PDA

Bekijk Volledige Versie : Transseksuelen ingezet als deurwaarders in Pakistan.



knuppeltje
15-04-11, 14:03
Wie niet op tijd of geen belasting betaalt, kan in Pakistan een bezoekje verwachten van een transseksueel. De flamboyante 'dames' gaan van deur tot deur om geld in te winnen.
Belastingontduikers in het conservatieve islamitische land schrikken vaak zo van hun verschijning dat ze direct hun portemonnee tevoorschijn halen.

Dit meld CNN op haar website.

Transseksueel Riffee en haar team zijn mannen, maar worden het liefst aangesproken als vrouw en ze kleden zich ook zo. Elke morgen gaan ze naar hun werk en krijgen een lijst van de mensen die nog schulden hebben. Daarna brengen ze hoogstpersoonlijk een bezoekje aan die belastingontduikers.

Effectief
Het is niet duidelijk hoe effectief de methode is, maar volgens woordvoerders van de Pakistaanse belastingdienst zou het niet gedaan worden als de dames geen successen zouden boeken. 'De mensen schrikken van hun verschijning en schamen zich ook,' aldus Sajid Hussein Bhatti, de leidinggevende van Riffee.

Dansje
Als er bij een eerste bezoek niet wordt betaald, volgt een waarschuwing. Bijvoorbeeld dat er een heel team transseksuelen binnen 24 uur zal terugkeren, waarna er een dansje zal worden uitgevoerd in de winkel van de wanbetaler. Zo'n dreigement werkt regelmatig.

Groot probleem
Slechts 1 procent van de bevolking in Pakistan betaalt inkomstenbelasting. De overheid probeert wanhopig om meer geld binnen te halen. Het land wil graag weer vijf biljoen dollar innen van he International Monetary Fund, maar moet dan eerst aan de voorwaarde voldoen dat er meer belasting wordt geïnd. Riffee en haar team dragen daar op geheel eigen wijze een steentje aan bij.(AD.NL)


Transseksuelen als belastinginners, en dat in zo'n islamitische modelstaat.

Ach, hele hordes transseksuelen spelen al jaren openlijk een zeer belangrijke rol in de prostitutie in Pakistan.

John2
15-04-11, 16:49
Misschien een idee om hier dan hoeren langs te sturen om te zien hoeveel mannen schrikken :hihi:

Hatert
15-04-11, 18:49
Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

Pizzaman
15-04-11, 19:58
Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

Je ziet hier toch het bewijs, het enige wat je kan worden is belastingontvanger.
Of noem je dat wel een leven hebben dan?

Zelfs jij moet ergens grenzen hebben? :hihi:

Eric de Blois
15-04-11, 21:35
Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

Ja, je hebt gelijk hater. Pakistan is een paradijs voor homo's. Pakistan is een voorbeeld voor de wereld. Zal wel komen door de islam die zonder twijfel baanbrekend werk heeft verricht om het zover te krijgen. Wie wil daar nu niet graag wonen?

Kortman
15-04-11, 22:44
Ja, je hebt gelijk hater. Pakistan is een paradijs voor homo's. Pakistan is een voorbeeld voor de wereld. Zal wel komen door de islam die zonder twijfel baanbrekend werk heeft verricht om het zover te krijgen. Wie wil daar nu niet graag wonen?

Je denkt toch zeker niet dat Hatert ons verdervelijke Vrije Westerse Nederland wil verlaten voor een land waar de Islam het voor het zeggen heeft ,mocht hij homo neigingen hebben dan kan hij in elk geval zijn lol op in PAKISTAN en meteen aan de slag als Deurwaarder ,maar ja dan moet hij gezien zijn aantal geplaatse topic ,s wel zijn ,,dagtaak,, opgeven tja dat is moeilijk .:D

mark61
15-04-11, 23:15
Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

Hoe kom je daarop?

Voor jouw boerenpummelmentaliteit is alles wat niet hetero is 'en zo', maar transsexuelen zijn wat anders. Bovendien gaat het hier waarschijnlijk om geen van beiden.

Eric de Blois
16-04-11, 02:28
Je denkt toch zeker niet dat Hatert ons verdervelijke Vrije Westerse Nederland wil verlaten voor een land waar de Islam het voor het zeggen heeft ,mocht hij homo neigingen hebben dan kan hij in elk geval zijn lol op in PAKISTAN en meteen aan de slag als Deurwaarder ,maar ja dan moet hij gezien zijn aantal geplaatse topic ,s wel zijn ,,dagtaak,, opgeven tja dat is moeilijk .:D

:D

Ons nare land verlaten? Ik vind dat haatman dat wel verdiend heeft, na al het goede werk wat hij voor het ontdankbare afschuwelijke nederland heeft gedaan. Haatman mag van mij naar het moreel superieure Pakistan vertrekken om daar een nieuw leven te beginnen wat beter beantwoord aan zijn principes. Pakistan is een veel beter en beschaafder land dan nederland, dat totaal verloederd is door de vrije markt, welvaart en vrijheid. Ik bewonder haatman om zijn principes. Ik zou als hem willen zijn, maar ik ben helaas een minderwaardige kafir.

knuppeltje
16-04-11, 09:01
Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

Lees Betsie Udink, en alles zal u duidelijk worden. Kun je ook lezen hoe er in Pakistan op de madrassa's jaarlijks vele duizenden jongetjes seksueel worden misbruikt.

Maar om toch even zelf verder op jouw vraag in te gaan, jouw kennis of vermeende kennis, over fysieke- en gender-identiteit, naast ook nog eens zoiets als heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit, en hoe dat alemaal in elkaar kan overvloeien, is weer eens gebleken ver onder de maat te zijn. Vandaar dat jij van dat alles niet meer dan een hutspot maakt.

De mogelijkheid dat je weer uit puur kwaadwillendheid met deze vraag komt aanzetten, sluit ik echter geenszins uit.

Hatert
16-04-11, 09:27
Lees Betsie Udink, en alles zal u duidelijk worden. Kun je ook lezen hoe er in Pakistan op de madrassa's jaarlijks vele duizenden jongetjes seksueel worden misbruikt.

Maar om toch even zelf verder op jouw vraag in te gaan, jouw kennis of vermeende kennis, over fysieke- en gender-identiteit, naast ook nog eens zoiets als heteroseksualiteit, homoseksualiteit en biseksualiteit, en hoe dat alemaal in elkaar kan overvloeien, is weer eens gebleken ver onder de maat te zijn. Vandaar dat jij van dat alles niet meer dan een hutspot maakt.

De mogelijkheid dat je weer uit puur kwaadwillendheid met deze vraag komt aanzetten, sluit ik echter geenszins uit.

Leuk en aardig maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Pedohomo's die kinderen misbruiken in Pakistan en Nederland is nu niet aan de orde. Je weet wat ik denk over Pedo-homo's.

Hatert
16-04-11, 09:29
Hoe kom je daarop?

Voor jouw boerenpummelmentaliteit is alles wat niet hetero is 'en zo', maar transsexuelen zijn wat anders. Bovendien gaat het hier waarschijnlijk om geen van beiden.

Blijf je nou doorgaan met je scheldstalkingsacties? Niet gaan huilen als ik ook ga schelden.

Slinger
16-04-11, 09:30
Blijf je nou doorgaan met je scheldstalkingsacties? Niet gaan huilen als ik ook ga schelden.

We kunnen niet wachten!

Hatert
16-04-11, 09:40
We kunnen niet wachten!

Wie zijn die we?

knuppeltje
16-04-11, 09:57
Leuk en aardig maar je geeft geen antwoord op mijn vraag.

Pedohomo's die kinderen misbruiken in Pakistan en Nederland is nu niet aan de orde. Je weet wat ik denk over Pedo-homo's.

Als jij dat gebeuren in Pakistan leuk en aardig vind, zegt dat wel het een en ander van je.
Maar het was wel degelijk een antwoord op je vraag. Dat je met dat antwoord niet tevreden bent is jouw probleem en niet het mijne.

Je ging er wel op in toch?

Wat ik door jouw opmerking in ieder geval wel degelijk aan de orde vond is jouw blijkbaar, al dan niet vermeend, ontstellend gebrek aan kennis over diverse vormen van seksualiteit en vormen fysieke- en gender-identiteit - en hoe dat allemaal in elkaar kan overvloeien.

Hoe jij over homoseksuelen denkt hoef je inderdaad mij niet meer te vertellen. Over het gigantisch seksueel misbruik op madrassa's in Pakistan heb ik jou nooit meer dan twee woorden aan zien besteden. Wat je er echt van denkt? Ik zou het bij god niet weten.

Slinger
16-04-11, 10:02
Wie zijn die we?

Daar mag je naar raden, mijn beste.

Hatert
16-04-11, 10:05
Als jij dat gebeuren in Pakistan leuk en aardig vind, zegt dat wel het een en ander van je.
Maar het was wel degelijk een antwoord op je vraag. Dat je met dat antwoord niet tevreden bent is jouw probleem en niet het mijne.

Je ging er wel op in toch?

Wat ik door jouw opmerking in ieder geval wel degelijk aan de orde vond is jouw blijkbaar, al dan niet vermeend, ontstellend gebrek aan kennis over diverse vormen van seksualiteit en vormen fysieke- en gender-identiteit - en hoe dat allemaal in elkaar kan overvloeien.

Hoe jij over homoseksuelen denkt hoef je inderdaad mij niet meer te vertellen. Over het gigantisch seksueel misbruik op madrassa's in Pakistan heb ik jou nooit meer dan twee woorden aan zien besteden. Wat je er echt van denkt? Ik zou het bij god niet weten.

Flikkert toch op man met je stomme homogezeur. Geef antwoord of pleurt op.

Hatert
16-04-11, 10:07
Daar mag je naar raden, mijn beste.

Ow ga je nu raadspelletjes spelen.

knuppeltje
16-04-11, 10:09
Flikkert toch op man met je stomme homogezeur. Geef antwoord of pleurt op.

De argumenten zijn dus weer eens op, en ze stelden al zo weinig voor.

Hatert
16-04-11, 10:12
De argumenten zijn dus weer eens op, en ze stelden al zo weinig voor.

Ga ergens anders janken lullo. Nog wel het lef hebben om het woord argument in de mond te nemen.

knuppeltje
16-04-11, 10:16
Ga ergens anders janken lullo. Nog wel het lef hebben om het woord argument in de mond te nemen.

Ik had dus toch gelijk.

Hatert
16-04-11, 10:18
Ik had dus toch gelijk.

Low level niveau.

knuppeltje
16-04-11, 10:21
Low level niveau.

Ik had dus toch gelijk. Geen enkel argument meer, en die er al waren waren al zo armzalig. :moe:

Hatert
16-04-11, 10:31
Ik had dus toch gelijk. Geen enkel argument meer, en die er al waren waren al zo armzalig. :moe:

Volgens mij heb je het niet goed door, ik heb geen stelling geponeerd. Ik heb een vraag gesteld. Maar ik kreeg alleen valse nichtenreakties en zo, doe ik niet aan mee.

knuppeltje
16-04-11, 10:55
Maar ik kreeg alleen valse nichtenreakties en zo,

Ach gut toch. Het zal toch niet waar zijn zeker.

mark61
16-04-11, 12:50
Volgens mij heb je het niet goed door, ik heb geen stelling geponeerd. Ik heb een vraag gesteld. Maar ik kreeg alleen valse nichtenreakties en zo, doe ik niet aan mee.

