PDA

Bekijk Volledige Versie : Dappere Moedjaheddin bestrijden Kruisvaarders



rbn
20-03-11, 19:23
Libië: Frans vliegtuig neergehaald

Het Libische regime claimt een Frans gevechtsvliegtuig te hebben neergehaald. Dat is volgens de Libische staatstelevisie gebeurd bij de hoofdstad Tripoli.

De straaljager zou door het Libische afweergeschut zijn beschoten vanuit Njela, een voorstad van Tripoli. Frankrijk heeft de melding ontkend.

Een buitenlandse coalitie, waaronder Frankrijk, heeft de aanval geopend op het regime van Muammar Khadaffi. Gevechtsvliegtuigen en marineschepen bombardeerden doelen in steden als Tripoli, Benghazi en Misurata.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/19/buitenland/libie_frans-vliegtuig-neergehaald.xml

Slinger
20-03-11, 19:28
Libië: Frans vliegtuig neergehaald

Het Libische regime claimt een Frans gevechtsvliegtuig te hebben neergehaald. Dat is volgens de Libische staatstelevisie gebeurd bij de hoofdstad Tripoli.

De straaljager zou door het Libische afweergeschut zijn beschoten vanuit Njela, een voorstad van Tripoli. Frankrijk heeft de melding ontkend.

Een buitenlandse coalitie, waaronder Frankrijk, heeft de aanval geopend op het regime van Muammar Khadaffi. Gevechtsvliegtuigen en marineschepen bombardeerden doelen in steden als Tripoli, Benghazi en Misurata.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/19/buitenland/libie_frans-vliegtuig-neergehaald.xml

Ja, Khadaffi en zijn Dappere Moedjaheddin is niets te veel om de oemma in stand te houden.

John2
20-03-11, 20:08
Libië: Frans vliegtuig neergehaald

Het Libische regime claimt een Frans gevechtsvliegtuig te hebben neergehaald. Dat is volgens de Libische staatstelevisie gebeurd bij de hoofdstad Tripoli.

De straaljager zou door het Libische afweergeschut zijn beschoten vanuit Njela, een voorstad van Tripoli. Frankrijk heeft de melding ontkend.

Een buitenlandse coalitie, waaronder Frankrijk, heeft de aanval geopend op het regime van Muammar Khadaffi. Gevechtsvliegtuigen en marineschepen bombardeerden doelen in steden als Tripoli, Benghazi en Misurata.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/19/buitenland/libie_frans-vliegtuig-neergehaald.xml

Je bedoeld het Etymologisch deze Moedjahedien?
J-H-D of bedoel je simpel het woord strijder?

fisherman1969
20-03-11, 20:52
Libië: Frans vliegtuig neergehaald

Het Libische regime claimt een Frans gevechtsvliegtuig te hebben neergehaald. Dat is volgens de Libische staatstelevisie gebeurd bij de hoofdstad Tripoli.

De straaljager zou door het Libische afweergeschut zijn beschoten vanuit Njela, een voorstad van Tripoli. Frankrijk heeft de melding ontkend.

Een buitenlandse coalitie, waaronder Frankrijk, heeft de aanval geopend op het regime van Muammar Khadaffi. Gevechtsvliegtuigen en marineschepen bombardeerden doelen in steden als Tripoli, Benghazi en Misurata.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/19/buitenland/libie_frans-vliegtuig-neergehaald.xml

Als je zelf zo dapper was ging je nu naar Libie!
Khadaffi betaalt graag huur moordenaars een sloot geld (hij heeft zat naar schatting 70 miljard dollar !!
Goede reis, bon jour , auf Wienerschnitzel ,and have a nice time.
:zwaai:

rbn
21-03-11, 10:31
Als je zelf zo dapper was ging je nu naar Libie!
Khadaffi betaalt graag huur moordenaars een sloot geld (hij heeft zat naar schatting 70 miljard dollar !!
Goede reis, bon jour , auf Wienerschnitzel ,and have a nice time.
:zwaai:

ik vecht niet; tenzij iemand mij aanvalt..

fisherman1969
21-03-11, 10:57
ik vecht niet; tenzij iemand mij aanvalt..

Ben je te laf voor ! alleen hier op deze site geef je jou eenzijdig gerichte commentaar!
Als de coalitie niet geholpen had was het ook niet goed geweest !

rbn
21-03-11, 11:02
Ben je te laf voor ! alleen hier op deze site geef je jou eenzijdig gerichte commentaar!
Als de coalitie niet geholpen had was het ook niet goed geweest !

het zou laf zijn om ver weg in libië cowboy te gaan spelen terwijl ik hier in dit land verplichtingen heb.. weglopen voor je verantwoordelijkheden is juist laf.. daarbij heeft niemand in libië mij aangevallen en zou ik niet weten waarom ik daar zou moeten gaan vechten..

Sallahddin
21-03-11, 11:13
het zou laf zijn om ver weg in libië cowboy te gaan spelen terwijl ik hier in dit land verplichtingen heb.. weglopen voor je verantwoordelijkheden is juist laf.. daarbij heeft niemand in libië mij aangevallen en zou ik niet weten waarom ik daar zou moeten gaan vechten..


!!!!!!!!!!!!!!!

Libya's aanvallen tegen moordenaar kaddafi door het westen + door sommige Arabisch landen valt onder de Arabisch, NLse & westerse belangen joh :

anders zouden ze dat niet gedaan hebben : halloo , wakker worden ...

Bovendien , moet die gek wel uitgeschakeld & verslaan worden : zie hoe hij zijn eigen volk aan het extermineren is ...

Sallahddin
21-03-11, 11:14
Ja, Khadaffi en zijn Dappere Moedjaheddin is niets te veel om de oemma in stand te houden.


Doe maar niet zo flauw :

kaddafi & de zijnen hebben juist niets te maken met islam ...............

Sallahddin
21-03-11, 11:15
ik vecht niet; tenzij iemand mij aanvalt..

Zou je niets doen tegen moordenaars die onschuldig mensebn aan het vermoorden zijn als je kan tenminste ???

Sallahddin
21-03-11, 11:17
Libië: Frans vliegtuig neergehaald

Het Libische regime claimt een Frans gevechtsvliegtuig te hebben neergehaald. Dat is volgens de Libische staatstelevisie gebeurd bij de hoofdstad Tripoli.

De straaljager zou door het Libische afweergeschut zijn beschoten vanuit Njela, een voorstad van Tripoli. Frankrijk heeft de melding ontkend.

Een buitenlandse coalitie, waaronder Frankrijk, heeft de aanval geopend op het regime van Muammar Khadaffi. Gevechtsvliegtuigen en marineschepen bombardeerden doelen in steden als Tripoli, Benghazi en Misurata.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/19/buitenland/libie_frans-vliegtuig-neergehaald.xml


No French plane was taken down ................official Libyan propaganda is too tragic _hilarious silly pathetic really to be taken "seriously" ! :lol:

Somtimes , i do watch the Libyan state tv & i wonder how people can be that dumb & that coward to think that they can "defend" a murderous regime live on tv in front of so many people by insulting people's intelligence ..........= reminds me of the Tunisian & Egyptian state tvs before the fall of the dictators of those nations = they all repeat the same mistakes ; lies, propaganda ....those stupid Arab dictators :

they have no creativity, no imagination, no originality, .no identity, no backbones , no courage ...

oh, they seem to have "courage" only against their own peoples ...

Sallahddin
21-03-11, 11:23
wat is dat voor uiterst idioot titel , rbn ??? :

what "mojahiddin RU talking about ??? RU insane ???

The real mojahiddin are the Libyan couragoeus people fighting against that crazy lunatic Kaddafi ...

rbn
21-03-11, 11:41
No French plane was taken down ................official Libyan propaganda is too tragic _hilarious silly pathetic really to be taken "seriously" ! :lol:

Somtimes , i do watch the Libyan state tv & i wonder how people can be that dumb & that coward to think that they can "defend" a murderous regime live on tv in front of so many people by insulting people's intelligence ..........= reminds me of the Tunisian & Egyptian state tvs before the fall of the dictators of those nations = they all repeat the same mistakes ; lies, propaganda ....those stupid Arab dictators :

they have no creativity, no imagination, no originality, .no identity, no backbones , no courage ...

oh, they seem to have "courage" only against their own peoples ...

het is maar de vraag of het propaganda is.. de fransen zullen het niet gauw toegeven als een van hun straaljagers is neergehaald..
en daarbij krijg je ook propaganda vd libische opstandelingen.. het was wereldnieuws dat de opstandelingen een libische straaljager hadden neergehaald.. later bleek dat het een straaljager was van de opstandelingen dat door het libische leger neergeschoten werd..

rbn
21-03-11, 11:44
wat is dat voor uiterst idioot titel , rbn ??? :

what "mojahiddin RU talking about ??? RU insane ???

The real mojahiddin are the Libyan couragoeus people fighting against that crazy lunatic Kaddafi ...

de topictitel is een knipoog naar een eerdere post van mark :

http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4643131&postcount=4

StevieK
21-03-11, 11:49
!!!!!!!!!!!!!!!

Libya's aanvallen tegen moordenaar kaddafi door het westen + door sommige Arabisch landen valt onder de Arabisch, NLse & westerse belangen joh :

anders zouden ze dat niet gedaan hebben : halloo , wakker worden ...

Bovendien , moet die gek wel uitgeschakeld & verslaan worden : zie hoe hij zijn eigen volk aan het extermineren is ...


He Mr veelnicks, ik ben het niet vaak met je eens, maar deze keer met de volle 100%

Maar dat komt omdat je eerst goed rechercheerd eer je een antwoord geeft, maar omdat het K4 acties zijn , zijn sommige opmerkingen van andere wel heel kort door de bocht.

StevieK
21-03-11, 11:51
het zou laf zijn om ver weg in libië cowboy te gaan spelen terwijl ik hier in dit land verplichtingen heb.. weglopen voor je verantwoordelijkheden is juist laf.. daarbij heeft niemand in libië mij aangevallen en zou ik niet weten waarom ik daar zou moeten gaan vechten..

Verplichtingen ????

Ja, op maroc.nl aangeven dat je er niet mee eens bent.

Misschien zou je je geloofsbroeders kunnen helpen..

rbn
21-03-11, 12:02
Verplichtingen ????

Ja, op maroc.nl aangeven dat je er niet mee eens bent.

Misschien zou je je geloofsbroeders kunnen helpen..

verplichtingen ja.. in privé- en werksfeer..

daar is dit discussieforum voor bedoeld..

libiërs hebben mij niks aangedaan.. wat is dat hier voor een barbaarse mentaliteit dat jullie willen dat ik naar libië ga om mensen te vermoorden?

Sallahddin
21-03-11, 12:23
de topictitel is een knipoog naar een eerdere post van mark :

http://www.maroc.nl/forums/showpost.php?p=4643131&postcount=4

oh, dacht ik wel :lol: dat was maar ironisch bedoeld wat ik zei, je relatief kenende !

Sallahddin
21-03-11, 12:25
verplichtingen ja.. in privé- en werksfeer..

daar is dit discussieforum voor bedoeld..

libiërs hebben mij niks aangedaan.. wat is dat hier voor een barbaarse mentaliteit dat jullie willen dat ik naar libië ga om mensen te vermoorden?


wat echt wel barbaars is is wat kaddafi aan het doen is tegen zijn eigen mensen :

wat wel barbaars is is niets doen tegen die barbarij van hem ...

Sallahddin
21-03-11, 12:37
He Mr veelnicks, ik ben het niet vaak met je eens, maar deze keer met de volle 100%

Maar dat komt omdat je eerst goed rechercheerd eer je een antwoord geeft, maar omdat het K4 acties zijn , zijn sommige opmerkingen van andere wel heel kort door de bocht.

:lol:

nou : no comment !

wel : ik vind wel dat het westen dat doet alleen voor de eigen belangen : moreel ethisch of humanitaire overwegingnen spelen geen enkel rol in die westerse & Arabisch actie tegen kaddafi :

het gaat allemaal om belangen & machtsverhoudingnen als het aan het westen zou liggen, niet om vrijheid, mensen rechten, democratie, rechtvaardigheid ........


anders : waaroom hadden de VS & de rest van het westen niet alleen de israeli oorlogsmisdaden, misdaden tegen de mensheid , genocides, schendingnen van mensen rechten, van de zgn internationaal wet, van de Geneva convention, schendingnen van de talloze VN resoluties ...gepleegd door israel voor meer dan 60 jaar nu & die israeli crimineel oorlog tegen Gaza in 2008_2009 , de crimineel israeli Gaza siege , de crimineel israeli oorlog tegen Libanon in 2006 .....................de VS & de rest van het westen hadden niet alleen die israeli msdaden niet getracht te stoppen, maar hadden ze ook wel ook "gerechtavaardigd" & anngemoedigd & gestimuleerd = het westen was dus medeplichtig aan die israeli misdaden, om maar te zwijgen over de westese oorlogs misdaden , misdaden tegen de mensheid, ....................in Irak, Afghanistan & elders .................


Besides::

can u tell me why the US or the rest of the west did not intervene in Rwanda for example where millions of peiople were massacred during that disgusting ethnic sectarian conflict between the Rwandese Hutus & Tutsis ???

Sallahddin
21-03-11, 12:42
het is maar de vraag of het propaganda is.. de fransen zullen het niet gauw toegeven als een van hun straaljagers is neergehaald..
en daarbij krijg je ook propaganda vd libische opstandelingen.. het was wereldnieuws dat de opstandelingen een libische straaljager hadden neergehaald.. later bleek dat het een straaljager was van de opstandelingen dat door het libische leger neergeschoten werd..


Klopt wel :

maar : de officieel regime & propaganda van Libya zijn al zoiezo niet geloofwaardig ...

kijk naar Libya's walgelijk state tv : echt om te kotsen :

Bovendiebn : als de aanvallend vliegtuigen zouden worden kneergehaald : da's een onderdeel van de risk taken ....

de VS had meest van die Libisch anti_aircraft defences verzwakt of buiten spel gezet , dus ...

laten we hopen dat die gek kaddafi zo snel mogelijk zal geilimnineerd worden : zijn paleis werd al getroffen door cruise missiles , ....

Pizzaman
21-03-11, 13:04
De grote vraag is hier wie de Mujaheddin nou eigenlijk zijn.

Als het gaat om Kadaffi zou ik zijn aanhang nou niet als Mujaheddin betitelen.
Volgens mij is de hulp van Frankrijk en Engeland vooralsnog van harte welkom.
Al vallen er wel veel spaanders.

fisherman1969
21-03-11, 13:07
Klopt wel :

maar : de officieel regime & propaganda van Libya zijn al zoiezo niet geloofwaardig ...

kijk naar Libya's walgelijk state tv : echt om te kotsen :

Bovendiebn : als de aanvallend vliegtuigen zouden worden kneergehaald : da's een onderdeel van de risk taken ....

de VS had meest van die Libisch anti_aircraft defences verzwakt of buiten spel gezet , dus ...

laten we hopen dat die gek kaddafi zo snel mogelijk zal geilimnineerd worden : zijn paleis werd al getroffen door cruise missiles , ....

