PDA

Bekijk Volledige Versie : Blanke gemeenschap veroordeelt schietpartij



mark61
13-04-11, 17:25
Alphen getroffen door autochtoon geweld
Door de redactie | 11 April 2011 | Binnenland

Het nieuws van de schietpartij in Alphen aan den Rijn van afgelopen zaterdag is hard aangekomen bij de blanke gemeenschap in ons land. Na Volkert van der Graaf, Karst Tates, de Damschreeuwer en de waxinelichtjeshouderwerper is de Alphense schutter al de vijfde ongetinte dader van een bloedige aanslag in tien jaar tijd. Blanke belangengroeperingen zien zich voor het blok gezet, nu vanuit de samenleving de roep om verontschuldigingen aanzwelt. Woordvoerders van de EO en de ANWB hebben zich inmiddels openlijk gedistantieerd van de terreurdaad.

De bezoekers van het Utrechtse koffiehuis Starbucks, waar veel blanken samenkomen, reageren vol verbijstering en ongeloof op de schietpartij. De van oorsprong Nederlandse Remco Verhegge veroordeelt de daden van de Alphense schutter: “Het is niet goed om mensen neer te knallen, ook niet als je blank bent. Ik weet dat het een landgenoot was, maar ik denk dat heel veel mensen van ons ras het hier niet mee eens zijn.”

Hoofdredacteur Sjuul Paradijs van de Telegraaf staat achter zijn beslissing de etniciteit van de verdachte te noemen. “Het is gewoon een feit dat ongetinte jongemannen oververtegenwoordigd zijn als dader van allerlei misdrijven. Mensen moeten weten dat het overgrote deel van misdaden als belastingontduiking, voetbalgeweld en racistische vergrijpen door blanken wordt gepleegd. Dat kunnen we met z’n allen ontkennen, maar dan zou ik geen goede hoofdredacteur zijn.”

Vertegenwoordigers van de blanke gemeenschap zitten in een spagaat. “Als we stil blijven, wordt ons verweten dat we ongevoelig zijn.” aldus Egbert van der Stee, woordvoerder van de Protestantse Kerk Nederland, een genootschap van gematigde blanken. “We zouden niets liever doen dan ons verontschuldigen, maar als we dat doen, nemen we eigenlijk verantwoordelijkheid voor deze verschrikkelijke daden van een eenling.” Van der Stee vestigt de aandacht op het feit dat kwaadwillende blanken altijd in hun eentje opereren, iets waar de blanke gemeenschap weinig aan kan doen. “Je hebt er altijd een paar rotte appels tussen zitten die het voor de rest verpesten.”

http://www.speld.nl/2011/04/11/blanke-gemeenschap-veroordeelt-schietpartij/

speciaal voor schaap

Mark
13-04-11, 17:52
Ook ik wil hierbij mijn excuses aanbieden voor het gedrag van mijn mede blanke.

mark61
13-04-11, 17:53
Gelukkig zijn er nog goede blanken die zich distantiëren van de wandaden van hun soortgenoten :duim:

Mark
13-04-11, 17:54
wij blanken reageren soms slecht na het spelen van videospelletjes :(

mark61
13-04-11, 18:03
Je begint je dan toch af te vragen of dat misschien niet toch in de cultuur zit, of de godsdienst. Die is ook van geweld doortrokken.

Mark
13-04-11, 18:08
Ik denk dat we onze cultuur, godsdienst en laten we eerlijk zijn gewoon onze genetisch bepaalde haat en agressiviteit eens onder loep moeten nemen.

Nogmaals, ik begrijp volkomen wanneer niet-blanken een rondje omlopen als er weer zo'n blanke tikkende tijdbom op straat loopt.

Spoetnik
13-04-11, 18:41
De blanke gemeenschap moet deze jongens aanpakken. Ik stel voor dat de vaders buurtwachten opzetten.

Tomas
13-04-11, 19:31
Verraders.

Jullie verdienen niet de voeten te wassen van deze dappere Mujahedin die de heldhaftig ten strijde trok tegen de consumptiemaatschappij.

H.P.Pas
13-04-11, 19:37
Verraders.

Jullie verdienen niet de voeten te wassen van deze dappere Mujahedin die de heldhaftig ten strijde trok tegen de consumptiemaatschappij.

Ik kan het weliswaar niet goedkeuren maar ik vind wel dat in deze draad tot nu toe de structurele achtergronden hopeloos onderbelicht worden.

John2
13-04-11, 19:47
Verraders.

Jullie verdienen niet de voeten te wassen van deze dappere Mujahedin die de heldhaftig ten strijde trok tegen de consumptiemaatschappij.

Nee hoor komt door onze genen en het kristelijk gleuf, wij zelf kenne het niet helpen, ze deden het vroege ook in VOK tijd of was het nu de VOC tiet?
Maar we zijn geen verraders. :ego:

(leen)
13-04-11, 20:22
Ik denk dat we onze cultuur, godsdienst en laten we eerlijk zijn gewoon onze genetisch bepaalde haat en agressiviteit eens onder loep moeten nemen.

Nogmaals, ik begrijp volkomen wanneer niet-blanken een rondje omlopen als er weer zo'n blanke tikkende tijdbom op straat loopt.

Alle tikkende tijdbommen mogen unplugged,blijft het rustig van:handbang:

marces
14-04-11, 07:39
Ik heb te doen met mijn getinte landgenoten, zij hebben het maar zwaar te verduren met al dat witte tuig. Ze moesten ze het land uitschoppen of misschien kunnen we wel de provincie Flevoland omheinen en ze daar allemaal achter stoppen, kunnen ze zware fysieke arbeid verrichten, dat zal ze leren!