Uit jouw zogenaamde stelling wasemde een zekere boerenpummeligheid. En zo.

Hatert
16-04-11, 14:05
Uit jouw zogenaamde stelling wasemde een zekere boerenpummeligheid. En zo.

Dat is de muffe lucht die je moer met zich meedroeg.

Slinger
16-04-11, 14:10
Dat is de muffe lucht die je moer met zich meedroeg.

Het gaat de goeie kant weer op...

The_Grand_Wazoo
16-04-11, 14:20
Volgens mij heb je het niet goed door, ik heb geen stelling geponeerd. Ik heb een vraag gesteld. Maar ik kreeg alleen valse nichtenreakties en zo, doe ik niet aan mee.

Maar je hebt al lang een antwoord gekregen, nl. homoseksualiteit is geen transeksualiteit. Ergo: je vraag klopt niet.

Hatert
16-04-11, 14:25
Het gaat de goeie kant weer op...

Gluiperd alert.

Hatert
16-04-11, 14:27
Maar je hebt al lang een antwoord gekregen, nl. homoseksualiteit is geen transeksualiteit. Ergo: je vraag klopt niet.

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Slinger
16-04-11, 14:38
Gluiperd alert.

Zwak. Je kunt veel beter.

Eric de Blois
16-04-11, 15:42
Dat is de muffe lucht die je moer met zich meedroeg.


Flikkert toch op man met je stomme homogezeur. Geef antwoord of pleurt op.


Low level niveau.

Wat heerlijk dat je je regelmatig zo laat gaan. Je speelt geen rol, je bent echt een hater. Al die mooie woordjes en valse nuances die je hier soms plakt zijn gewoon schijn. Heel low level, zoals je over anderen schrijft. Je bent een racist en monoculturist. Welnu wat let je?

John2
16-04-11, 16:54
Hahaha. Ja, laat je maar gaan. Je zet jezelf voor schut.

Ach je moet maar zo denken, had jij of ik het gezegt hadden we weer een strafpunt/waarschuwing gehad, maar personen zoals hatert mogen waarschijnlijk de site maroc.nl gewoon verkrachten tot een pubersite.

rbn
16-04-11, 17:04
maar personen zoals hatert mogen waarschijnlijk de site maroc.nl gewoon verkrachten tot een pubersite.

maroc.nl = een pubersite.. sterker nog, maroc.nl is een site voor marokkaanse en islamitische jongeren.. maroc.nl is dus geen site voor autochtone koeffaar van boven de middelbare leeftijd zoals jij, slinger, mark61, h.p.pas, knuppeltje en super ick..
hatert is teminste marokkaan en moslim en post volgens jou als een puber.. hij voldoet daarmee aan de doelgroep waar deze site voor bedoeld is..

Eric de Blois
16-04-11, 17:08
Ach je moet maar zo denken, had jij of ik het gezegt hadden we weer een strafpunt/waarschuwing gehad, maar personen zoals hatert mogen waarschijnlijk de site maroc.nl gewoon verkrachten tot een pubersite.
Wat mij verbaasd dat geen enkele cultuurgenoot deze haatuitingen ter discussie stelt. K4's bekritiseren elkaar hier veel, bij marokkanen zie je dat niet of nauwelijks.

Hatert
16-04-11, 17:27
Hahaha. Ja, laat je maar gaan. Je zet jezelf voor schut.

Dit ben ik zonder mezelf te laten gaan. Zo ga ik met waardeloze stalkezels om.

Ik heb schijt aan domme stalkezels.

Als je nou wat voorstelde in discussies dan zou ik dat nog enigzins kunnen waarderen.

John2
16-04-11, 17:38
maroc.nl = een pubersite.. sterker nog, maroc.nl is een site voor marokkaanse en islamitische jongeren.. maroc.nl is dus geen site voor autochtone koeffaar van boven de middelbare leeftijd zoals jij, slinger, mark61, h.p.pas, knuppeltje en super ick..
hatert is teminste marokkaan en moslim en post volgens jou als een puber.. hij voldoet daarmee aan de doelgroep waar deze site voor bedoeld is..
Ten eerste krijgt maroc.nl subsidie van de NL overheid waar koeffaars zoals ik mark, hp.pas, knuppeltje superdick en vele anderen van ons belasting over betalen.
Ten tweede is maroc.nl een site volgens NL wetgeving.
En ten derde en niet minder belangrijk is wel dat jij een standaard kutmarokkaan bent die veel koeffaars voor ogen hebben en het verknallen voor de gewone marokkaanse gemeenschap met jou geschel en grote bek.
Zelfs als Islamietje kom jij niet overtuigend over omdat de moslims die ik ken beschaafd en netjes zijn, voor mij hatert ben je niet meer en niet minder dan een loser van het eerste soort, een berbertje die niet kan en wil omgaan met de vrijheden die een land je bied.


Wat mij verbaasd dat geen enkele cultuurgenoot deze haatuitingen ter discussie stelt. K4's bekritiseren elkaar hier veel, bij marokkanen zie je dat niet of nauwelijks.
Ook die kotsen hem uit Eric.

Joesoef
16-04-11, 17:50
Ten eerste krijgt maroc.nl subsidie van de NL overheid



En wat jouw bewijs daarvoor?

rbn
16-04-11, 18:16
Ten eerste krijgt maroc.nl subsidie van de NL overheid waar koeffaars zoals ik mark, hp.pas, knuppeltje superdick en vele anderen van ons belasting over betalen.
Ten tweede is maroc.nl een site volgens NL wetgeving.


blablabla.. dat geklets van je heeft geen zin..
maroc.nl zelf is er heel duidelijk over: "Maroc.NL is een jongerencommunity voor Marokkaanse en islamitische Nederlanders en Belgen met fora, chat, voicechat, nieuws, islam, video's en dating."

er staat dus niet dat maroc.nl een ouderencommunity is voor autochtone en atheïstische Nederlanders en Belgen.. toch wordt jij hier gedoogd door het beheer ondanks dat je als autochtone christelijke oude man van boven de middelbare leeftijd TOTAAL NIET tot de doelgroep behoort waar maroc.nl zich op richt.. daar mag je het beheer dankbaar voor zijn inplaats van een grote bek op te zetten..

Eric de Blois
16-04-11, 18:18
Ten eerste krijgt maroc.nl subsidie van de NL overheid waar koeffaars zoals ik mark, hp.pas, knuppeltje superdick en vele anderen van ons belasting over betalen.


En wat jouw bewijs daarvoor?

SUBSIDIE PERSINNOVATIEREGELING NAAR MAROC.NL

Bron: MZINE (http://mzinemagazine.wordpress.com/2010/11/26/subsidie-persinnovatieregeling-naar-maroc-nl/)

Het bestuur van het Stimuleringsfonds voor de Pers heeft de subsidiebedragen vastgesteld die na de tweede aanvraagronde uitgekeerd worden in het kader van de Tijdelijke subsidieregeling Persinnovatie. Het gaat om 21 projecten waaraan een totaalbedrag van 2.944.593 euro wordt uitgekeerd. Daarbij hebben elf aanvragen betrekking op lokale en regionale activiteiten. Daar gaat in totaal 1.567.670 euro naartoe. De resterende tien aanvragen betreffen landelijke activiteiten voor in totaal 1.376.923 euro.

“20: Stichting Maroc.nl – NewsAssist – € 88.850
Met dit project wil Maroc.nl een toepassing ontwikkelen die journalisten werk uit handen neemt bij het zoeken van (bron)materiaal op internet. Dit gevonden materiaal kan worden aangepast en direct worden gepubliceerd op de website van de redactie of doorgezet worden naar sociale media, waarna het bewerkte materiaal van de journalist ook weer wordt opgenomen in de toepassing, zodat het weer als bron kan dienen voor de journalist zelf op een later tijdstip of voor anderen. De innovatieve component van het project bestaat er uit dat de NewsAssist add-on de redacteur voorziet van alle benodigdheden om nieuws te zoeken, te bewerken, te publiceren en te verspreiden naar social media, zonder zijn webbrowser te hoeven verlaten. De diversiteit aan bronnen wordt gefilterd met trefwoordenlabels die eenvoudig aan te passen zijn zodat redacties al doende het resultaat kunnen “fine-tunen”. Het redactionele proces wordt verbeterd door het ontwikkelen van een browser-plugin die alle 4 stappen (zoeken, bewerken, publiceren, verspreiden) van het redactieproces integreert en daarbij gebruik maakt van bestaande diensten en plugins”

Bron: www.denieuwereporter.nl

Eric de Blois
16-04-11, 18:28
Beter beheer in ruil voor subsidie

Bron: VillaMedia (http://www.villamedia.nl/nieuws/bericht/beter-beheer-in-ruil-voor-subsidie/41769/)

vrijdag 30 oktober 2009

De beheerder van websites Marokko.nl, Islamwijzer.nl en Maroc.nl, die dit jaar voor het laatst subsidie krijgt van het Ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer, zal zich inspannen om discriminerende en/of haatzaaiende berichten binnen het uur te verwijderen. Dat is besloten na overleg tussen minister Van der Laan en de site-uitbaters. Marokko.nl trekt volgens de beheerder 1 miljoen unieke bezoekers per jaar en zou onder Marokkaans-Nederlandse jongeren tot 35 procent een bereik van 75 procent hebben. Onder meer de inzet van getrainde moderatoren moet leiden tot een strikt moderatiebeleid waarin discriminatie en haatzaaien geen plaats hebben. Maroc.nl heeft in het verleden op dat gebied al een slag gemaakt en sluit zich aan bij de gemaakte afspraken. De beheerders hebben in een brief aan de minister gemeld dat “waar we kunnen” naar de éénuurslimiet wordt gestreefd, maar “dat we hier geen garantie voor kunnen geven.” Volgens de beheerders verschijnen dagelijks 50.000 nieuwe berichten op de sites.

Bron: Ministerie VROM

Joesoef
16-04-11, 18:36
vrijdag 30 oktober 2009




Hoeveel centjes waren dat?

Eric de Blois
16-04-11, 18:37
Hoeveel centjes waren dat?

Houden jullie daarvan geen administratie bij?

Joesoef
16-04-11, 18:39
SUBSIDIE PERSINNOVATIEREGELING NAAR MAROC.NL

Bron: MZINE (http://mzinemagazine.wordpress.com/2010/11/26/subsidie-persinnovatieregeling-naar-maroc-nl/)

Het bestuur van het Stimuleringsfonds voor de Pers heeft de subsidiebedragen vastgesteld die na de tweede aanvraagronde uitgekeerd worden in het kader van de Tijdelijke subsidieregeling Persinnovatie.



Geen overheid en er staat iets tegenover, persinnovatie. Ook een oude subsidie en kijk eens naar de voorlopersrol van maroc, op menig krantensite kan je pas sinds kort met elkaar discussieren.



Nog iemand zich verdiept in de voorwaarden aan die centjes?

Joesoef
16-04-11, 18:40
Houden jullie daarvan geen administratie bij?


