PDA

Bekijk Volledige Versie : Hitler leeft............



John2
09-04-11, 11:22
FBI-dossier: Hitler woont op Argentijnse ranch
AMSTERDAM - Uit FBI-documenten zou blijken dat Adolf Hitler nog in leven is. De Duitse dictator zou bovendien zijn snor hebben afgeschoren, gebukt gaan onder astma en maagzweren en een Argentijnse ranch in Argentinië zou zijn nieuwe thuis zijn.

Uit gepubliceerde archieven van de FBI komen opmerkelijke zaken naar voren rond de Nazi-dictator, die op 29 april 1945 - op 56-jarige leeftijd - zelfmoord pleegde in zijn bunker in de Rijkskanselarij in Berlijn.

Of niet? Het 752 pagina's tellende dossier van de Amerikaanse federale politie laat weten dat de dienst na zijn 'dood' bleef zoeken naar het lichaam van Hitler, omdat veel Amerikanen zijn zelfmoord in twijfel trokken.

Velen schreven dan ook brieven naar FBI-directeur J. Edgar Hoover, meldt Bild. In een van die brieven is te lezen dat: "Hitler en 50 van zijn naaste vertrouwelingen zijn ongeveer 10 dagen na de val van Berlijn met 2 U-boten aangekomen in het zuiden van Argentinië. Hitler is ondergedoken op een ranch. Hij heeft een afgeschoren snor, lijdt aan astma en maagzweren."

Joesoef
09-04-11, 11:42
Beetje dom van de Telegraaf om dit berichtje in de krant te zetten. Hitler zou daarmee de oudste man ter wereld zijn en Hoover uit zijn graf verrezen.
Blind copy/ paste is ook weer dom en zonder bron onfatsoenlijk.

John2
09-04-11, 11:48
Beetje dom van de Telegraaf om dit berichtje in de krant te zetten. Hitler zou daarmee de oudste man ter wereld zijn en Hoover uit zijn graf verrezen.
Blind copy/ paste is ook weer dom en zonder bron onfatsoenlijk.

Ik weet het ik ben dom en onfatsoenlijk, kan ik ook niets aan doen, zit in de genen, melden daarin tegen is nog dommer en onfatsoenlijker.:fpetaf:

IBKIS
09-04-11, 12:29
Tja, ik ben eigenlijk best blij als de domste krant van Nederland domme berichten plaatst.

Bofko
09-04-11, 12:34
De telegraaf citeert een FBI-document. Meer niet.Dus 'Hitler leeft' moet tussen quootjes.

John2
09-04-11, 12:40
De telegraaf citeert een FBI-document. Meer niet.Dus 'Hitler leeft' moet tussen quootjes.

Ik vond mijn puntjes waar men zelf een invulling op kon geven ook duidelijk genoeg.
Zou Elvis eigenlijk nog leven?:rolleyes:

Hatert
09-04-11, 12:42
Hitler leeft voort in Israel.

Slinger
09-04-11, 12:48
Hitler leeft voort in Israel.

Wat dacht je van Bin Laden, Khadaffi, Assad en Ahmedinejad?

Bofko
09-04-11, 12:49
Ik vond mijn puntjes waar men zelf een invulling op kon geven ook duidelijk genoeg.
Zou Elvis eigenlijk nog leven?:rolleyes:

Als de definitie van leven is : 'Je bent pas dood als iedereen je is vergeten', dan wel natuurlijk.Dan leef je nog bij een hoop mensen.

John2
09-04-11, 12:57
Als de definitie van leven is : 'Je bent pas dood als iedereen je is vergeten', dan wel natuurlijk.Dan leef je nog bij een hoop mensen.

Daar heb jij dan weer gelijk in en is er "leven na de dood"

mark61
09-04-11, 12:59
Beetje dom van de Telegraaf om dit berichtje in de krant te zetten. Hitler zou daarmee de oudste man ter wereld zijn en Hoover uit zijn graf verrezen.
Blind copy/ paste is ook weer dom en zonder bron onfatsoenlijk.

Jongeman, dit is een als humor bedoeld fait divers.

Joesoef
09-04-11, 13:04
Jongeman, dit is een als humor bedoeld fait divers.


Zie dat de Telegraaf eea al heeft aangepast. Studentenhumor.

Pizzaman
09-04-11, 17:28
Wat dacht je van Bin Laden, Khadaffi, Assad en Ahmedinejad?

Die leven met zekerheid nog. :vreemd:
Nouja, van die Bin Laden weet ik het niet zeker.

Abu_Hurayrah
09-04-11, 20:59
http://www.alarabiya.net/articles/2011/04/08/144718.html