PDA

Bekijk Volledige Versie : De tumor genaamd Wilders !



1islam
30-03-11, 19:04
De tumor genaamd Wilders

Wilders voelt zich in een hoek gedrukt nu de rechter heeft besloten dat hij alsnog vervolgd wordt. En zoals wij allen weten: een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het AD kopte vandaag met een artikel waarin Wilders kwaad spreekt over onze Profeet Mohammed (vrede zij met hem).

Het is duidelijk dat de zieke geest van Wilders het niet kan laten om zijn eigen tekortkomingen op andere mensen te projecteren. Deze keer denkt hij een tumor te zien in andermans hoofd, terwijl hij zelf een rondlopende tumor is. Hij hoeft slechts in de spiegel te kijken om dit te beseffen.

Het wordt tijd voor Nederland om deze tumor genaamd Wilders serieus te nemen. Want het is duidelijk dat deze tumor zich aan het uitspreiden is over de hele samenleving. Wij vragen dan ook de autoriteiten om hun verantwoordelijkheid te nemen en deze man te muilkorven. Zijn gedrag heeft namelijk niets te maken met de vrijheid van meningsuiting. Dit is pure provocatie richting de moslims.


Team al-Yaqeen
30 maart 2011

Lezenswaard H.
30-03-11, 19:23
Ik denk dat meneer Wilders heel erg in z'n nopjes is dat hij vervolgd wordt. En hoegenaamd in een hokje wordt gedrukt. Dat is onderdeel van de strategie van deze mediageile vertegenwoordiger van 1.6 miljoen analfabeten.

ijsbergbeer
30-03-11, 20:12
Ik denk dat meneer Wilders heel erg in z'n nopjes is dat hij vervolgd wordt. En hoegenaamd in een hokje wordt gedrukt. Dat is onderdeel van de strategie van deze mediageile vertegenwoordiger van 1.6 miljoen analfabeten.

Volgens jou zijn er 1,6 miljoen analfabeten in Nederland?
Dan mogen wij niet klagen in vergelijking met de doorsnee landen op deze Wereld, vooral de islamitischelanden steken daar met kopen schouders boven uit .
En wat haatdragen betreft moeten Wilders en consoorten er nog veel bij leren,
en deze site is een prima leerschool zo te lezen.
Dagelijks worden er nieuwe topic,s geopend die alles wat ook maar Nederland
of liever gezegd alles wat ,,Westers ,, georienteerd is hier afgekraakt wat er ook gedaan wordt niets deugd .
Heb je met jouw ongetwijfeld enorme verstandelijke vermogen al eens nagedacht hoe , analfabeten zoals Wilders steeds meer aan hangers krijgen ? Nee ? nou dan heb ik een topic gevonden *) waar uiteraard niet op gereageerd wordt ,
maar mede door dit soort mede bewoners van mijn geboortegrond en mogelijk ook die van joouen anderelezers hier ,verpest en verziekt wordt door en stel ondankbaar tuig dat alles en iederreen in dit land molesteerd en en zich zelf boven de wet verheven voelen.
Dank zij dit schorum ja ik herhaal juist door dit SCHORUM ,
komen Wilders en zijn analfabetische trawanten steeds meer op de voorgrond, en pakken mogelijk nog de macht .
En dat is een feit waar jij en jou consoorten wel wat aan kan doen , vind je zelf ook niet
*)http://www.maroc.nl/index.php?option=com_jfusion&Itemid=472

Lezenswaard H.
30-03-11, 20:21
Chill gast, ik ben best wel lief.

Joesoef
30-03-11, 20:23
* topic niet gevonden. Mooi.

Lezenswaard H.
30-03-11, 20:31
Voor alle duidelijkheid: ik heb geen consorten. En misschien ben ik weer eens een klein beetje te ver gegaan in mijn denkprocessen, maar ergens wilde ik een grapje maken. Zo van:

* Er zijn 1,6 miljoen analfabeten in Nederland;
* Wilders heeft bij de laatste verkiezingen 1,6 miljoen kiezers getrokken;
* Ergo, zo het kunnen dat?

Snap je 'm, snap je 'm?

