PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwelijk gedrag



knuppeltje
20-04-11, 09:44
De Maleisische autoriteiten hebben 66islamitische schooljongens naar een kamp gestuurd waar zij worden onderwezen in masculien gedrag. De maatregel is bedoeld om te voorkomen dat de tieners, die vrouwelijk gedrag zouden vertonen, homo of travestiet worden. Homorechtenactivisten uitten dinsdag scherpe kritiek op het kamp en noemden deze een teken van homofobie. (AP)

Sjezus, zouden die gasten bij die totaal geschifte Amerikaanse bekerings-dominees in de leer zijn geweest.
Je hebt er blijkbaar nog steeds hele volksstammen bij die nooit wijzer willen worden.

mark61
20-04-11, 09:54
Tis echt bizar hoe de 'nieuwe islam' net zo americanofiel is als de seculiere variant, alleen dan vermomd.

De Amerikaanse 'culturele' invloed dringt zelfs door op zo'n onwaarschijnlijk terrein als moslimfundamentalisme.

O tempora o mores.

Karin.N
20-04-11, 10:45
De Maleisische autoriteiten hebben 66islamitische schooljongens naar een kamp gestuurd waar zij worden onderwezen in masculien gedrag. De maatregel is bedoeld om te voorkomen dat de tieners, die vrouwelijk gedrag zouden vertonen, homo of travestiet worden. Homorechtenactivisten uitten dinsdag scherpe kritiek op het kamp en noemden deze een teken van homofobie. (AP)

Sjezus, zouden die gasten bij die totaal geschifte Amerikaanse bekerings-dominees in de leer zijn geweest.
Je hebt er blijkbaar nog steeds hele volksstammen bij die nooit wijzer willen worden.

Wat verstaan ze daar onder masculien gedrag? Bij mijn weten gaan de meeste mannen bijna dood als ze een beetje verkouden zijn:melig2:. Heb een hele goede homovriend en die belde laatst op dat zijn vriend bijna het loodje had gelegd. Hij heel verontwaardigd, wij vrouwen, zijn daar toch heel anders in. Moet zeggen dat ik wel heel benieuwd ben naar die opleiding :haha:. l

mark61
20-04-11, 11:02
Alle maleiers zijn mietjes :ego:

Nee echt, volgens mij zijn ze wat genderonzeker daar.

knuppeltje
20-04-11, 11:08
Wat verstaan ze daar onder masculien gedrag? Bij mijn weten gaan de meeste mannen bijna dood als ze een beetje verkouden zijn:melig2:.

Hoor eens even dame. Ik weet wel dat wij mannen zeer kleinzerig van aard zijn, tot op het zielige af. Maar is het nu nodig dat je ons dat eens even komt inpeperen? Wij hebben ook onze trots en eergevoel hè. :jammer:

John2
20-04-11, 11:20
De Maleisische autoriteiten hebben 66islamitische schooljongens naar een kamp gestuurd waar zij worden onderwezen in masculien gedrag. De maatregel is bedoeld om te voorkomen dat de tieners, die vrouwelijk gedrag zouden vertonen, homo of travestiet worden. Homorechtenactivisten uitten dinsdag scherpe kritiek op het kamp en noemden deze een teken van homofobie. (AP)

Sjezus, zouden die gasten bij die totaal geschifte Amerikaanse bekerings-dominees in de leer zijn geweest.
Je hebt er blijkbaar nog steeds hele volksstammen bij die nooit wijzer willen worden.

Waarom lopen alle Moslims dan zo graag in jurken?:wat?!:

John2
20-04-11, 11:23
Hoor eens even dame. Ik weet wel dat wij mannen zeer kleinzerig van aard zijn, tot op het zielige af. Maar is het nu nodig dat je ons dat eens even komt inpeperen? Wij hebben ook onze trots en eergevoel hè. :jammer:

Tja Karin is een echte Iron-lady.

Bofko
20-04-11, 13:48
Tis echt bizar hoe de 'nieuwe islam' net zo americanofiel is als de seculiere variant, alleen dan vermomd.

De Amerikaanse 'culturele' invloed dringt zelfs door op zo'n onwaarschijnlijk terrein als moslimfundamentalisme.

O tempora o mores.

Tja, de beeld-, etiketten- en individu-cultuur dringt wereldwijd iedere huiskamer binnen in rap tempo.
Vroeger 'bestond' homofilie niet in de openbaarheid, hier. Dat was daar tot nu toe ook zo.

Anyhow, de echte ruige leernichten blijven in Maleisie nog buiten schot. :melig2:

Pizzaman
20-04-11, 14:02
Sjezus, zouden die gasten bij die totaal geschifte Amerikaanse bekerings-dominees in de leer zijn geweest.
Je hebt er blijkbaar nog steeds hele volksstammen bij die nooit wijzer willen worden.

Je ziet ze hier ook elkaar dehand boven het hoofd houden.
In feite betreft het andere afdelingen van dezelfde voetbalclub.

Dus waarom ben je zo verbaasd?
Ik verbaas me er alleen over dat het lesmateriaal niet bestaat uit een paal en een eind touw.
Of een berg stenen. Of zoiets.

mark61
20-04-11, 14:38
Tja, de beeld-, etiketten- en individu-cultuur dringt wereldwijd iedere huiskamer binnen in rap tempo.
Vroeger 'bestond' homofilie niet in de openbaarheid, hier. Dat was daar tot nu toe ook zo.

Anyhow, de echte ruige leernichten blijven in Maleisie nog buiten schot. :melig2:

:hihi:

mark61
20-04-11, 14:39
Nou ja Mahathir M was natuurlijk al decennia bezig zijn grote concurrent uit te schakelen door die onophoudelijk te laten berechten wegens homoseksualiteit. Misschien dat dit er weer mee te maken heeft...

knuppeltje
20-04-11, 16:51
Anyhow, de echte ruige leernichten blijven in Maleisie nog buiten schot. :melig2:

Daar lusten ze misschien in Maleisië wel pap van.

Bofko
20-04-11, 18:03
Daar lusten ze misschien in Maleisië wel pap van.

Zou kunnen. Ik heb zelf een keer rond een uur of 4 's ochtends rondgezworven door hartje Kuala Lumpur. Ik was klaarwakker vanwege jetlag. Opvallend waren de uiterst vrouwelijke en bloedmooie 'ladymen' die daar in grote getale rondzwierven en als sirenes naar de klanten lonkten. Die hadden de vrouwelijkheid totaal overgecultiveerd.
Er was verder bijna niemand op straat te bekennen maar toch een klereherrie door de zoemende airco's overal.

Max Stirner
20-04-11, 18:20
Tis echt bizar hoe de 'nieuwe islam' net zo americanofiel is als de seculiere variant, alleen dan vermomd.

De Amerikaanse 'culturele' invloed dringt zelfs door op zo'n onwaarschijnlijk terrein als moslimfundamentalisme.

O tempora o mores.


Zie het verband met de VS of amerikanisering niet

Slinger
20-04-11, 18:34
Tis echt bizar hoe de 'nieuwe islam' net zo americanofiel is als de seculiere variant, alleen dan vermomd.

De Amerikaanse 'culturele' invloed dringt zelfs door op zo'n onwaarschijnlijk terrein als moslimfundamentalisme.

O tempora o mores.

Echt belachelijk hoe jij overal meteen Amerika of Israël bij sleept. Of is het jou bekend dat dergelijke cursussen ook door de Amerikaanse overheid georganiseerd worden?

Hatert
20-04-11, 23:06
di 22 mrt 2011, 15:48


Lijdzaam gaat de man ten onder

Rob Hammink
AMSTERDAM - Lijdzaam gaat de man ten onder aan vrouwelijke trekjes en verliest zijn oerprincipes. Het is een navrant proces dat niet te stoppen lijkt.

Kijk: dat vrouwen passief kiesrecht kregen in 1917 noem ik best redelijk. Dat de ’andere’ soort steeds vaker op leidinggevende posities terecht komt en met dubieuze diplomatie hun zin doordrijft, ach daar sta je boven en je overziet dat hun ’ronde’ aanpak soms voordelen heeft. Dat je op tijd een schone onderbroek aantrekt, is verdedigbaar. Maar dat wil allemaal toch niet zeggen dat de man zijn borsthaar moet afscheren, appeltjes poft in de oven en plastic handschoentjes aantrekt als hij diesel tankt! En dan heb ik het niet nog over de mannencosmeticalijn die langer is dan het treintraject Utrecht Maastricht en de braakselopwekkende hippe bril op de neus.

Het virus van de oprukkende metroman is het meest bedreigende spul dat momenteel in ons land rondwaart.

Laatst nog bij het jaarlijkse bezoek aan de kapper, weer zo’n eng moment. De slungel in overhemd met roesjes wees op mijn zilvergrijze slapen, die langzaam aan de zijkant van het hoofd oprukken naar boven. Prima, zou je zeggen. Maar slungel had daar een leuke spoeling voor, op natuurbiologische basis. In een radeloze paniekaanval keek ik naast me, zoekend naar een medestander, maar zag alleen een soortgenoot met badmuts op. Uit die badmuts staken plukjes haar met aluminiumfolie. En op die momenten voel je je eenzaam, heel erg eenzaam.

Dit is geen journalistiek artikel, dit is een oproep, bijna een smeekbede. Mannen aller landen wees een vent en geen watje. Hou vast aan de onvervalste scheet, de lompe humor, kruip op je motor terwijl je eigenlijk naar je schoonouders moet. Beter nog: blijf alleen. Spreek in korte zinnen en drink een goed glas bier. Houd de denkcircuits kort. Honger = eten, dorst = drinken en erotische erupties = vrouw plat. Met de omarming van zoetsappigheid roeien we nodeloos onze eigen soort uit. Ooit zei de grote schrijver Rudyard Kipling: „A woman is only a woman, but a sigar is a smoke’. Een groot man.

De angst hangt blijkbaar in de lucht en ik ben niet de enige die zich zorgen maakt over het verval van de mannensoort. Victor Brands en Steye van Dam richtten het M!LF op, het Man! Liberation Front om zo de echte man terug te brengen. Hulde aan Al Bundy, hangend op de bank met een hand in zijn broek en weg met de verwijving van de echte man. De eerste opnames zijn achter de rug en vanaf 22 maart zijn ze bij Veronica te zien, in hun clubhuis zijn vrouwen niet welkom, tenzij ze schaars gekleed, strijkend, in een hoek staan.

„Een interessante ontwikkeling dat Front,” zo stelt Frank van Nimwegen, een goed maatje van me. Hij is op zijn best als hij in zijn loods een beetje rommelt aan oude auto’s en het vet tot achter zijn oorschelp zit. Als hobby vliegt de boomlange man met zijn Ducati zo nu en dan uit de bocht op het circuit van Zandvoort. Muziekinstrumenten zijn voor homo’s. Hij staat op het punt om te gaan samenwonen met zijn Jacqueline, toegegeven: een zeer charmant mens. Van Nimwegen: „En opeens moet ik overleggen. Welke kleur tegels? Welke gordijnen? Best ingewikkeld. Mannen zijn doeners en zien wel waar het schip strandt. Vrouwen, ik moet het toegeven, denken eerst na en hebben uiteindelijk toch meer overzicht." Dan stelt hij met ongekende poëzie: „Het is alsof twee zeeën samenkomen, maar als je samen roeit, kom je vooruit." Ik maak me zorgen om Frank.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/9335350/__Lijdzaam_gaat_de_man_ten_onder__.html

Hatert
20-04-11, 23:07
Veronica strijdt tegen metromannen in M!LF


Eén van de nieuwe titels op de dinsdagavond van Veronica is M!LF, een afkorting voor het Man Liberation Front. M!LF heeft dus niets te maken met lekkere moeders, maar met mannen die iets teveel in touch zijn met hun vrouwelijke kant. Terug naar de oermens in hen, zij het met een dikke knipoog.

“Veel mannen in Nederland zijn te vrouwelijk geworden. Ze gebruiken dagcrèmes, doen aan yoga en drinken kruidenthee met een zoetje. Ze proberen het nog te verbloemen met een trendwoord als ‘de metroman’ of ‘de nieuwe man’, maar in feite zijn deze verloren mannen gewoon hun oerinstinct kwijt”, vindt Veronica.

Het persbericht vervolgt: “Victor en Steye nemen namens het M!LF het heft in eigen hand. Met een eigen gelijknamig tv-programma bij Veronica spreken ze vanuit een tot clubhuis omgebouwde studio wekelijks de Nederlandse mannen aan om hen te helpen bij de terugkeer van de echte man. En dan natuurlijk niet met saaie lezingen, maar met onmiskenbare feiten, sarcastische uitspraken en lachwekkende sketches.”

M!LF, 21.30 uur, Veronica

http://zappen.blog.nl/sbs-broadcasting/2011/03/22/veronica-strijdt-tegen-metromannen-in-mlf

Hatert
20-04-11, 23:09
Mannen gedragen zich steeds vrouwelijker


De Nederlandse man wordt steeds vrouwelijker: hij naait zelf een knopen aan kledingstukken en neemt weinig initiatief op een afspraakje. Dat blijkt uit een recent onderzoek
.
Driekwart van de 3.500 ondervraagde mannen gebruikt bij het versieren zijn humor, intelligentie en vervult de wensen van een vrouw om haar hart te veroveren, slechts een kwart vertrouwt enkel op zijn uiterlijk.

Nederlandse dames moeten op liefdesvlak ook steeds vaker het initiatief nemen, slechts 14 procent durft een vrouw na een date bij hem thuis uit te nodigen. De volgende dag schept de helft wel op bij vrienden of collega's over een date, dat meldt nu.nl.

Driekwart van de mannen naait zelf een knoop aan zijn hemd. Evenveel mannen schakelen een professioneel vakman in bij het opknappen van klusjes in en aan het huis. Het onderzoek werd verricht door Discovery Channel.



19/04/11 19u33

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/579573/2011/04/19/Mannen-gedragen-zich-steeds-vrouwelijker.dhtml

Hatert
20-04-11, 23:12
....
Feminisering van de maatschappij
Volman meent overigens dat het niet alleen de feminisering van het primair onderwijs is, die op de jongens drukt, maar ook de feminisering van de maatschappij als geheel. De beroepen in onze economie, die steeds meer verschuiven van productie naar dienstverlening, eisen steeds meer 'vrouwelijke' eigenschappen, waardoor oude mannelijke gedragskenmerken logischerwijs op de achtergrond raken en minder gewaardeerd worden
....

http://www.ouders.nl/mond2006-juffen.htm

Hatert
20-04-11, 23:13
etc...

Max Stirner
20-04-11, 23:58
etc...


Je 'bewijst' dus precies het tegenovergestelde van datgene wat Mark en Knuppel impliceerden ... waarvoor dank.

De 'feminisering' van de samenleving is wellicht een Westers fenomeen - de idiote fobie hiervoor is sowieso voorbehouden aan meer primitieve culturen en kan onmogelijk op het conto van de Yanks worden geschreven.

Hatert
21-04-11, 00:17
Tis echt bizar hoe de 'nieuwe islam' net zo americanofiel is als de seculiere variant, alleen dan vermomd.

De Amerikaanse 'culturele' invloed dringt zelfs door op zo'n onwaarschijnlijk terrein als moslimfundamentalisme.

O tempora o mores.

Volgens mij is dit een loze bewering. Wat versta jij onder 'de nieuwe islam' en kun je op grond van deze maatregel beweren dat het een bevestiging is van americanofilie? Is Maleisie dan volgens jou een fundamentalistische land?

Hatert
21-04-11, 00:18
Je 'bewijst' dus precies het tegenovergestelde van datgene wat Mark en Knuppel impliceerden ... waarvoor dank.

De 'feminisering' van de samenleving is wellicht een Westers fenomeen - de idiote fobie hiervoor is sowieso voorbehouden aan meer primitieve culturen en kan onmogelijk op het conto van de Yanks worden geschreven.

Ik denk dat jij niet alles gelezen hebt. Ik begrijp je reaktie dan ook totaal niet.

Bofko
21-04-11, 01:41
....
Feminisering van de maatschappij

Veronica strijdt tegen metromannen in M!LF

Lijdzaam gaat de man ten onder



Veel te veel columnisten in Nederland. Jiskefet zei het al : beroepstrendwatchers en beroepscritici en -columnisten zijn nog lager dan slakken.

Hatert
21-04-11, 01:45
Veel te veel columnisten in Nederland. Jiskefet zei het al : beroepstrendwatchers en beroepscritici en -columnisten zijn nog lager dan slakken.

Het zegt iets over dat men in een liberaal land zoals Nederland dat ook zo ervaart.

Bofko
21-04-11, 02:05
Het zegt iets over dat men in een liberaal land zoals Nederland dat ook zo ervaart.

Men ? .....

Het gaat over onzekerheid. In een globaliserende en veranderende wereld neemt onzekerheid toe, dus ook in Nederland. De onzekere vlucht leidt naar machismo en de columnisten en critici gooien olie op het vuur.Wat moeten critici anders om zich te onderscheiden ?

Ik zie pubers roepen over watjes en en ze denken in loosers en winners. Op TV zijn programma's waarin iedereen de maat genomen wordt gigantisch populair. De 90% niet-winnaars lijden eronder.

Ik zou bijna zeggen : leve de feminisering !

Als je de prestatie-maatschappij wilt afremmen kun je dat beter met feminisering dan met machismo doen.

Hatert
21-04-11, 02:17
Men ? .....

Het gaat over onzekerheid. In een globaliserende en veranderende wereld neemt onzekerheid toe, dus ook in Nederland. De onzekere vlucht leidt naar machismo en de columnisten en critici gooien olie op het vuur.Wat moeten critici anders om zich te onderscheiden ?

Ik zie pubers roepen over watjes en en ze denken in loosers en winners. Op TV zijn programma's waarin iedereen de maat genomen wordt gigantisch populair. De 90% niet-winnaars lijden eronder.

Ik zou bijna zeggen : leve de feminisering !

Als je de prestatie-maatschappij wilt afremmen kun je dat beter met feminisering dan met machismo doen.


Ik kan dat niet zo goed beoordelen. Ik neem alleen waar dat over het algemeen een tendens ervaren wordt van de feminisering van de man in de westerse wereld en in het bijzonder hoe de feminisering van het onderwijs een (vermeende) effect heeft op nederlandse kindertjes en men zich daar zorgen over maakt.

Bofko
21-04-11, 02:29
Ik kan dat niet zo goed beoordelen. Ik neem alleen waar dat over het algemeen een tendens ervaren wordt van de feminisering van de man in de westerse wereld en in het bijzonder hoe de feminisering van het onderwijs een (vermeende) effect heeft op nederlandse kindertjes en men zich daar zorgen over maakt.

T'is maar hoe het gebracht wordt en wie het brengt en wat je zelf erin wil lezen.

Ikzelf zie helemaal geen feminisering. Integendeel zelfs.

knuppeltje
21-04-11, 09:38
Echt belachelijk hoe jij overal meteen Amerika of Israël bij sleept. Of is het jou bekend dat dergelijke cursussen ook door de Amerikaanse overheid georganiseerd worden?

Dat het voor jou te moeilijk was om te snappen was vooraf wel te voorspellen.

Maar dat er zo van in de war raakt dat je er zelf Israël erbij sleept is toch wel verrassend.

knuppeltje
21-04-11, 09:41
Ik kan dat niet zo goed beoordelen.

Dat idee had ik al.

mark61
21-04-11, 09:55
Zie het verband met de VS of amerikanisering niet

Das dan niet slim. Het moslimfundamentalisme volgt nauwgezet het Amerikaanse christenfundamentalisme op onderwerpen als evolutietheoriebestrijding, seksuele moraal, en de vervolging van niet-heteroseksuelen. Onderwerpen waar de islamitische wereld zich ca. 50 jaar geleden in het geheel niet mee bezig hield.

Tot in de details, zoals het organiseren van 'corrigerende kampen'.

Maar jou valt dat allemaal niet op.

mark61
21-04-11, 09:58
Je 'bewijst' dus precies het tegenovergestelde van datgene wat Mark en Knuppel impliceerden ... waarvoor dank.

Wat bewijst ie? Je zwatelt.

Wat is het dat ik niet over Ami fundi's mag praten? Je wordt niet goed bij de gedachte dat ze net zo geschift zijn als moslimfundi's, en, en daar gaat het hier om, hun grote inspirators?

super ick
21-04-11, 10:25
De Maleisische autoriteiten hebben 66islamitische schooljongens naar een kamp gestuurd waar zij worden onderwezen in masculien gedrag. De maatregel is bedoeld om te voorkomen dat de tieners, die vrouwelijk gedrag zouden vertonen, homo of travestiet worden. Homorechtenactivisten uitten dinsdag scherpe kritiek op het kamp en noemden deze een teken van homofobie. (AP)

Sjezus, zouden die gasten bij die totaal geschifte Amerikaanse bekerings-dominees in de leer zijn geweest.
Je hebt er blijkbaar nog steeds hele volksstammen bij die nooit wijzer willen worden.

Waarom zo'n ophef? Misschien helpt deze therapie wel om die ziekte te genezen.

knuppeltje
21-04-11, 10:27
Waarom zo'n ophef? Misschien helpt deze therapie wel om die ziekte te genezen.

Gelukkig hoef je bij jou nooit te twijfelen of je wel of geen onzin uitslaat.

super ick
21-04-11, 10:30
Gelukkig hoef je bij jou nooit te twijfelen of je wel of geen onzin uitslaat.

Ik ben barmhartig voor de zieken.

Max Stirner
21-04-11, 11:22
Das dan niet slim. Het moslimfundamentalisme volgt nauwgezet het Amerikaanse christenfundamentalisme op onderwerpen als evolutietheoriebestrijding, seksuele moraal, en de vervolging van niet-heteroseksuelen. Onderwerpen waar de islamitische wereld zich ca. 50 jaar geleden in het geheel niet mee bezig hield.

Tot in de details, zoals het organiseren van 'corrigerende kampen'.

Maar jou valt dat allemaal niet op.


Met dien verstande:

In Amerika een paar God hates fags idioten in de MidWest, in Maleisië regeringsbeleid

(landen als Thailand, de Filippijnen, Japan zijn véél meer verAmerikaanst dan Maleisie, daar hebben ze met vrouwelijk gedrag van mannen over het algemeen toch heel weinig moeite ...)

Het is dus een ver-gezocht verband, op basis van een oppervlakkige overeenkomst.


Het enige dat me opvalt is dat moslims, meer dan 50 jaar geleden, de inhoud van hun eigen geschriften in de praktijk brengen en dat de originele zandbak-versie ook in Oost Azie sterk aan invloed heeft gewonnen.

rbn
21-04-11, 11:27
Sjezus, zouden die gasten bij die totaal geschifte Amerikaanse bekerings-dominees in de leer zijn geweest.
Je hebt er blijkbaar nog steeds hele volksstammen bij die nooit wijzer willen worden.

als homofundie vind jij al gauw iemand een totaal geschifte idioot wanneer degene niet gecharmeerd is van homofilie..

Tomas
21-04-11, 11:47
als homofundie vind jij al gauw iemand een totaal geschifte idioot wanneer degene niet gecharmeerd is van homofilie..

Ach die woordspelletjes ook altijd. Hitler was niet gecharmeerd van joden en zigeuners enzo.

Of was WO2 en/of Hitler al genoemd in dit topic?

mark61
21-04-11, 11:58
Met dien verstande:

In Amerika een paar God hates fags idioten in de MidWest, in Maleisië regeringsbeleid

Big deal. Toevallig is er een bepaalde regering aan de macht in Maleisië. Wat trouwens ingebed ligt in een ingewikkeld, zeer divers samengesteld land.

De Amerikaanse overheid voelt voortdurend de hete adem van de fundi's in zijn nek.

Een Amerikaan die openlijk zegt ongelovig te zijn kan geen president worden.

Koud 7% van de Amerikanen noemt zich ongelovig.



Het is dus een ver-gezocht verband, op basis van een oppervlakkige overeenkomst.

Nee, dat is het niet. De onderwerpen en de manier van benadering stemt sterk overeen. Dit soort fundi's publiceert bovendien veel in het Engels, zie bijv Harun Yahya.

Jij ziet het verband niet, weet er niet half zoveel van af als ik, dus is het niet zo. Waarom moet je zo krampachtig ontkennen? Wat is je probleem?

Hoe kan je dit oppervlakking noemen? Wat is dan diepgaand?



Het enige dat me opvalt is dat moslims, meer dan 50 jaar geleden, de inhoud van hun eigen geschriften in de praktijk brengen

Nee. Dit fundamentalisme is volkomen nieuw en revolutionair. Dat ze zelf zeggen dat ze zich op de fundamenten beroepen is verder niet interessant.

Ik weet, moeilijk allemaal.

Eh, ik heb geen zin meer in jouw onwetend gebabbel. Je wilt zo graag die moslims vreselijk vinden en in de VS is niks aan de hand. Goed joh.

mark61
21-04-11, 12:00
als homofundie vind jij al gauw iemand een totaal geschifte idioot wanneer degene niet gecharmeerd is van homofilie..

Paling in emmer snot.

Woorden manipuleren, betekenissen veranderen in je hyperindividuele betekenisgevoelens.

Dat is het enige dat jij kan. Achterbaks zijn.

Je bent nog lager dan Slinger of sjonnie.

rbn
21-04-11, 12:07
Hitler was niet gecharmeerd van joden en zigeuners enzo.


hitler was daarentegen wel gecharmeerd van honden..

http://media.artdiamondblog.com/images2/HitlerAndDog.jpg

http://www.fpp.co.uk/Hitler/images/dogs/Hitler_w_Blondi_550.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_qEyew0gVMFA/TSfx28QM3kI/AAAAAAAAAYE/QrXOKL2aR-4/s1600/hitler-with-dog.jpg

http://www.axishistory.com/fileadmin/user_upload/h/hitler-dog.jpg

http://osocio.org/images/uploads/animapro-hitler.jpg

http://greyfalcon.us/restored/myPictures/hitlerdog.gif

http://www.axishistory.com/fileadmin/user_upload/h/hitler-trail-31.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_YYMeAu4i7gA/SsG2bmeEsTI/AAAAAAAAFms/c0eSjY_mLN0/s1600/hitler-dog-blondi-rare-photos.jpeg

http://unitedcats.files.wordpress.com/2009/04/hitler_and_blondi.jpg

Tomas
21-04-11, 12:07
Nee. Dit fundamentalisme is volkomen nieuw en revolutionair.

Ja, dat 'wonderen van de Koran' gedoe is een 1 op 1 kopie van de amerikaanse fundi's.

