PDA

Bekijk Volledige Versie : Groenen partijen overal in de winst



fisherman1969
20-03-11, 22:11
Aloude discussies over al even oude argumenten over:
Voor en nadelen over gebruik kerncentrales !
Natuurlijk zijn de ,,Groenen,, tegen gebruik dat waren ze al jaren ,
maar nu buiten ze het uit door de KERNRAMP in JAPAN.
Natuurlijk is het onverantwoord om kerncentrales te bouwen op plaatsen die gevaarlijk zijn.
Borsele is ook niet zo,n goede plek volgens mij ,maar we zullen iets moeten doen de olie raakt op en naar mate deze opraakt wordt de vraag naar andere energie bronnen groter!

Pizzaman
20-03-11, 22:29
Niemand die zich afvraagt wat dan gebeurd zou zijn als ze daar bijvoorbeeld een kolencentrale gehad hadden.
Volgens mij ook een grote knal.

Kerncentrales kunnen tegenwoordig idioot-proof, en ook BinLaden proof gebouwd worden.
De pech was nu dat die in japan aan het eind van z'n levensduur was, 't was niet de modernste meer.
Een eind verderop in de straat waren ze al aan het bouwen aan een nieuwe.

Dan nog, moet je eens zien wat een aardbeving, Vraag je eens af hoe dat afgelopen was in bijv. Europoort.
Petje af voor de Japanners, en ik wens ze veel sterkte.

fisherman1969
20-03-11, 22:45
Niemand die zich afvraagt wat dan gebeurd zou zijn als ze daar bijvoorbeeld een kolencentrale gehad hadden.
Volgens mij ook een grote knal.

Kerncentrales kunnen tegenwoordig idioot-proof, en ook BinLaden proof gebouwd worden.
De pech was nu dat die in japan aan het eind van z'n levensduur was, 't was niet de modernste meer.
Een eind verderop in de straat waren ze al aan het bouwen aan een nieuwe.

Dan nog, moet je eens zien wat een aardbeving, Vraag je eens af hoe dat afgelopen was in bijv. Europoort.
Petje af voor de Japanners, en ik wens ze veel sterkte.

Ben het met je eens , deze ramp was onvoorstelbaar groot !
Dat bedoelde ik ook met Borsele ,persoonlijk vind ik deze plaats ook riskant .
Beter is b.v op de Veluwe vlak bij water , feit is dat iedereen wel stroom wil en zijn luxe wil behouden ,maar o we als er plannen zijn voor een centrale.
Zonne en wind energie kan ook nog en zelfs hier getijde energie (de zeesluis in IJmuiden had zich zelf grotendeels kunnen bedruipen door daar gebruik van te maken!!
MAAR DE AANSCHAF ZOU PAS NA JAREN RENDABEL ZIJN !
En dat is het grote probleem !
:nl:

H.P.Pas
20-03-11, 23:26
.

Kerncentrales kunnen tegenwoordig idioot-proof, () gebouwd worden.


Dat gelooft alleen een idioot.

Pizzaman
21-03-11, 08:35
Dat gelooft alleen een idioot.

Laten we dan stellen, de meeste computers blijven ook wel draaien en kijk eens wat daar achter zit.
:eek:

knuppeltje
21-03-11, 09:50
Dat gelooft alleen een idioot.

Alla Pizza dus.

knuppeltje
21-03-11, 09:54
Laten we dan stellen, de meeste computers blijven ook wel draaien en kijk eens wat daar achter zit.
:eek:

Nou, de mijne had vandaag redelijk moeite met opstarten. Nu is dat ding al bijna zeven jaar oud - en het is maandagmorgen, maar toch.

Pizzaman
21-03-11, 10:30
Alla Pizza dus.
Ja zoiets. Zelfs jij zou 't ding kunnen bedienen.


Nou, de mijne had vandaag redelijk moeite met opstarten. Nu is dat ding al bijna zeven jaar oud - en het is maandagmorgen, maar toch.

ROFLOL. Die van mij draait al zolang ik 'm heb zonder her-installatie.
Zeven jaar oud zal ie wel niet halen, ik update de boel regelmatig.

Kan me nog windows 2000 herinneren, jemig je kon dat ding elke paar maanden leeghalen
en dan herinstalleren, omdat de rotzooi weer helemaal vastliep.