PDA

Bekijk Volledige Versie : Smerige blanke kafier pedo's



"juiceysecs"
27-03-11, 03:34
Pedofilie is taboe, en van kinderen blijf je af: daar zijn we het tegenwoordig allemaal over eens. Hoe de tijden veranderen: dertig jaar geleden stond men een stuk permissiever tegenover pedoseksuelen.

Hans Goedkoop «Begin jaren zestig kwam de pil op de markt: mensen gingen seks hebben om ervan te genieten, en niet meer louter om zich voort te planten. Algauw werd het idee: waarom proberen we niet eens alles uit, nu het toch voor het plezier is?

»Het waren antiautoritaire tijden: ook kinderen mochten beschikken over hun seksuele leven, 'want wie zijn wij om dat in hun plaats te verbieden?' Er werd dus ook minder snel een oordeel geveld over jongeren die seks hadden met volwassenen.

»Zo kreeg de NVSH - de Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming, een algemeen aanvaarde club - een werkgroep pedofilie. Pedofielen konden elkaar daar in een zaaltje ontmoeten en met elkaar praten.

»We hebben een pedofiel te gast die over die bijeenkomsten van de NVSH komt vertellen. Die bestaan nu niet meer, maar pedofielen onderling organiseren wel nog huiskamerbijeenkomsten.

»En de NVSH stond niet alleen: zelfs hooggeleerde wetenschappers veroordeelden pedofilie niet, maar rapporteerden erover in beschrijvende termen. Diezelfde wetenschappers houden de lippen nu stijf op elkaar.

»We hebben die mensen proberen te overtuigen om aan de uitzending mee te doen: 'U bent een deskundige die zich vroeger met die materie beziggehouden heeft: u zult daar nu toch vast ook een opvatting over hebben?' Maar ze weigeren elke medewerking.»

HUMO Zo'n verandering zien we hier ook. Filosoof Etienne Vermeersch schreef in 1979 nog een opiniestuk waarin hij poneerde dat pedofielen ook recht hebben op het nastreven van geluk, maar herzag vorig jaar zijn mening na het eindrapport van de commissie-Adriaenssens: 'We weten nu meer over de schade die het aanricht.'


Goedkoop «Precies. Slachtoffers van pedofilie kunnen natuurlijk verschrikkelijke emotionele schade oplopen. Dat leidt maatschappelijk tot een rigoureuze houding: voor pedofilie mag er nooit en nergens plaats zijn. Ik vind dat volkomen begrijpelijk.

»Lastig is alleen dat er nu eenmaal pedofielen zijn, en dat het denkbaar is dat sommigen van hen de zelfbeheersing opbrengen om niets schadelijks te doen met hun gevoelens. Het gevaar is dat ook zij het doelwit worden van een klopjacht.

»We zijn van het ene extreem in het andere gevallen. Als een ouder nu op een warme dag een foto maakt van zijn kind dat in de tuin in een badje aan het spelen is, en dat gaat naar de fotohandelaar, dan geeft die de ouder aan bij de politie.»

HUMO Was die ommezwaai al bezig vóór de pedofilieschandalen?


Goedkoop «Dat is wel interessant: het is de vrouwenbeweging die voor het eerst tegengas bood. Die beweging was het product van de seksuele bevrijding, maar ze vond tegelijk dat de pil de druk om seks te hebben verhoogde, en er kwamen allerlei onfrisse verhalen naar boven.

»Plots ging men anders denken: moeten we die vrijheid, die zo mooi leek, wel willen? Dat is eigenlijk de core business van ons programma: om die breuk met vroegere denkpatronen te tonen. Echt, om beelden over die vrijheid van toen terug te zien: dat is even schokkend als verbazingwekkend.»


http://www.humo.be/tws/tv-tips/21957/andere-tijden-pedofilie.html

AdamRon
27-03-11, 04:51
http://www.muslimhope.com/AishaNine.htm

J.Emhá
27-03-11, 06:51
http://www.muslimhope.com/AishaNine.htm

http://www.youtube.com/watch?v=tRlRmfOsTLg

Joesoef
27-03-11, 07:07
http://www.muslimhope.com/AishaNine.htm

En wat probeer je nu te zeggen?

John61
27-03-11, 10:09
En wat probeer je nu te zeggen?


topictitel gelezen?????


Meten met 2 maten is de norm hier?????