Maar ik denk wel dat -als dat niet al bestond- het wel zelf hadden uitgevonden. Het is denk ik een standaard gevolg van een religieuze samenleving die geconfronteerd wordt met wetenschap, technologie en de daarbij behorende scholing onder 'hun' jongeren.

Tomas
21-04-11, 12:08
hitler was daarentegen wel gecharmeerd van honden..


Je bent best wel een verward jongetje.

rbn
21-04-11, 12:13
Je bent best wel een verward jongetje.

ben jij ook gecharmeerd van honden, net als hitler dat was?

Tomas
21-04-11, 12:15
ben jij ook gecharmeerd van honden, net als hitler dat was?

Ah, ik snap je verwarring. Laat maar lekker zo.

knuppeltje
21-04-11, 12:20
...homofundie..

Oeps, fundi is iets wat je kunt worden door je opvoeding, nou ja, door een groot gebrek daaraan dan toch. Ik vrees dat dat bij jou in hoge mate het geval is.

rbn
21-04-11, 12:20
Ah, ik snap je verwarring. Laat maar lekker zo.

en wat vind je eigenlijk van joden en zigeuners? ben je daar niet gecharmeerd van, net als hitler daar niet gecharmeerd van was?

rbn
21-04-11, 12:25
Oeps, fundi is iets wat je kunt worden door je opvoeding, nou ja, door een groot gebrek daaraan dan toch. Ik vrees dat dat bij jou in hoge mate het geval is.

fundamentalisme is altijd het gevolg van educatie/opvoeding in combinatie met iemands persoonlijkheid.. fundamentalisme is nu eenmaal niet aangeboren..
ben zelf trouwens geen homofundie hoor.. en nee, ben ook geen anti-homofundie..

mark61
21-04-11, 12:29
Ja, dat 'wonderen van de Koran' gedoe is een 1 op 1 kopie van de amerikaanse fundi's.

Maar ik denk wel dat -als dat niet al bestond- het wel zelf hadden uitgevonden. Het is denk ik een standaard gevolg van een religieuze samenleving die geconfronteerd wordt met wetenschap, technologie en de daarbij behorende scholing onder 'hun' jongeren.

Jazeker, je hebt gelijk, dat is die botsing traditionele samenleving meets wetenschap & technologie.

Max Stirner
21-04-11, 12:34
Jij ziet het verband niet, weet er niet half zoveel van af als ik, dus is het niet zo. Waarom moet je zo krampachtig ontkennen? Wat is je probleem?


Eh, ik heb geen zin meer in jouw onwetend gebabbel. Je wilt zo graag die moslims vreselijk vinden en in de VS is niks aan de hand. Goed joh.


tut tut tut ...

Ik denk gewoon dat de betreffende moslims zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen achterlijkheid.

Motivatie, zie vorige post.


(En dat je impliceert dat dit niet zo is, dat zij dus slechts in staat waren om dit te kopiëren van almachtige Westerlingen, is in feite heel kolonialistisch en paternalistisch ..... )

rbn
21-04-11, 13:17
Malaysian boot camp for "effeminate" schoolboys draws outrage

A Malaysian state's move to send 57 schoolboys with "effeminate tendencies" to a boot camp aimed at counselling them on masculine behaviour has angered rights groups in the Southeast Asian country.

The four-day camp, which ended on Thursday, included religious lectures, visiting local mosques and aerobics workouts.

"They have crossed the line...we are disgusted and offended that a child's feminine traits or behaviour is seen as being something that is evil and that should be purged," said Ivy Josiah, a child's rights campaigner and executive director of the Malaysian rights group, Women's Aid Organisation.

The schoolboys, aged 13 to 17 and living in the northeastern Malaysian state of Terengganu, were selected for the boot camp for displaying "some feminine characteristics", state education department director Razali Daud was quoted as saying in the New Straits Times newspaper on Tuesday.

The camp's establishment was prompted by what Razali said was a rising number of effeminate schoolboys in the state.

Homosexuality is a taboo subject that is rarely discussed in this mainly Muslim country and sex between males is an offence punishable under criminal law.

Razali subsequently told the newspaper on Thursday that the camp was a character-building programme and was not aimed at changing the students' sexual preference. He declined to comment when contacted by Reuters.

Senior state and federal education officials also refused to comment after the issue prompted widespread criticism.

"Corrective boot camps to 'fix' children and individuals must not be condoned because it violates the rights of people who are perceived as 'different'," a coalition of gender equality groups said a statement.

The country's Women, Family and Community Development Minister Shahrizat Abdul Jalil has called for such camps, of which this was the first known example in Malaysia, to be abolished.

reuters.com (http://www.reuters.com/article/2011/04/21/uk-malaysia-bootcamp-idUSLNE73K02B20110421)

rbn
21-04-11, 13:21
The four-day camp included religious lectures, visiting local mosques and aerobics workouts.


wat hoort hier niet thuis in dit rijtje? :vreemd:

Tomas
21-04-11, 13:23
wat hoort hier niet thuis in dit rijtje? :vreemd:

Geen idee, drie dingen die ik, als echte man, never nooit zou doen.

knuppeltje
21-04-11, 13:53
ben zelf trouwens geen homofundie hoor.. en nee, ben ook geen anti-homofundie..

Maar wel ontstellend verward volgens mij. Maar trek je het niet aan, zo zijn er zo veel.

rbn
21-04-11, 15:00
Maar wel ontstellend verward volgens mij. Maar trek je het niet aan, zo zijn er zo veel.

waarom zou ik ontstellend verward moeten zijn dat jij een homofundie bent?

knuppeltje
21-04-11, 15:11
waarom zou ik ontstellend verward moeten zijn dat jij een homofundie bent?

Nu dacht ik dat ik je een en ander goed had uitgelegd. Even leek je het ook te snappen, maar nu kom je weer met dat onzinnig woord aanzetten.
Je blijft dus ontstellend verward. Zolang je daar geen last van hebt hoef je je daar niet druk om te maken. Zoals ik al eerder zei, er zijn er zo wel meer en die leveren geen gevaar voor zichzelf of anderen op.

mark61
21-04-11, 15:13
this mainly Muslim country

Als fundi's maar lang genoeg drammen krijg je dit soort teksten.

mark61
21-04-11, 15:14
waarom zou ik ontstellend verward moeten zijn dat jij een homofundie bent?

Kunt u dat woord definiëren dat u net zelf bedacht heeft? Altijd lastig om uit te vinden wat jij nou weer met een woord bedoelt.

rbn
21-04-11, 15:42
Nu dacht ik dat ik je een en ander goed had uitgelegd. Even leek je het ook te snappen, maar nu kom je weer met dat onzinnig woord aanzetten.
Je blijft dus ontstellend verward. Zolang je daar geen last van hebt hoef je je daar niet druk om te maken. Zoals ik al eerder zei, er zijn er zo wel meer en die leveren geen gevaar voor zichzelf of anderen op.

aha, omdat jij denkt dat homofilie per definitie aangeboren is kan iemands standpunten over homofilie daarom niet fundamentalistisch zijn omdat fundametalisme voortkomt uit opvoeding en niet aangeboren is.. blijkbaar moet ik jou dan nadrukkelijk erop gaan wijzen dat ik het niet heb over jouw (al dan niet aangeboren) seksuele voorkeur voor mannen maar dat ik refereer naar de wijze waarop jij omgaat met andersdenkenden bij het onderwerp homofilie.. de denkbeelden die jij hebt over homofilie zijn niet aangeboren.. die heb je gaandeweg in de loop der jaren ontwikkelt.. over die denkbeelden stel ik dat je daarin fundamentalistisch bent omdat je stelselmatig mensen wegzet als totaal geschift wanneer ze niet jouw denkbeelden over homofilie delen.. dat is een dogmatisch/fundamentalistisch trekje van je waarbij je uitgaat dat jouw standpunt over homofilie de absolute waarheid is en elk afwijkend standpunt dan automatisch een geschift standpunt moet zijn in jouw optiek..
andermans standpunten iedere keer wegzetten als totaal geschift, wanneer ze niet overeenkomen met jouw standpunt, getuigt niet erg van een open mind.. met je gedrag voldoe je aan het profiel om een homofundie te zijn..

knuppeltje
21-04-11, 15:56
aha, omdat jij denkt dat homofilie per definitie aangeboren is

kan iemands standpunten over homofilie daarom niet fundamentalistisch zijn omdat fundametalisme voortkomt uit opvoeding

Tot zover klopt het weer.

Dat is dus juist weer weer wel, want inderdaad ontstaat fundamentalisme door opvoeding. Homoseksualiteit niet, dat is aangeboren. De omgeving speelt wat dat betreft daarin geen rol. Hetero seksuele ouders kunnen best homoseksuele kinderen hebben, en andersom ook. Ze hoeven daarvoor ook al niet met elkaar getrouwd te zijn. Wat dat betreft is er niets nieuws onder de zon.
Volgens mij is er jouw seksuele opvoeding niet veel gedaan als je er toch zo weinig van weet.

super ick
21-04-11, 15:57
over die denkbeelden stel ik dat je daarin fundamentalistisch bent omdat je stelselmatig mensen wegzet als totaal geschift wanneer ze niet jouw denkbeelden over homofilie delen.. dat is een dogmatisch/fundamentalistisch trekje van je waarbij je uitgaat dat jouw standpunt over homofilie de absolute waarheid is en elk afwijkend standpunt dan automatisch een geschift standpunt moet zijn in jouw optiek..
andermans standpunten iedere keer wegzetten als totaal geschift, wanneer ze niet overeenkomen met jouw standpunt, getuigt niet erg van een open mind.. met je gedrag voldoe je aan het profiel om een homofundie te zijn..

Laatste alinea ben ik volkomen met je eens.

Wat ik ook niet begrijp is dat je jezelf moet profileren met je sexuele geaardheid. Het heeft geen enkel nut of meerwaarde maar toch moet het, zelfs op een forum, bekend gemaakt gemaakt worden dat je homo bent. Waarom?

Eenmaal uit de kast moet het iedereen onder de neus gewreven worden. Ik vind het ziek gedrag, met je piemel in het poepgat van een andere man roeren. :kotsen:

knuppeltje
21-04-11, 16:02
Laatste alinea ben ik volkomen met je eens.


Achterlijk fundi's zijn het weer eens roerend met elkaar eens.

mark61
21-04-11, 16:03
Laatste alinea ben ik volkomen met je eens.

Dank je voor je verfrissende mening. Echt een aanwinst, na al je commentaar op andermans prikstijl, motivatie etc.

Zo zien we weer dat je, alle menschen werden brüder, een bepaald type mensen vindt aan weerszijden van de divide. Veel plezier verder met je nieuwe palingvriendje :hihi:

super ick
21-04-11, 16:13
Dank je voor je verfrissende mening. Echt een aanwinst, na al je commentaar op andermans prikstijl, motivatie etc.

Zo zien we weer dat je, alle menschen werden brüder, een bepaald type mensen vindt aan weerszijden van de divide. Veel plezier verder met je nieuwe palingvriendje :hihi:

Guttegut, moeten er direct weer Duitse woordjes in je reactie? Fascistische streken zijn dat.

Als Ait, of wie hij ook mag zijn, stelt dat Knuppeltje mensen die zijn dogmatische meningen over homofilie niet delen wegzet als achterlijk dan heeft hij gelijk. Jij doet precies hetzelfde overigens.

Eerlijkheid gebied te bekennen dat ik wel een beetje aan het pesten ben en het natuurlijk geen ziekte vind.
Maar ik vind, alleen het idee al van seksuele handelingen tussen twee mannen wel smerig.
Ik bef liever Erica Terpstra dan dat ik George Clooney een nat zoentje geef.

John2
21-04-11, 16:14
Veel plezier verder met je nieuwe palingvriendje :hihi:

Begrijp nu ook de term "Palingsound"

rbn
21-04-11, 16:16
Dat is dus juist weer weer wel, want inderdaad ontstaat fundamentalisme door opvoeding. Homoseksualiteit niet, dat is aangeboren.

nogmaals, ik heb het niet over je seksuele geaardheid maar over de wijze waarop je omgaat met standpunten die afwijken van jouw standpunten mbt homofilie.. de standpunten die je hebt over homofilie zijn niet aangeboren.. die heb je gaandeweg ontwikkelt en naar mijn mening ben je tijdens die ontwikkeling van die standpunten fundamentalistisch geworden.. die mening baseer ik op de wijze warop je alles en iedereen wegzet voor totaal geschift wanneer ze een afwijkend standpunt over homofilie verwoorden..
je bent dus naar mijn mening een homofundie vanwege je homostandpunten..



Volgens mij is er jouw seksuele opvoeding niet veel gedaan als je er toch zo weinig van weet.

ja natuurlijk, er moet wel iets aan mijn seksuele opvoeding hebben gemankeerd want ik heb een mening die niet overeenkomt met de jouwe..

John2
21-04-11, 16:16
Ik bef liever Erica Terpstra dan dat ik George Clooney een nat zoentje geef.

Uhhh, meen je dat echt Erica beffen...............

knuppeltje
21-04-11, 16:23
nogmaals, ik heb het niet over je seksuele geaardheid

de standpunten die je hebt over homofilie zijn niet aangeboren..

ja natuurlijk, er moet wel iets aan mijn seksuele opvoeding hebben gemankeerd want ik heb een mening die niet overeenkomt met de jouwe..

Ik ook niet, want dat gaat jou geen flikker aan.

