PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden is dood.....



Pagina's : [1] 2

Joesoef
02-05-11, 05:53
Net op CNN mededeling van Obama dat Bin Laden in Pakistan is doodgeschoten tijdens een vuurgevecht.
Gepost via http://m.maroc.nl

Karin.N
02-05-11, 07:27
Z'n gedachtegoed zal voortleven........ik denk dus niet dat er veel verandert.

mark61
02-05-11, 07:57
Tsja.

Soldim
02-05-11, 07:58
Tsja.

Wie gaan ze nu de schuld geven van problemen?

mark61
02-05-11, 08:08
Wie gaan ze nu de schuld geven van problemen?

Allechtone zat nog hoor.

super ick
02-05-11, 08:46
Het is net als met Joran, zonder lijk geen bewijs........

Net beelden gezien van Al-Jazeera. Daar heerste echt een grafstemming zeg! Wist niet wat ik zag.

Joelende leeghoofden voor het witte huis op CNN.

Het zou wel extreem achterdochtig zijn maar ik vind het hard to believe.
Miljoenen op zijn hoofd en zwaar nierpatient in een derde wereldland dus sterk afhankelijk van speciale medicatie. Ex-CIA agent.
Daarnaast personificatie van het kwaad voor de westerse man in de straat, dus uitermate nuttig.

Het effect was uitgewerkt en 'ze' hebben hem gewoon weggedaan.

mark61
02-05-11, 08:52
Net beelden gezien van Al-Jazeera. Daar heerste echt een grafstemming zeg!

Waar bleek dat uit?

Fulanadetal
02-05-11, 09:29
Want wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard omkomen. (Matteüs. 26:52)
Maar ja daar geloofde hij natuurlijk niet in.

Jammer dat hij niet berecht wordt.

En ongetwijfeld leeft hij voort, net als Elvis.

mark61
02-05-11, 09:40
Een eerlijk proces had ie nooit gekregen.

De VS is moreel failliet met zijn Gitmoprocessen.

Mark
02-05-11, 09:44
Wederom een glorieuze overwinning voor de superieure K4!
Zo zie je maar weer dat niemand de geopolitiek en of de olie winning van de K4 zal blokkeren, je wordt vernietigd als je het probeert!
Dus accepteer de hegemonie van de K4 en leef in vrede :)

Nu die Kaddafi nog!

Olive Yao
02-05-11, 09:45
Nu de Bush junta nog.

knuppeltje
02-05-11, 09:49
Nu de Bush junta nog.

Die zie ik toch liever in Den Haag.

John2
02-05-11, 10:07
Eindelijk, zo blijkt maar weer dat niemand zijn straf kan ontlopen, gefeliciteerd Obama met dit succes, maar waarom de zee bevuilen met zijn lijk?

mark61
02-05-11, 10:09
Eindelijk, zo blijkt maar weer dat niemand zijn straf kan ontlopen, gefeliciteerd Obama met dit succes, maar waarom de zee bevuilen met zijn lijk?

Straf krijg je na een proces.

Dit is een executie / mafiamoord.

Imbeciel.

Fulanadetal
02-05-11, 10:12
Volgens de officiële lezing was het een vuurgevecht.

John2
02-05-11, 10:15
Straf krijg je na een proces.

Dit is een executie / mafiamoord.

Imbeciel.

Nee Mark mongool, hij is al berecht en veroordeeld, dit is gerechtigheid voor duizenden onschuldige slachtoffers.
Niks Mafia niks moord niks executie, gewoon afgemaakt als een laffe hond en gevoerd aan de vissen.:fpuh:

John2
02-05-11, 10:16
Volgens de officiële lezing was het een vuurgevecht.
Klopt hij en vier anderen waaronder een vrouw verzette zich en hij zou hierbij door het hoofd zijn geschoten.

John2
02-05-11, 10:26
Afghanistan 'relieved' over bin Laden death

Last Updated: May 2, 2011

KABUL, Afghanistan // After a decade-long hunt for the world’s most famous terrorist ended Sunday, Afghan officials who have lived most intimately with the fight against terrorism expressed relief that the long wait for Osama bin Laden’s killing was over at last.

