PDA

Bekijk Volledige Versie : Apple zwicht voor druk homolobby om homo-genezingsapp van appstore te verwijderen



Hatert
23-03-11, 14:54
wo 23 mrt 2011, 13:21


Apple verwijdert anti-homo app

AMSTERDAM - De omstreden anti-homo app van Exodus International is verdwenen uit de App Store, nadat Amerikaanse homorechtenorganisaties een actie tegen de applicatie zijn gestart.

Er is controverse ontstaan na het verschijnen van de anti-homo applicatie van Exodus International. De christelijke organisatie Exodus International wilde met de app uit naam van Christus de 'slachtoffers' van homoseksualiteit ondersteunen, en homo's te bekeren. Exodus noemt zichzelf een 'ex-gay'-organisatie die homoseksuele mensen weer hetero wil maken.

De app leverde direct veek klachten op, voornamelijk van aanhangers van Truth Wins Out. Deze stichting houdt zich bezig met het bestrijden van anti-homo organisaties als Exodus. TWO is een petitie gestart om Apple ervan te overtuigen het programma uit de App Store te verwijderen. Inmiddels is deze al meer dan 140.000 keer ondertekend.

TWO stelt dat de Exodus-app de regels voor de App Store overtreedt. Zo mogen applicaties niet beledigend zijn voor grote groepen mensen. Op grond hiervan verwijderde Apple eerder al eens een anti-homo applicatie.


Apple verwijdert anti-homo app - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal] (http://www.telegraaf.nl/digitaal/9344430/__Apple_verwijdert_anti-homo_app__.html?p=11,2)


Nergens voor nodig om de app te verwijderen.

Mark
23-03-11, 14:55
nog erger is dat ze onder druk van christen idioten ook alles wat met sex te maken heeft verwijderen. Smerige communistische praktijken!

gelukkig heb ik android

Eric de Blois
23-03-11, 14:56
Apple zwicht voor druk homolobby om homo-genezingsapp van appstore te verwijderen

Heel goed, fijn dat jij dat ook goed vindt, dat had ik helemaal niet van jou verwacht.
Apple houdt nu van homo's! Heb jij ook een apple?

Hatert
23-03-11, 14:58
nog erger is dat ze onder druk van christen idioten ook alles wat met sex te maken heeft verwijderen. Smerige communistische praktijken!

gelukkig heb ik android

Hmm... sex met mobieltjes, nieuwe trend dus.

Mark
23-03-11, 14:59
Hmm... sex met mobieltjes, nieuwe trend dus.

alles wat zij niet christelijk en zedig genoeg vinden in hun zieke Apple wereld. Ik hoop dat Andoid ze vernietigt.

Hatert
23-03-11, 15:00
Heel goed, fijn dat jij dat ook goed vindt, dat had ik helemaal niet van jou verwacht.
Apple houdt nu van homo's! Heb jij ook een apple?







Ik ben anti-Apple

Eric de Blois
23-03-11, 15:03
Ik ben anti-Apple

Wat is jou merk?

Pizzaman
23-03-11, 15:23
Hmm... sex met mobieltjes, nieuwe trend dus.

Jemig kom je er nou pas achter waarom er een trilstand op zo'n ding zit? :student: