PDA

Bekijk Volledige Versie : Groep vergrijpt zich aan meisje (14)



StevieK
23-03-11, 17:52
Bron : Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9350011/__Groep_vergrijpt_zich_aan_meisje__14___.html)

NIJMEGEN - Een 14-jarig meisje uit Beuningen is op klaarlichte dag van haar fiets getrokken en door een groep jongens aangerand.

Het incident dateert van 14 februari, liet de politie woensdagmiddag weten aan de Gelderlander. Een oudere man wist de jongens weg te jagen, zodat erger kon worden voorkomen.

Het meisje fietste van school naar huis over de Weteringweg in Nijmegen. Toen zij onder de A73 door een tunnel fietste, werd ze door een groep van ongeveer tien jongens gestopt en van haar fiets getrokken. Daarna werd ze lastiggevallen en aangerand.

De politie is een onderzoek gestart en roept getuigen op zich te melden.

Mark
23-03-11, 18:28
Bron : Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9350011/__Groep_vergrijpt_zich_aan_meisje__14___.html)

NIJMEGEN - Een 14-jarig meisje uit Beuningen is op klaarlichte dag van haar fiets getrokken en door een groep jongens aangerand.

Het incident dateert van 14 februari, liet de politie woensdagmiddag weten aan de Gelderlander. Een oudere man wist de jongens weg te jagen, zodat erger kon worden voorkomen.

Het meisje fietste van school naar huis over de Weteringweg in Nijmegen. Toen zij onder de A73 door een tunnel fietste, werd ze door een groep van ongeveer tien jongens gestopt en van haar fiets getrokken. Daarna werd ze lastiggevallen en aangerand.

De politie is een onderzoek gestart en roept getuigen op zich te melden.

Ja zelfs op valentijnsdag zijn de K4 vrouwen niet veilig op straat

Eric de Blois
23-03-11, 18:39
Een oudere man wist de jongens weg te jagen, zodat erger kon worden voorkomen.




Oeps! Wel een heldhaftige man. +10 voor die man.

StevieK
23-03-11, 18:43
Oeps! Wel een heldhaftige man. +10 voor die man.




K4 durven vaak alleen

7eloua
23-03-11, 19:07
Wat betekent K4?

En wat is de datum van dit bericht?

Mark
23-03-11, 19:13
Wat betekent K4?

En wat is de datum van dit bericht?

:gechoquee je weet niet wat de K4 is??

Slinger
23-03-11, 19:22
Bron : Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/binnenland/9350011/__Groep_vergrijpt_zich_aan_meisje__14___.html)

NIJMEGEN - Een 14-jarig meisje uit Beuningen is op klaarlichte dag van haar fiets getrokken en door een groep jongens aangerand.

Het incident dateert van 14 februari, liet de politie woensdagmiddag weten aan de Gelderlander. Een oudere man wist de jongens weg te jagen, zodat erger kon worden voorkomen.

Het meisje fietste van school naar huis over de Weteringweg in Nijmegen. Toen zij onder de A73 door een tunnel fietste, werd ze door een groep van ongeveer tien jongens gestopt en van haar fiets getrokken. Daarna werd ze lastiggevallen en aangerand.

De politie is een onderzoek gestart en roept getuigen op zich te melden.

Bontkraagjes?

7eloua
23-03-11, 19:24
Bontkraagjes?

Zullen vast bontkraagjes zijn idd, wie anders..



@Mark, nu weet ik het, thanx!

StevieK
23-03-11, 20:48
Bontkraagjes?

Het zou zo maar kunnen...

marces
24-03-11, 07:55
ze had waarschijnlijk geen hoofddoekje op

StevieK
24-03-11, 10:42
ze had waarschijnlijk geen hoofddoekje op

oops !! dats hard

marces
24-03-11, 11:04
Ietwat spottend bedoeld - zie ook de discussie:
Sexualisering k4-samenleving: Opnieuw heisa rond gevulde beha's voor 8-jarigen
"Hoofddoekjes dienen mede als desexualisering van de vrouw".

Vrouwen zonder hoofddoekjes zijn dus vrij voor de jacht? Beetje flauw misschien, maar ik haak in op de opmerking "bontkraagjes" (eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet eens weet of het inderdaad Marokkanen waren).
Misschien ook niet zo'n geslaagde opmerking van me eigenlijk.

StevieK
24-03-11, 11:48
Ietwat spottend bedoeld - zie ook de discussie:
Sexualisering k4-samenleving: Opnieuw heisa rond gevulde beha's voor 8-jarigen
"Hoofddoekjes dienen mede als desexualisering van de vrouw".

Vrouwen zonder hoofddoekjes zijn dus vrij voor de jacht? Beetje flauw misschien, maar ik haak in op de opmerking "bontkraagjes" (eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet eens weet of het inderdaad Marokkanen waren).
Misschien ook niet zo'n geslaagde opmerking van me eigenlijk.

Ja, ik weet dat, de ENTER knop is snel ingedrukt,

maar het is toch je eerste gedachte over de bontkraagjes, en dat heeft toch een oorzaak waarom je en anderen inclusief ik zo denken.
Misschien niet goed, maar alles heeft een oorzaak

marces
24-03-11, 12:01
Klopt, maar dat wil ik nog wel even nuanceren, voordat ik de hele marokkanse gemeenschap over me heen krijg. Bontkraagjes associeer ik met probleemjongeren van Marokkanse origine en niet met alle Marokkanen. Zo bekrompen ben ik ook weer niet.
Ik ken veel Marokkanen en dat zijn geen bontkraagjes. Het zijn net mensen (grapje).

John61
24-03-11, 12:05
Ja, ik weet dat, de ENTER knop is snel ingedrukt,

maar het is toch je eerste gedachte over de bontkraagjes, en dat heeft toch een oorzaak waarom je en anderen inclusief ik zo denken.
Misschien niet goed, maar alles heeft een oorzaak

Ik weet niet of het in dit artikel om "bontkraagjes" gaat. Wat ik wel weet is dat mijn dochters en hun vriendinnen het meest last hebben van bontkraagjes. Terwijl de niet bontkraagjes veruit in de meerderheid zijn. Je zou dus verwachten vanuit die kant meer last te hebben. Maar dat is niet zo. Betekent dus kennelijk dat er verhoudingsgewijs veel marokkaanse jongens zijn, die zich niet weten te gedragen. En dat is jammer, want hoe oneerlijk het ook is, het straalt wel op de hele groep af.

Komt mss mede, omdat men niet gewend is om met kritiek om te gaan. Kom zelf ook uit een samenleving, waarbij er "anders" wordt omgesprongen met kritiek dan hier gebruikelijk is. Dat was en is soms best lastig. Magoed, ik woon hier en dat betekent voor mij dat ik me in de omgang met anderen toch veel probeer te houden aan de omgangsvormen en wijze van communniceren hier. Dat lijkt me eigenlijk heel gebruikelijk bij een verhuizing naar een ander land, streek, stad/dorp.

Je ziet het overal ter wereld. Wanneer mensen zich niet proberen aan te passen, heb je het simpelweg moeilijker. Dat gaat op hier, in Marokko of waar dan ook ter wereld.. Tis dus onzin te verwachten dat het hier niet hoeft.

marces
24-03-11, 12:17
Ik weet niet of het in dit artikel om "bontkraagjes" gaat. Wat ik wel weet is dat mijn dochters en hun vriendinnen het meest last hebben van bontkraagjes. Terwijl de niet bontkraagjes veruit in de meerderheid zijn. Je zou dus verwachten vanuit die kant meer last te hebben. Maar dat is niet zo. Betekent dus kennelijk dat er verhoudingsgewijs veel marokkaanse jongens zijn, die zich niet weten te gedragen. En dat is jammer, want hoe oneerlijk het ook is, het straalt wel op de hele groep af.

Komt mss mede, omdat men niet gewend is om met kritiek om te gaan. Kom zelf ook uit een samenleving, waarbij er "anders" wordt omgesprongen met kritiek dan hier gebruikelijk is. Dat was en is soms best lastig. Magoed, ik woon hier en dat betekent voor mij dat ik me in de omgang met anderen toch veel probeer te houden aan de omgangsvormen en wijze van communniceren hier. Dat lijkt me eigenlijk heel gebruikelijk bij een verhuizing naar een ander land, streek, stad/dorp.

Je ziet het overal ter wereld. Wanneer mensen zich niet proberen aan te passen, heb je het simpelweg moeilijker. Dat gaat op hier, in Marokko of waar dan ook ter wereld.. Tis dus onzin te verwachten dat het hier niet hoeft.

