PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen in België houden solidariteitsmars voor koning Mohammed VI



Marsipulami
10-04-11, 17:52
Marokkanen in België houden solidariteitsmars voor koning Mohammed VI

10/04/11, 16u17

Zowat 200 Marokkanen in België hebben zondagmiddag een solidariteitsmars gehouden in Brussel voor Koning Mohammed VI. De demonstranten steunen zijn grondwettelijke hervormingen die hij aankondigde in zijn toespraak van 9 maart. Ze pleiten ook voor territoriale eenheid en nationale cohesie van Marokko met respect voor de heilige tradities.

De manifestanten zijn rond 15 uur vertrokken in de Koning Albert II-Laan richting Zuidstation met een tussenstop aan de Brusselse Beurs. Onderweg scandeerden ze slogans als "Un, deux, trois, vive le roi" en "notre avenir avec M VI". De lokale politie van zone Brussel Hoofdstad-Elsene schat het aantal deelnemers aan het begin van de manifestatie tussen 150 à 200. (belga/jv)

Slinger
10-04-11, 18:18
Marokkanen in België houden solidariteitsmars voor koning Mohammed VI

10/04/11, 16u17

Zowat 200 Marokkanen in België hebben zondagmiddag een solidariteitsmars gehouden in Brussel voor Koning Mohammed VI. De demonstranten steunen zijn grondwettelijke hervormingen die hij aankondigde in zijn toespraak van 9 maart. Ze pleiten ook voor territoriale eenheid en nationale cohesie van Marokko met respect voor de heilige tradities.

De manifestanten zijn rond 15 uur vertrokken in de Koning Albert II-Laan richting Zuidstation met een tussenstop aan de Brusselse Beurs. Onderweg scandeerden ze slogans als "Un, deux, trois, vive le roi" en "notre avenir avec M VI". De lokale politie van zone Brussel Hoofdstad-Elsene schat het aantal deelnemers aan het begin van de manifestatie tussen 150 à 200. (belga/jv)

Dat klinkt niet erg geïntegreerd...

sidi bibi
10-04-11, 21:48
Marokkanen in België houden solidariteitsmars voor koning Mohammed VI

10/04/11, 16u17

Zowat 200 Marokkanen in België hebben zondagmiddag een solidariteitsmars gehouden in Brussel voor Koning Mohammed VI. De demonstranten steunen zijn grondwettelijke hervormingen die hij aankondigde in zijn toespraak van 9 maart. Ze pleiten ook voor territoriale eenheid en nationale cohesie van Marokko met respect voor de heilige tradities.

De manifestanten zijn rond 15 uur vertrokken in de Koning Albert II-Laan richting Zuidstation met een tussenstop aan de Brusselse Beurs. Onderweg scandeerden ze slogans als "Un, deux, trois, vive le roi" en "notre avenir avec M VI". De lokale politie van zone Brussel Hoofdstad-Elsene schat het aantal deelnemers aan het begin van de manifestatie tussen 150 à 200. (belga/jv)

Het suggestieve massagedrag.

http://www.youtube.com/watch?v=QQ2JDAiNWu4

Groene marsjes enzo.

7eloua
10-04-11, 22:05
Dat klinkt niet erg geïntegreerd...

Ik kan me voorstellen dat als ze daar nog familie hebben wonen, ze blij zijn voor de eventuele verbeteringen die in het land worden gevormd.
Ik weet niet wat de hervormingen precies inhouden, maar dat zal vast ergens terug te vinden zijn.

Hatert
10-04-11, 23:34
Dat klinkt niet erg geïntegreerd...

Waarom niet?

Slinger
11-04-11, 00:35
Waarom niet?

Wanneer is door Nederlanders of Belgen voor het laatst een solidariteitsmars voor een koningshuis gehouden?

Flupke.
11-04-11, 00:44
Wanneer is door Nederlanders of Belgen voor het laatst een solidariteitsmars voor een koningshuis gehouden? De Mars is niet voor de koning , maar voor zijn hervormingen. De koning is een middel de hervormingen een eindproduct. De koning in Marokko heeft nog macht, in Belgie en Nederland zijn ze er gewoon voor de kodakmomenten en is men solidaire door deze momenten te betalen voor de koningshuizen.

Hatert
11-04-11, 00:46
Wanneer is door Nederlanders of Belgen voor het laatst een solidariteitsmars voor een koningshuis gehouden?

Ik stelde je een vraag. Als je die beantwoordt kunnen we eventueel aan jouw vraag komen.

Slinger
11-04-11, 00:52
Ik stelde je een vraag. Als je die beantwoordt kunnen we eventueel aan jouw vraag komen.

Die van mij is een retorische vraag, meneertje!

De vraag stellen is haar beantwoorden en dan is meteen de jouwe beantwoord.

Hatert
11-04-11, 00:59
Die van mij is een retorische vraag, meneertje!

De vraag stellen is haar beantwoorden en dan is meteen de jouwe beantwoord.

Ik doe niet aan rethorische vragen, dat houdt ons van de werkelijke discussie af. Kun je aub mijn vraag beantwoorden dan zal ik daarna jouw vraag beantwoorden.

knuppeltje
11-04-11, 09:51
Wanneer is door Nederlanders of Belgen voor het laatst een solidariteitsmars voor een koningshuis gehouden?

Wij hebben toch Koninginnedag.

knuppeltje
11-04-11, 09:52
De vraag stellen is haar beantwoorden en dan is meteen de jouwe beantwoord.

Duikert!

Umarvlie
11-04-11, 09:53
Wanneer is door Nederlanders of Belgen voor het laatst een solidariteitsmars voor een koningshuis gehouden?

Ieder jaar, 30 April.

Pizzaman
11-04-11, 14:01
Ieder jaar, 30 April.
Ah shit, ik dacht in 1945. :zegniets:

Slinger
11-04-11, 16:34
Wij hebben toch Koninginnedag.

Weinig marsen te zien op koninginnedag, wel een gruwelijke bende in de binnensteden.

knuppeltje
11-04-11, 16:44
Weinig marsen te zien op koninginnedag,...

Worden er tegenwoordig dan geen parades meer gehouden?

Pizzaman
11-04-11, 16:44
Weinig marsen te zien op koninginnedag, wel een gruwelijke bende in de binnensteden.

Zullen toch wel wat Marsen bij komen.
Maar ik denk eerder Heineken.

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/deep-fried-mars.jpg