PDA

Bekijk Volledige Versie : Geloof maar afschaffen zegt BBC



mrz
22-03-11, 21:17
Right on.... Let's abolish TV! :)

Prettige avond nog, verder, trouwens allemaal....

Bofko
22-03-11, 23:56
Hee meesterzet ! Long time, no see.....

Goed advies, trouwens

mrz
23-03-11, 00:19
Thnx man, alles goed? Internet afschaffen zou een goede tweede zijn misschien maar ik hou wel van zelfs onuitgesproken reacties en beelden die ik zie soms. Kan zijn dat dat mijn fantasie is maar ik zag een bolle hamster zo een van AH cartoony die met een grote lach op zijn gezicht zo naar beneden sprong. Weet niet wat dat betekend maargoed. Oh en een goede derde zou zijn de wetenschap afschaffen. Maar dat is denk beetje zonde....

Maar wat ik wil zeggen is denk ik dat is: is toch veel leuker een berichtje op maroc te posten en een zee aan ideeen binnen te krijgen en zelf dingen te realiseren dan?

Bofko
23-03-11, 00:30
Thnx man, alles goed? Internet afschaffen zou een goede tweede zijn misschien maar ik hou wel van zelfs onuitgesproken reacties en beelden die ik zie soms. Kan zijn dat dat mijn fantasie is maar ik zag een bolle hamster zo een van AH cartoony die met een grote lach op zijn gezicht zo naar beneden sprong. Weet niet wat dat betekend maargoed. Oh en een goede derde zou zijn de wetenschap afschaffen. Maar dat is denk beetje zonde....

Maar wat ik wil zeggen is denk ik dat is: is toch veel leuker een berichtje op maroc te posten en een zee aan ideeen binnen te krijgen en zelf dingen te realiseren dan?

Yep, alles goed.

Bolle hamster = Ghaddaffi ? :rolleyes:

mrz
23-03-11, 01:09
Nee niet Ghadaffi, misschien een verdwaalde hamster die de kapotte kerncentrales in japan inspringt ofzo :/

Is dat citeren om mij een echo te geven ofzo trouwens? Of gewoon gewoonte? :)

Bofko
23-03-11, 01:35
Nee niet Ghadaffi, misschien een verdwaalde hamster die de kapotte kerncentrales in japan inspringt ofzo
Mooi beeld.





Is dat citeren om mij een echo te geven ofzo trouwens? Of gewoon gewoonte? :)

Haha .Gewoon gewoonte. Maar ik vind je echo (= reageren) wel leuk.
Het subtiele gevoel van het wel dan niet citeren was ik even kwijt.

Trusten.