PDA

Bekijk Volledige Versie : De westerse k4-vrouwen als spermadieven en de overbodigheid van de k4-man



Hatert
28-03-11, 12:51
ma 28 mrt 2011, 06:30

Spermadieven

Jeffrey Wijnberg

AMSTERDAM - Was de man ooit van wezenlijk belang voor de vrouw om maatschappelijk te overleven, nu speelt hij alleen nog een bijrolletje in haar bestaan.

Tijdens de eerste ontmoetingen mag hij nog hoop koesteren op een hoge status omdat zij gepassioneerd is en al zijn aandacht beantwoord met enthousiaste liefdesuitingen. Maar als de opgewaaide stof der verliefdheid is neergedaald, dan fluistert zij niets meer in zijn oor. Vooral als de kinderen worden geboren, dan mag hij al blij zijn met een positie als oproepkracht.

Voor menig man komt zijn plotselinge overbodigheid als een behoorlijke schok. Was de intimiteit nog eerst voor hem, nu moet hij toezien hoe de vrouw haar gevoelsleven exclusief met de kinderen deelt. Zij zal zeggen: ‘je moet mij niet zo claimen, ik heb op dit moment al mijn energie nodig voor de zorg van de kinderen.’ Hij zal antwoorden: ‘ik vind de kinderen ook belangrijk, maar er is toch meer dan alleen het moederschap; nu blijft er niets over voor ons samen’. Zij zal denken: ‘hij zeurt alleen omdat er even geen seks is’. Hij zal denken: ‘het lijkt alsof ik alleen maar gebruikt ben om haar te bevruchten.’

In veel relaties is er inderdaad weinig meer over van de romantiek als het gezin compleet is. Voor de vrouw is de buit binnen en de man ervaart haar voortdurende afwijzing als een schop in het kruis. Pech voor hem is ook nog eens dat de vrouw zijn verongelijktheid als kinderlijk ziet. Meer dan eens zeggen vrouwen: ‘officieel heb ik drie kinderen, maar in werkelijkheid heb ik er vier’. Zijn overbodigheid wordt ook eens onderstreept door het feit dat de moderne vrouw een eigen inkomen kan verwerven. Financieel is zij niet meer afhankelijk, waardoor gemakkelijker voor een scheiding wordt gekozen als hij zijn drammerigheid niet opgeeft.

De enige troefkaart die de man in de relatie nog heeft, verspeelt hij doorgaans op knullige wijze. Door alle klusjes op de lange baan te schuiven of eerst op de bank te ploffen in plaats van haar te helpen met de kinderen, bewerkstelligt hij dat zij hem nog meer links laat liggen. De man ziet dat anders. Hij voert een strijd om zijn mannelijk ego nog een beetje overeind te houden. Zijn verzet is nog een laatste poging om haar tot inkeer te brengen. Jammer voor hem: zij kan hem alleen nog maar zien als saboteur en zal zich in alle gemoede afvragen waarom zij ooit voor hem gevallen is.

Er zijn tegenwoordig ook vrouwen die hun ware bedoelingen gelijk kenbaar maken. Deze ‘spermsnatchers’ (spermadieven) versieren een stoere krijger enkel en alleen om een zaaddonatie en anders niets. Zo bekeken moet de getrouwde man als permanente oproepkracht dan ook vooral heel dankbaar zijn.

[email protected]

www.psycholoogwijnberg.nl

http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/jeffrey/9358015/__Spermadieven__.html?sn=psyche_relatie

Mark
28-03-11, 13:00
bleh, wat een ellende die kinderen en wat een watjes zijn die mannen
hier in Rusland is dat gelukkig heel anders

Stopnaald
28-03-11, 14:52
Tja, het is weer eens iets anders dan het gebruikelijke "zwanger en barrevoets" houden dat in vele andere werelddelen gebruikelijk is. Daar moeten de vrouwen ook niet zo zeuren over hun ego, maar gewoon braaf jongetjes (liefst zoveel mogelijk) baren.

7eloua
28-03-11, 14:54
Tja, het is weer eens iets anders dan het gebruikelijke "zwanger en barrevoets" houden dat in vele andere werelddelen gebruikelijk is. Daar moeten de vrouwen ook niet zo zeuren over hun ego, maar gewoon braaf jongetjes (liefst zoveel mogelijk) baren.

Doe eens relaxed.

Hatert
28-03-11, 15:15
Tja, het is weer eens iets anders dan het gebruikelijke "zwanger en barrevoets" houden dat in vele andere werelddelen gebruikelijk is. Daar moeten de vrouwen ook niet zo zeuren over hun ego, maar gewoon braaf jongetjes (liefst zoveel mogelijk) baren.

Leuk en aardig maar onze k4-vriendjes die in het artikel benoemd worden mogen ebst wel anders behandeld worden. Waarom nou zo gemeen doen tegen ze? Samen is toch beter?

Stopnaald
28-03-11, 15:19
Leuk en aardig maar onze k4-vriendjes die in het artikel benoemd worden mogen ebst wel anders behandeld worden. Waarom nou zo gemeen doen tegen ze? Samen is toch beter?

Een man die meedeelt in de zorgtaken krijgt heus wel de tijd/aandacht/liefde etc. die hem toekomt. Alleen de jankers die te lui zijn om voor de duvel te dansen worden (terecht) afgedankt. Heb ik persoonlijk geen enkel probleem mee.

Tis een beetje een variant op dat eeuwige geleuter over die "arme jongetjes" die zo zwaar lijden onder de feminisering van ons onderwijs.

Blaming the victim noem ik dat. Niet lullen maar poetsen zeg ik dan.

StevieK
28-03-11, 15:21
Het is maar goed dat de islamitsche vrouwen nog niet zover doorgedrongen zijn met de emancipatie, want als de islamitische vrouw het voor het zeggen krijgt,.... aha,

7eloua
28-03-11, 15:24
Het is maar goed dat de islamitsche vrouwen nog niet zover doorgedrongen zijn met de emancipatie, want als de islamitische vrouw het voor het zeggen krijgt,.... aha,

Heb je het nu tegen de islamitische vrouw of spreek je alleen over haar?

Mark
28-03-11, 15:26
ma 28 mrt 2011, 06:30

Spermadieven
. Maar als de opgewaaide stof der verliefdheid is neergedaald, dan fluistert zij niets meer in zijn oor. Vooral als de kinderen worden geboren, dan mag hij al blij zijn met een positie als oproepkracht.

Voor menig man komt zijn plotselinge overbodigheid als een behoorlijke schok. Was de intimiteit nog eerst voor hem, nu moet hij toezien hoe de vrouw haar gevoelsleven exclusief met de kinderen deelt. Zij zal zeggen: ‘je moet mij niet zo claimen, ik heb op dit moment al mijn energie nodig voor de zorg van de kinderen.’ Hij zal antwoorden: ‘ik vind de kinderen ook belangrijk, maar er is toch meer dan alleen het moederschap; nu blijft er niets over voor ons samen’. Zij zal denken: ‘hij zeurt alleen omdat er even geen seks is’. Hij zal denken: ‘het lijkt alsof ik alleen maar gebruikt ben om haar te bevruchten.’


http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/jeffrey/9358015/__Spermadieven__.html?sn=psyche_relatie

oplossing: zeikwijf inruilen voor jonger model

Hatert
28-03-11, 15:27
Een man die meedeelt in de zorgtaken krijgt heus wel de tijd/aandacht/liefde etc. die hem toekomt. Alleen de jankers die te lui zijn om voor de duvel te dansen worden (terecht) afgedankt. Heb ik persoonlijk geen enkel probleem mee.

Tis een beetje een variant op dat eeuwige geleuter over die "arme jongetjes" die zo zwaar lijden onder de feminisering van ons onderwijs.

Blaming the victim noem ik dat. Niet lullen maar poetsen zeg ik dan.


Hmzz... ik wens mijn k4-vriendjes veel sterkte toe.

Hatert
28-03-11, 15:29
oplossing: zeikwijf inruilen voor jonger model

Gniffel gniffel, tweedracht zaaien tussen de k4's is geslaagd. Gewoon op hun ego en lusten inspelen!

Mark
28-03-11, 15:33
Gniffel gniffel, tweedracht zaaien tussen de k4's is geslaagd. Gewoon op hun ego en lusten inspelen!

:gechoquee

Pizzaman
28-03-11, 15:34
oplossing: zeikwijf inruilen voor jonger model

Van tevoren geen zeikwijf kiezen, voorkomt een hoop ellende.
Er zijn er zat, geen handvol maar een land vol.

Een superknap vrouwtje, maar met een heel eisenpakket en een gat in de hand,
lijkt soms o zo aantrekkelijk. bezint eer gij begint - of bemint...:student:

BTW hetzelfde geldt voor de dames:
Kies je een ontzettend knappe man met een dikke carriere... ja eigen schuld dikke bult.

Mark
28-03-11, 15:36
Van tevoren geen zeikwijf kiezen, voorkomt een hoop ellende.
Er zijn er zat, geen handvol maar een land vol.

Een superknap vrouwtje, maar met een heel eisenpakket en een gat in de hand,
lijkt soms o zo aantrekkelijk. bezint eer gij begint - of bemint...:student:

BTW hetzelfde geldt voor de dames:
Kies je een ontzettend knappe man met een dikke carriere... ja eigen schuld dikke bult.

allemaal geen issue in Rusland of Oekraine waar een structureel tekort aan mannen is