Dat zeg juist ook al de hele tijd. Dat hangt er van af hoe fundamentalistisch je opvoeding is geweest.
Zie je wel hoe totaal verward je bent.

De mijne? Hele volksstammen normale mensen dus. Ok, hele volksstammen gekke reli-fundi's niet natuurlijk.

knuppeltje
21-04-11, 16:24
Uhhh, meen je dat echt Erica beffen...............

Van hem verbaast er me niets meer.

super ick
21-04-11, 16:28
Uhhh, meen je dat echt Erica beffen...............

Niet dat ik er op zit te wachten maar als ik ooit gedwongen zou worden een keus te maken......... Dan toch maar Erica.

super ick
21-04-11, 16:29
Van hem verbaast er me niets meer.

Alleen nog Hem met een hoofdletter H en ik ben helemaal tevreden.

John2
21-04-11, 16:29
Van hem verbaast er me niets meer.
Mij verbaast me eigenlijk helemaal niets meer op maroc.nl, althans daar ging ik vanuit, maar nu Erica beffen, ik ben geshockt.


:hihi:

super ick
21-04-11, 16:37
Mij verbaast me eigenlijk helemaal niets meer op maroc.nl, althans daar ging ik vanuit, maar nu Erica beffen, ik ben geshockt.


:hihi:

Het valt niet mee hier om er de humor een beetje in te houden.

En af en toe even lekker trappen en kietelen. En dan rustig achterover de reacties lezen. Amusant hoor!

Pizzaman
21-04-11, 16:42
Niet dat ik er op zit te wachten maar als ik ooit gedwongen zou worden een keus te maken......... Dan toch maar Erica.

't Is echt wel de dood of de gladiolen dan.
Hoe lang heb je de tijd om de keus te maken, ik zou rekken.... rekken...
(tot ik buiten de deur was en dan hard rennen).

Overigens, 't is wel een heel moelijke keus hoor.
Erica Terpstra... George Clooney....

Kijk als je zegt Erica Terpstra of Paul de Leeuw, geen twijfel mogelijk. :gniffel:

rbn
21-04-11, 16:51
Dat zeg juist ook al de hele tijd. Dat hangt er van af hoe fundamentalistisch je opvoeding is geweest.
Zie je wel hoe totaal verward je bent.

draaikont..


De mijne? Hele volksstammen normale mensen dus. Ok, hele volksstammen gekke reli-fundi's niet natuurlijk.

geen touw aan vast te knopen..

knuppeltje
21-04-11, 17:09
draaikont..

geen touw aan vast te knopen..

Oeps, en dat van iemand die er de ereprijs voor heeft verdiend.

Komt omdat je zo'n warhoofd bent.

knuppeltje
21-04-11, 17:10
Alleen nog Hem met een hoofdletter H en ik ben helemaal tevreden.

Zeikerd.

Hatert
21-04-11, 22:07
Kraanwater bezorgt mannen vrouwelijk lichaam

Steeds meer mannen krijgen een vrouwelijk lichaam. De typische peervorm, waarbij het vet zich concentreert op de heupen en dijen, ontstaat door hormonen die in kraanwater zitten.

Amerikaanse deskundigen waarschuwen voor dit effect. Het drinkwater bevat steeds vaker vrouwelijke hormonen. Experts brengen dit in verband met een verandering van de mannelijke lichaamsvorm.

Wetenschappers die de impact van hormonen bestuderen, voedingsdeskundigen en fitnessexperts hebben dit al eerder opgemerkt. Artsen zien dat mannen, die normaal gezien vet rond hun taille hebben, steeds meer vet op hun heupen en dijen krijgen. Dit komt deels door de vrouwelijke hormonen, die bepalen hoe de extra kilo's vet over het lichaam worden verdeeld.

Obesitas
'Deze hormonen, vreemde oestrogenen genaamd, zijn giftige stoffen en worden opgeslagen in vetcellen,' zegt specialist Ben Lauder-Dykes. Amerikaanse experts waarschuwen ook dat deze oestrogenen problemen in het metabolisme kunnen veroorzaken. Dit kan weer leiden tot obesitas.

Oorzaak: dagelijks gebruik chemische stoffen
Deze chemische stoffen komen in het drinkwater door dagelijks gebruik van shampoo, zeep, hormoonpillen, plastic flessen, schoonheidsproducten als gezichtscrème en nagellakremover en de anticonceptiepil. Eerdere onderzoeken toonden al aan dat deze stoffen van invloed zijn op de gezondheid van mannen. De stoffen verhogen het risico op prostaatkanker en kunnen mannen onvruchtbaar maken.



21/04/11 14u00

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/579938/2011/04/21/Kraanwater-bezorgt-mannen-vrouwelijk-lichaam.dhtml

(leen)
21-04-11, 23:07
Kraanwater bezorgt mannen vrouwelijk lichaam

Steeds meer mannen krijgen een vrouwelijk lichaam. De typische peervorm, waarbij het vet zich concentreert op de heupen en dijen, ontstaat door hormonen die in kraanwater zitten.

Amerikaanse deskundigen waarschuwen voor dit effect. Het drinkwater bevat steeds vaker vrouwelijke hormonen. Experts brengen dit in verband met een verandering van de mannelijke lichaamsvorm.

Wetenschappers die de impact van hormonen bestuderen, voedingsdeskundigen en fitnessexperts hebben dit al eerder opgemerkt. Artsen zien dat mannen, die normaal gezien vet rond hun taille hebben, steeds meer vet op hun heupen en dijen krijgen. Dit komt deels door de vrouwelijke hormonen, die bepalen hoe de extra kilo's vet over het lichaam worden verdeeld.

Obesitas
'Deze hormonen, vreemde oestrogenen genaamd, zijn giftige stoffen en worden opgeslagen in vetcellen,' zegt specialist Ben Lauder-Dykes. Amerikaanse experts waarschuwen ook dat deze oestrogenen problemen in het metabolisme kunnen veroorzaken. Dit kan weer leiden tot obesitas.

Oorzaak: dagelijks gebruik chemische stoffen
Deze chemische stoffen komen in het drinkwater door dagelijks gebruik van shampoo, zeep, hormoonpillen, plastic flessen, schoonheidsproducten als gezichtscrème en nagellakremover en de anticonceptiepil. Eerdere onderzoeken toonden al aan dat deze stoffen van invloed zijn op de gezondheid van mannen. De stoffen verhogen het risico op prostaatkanker en kunnen mannen onvruchtbaar maken.



21/04/11 14u00

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/579938/2011/04/21/Kraanwater-bezorgt-mannen-vrouwelijk-lichaam.dhtml

goh vroeger kreeg de bio-kip nog gewoon de schuld,
now we have bad behaving water:p

7eloua
21-04-11, 23:16
Ik vertoon vrouwelijk gedrag en heb ook een mening.