“We thought this would never end, but finally there is a result,” said Mohammad Umer Daudzai, the former chief of staff to President Hamid Karzai who is Afghanistan’s incoming ambassador to Pakistan.

President Obama gave a late-night address on Sunday at the White House about the operation that killed the al Qa'eda leader, whose mere existence provided a rallying point for Islamic fighters across the region.

“It’s wonderful. It’s great news,” said Mahmoud Karzai, the Afghan president’s brother. “He’s been one of the key enemies of humanity, civilisation, and it’s really been a major problem for the human race.”

But two other reactions followed quickly in Afghanistan: shock about reports that bin Laden had been living in a mansion in Abbottabad, north of the Pakistani capital of Islamabad, and resignation that violence was likely to continue.

“I was thinking he died of natural causes or he was killed somewhere in a remote area,” said Mahmoud Karzai, who was watching news reports of the death from his Kabul home.

For years, the prevailing wisdom was that bin Laden was probably hiding in the tribal regions of Pakistan, the remote and inhospitable swath of borderland with Afghanistan, surrounded by fiercely loyal guards. But the revelation of his comfortable hideout raised immediate questions about the role the Pakistani government may have played in protecting him.

Despite the huge symbolic victory of bin Laden’s killing, in this war-weary region no one expected any immediate cessation of violence. In Afghanistan, the Taliban has long carried the mantle of the war against western armies, vastly outnumbering the al Qa'eda fighters in either Pakistan or Afghanistan.

“This may not put an end to violence,” Daudzai said from Islamabad. “Al Qa'eda has many splinter groups. He was the founder but not the manager.”

Fulanadetal
02-05-11, 10:35
Hij had wel een mooi plekje uitgezocht zeg. Bos, meertjes, bergen, mooi pand.
Ik had een heel ander beeld. Dat hij stoer door onherbergzame oorden trok met een kleine groep getrouwen.

mark61
02-05-11, 10:39
Nee Mark mongool, hij is al berecht en veroordeeld,

Ongelooflijke imbeciel.

Gaat ie 'terugschelden' :hihi:

Jij bent hier de imbeciel, Bin Laden is niet berecht en veroordeeld. Waar en door wie?

Je moet nou es een keer ophouden met je imbeciele en kwaadaardige leugens, stuk onbenul.

John2
02-05-11, 10:39
Hij had wel een mooi plekje uitgezocht zeg. Bos, meertjes, bergen, mooi pand.
Ik had een heel ander beeld. Dat hij stoer door onherbergzame oorden trok met een kleine groep getrouwen.

Moh ik weet wel mooiere plekjes dan het noorden van pakistan. :melig2:

Fulanadetal
02-05-11, 10:41
Ik niet, maar ik ben niet zo bereisd. Het is in ieder geval geen kamperen rond een houtvuurtje in een grot bij Tora Borah ofzo.

Fulanadetal
02-05-11, 10:43
Ja ik vind die foto ook niet zo nodig, ook niet met zo'n commentaar. Een link volstaat.

John2
02-05-11, 10:44
Ongelooflijke imbeciel.

Gaat ie 'terugschelden' :hihi:

Jij bent hier de imbeciel, Bin Laden is niet berecht en veroordeeld. Waar en door wie?

Je moet nou es een keer ophouden met je imbeciele en kwaadaardige leugens, stuk onbenul.

Op moment van aanhouding is hij berecht en veroordeeld door zichzelf te verdedigen.
Ik persoonlijk had hem liever zien wegrotten.

IbnRushd
02-05-11, 10:45
Nu Bin Laden dood is zullen we vast nooit de waarheid te weten krijgen: wie daadwerkelijk achter de aanslagen van 9/11 zaten. Jammer.

mark61
02-05-11, 10:45
Op moment van aanhouding is hij berecht en veroordeeld door zichzelf te verdedigen.

Imbeciel. Houd je achterlijke kop.

