PDA

Bekijk Volledige Versie : Met het warme weer komen jongeren meer op straat



Marsipulami
21-04-11, 13:24
http://www.deredactie.be/permalink/1.1007846

Fulanadetal
21-04-11, 13:38
http://www.deredactie.be/permalink/1.1007846

Volledig gerechtvaardigd. Bussen van het openbaar vervoer zijn een schunnig symbool van de gecorrumpeerde, seksistische en inherent gewelddadige K4 maatschappij, en kunnen niet hard genoeg worden aangepakt. Het lijkt me goed om de helden een clubhonk cadeau te doen. Verder moet de straat worden overdekt en verwarmd met terrasverwarming zodat ook met minder mooi weer de bussen comfortabel kunnen worden aangevallen.

Tomas
21-04-11, 13:40
Kutcatelanen.

7eloua
21-04-11, 18:19
Eerst werden ze toch hooligans genoemd ipv allochtonen?

ijsbergbeer
21-04-11, 20:29
Eerst werden ze toch hooligans genoemd ipv allochtonen?

Dat was , maar blijkbaar zijn er bepaalde groepen onder de hooligans die zich zelf nog flinker voor willen doen ; tja en als dat ,,toevallig,, allochtone
jongeren zijn dan is dat nog een nette benaming , ze hadden deze etterpuistjes ook bij hun overbekende naam kunnen noemen.

7eloua
21-04-11, 20:40
Dat was , maar blijkbaar zijn er bepaalde groepen onder de hooligans die zich zelf nog flinker voor willen doen ; tja en als dat ,,toevallig,, allochtone
jongeren zijn dan is dat nog een nette benaming , ze hadden deze etterpuistjes ook bij hun overbekende naam kunnen noemen.

Wat Tomas zei? :)

Kortman
21-04-11, 22:36
Wat Tomas zei? :)

Ja zijn speciaal ff overgekomen .
Catalanen zijn mensen afkomstig uit de Spaanse autonome regio's Catalonië en de Balearen en, deels, Valencia. Catalaans sprekende mensen in de Franse streek Roussillon worden vaak ook tot deze bevolkingsgroep gerekend. Het merendeel van de Catalanen, ruim 7 miljoen, woont in Catalonië.

Fulanadetal
21-04-11, 22:38
Wat ik me altijd afvraag bij zulke types (ook in onze buurt), hebben zou nou niks leukers te doen. Sporten, lezen, studeren, muziek maken. Wat heb je nou aan het slopen van een bus? Ik snap er echt niets van.

Kortman
21-04-11, 22:52
Wat ik me altijd afvraag bij zulke types (ook in onze buurt), hebben zou nou niks leukers te doen. Sporten, lezen, studeren, muziek maken. Wat heb je nou aan het slopen van een bus? Ik snap er echt niets van.

Slopen is nog zachtjes gezegd ze molesteren gewoon mensen, je zal er maar in de bus zitten !
Maar het ziin echt niet alleen allochtone jongeren , de autochtone (lieverdjes) zijn geen haar beter net wat jij zegt het zijn bepaalde types die onderling groepjes vormen om zoveel mogelijk te provoceren ,vernielen enz enz .

7eloua
21-04-11, 22:56
Slopen is nog zachtjes gezegd ze molesteren gewoon mensen, je zal er maar in de bus zitten !
Maar het ziin echt niet alleen allochtone jongeren , de autochtone (lieverdjes) zijn geen haar beter net wat jij zegt het zijn bepaalde types die onderling groepjes vormen om zoveel mogelijk te provoceren ,vernielen enz enz .

Spot-on.

Al denk ik dat bijv alcohol en de heersende sfeer en peer pressure ook mee kan spelen bij mensen die daar beïnvloedbaar door zijn.

Fulanadetal
22-04-11, 12:14
Spot-on.

Al denk ik dat bijv alcohol en de heersende sfeer en peer pressure ook mee kan spelen bij mensen die daar beïnvloedbaar door zijn.

Ik heb het altijd zo suf gevonden om te doen wat anderen doen. Zeker als het dom en duf en volkomen oninteressant is, zoals alcohol of drugs gebruiken of, onschuldiger, merkkleding dragen. Ik ga liever mijn eigen gangetje. Maar goed, veel mensen vinden het natuurlijk wel prettig om in een groep te functioneren en te voldoen aan de mores in die groep.

Ik bedenk me nu, een jongerenbende van autisten, dat zal je nooit zien.

mark61
22-04-11, 12:18
Wat ik me altijd afvraag bij zulke types (ook in onze buurt), hebben zou nou niks leukers te doen. Sporten, lezen, studeren, muziek maken. Wat heb je nou aan het slopen van een bus? Ik snap er echt niets van.

Die dingen zijn niet leuk. Om te beginnen moet je je dan inspannen, vooral het geestelijke gedeelte ervan is erg vermoeiend. Verder is het waarschijnlijk het vertier van de vijand. De ouders, de burgerlijken, de maatschappij.

Kweenie. Nooit begrepen.

Misschien is het een heel vroeg gevormd minderwaardigheidscomplex. Toen het niet goed ging op de lagere school. Ik kan me voorstellen dat je dan gefrustreerd raakt en het gevoel krijgt dat je nergens goed voor bent.

Gek dat daar geen onderzoek naar gedaan wordt. Of misschien ook wel.

Pizzaman
22-04-11, 12:21
Ik bedenk me nu, een jongerenbende van autisten, dat zal je nooit zien.

Ik heb ook zelden of nooit een bende vrouwen gezien die rovend, verkrachtend en plunderend door het land trokken.
Alle zwamverhalen over 'amazones' ten spijt.

Volgens mij is het toch echt iets van mannen, die onder invloed van gezamenlijk uitdampende hormonen,
het stadium van de Neanderthaler herintroduceren.