De kans is heel klein : hij heeft exact de zelfde bunkers laten bouwen als HITLER !
Zonder grond troepen (wat dus niet mag ) krijg je deze rat niet uit zijn hol , hij heeft voedsel voor jaren en water ook , en als het ooit zo ver is voelt hij zich zelf martelaar en
blaast zich zelf op met zoveel mogelijk mede mensen o.a zijn bloedeigen kinderen.
Wie niet voor mij is ,is tegen mij ! welke zot zei dat ook weer ??
GEZIEN ZIJN LEEFTIJD KAN HIJ HET WEL UITHOUDEN OM EEN (NATUURLIJKE ) DOOD TE STERVEN.:wink:

StevieK
21-03-11, 15:24
:lol:

nou : no comment !

wel : ik vind wel dat het westen dat doet alleen voor de eigen belangen : moreel ethisch of humanitaire overwegingnen spelen geen enkel rol in die westerse & Arabisch actie tegen kaddafi :



Besides::

can u tell me why the US or the rest of the west did not intervene in Rwanda for example where millions of peiople were massacred during that disgusting ethnic sectarian conflict between the Rwandese Hutus & Tutsis ???

[/SIZE]

Omdat er geen eigenbelang in zit, natuurlijk is het allemaal eigenbelang,
maar wij zijn te klein om in te grijpen, we hebben daar niet de macht en de relaties voor. En als we relaties zouden hebben dan zullen we ook weer moeten matigen. Politiek is een heel, heel vies spel. Neen in de politiek mag je niet liegen, maar wel om de waarheid om draaien.

Natuurlijk is niet alles eerlijk wat er op de wereld begint, gelukkig hebben we op maroc.nl daar een uitlaatklep voor, maar invloed hebben,... ik denk het niet.

Natuurlijk moet je ergens beginnen,....... maar als je niet de goede kennis, onderbouw , woordenkeuze, enz, enz bezit, dan waag je er maar niet aan, want je verliest gelijk

StevieK
21-03-11, 15:46
verplichtingen ja.. in privé- en werksfeer..

daar is dit discussieforum voor bedoeld..

libiërs hebben mij niks aangedaan.. wat is dat hier voor een barbaarse mentaliteit dat jullie willen dat ik naar libië ga om mensen te vermoorden?

ik denk eerder om te helpen, sorry ( ook dat kan ik zeggen) dat is zo crue tegen je bent, maar ik ben het af en toe ook zat, steeds weer die aanvallen op de K4's, net of wij prikkers allemaal de oorzaak zijn van alle ellende. Er zouden hier wat meer prikkers tegen elkaar sorry kunnen zeggen.

Net of wij K4 prikkers allemaal pedos zijn, net zoals iemand homos met pedos vergelijkt.
Ik weet het wel, de gedachte, de dagelijkse beledigingen, maar ik vergelijk niet alle islam/moslim prikker hier met terroristen.

Terug naar de topic, Libie enzo

Ik, jij, leden van maroc.nl , wij kunnen wel allemaal gal spuwen, maar we kunnen er niets tegen doen.
Ten eerste hebben we niet de macht, de konnekties, de volledige beheersing van de taal, het gebruik van de juiste woorden.
Zouden wij die kennis machtig zijn, dan zijn we niet op dit forum te vinden.



Tenslotte is het allemaal eigen belang, het is niet eerlijk op de gehele wereld, maar dat eigen belang hebben we allemaal. Jij, ik willen niet onze levensstijl opofferen om andere mensen te helpen. Wij kunnen van ons loon heel, heel veel mensen helpen, maar we doen het niet,..... want, ook jij,ik wil het mobieltje, ook ik/jij wilt auto kunnen rijden, interneppen, goed kunnen eten, comfortable kunnen wonen. enz. enz.
En als we eerst onze levensstijl kunnen betalen dan de rest willen we eventueel doneren .