Hoe oud ben jij nou? In de vijftig toch? Hoe kom je er dan bij als een 6-jarige te brabbelen? Heb je een hersenbeschadiging?

John2
02-05-11, 10:47
Imbeciel. Houd je achterlijke kop.

Hoe oud ben jij nou? In de vijftig toch? Hoe kom je er dan bij als een 6-jarige te brabbelen? Heb je een hersenbeschadiging?
Hoe harder jij scheldt hoe meer plezier ik heb mongool!!!:fpuh:

IbnRushd
02-05-11, 10:48
Op moment van aanhouding is hij berecht en veroordeeld door zichzelf te verdedigen.
Ik persoonlijk had hem liever zien wegrotten.

De moslims in Guantanamo Bay kregen en krijgen geen eerlijk proces. Ze worden wel gemarteld tot ze bekennen.

John2
02-05-11, 10:48
Nu Bin Laden dood is zullen vast nooit de waarheid weten wie daadwerkelijk achter de aanslagen van 9/11 zat. Jammer.

Bekijk nog eens met weemoed het filmpje zou ik zeggen, waar hij de aanslag opeiste.

knuppeltje
02-05-11, 10:49
Nu Bin Laden dood is zullen vast nooit de waarheid weten wie daadwerkelijk achter de aanslagen van 9/11 zat. Jammer.

Hoe dan ook, hij had veel beter naar Den Haag gebracht kunnen worden.

John2
02-05-11, 10:50
De moslims in Guantanamo Bay kregen en krijgen geen eerlijk proces. Ze worden wel gemarteld tot ze bekennen.

Dagelijks krijgen honderden moslims in een normale gevangenis in Iran en omstreken geen eerlijk proces en worden ze gedood.

IbnRushd
02-05-11, 10:50
Bekijk nog eens met weemoed het filmpje zou ik zeggen, waar hij de aanslag opeiste.

Welk filmpje?

Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.

knuppeltje
02-05-11, 10:51
Bekijk nog eens met weemoed...

Soms ben je echt walchelijk. Nou ja, soms?

IbnRushd
02-05-11, 10:51
Dagelijks krijgen honderden moslims in een normale gevangenis in Iran en omstreken geen eerlijk proces en worden ze gedood.

Dus je bent er mee eens dat Amerika niet aan eerlijke berechting doet?

Tomas
02-05-11, 10:52
Bekijk nog eens met weemoed het filmpje zou ik zeggen, waar hij de aanslag opeiste.


Kan je weer lang googlen. Vraag maar vast of ze dat zelf willen doen.

Magoed, ik denk wel dat dit de enige optie was. Een eerlijke rechtzaak tegen OBL zou wel een een heel onbevredigend resultaat kunnen opleveren. En een oneerlijk proces ook.

Was wel echt verbaasd dat ik dit nog zou meemaken. Leek een beetje dat OBL vergeten was. Of ie allang niet meer bestond. De oorlogen gingen in ieder geval al heel lang niet meer om Al Qaida en z'n kopstukken.

knuppeltje
02-05-11, 10:52
Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.

Dat is nog geen bewijs.

Tomas
02-05-11, 10:52
Welk filmpje?

Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.


Ach jij kan ook lang zoeken. Net zo'n fantast.

IbnRushd
02-05-11, 10:53
Ach jij kan ook lang zoeken. Net zo'n fantast.

Zoeken naar wat?

Max Stirner
02-05-11, 10:54
Straf krijg je na een proces.

Dit is een executie / mafiamoord.

Imbeciel.


Beetje gratuit.


Hoeveel soldaten (met gezinnen) had je willen opofferen om deze man levend te arresteren ?

Hoeveel potentiële gijzelingsacties had je willen accepteren van millitanten overal ter wereld die de vrijlating van Osama zouden willen afdwingen ?

IbnRushd
02-05-11, 10:57
Beetje gratuit.


Hoeveel soldaten (met gezinnen) had je willen opofferen om deze man levend te arresteren ?

Hoeveel potentiële gijzelingsacties had je willen accepteren van millitanten overal ter wereld die de vrijlating van Osama zouden willen afdwingen ?

Wat een excuus. Vermoord die man maar, want zijn aanhangers zullen mensen gijzelen voor zijn vrijlating. En vermoord die man ook maar en hij ook. De waarheid interesseert je vast niet.

Fulanadetal
02-05-11, 11:01
Welk filmpje?

Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.

http://www.youtube.com/watch?v=qloshSGAJ1s

mark61
02-05-11, 11:03
Beetje gratuit.

Hoeveel soldaten (met gezinnen) had je willen opofferen om deze man levend te arresteren ?

Hoeveel potentiële gijzelingsacties had je willen accepteren van millitanten overal ter wereld die de vrijlating van Osama zouden willen afdwingen ?

Het ging mij erom dat de VS e.a. de mond volhebben van mensenrechten en the rule of law en wat al niet. In werkelijkheid hebben ze daar schijt aan. Gitmo en de Gitmoprocessen zijn een aanfluiting van het recht.

Er was een vuurgevecht, ws., verder weten we niet wat er gebeurd is. Of ie geëxecuteerd is interesseert me niet eens.

Hoeveel wraakacties denk je dat er gaan komen?

Ze hebben het overigens wel geprobeerd, anders hadden ze gewoon een drone met een bom gestuurd.

Het is hoogst uitzonderlijk dat Amerikaanse soldaten midden in Pakistan een actie uitvoeren. Dat gaat weer enorme fallout voor de Pakistaanse regering hebben. Pakistan is dus geen soeverein land meer; Amerikanen trekken ongestraft moordend door het land.

Let wel: OBL is nooit meer dan vagelijk verdacht geweest van betrokkenheid bij 9/11. Er is GEEN ENKEL BEWIJS, en het is ook zo oninteressant.

Contrary tot wat steeds beweerd werd heb je helemaal geen rijke, goed geoutilleerde superorganisatie nodig om een paar vlieglessen te nemen, en vervolgens een ticket te kopen voor een binnenlandse vlucht.

Allemaal hysterische symboolpolitiek, van beide zijden.

mark61
02-05-11, 11:04
Hoe harder jij scheldt hoe meer plezier ik heb mongool!!!:fpuh:

Je bent dan ook imbeciel.

Houd op het edele volk der Mongolen te beledigen.

mark61
02-05-11, 11:06
Dagelijks krijgen honderden moslims in een normale gevangenis in Iran en omstreken geen eerlijk proces en worden ze gedood.

Imbeciel.

Je vergelijkt de VS met Iran :hihi:

John2
02-05-11, 11:06
Welk filmpje?
Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.
Waarin hij verklaarde dat hij Amerika zelfs kon raken in het hart en deze aanslagen op eisten.
Filmpje is trouwens te zien op de diverse journaals.


Soms ben je echt walchelijk. Nou ja, soms?
Voor zulke figuren als Bin Laden kan ik zeer walchelijk zijn.


Dus je bent er mee eens dat Amerika niet aan eerlijke berechting doet?
Nee, de personen die daar zitten zijn daar niet voor niets, en om mensenlevens te redden is elke vorm van verhoor toegestaan.


=Tomas;4676833]Kan je weer lang googlen. Vraag maar vast of ze dat zelf willen doen.
Nee hoor alleen even tv aanzetten :hihi:


Magoed, ik denk wel dat dit de enige optie was. Een eerlijke rechtzaak tegen OBL zou wel een een heel onbevredigend resultaat kunnen opleveren. En een oneerlijk proces ook.
Was wel echt verbaasd dat ik dit nog zou meemaken. Leek een beetje dat OBL vergeten was. Of ie allang niet meer bestond. De oorlogen gingen in ieder geval al heel lang niet meer om Al Qaida en z'n kopstukken.
Bij gevangen neming zou het alleen maar meer doden kosten door aanslagen en eisen om vrijlating.

John2
02-05-11, 11:07
Imbeciel.

