PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse predikant verbrandt Koran bij wijze van terechtstelling en executie



Hatert
21-03-11, 10:44
Amerikaanse predikant verbrandt Koran

21-03-11 06:39 uur


http://www.parool.nl/static/FOTO/pe/9/1/7/media_xl_561307.jpg
De controversiële predikant Terry Jones wou de Koran in brand steken tijdens een herdenking van de aanslagen van 11 september. Archieffoto © ap

GAINESVILLE - Een predikant uit de Amerikaanse staat Florida heeft zondag in een kerk een Koran verbrand, van het boek. De verbranding vond plaats onder toeziend oog van de controversiële predikant Terry Jones.

Zondag stak predikant Wayne Sapp tijdens een speciale terechtstelling een Koran aan, nadat het boek eerst een uur in kerosine had gelegen. Gedurende de tien minuten dat het boek brandde, maakten sommigen van de ruim dertig aanwezigen foto's.

Jones was bij de verbranding aanwezig, terwijl hij in september nog had gezworen dat hij nooit een Koran zou verbranden. Hij wou toen het boek in brand steken tijdens een herdenking van de aanslagen van 11 september. Jones had de moslimgemeenschap ''een kans gegeven het boek te verdedigen'', maar had geen reactie gekregen. (ANP)


http://www.parool.nl/parool/nl/266/RELIGIE/article/detail/1862883/2011/03/21/Amerikaanse-predikant-verbrandt-Koran.dhtml

Pizzaman
21-03-11, 10:50
Een maffe randdebiel van de concurrerende sekte.

StevieK
21-03-11, 10:54
Een maffe randdebiel van de concurrerende sekte.

En zo'n figuur moet gewoon opgeborgen worden,......

Respect voor de Heilige Boeken, deze dien je niet te verbranden.

Pizzaman
21-03-11, 11:34
En zo'n figuur moet gewoon opgeborgen worden,......
Dat ben ik wel met je eens, maar...


Respect voor de Heilige Boeken, deze dien je niet te verbranden.
... om het daaraan te wijten vind ik onzin.
Dan wordt het veel te druk in het gevang en is er geen ruimte meer voor criminelen.

Van mij mag ieder zijn hobby beleven, al dan niet vanuit een boek, maar heeft een ander net zo goed het recht
om voor mijn part z'n kont af te vegen met de hobby 'van de buurman'.

Nog los van de discussie over wie er begionnen is met vlaggen verbranden enzovoorts.

Niettemin vind ik die dominee nog steeds een randdebiel. Van de concurrerende sekte.
Voor de duidelijkheid, die van de andere sekte vind ik dus ook randdebielen.
Maar ja, wat ze van mijn hobby vinden, mogelijk vinden ze me ook een randdebiel. Wie zal 't zeggen.

super ick
21-03-11, 11:37
Dat ben ik wel met je eens, maar...


... om het daaraan te wijten vind ik onzin.
Dan wordt het veel te druk in het gevang en is er geen ruimte meer voor criminelen.

Van mij mag ieder zijn hobby beleven, al dan niet vanuit een boek, maar heeft een ander net zo goed het recht
om voor mijn part z'n kont af te vegen met de hobby 'van de buurman'.

Nog los van de discussie over wie er begionnen is met vlaggen verbranden enzovoorts.

Niettemin vind ik die dominee nog steeds een randdebiel. Van de concurrerende sekte.
Voor de duidelijkheid, die van de andere sekte vind ik dus ook randdebielen.
Maar ja, wat ze van mijn hobby vinden, mogelijk vinden ze me ook een randdebiel. Wie zal 't zeggen.

Wat een nonberichtje zeg.

Een Koran verbrand. Boeien.

Volgende week 'kont afvegen met Genessis'.

StevieK
21-03-11, 11:39
Dat ben ik wel met je eens, maar...


... om het daaraan te wijten vind ik onzin.
Dan wordt het veel te druk in het gevang en is er geen ruimte meer voor criminelen.

Van mij mag ieder zijn hobby beleven, al dan niet vanuit een boek, maar heeft een ander net zo goed het recht
om voor mijn part z'n kont af te vegen met de hobby 'van de buurman'.

Nog los van de discussie over wie er begionnen is met vlaggen verbranden enzovoorts.

Niettemin vind ik die dominee nog steeds een randdebiel. Van de concurrerende sekte.
Voor de duidelijkheid, die van de andere sekte vind ik dus ook randdebielen.
Maar ja, wat ze van mijn hobby vinden, mogelijk vinden ze me ook een randdebiel. Wie zal 't zeggen.

Ja, nu denk ik eens keer een beetje water op de wijn te gooien,........

Ja, ik weet het met de vlaggen, maar,.... dat is anders

je weet toch alles wat de K4 doet dat niet stroomt met hun beleving is fout.

Pizzaman
21-03-11, 11:40
Heu... inderdaad, al zal er wel weer een hobbyclubje op de achterste benen gaan staan.
Worden er weer vlaggen verbrand, al dat soort onzin.

Het enige dat er echt onder lijdt is feitelijk het milieu.
konden ze niet gewoon een digitale koran 'SHIFT-DELeten'... wat een achterlijke digibeten. :hihi:

marces
21-03-11, 13:24
Een maffe randdebiel van de concurrerende sekte.

hahaha - inderdaad :lol: