PDA

Bekijk Volledige Versie : 12 jarige moeder mogelijk verkracht door vader



Mark
30-03-11, 10:42
Vrees voor incestdrama kindmoeder (12) door André Spaansen
GRONINGEN - UPDATE Het is onduidelijk wie de vader is van de baby van de twaalfjarige Devta, die tijdens een schoolexcursie beviel. Er bestaat vrees voor een incestdrama. Familieleden zeggen dat Devta’s vader eerder is veroordeeld voor een zedenmisdrijf. Hij zou een andere dochter hebben misbruikt.


Op de school van het meisje hangen kindertekeningen aan het raam. Het contrast met het moederschap van een van de kinderen is groot. Foto: Jos Schuurman De politie is een onderzoek gestart en is in het ziekenhuis op bezoek geweest bij de basisschoolleerlinge uit het Groningse Beijum. Het ging daarbij om een eerste kennismaking, benadrukt een politiewoordvoerder woensdag. De politie doet onderzoek nadat de Raad voor de Kinderbescherming dinsdag aangifte had gedaan van een zedenmisdrijf. Het is strafbaar om bij een kind dat jonger is dan 12 jaar binnen te dringen. Het meisje was 11 jaar toen ze zwanger werd.

De vader (52) van het schoolmeisje was gisteren niet thuis. „Hij doet bijna nooit open”, weten omwonenden. Hij wordt omschreven als een drinker. „En nog wel meer”, wordt gezegd. Tantes van de jonge moeder zijn zwaar aangeslagen. Het meisje woont in Groningen met haar broertje en haar vader, aan wie ze is toegewezen na een scheiding met de Surinaamse moeder. Uit een eerdere relatie heeft de vader meerdere kinderen, onder wie een dochter van rond de dertig die hij voorheen zou hebben misbruikt. Hij werd hiervoor veroordeeld en zat twee jaar achter de tralies.

Gewaarschuwd

„Ik heb gewaarschuwd voor hem”, aldus deze dochter gisteravond. „Ik ben geschokt over wat er nu mogelijk weer gebeurd is. Ik heb hem toentertijd aangegeven. Hij heeft gewoon twee kinderen van een ander meegenomen”, vindt deze halfzus van de twaalfjarige moeder. De vader is na zijn celstraf naar Sint Maarten gegaan, waar hij ook vandaan komt. „Hij is wat ons betreft gewoon gevlucht”, meent de omgeving van het meisje. De oudere dochter zegt dat hij geen tbs opgelegd heeft gekregen, maar alleen celstraf. Andere familie zegt dat hij wel tbs opgelegd had en daarom na zijn celstraf weg zou zijn gegaan.

De oma van het 12-jarige kindmoedertje huilde gisteren dikke tranen en de dokter kwam om haar bij te staan.

Mark
30-03-11, 10:42
wij K4's betreuren dit gedrag van onze allochtoonse medemensen.

marces
30-03-11, 10:53
wij K4's betreuren dit gedrag van onze allochtoonse medemensen.

Gezien je IQ van 89 :wink:een begrijpelijke fout, maar Sint Maarten is gedeeltelijk Nederlands. De man is dus naar alle waarschijnlijkheid geen allochtoon.
Maakt ook niet uit, het is te walgelijk voor woorden en heel erg zielig voor dat arme meisje van 12 en haar kindje. Wat een ongelofelijke klootzak zeg.

Pizzaman
30-03-11, 11:01
Gezien je IQ van 89 :wink:een begrijpelijke fout, maar Sint Maarten is gedeeltelijk Nederlands. De man is dus naar alle waarschijnlijkheid geen allochtoon.
Maakt ook niet uit, het is te walgelijk voor woorden en heel erg zielig voor dat arme meisje van 12 en haar kindje. Wat een ongelofelijke klootzak zeg.

Moet me van 't hart dat in dit geval bepaalde sharia-wetgeving mij soms goed in de oren klinkt.
Alleen dan geen handje chop-chop, maar een ander lichaamsdeel.

marces
30-03-11, 11:09
Moet me van 't hart dat in dit geval bepaalde sharia-wetgeving mij soms goed in de oren klinkt.
Alleen dan geen handje chop-chop, maar een ander lichaamsdeel.

In dit geval zeker!

marces
30-03-11, 11:51
Moet me van 't hart dat in dit geval bepaalde sharia-wetgeving mij soms goed in de oren klinkt.
Alleen dan geen handje chop-chop, maar een ander lichaamsdeel.

In dit geval zeker!

Joesoef
30-03-11, 11:54
Gadverdamme, in en in triest. Verscheurde familie, geen steun, misbruikt door Pa en zwanger van hem, midden in het nieuws :jammer: