PDA

Bekijk Volledige Versie : K4 toerist op vakantie in Dubai opgepakt wegens vloeken en doodgeslagen in cel



Mark
14-04-11, 20:38
Een vakantie in Dubai is voor een Britse toerist en zijn familie uitgelopen op een drama. De toerist werd opgepakt omdat hij gevloekt zou hebben en vervolgens doodgeslagen in een politiecel.


De 39-jarige man sliep met zijn familie in een duur hotel in het Arabische land, toen hij werd opgepakt werd meegenomen naar het politiekantoor van Bur. Daar werd hij afgeranseld door een groepje politiemannen, die hem bewusteloos op de vloer lieten liggen.

Even later zagen zijn medegedetineerden hoe de man in een lijkenzak werd afgevoerd. Het slachtoffer zat in totaal 6 dagen in de cel, waar hij nauwelijks eten of drinken kreeg. Ook mocht hij geen contact opnemen met een advocaat.

Volgens mensenrechtenactivisten behoren de gevangenissen in Dubai tot de meest erbarmelijke in de wereld.

Mark
14-04-11, 20:38
tja met veel geld kun je een apenland laten lijken op de beschaving maar dat is maar een dun laagje vernis natuurlijk

Hatert
14-04-11, 20:42
tja met veel geld kun je een apenland laten lijken op de beschaving maar dat is maar een dun laagje vernis natuurlijk

Noem je de burgers van Dubai apen?

Mark
14-04-11, 20:46
Noem je de burgers van Dubai apen?

nee ik noem het een apenland :) niet zo kleinzerig doen jij was toch van de echte rotterdamse uitspraken? dan ken je deze vast ook wel :)

Kortman
14-04-11, 20:47
Noem je de burgers van Dubai apen?

Je kunt toch wel lezen neem ik aan ?

:D

Hatert
14-04-11, 21:04
nee ik noem het een apenland :) niet zo kleinzerig doen jij was toch van de echte rotterdamse uitspraken? dan ken je deze vast ook wel :)

Mijn vraag heeft niets met kleinzerigheid te maken. Dat je het apenland noemt zie ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Fulanadetal
14-04-11, 21:55
Selectief sensitief.

Hatert
14-04-11, 22:11
Selectief sensitief.

Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt.

mark61
14-04-11, 22:13
Mijn vraag heeft niets met kleinzerigheid te maken. Dat je het apenland noemt zie ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Het antwoord op je vraag was nee. Goed lezen.

Slinger
14-04-11, 22:25
Kennelijk heb ik een gevoelige snaar geraakt.

Kennelijk heeft hij een gevoelige snaar geraakt.

Hatert
14-04-11, 22:30
Het antwoord op je vraag was nee. Goed lezen.

Spuit 11

Hatert
14-04-11, 22:30
Kennelijk heeft hij een gevoelige snaar geraakt.

Yep ik ben heel gevoelig voor hypocrisie.

Bofko
15-04-11, 00:43
Yep ik ben heel gevoelig voor hypocrisie.

Hypocrisie van de Ander bedoel je. En de Ander definieer je zelf vanuit je eigen, veilige anonieme westerse plek. Mijn respect heb je niet.

H.P.Pas
15-04-11, 08:59
Yep ik ben heel gevoelig voor hypocrisie.

Het prinsje op de erwt.

Pizzaman
15-04-11, 09:02
Kennelijk heeft hij een gevoelige snaar geraakt.

Hatert heeft alleen valse snaren.

mark61
15-04-11, 09:02
Spuit 11

Huh? Je stelt een vraag die zich leent voor beantwoording met ja of nee. Je krijgt het antwoord nee.

Lul niet zo ongenadig uit je nek.

mark61
15-04-11, 09:02
Yep ik ben heel gevoelig voor hypocrisie.

Welnee, je bent zelf de allergrootste hypocriet hier.

super ick
15-04-11, 09:06
Yep ik ben heel gevoelig voor hypocrisie.

Dat is zo'n beetje de leukste grap die ik hier sinds jaren heb gelezen.

mark61
15-04-11, 09:09
Dat is zo'n beetje de leukste grap die ik hier sinds jaren heb gelezen.

Nou ja, de uitspraak klopt wel. Hij is er erg gevoelig voor; kan er geen weerstand aan bieden. Tis ook zo aantrekkelijk.

H.P.Pas
15-04-11, 09:09
Welnee, je bent zelf de allergrootste hypocriet hier.

Is MPS een auto-immuunziekte ?

mark61
15-04-11, 09:29
Is MPS een auto-immuunziekte ?

Ja, een schone virtueel-digitale aandoening.

Hatert
15-04-11, 17:50
Huh? Je stelt een vraag die zich leent voor beantwoording met ja of nee. Je krijgt het antwoord nee.

