PDA

Bekijk Volledige Versie : El Baradei: Egypte verklaart oorlog aan zionistische moordstaat als ze Gaza aanvallen



Hatert
05-04-11, 13:03
'Egypte grijpt in als Israël Gaza aanvalt'

Uitgegeven: 4 april 2011 15:01
Laatst gewijzigd: 4 april 2011 15:13

AMSTERDAM - Wanneer Mohamed ElBaradei het voor het zeggen krijgt, zal Egypte aan Israël de oorlog verklaren als het land Gaza aanvalt.

Dat heeft de presidentskandidaat en oppositieleider ten tijde van de Egyptische revolutie maandag gezegd, meldt The Jerusalem Post op gezag van diverse Arabische media.

“Wanneer Israël Gaza aanvalt, verklaren we de oorlog aan het zionistische regime”, aldus ElBaradei.

ElBaradei zou zijn uitspraken hebben gedaan in een interview met de krant al-Watan.


http://www.nu.nl/buitenland/2483997/egypte-grijpt-in-als-israel-gaza-aanvalt.html

Umarvlie
05-04-11, 13:05
Ach, misschien kan hij (als hij al gekozen word) zich beter eerst eens bezig houden met Egypte en haar inwoners zelf, die opstand heeft toch aangetoond dat er daar nogal het een en ander aan schort.

mark61
05-04-11, 13:09
:hihi:

Gaat ie ook echt terugschieten dan?

knuppeltje
05-04-11, 13:11
Ach, misschien kan hij (als hij al gekozen word) zich beter eerst eens bezig houden met Egypte en haar inwoners zelf, die opstand heeft toch aangetoond dat er daar nogal het een en ander aan schort.

Hij zal het wel bij wijze van spreken hebben bedoeld. En dat alleen al zal in Israël voor veel koppijn zorgen, denk ik.

Tomas
05-04-11, 13:34
Misschien vind ie het echt onacceptabel dat Israel straffeloos zomaar opeens 1300 onschuldige mensen kan en mag vermoorden. Ik ben het wel met 'm eens.

knuppeltje
05-04-11, 13:38
Misschien vind ie het echt onacceptabel dat Israel straffeloos zomaar opeens 1300 onschuldige mensen kan en mag vermoorden. Ik ben het wel met 'm eens.

Ik ook.

Maar ik geloof niet dat hij er een oorlog tegen Israël om zou gaan beginnen. Dan zou dat Egyptische leger wel heel sterk moeten zijn.

knuppeltje
05-04-11, 13:41
:hihi:

Gaat ie ook echt terugschieten dan?

Het is voorlopig nog de vraag of hij wel president wordt.

Slinger
05-04-11, 13:43
Hij gaat er dus voor zorgen dat de raketbeschietingen op Israël stoppen.

Umarvlie
05-04-11, 13:45
Hij gaat er dus voor zorgen dat de raketbeschietingen op Israël stoppen.

Ja en wel op een innovatieve manier, want als er geen Israel meer is .... dan kun jer er ook niet meer op schieten.

Slinger
05-04-11, 13:45
Ja en wel op een innovatieve manier, want als er geen Israel meer is .... dan kun jer er ook niet meer op schieten.

Het komt goed. Baradei is geen extremist, maar een verantwoordelijk politicus.