PDA

Bekijk Volledige Versie : Broedse Moslima's zorgen voor paniek....



John2
05-04-11, 09:46
'Vermiste meisjes moedwillig weg'

maandag 04 april 2011 | 17:39 | Laatst bijgewerkt op: maandag 04 april 2011 | 22:20
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
ANP

ANP

MAASTRICHT/PARIJS - De twee leerlingen van het Sint Maartenscollege in Maastricht die vrijdag tijdens een schoolreisje naar Parijs vermist raakten, zouden moedwillig zijn weggebleven. Tenminste, dat vermoedt directeur Johan Moes van de VMBO-school van het Sint Maartenscollege.
Zie ook:

* Opvang leerlingen school vermiste meisjes

Hij zei maandagavond voor de Limburgse regionale omroep L1 niet uit te sluiten dat het om een vooropgezet plan gaat. De school overweegt een sanctie tegen de meisjes.

Terecht
De meisjes, Anoesha (16) en Halima (17), kwamen maandagmiddag boven water. Ze meldden zich maandagmiddag bij de Franse politie op het Gare du Nord in Parijs. Het is vooralsnog onduidelijk waar de meisjes in de tussentijd zijn geweest, zo liet de politie Limburg Zuid maandagmiddag weten.

De meisjes meldden zich bij de Franse politie omdat ze geen geld meer hadden voor de terugreis naar Maastricht. De Franse politie heeft vervolgens de Nederlandse politie op de hoogte gesteld.

De familie zal de meisjes in Frankrijk ophalen. Later zullen politie en school nog een gesprek met hen hebben.

Schooldirecteur
Directeur Johan Moes van de VMBO-school van het Sint Maartenscollege was maandagavond opgelucht en blij, maar heeft wel nog een appeltje met de meisjes te schillen. "Wat wij ze duidelijk zullen maken, is dat ze op een onbehoorlijke manier met de emoties van honderden mensen gespeeld hebben'', zei Moes maandagavond voor het NOS Journaal.

Schoolreisje
De meiden maakten deel uit van een groep van 110 leerlingen en vijftien begeleiders die donderdag en vrijdag een schoolreisje maakten naar Parijs en Disneyland Parijs. Vrijdagmiddag meldden de twee zich niet bij een afgesproken verzamelplaats in de Franse hoofdstad.

Moes sprak maandagochtend met de andere leerlingen die mee waren gegaan naar Parijs. Enkele leerlingen raakten daarbij zo emotioneel dat opvang voor hen geregeld werd. De meisjes zijn volgens de politie op het eerste oog ongedeerd.

De politie Limburg Zuid kon maandagavond geen nadere informatie geven. Er was slechts kort contact met de Franse politie geweest. De Nederlandse politie hoopt in de loop van dinsdag meer te kunnen zeggen.

Bron: http://www.tctubantia.nl/regio/8445261/Vermiste-meisjes-moedwillig-weg.ece

marces
05-04-11, 10:20
:wohaa:hahaha, broedse moslima's.....:wohaa:

John2
05-04-11, 10:55
:wohaa:hahaha, broedse moslima's.....:wohaa:

tja het waren nog kinderen dus een opmerking als sex beluste of iets in deze trant vond ik ongepast, vandaar broedse..............( This lente):fpetaf:

marces
05-04-11, 11:03
tja het waren nog kinderen dus een opmerking als sex beluste of iets in deze trant vond ik ongepast, vandaar broedse..............( This lente):fpetaf:

Snap ik, daar moet je mee oppassen tegenwoordig... Ze zullen vast de tijd van hun leven hebben gehad :fparty:

knuppeltje
05-04-11, 11:07
tja het waren nog kinderen dus een opmerking als sex beluste of iets in deze trant vond ik ongepast, vandaar broedse..............( This lente):fpetaf:

Kinderen? Maar wel al van 16 en 17 jaar dus.

John2
05-04-11, 11:14
Snap ik, daar moet je mee oppassen tegenwoordig... Ze zullen vast de tijd van hun leven hebben gehad :fparty:
Denk ik ook, wie wenst niet een paar dagen in Parijs al het geld er door te draaien.....:hihi:


Kinderen? Maar wel al van 16 en 17 jaar dus.
Dus broedrijp, maar toch kinderen die hun daden niet konden overzien. (hoop ik)

knuppeltje
05-04-11, 11:18
Dus broedrijp, maar toch kinderen die hun daden niet konden overzien. (hoop ik)

Dat weet ik niet. Ik weet niet wat ze hebben uitgespookt. Maar dat ze op die leeftijd niet seksbelust zouden kunnen zijn geweest, is natuurlijk je reinste kolder.

John2
05-04-11, 11:29
Dat weet ik niet. Ik weet niet wat ze hebben uitgespookt. Maar dat ze op die leeftijd niet seksbelust zouden kunnen zijn geweest, is natuurlijk je reinste kolder.

Uhhhh, volgens de gedrukte krant van de Tubantia, hadden de dames dit al met hun vriendinnen weken van te voren besloten om dagen langer te blijven bij hun vriendjes in Parijs, ze hadden zich opgemaakt die morgen en ze wilden hun koffer meenemen wat werd geweigerd door een leraar, waarna ze enkele kleding stukken en hun tandenborstel meenamen in een plastic tas.
Maar misschien kun jij een andere reden opnoemen, waarom ze driedagen onderduiken....................:fpetaf:

marces
05-04-11, 11:31
Uhhhh, volgens de gedrukte krant van de Tubantia, hadden de dames dit al met hun vriendinnen weken van te voren besloten om dagen langer te blijven bij hun vriendjes in Parijs, ze hadden zich opgemaakt die morgen en ze wilden hun koffer meenemen wat werd geweigerd door een leraar, waarna ze enkele kleding stukken en hun tandenborstel meenamen in een plastic tas.
Maar misschien kun jij een andere reden opnoemen, waarom ze driedagen onderduiken....................:fpetaf:

doktertje/zustertje spelen?

John2
05-04-11, 12:05
doktertje/zustertje spelen?

Yep, of vadertje en moedertje...........:koppel:

Het kost een beetje, maar je hebt er ook wat voor.

John2
05-04-11, 12:28
Kom en luister lieve mensen,
'k zal u hier vertellen gaan
hoe ik door het slechte leven
naar de bliksem ben gegaan.
Ik ben ongewenst geboren,
't enigst kind van een keukenmeid.
die door dronken militairen
op de kermis werd verleid.
En toen ging het al verkeerd
maar ik heb al jong geleerd:

Wie niet deugen kan, moet slim zijn,
brave armoe haalt niks uit.
Altijd wordt wie dom en arm is
door de rijken uitgebuit.

'k Moest al jong aan vreemde heren
mij verhuren als soldaat.
Ik heb in naam van God en koning
mij geoefend in het kwaad.
Zei er Jan: jij krijgt een daalder
als je Piet zijn strot afsnijdt.
Dan liet ik Heer Piet betalen
voor zijn eigen veiligheid.
Ja aan een dooie heb je niks
en zo ving ik weer een riks.

Wie niet deugen kan...

'k Zie het zo: in deze vijver
zwemmen dikke karpers rond.
Menigeen die volgevreten
aan een haak zijn einde vond.
't Zijn altijd de kleine vissies
die als aas worden gebruikt.
En vandaar daar dat alle rijkdom
vaak naar dooie vissies ruikt.
Maar een glibberige aal
die ontsnapt ze allemaal.

Eke
05-04-11, 12:48
Leuk gedicht, John :)

John2
05-04-11, 12:51
Leuk gedicht, John :)

Even gepikt van Boudewijn de Groot.

Stopnaald
05-04-11, 13:47
titel?

Pizzaman
05-04-11, 13:53
titel?

"Wie niet deugen kan moet, slim zijn" (uit de musical De Engel van Amsterdam).

John2
05-04-11, 15:42
"Wie niet deugen kan moet, slim zijn" (uit de musical De Engel van Amsterdam).

Dank je