We lopen allemaal te klagen over de olie en vs, maar........ als morgen de pompen gesloten zijn omdat er geen toelevering van olie is, dan is de hel los. Olie is een heel groot bestandsdeel van heel veel produkten.
Kunnen we straks niet meer in "weelde" leven dan lopen we allemaal te klagen.

Vrijwel niemand wilt terug gaan naar de basis van de levensstijl. Ja vorig jaar heb ik dan twee weken meegemaakt. Ik was in een dorp van 1200 inwoners op het eiland mindenao in de Phillepijnen, geen stromend water. Dus koud douchen, nou ja, koud water in een bakje over je heen gooien. 3 uur per dag zonder electriciteit. Neen in het gehele dorp geen auto te vinden. Hoewel deze "vakantie" een grote indruk op me gehad heb was ik toch weer blij dat ik weer in een wereld was er wat meer luxe was.

Wat het Westen doet is er alleen voor zorgen dat zijn onderdanen, ja daar behoor jij en ik het leven kunnen leiden.


Het westen wilt nu Kaddafi afzetten en een nieuwe regering beginnen waar het belangrijkste een goede zaken verhouding ontstaat en daarbij een goede bekomstigheid, de vrijheide en betere omstandigheden voor het volk, dat er slachtoffers vallen is helaas niet te voorkomen.

Nogmaals, punt1 is eigenbelang en punt 2 is het een goede bekomstigheid een verbeterde levenstijl van de bevolking ter plaatse

Al Sawt
24-03-11, 01:13
Libië: Frans vliegtuig neergehaald

Het Libische regime claimt een Frans gevechtsvliegtuig te hebben neergehaald. Dat is volgens de Libische staatstelevisie gebeurd bij de hoofdstad Tripoli.

De straaljager zou door het Libische afweergeschut zijn beschoten vanuit Njela, een voorstad van Tripoli. Frankrijk heeft de melding ontkend.

Een buitenlandse coalitie, waaronder Frankrijk, heeft de aanval geopend op het regime van Muammar Khadaffi. Gevechtsvliegtuigen en marineschepen bombardeerden doelen in steden als Tripoli, Benghazi en Misurata.

Libië: Frans vliegtuig neergehaald - RTL Nieuws.nl (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/19/buitenland/libie_frans-vliegtuig-neergehaald.xml)

Khadafi en zijn getrouwen, moedjahedien? Is dit de kwalificatie voor een man die voor CIA moedjahedien martelde? Of diens nucleaire programma aan VS uitleverde en daarmee de duimschroeven van Syrië strakker draaide? Of van een man die miljarden euro`s besteed aan decadente feesten, giften aan Islamcritici en Westerse bedrijven?

Maar laten we vooral niet vergeten dat de Libische volk onderdrukt werden en alleen onderwijs krijgen om zijn geschifte groene boek meester te maken.

Ik hoop dat deze despoot en diens kliek, de dood zullen krijgen die pijnlijk in oneindigheid is.

Al Sawt
24-03-11, 01:15
!!!!!!!!!!!!!!!

Libya's aanvallen tegen moordenaar kaddafi door het westen + door sommige Arabisch landen valt onder de Arabisch, NLse & westerse belangen joh :

anders zouden ze dat niet gedaan hebben : halloo , wakker worden ...

Bovendien , moet die gek wel uitgeschakeld & verslaan worden : zie hoe hij zijn eigen volk aan het extermineren is ...

Roerend mee eens!

Al Sawt
24-03-11, 01:19
het is maar de vraag of het propaganda is.. de fransen zullen het niet gauw toegeven als een van hun straaljagers is neergehaald..
en daarbij krijg je ook propaganda vd libische opstandelingen.. het was wereldnieuws dat de opstandelingen een libische straaljager hadden neergehaald.. later bleek dat het een straaljager was van de opstandelingen dat door het libische leger neergeschoten werd..

