohol geeft geen moed voor sex bij deze vrouwen, maar de partner !

knuppeltje
20-03-11, 10:36
Alcohol geeft geen moed voor sex bij deze vrouwen, maar de partner !

Weer een heel seksistische opmerking. :fplet:

StevieK
20-03-11, 13:07
Wat een gezeur weer.... Britten zijn vet, true.
In Nl valt dat wel mee. Ik moet zelf niets van dronken vrouwen hebben. En marokkaanse vrouwen mooier? SommIgen misschien, ik zie ze weinig!


The meeste verschuilen zich in een Burka :lol::lol:

Eke
20-03-11, 16:12
Weer een heel seksistische opmerking. :fplet:

Niks seksistisch aan....Sex doe je samen en samen maak je de goede sfeer.

Als A voorafgaand aan het vrijen iets zegt over iets van haarzelf/hemzelf waar ze/hij onzeker over is
(deze Engelse dames klaagden over te dik zijn) dan laat je blijken dat ze/hij erg aantrekkelijk voor je is---zoals ze/hij is !



:hihi: ik check even bij m'n man : 'stel je vrouw is te dik en voelt dat als een belemmering om met je te vrijen.
Wat zeg jij dan ?'................ "Ga lekker sporten" .............................:lol:

Pizzaman
20-03-11, 22:17
:hihi: ik check even bij m'n man : 'stel je vrouw is te dik en voelt dat als een belemmering om met je te vrijen.
Wat zeg jij dan ?'................ "Ga lekker sporten" .............................:lol:

Checkte ik even bij mijn vrouw, die wist wel een manier om het bierbuikje plat te houden.
Au m'n rug! :loog:

Eke
20-03-11, 22:24
Checkte ik even bij mijn vrouw, die wist wel een manier om het bierbuikje plat te houden.
Au m'n rug! :loog:

:hihi: @#^&*

Pizzaman
20-03-11, 22:25
En, wat blijkt, daar heeft m'n vrouw nog gelijk in ook.
http://www.dieetnieuws.nl/fitness/sex-effectiefste-vorm-fitness.html

Umarvlie
21-03-11, 08:26
't is een Brits onderzoek, niet representatief voor Europa dus. Een keer goed kijken naar die Britse hooligans en je begrijpt waarom een britse naar de fles grijpt.

Hatert
22-03-11, 20:29
'Alcohol tijdens zwangerschap leidt tot agressieve tieners'

ROTTERDAM - Dat alcohol drinken tijdens de zwangerschap slecht is voor het kind, was al bekend. Nu is uit onderzoek gebleken dat wanneer aanstaande moeders drinken tijdens de eerste maanden van hun zwangerschap, zij een grote kans hebben op agressieve en ongehoorzame kinderen.
Amerikaanse onderzoekers bestudeerden het gedrag van een kleine 600 jongeren vanaf hun geboorte. Dit gebeurde op verschillende momenten.

Wanneer een aanstaande moeder één of meerdere alcoholische drankjes per dag nam, verdrievoudigde de kans op een kind dat levenslang slecht gedrag vertoont. Dit in vergelijking tot zwangere vrouwen die minder of niet drinken. Als vrouwen in een later stadium van hun zwangerschap drinken, was van die kans geen sprake.

Professor Cynthia Larkby: ,,Uit een klinisch perspectief moet prenatale blootstelling aan alcohol als een risicofactor voor gedragsstoornissen beschouwd worden."

De risico's
Veel alcohol drinken tijdens de zwangerschap werd al in verband gebracht met het foetaal alcohol syndroom, oftewel FAS. Dit kan een reeks lichamelijke en mentale problemen veroorzaken. Eerder Amerikaans onderzoek suggereerde al dat alcoholconsumptie tijdens de zwangerschap gedragsproblemen bij kinderen veroorzaakt.
Een Britse studie sprak dit echter vorig jaar tegen.

Een eenheid alcohol is een glas bier, een klein glas wijn of anderhalve eenheid, afhankelijk van de concentratie alcohol.