Fijn om te zien dat mensen meer overeenkomsten dan verschillen hebben. Maar liever zie ik dat op andere punten naar boven komen dan bij de punten schijnheiligheid en hypocrisie.

Joesoef
27-03-11, 10:14
topictitel gelezen?????


Meten met 2 maten is de norm hier?????


Fijn om te zien dat mensen meer overeenkomsten dan verschillen hebben. Maar liever zie ik dat op andere punten naar boven komen dan bij de punten schijnheiligheid en hypocrisie.


Hoezo meten met twee maten, leg eens uit? Dus omdat er volgens de souna ooit eens iets gebeurd mag je er niet iets van zeggen?

AdamRon
27-03-11, 10:22
En wat probeer je nu te zeggen?

Wat ik nu probeer te zeggen ?
Wel ik zal het je duidelijk maken wat ik wil zeggen..
Ik word een beetje scheitziek van dat soort mensen met hun puberale opmerkingen.. er staat verdorie nergens een aanwijzing en gastjes zoals hij maakt er kelere zooi van met hun suggestieve opening titels..

Kijk eerst eens in de spiegel voordat je wat zegt ... zeg ik altijd maar

Ten tweede... deze persoon discrimineert ook nog naar anderen toe met een titels als (Smerige blanke kafier pedo's)..
Als ik woorden in mijn mond neem als Smerige Marrokaanse Geiteneukers dan heb ik kans dat ik een ban krijg of dat er aangifte word gedaam bij meldpunt discriminatie.

Laat ik erbij zeggen dat Moderators bedacht moet zijn op deze punten (dat is wettelijk vastgelegd) en zij dienen dan ook actie te ondernemen om dit soort onkruid de kop in te drukken in een vroeg begin.. het maakt niet uit wat wie het is.. het is taak van moderators om hier toezicht op te houden op figuren als juiceysecs en Hatert met hun in mijn ogen zinloze artikelen.. en als je goed nadenkt het gaat ze hun niet eens om het bericht wat ze plaatsen, maar meer om de titels (om hun mening te uiten over een groep mensen (lees Blanke, Westerlingen, Nederlanders))..
Als ze dan een reactie krijgen van.. Rot dan op naar die zandbank waar je vandaan komt en verkondig daar je mening inplaats van de gegeven paard in de bek kijken.. lopen de mensen risiko als ze dat zeggen.. Het lijkt wel een een richting verkeer en dat moet stoppen.

Als laatste wil ik zeggen aan alle (Goede) Moslims hier op deze Forum.
Mijn excuses dat ik ik een gevoelig punt heeft aangehaald in mijn voorgaande reactie.. dat was mischien niet wijs.
Het enigste wat ik deze puber duidelijk wilde maken is.... kijk eerst een of twee keer in de spiegel , voordat je wat over andere mensen zegt


Heb een fijne dag, de zon schijnt voor iedereen

Joesoef
27-03-11, 10:26
Kijk eerst eens in de spiegel voordat je wat zegt ... zeg ik altijd maar



Niet zeuren Ron, je werkt er zelf aan mee.

John61
27-03-11, 11:40
Hoezo meten met twee maten, leg eens uit? Dus omdat er volgens de souna ooit eens iets gebeurd mag je er niet iets van zeggen?


Goed zo, je doet heel goed je best om me verkeerd te begrijpen! Maar ook dat is hier de normaalste gang van zaken.

John2
27-03-11, 11:43
En wat probeer je nu te zeggen?

Lees de topic titel en vertel of hij ook een waarschuwing kreeg?

John2
27-03-11, 11:50
Laat ik erbij zeggen dat Moderators bedacht moet zijn op deze punten (dat is wettelijk vastgelegd) en zij dienen dan ook actie te ondernemen


Niet zeuren Ron, je werkt er zelf aan mee.

Hij zeurt niet Joesoef hij wijst jou en de andere Moderators op de wettelijke regels omtrend het modereren op een forum.
Jij kunt het zeuren noemen, daar heb ik geen problemen mee.
Maar wat als MDI, maroc.nl verbied, wat dan?

Joesoef
27-03-11, 11:53
Goed zo, je doet heel goed je best om me verkeerd te begrijpen! Maar ook dat is hier de normaalste gang van zaken.

Jij mij begrijpen verkeerd?


Topictitel klopt idd niet maar dat is niet een reden om indien het topic wordt geplaatst direct te reageren met 'in de islam....'.

Topic loopt vooruit op een documentaire die vanavond te zien is waarin men laat zien dat er in de jaren 60 en 70 heel anders werd gekeken naar pedofilie. Direct te reageren met wat de profeet Mohammed gedaan zou hebben is offtopic.

Joesoef
27-03-11, 11:54
Hij zeurt niet Joesoef hij wijst jou en de andere Moderators op de wettelijke regels omtrend het modereren op een forum


Laat eens zien.

Mark
27-03-11, 11:55
allemaal leugens van de illuminati om de pure, nobele en superieure K4 in een slecht daglicht te stellen. wie naar deze leugens luistert dwaalt af van god. en dat kan nooit goed zijn!

Slinger
27-03-11, 11:56
Jij mij begrijpen verkeerd?


Topictitel klopt idd niet maar dat is niet een reden om indien het topic wordt geplaatst direct te reageren met 'in de islam....'.

Topic loopt vooruit op een documentaire die vanavond te zien is waarin men laat zien dat er in de jaren 60 en 70 heel anders werd gekeken naar pedofilie. Direct te reageren met wat de profeet Mohammed gedaan zou hebben is offtopic.

Het is een reactie op de topictitel. Dat zie jij toch ook wel?

John2
27-03-11, 12:08
Laat eens zien.

Vraag het maar aan jou Admin welke statituten er bij KvK zijn gedeponeerd voor deze stichting Maroc.nl, en aan welke voorwaarden deze stichting moet voldoen binnen de normen waarvoor deze stichting is opgezet.
Hoe het een en ander bij maroc.nl is genoteerd weet ik niet, maar het zal zeker voldoen aan de NL wetgeving omdat anders deze voorwaarden niet worden geaccepteerd.
En dan kan ik met jou modereren je direct verwijzen naar art. 1 van de grondwet, een wet die heilig is verklaard, maar met regelmaat hier wordt overtreden door onderscheid te maken tussen rassen en geloven!!!

(leen)
27-03-11, 12:15
Jij mij begrijpen verkeerd?


Topictitel klopt idd niet maar dat is niet een reden om indien het topic wordt geplaatst direct te reageren met 'in de islam....'.


Maar wel de uitlokking van de topicstarter.
Met de woorden blanke kafier pedo's trekt hij bewust een lijn tussen de islam en de rest van de wereld en tracht hiermee de indruk te wekken dat pedofilie een niet moslim aangelegenheid is.

In de reactie van adamron zit het antwoord opgesloten dat pedofilie van alle tijden en rangen is,wel een houterig antwoord maar daar is een verontschuldiging op gekomen jegens de weldenkenden.

Het zou de topic starter nu sieren door in de header aan te geven dat er sinds de 70'er jaren wat veranderd is in nederland.

Joesoef
27-03-11, 12:16
Gelukkig denkt men tegenwoordig anders over pedofilie dan in de jaren 60 en 70.

Slinger
27-03-11, 12:21
Gelukkig denkt men tegenwoordig anders over pedofilie dan in de jaren 60 en 70.

'Men' denkt er nu niet anders over. Hoogstens zou je kunnen zeggen dat er toen een wat grotere voorhoede was die een vrijere sexuele moraal wilde, en dat strekte zich ook uit tot pedofilie. De man in de straat is altijd afwijzend geweest.

mark61
27-03-11, 12:41
Men in de kerk schijnt er niet veel anders over te denken anders.

Hatert
27-03-11, 13:57
Ik vind die reakties van de k4 zoals A-Ron tekenend voor de huidige hypocriete stand van zaken in de Nederlandse samenleving.

Zelf doen ze niets anders dan Marokkanen van de meest negatiefste etiketten voorzien en die constant herhalen. Zoals straatterroristjes, achterlijke moslims en hun cultuur, geitenneukers, vrouwenonderdrukkers, hoofddoekverboden, voddentax etc.....

Je ziet de k4's hier meteen op hun achterpoten staan en de meest erge beledigingen er uit proberen te gooien. Kijk maar naar A-Ron, gelijk de profeet erbij halen en de leugen dat hij pedofiel zou zijn erbij halen.

Let wel de meeste k4 hier op maroc.nl zijn oudere volwassen mannen. Wat zou het hetzelfde met Marokkaanse jongeren doen? Neem daarbij in ogenschouw dat de aanval op de identiteit en religie van de Marokkanen al minstens 20 jaar openlijk onder vuur staan van de k4.

Je kunt niets anders concluderen dat de autochtonen in de 20 jaar tijd alleen bezig zijn geweest om ons kapot te maken. Een A-Ron als Marokkaan zou allang een terroristische aanslag gepleegd hebben.

Zelfs de binnanlandse veiligheidsdienst vindt het verbazingwekkend dat Marokkanen zich zo goed kunnen inhouden.

Daarom moet ik altijd lachen om het speenvarkengeschreeuw van veel k4's hier.

AdamRon
27-03-11, 14:34
Ik vind die reakties van de k4 zoals A-Ron tekenend voor de huidige hypocriete stand van zaken in de Nederlandse samenleving.

Zelf doen ze niets anders dan Marokkanen van de meest negatiefste etiketten voorzien en die constant herhalen. Zoals straatterroristjes, achterlijke moslims en hun cultuur, geitenneukers, vrouwenonderdrukkers, hoofddoekverboden, voddentax etc.....

Je ziet de k4's hier meteen op hun achterpoten staan en de meest erge beledigingen er uit proberen te gooien. Kijk maar naar A-Ron, gelijk de profeet erbij halen en de leugen dat hij pedofiel zou zijn erbij halen.

Let wel de meeste k4 hier op maroc.nl zijn oudere volwassen mannen. Wat zou het hetzelfde met Marokkaanse jongeren doen? Neem daarbij in ogenschouw dat de aanval op de identiteit en religie van de Marokkanen al minstens 20 jaar openlijk onder vuur staan van de k4.

Je kunt niets anders concluderen dat de autochtonen in de 20 jaar tijd alleen bezig zijn geweest om ons kapot te maken. Een A-Ron als Marokkaan zou allang een terroristische aanslag gepleegd hebben.

Zelfs de binnanlandse veiligheidsdienst vindt het verbazingwekkend dat Marokkanen zich zo goed kunnen inhouden.

Daarom moet ik altijd lachen om het speenvarkengeschreeuw van veel k4's hier.

Ik zal je wat vertellen maat,
Het feit dat ik reageerde met deze verwijzing was bedoeld om die persoon een spiegel voor te houden en was niet bedoeld om te beledigen en heb daar later openlijk ook mijn excuses kenbaar gemaakt (mocht je het gemist hebben)

Ik vind het ronduit belachelijk dat je mij voor dit en dat uitmaakt (alsof ik een Hitler ben), terwijl je mij niet eens kent.
Vanuit mijn opvoeding en zienswijze plak ik op geen enkele medemens een etiket (zoals kut marrokaan enz, enz) gewoon om de simpele reden dat ik ze beschouw als medemens (als gellijke)... Dat dat anders word gezien door medemensen over mij kan ik niets aan doen.. Ik kan het niet helpen dat ik een Hollander ben..

Je plakt op mij wel een etiket en dat is in mijn ogen niet waar ik om gevraagd heb, je laat door schemeren dat dat als ik een Marrokaan zou zijn meteen een Terrorist zou zijn.. Jij legt hiermee een link alsof Moslims Terroristen zijn.... FOUT
Ik woon namelijk in een buurt in Amsterdam waar (denk ik) zeker 80% Moslim is.. ik heb daar geen probleem mee omdat ik mensen respecteer om wat ze zijn, daarom ga ik ook goed met de buren om en heb nergens last van.. Maar als ik verhalen hoor van mijn buren ( Moslims) over deze relatieve kleine groep die door hun gedrag alleen maar discriminate naar Moslims toe aanwakkerd vinden ze erg omdat zij de dupe zijn en zeggen dan ook dat deze groep keihard moet worden aangepakt... Niet mijn woorden

Met de woorden K4, Kafier, Kafir maak je onderscheid tussen jezelf en de hele westerse wereld (waar jezelf ook deel van uitmaakt) en dat is op zich al discriminatie.
Ik vind namelijk dat als je deze woorden in de openings topics gebruikt terwijl er in het bericht zelf geen enkele aanwijzijn te vinden is zegt veel over jezelf en je gedachte gang (meningen) .

Nogmaals, mijn keuze als reactie (op actie) aangaande de profeet Mohammed was een verkeerde keuze en zal nogmaal mijn excuses aanbieden naar alle weldenkende Moslims hier op deze forum...
Je mag voor je eigen uitmaken of je je hierdoor aangesproken voelt (bedoel ik Weldenkende Moslims)

note.
Een forum is iets om je mening te uiten over bepaalde onderwerpen en over te discuseren.. en niet aanvallen uit te voeren (om een reactie uit te lokken) naar andere (lees niet Moslims) in de titels...

Dat is alles wat ik wil zeggen. De zon schijnt voor iedereen
Peace

Hatert
27-03-11, 15:26
Ik neem je niets kwalijks hoor, ik vind het een menselijke reaktie dat je zo gepikeerd raakt. Ik trap niet in het mooi-weergezicht van de meeste mensen. Alleen als Marokkanen zo reageren op de jarenlange beledigingen en provocaties dan wordt dat aangevoerd alszijnde een bewijs van hun achterlijkheid en andere negatieve kwalificaties van hun cultuur, geloof en identiteit.

StevieK
27-03-11, 17:47
Ik zal je wat vertellen maat,
Het feit dat ik reageerde met deze verwijzing was bedoeld om die persoon een spiegel

FOUT FOUT FOUT, Ze kijken niet in spiegels!

Hatert
27-03-11, 17:55
http://rookery.s3.amazonaws.com/1136000/1136062_b541_625x1000.jpg

"juiceysecs"
27-03-11, 19:33
http://www.youtube.com/watch?v=tRlRmfOsTLg

En wat probeer je nu te zeggen?
Jij mij begrijpen verkeerd?


Topictitel klopt idd niet maar dat is niet een reden om indien het topic wordt geplaatst direct te reageren met 'in de islam....'. [/QUOTE]


Ik vind die reakties van de k4 zoals A-Ron tekenend voor de huidige hypocriete stand van zaken in de Nederlandse samenleving.

Zelf doen ze niets anders dan Marokkanen van de meest negatiefste etiketten voorzien en die constant herhalen. Zoals straatterroristjes, achterlijke moslims en hun cultuur, geitenneukers, vrouwenonderdrukkers, hoofddoekverboden, voddentax etc.....

Je ziet de k4's hier meteen op hun achterpoten staan en de meest erge beledigingen er uit proberen te gooien. Kijk maar naar A-Ron, gelijk de profeet erbij halen en de leugen dat hij pedofiel zou zijn erbij halen.

Let wel de meeste k4 hier op maroc.nl zijn oudere volwassen mannen. Wat zou het hetzelfde met Marokkaanse jongeren doen? Neem daarbij in ogenschouw dat de aanval op de identiteit en religie van de Marokkanen al minstens 20 jaar openlijk onder vuur staan van de k4.

Je kunt niets anders concluderen dat de autochtonen in de 20 jaar tijd alleen bezig zijn geweest om ons kapot te maken. Een A-Ron als Marokkaan zou allang een terroristische aanslag gepleegd hebben.

Zelfs de binnanlandse veiligheidsdienst vindt het verbazingwekkend dat Marokkanen zich zo goed kunnen inhouden.

Daarom moet ik altijd lachen om het speenvarkengeschreeuw van veel k4's hier.

Eric de Blois
27-03-11, 21:40
Ik vind die reakties van de k4 zoals A-Ron tekenend voor de huidige hypocriete stand van zaken in de Nederlandse samenleving.

Zelf doen ze niets anders dan Marokkanen van de meest negatiefste etiketten voorzien en die constant herhalen. Zoals straatterroristjes, achterlijke moslims en hun cultuur, geitenneukers, vrouwenonderdrukkers, hoofddoekverboden, voddentax etc.....

Je ziet de k4's hier meteen op hun achterpoten staan en de meest erge beledigingen er uit proberen te gooien. Kijk maar naar A-Ron, gelijk de profeet erbij halen en de leugen dat hij pedofiel zou zijn erbij halen.

Let wel de meeste k4 hier op maroc.nl zijn oudere volwassen mannen. Wat zou het hetzelfde met Marokkaanse jongeren doen? Neem daarbij in ogenschouw dat de aanval op de identiteit en religie van de Marokkanen al minstens 20 jaar openlijk onder vuur staan van de k4.

Je kunt niets anders concluderen dat de autochtonen in de 20 jaar tijd alleen bezig zijn geweest om ons kapot te maken. Een A-Ron als Marokkaan zou allang een terroristische aanslag gepleegd hebben.

Zelfs de binnanlandse veiligheidsdienst vindt het verbazingwekkend dat Marokkanen zich zo goed kunnen inhouden.

Daarom moet ik altijd lachen om het speenvarkengeschreeuw van veel k4's hier.


En ze hebben gelijk die onopvallende agenten van de 'BVD'. Het is verbazingwekkend dat marokkanen zich zo goed kunnen inhouden. Jij bent het voorbeeld daarvan!

Hatert je bent een model-marokkaan, een voorbeeld voor anderen. Waren ze allemaal maar zoals jou. Wat onrechtvaardig dat je iedere keer zo aangevallen wordt door hier aanwezige kafir's. Er is namelijk geen enkele reden voor al die hatelijke opmerkingen jegens jou. Het zijn allemaal vooroordelen. Trek het je niet aan, ga door met waar je mee bezig bent, je zit absoluut op de goede weg. Je gaat conflicten altijd uit de weg en blijft onbegrijpelijk vriendelijk tegen mensen die zo bot tegen jou zijn. Hoe doe je dat toch? Ik zou het niet kunnen hoor. Nooit heb ik jou betrapt op een hatelijke opmerking of een lelijk woord. Ga zo door!

vriendelijke groeten!

p.s. de BVD bestaat al enige jaren niet meer, het is nu de politiek correcte AIVD.

Hatert
27-03-11, 22:22
En ze hebben gelijk die onopvallende agenten van de 'BVD'. Het is verbazingwekkend dat marokkanen zich zo goed kunnen inhouden. Jij bent het voorbeeld daarvan!

Hatert je bent een model-marokkaan, een voorbeeld voor anderen. Waren ze allemaal maar zoals jou. Wat onrechtvaardig dat je iedere keer zo aangevallen wordt door hier aanwezige kafir's. Er is namelijk geen enkele reden voor al die hatelijke opmerkingen jegens jou. Het zijn allemaal vooroordelen. Trek het je niet aan, ga door met waar je mee bezig bent, je zit absoluut op de goede weg. Je gaat conflicten altijd uit de weg en blijft onbegrijpelijk vriendelijk tegen mensen die zo bot tegen jou zijn. Hoe doe je dat toch? Ik zou het niet kunnen hoor. Nooit heb ik jou betrapt op een hatelijke opmerking of een lelijk woord. Ga zo door!

vriendelijke groeten!

p.s. de BVD bestaat al enige jaren niet meer, het is nu de politiek correcte AIVD.


Yep dat klopt, ik heb gelukkig geen strafblad. Nooit veroordeeld geweest voor een misdaad.

Eric de Blois
27-03-11, 22:32
Yep dat klopt, ik heb gelukkig geen strafblad. Nooit veroordeeld geweest voor een misdaad.

Ik geloof je.

ps. Tussen misdrijf en tegen de lamp lopen zit tijd. Er zijn mensen die geen strafblad hebben en nog tegen de lamp moeten lopen. Maar dat even terzijde. Dat slaat niet op jou.

Hatert
27-03-11, 22:44
Ik geloof je.

ps. Tussen misdrijf en tegen de lamp lopen zit tijd. Er zijn mensen die geen strafblad hebben en nog tegen de lamp moeten lopen. Maar dat even terzijde. Dat slaat niet op jou.




Het is heel simpel, de beste en makkelijkste manier om geen strafblad te krijgen is gewoon geen stafbare feiten plegen.

naam
28-03-11, 07:19
http://www.youtube.com/watch?v=tRlRmfOsTLg

Search Text : CONSUMED. Vol 5, Book 58. Merits Of The Helpers In Madinah (.... Hadith 236. (Shahi Bukhari)
Search Result
Narrated By Hisham's father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he CONSUMED that marriage when she was nine years old.

en niet op 19 jarige leeftijd.

Kronkels en pogingen om er toch 19 of 20 jaar van te maken komt door de westerse K4 cultuur.

naam
28-03-11, 07:30
Het klakkeloos plaatsen van een onbekende sheik die aan een betrouwbare hadith durft te twijfelen is niet handig. In de tijd van Mohammed was het gebruikelijk dat kinderen op vroege leeftijd trouwden ook in k4 landen. Dat dit nu ineens taboe is komt juist door de k4.

http://fountainmagazine.com/article.php?ARTICLEID=1026


'A'isha (Allah (الله) be pleased with her) reported: Allah (الله)'s Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old

Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).

Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).

John2
28-03-11, 09:42
Het is heel simpel, de beste en makkelijkste manier om geen strafblad te krijgen is gewoon geen stafbare feiten plegen.
Hoe wijs zijn deze woorden.