Met welke wapen kunnen de Libiers een moderne Franse straaljager neerhalen? Zijn luchtafweer is verouderd. Zijn defensie uitgaven waren voornamelijk gericht op aanschaf van tactische wapens (lees: om zijn volk te onderdrukken), maar niet om strategische wapens aan te schaffen en daarmee een afdoende bescherming te creeren voor Libie.

Dat waren niet zijn prioriteiten,. Zijn prioriteiten was om Libië in een BV te creëren en daarmee zijn kliek te verrijken.

Max Stirner
24-03-11, 09:12
Khadafi en zijn getrouwen, moedjahedien? Is dit de kwalificatie voor een man die voor CIA moedjahedien martelde? Of diens nucleaire programma aan VS uitleverde en daarmee de duimschroeven van Syrië strakker draaide? .



Oh ja .... Syrië. Beetje gevolgd, lately ?

Das anders, geloof ik he?

Al Sawt
24-03-11, 12:23
Oh ja .... Syrië. Beetje gevolgd, lately ?

Das anders, geloof ik he?

Klopt. Bij Syrie gaat het om win-win situatie. Wisseling van de macht zal de geopolitieke balans in MO niet schaden. Misschien zelf ten goede komen. Want dan kunnen Jordanie en Irak ook volgen.

Max Stirner
24-03-11, 13:15
Klopt. Bij Syrie gaat het om win-win situatie. Wisseling van de macht zal de geopolitieke balans in MO niet schaden. Misschien zelf ten goede komen. Want dan kunnen Jordanie en Irak ook volgen.


Tsja. Geopolitieke verhoudingen. Moet altijd aan RISK denken als ik je posts lees ...


(Ondertussen ook in Syrië +100 dooie demonstranten, de vergelijkingen met Oost Europa 1989 waren bij nader inzien helaas toch veel te rooskleurig )

rbn
24-03-11, 14:01
Khadafi en zijn getrouwen, moedjahedien? Is dit de kwalificatie voor een man die voor CIA moedjahedien martelde? Of diens nucleaire programma aan VS uitleverde en daarmee de duimschroeven van Syrië strakker draaide? Of van een man die miljarden euro`s besteed aan decadente feesten, giften aan Islamcritici en Westerse bedrijven?


de topictitel was een knipoog naar mark die de aanval op libië sarcastisch omschreef als: "Zionistische kruisvaarders vallen libie aan om de olie te stelen, hele setup was plan van de joden en illuminati"


Ik hoop dat deze despoot en diens kliek, de dood zullen krijgen die pijnlijk in oneindigheid is.

kadafie is een bastard maar niet eens zo'n verschrikkelijke bastard.. regeringen van iran, pakistan, afghanistan, algerije, vs, syrië en israel hebben heel wat meer bloed aan de handen door de jaren heen..

mark61
24-03-11, 14:19
regeringen van iran, pakistan, afghanistan, algerije, vs, syrië en israel hebben heel wat meer bloed aan de handen door de jaren heen..

Oh vertel, graag met bronnen? Hoeveel slachtoffers heeft Gadhafi gemaakt? Hoeveel de regeringen van Iran, Pakistan, Afghanistan, Algerije, de VS, Syrië en Israël? Ik ben erg benieuwd waar je die onmetelijke kennis allemaal vandaan hebt.

Van Israël is vrij nauwkeurig bekend hoeveel doden er door overheidsgeweld zijn te vallen; bij dictaturen ligt dat per definitie erg moeilijk.

De Afghaanse regering is dermate zwak dat je je kan afvragen of die überhaupt wel slachtoffers heeft gemaakt. Wil je ook nog differentiëren naar Sovjettijd, Talibantijd en post-Talibantijd? Komt u maar.

De regeringen van Pakistan hebben een aantal militaire acties in het noorden uitgevoerd waarbij ik dacht een aantal honderden slachtoffers zijn gevallen; ik houd me aanbevolen voor betrouwbare cijfers die wat anders beweren. Hoe dan ook lijkt dat in het niet te vallen bij de slachtoffers van (binnenlandse) terroristische aanslagen door de jaren heen.

Algerije is verwikkeld geweest in een soort van burgeroorlog / opstand; een gewapend conflict met een aantal burgers in ieder geval die een zeer groot deel van de slachtoffers voor hun rekening namen. Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen het doden van onschuldige burgers en het bestrijden van een gewapende opstand, en de doden die daarbij vallen aan de kant van de gewapenden.

De discussie over de VS is al uitgebreid gevoerd, al is er nooit iets duidelijks uit naar voren gekomen.

Van Syrië kennen we een aantal slachtpartijen waarvan het aantal slachtoffers giswerk blijft; het lijkt aanzienlijk.

Ik ben zeer benieuwd hoe jij ff aantoont welke regering precies hoeveel doden heeft veroorzaakt, en hoe, en of dat ongewapende burgers waren of opstandelingen / guerilleros.

rbn
24-03-11, 14:29
Ik ben zeer benieuwd hoe jij ff aantoont welke regering precies hoeveel doden heeft veroorzaakt, en hoe, en of dat ongewapende burgers waren of opstandelingen / guerilleros.


kom jij eerst maar met bronnen waaruit blijkt dat ik een sjie'ietenbasher ben..

mark61
24-03-11, 14:47
kom jij eerst maar met bronnen waaruit blijkt dat ik een sjie'ietenbasher ben..

Paling in emmer snot take #550.

rbn
24-03-11, 14:52
Paling in emmer snot take #550.

dit is geen bron waaruit blijkt dat ik een sjie'ietenbasher ben..

Al Sawt
24-03-11, 15:17
de topictitel was een knipoog naar mark die de aanval op libië sarcastisch omschreef als: "Zionistische kruisvaarders vallen libie aan om de olie te stelen, hele setup was plan van de joden en illuminati"Ok.



kadafie is een bastard maar niet eens zo'n verschrikkelijke bastard.. regeringen van iran, pakistan, afghanistan, algerije, vs, syrië en israel hebben heel wat meer bloed aan de handen door de jaren heen.. Khadaffie heeft hoogverraad gepleegd en diens politiek heeft alleen miljarden euro`s verspild. Zonder resultaat.

Khadaffie is erger dan koningen van Jordanie, SA of golfregio.

Al Sawt
24-03-11, 15:20
Tsja. Geopolitieke verhoudingen. Moet altijd aan RISK denken als ik je posts lees ... Geloof me, de wereld zal een betere plek op worden.


(Ondertussen ook in Syrië +100 dooie demonstranten, de vergelijkingen met Oost Europa 1989 waren bij nader inzien helaas toch veel te rooskleurig Zolang wij minder doden nodig hebben dan West-Europa, zie ik het als een zoethoudertje.

knuppeltje
24-03-11, 16:11
Geloof me, de wereld zal een betere plek op worden.

Dat ging in het paradijs al de verkeerde kant op.

mark61
24-03-11, 17:26
Libië: Frans vliegtuig neergehaald[/SIZE]


Meanwhile bleek dat omgekeerd. Detailfoutje.

French jet destroys Libyan plane

A French fighter jet has attacked and destroyed a Libyan military plane shortly after it landed at Misurate air force base, a French armed forces spokesman said.

The French warplane fired an air-to-ground missile at the Libyan jet after it breached the UN-imposed no-fly zone over Libya on Thursday.

The AP news agency cited an official earlier on Thursday as saying the Libyan plane may have been landing when it was attacked by a French Rafael fighter jet.

rbn
24-03-11, 19:37
Khadaffie heeft hoogverraad gepleegd en diens politiek heeft alleen miljarden euro`s verspild. Zonder resultaat.

Khadaffie is erger dan koningen van Jordanie, SA of golfregio.

ja dat is waar..