PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Immers moet Joden betalen'



Mark
24-03-11, 20:58
'Immers moet Joden betalen'


Het Federatief Joods Nederland (FJN) wil ADO-voetballer Lex Immers alleen met rust laten, wanneer hij geld doneert aan een half uitgemoorde Joodse familie. Doet hij dit niet, dan kan hij een rechtszaak tegemoet zien.


Het geld van Immers zou moeten gaan naar de familie Fogel. "Vijf leden van het Joodse gezin Fogel werden in hun slaap overvallen door een Palestijn die het huis was binnengedrongen. De ouders, twee kinderen van elf en drie jaar en een baby van drie maanden werden vervolgens met messteken om het leven gebracht. Drie kinderen ontkwamen aan de dood", vertelt FJN-woordvoerder Victor Loonstein.

"Wij hebben gisteren bij de KNVB erop aangedrongen Immers de boete die hij eventueel opgelegd krijgt te laten storten op de bankrekening van drie kinderen van het gezin die het drama hebben overleefd. Dan overwegen wij onze klacht bij het OM in te trekken", aldus Loonstein tegen De Telegraaf. "Het excuus dat Immers inmiddels heeft gemaakt is een mooi gebaar, met deze donatie kan hij ook laten zien dat hij het echt meent."

Immers kwam afgelopen week in het nieuws omdat hij na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen Ajax zong: 'We gaan op Jodenjacht'.

Mark
24-03-11, 21:02
Wat heeft een ADO speler in Nederland die bij een voetbal feest hooligan liedjes zingt te maken met een Israelisch gezin en hun strijd met palestijnen. Waarom snapt deze organisatie de link tussen het feit dat ajax holligans zich joden noemen en dat lied niet? Denkt deze organisatie dat Immers een neonazi is die een tweede holocaust wil beginnen? Waarom zou deze schenking met een aan Israel gelinkte politieke zaak een uitspraak op basis van voetbal sentimenten weer "goed maken" in de zin dat dan een rechtzaak niet nodig is? Is dit chantage om politiek gewin te behalen?

Deze zaak over dat liedje wordt sterk opgeblazen. Wanneer gaan ajaxieden zich geen joden meer noemen? Wanneer gaan ze t-shirts met bommen op rotterdam (in de vorm van davidsterren, oftwel deze joden verenigzelvigen zich met nazis) verbieden.

Wanneer gaan minderheden in Nederland ophouden overal over te janken?

De K4 is not pleased with this. :)

ps. kut ajaxieden :)

Al Sawt
24-03-11, 21:15
Wat heeft een ADO speler in Nederland die bij een voetbal feest hooligan liedjes zingt te maken met een Israelisch gezin en hun strijd met palestijnen. Waarom snapt deze organisatie de link tussen het feit dat ajax holligans zich joden noemen en dat lied niet? Denkt deze organisatie dat Immers een neonazi is die een tweede holocaust wil beginnen? Waarom zou deze schenking met een aan Israel gelinkte politieke zaak een uitspraak op basis van voetbal sentimenten weer "goed maken" in de zin dat dan een rechtzaak niet nodig is? Is dit chantage om politiek gewin te behalen?

Deze zaak over dat liedje wordt sterk opgeblazen. Wanneer gaan ajaxieden zich geen joden meer noemen? Wanneer gaan ze t-shirts met bommen op rotterdam (in de vorm van davidsterren, oftwel deze joden verenigzelvigen zich met nazis) verbieden.

Wanneer gaan minderheden in Nederland ophouden overal over te janken?

De K4 is not pleased with this. :)

ps. kut ajaxieden :)

Enig schuldige in deze zaak. Is de man fogel die met zijn familie op bezet grond ging wonen.

fisherman1969
24-03-11, 21:57
Enig schuldige in deze zaak. Is de man fogel die met zijn familie op bezet grond ging wonen.

Ja hij had daar ook nooit moeten gaan wonen!
Dan hadden ze in Den Haag echt wel wat anders gezongen , zoiets als HAMAS ,HAMAS ALLE JODEN AAN HET GAS enz enz
Netanyahu: Israël zal agressief op aanslag Jeruzalem reageren :: nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/23/netanyahu-israel-zal-aggressief-op-aanslag-jeruzalem-reageren/?utm_campaign=Feed%)

O ja Ik vind het ook te gek voor woorden hoor!
Dat die voetballer op deze ,,bespottelijke,, manier ZIJN ,,SPIJT ,, BETUIGD !

mark61
24-03-11, 22:02
Knettergekke neonazi's.

Dat FJN.

John2
25-03-11, 09:15
Enig schuldige in deze zaak. Is de man fogel die met zijn familie op bezet grond ging wonen.

Vertel.....

Al Sawt
25-03-11, 13:20
Vertel.....

Omdat het naar letter van int. recht illegaal is om te wonen en dat je dan als bezetter wordt gezien. Moet ik jouw idiote hersenen nog meer vertellen?

John2
25-03-11, 13:45
Omdat het naar letter van int. recht illegaal is om te wonen en dat je dan als bezetter wordt gezien. Moet ik jouw idiote hersenen nog meer vertellen?

Pardon???
Ok toon mij maar waar het staat in het internationaal recht dat iemand niet mag wonen op deze plek, sterker nog dat een Jood niet mag wonen op deze plek en dat het die man zijn eigenschuld is dat 5 personen uit zijn familie werden vermoord door een groep terroristen.
Verder denk ik dat ik meer hersenen bezit dan jij die niet in de gaten heeft hoe racistisch en radicaal jou uitlatingen waren.

mark61
25-03-11, 15:45
Pardon???
Ok toon mij maar waar het staat in het internationaal recht dat iemand niet mag wonen op deze plek, sterker nog dat een Jood niet mag wonen op deze plek en dat het die man zijn eigenschuld is dat 5 personen uit zijn familie werden vermoord door een groep terroristen.
Verder denk ik dat ik meer hersenen bezit dan jij die niet in de gaten heeft hoe racistisch en radicaal jou uitlatingen waren.

Imbeciel

...

Pizzaman
25-03-11, 16:12
Knettergekke neonazi's.

Dat FJN.

...dus ook niet achter het Ajax-stadion gaan pissen,
voor je het weet trek je een zelfmoordcommando aan? :fucyc:

Eric de Blois
25-03-11, 16:39
Het Federatief Joods Nederland (FJN) wil ADO-voetballer Lex Immers alleen met rust laten, wanneer hij geld doneert aan een half uitgemoorde Joodse familie. Doet hij dit niet, dan kan hij een rechtszaak tegemoet zien.

"Wij hebben gisteren bij de KNVB erop aangedrongen Immers de boete die hij eventueel opgelegd krijgt te laten storten op de bankrekening van drie kinderen van het gezin die het drama hebben overleefd. Dan overwegen wij onze klacht bij het OM in te trekken", aldus Loonstein tegen De Telegraaf. "Het excuus dat Immers inmiddels heeft gemaakt is een mooi gebaar, met deze donatie kan hij ook laten zien dat hij het echt meent."

Immers kwam afgelopen week in het nieuws omdat hij na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen Ajax zong: 'We gaan op Jodenjacht'.

Hier wordt weer misbruik van de situatie gemaakt. Joden hebben een conflict met de palestijnen, niet met nederlanders. Dat probleem moeten ze zelf maar oplossen. Israel is schatrijk, daar hoeft niet nog eens meer geld naar toe. De VS schenkt Israel al geld genoeg. Wat een arogantie ook van het FJN: "Doet hij dit niet, dan kan hij een rechtszaak tegemoet zien."

Het was geen frisse opmerking, maar hij heeft daarvoor excuus gemaakt, klaar.

Eric de Blois
25-03-11, 17:07
Enig schuldige in deze zaak. Is de man fogel die met zijn familie op bezet grond ging wonen.

Omdat het naar letter van int. recht illegaal is om te wonen en dat je dan als bezetter wordt gezien. Moet ik jouw idiote hersenen nog meer vertellen?

O, dus jij vind dat het afslachten van vrouw en kinderen omdat het land bezet wordt legitiem? Een mens moet toch ergens wonen! Er zijn miljoenen moslim's naar Europa getrokken, waaronder palestijnen. Is dat ook een vorm van bezetting?

Hatert
25-03-11, 17:20
Amsterdamse 'Joden' associeren zichzelf met nazi's

http://img708.imageshack.us/img708/5194/afca823480i.jpg


http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/326072-amsterdamse-joden-associeren-zichzelf-met-nazis.html

Eric de Blois
25-03-11, 17:57
Amsterdamse 'Joden' associeren zichzelf met nazi's


Dat is een opvatting die nu eenmaal bij jou hoort en we van je gewend zijn. Heb je nooit eens professionele hulp gezocht vanwege je vermoedelijke frustratie's? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je werkelijk gelooft in de baarlijke onzin die je hier uitkraamt. Of je doet alsof, of je bent gewoon knettergek. Zoals jij de wereld om je heen wilt zien is echt niet normaal. Denk eens na in plaats van impulsief maar wat uit je toetsenbord reutelen.