22/03/11 16u33

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/574553/2011/03/22/Alcohol-tijdens-zwangerschap-leidt-tot-agressieve-tieners.dhtml

super ick
22-03-11, 21:14
Pff ik kan me die Engelese meisjes nog goed herinneren. Ik kan je zeggen geen goede herinneringen. Volgens mij poetsen ze daar hun tanden maar drie keer week. Ze stonken zonder uitzondering allemaal uit hun bakkes. Jonge, jonge

Slinger
22-03-11, 21:34
'Alcohol tijdens zwangerschap leidt tot agressieve tieners'

ROTTERDAM - Dat alcohol drinken tijdens de zwangerschap slecht is voor het kind, was al bekend. Nu is uit onderzoek gebleken dat wanneer aanstaande moeders drinken tijdens de eerste maanden van hun zwangerschap, zij een grote kans hebben op agressieve en ongehoorzame kinderen.
Amerikaanse onderzoekers bestudeerden het gedrag van een kleine 600 jongeren vanaf hun geboorte. Dit gebeurde op verschillende momenten.

Wanneer een aanstaande moeder één of meerdere alcoholische drankjes per dag nam, verdrievoudigde de kans op een kind dat levenslang slecht gedrag vertoont. Dit in vergelijking tot zwangere vrouwen die minder of niet drinken. Als vrouwen in een later stadium van hun zwangerschap drinken, was van die kans geen sprake.

Professor Cynthia Larkby: ,,Uit een klinisch perspectief moet prenatale blootstelling aan alcohol als een risicofactor voor gedragsstoornissen beschouwd worden."

De risico's
Veel alcohol drinken tijdens de zwangerschap werd al in verband gebracht met het foetaal alcohol syndroom, oftewel FAS. Dit kan een reeks lichamelijke en mentale problemen veroorzaken. Eerder Amerikaans onderzoek suggereerde al dat alcoholconsumptie tijdens de zwangerschap gedragsproblemen bij kinderen veroorzaakt.
Een Britse studie sprak dit echter vorig jaar tegen.

Een eenheid alcohol is een glas bier, een klein glas wijn of anderhalve eenheid, afhankelijk van de concentratie alcohol.


22/03/11 16u33

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/574553/2011/03/22/Alcohol-tijdens-zwangerschap-leidt-tot-agressieve-tieners.dhtml

Als dat waar is, dan wordt er veel alcohol gedronken door sommigen van wie je het niet verwacht.

John61
23-03-11, 07:36
Als dat waar is, dan wordt er veel alcohol gedronken door sommigen van wie je het niet verwacht.

Wanneer je maar zin moet maken wanneer je man wil, tsja dan zul je wellicht wat vaker naar de fles grijpen.....:D

super ick
23-03-11, 09:04
Wanneer je maar zin moet maken wanneer je man wil, tsja dan zul je wellicht wat vaker naar de fles grijpen.....:D

Dat heb je met die moderne tijd. Man man wat een verwarring.

Vroegah, toen de vrouw nog toestemming aan mijnheer pastoor moest vragen als ze haar man wilde weigeren ivm met ziekte oid.
Toen mijnheer pastoor nog langs kwam om te informeren waar de volgende baby toch bleef. Dat waren nog eens tijden.
Mijnheer pastoor is nu vervangen door de Gall&Gall.

knuppeltje
23-03-11, 10:05
Ik zie wel eens mannen..... en dan kan ik me heel levendig voorstellen dat je je zelfs nog liever dood drinkt dan.....

mark61
23-03-11, 10:14
Ik heb meer dat ik soms vrouwen achter een kinderwagen zie lopen en onwillekeurig denk, welke man zou...

sidi bibi
23-03-11, 10:25
Ik heb meer dat ik soms vrouwen achter een kinderwagen zie lopen en onwillekeurig denk, welke man zou...

Meer een plicht dan een lust.

knuppeltje
23-03-11, 10:27
Ik heb meer dat ik soms vrouwen achter een kinderwagen zie lopen en onwillekeurig denk, welke man zou...

Maar als ik dan zo'n man ernaast zie lopen, dan vraag ik me weer af waarom ze niet een burka heeft aangetrokken.

super ick
23-03-11, 14:31
Ik heb meer dat ik soms vrouwen achter een kinderwagen zie lopen en onwillekeurig denk, welke man zou...

zoveel kunnen drinken?

Pizzaman
23-03-11, 15:33
Ik heb meer dat ik soms vrouwen achter een kinderwagen zie lopen en onwillekeurig denk, welke man zou...

Voor/na.... (effe wel in spiegelbeeld denken)

http://www.nautilushealthclub.nl/images/stories/Artikel_afbeeldingen/q-program.jpg