Hatert
21-04-11, 23:29
Ik vertoon vrouwelijk gedrag

Gelukkig wel :rolleyes:


en heb ook een mening.

Moet dat nou?

7eloua
21-04-11, 23:43
Gelukkig wel :rolleyes:

Ben er ook heel blij om, om het superieure wezen te zijn t.o.v. mannen.


Moet dat nou?

Ja, vrijheid van meningsuiting in dit land! :fplet:

mark61
22-04-11, 09:45
Ik vertoon vrouwelijk gedrag en heb ook een mening.

Je moet niet zoveel water drinken.

rbn
22-04-11, 11:36
Komt omdat je zo'n warhoofd bent.

van deze uitspraak van je raak ik inderdaad verward ja: "De mijne? Hele volksstammen normale mensen dus. Ok, hele volksstammen gekke reli-fundi's niet natuurlijk."
hopelijk voor jou was je dronken of stoned.. dan heb je teminste een excuus waarom je dit soort wartaal post..

mark61
22-04-11, 11:39
hopelijk voor jou was je dronken of stoned.. dan heb je teminste een excuus waarom je dit soort wartaal post..

Wat is jouw excuus?

super ick
22-04-11, 11:56
van deze uitspraak van je raak ik inderdaad verward ja: "De mijne? Hele volksstammen normale mensen dus. Ok, hele volksstammen gekke reli-fundi's niet natuurlijk."
hopelijk voor jou was je dronken of stoned.. dan heb je teminste een excuus waarom je dit soort wartaal post..

Alles wordt afgemeten naar de Nederlandse overtrokken manier waarop met homoseksualiteit om gegaan moet worden.

Langzamerhand is dat behoorlijk doorgeslagen. De drang om iedereen je seksuele voorkeur maar ongevraagd onder zijn neus te drukken. Figuren die zichzelf vrouwelijk gedrag aangemeten hebben en wie er wat van zegt krijgt te maken met valse nichten opmerkingen.

Veel homo's hebben ook een hekel aan dat gedrag. Het staat hun acceptatie meer in de weg dan dat het hun emancipatie bevorderd. De meeste gedragen zich namelijk niet anders omdat ze homo zijn. Die enkelen die dat wel doen neem ik ook absoluut niet serieus.

knuppeltje
22-04-11, 11:58
van deze uitspraak van je raak ik inderdaad verward ja:

Nu niet weer in de ontkenningsmodus overgaan. Je was altijd al een warhoofd. Daar hebben mijn uitspraken geen enkele rol in gespeeld. Ook de uitspraken van Super niet, ook al zijn die zo maf als Super zelf.

rbn
22-04-11, 12:31
Alles wordt afgemeten naar de Nederlandse overtrokken manier waarop met homoseksualiteit om gegaan moet worden.

Langzamerhand is dat behoorlijk doorgeslagen. De drang om iedereen je seksuele voorkeur maar ongevraagd onder zijn neus te drukken. Figuren die zichzelf vrouwelijk gedrag aangemeten hebben en wie er wat van zegt krijgt te maken met valse nichten opmerkingen.

Veel homo's hebben ook een hekel aan dat gedrag. Het staat hun acceptatie meer in de weg dan dat het hun emancipatie bevorderd. De meeste gedragen zich namelijk niet anders omdat ze homo zijn. Die enkelen die dat wel doen neem ik ook absoluut niet serieus.

het is doorgeslagen ja en kan me voorstellen dat veel homo's zelf ook een hekel hebben aan dat opgedrongen nichtengedrag.. types als paul de leeuw doen wat dat betreft meer kwaad dan goed.. over een paar maanden krijgen we de culminatie van dat nichtengedrag weer voor de kiezen tijdens de jaarlijkse homoparade van amsterdam.. het is in wezen een dieptepunt van de homo emanicpatie met homo's die zichzelf neerzetten als exentrieke clowns in carnavalskleding.. inplaats van gelijkwaardigheid na te streven willen zij zichzelf manifesteren als een apart soort mens dat ridicuul gedrag vertoont.. ga je ze echter zo behandelen dan word je uitgemaakt voor homofoob.. :confused:

rbn
22-04-11, 12:37
Nu niet weer in de ontkenningsmodus overgaan. Je was altijd al een warhoofd. Daar hebben mijn uitspraken geen enkele rol in gespeeld. Ook de uitspraken van Super niet, ook al zijn die zo maf als Super zelf.

opzich zou ik wel kunnen vragen of je mischien je eerdere uitspraak wilt toelichten maar zeker & vast weet je zelf niet eens meer wat je schreef.. laten we het er maar op houden dat je droned was..

knuppeltje
23-04-11, 10:34
laten we het er maar op houden dat je droned was..

Wablief?

John2
23-04-11, 10:47
Wat is jouw excuus?
Hij is leuk :hihi:

rbn
23-04-11, 13:08
Wablief?

droned: dronken & stoned

super ick
23-04-11, 13:58
Een Amerikaan die openlijk zegt ongelovig te zijn kan geen president worden.


Maar zijn leven loopt geen gevaar. Klein verschilletje maar toch het vermelden waard.

super ick
23-04-11, 14:00
droned: dronken & stoned

Stronken.

Pizzaman
23-04-11, 14:09
Smunk, in de engelse versie.

John2
23-04-11, 14:23
Smunk, in de engelse versie.
vroeger konden we ze nog gewoon junks noemen.

super ick
23-04-11, 16:09
vroeger konden we ze nog gewoon junks noemen.

Jaja dat waren nog eens tijden. Toen waren de mannen nog van ijzer en de schepen van hout.

Pizzaman
23-04-11, 16:17
Jaja dat waren nog eens tijden. Toen waren de mannen nog van ijzer en de schepen van hout.

Nu hebben we honkbalknuppels van aluminium. Echt, het werkt.

John2
23-04-11, 16:34
Jaja dat waren nog eens tijden. Toen waren de mannen nog van ijzer en de schepen van hout.


Nu hebben we honkbalknuppels van aluminium. Echt, het werkt.

En vrouwen van opblaasbaar plastic.

H.P.Pas
23-04-11, 17:28
Nu hebben we honkbalknuppels van aluminium. Echt, het werkt.

Ik geloof nooit, dat jij honkbal speelt.
Heb je een pitbull ?

Pizzaman
24-04-11, 14:45
Ik geloof nooit, dat jij honkbal speelt.
Heb je een pitbull ?

Pitbull? En dan het risico lopen dat Lucassen in m'n brievenbus komt zeiken? :hihi:
Nee hoor, die houdt mij niet bij. En ik hoef niet zo nodig iets uit te stralen.
Wanneer er ellende komt, dan merken ze het vanzelf wel. :ego:

J.Emhá
03-05-11, 08:55
http://www.iamboredr.com/thumbs/de8cea302d7c.jpg