PDA

Bekijk Volledige Versie : Léonard krijgt vier taarten in het gezicht



Marsipulami
05-04-11, 23:36
Léonard krijgt vier taarten in het gezicht

© belga

Aartsbisschop André-Joseph Léonard heeft vanavond maar liefst vier taarten in het gezicht gekregen terwijl hij deelnam aan een conferentie georganiseerd door studenten in Louvain-la-Neuve, meldt RTBF Radio.

Mgr. Léonard kreeg ondanks de aanwezigheid van veiligheidsdiensten vier taarten in het gezicht, eentje bij aankomst en drie tijdens de conferentie.

"Hij verdient het, voor alle homoseksuelen die het niet durven te zeggen aan hun ouders, voor alle jonge meisjes die abortus willen plegen", verklaarde een van de taartengooiers. Hij voegde eraan toe dat de aartbisschop "op elk moment" opnieuw het doelwit kan zijn van een taartenworp.

De aartsbisschop van Mechelen-Brussel was eerder al het slachtoffer van een taartenaanslag tijdens een gebedsdienst op Allerheiligen in de kathedraal van Brussel. (belga/sam)

sidi bibi
06-04-11, 00:16
Léonard krijgt vier taarten in het gezicht

© belga

Aartsbisschop André-Joseph Léonard heeft vanavond maar liefst vier taarten in het gezicht gekregen terwijl hij deelnam aan een conferentie georganiseerd door studenten in Louvain-la-Neuve, meldt RTBF Radio.

Mgr. Léonard kreeg ondanks de aanwezigheid van veiligheidsdiensten vier taarten in het gezicht, eentje bij aankomst en drie tijdens de conferentie.

"Hij verdient het, voor alle homoseksuelen die het niet durven te zeggen aan hun ouders, voor alle jonge meisjes die abortus willen plegen", verklaarde een van de taartengooiers. Hij voegde eraan toe dat de aartbisschop "op elk moment" opnieuw het doelwit kan zijn van een taartenworp.

De aartsbisschop van Mechelen-Brussel was eerder al het slachtoffer van een taartenaanslag tijdens een gebedsdienst op Allerheiligen in de kathedraal van Brussel. (belga/sam)

http://www.youtube.com/watch?v=SfScELzJulA

Bofko
06-04-11, 01:16
Jezus in 2011.

Als je getaart wordt gewoon de andere wang toekeren.

Umarvlie
06-04-11, 09:30
[SIZE="4"][B]"Hij verdient het, voor alle homoseksuelen die het niet durven te zeggen aan hun ouders, voor alle jonge meisjes die abortus willen plegen", verklaarde een van de taartengooiers. Hij voegde eraan toe dat de aartbisschop "op elk moment" opnieuw het doelwit kan zijn van een taartenworp.

Bah, niet eens een petite-four-tje voor al die kindertjes die slachtoffer werden van pedofiele priesters?

Umarvlie
06-04-11, 09:31
Jezus in 2011.

Als je getaart wordt gewoon de andere wang toekeren.

Met twee wangen en vier taarten wordt dit een probleem.....

knuppeltje
06-04-11, 09:50
Volgende keer wil hij er minder slagroom op.

Pizzaman
06-04-11, 10:39
Met twee wangen en vier taarten wordt dit een probleem.....

Hoe meer taarten hoe meer vreugd?
Ik vind het overigens volkomen terecht.
Zolang het bij taarten blijft heb ik er geen problemen mee.

sidi bibi
06-04-11, 10:44
Hoe meer taarten hoe meer vreugd?
Ik vind het overigens volkomen terecht.
Zolang het bij taarten blijft heb ik er geen problemen mee.

Ik zit eigenlijk met diep medeleven te wachten op het youtube filmpje met de 4 taarten.

sidi bibi
06-04-11, 22:05
http://www.youtube.com/watch?v=SfScELzJulA



http://www.youtube.com/watch?v=gS-VFZAdFFM