Dat weet jij toch :argwaan:

Kortman
16-04-11, 22:31
Dat is de muffe lucht die je moer met zich meedroeg.

Dergelijke antwoorden mag en kun jij alleen maar geven omdat ,
de MODERATORS jou als voorbeeld zien van de doorsnee Moslim jeugd .
Een ware aan winst op dit forum en tot welzijn van de hele site die
bedoeld was destijds om mensen tot elkaar te brengen.

Jou geestelijke stank is nog erger als de lucht die hangt in de slachtplaatsen , en dat wil wat zeggen !
Waar de in doodsangst geloosde stront , pies en vermengd met de bloedgeur van het zgn door GOD of ALLAH opgedrongen manier van slachten als REIN beschouwd wordt.
ff:kotsen:

Slinger
17-04-11, 09:58
Geen overheid en er staat iets tegenover, persinnovatie. Ook een oude subsidie en kijk eens naar de voorlopersrol van maroc, op menig krantensite kan je pas sinds kort met elkaar discussieren.



Nog iemand zich verdiept in de voorwaarden aan die centjes?

Dat er goed gemodereerd wordt lijkt me een eerste vereiste.

John2
17-04-11, 10:31
blablabla.. dat geklets van je heeft geen zin..
maroc.nl zelf is er heel duidelijk over: "Maroc.NL is een jongerencommunity voor Marokkaanse en islamitische Nederlanders en Belgen met fora, chat, voicechat, nieuws, islam, video's en dating."
er staat dus niet dat maroc.nl een ouderencommunity is voor autochtone en atheïstische Nederlanders en Belgen.. toch wordt jij hier gedoogd door het beheer ondanks dat je als autochtone christelijke oude man van boven de middelbare leeftijd TOTAAL NIET tot de doelgroep behoort waar maroc.nl zich op richt.. daar mag je het beheer dankbaar voor zijn inplaats van een grote bek op te zetten..Onmogelijk want dit zou in strijd zijn met de NL wetgeving en geen KvK zou deze voorwaarden accepteren van een stichting.




En wat jouw bewijs daarvoor?
Vraag het Karim Azaouagh (Stichting Maroc.NL) of Cor Bosman en Remco van Zuijlen van XS4ALL Internet bv deze drie kunnen je er alles over vertellen, het zijn jou leidinggevende. ;)

Joesoef
17-04-11, 10:57
Vraag het .......



Je hebt slechts vermoedens.......

John2
17-04-11, 11:51
Je hebt slechts vermoedens.......

Nee hoor weinig vermoedens.


Codex: 17 april 2011
info: maroc.nl/run
inetnum: 194.109.154.224 - 194.109.154.239
netname: maroc
descr: Stichting Maroc.NL
country: NL
admin-c: KA740-RIPE
tech-c: KA740-RIPE
tech-c: CB127
tech-c: OD45
tech-c: RZ2757-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: XS4ALL-MNT
source: RIPE # Filtered

person: Karim Azaouagh
address: Stichting Maroc.NL
address: *********
address: 1055 PX Amsterdam
address: The Netherlands
phone: +31 655*****
nic-hdl: KA740-RIPE
source: RIPE # Filtered

person: Cor Bosman
address: XS4ALL Internet BV
address: ********
address: 1000BV Amsterdam
address: The Netherlands
phone: +31 20 398****
fax-no: +31 20 398****
nic-hdl: CB127
mnt-by: XS4ALL-MNT
source: RIPE # Filtered
abuse-mailbox: ****@xs4all.nl

person: Remco van Zuijlen
address: XS4ALL Internet bv
address: ***********
address: 1000 BV Amsterdam
address: The Netherlands
phone: +31 20 398****
fax-no: +31 20 398****
nic-hdl: RZ2757-RIPE
remarks: Please send email to "****@xs4all.nl" for complaints.
remarks: regarding XS4ALL related portscans, DoS attacks and spam.
mnt-by: XS4ALL-MNT
source: RIPE # Filtered
abuse-mailbox: ****@xs4all.nl

person: Oliver Daudey
address: XS4ALL Internet B.V.
address: ****
address: 1112 XH Amsterdam
phone: +31 20 398****
fax-no: +31 20 398****
nic-hdl: OD45
mnt-by: XS4ALL-MNT
source: RIPE # Filtered
abuse-mailbox: ****@xs4all.nl

% Information related to '194.109.0.0/16AS3265'

route: 194.109.0.0/16
descr: XS4ALL Networking
origin: AS3265
mnt-by: XS4ALL-MNT
source: RIPE # Filtered
Codex:maroc.nl/end


Aan deze informatie is niets geheims aan staat gewoon online Joesoef.

rbn
17-04-11, 12:03
Onmogelijk want dit zou in strijd zijn met de NL wetgeving en geen KvK zou deze voorwaarden accepteren van een stichting.



hoe verzin je het allemaal.. je leeft echt in je eigen wereldje.. ver weg van de realiteit..

Joesoef
17-04-11, 12:05
Nee hoor weinig vermoedens.



Aan deze informatie is niets geheims aan staat gewoon online Joesoef.


En die informatie gaat over niets.

rbn
17-04-11, 12:13
Aan deze informatie is niets geheims aan staat gewoon online Joesoef.

ik raad psychologen aan in te loggen op dit forum om jou aan het werk te zien.. je bent een voorbeeld hoe een mens anno 2011 hopeloos verstrikt kan raken door information overload op het internet..