Na alles wat er in het verleden is gebeurd kun je er van uit gaan dat joden zich niet met nazi's willen associëren. Je kwetst hen daarmee, en dat zal vermoedelijk ook wel je bedoeling zijn. Maar waarom wil je anderen zo graag kwetsen omdat je zelf misschien nare dingen hebt meegemaakt? Heeft de hele samenleving daar soms schuld aan? Pak degene aan die jou wat aandoet en laat anderen met rust!

Hatert
25-03-11, 18:09
Dat is een opvatting die nu eenmaal bij jou hoort en we van je gewend zijn. Heb je nooit eens professionele hulp gezocht vanwege je vermoedelijke frustratie's? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je werkelijk gelooft in de baarlijke onzin die je hier uitkraamt. Of je doet alsof, of je bent gewoon knettergek. Zoals jij de wereld om je heen wilt zien is echt niet normaal. Denk eens na in plaats van impulsief maar wat uit je toetsenbord reutelen.

Na alles wat er in het verleden is gebeurd kun je er van uit gaan dat joden zich niet met nazi's willen associëren. Je kwetst hen daarmee, en dat zal vermoedelijk ook wel je bedoeling zijn. Maar waarom wil je anderen zo graag kwetsen omdat je zelf misschien nare dingen hebt meegemaakt? Heeft de hele samenleving daar soms schuld aan? Pak degene aan die jou wat aandoet en laat anderen met rust!



Kijk daar ga je weer.

Snap jij die poster? Weet je wat de achtergrond ervan is? Geef dan aan wat niet kan in mijn reaktie. Past mijn reaktie niet in deze topic?

Eric de Blois
25-03-11, 18:25
Kijk daar ga je weer.

Snap jij die poster? Weet je wat de achtergrond ervan is? Geef dan aan wat niet kan in mijn reaktie. Past mijn reaktie niet in deze topic?

"Geef dan aan wat niet kan in mijn reaktie."

Dan zou ik in herhaling moeten vervallen. Je hebt mijn reactie hopelijk aandachtig gelezen.


Na alles wat er in het verleden is gebeurd kun je er van uit gaan dat joden zich niet met nazi's willen associëren. Je kwetst hen daarmee, en dat zal vermoedelijk ook wel je bedoeling zijn.


"Past mijn reaktie niet in deze topic?"

Daar ging het mij niet om.

"Weet je wat de achtergrond ervan is?"

Vermoedelijk haat (van jouw kant)

Hatert
25-03-11, 18:35
"Geef dan aan wat niet kan in mijn reaktie."

Dan zou ik in herhaling moeten vervallen. Je hebt mijn reactie hopelijk aandachtig gelezen.




"Past mijn reaktie niet in deze topic?"

Daar ging het mij niet om.

"Weet je wat de achtergrond ervan is?"

Vermoedelijk haat (van jouw kant)






Aan de hand van jouw speculatie wat joden zouden vinden, namelijk dat ze zich gekwetst zouden voelen, mag ik niet de feiten benoemen?

Op de eerste plaats het zegt meer over jou dan over de joden of mijn persoon. IK zie dat al een ehrkenbare reaktie van Nederlanders. Het woord jood is taboe geworden. Je mag niets over joden zeggen want daarmee zouden ze gekwets kunnen worden.

Maar moslims kwetsen is juist een eis en verplichting om mee te mogen tellen. Je weet wel geitenneukers, onze profeet beledigen om moslims te kwetsen terwijl dit gewoon een neutrale reaktie is die niets negatiefs over joden zegt.

Ik schijt op jullie hypocriete benadering en domme gedrag.

Potverdriedubbeltjes wat een stelletje domme autochtonen lopen hier rond op de website. Als je nou eens een beetje normaal reageerde zonder meteen allerlei ebschuldigingen te moeten uiten dan zou ik nog wel de moeite willen nemen om je bij te scholen. maar door dergelijke gedrag wil ik je alleen maar uitschelden van kankert op laat met rust en ga je domheid en angsten mbt joden ergens anders verwerken

Hatert
25-03-11, 18:37
Als ik een bepaalde culturle aard zou moeten ebschrijven van Nederlande4rs van na de tweede weteld-oorlog is het taboe dat heerst mbt joden. Nederlanders schijtenh in hun broek om maar het woord jood in de mond te nemen. Alleen al het woord is een taboe.

Ik heb die problemen gelukkig niet. Ik ken die taboe ook niet en weiger om die taboe aan te leren.

Eric de Blois
25-03-11, 18:45
Aan de hand van jouw speculatie wat joden zouden vinden, namelijk dat ze zich gekwetst zouden voelen, mag ik niet de feiten benoemen?

Op de eerste plaats het zegt meer over jou dan over de joden of mijn persoon. IK zie dat al een ehrkenbare reaktie van Nederlanders. Het woord jood is taboe geworden. Je mag niets over joden zeggen want daarmee zouden ze gekwets kunnen worden.

Maar moslims kwetsen is juist een eis en verplichting om mee te mogen tellen. Je weet wel geitenneukers, onze profeet beledigen om moslims te kwetsen terwijl dit gewoon een neutrale reaktie is die niets negatiefs over joden zegt.

Ik schijt op jullie hypocriete benadering en domme gedrag.

Potverdriedubbeltjes wat een stelletje domme autochtonen lopen hier rond op de website. Als je nou eens een beetje normaal reageerde zonder meteen allerlei ebschuldigingen te moeten uiten dan zou ik nog wel de moeite willen nemen om je bij te scholen. maar door dergelijke gedrag wil ik je alleen maar uitschelden van kankert op laat met rust en ga je domheid en angsten mbt joden ergens anders verwerken

Kijk dan had ik dus toch gelijk. Jij vind het kwetsen van de hele niet islamitische samenleving legitiem om wat een paar kafir's jou mogelijk hebben aangedaan.
En dan ga je daarbij ook nog dingen uit je duim zuigen om het wat aan te dikken bij gebrek aan materiaal.

Hatert
25-03-11, 18:49
Sorry gozer ik heb geen zin om op domme beschuldigingen en vooroordelen in te gaan.

Eric de Blois
25-03-11, 19:01
Als ik een bepaalde culturle aard zou moeten beschrijven van Nederlande4rs van na de tweede wereld-oorlog is het taboe dat heerst mbt joden. Nederlanders schijten in hun broek om maar het woord jood in de mond te nemen. Alleen al het woord is een taboe.

Ik heb die problemen gelukkig niet. Ik ken die taboe ook niet en weiger om die taboe aan te leren.
Voor mij is het woord jood geen taboe. Je mag van mij kritiek hebben op joden. Maar zeggen dat joden zich associëren met nazi's vind ik kwetsend. Dat mag ik toch vinden? Maar als ik dat vind ben ik in jouw ogen misschien wel weer een zionist. Nou ik ben helemaal niet pro-israel. Ik lig niet wakker van kritiek op Isaël of de joden. Maar het moet wel gegronde kritiek zijn. Zeggen dat joden zich met nazi's associëren is echt ongegrond een ook nog kwetsend.

Hatert
25-03-11, 19:10
Potverdriedubbeltjes ben je mongool of zo? Snap je die kankerposter niet of zo?

Wat wordt daar nu uitgelegd?

Welke joden komen eraan? Wat doen die pleurisvliegtuigen in de lucht? Boven welke stad vliegen die vliegtuigen? Wat stellen die jodensterren die uit de vliegtuig worden geworpen voor?


Pff.....

H.P.Pas
25-03-11, 19:19
Potverdriedubbeltjes ....

:) Sapperloot.

Eric de Blois
25-03-11, 19:20
Potverdriedubbeltjes ben je mongool of zo? Snap je die kankerposter niet of zo?

Wat wordt daar nu uitgelegd?

Welke joden komen eraan? Wat doen die pleurisvliegtuigen in de lucht? Boven welke stad vliegen die vliegtuigen? Wat stellen die jodensterren die uit de vliegtuig worden geworpen voor?


Pff.....
Fijn dat je weer terug bent. Mongool nee.

Ik zie nog steeds die associatie van joden met de nazi's niet. Jij hebt kennelijk behoefte aan het in stand houden van vijandsbeelden. Zijn joden jouw vijanden? Zo maar een vraag hoor, verder niets achter zoeken.

Hatert
25-03-11, 19:28
Rotterdam is als enige stad in Nederland gebombardeerd. Door wie is Rotterdam gebombardeerd? Jawel de Duitsers, in de volksmond ookwel moffen of nazi's genoemd.

Wat zie je op de poster? Je ziet vliegtuigen die Rotterdam met jodensterren bombarderen. En wat staat er nog meer? De joden komen eraan!

Wat zie je bij mijn titel? Je ziet joden uit amsterdam tussen haakjes gezet. Warom heb ik dat gedaan? Dat heb ik gedaan omdat het geen echte joden zijn die ziczelf associeren met de nazi's, maar dat ajacieden de term joden gebruik.

Wat is het verband tussen de topic en mijn reaktie? Dat het verhaal twee kanten heeft. Als ajaxcieden zich met joden associeren dan is het niet raar dat als ze worden aangevallen er dan anti-joodse leuzen gebruikt zullen worden. Waar dan het woord jood niet op de echte jdoen slaat maar op de ajaxcieden.

TonH
25-03-11, 19:33
Wat wordt daar nu uitgelegd?

Mag ik een poging doen?
Welke joden komen eraan? De spelers van AFC Ajax
Wat doen die pleurisvliegtuigen in de lucht? Dat zijn d'engelen, als in "De herdertjes lagen bij nachte, zij lagen bij nacht in het veld. Ze hielden getrouwe de wachte, zij hadden hun schaapjes geteld. Daar hoorden zij d'engelen zingen....
Boven welke stad vliegen die vliegtuigen? Ajax-Feyenoord? Zal Rotjeknor wel zijn, toch? Niet dan?
Wat stellen die jodensterren die uit de vliegtuig worden geworpen voor? Doelpunten. Of voetballen die in het net liggen.

Ja moet dit soort dingen niet te letterlijk zien. Het is meer mythisch.

Sorry, kon het niet laten. :engel:

Eric de Blois
25-03-11, 19:38
Aan de hand van jouw speculatie wat joden zouden vinden, namelijk dat ze zich gekwetst zouden voelen, mag ik niet de feiten benoemen?

Welke feiten? Dat joden zich associëren met nazi's? Dat is geen feit. Zo wil jij het zien ja, maar dat zijn geen feiten maar gedachten.



Op de eerste plaats het zegt meer over jou dan over de joden of mijn persoon. IK zie dat al een ehrkenbare reaktie van Nederlanders. Het woord jood is taboe geworden. Je mag niets over joden zeggen want daarmee zouden ze gekwets kunnen worden.

Jij komt met een stelling; Joden associëren zich met nazi's. Dat zegt niets over mij, wel over jou. Het woord jood is voor mij geen taboe, wél het ongegrond kwetsen van anderen.



Maar moslims kwetsen is juist een eis en verplichting om mee te mogen tellen. Je weet wel geitenneukers, onze profeet beledigen om moslims te kwetsen terwijl dit gewoon een neutrale reaktie is die niets negatiefs over joden zegt.

Ik schijt op jullie hypocriete benadering en domme gedrag.

Ik heb het maar even uitvergroot. Ik spreek jou nooit met jullie aan, nog heb ik het over geitenneukers. Ik hoef het niet over 'geitenneukers' te hebben want er zijn argumenten te over om tegen de islam te zijn. Wat kan ik er aan doen wat Theo van Gogh heeft gezegd? Daar heb ik niks mee te maken. Associëer mij niet met Theo.



Potverdriedubbeltjes wat een stelletje domme autochtonen lopen hier rond op de website. Als je nou eens een beetje normaal reageerde zonder meteen allerlei ebschuldigingen te moeten uiten dan zou ik nog wel de moeite willen nemen om je bij te scholen. maar door dergelijke gedrag wil ik je alleen maar uitschelden van kankert op laat met rust en ga je domheid en angsten mbt joden ergens anders verwerken

Wat kunnen die andere autochtonen er aan doen wat ik met jou bespreek? Hebben die daar soms ook schuld aan?

Hatert
25-03-11, 19:52
Gozer ik ben een maatje te groot voor je. Ga eerst sparren met de andere forumleden en als je genoeg getrained hebt mag je mij lastig vallen.

mark61
25-03-11, 23:35
Rotterdam is als enige stad in Nederland gebombardeerd.

Nee, ook Arnhem o.a. Dit even terzijde.

knuppeltje
26-03-11, 09:21
Er zijn miljoenen moslim's naar Europa getrokken, waaronder palestijnen. Is dat ook een vorm van bezetting?


Veroverden die ook tot de tanden gewapend hele gebieden hier en bezetten die gebieden ook al meer dan vele decennia, verdreven die ook massaal hier mensen van hun huis en grond, maakte een normaal leven voor vele autochtonen totaal onmogelijk; in plaats van dat ze destijds naar hier werden gehaald om als goedkope arbeidskrachten het vuile werk te doen dat de autochtonen niet meer wilden doen?

Lezenswaard H.
26-03-11, 09:25
Mensen, ik wil me er ook mee bemoeien. Iemand die me kort kan bijpraten?

Joesoef
26-03-11, 09:27
Chantage. Op zijn minst aangifte waardig. Immers blijft natuurlijk een zak, verplicht 400 uur taakstraf, voorlichting op scholen in samenwerking met Annefrankstichting.

Pizzaman
26-03-11, 12:34
[COLOR="Black"]Veroverden die ook tot de tanden gewapend hele gebieden hier en bezetten die gebieden ook al meer dan vele decennia,
... ik stel voor dat je hierover enkele autochtonen in Culemborg ondervraagt?


verdreven die ook massaal hier mensen van hun huis en grond,
Vraag het eens aan die homo's en die burgemeester Aleid Wolffsen?


maakte een normaal leven voor vele autochtonen totaal onmogelijk;
Om daar een antwoord op te krijgen staan er vele wijken in Nl tot je beschikking.


in plaats van dat ze destijds naar hier werden gehaald om als goedkope arbeidskrachten het vuile werk te doen dat de autochtonen niet meer wilden doen?
resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.:gniffel:

Pizzaman
26-03-11, 12:36
Chantage. Op zijn minst aangifte waardig. Immers blijft natuurlijk een zak, verplicht 400 uur taakstraf, voorlichting op scholen in samenwerking met Annefrankstichting.

Het lijkt me ook goed als Immers wordt verplicht in een vol Ajax-stadion, vanaf de middenstip,
te zingen 'Ik ben een hondelul', en dan het prachtige gezang van een stadion vol Ajaxieden die mee mag zingen.:blowen:

Eric de Blois
26-03-11, 14:31
O, dus jij vind dat het afslachten van vrouw en kinderen omdat het land bezet wordt legitiem? Een mens moet toch ergens wonen! Er zijn miljoenen moslim's naar Europa getrokken, waaronder palestijnen. Is dat ook een vorm van bezetting?


Veroverden die ook tot de tanden gewapend hele gebieden hier en bezetten die gebieden ook al meer dan vele decennia, verdreven die ook massaal hier mensen van hun huis en grond, maakte een normaal leven voor vele autochtonen totaal onmogelijk; in plaats van dat ze destijds naar hier werden gehaald om als goedkope arbeidskrachten het vuile werk te doen dat de autochtonen niet meer wilden doen?

Dit was een vraag als antwoord op het hier legitimeren van een moord op vrouw en kinderen omdat die op 'bezet' gebied woonden. Overigens zijn de meeste moslim's in Nederland niet als gastarbeider gekomen zoals ik de jaren '60 en ' 70. Velen zijn hier in vanaf de jaren ' 80 tot heden gewoon 'neergestreken', een aantal van hen ook illegaal. Die kwamen uit eigen beweging hier, zijn niet gedwongen, zijn al helemaal niet 'gehaald'. Mensen die zó ontvangen worden, waarvan een 'aantal' een uitkering geniet, hebben ook geen reden om land geweldadig te 'veroveren'. Het mag kennelijk gewoon. Er wordt hier inderdaad niemand 'verdreven'. Zei het dat er op de arbeidsmarkt hier en daar wel oorspronkelijke bewoners worden 'verdreven'. Immers vooral de overheid laat gekleurde allochtonen en moslim's vóórgaan bij een vacature. Onze normen en waarden worden door de komst van de islam wel enigzins 'verdreven' of in het nauw gebracht. Er is sprake van een 'geweldloze' culturele bezetting. Dat is mijn perceptie. De jouwe zal vast heel keurig zijn. Ik beschouw de islam als een dominante stroming die niet verenigbaar is met het humanisme.

Slinger
26-03-11, 15:06
Mensen, ik wil me er ook mee bemoeien. Iemand die me kort kan bijpraten?

Hatert vind dat Joden zich door een poster die door Ajaxaanhangers wordt gedrukt associëren met nazi's.

TonH
26-03-11, 20:32
Nee, ook Arnhem o.a. Dit even terzijde.

En in 1944 Nijmegen. Door de Amerikanen die zich 'vergisten'.