Zoals zo vaak verpest de minderheid het voor de meerderheid. Als ik Marokkaan was, zou ik me hier rot voor schamen, want dat straattuig is er wel de oorzaak van dat bijvoorbeeld de PVV zo succesvol is en dat de verhoudingen in Nederland steeds meer op scherp komen te staan. Er zijn nou eenmaal een hoop mensen die niet kunnen of willen relativeren, dat hebben we wel gezien in Hitler-Duitsland. Ik denk inderdaad dat als mensen zich in ieder geval buitenshuis aanpassen, zonder hun afkomst te verlochenen, er veel minder problemen zouden zijn. In werkelijkheid doen de meeste dat ook wel.
Mag ik vragen waar jij vandaan komt?

Stopnaald
24-03-11, 12:51
Ik weet niet of het in dit artikel om "bontkraagjes" gaat. Wat ik wel weet is dat mijn dochters en hun vriendinnen het meest last hebben van bontkraagjes. Terwijl de niet bontkraagjes veruit in de meerderheid zijn. Je zou dus verwachten vanuit die kant meer last te hebben. Maar dat is niet zo. Betekent dus kennelijk dat er verhoudingsgewijs veel marokkaanse jongens zijn, die zich niet weten te gedragen. En dat is jammer, want hoe oneerlijk het ook is, het straalt wel op de hele groep af.

Hoe herkenbaar. Ook mijn dochter en vriendinnen hebben deze (bijna dagelijkse) ervaringen. Breek me de bek niet open.

Ik denk echter niet dat deze aggressieve houding tov "onzedelijke vrouwen" slechts een kwestie van een "machocultuur" of "straatcultuur" is, maar dat het veel dieper gaat.

Naar mijn mening zijn gehoofddoekte moslima's en Marokkaanse jochies die zich stelselmatig misdragen tov vrouwen in bijv. zwembaden uiteindelijk twee takken van dezelfde boom, die niet los van elkaar gezien kunnen worden, hoewel bepaalde prikkers hier daar niet aan willen.

Ik geeft het ruiterlijk toe. Ik ben om deze reden een overtuigd voorstander van het terugdringen van hoofddoekjes in het openbaar. Volstrekt hypocriet, ik weet het. Maar ik ben zó verschrikkelijk klaar met dat aggessieve gezeik van die klootzakkies, dat ik dan maar hun zusters/moeders/tantes etc. wil terugzieken. Misschien dat die vrouwen dan EINDELIJK eens werk maken van de opvoeding van hun broers/zonen/neefjes/mannen etc.

Heel spijtig dat de goeden weer moeten lijden onder de kwaden, maar ik denk oprecht dat er alleen onder dwang iets verandert.

Stopnaald
24-03-11, 13:19
Als ik Marokkaan was, zou ik me hier rot voor schamen, want dat straattuig is er wel de oorzaak van dat bijvoorbeeld de PVV zo succesvol is en dat de verhoudingen in Nederland steeds meer op scherp komen te staan.

Deze vraag is al eerder (meerdere malen) gesteld. Meestal krijg je dan een vaag verhaal te horen wat neerkomt op "ik ben mijn broeders hoeder niet" en "ik ben niet verantwoordelijk voor wat een ander doet (soms aangevuld met de specificatie "ook al delen wij dezelfde afkomst").

Oppervlakkig bezien hebben deze prikkers gelijk, maar bij nader inzien dus NIET.
Ik stel daar tegenover het standpunt "de maatschappij dat zijn WIJ". Als iemand aan het verdrinken is, blijven we ook niet passief, maar grijpen we in en halen de drenkeling uit het water (althans dat hoop ik).

Ik kan me nog herinneren dat die aanslagen in Madrid waren gepleegd. Er was toen 1 prikker die direct vanuit zijn emotie reageerde en zijn excuses aanbood uit plaatsvervangende schaamte voor de Marrokaanse daders. Je wil niet weten hoeveel andere prikkers (vooral vanuit moslimhoek) over hem heen vielen. Waar hij het vandaan haalde om ZO te reageren. Betreffende prikker (waarschijnlijk geschrokken van alle reacties) trok in latere replies zijn excuses terug.

Een dergelijke situatie heb ik hier al diverse malen meegemaakt.

John61
24-03-11, 14:26
Zoals zo vaak verpest de minderheid het voor de meerderheid. Als ik Marokkaan was, zou ik me hier rot voor schamen, want dat straattuig is er wel de oorzaak van dat bijvoorbeeld de PVV zo succesvol is en dat de verhoudingen in Nederland steeds meer op scherp komen te staan. Er zijn nou eenmaal een hoop mensen die niet kunnen of willen relativeren, dat hebben we wel gezien in Hitler-Duitsland. Ik denk inderdaad dat als mensen zich in ieder geval buitenshuis aanpassen, zonder hun afkomst te verlochenen, er veel minder problemen zouden zijn. In werkelijkheid doen de meeste dat ook wel.
Mag ik vragen waar jij vandaan komt?

Ja hoor, Iran.

Pizzaman
24-03-11, 15:10
Ik kan me nog herinneren dat die aanslagen in Madrid waren gepleegd. Er was toen 1 prikker die direct vanuit zijn emotie reageerde en zijn excuses aanbood uit plaatsvervangende schaamte voor de Marrokaanse daders. Je wil niet weten hoeveel andere prikkers (vooral vanuit moslimhoek) over hem heen vielen. Waar hij het vandaan haalde om ZO te reageren. Betreffende prikker (waarschijnlijk geschrokken van alle reacties) trok in latere replies zijn excuses terug.

Een dergelijke situatie heb ik hier al diverse malen meegemaakt.

Wat dat betreft vraag ik me af hoe blij de 'normale' (ofwel verwesterde) marokkanen en andere moslims
zijn met zo'n stel extremisten die er maar van alles door willen drukken.

Voorlasnog denk ik 'best wel blij'.
Want ik hoor 'normale' Nederlanders een stuk meer zagen over de PVV dan dat ik 'notrmale' moslims hoor over de extreme!

John61
24-03-11, 15:48
Wat dat betreft vraag ik me af hoe blij de 'normale' (ofwel verwesterde) marokkanen en andere moslims
zijn met zo'n stel extremisten die er maar van alles door willen drukken.

Voorlasnog denk ik 'best wel blij'.
Want ik hoor 'normale' Nederlanders een stuk meer zagen over de PVV dan dat ik 'notrmale' moslims hoor over de extreme!

Kijk alleen hier maar op het forum. Er is (bijna) geen moslim die bv Hatert tegenspreekt. terwijl je hier wel de autochtonen kritiek op elkaar ziet leveren.

John61
24-03-11, 15:54
Naar mijn mening zijn gehoofddoekte moslima's en Marokkaanse jochies die zich stelselmatig misdragen tov vrouwen in bijv. zwembaden uiteindelijk twee takken van dezelfde boom, die niet los van elkaar gezien kunnen worden, hoewel bepaalde prikkers hier daar niet aan willen.



Klopt. Het meisje berg je veilig thuis of onder doeken op. De jongen kan uitspoken wat ie wil.

fisherman1969
24-03-11, 19:38
Klopt, maar dat wil ik nog wel even nuanceren, voordat ik de hele marokkanse gemeenschap over me heen krijg. Bontkraagjes associeer ik met probleemjongeren van Marokkanse origine en niet met alle Marokkanen. Zo bekrompen ben ik ook weer niet.
Ik ken veel Marokkanen en dat zijn geen bontkraagjes. Het zijn net mensen (grapje).

Kijken n.a.l .v ,, de bontkraagjes.
Ik ben dat gaan doen en zie zoveel autochtone jongeren met bontkraagjes lopen , dat die paar allochtone jongeren er bij in het niet vallen , zowel bij jongens als meisjes zijn de bontkraagjes blijkbaar erg in trek,maar het zal binnenkort wel ff uit de ,,mode ,,zijn want zo, n zweetklier in je nek lijkt me niet zo,n pretje met als de zon schijnt

:jeweetog:

Stopnaald
25-03-11, 14:08
Kijk alleen hier maar op het forum. Er is (bijna) geen moslim die bv Hatert tegenspreekt. terwijl je hier wel de autochtonen kritiek op elkaar ziet leveren.

En op het moment dat je Hatert wil melden bij beheer omdat hij het wel érg bont maakt, doet de knop het niet :stout::stout::stout:

Maar ja, geef toe, het is ook niet makkelijk. Voor je het weet wordt je verweten dat je tegen de oemma ingaat....en alles liever dan dat.