Pizzaman
14-04-11, 08:04
Verraders.

Jullie verdienen niet de voeten te wassen van deze dappere Mujahedin die de heldhaftig ten strijde trok tegen de consumptiemaatschappij.

Ja exact, moge hij genieten van de tweenenveertig versgewassen kleutertjes die hij in de polderhemel zal krijgen.
Middels zijn heilige daad moet hij ook minstens vermeld worden in de bijlagen van het heilige boek.

Misschien kunnen zze in vaticaanstad een kapel naar hem vernoemen,
hoe lang zou het duren voor ie heilig verklaard wordt?


BTW dat van die buurtvaders is een slecht idee.
Want we hebbebn nog lang geen buurthuizen waar die lui allemaal kantoor kunnen houden!
Dus die moeten er eerst komen!! :student:

Stopnaald
14-04-11, 09:19
Buurtvaders? Wat een onzin!

In het gevang ermee! Op water en brood natuurlijk.

Stopnaald
14-04-11, 09:28
Ik distantieer van mijzelf van alle mensen op de aarde.

knuppeltje
14-04-11, 09:45
Verraders.

Jullie verdienen niet de voeten te wassen van deze dappere Mujahedin die de heldhaftig ten strijde trok tegen de consumptiemaatschappij.

Er zou in het bijzijn van hare majesteit, en al wat er mogelijk nog over is aan goede mensen onder de K4, een standbeeld voor hem moeten worden opgericht. Dat standbeeld zou tevens een soort van nationaal symbool moeten worden van de door jou terecht aangehaalde strijd tegen de, natuurlijk alleen in het westen heersende, uiterst verderfelijke consumptiemaatschappij.
Hopelijk wordt dan het vaderland alsnog gered van de totale ondergang en wordt Nederland weer 'het' goede voorbeeld voor de hele wereld.

Pizzaman
14-04-11, 09:55
Er zou in het bijzijn van hare majesteit, en al wat er mogelijk nog over is aan goede mensen onder de K4, een standbeeld voor hem moeten worden opgericht. Dat standbeeld zou tevens een soort van nationaal symbool moeten worden van de door jou terecht aangehaalde strijd tegen de, natuurlijk alleen in het westen heersende, uiterst verderfelijke consumptiemaatschappij.
Hopelijk wordt dan het vaderland alsnog gered van de totale ondergang en wordt Nederland weer 'het' goede voorbeeld voor de hele wereld.

Alleen een standbeeld als ie ook veel ongelovigen heeft gedood he! :student:

John2
14-04-11, 16:33
Ik distantieer van mijzelf van alle mensen op de aarde.
Uitsloofster. :D

Pizzaman
14-04-11, 16:42
'Schutter Baflo is asielzoeker'
door John van den Heuvel (is dat onze John?)


BAFLO - De 25-jarige man, die woensdagavond een politieagent in Baflo doodschoot, is een uitgeprocedeerde asielzoeker. Volgens bronnen bij het Groningse korps zou de man binnenkort ons land worden uitgezet.


De politie wilde het bericht vanochtend niet officieel bevestigen, maar zegt later op de dag met meer bijzonderheden over de achtergronden van de dader te komen. Volgens sommige getuigen zou de asielzoeker erin zijn geslaagd het dienstpistool van de agent te ontfutselen. De politieman werd vervolgens met zijn eigen wapen doodgeschoten.

De politiemoordenaar ging ervandoor, maar kon later worden overmeesterd nadat hij door andere agenten in zijn been was geschoten.

Vorige week overleed in Amsterdam een uitgeprocedeerde asielzoeker nadat hij zichzelf op de Dam in brand had gestoken.

Na onze afkeur bevestigd te hebben, hier iets voor onze medelanders om hun afkeur over uit te spreken.
Komt u d'r maar in. wat moeten we met zo'n figuur?

jang0201
14-04-11, 16:46
Na onze afkeur bevestigd te hebben, hier iets voor onze medelanders om hun afkeur over uit te spreken.
Komt u d'r maar in. wat moeten we met zo'n figuur?

Per direct het land uit en opsluiten cq doodstraf in zijn eigen land!!

John2
14-04-11, 16:52
Na onze afkeur bevestigd te hebben, hier iets voor onze medelanders om hun afkeur over uit te spreken.
Komt u d'r maar in. wat moeten we met zo'n figuur?
De reactie hierop zijn wel te raden!
Om er een paar te noemen,
A. De politie gedroeg zich agresief.
B. Zijn zaak is verkeerd behandeld.
C. Ze hadden hem niet het land uit mogen zetten.
D. De Joden hebben het gedaan.
E. Komt door Israel.
Enz. enz.

Pizzaman
14-04-11, 16:52
Per direct het land uit en opsluiten cq doodstraf in zijn eigen land!!

Probleem schijnt te zijn dat ze niet weten waar ie vandaan komt. :maf3:

jang0201
14-04-11, 17:03
Probleem schijnt te zijn dat ze niet weten waar ie vandaan komt. :maf3:

Dat is toch vd achterljike, hij heeft hier toch het hele asielproces doorlopen en dan weten ze nog niet waar hij vandaan komt :mad:
Hopelijk krijgt hij zijn straf niet in Nederland, maar wordt hij teruggestuurd naar zijn land van herkomst, dat hij maar mag wegrotten in zijn cel aldaar.