Tuurlijk weet ik wel, dat ik dat niet had moeten doen, denken dat álle analfabeten in Nederland toevallig allemaal op Wilders hebben gestemd.

ijsbergbeer
30-03-11, 21:31
* topic niet gevonden. Mooi.

Deze bedoelde ik :
Marokkanen-gemeenten

--------------------------------------------------------------------------------

Project met Marokkanen-gemeenten mislukt
Miljoenen aan subsidies verloren

Miljoenen aan subsidies verloren
Verslaggever: Suzanne van Asseldonk Verslaggever: Linda Stoltenberg

Nederland telt 22 zogenaamde Marokkanen-gemeenten: steden die problemen hebben met Marokkaanse jongeren. In de afgelopen vier jaar ontvingen ze in totaal 32 miljoen euro, maar wat is er met dat geld gebeurd? Het project is mislukt, concluderen deskundigen. Waarom is er een speciaal project voor Marokkanen opgezet? Hoe heeft het kunnen mislukken?

De gemeente Helmond ontving de afgelopen jaren tonnen aan subsidie en pompte dat in een project voor gezinscoaches. Buurtbewoners plaatsen vraagtekens bij het project, want de Marokkaanse gezinscoach zou ze helpen met het kwijtschelden van boetes en proces-verbalen.

We spreken hierover met Forum-directeur Sadik Harchaoui en met Joanne van der Leun, hoogleraar criminologie van de Universiteit Leiden.

Joesoef
30-03-11, 21:39
Welzijnswerkers en ambtenaren hebben een ding gemeen. Als ze roepen het gaat goed, het is lekker rustig, dan staan ze op straat.

StevieK
30-03-11, 21:45
De tumor genaamd Wilders

Wilders voelt zich in een hoek gedrukt nu de rechter heeft besloten dat hij alsnog vervolgd wordt. En zoals wij allen weten: een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het AD kopte vandaag met een artikel waarin Wilders kwaad spreekt over onze Profeet Mohammed (vrede zij met hem).

Het is duidelijk dat de zieke geest van Wilders het niet kan laten om zijn eigen tekortkomingen op andere mensen te projecteren. Deze keer denkt hij een tumor te zien in andermans hoofd, terwijl hij zelf een rondlopende tumor is. Hij hoeft slechts in de spiegel te kijken om dit te beseffen.

Het wordt tijd voor Nederland om deze tumor genaamd Wilders serieus te nemen. Want het is duidelijk dat deze tumor zich aan het uitspreiden is over de hele samenleving. Wij vragen dan ook de autoriteiten om hun verantwoordelijkheid te nemen en deze man te muilkorven. Zijn gedrag heeft namelijk niets te maken met de vrijheid van meningsuiting. Dit is pure provocatie richting de moslims.


Team al-Yaqeen
30 maart 2011


Heb je wel eens afgevraagd waarom dat "tumor" zo groot kan worden,

Zolang je de oorzaak niet eerst weghaald dan zullen er altijd tumoren blijven groeien

John2
30-03-11, 22:03
Zolang je de oorzaak niet eerst weghaald dan zullen er altijd tumoren blijven groeien

Inderdaad.

ijsbergbeer
30-03-11, 22:06
Voor alle duidelijkheid: ik heb geen consorten. En misschien ben ik weer eens een klein beetje te ver gegaan in mijn denkprocessen, maar ergens wilde ik een grapje maken. Zo van:

* Er zijn 1,6 miljoen analfabeten in Nederland;
* Wilders heeft bij de laatste verkiezingen 1,6 miljoen kiezers getrokken;
* Ergo, zo het kunnen dat?

Snap je 'm, snap je 'm?

Tuurlijk weet ik wel, dat ik dat niet had moeten doen, denken dat álle analfabeten in Nederland toevallig allemaal op Wilders hebben gestemd.