John2
17-04-11, 12:25
hoe verzin je het allemaal.. je leeft echt in je eigen wereldje.. ver weg van de realiteit..
Dus jij denkt dat je voorwaarden kunt deponeren als je een stichting opricht die niet voldoen aan de wettelijke eisen?
http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/10210-stichting-statuten.html


En die informatie gaat over niets.
Ik heb natuurlijk telefoonnummers en adressen vervangen door **** wat mij logisch lijkt, verder is of was dit een klein stukje uit de gehele tekst, wat ik niet openbaar mag maken.


ik raad psychologen aan in te loggen op dit forum om jou aan het werk te zien.. je bent een voorbeeld hoe een mens anno 2011 hopeloos verstrikt kan raken door information overload op het internet..
Nodig ze uit zou ik zeggen, ik denk dat gezien het rapport dat dan vrijkomt over de prikkers hier, de site per direct wordt platgelegd door de overheid.
Maar misschien dat Witteveen nog tijd heeft?

Joesoef
17-04-11, 12:46
Ik heb natuurlijk telefoonnummers en adressen vervangen door **** wat mij logisch lijkt, verder is of was dit een klein stukje uit de gehele tekst, wat ik niet openbaar mag maken.


Oja, inspector Clouseaud.



denk je nu echt dat de aandeelhouders van xs4all die jij vermeld ook maar iets met maroc.nl van doen hebben behalve co-location oid?

mark61
17-04-11, 12:48
Volgens mij heb je het niet goed door, ik heb geen stelling geponeerd. Ik heb een vraag gesteld. Maar ik kreeg alleen valse nichtenreakties en zo, doe ik niet aan mee.

Je hebt wel een stelling geponeerd. Je wou zeggen dat je het zelf niet door hebt? Daar ben je te slim voor.

Het gaat hier overigens ws. om hidjra's , schat ik zo in. Weet jij wat dat zijn?

mark61
17-04-11, 12:51
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Je vraag is irrelevant / incorrect. Kan gebeuren. Je wordt betrapt op primitieve, ongeïnformeerde en intolerante sentimenten, en dat zint je niet. Je wou scoren maar het is totaal mislukt.

mark61
17-04-11, 12:54
Blijf je nou doorgaan met je scheldstalkingsacties? Niet gaan huilen als ik ook ga schelden.

Ik constateer een feit. Waar zie jij schelden?

mark61
17-04-11, 12:55
Flikkert toch op man met je stomme homogezeur. Geef antwoord of pleurt op.

Je hebt geen vraag gesteld. Je beweerde dat K4's hier altijd over de problemen van homo's in Pakistan babbelen. Laat es een topic / discussie zien waarin dat gebeurde?

mark61
17-04-11, 12:58
Ga ergens anders janken lullo. Nog wel het lef hebben om het woord argument in de mond te nemen.

Waarom begin je te schelden? Even onnadenkend geprikt, je staat voor paal, dus begin je te schoppen. Doe nou niet joh.

mark61
17-04-11, 12:59
Dit ben ik zonder mezelf te laten gaan.

Dat is niet zo best.

mark61
17-04-11, 13:00
maroc.nl = een pubersite..

Hoe kom je daarbij? Marokko.nl is een pubersite, de gemiddelde leeftijd op maroc.nl is schat ik 25. Waar in de statuten staat dat maroc.nl voor pubers bedoeld is?

The_Grand_Wazoo
17-04-11, 13:05
Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

Dit was je vraag.
Het antwoord luidt: transseksuelen zijn geen homo's. Dus je vraag klopt niet.

Vervolgens: homo's hebben idd geen leven in Pakistan. Dat wil niet zeggen dat er geen homo's zijn. Als je de berichten zou volgen (er zijn je hier een aantal links ter beschikking gesteld) dan wordt zelfs duidelijk dat ook onder groeperingen die zich laten voorstaan op het navolgen van de profee homoseksualiteit welig tiert.
Tegelijkertijd, wederom als je de berichtgeving volgt, dan weet je dat homo's het zwaar hebben in de islamitische wereld. De gemiddelde islamiet lijkt net zo over homo's te oordelen als jij doet.

De vraag moet je daarom niet aan de niet-islamieten stellen, die constateren, onderbouwd door feiten, dat binnen de islamitische wereld homoseksualiteit enerzijds streng wordt gestraft, maar anderzijds dat het er welig tiert. Nou zullen er, althans in Nederland weinig mensen zijn die moeite hebben met het welig teren der homoseksualiteit. Wel met de strenge straffen.

Je zult dus de vraag aan je geloofsgenoten moeten stellen: hoe kan het dat wij moslims homoseksualiteit aan de ene kant verketteren, maar aan de andere kant wel praktiseren.

rbn
17-04-11, 14:14
Dus jij denkt dat je voorwaarden kunt deponeren als je een stichting opricht die niet voldoen aan de wettelijke eisen?
http://zakelijk.infonu.nl/juridisch/10210-stichting-statuten.html

waarom zou maroc.nl in overtreding zijn als ze een jongerencommunity willen faciliteren dat gericht is op moslims en marokkaanse nederlanders?
ach, laat ook maar zitten.. ik wil niet eens weten waarom je van die verknipte gedachten hebt..


Ik heb natuurlijk telefoonnummers en adressen vervangen door **** wat mij logisch lijkt, verder is of was dit een klein stukje uit de gehele tekst, wat ik niet openbaar mag maken.

je had net zo goed iets willekeurigs uit de gouden gids kunnen citeren.. was net zo irrelevant geweest.. je bent zo verstrikt geraakt in informatie dat je al niet eens meer weet wat je wilde aantonen..


Nodig ze uit zou ik zeggen, ik denk dat gezien het rapport dat dan vrijkomt over de prikkers hier, de site per direct wordt platgelegd door de overheid.
Maar misschien dat Witteveen nog tijd heeft?

laat denken maar aan anderen over.. denken gaat je nooit erg goed af..

John2
17-04-11, 15:16
waarom zou maroc.nl in overtreding zijn als ze een jongerencommunity willen faciliteren dat gericht is op moslims en marokkaanse nederlanders?
ach, laat ook maar zitten.. ik wil niet eens weten waarom je van die verknipte gedachten hebt..



je had net zo goed iets willekeurigs uit de gouden gids kunnen citeren.. was net zo irrelevant geweest.. je bent zo verstrikt geraakt in informatie dat je al niet eens meer weet wat je wilde aantonen..



laat denken maar aan anderen over.. denken gaat je nooit erg goed af..

Bla bla bla van iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben.

rbn
17-04-11, 15:43
Bla bla bla van iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben.

vergeleken bij jou heeft zelfs een kleuter nog wijsheid in pacht..

John2
17-04-11, 16:34
vergeleken bij jou heeft zelfs een kleuter nog wijsheid in pacht..

Beter de wijsheid van een kleuter dan de ontkenning van een volwassenen, immers kinderen zijn onze toekomst en is er dus nog hoop. :ego:

knuppeltje
17-04-11, 19:21
ongens, het gaat wel degelijk om transseksuelen. Die kunnen zich in Oost-Pakistan blijkbaar veel meer permitteren dan doorsnee homoseksuelen die alsmaar vervolgd worden. Dat er in Pakistan op de madrassa's jaarlijks vele duizenden jongetjes onbestraft seksueel misbruikt worden, doet daar niets aan af. Het heeft allemaal met de plaatselijke cultuur te maken.
Een zelfde verschijnsel betreffende openlijke transseksualiteit zien ook we in India, bijvoorbeeld. Ook daar leven vele duizenden transseksuelen in en duidelijke herkenbaarheid. Ook daar leven zij meestal van de prostitutie, omdat ook zij eenvoudig weg anders niet zouden kunnen overleven.
Als we de laatste grote ontdekkingsreiziger, en opvolger van Burton, die ook nog eens goed met de pen overweg kon, Wilfied Thesiger, mogen geloven, dan was er onder de moeras-Arabieren in Irak een enigszins vergelijkbaar fenomeen. Ook daar kende men het fenomeen van transseksualiteit heel goed, ook als was die naam voor het fenomeen daar niet bekend. Thesiger beschrijft dat fenomeen in zijn boek over zijn jarenlange trektochten door de moerassen van Irak op een heldere wijze.

John61
17-04-11, 19:33
Je zult dus de vraag aan je geloofsgenoten moeten stellen: hoe kan het dat wij moslims homoseksualiteit aan de ene kant verketteren, maar aan de andere kant wel praktiseren.

Een echte moslim gaat kuis door het leven, vooral als ze van het vrouwelijk geslacht is. De controle is daarbij behoorlijk groot. De heren kunnen meestal hun *** achter nalopen. Maar bij gebrek aan vrouwen, tsja dan mot je toch wat anders. Gebeurt ook in gevangenissen.

mark61
17-04-11, 20:35
ongens, het gaat wel degelijk om transseksuelen. Die kunnen zich in Oost-Pakistan blijkbaar veel meer permitteren dan doorsnee homoseksuelen die alsmaar vervolgd worden. Dat er in Pakistan op de madrassa's jaarlijks vele duizenden jongetjes onbestraft seksueel misbruikt worden, doet daar niets aan af. Het heeft allemaal met de plaatselijke cultuur te maken.
Een zelfde verschijnsel betreffende openlijke transseksualiteit zien ook we in India, bijvoorbeeld. Ook daar leven vele duizenden transseksuelen in en duidelijke herkenbaarheid. Ook daar leven zij meestal van de prostitutie, omdat ook zij eenvoudig weg anders niet zouden kunnen overleven.
Als we de laatste grote ontdekkingsreiziger, en opvolger van Burton, die ook nog eens goed met de pen overweg kon, Wilfied Thesiger, mogen geloven, dan was er onder de moeras-Arabieren in Irak een enigszins vergelijkbaar fenomeen. Ook daar kende men het fenomeen van transseksualiteit heel goed, ook als was die naam voor het fenomeen daar niet bekend. Thesiger beschrijft dat fenomeen in zijn boek over zijn jarenlange trektochten door de moerassen van Irak op een heldere wijze.

Het is niet helemaal hetzelfde. Hidjra's gelden in India van oudsher als 'het derde geslacht'. Is veel over geschreven in de oude Sanskrietgeschriften, en zeker niet speciaal negatief. Eigenlijk lijkt het me moeilijk te beoordelen of er sprake is van transseksualiteit in westerse, of allez, Iraanse zin.

Ze worden ook ingehuurd voor bruiloften en partijtjes; prostitutie is niet altijd noodzakelijk.

John2
17-04-11, 20:45
Het is niet helemaal hetzelfde. Hidjra's gelden in India van oudsher als 'het derde geslacht'. Is veel over geschreven in de oude Sanskrietgeschriften, en zeker niet speciaal negatief. Eigenlijk lijkt het me moeilijk te beoordelen of er sprake is van transseksualiteit in westerse, of allez, Iraanse zin.

Ze worden ook ingehuurd voor bruiloften en partijtjes; prostitutie is niet altijd noodzakelijk.

Tjee, durft het bijna niet te zeggen, maar ben het een keertje met jou eens en het is inderdaad niet altijd prostitutie, sterker nog het is meestal een vorm van kunst.

Hatert
17-04-11, 21:15
Dit was je vraag.
Het antwoord luidt: transseksuelen zijn geen homo's. Dus je vraag klopt niet.

Vervolgens: homo's hebben idd geen leven in Pakistan. Dat wil niet zeggen dat er geen homo's zijn. Als je de berichten zou volgen (er zijn je hier een aantal links ter beschikking gesteld) dan wordt zelfs duidelijk dat ook onder groeperingen die zich laten voorstaan op het navolgen van de profee homoseksualiteit welig tiert.
Tegelijkertijd, wederom als je de berichtgeving volgt, dan weet je dat homo's het zwaar hebben in de islamitische wereld. De gemiddelde islamiet lijkt net zo over homo's te oordelen als jij doet.

De vraag moet je daarom niet aan de niet-islamieten stellen, die constateren, onderbouwd door feiten, dat binnen de islamitische wereld homoseksualiteit enerzijds streng wordt gestraft, maar anderzijds dat het er welig tiert. Nou zullen er, althans in Nederland weinig mensen zijn die moeite hebben met het welig teren der homoseksualiteit. Wel met de strenge straffen.

Je zult dus de vraag aan je geloofsgenoten moeten stellen: hoe kan het dat wij moslims homoseksualiteit aan de ene kant verketteren, maar aan de andere kant wel praktiseren.

Oow je dacht dat je even intelligent kon doen.

Je komt niet eens verder dan 1 regeltje tekst goed lezen.


Homo's en zo hebben toch geen leven in Pakistan volgens onze k4-vriendjes? Hoe kan dit nou?

De rest van je achterbakse poging om te beledigingen ga ik niet eens op in. Low level argumentatie

mark61
18-04-11, 07:29
Oow je dacht dat je even intelligent kon doen.

Je komt niet eens verder dan 1 regeltje tekst goed lezen.

De rest van je achterbakse poging om te beledigingen ga ik niet eens op in. Low level argumentatie

Ik verbaas me er elke keer weer over hoe stupide autistisch commentaar jij kan leveren. Totale kortsluiting als je wordt betrapt.

Geef gewoon een keer toe dat je fout zat man, er gebeurt verder niks.

Nou ja dat neem ik terug. Er gebeurt wel wat, we hebben weer es een inkijkje gekregen in je boerenpummelmentaliteit.

Hatert
18-04-11, 08:21
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe stupide autistisch commentaar jij kan leveren. Totale kortsluiting als je wordt betrapt.

Geef gewoon een keer toe dat je fout zat man, er gebeurt verder niks.

Nou ja dat neem ik terug. Er gebeurt wel wat, we hebben weer es een inkijkje gekregen in je boerenpummelmentaliteit.

Gedraag je nou maar normaal dat gescheld en hysterische gedoe is nergens voor nodig. Jij bent geen jomanda dus onthou je van commentaren wat mijn motieven zijn.Ga nou geen verhaaltjes uit je duim zuigen zoals onze sjon. Bij sjon heeft het iets grappigs bij jou heeft het iets zieligs.

The_Grand_Wazoo
18-04-11, 08:30
Oow je dacht dat je even intelligent kon doen.

Je komt niet eens verder dan 1 regeltje tekst goed lezen.



De rest van je achterbakse poging om te beledigingen ga ik niet eens op in. Low level argumentatie

Welke achterbakse beledigingen? Kun je er een aanwijzen?

Hatert
18-04-11, 08:38
Welke achterbakse beledigingen? Kun je er een aanwijzen?

Zebbi voor je.

knuppeltje
18-04-11, 08:50
Het is niet helemaal hetzelfde. Hidjra's gelden in India van oudsher als 'het derde geslacht'.

Ze worden ook ingehuurd voor bruiloften en partijtjes; prostitutie is niet altijd noodzakelijk.

Dat gelden ze in Oost-Pakistan ook volgens mij.

Dat gebeurt in Oost-Pakistan ook. Van wat ik erover gelezen en gezien heb, is prostitutie in beide gevallen een, door omstandigheden gevormd, belangrijke noodzakelijkheid voor velen om te kunnen overleven. Daarnaast is het voor velen onder hen ook de snelste manier om genoeg geld voor de ombouwoperaties bij elkaar te kunnen krijgen.

The_Grand_Wazoo
18-04-11, 09:20
Zebbi voor je.

Wat betekent Zebbi?

mark61
18-04-11, 09:28
Zebbi voor je.

Ontstellende kleuter pffff

En dan dat gefrustreerd-seksuele van je, op jouw leeftijd. Man, laat je nakijken.

Hatert
18-04-11, 09:32
Waf ..waf waf....woef woef woef....Miauw!

mark61
18-04-11, 10:08
Fijn dat je het forum vervuilt met je debiele agressie. Agressieve debiliteit, kweenie.

John2
18-04-11, 10:15
Wat betekent Zebbi?

Lul!

Nou ja wat te kort 3 tekens???:wat?!:

The_Grand_Wazoo
19-04-11, 11:06
Zebbi voor je.

Nou weet ik nog steeds niet wat zebbi betekent. Ik neem aan dat het in de richting gaat van 'sorry, ik heb mij vergist, je hebt mij niet beledigd en bent ook nergens achterbaks geweest'.

Wat ik ook opvallend vind is dat je op geen enkel moment inhoudelijk ingaat op de wedervraag die ik jou stelde, nadat ik tot twee maal toe jouw vraag wel heb beantwoord.

Hatert
19-04-11, 12:24
Nou weet ik nog steeds niet wat zebbi betekent. Ik neem aan dat het in de richting gaat van 'sorry, ik heb mij vergist, je hebt mij niet beledigd en bent ook nergens achterbaks geweest'.

Wat ik ook opvallend vind is dat je op geen enkel moment inhoudelijk ingaat op de wedervraag die ik jou stelde, nadat ik tot twee maal toe jouw vraag wel heb beantwoord.

:zwaai: