PDA

Bekijk Volledige Versie : Halve bil op het pluche'



"juiceysecs"
22-03-11, 02:42
http://img864.imageshack.us/img864/1001/dibi.jpg

''De PVV maakt zich schuldig aan alles waarom ze de elite heeft verfoeid'', zegt GroenLinks Tweede Kamerlid Tofik Dibi in een interview met persbureau ANP. ''Kamerleden hebben dubbelfuncties in Provinciale Staten en gemeenteraden. Debatten over hun speerpunten veiligheid, zorg en integratie gaan ze uit de weg.'' De PVV heeft, zegt hij, een extreme make-over doorgemaakt: "van een buitenstaander die dingen anders wil doen naar een partij die zijn idealen inlevert voor een plek in het centrum van de macht.''
Over PVV-Kamerlid Sietse Fritsma zegt Dibi: "Fritsma had vroeger het hoogste woord over de massa-immigratie, nu hoor je hem niet meer. Extra agenten kwamen er ook met de PVV niet. Tijdens een overleg over de jeugdzorg in Limburg, waar de partij de grootste werd, kwam ze niet eens opdagen. En aan het debat over religie zei Hero Brinkman afgelopen week zelfs geen behoefte te hebben, terwijl de discussie over de islam hun bestaansrecht is. Ze zitten door de gedoogconstructie met een halve bil op het pluche, zit dat dan zó comfortabel?'' Niet eerder zijn kiezers zo misleid, vindt Dibi.

Pizzaman
22-03-11, 09:54
Wie dit leest weet maar al te goed dat het hier gaat om de mening van de knuffelmarokkaan van de PvdA.
Dat kwalificeert de hele uitspraak als zijnde politiek commentaar.
Klept alleen in de eigen richting (linksaf).

Klinkt overigens wel leuk hoor.
Maar de PVV blijft de PVV, ongeacht of Fritsma momenteel zeer geinspireerd is of niet.

mark61
22-03-11, 10:05
Dibi zit bij GL.

Wilders zit al een half mensenleven in de Kamer geld te verdienen met niksdoen tot aan sabotage.

Go figure.

knuppeltje
22-03-11, 10:11
Wie dit leest weet maar al te goed dat het hier gaat om de mening van de knuffelmarokkaan van de PvdA.

Met zulke fouten moet je wel een mps'je van onze Sjonny zijn.

Pizzaman
22-03-11, 10:35
Blijft toch de knuffelmarokkaan van PvdA, waar ie ook zit :D

knuppeltje
22-03-11, 11:55
Blijft toch de knuffelmarokkaan van PvdA, waar ie ook zit :D

Zou jij niet beter weer eens rap aan een dakkapelletje beginnen, of een keukentje aanbouwen.

Ik denk niet dat je zo aan die miljoen omzet komt dit jaar.

Pizzaman
22-03-11, 13:13
Zou jij niet beter weer eens rap aan een dakkapelletje beginnen, of een keukentje aanbouwen.

Ik denk niet dat je zo aan die miljoen omzet komt dit jaar.

Let jij nou maar op je eigen omzet. :zwaai:
Ik heb de eerste ton er al bijna op zitten, en dat in een klote-seizoen.

StevieK
22-03-11, 13:33
Let jij nou maar op je eigen omzet. :zwaai:
Ik heb de eerste ton er al bijna op zitten, en dat in een klote-seizoen.

De eerste ton
http://www.2hd.nl/tonnen/content_images/regenton_2.jpg

Pizzaman
22-03-11, 14:12
Muhahahaha! :hihi:

Overigens, misschien heb je wel gelijk.
De belastingdienst wordt gegarandeerd gespekt.
Wat ik zelf overhoudt valt nog te bezien.

http://www.infobarrel.com/media/image/14926.jpg