Uiteraard begrijp ik het nu beter , het komt er op neer dat van de 16.675.442
inwoners in Nederland 1, 6 miljoen analfabeet zijn omdat ze op Wilders gestemd hebben.
Gemakshalve vergeet je dan ook nog de krankzinnigen die op de V.V.D /C.D.A
gestemd hebben ( want deze deugen hier ook niet ) en dan niet te vergeten de stemmers op de overige partijen met uitzondering van de P.V.D A. natuurlijk met aan het hoofd de ,,enige goede JOOD die Nederland rijk is .
Aldus blijven er weinig geletterde Nederlanders over waaronder uiteraard ..............
vul zelf maar in Poolse gastarbeiders ,die dan oveer een jaar of 20 een Site maken ,waarop ze hun beklag en frustatie uiten , die hun ouders hebben ondergaan in het vreselijke land waar ze overigens tegen hun wil in gedwongen werden de smerigste baantjes op te knappen omdat die andere mensen , die toen wel werkten maar hun kroost merendeels een proletarische manieer uit vond om aan de kost te komen. tja het kan verkeren ;)ik val in herhaling van de feiten.
Maar mogelijk hebben ze dan wat geleerd uit het verleden ,als er dan nog mensen over zijn , want zoals het nu gaat konden de Jehova getuigen nog wel eens gelijk krijgen dat de Wereld vergaat in het jaar 2012 :zozo:

p.s Als je dit niet volgen kunt komt het mogelijk omdat ik ook analfabeet ben :)

Mothership
30-03-11, 22:35
De tumor genaamd Wilders

Wilders voelt zich in een hoek gedrukt nu de rechter heeft besloten dat hij alsnog vervolgd wordt. En zoals wij allen weten: een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het AD kopte vandaag met een artikel waarin Wilders kwaad spreekt over onze Profeet Mohammed (vrede zij met hem).

Het is duidelijk dat de zieke geest van Wilders het niet kan laten om zijn eigen tekortkomingen op andere mensen te projecteren. Deze keer denkt hij een tumor te zien in andermans hoofd, terwijl hij zelf een rondlopende tumor is. Hij hoeft slechts in de spiegel te kijken om dit te beseffen.

Het wordt tijd voor Nederland om deze tumor genaamd Wilders serieus te nemen. Want het is duidelijk dat deze tumor zich aan het uitspreiden is over de hele samenleving. Wij vragen dan ook de autoriteiten om hun verantwoordelijkheid te nemen en deze man te muilkorven. Zijn gedrag heeft namelijk niets te maken met de vrijheid van meningsuiting. Dit is pure provocatie richting de moslims.


Team al-Yaqeen
30 maart 2011


Kweet ut niet. Van huis uit ben ik RK en de meeste mensen respecteren wel een ieders geloof maar mij is ook wel eens gedurende een discussie gezegd dat als je geloofd in dingen die niemand ziet, zoals engelen en goden, je eigenlijk naar een psychiater moet omdat het hersenspinsels zijn.

Ergo, dit verschijnsel is echt niet uniek voor moslims maar is er altijd al geweest ook jegens andersgelovigen.

Ik kan me daar eerlijk gezegd niet druk over maken. Zoveel mensen zoveel meningen. En een veelkleurigheid aan meningen is een democratische noodzaak.....toch?

Joesoef
31-03-11, 06:36
Wilders is weer eens volkomen abject bezig, beetje provoceren, afreageren van frustraties rondom zn proces.

marces
31-03-11, 07:40
Ach, het ligt er zo dik bovenop. Je roep eens wat achterlijks, waarvan je weet de je mensen kwetst, en de pers duikt er weer bovenop. En wéér gratis publiciteit. En steeds weer. Dat is de strategie van die idioot en we trappen er allemaal in, want nu gaat het ook weer over die sukkel.
In de 80er jaren hadden we ook aleens zo'n eng partijtje, de Centrumpartij, later Centrumcdemocraten. Deze partij is toen gewoon stelselmatig doodgezwegen, zowel door de pers als door de 2e kamer, met als gevolg dat ze roemloos ten onder gingen. daar zouden we een les uit moeten trekken.

mark61
31-03-11, 07:43
Deze partij is toen gewoon stelselmatig doodgezwegen,

Nou nee, ze werden achternagezeten door extreem links, wat een gevalletje brandstichting en invaliditeit, dus veel publiciteit opleverde. Verder was er minstens één proces.

Toen vond men zulke partijen nog onsmakelijk.

Nu niet meer.

marces
31-03-11, 07:50
Nou nee, ze werden achternagezeten door extreem links, wat een gevalletje brandstichting en invaliditeit, dus veel publiciteit opleverde. Verder was er minstens één proces.

Toen vond men zulke partijen nog onsmakelijk.

Nu niet meer.

Als Janmaat het katheder betrad, draaide men zich in de kamer om. Inderdaad vond men deze partij destijds onsmakelijk en dus kregen ze, zeker in vergleijking met Wilders, weinig publiciteit. Ze zijn inderdaad belaagd door een splintergroepering maar dat was al in de nadagen van het bestaan van deze partij, toen was hun lot al bezegeld.
De meeste mensen vinden de PVV nog steeds onsmakelijk, alleen de pers geniet er van omdat ze hier mede hun bestaansrecht tegenwoordig vandaan halen.

Pizzaman
31-03-11, 12:52
Welzijnswerkers en ambtenaren hebben een ding gemeen. Als ze roepen het gaat goed, het is lekker rustig, dan staan ze op straat.

Vergeet niet de oplossing van ambtenaren voor problemen:
meer ambtenaren aanstellen.

Mothership
01-04-11, 23:42
Vergeet niet de oplossing van ambtenaren voor problemen:
meer ambtenaren aanstellen.

Zonder de vele ambtenaren in Nederland zou het links electoraat dermate krimpen dat partijen ter linker zijde van het politieke spectrum, zoals de PVDA en Groen Links, gereduceerd zouden zijn tot kleine niche partijen.

Pizzaman
02-04-11, 09:51
Zonder de vele ambtenaren in Nederland zou het links electoraat dermate krimpen dat partijen ter linker zijde van het politieke spectrum, zoals de PVDA en Groen Links, gereduceerd zouden zijn tot kleine niche partijen.

Dat weet ik wel zeker. Dit 'electoraat' is danook wat Wilders 'de linkse kerk' noemt.

John2
02-04-11, 10:47
De tumor genaamd Wilders

Wilders voelt zich in een hoek gedrukt nu de rechter heeft besloten dat hij alsnog vervolgd wordt. En zoals wij allen weten: een kat in het nauw maakt rare sprongen. Het AD kopte vandaag met een artikel waarin Wilders kwaad spreekt over onze Profeet Mohammed (vrede zij met hem).

Het is duidelijk dat de zieke geest van Wilders het niet kan laten om zijn eigen tekortkomingen op andere mensen te projecteren. Deze keer denkt hij een tumor te zien in andermans hoofd, terwijl hij zelf een rondlopende tumor is. Hij hoeft slechts in de spiegel te kijken om dit te beseffen.

Het wordt tijd voor Nederland om deze tumor genaamd Wilders serieus te nemen. Want het is duidelijk dat deze tumor zich aan het uitspreiden is over de hele samenleving. Wij vragen dan ook de autoriteiten om hun verantwoordelijkheid te nemen en deze man te muilkorven. Zijn gedrag heeft namelijk niets te maken met de vrijheid van meningsuiting. Dit is pure provocatie richting de moslims.


Team al-Yaqeen
30 maart 2011
Men kan dan spreken over een goedaardige tumor, immer je hebt er last van maar doet verder geen kwaad, kijk je naar een echte tumor die snel groeit en grote schade aanricht waarbij zelfs doden vallen is het wel te Islam.
Een tumor die overal toeslaat op onschuldige mensen en dood en verdriet zaait, ook nu weer in Afghanistan werden mensen vermoord en waarom of voor wat, omdat ze gehoord hadden dat er een jaar geleden een Koran werd verbrand aan de andere kant van de wereld, daarom werd er maar even een kantoor binnen gevallen en diverse mensen onthoofd.
Dan kunnen wij ons alleen nog maar afvragen, heeft deze vorm van een religie een recht op het bestaan?

Joesoef
02-04-11, 11:07
kijk je naar een echte tumor die snel groeit en grote schade aanricht waarbij zelfs doden vallen is het wel te Islam.
Een tumor die overal toeslaat op onschuldige mensen en dood en verdriet zaait, ook nu weer in Afghanistan werden mensen vermoord en waarom of voor wat, omdat ze gehoord hadden dat er een jaar geleden een Koran werd verbrand aan de andere kant van de wereld, daarom werd er maar even een kantoor binnen gevallen en diverse mensen onthoofd.
Dan kunnen wij ons alleen nog maar afvragen, heeft deze vorm van een religie een recht op het bestaan?

Dus ik ben ook een kwaadaardig tumor?

StevieK
02-04-11, 11:21
Dus ik ben ook een kwaadaardig tumor?

Het is maar waar je sympathie naar uit gaat

Joesoef
02-04-11, 11:23
Het is maar waar je sympathie naar uit gaat


Denk je dat mensen daar over het algemeen een onderscheid in maken?

John2
02-04-11, 11:36
Dus ik ben ook een kwaadaardig tumor?

Mag ik liegen, want de waarheid kost me gegarandeerd wederom een strafpunt :fuckit:

Maar soms maak ook jij onderscheid tussen vriend/vijand in een discussie en wens jij af te wijken van jou verworven objectiviteit, is dit erg, soms wel, het stoort in een discussie, maar brengt verder geen schade toe aan een persoon of personen, net als Wilders.
Zou jij overgaan tot het bezoeken van de prikkers en hun kop eraf hakken of hun ander leed berokken ja dan zou ook jij een kwaadaardige tumor zijn op deze site, net zoals deze Islamieten in Afghanistan een kwaadaardige tumor zijn binnen de Islam.

John2
02-04-11, 11:38
Denk je dat mensen daar over het algemeen een onderscheid in maken?
Nee in het algemeen niet binnen de Islam wel, iedereen wordt gezien als vijand.

Joesoef
02-04-11, 12:06
Nee in het algemeen niet, binnen de Islam wel, iedereen wordt daar gezien als vijand.

#edit

John2
02-04-11, 13:03
#edit

Niet dan?
Worden wij niet gezien als kafirs?
Wordt elke handeling die wordt verricht in Afghanistan, Irak, Palestina, niet gezien als daad gericht tegen de Islam/Moslims?
Zijn alle Moslims ongeacht hun daden geen broeders in het geloof?
Worden terroristische organisaties als Hamas, Hezbollah, Al Qaida om er maar een paar te noemen niet gezien als een goede zaak voor de en binnen de Islam, immers ze plegen aanslagen tegen de westerse normen en waarden en dat dit ten koste gaat van duizenden doden onder de Moslims wordt op de koop toe genomen en worden gezien als martelaars die stierven voor een goede zaak.

Kijk alleen al naar de flut film die Wilders ons toonden, de gehele Islamitische wereld viel over deze film, het was een schande dat iemand als Wilders deze kon uitbrengen, vlaggen werden verbrand, bijbels verscheurd en verbrand, maar niemand die je hoorde over het bij elkaar geraapte gruwel beelden over de aanslagen die werden getoond, vind jij dit als Moslim niet vreemd, had jij geen gevoel van schaamte, zoals ik heb als er gruwelbeelden worden getoond over de apartheid in zuid afrika, de misstanden die nederlandse militairen pleegden in onze voormalige koloniën.
Ja ik schaam me op die momenten dat ik deel uitmaakt van een wereld die dit heeft veroorzaakt, maar ik vraag me ook af wanneer de Moslims zich schamen voor de gruwelen die worden aangedaan uit naam van de Islam, maar wat ik me meer afvraagt is wat gaat de Islam hieraan doen om deze gruwelen uit te bannen.

Joesoef
02-04-11, 13:22
Worden wij niet gezien als kafirs?



roflol

John2
02-04-11, 14:16
roflol
En wederom heeft de Islam/moslim geen antwoord of wenst geen antwoord te geven.
Toonbeeld van zwakte.

StevieK
02-04-11, 14:36
Nee in het algemeen niet binnen de Islam wel, iedereen wordt gezien als vijand.

Dit antwoord wilde ik ook geven, maar John , gelukkig denk niet iedere moslim daarover, maar,......... die durven dat niet te zeggen vanwege represaille.

Als moslim mag je niet je eigen geloof bekritiseren, de christen doen dat al heel lang, ook hier zien vele christenen de tekortkomingen in het christendom, en ik ken vrijwel geen christen die zich laat opblazen met de gedachte dat ie in de hemel komt.

Ik vergeet zelf nooit meer toen het boek van Max Havelaar verfilmd was, ik vergeet nooit meer de passage in de film waar continue beelden gewisseld werd tussen het straffen van de slaven en de eigenaar die voor in de kerk zit, ik was 15 jaar toen ik deze passage zag, ik was heel erg kwaad, ik kon dit dan ook niet rijmen, voor in de kerk zitten, en toch in jouw opdracht mensen straffen, vooral in ditgeval dat het slaven waren die met geweld aan het werk gezet werden. Ik was innig zo kwaad op de kerk,christendom dat dit hier mogelijk was. Ik schaamde dat ik christen was, ja ook wat er in Zuid Amerika gebeurd is, met geweld je tot het christendom moeten keren, bah,bah,
Ja, ik heb kritiek en nog steeds op dit soort mensen die het geloof dienen, net zoals diegen die in naam van God een ander afslacht. Niemand kan in naam van God zulke gewelddadigheden verrichten. Vroeger, eeuwen terug mocht je dit openlijk niet zeggen want dat was heel heel erg gevaarlijk.

Wat John2 stelt komt op het forum ook tegen, K4 haters heten dat, ben geen moslim dan ben je een vijand.

Gelukkig zijn er vele moslims die er NIET zo over denken, oa Tanger is een prikker waarvoor ik respect voor heb, ik geloof dat zijn naam door een andere prikker ook in deze contaxt genoemd is, met Tanger kan je vele zaken bespreken en Tanger kan ook in jouw gedachte plaatsen en heeft geen oogkleppen op zoals vele. Maar ja, dan zal Tanger wel weer als overloper bestempeld worden.


Terug te komen op een tumor genaamd Wilders,
hoe komt hat zo dat Wilders zo populair is, ja, Wilders kaart zaken aan die andere mensen graag horen willen, vaak zien de personen in kwestie de problemen, maar niemand , niemand doet er iets. Het zijn voornamelijk die kleine zaken die ergert, ja de media help daar ook aan mee. Natuurlijk is het ook een grote sneeuwbal die aan het rollen gaat. Maar de regering heeft altijd verzuimd om naar een deel van het volk te luisteren. Dus nu komt er Wilders en die grijpt juist al die negatieve punten aan om stemmen te krijgen. Zoals de reljeugd enz, enz,
In het land der blinden is een oog koning, ja,...

Maar ook zitten er hier "Wilders" op het forum, die maar uitgebreid de K4 in een slecht daglicht te zetten, terwijl een groot deel va de K4 zich afstand nemen wat er in de artikelen staan.

En in de regering wordt Wilders gedoogd en als ie te ver gaat dan krijgt ie een replemande. Want vele K4 zijn het NIET met Wilders eens

Hier op het forum kan de andere Wilders echter zijn gang blijven gaan en krijgt geen replemande.
En dat komt hier omdat hier vrijwel bijna iedere moslim, sorry om het bij naam te noemen, explicit met de het forum Wilders mee eens is. Het lijkt wel of ze zelfs bang voor hem zijn

Joesoef
02-04-11, 14:38
En wederom heeft de Islam/moslim geen antwoord of wenst geen antwoord te geven.
Toonbeeld van zwakte.


:moe:

John2
02-04-11, 14:45
:moe:
Eigenlijk verschilt maroc.nl niets van de werkelijke wereld, een eerlijk antwoord is er niet te krijgen vanuit het Islamitisch inzicht.
Waarom eigenlijk niet? Angst? Een onderbuik gevoel?

Joesoef
02-04-11, 14:54
Eigenlijk verschilt maroc.nl niets van de werkelijke wereld, een eerlijk antwoord is er niet te krijgen vanuit het Islamitisch inzicht.
Waarom eigenlijk niet? Angst? Een onderbuik gevoel?

Simpel, je begint al met 'een eerlijk antwoord' wat oneerlijkheid/ leugens suggereert.

John2
02-04-11, 15:17
Simpel, je begint al met 'een eerlijk antwoord' wat oneerlijkheid/ leugens suggereert.
Hoe bedoel je precies, het antwoord wat ik gaf speelt bij vele mensen, maar geef eens aan waar volgens jou precies de leugen zit?

Pizzaman
02-04-11, 22:30
Simpel, je begint al met 'een eerlijk antwoord' wat oneerlijkheid/ leugens suggereert.

Misschien zou je beter 'een open antwoord' kunnen vragen.