PDA

Bekijk Volledige Versie : Wegpesthomo's gaan terugpesten



super ick
21-03-11, 11:35
Wegpesthomo's gaan terugpesten
Even een kleine update in de lopende reallifesoap die Utrechtse Vinexwijkhel heet. U weet wel, Utrecht, waar burgemeester Aleid Wolfsen (hier te zien op archiefbeeld tijdens het opknappen van een landhuis voor criminele Roma's) destijds helemaal niets deed tegen straatterroristen die een homostel wegtreiterden. Welnu, die homo's gaan dus terugtreiteren. En hoe. Volgens het wegpeststel hadden alle problemen voorkomen kunnen worden als er destijds adequaat was opgetreden. Die weggepeste gays hebben namelijk acht(!) keer aangifte gedaan van straatterreur. Al die acht keer had de gemeente dikke poep aan die aangiftes. Uiteindelijk moest de vinexwoning in Leidsche Rijn zwaar onder de waarde van de hand. Dat geld willen de boys nu terug. En dat is niet het enige, ze eisen ook dat de criminele capuchonmannetjes alsnog worden vervolgd. Inderdaad, alsnog, want in Utrecht is het mogelijk om mensen uit hun huis te treiteren zonder dat je daarvoor wordt gestraft. Wij herhalen: in Utrecht is het mogelijk mensen uit hun huis te treiteren zonder dat je daarvoor wordt gestraft. Het wegpeststel heeft inmiddels een advocaat met de achternaam Moszkowicz (voornaam: Yehudi) in de arm genomen, dus dat worden hele lange pleidooien. Wij raden Aleid Wolfsen in dat geval advocaat meneer Ties Prakken aan.

Geenstijl.nl

Pizzaman
21-03-11, 11:38
Hahaha! Eindelijk een stel mensen dat opkomt voor hun recht.

Wat mij betreft hebben ze gelijk en komt ze dat geld toe.
jammer dat MENEER Aleid Wolfsen, de 'verantwoordelijke' uiteindelijk de schadevergoeding en de kosten
uit de burgerpot zal kunnen trekken. HIJ zou zelf moeten dokken, van ZIJN rainte 'verantwoordelijke' salaris.

BTW met dank aan Soldim voor de digitale corrigerende geslachtsoperatie.

Soldim
21-03-11, 11:42
mevrouw Aleid Wolfsen

Get your facts straight!

rbn
21-03-11, 11:46
Wegpesthomo's gaan terugpesten


door met hun handtasjes te gaan slaan?

Pizzaman
21-03-11, 11:46
Get your facts straight!

Je bedoelt maak onderscheid... LOL.
Foutje bedankt :eek:

knuppeltje
21-03-11, 11:49
Get your facts straight!

Oeps, dat is nogal eens een probleem voor hem.

Pizzaman
21-03-11, 11:53
Oeps, dat is nogal eens een probleem voor hem.

Waar ik vandaan kom is Aleid een meidennaam. Tja...
Bij 'Ali' moet ik ook altijd effe nadenken.

StevieK
21-03-11, 11:54
Terugpesten deden we vroeger al, op zoek in het park naar gay-bashers, als we ereen gevonden hadden had ie toch wel een paar dagen bewegingsproblemen.
:lol: :lol:

super ick
21-03-11, 15:54
Oeps, dat is nogal eens een probleem voor hem.

Altijd frappant hoe mensen met een eigen mening, die niet strookt met die van jou, persoonlijk neergezet worden door jou en je vriendje uit Leiden.

Minderwaardig hoor.

super ick
21-03-11, 15:55
Terugpesten deden we vroeger al, op zoek in het park naar gay-bashers, als we ereen gevonden hadden had ie toch wel een paar dagen bewegingsproblemen.
:lol: :lol:

Fan van het oude testament?

StevieK
21-03-11, 15:57
Fan van het oude testament?

geef me de versen,......... ben benieuwd..

Ik ben wel opgegroeid met de bijbel, we moesten de boeken enzo in de kop stampen, helaas weet ik er niet meer veel van af.

mark61
21-03-11, 17:14
Waar ik vandaan kom is Aleid een meidennaam. Tja...
Bij 'Ali' moet ik ook altijd effe nadenken.

Aleida is een meisjesnaam, Aleid een jongensnaam. Best wel moeilijk.

mark61
21-03-11, 17:15
Altijd frappant hoe mensen met een eigen mening, die niet strookt met die van jou, persoonlijk neergezet worden door jou en je vriendje uit Leiden.

Minderwaardig hoor.

Wat heb ik er nou weer mee te maken?

Het gaat hier over feiten, niet over meningen.

Dom hoor.

super ick
21-03-11, 22:05
Wat heb ik er nou weer mee te maken?

Het gaat hier over feiten, niet over meningen.

Dom hoor.

Het gaat hier over de manier van discussieren.

Pizzaman
22-03-11, 08:33
Aleida is een meisjesnaam, Aleid een jongensnaam. Best wel moeilijk.

Nooit van gehoord. Mogelijk in het zuiden des lands dan?
Heb wel Kees, Jantje, en ook nog Tonnie als meidennaam gebruikt gezien.

Overigens had ik het als ik even had nagedacht geweten.
Maar ja, nadenken... :hihi:

Of die burgemeester een hij of zij is maakt niet uit voor het argument.
Het valt mij gewoon op dat mensen die dik betaald worden voor een 'verantwoordelijke' functie,
in feite totaal nergens verantwoording voor af hoeven te leggen.

super ick
22-03-11, 09:44
Nooit van gehoord. Mogelijk in het zuiden des lands dan?
Heb wel Kees, Jantje, en ook nog Tonnie als meidennaam gebruikt gezien.

Overigens had ik het als ik even had nagedacht geweten.
Maar ja, nadenken... :hihi:

Of die burgemeester een hij of zij is maakt niet uit voor het argument.
Het valt mij gewoon op dat mensen die dik betaald worden voor een 'verantwoordelijke' functie,
in feite totaal nergens verantwoording voor af hoeven te leggen.

Als ze al verantwoording af moeten leggen leid dat zelden tot maatregeen waar ze zelf de dupe van worden. Altijd worden er dan wat onderdanen naar voren geschoven die geslachtoffert worden. Niet zelden veranderen die dan van afdeling.

Zo waren er enkele, zich misdragende agenten ontslagen bij hun korps. Dit gebeurde onder druk van de media. (je weet het misschien nog, die agenten die in diensttijd zo ver mogelijk weg reden en daar foto's van maakten en die trots aan collega's toonden).

Die ontslagen agenten werden door een aangrenzend korps in dienst genomen en het verschil in salaris werd door het korps dat hen ontslagen had, bijgepast.
Maar korpsleiding/meerderen die er ook vanaf wisten maakten zich er vanaf door te verklaren dat het alleen gebeurde 'als het kon'. Als er dus voldoende agenten achter de hand waren en de veiligheid niet in gevaar kwam. De politiek heeft dat destijds geslikt en ze zitten er nog.
Het zelfreinigend vermogen ontbreekt dan volkomen.

Oja, Sander V. hebben ze wel ontslagen maar misschien is dat wel omdat die niet genoeg vrije dagen had om zijn absentie op te vangen :hihi:

super ick
22-03-11, 09:45
geef me de versen,......... ben benieuwd..

Ik ben wel opgegroeid met de bijbel, we moesten de boeken enzo in de kop stampen, helaas weet ik er niet meer veel van af.

Gezien jou vorige reactie moest ik denken 'oog om oog....'. Staat erin hoor.

Pizzaman
22-03-11, 09:47
Inderdaad, da's nou precies wat ik bedoel.

super ick
22-03-11, 09:48
Maareh dit topic ging over homo's die ongestaft hun buurt uitgetreiterd zijn terwijl ze aan alle mogelijke bellen zijn gaan hangen.
Zonder dat de wegtreiteraars ook maar enige vorm van straf hebben gekregen.

Misschien moeten er wel postcodegebieden gehanteerd worden waar homo's beter niet gehuisvest kunnen worden ivm intolerantie.
Deze jochies stoppen natuurlijk niet door deze (niet) aanpak.