Lul niet zo ongenadig uit je nek.

Spuit 11

Hatert
15-04-11, 17:54
Wel leuk om te zien hoe de k4's meteen hun mede k4 gaan verdedigen.

StevieK
15-04-11, 18:51
Wel leuk om te zien hoe de k4's meteen hun mede k4 gaan verdedigen.

Hebben ze dan toch iets van de allochtonen geleerd ??

Hatert
15-04-11, 18:56
Hebben ze dan toch iets van de allochtonen geleerd ??

Homootje voegt zich ook bij de k4-trollen. Wie is de volgende?

StevieK
15-04-11, 18:59
Homootje voegt zich ook bij de k4-trollen. Wie is de volgende?

Mag ik mijn handtasje terug dat ik je vorige week uitgeleend heb

Pizzaman
15-04-11, 19:02
Homootje voegt zich ook bij de k4-trollen. Wie is de volgende?

Ik dan maar, dreknekje vamme? :D

PS wat vind je van dit lieverdje van de week dan.
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00837/Verdachte_zonder_ba_837759d.jpg
GRONINGEN/BAFLO - De 25-jarige uitgeprocedeerde asielzoeker die ervan wordt verdacht dat hij woensdagavond in Baflo
een 29-jarige vrouw en een 48-jarige politieagent heeft gedood, blijft langer vastzitten.
De rechter-commissaris verlengde vrijdag zijn voorarrest met veertien dagen.

Hatert
15-04-11, 19:28
Mag ik mijn handtasje terug dat ik je vorige week uitgeleend heb

Ach gossie, hebben we alles gehad komt hij weer met zijn handtasje.

Hatert
15-04-11, 19:31
Ik dan maar, dreknekje vamme? :D

PS wat vind je van dit lieverdje van de week dan.
http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00837/Verdachte_zonder_ba_837759d.jpg
GRONINGEN/BAFLO - De 25-jarige uitgeprocedeerde asielzoeker die ervan wordt verdacht dat hij woensdagavond in Baflo
een 29-jarige vrouw en een 48-jarige politieagent heeft gedood, blijft langer vastzitten.
De rechter-commissaris verlengde vrijdag zijn voorarrest met veertien dagen.

Ja jij mag je ook voegen bij de k4-bende.

Het viel me op dat als signalement licht-getint met dreadlocks werd gezegd. Het fotootje paste dus helemaal niet bij het beeld dat ik in mijn hoofd had en de foto.

Pizzaman
15-04-11, 19:48
Psah, ik zat allang bij die K4 bende. Soort geboortenrecht.

Hatert
15-04-11, 20:05
Psah, ik zat allang bij die K4 bende. Soort geboortenrecht.

Ik weet niet of de andere k4s er ook zo over denken.

Max Stirner
15-04-11, 20:13
Noem je de burgers van Dubai apen?


We zijn in feite allemaal apen.

Trouwens; de Dubainezen zijn een lui k*tvolk, die zelf niks kunnen, die hun gastarbeiders schandalig behandelen en die al hun oliegelden verbrassen aan poenerige onzin.

En ze slaan dus af en toe een toerist dood.

Hatert
15-04-11, 20:22
We zijn in feite allemaal apen.

Trouwens; de Dubainezen zijn een lui k*tvolk, die zelf niks kunnen, die hun gastarbeiders schandalig behandelen en die al hun oliegelden verbrassen aan poenerige onzin.

En ze slaan dus af en toe een toerist dood.

Duidelijk.

BlackBox
15-04-11, 20:41
Psah, ik zat allang bij die K4 bende. Soort geboortenrecht.
Je hoeft niet overal ja tegen te zeggen.

Eric de Blois
15-04-11, 20:59
We zijn in feite allemaal apen.

Trouwens; de Dubainezen zijn een lui k*tvolk, die zelf niks kunnen, die hun gastarbeiders schandalig behandelen en die al hun oliegelden verbrassen aan poenerige onzin.

En ze slaan dus af en toe een toerist dood.

Kudtvolk bestaat dus. Heeft dat iets met erfelijkheid te maken? Is het besmettelijk?

mark61
15-04-11, 23:04
Wel leuk om te zien hoe de k4's meteen hun mede k4 gaan verdedigen.

Wie verdedigt wie? Je kletst alweer uit je nek.

(leen)
16-04-11, 02:23
Kudtvolk bestaat dus. Heeft dat iets met erfelijkheid te maken? Is het besmettelijk?

Natuurlijk bestaat kudvolk,zowat de hele wereld is kudvolk,slechts een enkeling komt via een andere weg.

Magoed, we hadden het over een vermoorde man, niet een egotrippertje,

Eric de Blois
16-04-11, 02:51
Natuurlijk bestaat kudvolk,zowat de hele wereld is kudvolk,slechts een enkeling komt via een andere weg.

Magoed, we hadden het over een vermoorde man, niet een egotrippertje,
Dat ben ik niet met je eens, je hebt vast ook redelijk volk. Neem ons nu! Of Duitsers!

Die vermoorde man. Erg, maar als je naar zo'n kudtland gaat neem je een zeker risico. Dat maakt de daad natuurlijk niet minder verwerpelijk. Laat dit een waarschuwing zijn. Het bewijst ook dat een man in een jurk met Gulfstream GV-SP en Rolls Royce's nog geen beschaafde man hoeft te zijn. Oliedollars met bakken uitgeven veranderd de onbeschaafde mens niet in een moderne vrije mens. Al die prul in Dubai is gebouwd door het westen. Vreselijk te bedenken dat westerse bedrijven met zoveel toewijding hoogwaardige producten maken voor zulke naar mensen.

knuppeltje
16-04-11, 09:20
Mijn vraag heeft niets met kleinzerigheid te maken. Dat je het apenland noemt zie ik, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.

Jawel, geeft nu maar gewoon toe.

Ik heb jou trouwens nog nooit zien protesteren tegen het gebruik van de naam 'Canarische Eilanden', terwijl die naam toch letterlijk aanduid dat het om hondeneilanden gaat en niet kanaripieteneilanden bijvoorbeeld. De Romeinen noemden die eilanden zo, vanwege de wilde honden die er rondliepen. Ok, Canarische Eilanden klinkt misschien leuker dan Canische Eilanden, maar de naam is vanwege die dingo's.

Slinger
16-04-11, 09:25
Ik weet niet of de andere k4s er ook zo over denken.

Zeker weten van wel. We zullen hem zelfs verdedigen tegen de aanvallen van sommigen in dit land.

Hatert
16-04-11, 09:37
Jawel, geeft nu maar gewoon toe.

Ik heb jou trouwens nog nooit zien protesteren tegen het gebruik van de naam 'Canarische Eilanden', terwijl die naam toch letterlijk aanduid dat het om hondeneilanden gaat en niet kanaripieteneilanden bijvoorbeeld. De Romeinen noemden die eilanden zo, vanwege de wilde honden die er rondliepen. Ok, Canarische Eilanden klinkt misschien leuker dan Canische Eilanden, maar de naam is vanwege die dingo's.

Jullie gedraai en gestalk zegt meer dan al die woordjes en letters die jullie er aan bestaad hebben.

Naar aanleding van je insteek van de Canarische eilanden vraag ik me af of Dubai dan apenland betekent en/of als zodanig bekend staat.

Hatert
16-04-11, 09:38
Zeker weten van wel. We zullen hem zelfs verdedigen tegen de aanvallen van sommigen in dit land.

Dat vind ik een goede zaak.

knuppeltje
16-04-11, 10:13
Naar aanleding van je insteek van de Canarische eilanden vraag ik me af of Dubai dan apenland betekent en/of als zodanig bekend staat.

Nee dat betekent de Naam Dubai niet. Maar 'Canarische Eilanden' betekent wel 'honden eilanden'. In jouw optiek zou dat dus heel beledigend voor de inwoners van die eilanden kunnen worden opgevat.

Hatert
16-04-11, 10:17
Nee dat betekent de Naam Dubai niet. Maar 'Canarische Eilanden' betekent wel 'honden eilanden'. In jouw optiek zou dat dus heel beledigend voor de inwoners van die eilanden kunnen worden opgevat.

Het gaat om de isnteek van Mark. Dubai staat naar mijn mening nergens in de atlas te boek als apenland

Heb je nou niet door dat je ongelooflijk dom argumenteert? Oow my God wat een stupiditeit.

knuppeltje
16-04-11, 10:22
Heb je nou niet door dat je ongelooflijk dom argumenteert? Oow my God wat een stupiditeit.

Ach, ik weet wie het zegt.

Slinger
16-04-11, 10:24
Het gaat om de isnteek van Mark. Dubai staat naar mijn mening nergens in de atlas te boek als apenland

Heb je nou niet door dat je ongelooflijk dom argumenteert? Oow my God wat een stupiditeit.

Voor één keer geef ik je nu eens gelijk.

knuppeltje
16-04-11, 10:25
Voor één keer geef ik je nu eens gelijk.

Gelukkig weten Mark in ik ook wie dit zegt.

Hatert
16-04-11, 10:27
Ach, ik weet wie het zegt.

Ik ook.

Slinger
16-04-11, 10:35
Gelukkig weten Mark in ik ook wie dit zegt.

Wat stampen we hard hè, zei de muis tegen de olifant. Het gaat me om jouw stompzinnige argumentatie van de Kanarische Eilanden.

knuppeltje
16-04-11, 10:51
Het gaat me om jouw stompzinnige argumentatie van de Kanarische Eilanden.

Gelukkig blijft het nog steeds lachen met jou.

In ieder geval kom je weer met een beschuldiging zonder onderbouwing.
Typisch iets voor jou.

super ick
17-04-11, 10:38
Ik weet niet of de andere k4s er ook zo over denken.

K-4 zijn in staat om er heel diverse meningen op na te houden hoor. Al eeuwen zijn zij gewend om zedlf te denken en keuzes te maken en niet blind te volgen. Zo zijn de landen die de K-4 eigenhandig welvarend hebben gemaakt zo aantrekkelijk geworden voor volgzame dogmatische moslims.

Lekker tussen de homo's en K-4 blijven wonen, roepen hoe goed je zelf bent en hoe slecht de K-4 en intussen uit het handje van de K-4 eten.

Hoe frustrerend moet het zijn om moslim te zijn. Niets maar dan ook niets goeds is er uit de Moslimslanden vandaan gekomen, behalve olie omdat het er domweg in de grond zit.
Zonder die olie was het hele M.O., op een randje na dat aan het water ligt, nog veel slechter af geweest dan Afrika.

Hatert
17-04-11, 10:44
K-4 zijn in staat om er heel diverse meningen op na te houden hoor. Al eeuwen zijn zij gewend om zedlf te denken en keuzes te maken en niet blind te volgen. Zo zijn de landen die de K-4 eigenhandig welvarend hebben gemaakt zo aantrekkelijk geworden voor volgzame dogmatische moslims.

Lekker tussen de homo's en K-4 blijven wonen, roepen hoe goed je zelf bent en hoe slecht de K-4 en intussen uit het handje van de K-4 eten.

Hoe frustrerend moet het zijn om moslim te zijn. Niets maar dan ook niets goeds is er uit de Moslimslanden vandaan gekomen, behalve olie omdat het er domweg in de grond zit.
Zonder die olie was het hele M.O., op een randje na dat aan het water ligt, nog veel slechter af geweest dan Afrika.

K4 heeft niets in te brengen in de discussie en dan gaat ie maar trollen. De minderwaardigheidscomplex druipt er vanaf.

The_Grand_Wazoo
17-04-11, 13:13
Maarruh ... die discussie of het al dan niet terecht is Dubai een apeland te noemen leidt ondertussen maar wel mooi af van de hoofdzaak.

Slinger
17-04-11, 19:27
Gelukkig blijft het nog steeds lachen met jou.

In ieder geval kom je weer met een beschuldiging zonder onderbouwing.
Typisch iets voor jou.

Het is geen beschuldiging, het is een oordeel.

knuppeltje
17-04-11, 19:32
Moest de doodstraf op staan, al dat smerig gevloek ook altijd. :boos:

super ick
17-04-11, 21:40
K4 heeft niets in te brengen in de discussie en dan gaat ie maar trollen. De minderwaardigheidscomplex druipt er vanaf.

Hypocriet ventje.

knuppeltje
18-04-11, 08:55
Het is geen beschuldiging, het is een oordeel.

Dat gaat bij jou hand in hand.

Hatert
18-04-11, 09:30
Hypocriet ventje.

Lafaard

super ick
18-04-11, 16:12
Lafaard

Als je scheld dan wel graag termen die ergens op slaan.
Hypocriet ventJE.

Hatert
18-04-11, 16:26
Als je scheld dan wel graag termen die ergens op slaan.
Hypocriet ventJE.

Domme Lafaard.

Mark
19-04-11, 11:05
Ik zal komende week niet teveel proberen te schelden want ik ga naar een echt moslim land op vakantie :D

Mark
19-04-11, 11:10
meer dan duizend results op google bij dubai apenland

maar ik sta bovenaan :D

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4ADFA_enRU422RU422&q=dubai+apenland

mark61
19-04-11, 11:53
meer dan duizend results op google bij dubai apenland

maar ik sta bovenaan :D

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4ADFA_enRU422RU422&q=dubai+apenland

De rest van de tijd zit je op seniorennet, zie ik :hihi:

Mark
19-04-11, 12:29
De rest van de tijd zit je op seniorennet, zie ik :hihi:

allemaal meelopers die van mij overschrijven! :wijs:

super ick
21-04-11, 09:15
Domme Lafaard.

Wat zie ik in je nick?

Je operatie is geslaagd, je bent nu officieel vrouw?
Je bent verhuisd naar het centrum van Rotterdam? Lig je onder de Willemsbrug of onder de Erasmusbrug?