Je vergelijkt de VS met Iran :hihi:

Zit er dan veel verschil? Mongool!!! :fpuh:

mark61
02-05-11, 11:07
Magoed, ik denk wel dat dit de enige optie was. Een eerlijke rechtzaak tegen OBL zou wel een een heel onbevredigend resultaat kunnen opleveren. En een oneerlijk proces ook.

Was wel echt verbaasd dat ik dit nog zou meemaken. Leek een beetje dat OBL vergeten was. Of ie allang niet meer bestond. De oorlogen gingen in ieder geval al heel lang niet meer om Al Qaida en z'n kopstukken.

Voor mij zou een eerlijk proces heel bevredigend zijn. Hoezo vind jij dat onbevredigend? Jij bent er nu al van overtuigd dat hij schuldig is?

Wat moet iedereen toch van die joker? Tis echt Amerikaans, je moet een idool hebben, een mythische leider. Terwijl elke gek in zijn eentje aanslagen kan plegen.

knuppeltje
02-05-11, 11:08
Voor zulke figuren als Bin Laden kan ik zeer walchelijk zijn.

Dat zal wel, maar dit keer was je het tegen Ibn.

mark61
02-05-11, 11:08
Zit er dan veel verschil? Mongool!!! :fpuh:

Huh? Jij was toch Amerikavriend, door dik en dun?

Je bralt maar wat om niet volledig te hoeven afgaan. Maar dat doe je toch elke keer al.

Max Stirner
02-05-11, 11:10
Wat een excuus. Vermoord die man maar, want zijn aanhangers zullen mensen gijzelen voor zijn vrijlating. En vermoord die man ook maar en hij ook. De waarheid interesseert je vast niet.


Ja.

Vind het leven van soldaten en potentiële gijzelingsslachtoffers namelijk belangrijker, al was het slechts om de aantallen.


(Voordeel is bovendien dat ook jij je ideaalbeeld van Osama als onschuldige en door de duivelse k4 vermoordde islamitische held kan bewaren).

Tomas
02-05-11, 11:12
Voor mij zou een eerlijk proces heel bevredigend zijn. Hoezo vind jij dat onbevredigend? Jij bent er nu al van overtuigd dat hij schuldig is?

Dat laatste maakt niet uit. Ik heb het over de Amerikanen. Met het bewijs dat er voor handen is, is het lastig om die wraakgevoelens te bevredigen. Ook al kan aangetoond worden dat alle video-tjes autentiek zijn, zijn betrokkenheid blijft altijd onduidelijk. Daarom wordt ie ook meestal spiritueel leider, of inspirator genoemd.

Voor mij persoonlijk, als al die videotjes autentiek zijn, is dit ook het beste. Geen gezeik meer. Over. Klaar. Op naar een eindoplossing.

mark61
02-05-11, 11:13
Ja.

Vind het leven van soldaten en potentiële gijzelingsslachtoffers namelijk belangrijker, al was het slechts om de aantallen.

(Voordeel is bovendien dat ook jij je ideaalbeeld van Osama als onschuldige en door de duivelse k4 vermoordde islamitische held kan bewaren).

Dat adviseer jij ook in geval van Colombiaanse drugsbarons?

Potentiële gijzelingsslachtoffers...je zuigt het volledig uit je duim. Levendige fantasie.

Tis duidelijk dat ze hem levend in handen probeerden te krijgen, maar er, zoals gewoonlijk met Amerikanen, te stom voor waren.

Amerikanen. Altijd overkill aan dom geweld. Oliedom.

Verder fantaseer je weer over andermans ideeën. Slaat dat 'ook' op mij? Dwaas.

mark61
02-05-11, 11:15
Dat laatste maakt niet uit. Ik heb het over de Amerikanen. Met het bewijs dat er voor handen is, is het lastig om die wraakgevoelens te bevredigen. Ook al kan aangetoond worden dat alle video-tjes autentiek zijn, zijn betrokkenheid blijft altijd onduidelijk. Daarom wordt ie ook meestal spiritueel leider, of inspirator genoemd.

Voor mij persoonlijk, als al die videotjes autentiek zijn, is dit ook het beste. Geen gezeik meer. Over. Klaar. Op naar een eindoplossing.

Ja maar waarom zouden Amerikaanse wraakgevoelens bevredigd moeten worden? Omdat ze dan ophouden met zieken? Hmm misschien heb je wel gelijk, er gaan nu meteen al stemmen op om snel Afghanistan te verlaten.

Oh ik zit er verder niet mee. Hoewel het nog beter was geweest als niemand ooit meer wat van hem vernomen had.

Wat is eindoplossing? Voor wat?

Tomas
02-05-11, 11:18
Wat is eindoplossing? Voor wat?

Nou wat je zelf al zegt: Afghanistan en Iraq met rust laten. 't meest 'ironische' vind ik nog wel dat de saoedier uiteindelijk 'gepakt' is in Islamabad.

Eke
02-05-11, 11:20
Want wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard omkomen. (Matteüs. 26:52)
Maar ja daar geloofde hij natuurlijk niet in.

.


De prijs van geweld gebruiken in deze tijd is dat er (vele) onschuldige slachtoffers vallen .De prijs van geweld is dat het vaak nieuw geweld oproept.

Dan kun je op zich idealistisch zijn en opkomen voor de armsten van de armen, maar het werkt niet. Niet op de manier van bloedvergieten.

Veroordeel ik dan ook gewelddadig verzet tegen onderdrukkende regimes ? Als je als vreedzame protesteerder wordt beschoten ? Wordt gevangen gezet en gemarteld ?

Nou ja, geweld alleen maar in hoogstnoodzakelijke situaties....oplossen van zwaarmisdadige situaties..zelfverdediging.


Binladen heeft gegokt op zwaar geweld, als antwoord op armoede en onderdrukking. Maar er is heel veel bloed vergoten.In het Oosten, in het Westen, in het Zuiden .Er zijn veel spanningen versterkt.


En-zonder hem- komt de onderdrukte Arabische mens zelf in opstand..zie naar de opstanden vanaf februari 2011.

Tomas
02-05-11, 11:21
Binladen heeft gegokt op zwaar geweld, als antwoord op armoede en onderdrukking.

Wat een gefantaseer toch allemaal.

Max Stirner
02-05-11, 11:22
Het ging mij erom dat de VS e.a. de mond volhebben van mensenrechten en the rule of law en wat al niet. In werkelijkheid hebben ze daar schijt aan. Gitmo en de Gitmoprocessen zijn een aanfluiting van het recht.

Er was een vuurgevecht, ws., verder weten we niet wat er gebeurd is. Of ie geëxecuteerd is interesseert me niet eens.

Hoeveel wraakacties denk je dat er gaan komen?

Ze hebben het overigens wel geprobeerd, anders hadden ze gewoon een drone met een bom gestuurd.

Het is hoogst uitzonderlijk dat Amerikaanse soldaten midden in Pakistan een actie uitvoeren. Dat gaat weer enorme fallout voor de Pakistaanse regering hebben. Pakistan is dus geen soeverein land meer; Amerikanen trekken ongestraft moordend door het land.

Let wel: OBL is nooit meer dan vagelijk verdacht geweest van betrokkenheid bij 9/11. Er is GEEN ENKEL BEWIJS, en het is ook zo oninteressant.

Contrary tot wat steeds beweerd werd heb je helemaal geen rijke, goed geoutilleerde superorganisatie nodig om een paar vlieglessen te nemen, en vervolgens een ticket te kopen voor een binnenlandse vlucht.

Allemaal hysterische symboolpolitiek, van beide zijden.


Deel je anti-Amerikanisme niet. En je bent te idealistisch, op het wereldvreemde af.


(Geloof ook niet dat er nu nog veel mensen in Guantanamo zitten, die volstrekt onschuldig en liev zijn .... ook al verdient het allemaal zeker geen schoonheidsprijs en het is heel slecht voor het imago van de VS .... overigens zijn er talloze vrijgelatenen, die vrijwel direct weer begonnen zijn met terroristische activiteiten - das de andere kant van het verhaal)


Wat de VS nu met OBL hebben gedaan, had ieder zichzelf respecterend land gedaan - en dat Pakistan een bananenrepubliek is, is toch vooral hun eigen schuld.


(overigens heeft OBL nooit erg zijn best gedaan om de 911-verdenkingen te ontkennen .... to put it mildly)

IbnRushd
02-05-11, 11:24
Ja.

Vind het leven van soldaten en potentiële gijzelingsslachtoffers namelijk belangrijker, al was het slechts om de aantallen.


(Voordeel is bovendien dat ook jij je ideaalbeeld van Osama als onschuldige en door de duivelse k4 vermoordde islamitische held kan bewaren).

Dat is een speculatie. Je denkt dat Bin Ladens troepen mensen gijzelen. Zij weten wel beter. Amerikaanse regering gaat nooit op zulke dreigementen in. Zij weten dat ook, en jij stiekem ook.

Voorts weten trouwe volgelingen van Bin Laden dat 'martelaar' sterven beter is dan 'vrijlating'.

Anyhow, tis naar alle waarschijnlijkheid onzin dat zij aan gijzelingspraktijken gaan doen. Tis nooit eerder gebeurd, terwijl in Guantánamo Bay vol met moslims zitten.

Ik heb geen ideaalbeeld, wel een neutrale. Dat kunnen we in ieder geval niet van jou zeggen. Jij zou de heksenjacht ook goedkeuren. Zo'n type ben je wel.

mark61
02-05-11, 11:26
Nou wat je zelf al zegt: Afghanistan en Iraq met rust laten. 't meest 'ironische' vind ik nog wel dat de saoedier uiteindelijk 'gepakt' is in Islamabad.

Oh OK. Nee dan kan ik je prima volgen.

Ja, ik ook. Hebben ze daar een half land voor overhoop gehaald.

Tomas
02-05-11, 11:27
Oh OK. Nee dan kan ik je prima volgen.

Ja, ik ook. Hebben ze daar een half land voor overhoop gehaald.


Eh.. Twee hele landen. Twee andere landen.

Max Stirner
02-05-11, 11:30
Dat adviseer jij ook in geval van Colombiaanse drugsbarons?

Potentiële gijzelingsslachtoffers...je zuigt het volledig uit je duim. Levendige fantasie.

Tis duidelijk dat ze hem levend in handen probeerden te krijgen, maar er, zoals gewoonlijk met Amerikanen, te stom voor waren.

Amerikanen. Altijd overkill aan dom geweld. Oliedom.

Verder fantaseer je weer over andermans ideeën. Slaat dat 'ook' op mij? Dwaas.


OK, das ook een mening.


Tsja. Wat dacht je zelf ? Tip: Het was een reactie op Ibn.

mark61
02-05-11, 11:32
Deel je anti-Amerikanisme niet. En je bent te idealistisch, op het wereldvreemde af.

(Geloof ook niet dat er nu nog veel mensen in Guantanamo zitten, die volstrekt onschuldig en liev zijn .... ook al verdient het allemaal zeker geen schoonheidsprijs en het is heel slecht voor het imago van de VS .... overigens zijn er talloze vrijgelatenen, die vrijwel direct weer begonnen zijn met terroristische activiteiten - das de andere kant van het verhaal)

Wat de VS nu met OBL hebben gedaan, had ieder zichzelf respecterend land gedaan - en dat Pakistan een bananenrepubliek is, is toch vooral hun eigen schuld.

(overigens heeft OBL nooit erg zijn best gedaan om de 911-verdenkingen te ontkennen .... to put it mildly)

Anti-amerikanisme? Ik constateer feiten. Lul toch niet zo uit de hoogte. Jij bent dol op Amerika, zeg dat dan, en ga niet lopen speculeren over wat ik zou vinden.

Ik ben niet idealistisch, ik breng je nu weer in herinnering dat de Amerikanen om het hardst schreeuwen dat ze voor rechtvaardigheid en democratie en wat niet al staan. Obama vannacht nog.

Hou op met je achterbakse paling-in-emmer-snotgeintjes.

Vrijwel alle Gitmo's zijn onschuldig, en anders kon hun schuld nooit worden aangetoond. Zelfs niet in dat belachelijke Sovjetsysteem dat zogenaamd voor 'rechtvaardige rechtspraak' doorgaat.

Talloze? Noem er eens één? Je lult maar wat. De Amerikanen zijn helemaal niet in staat de schuldigen te pakken, dus pakken ze de sukkelaars. Zoals altijd.

Je draait alles om, om maar de aandacht weg te halen bij Amerika. Je bent niet serieus te nemen.

mark61
02-05-11, 11:32
OK, das ook een mening.

Tsja. Wat dacht je zelf ? Tip: Het was een reactie op Ibn.

Nee. Ik kom met feiten. Jij komt met gelul.

mark61
02-05-11, 11:33
Eh.. Twee hele landen. Twee andere landen.

Ik wou het beperkt houden :)

Max Stirner
02-05-11, 11:34
Binladen heeft gegokt op zwaar geweld, als antwoord op armoede en onderdrukking.

.


Nee.

Hij streed tegen de ongelovige honden, op basis van de heilige geschriften.

Tomas
02-05-11, 11:35
Ik wou het beperkt houden. 3 landen, zou je ook kunnen zeggen.


Met Pakistan hebben ze nooit de oorlog verklaard. Laat staan Saoedi Arabie waar de meeste kopstukken, en anders wel het geld vandaan komen. Nee, twee sneue landen daartussen die weinig tot geen vriendjes hadden.

Eke
02-05-11, 11:38
Nu Bin Laden dood is zullen we vast nooit de waarheid te weten krijgen: wie daadwerkelijk achter de aanslagen van 9/11 zaten. Jammer.

Bestaan er authentieke fimpjes waarop Bin Laden zich distantieert van de aanslagen van 9/11, IbnRushd ? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Max Stirner
02-05-11, 11:40
Anti-amerikanisme? Ik constateer feiten. Lul toch niet zo uit de hoogte. Jij bent dol op Amerika, zeg dat dan, en ga niet lopen speculeren over wat ik zou vinden.

Ik ben niet idealistisch, ik breng je nu weer in herinnering dat de Amerikanen om het hardst schreeuwen dat ze voor rechtvaardigheid en democratie en wat niet al staan. Obama vannacht nog.

Hou op met je achterbakse paling-in-emmer-snotgeintjes.

Vrijwel alle Gitmo's zijn onschuldig, en anders kon hun schuld nooit worden aangetoond. Zelfs niet in dat belachelijke Sovjetsysteem dat zogenaamd voor 'rechtvaardige rechtspraak' doorgaat.

Talloze? Noem er eens één? Je lult maar wat. De Amerikanen zijn helemaal niet in staat de schuldigen te pakken, dus pakken ze de sukkelaars. Zoals altijd.

Je draait alles om, om maar de aandacht weg te halen bij Amerika. Je bent niet serieus te nemen.



En nog lui ook:


http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3884/WikiLeaks/article/detail/1880025/2011/04/25/Tientallen-gevaarlijke-gevangenen-Guantanamo-vrijgelaten.dhtml

De Verenigde Staten hebben tientallen gevangenen van detentiekamp Guantánamo Bay, die werden gezien als een groot risico voor de veiligheid, vrijgelaten. Dat blijkt uit geheime documenten van de onthullingssite WikiLeaks.

Een van de gevaarlijke ex-gevangenen is Abu Sufian bin Qumu, tegenwoordig een kopstuk van de opstand in Libië. Zes jaar lang zat hij vast in Guantanamo Bay. Volgens de Amerikaanse publieke omroep NPR volgde hij trainingskampen bij terreurnetwerk al-Qaeda, vocht hij met de Taliban tegen de Sovjet-Unie en was hij chauffeur van terreurleider Osama bin Laden toen die in Sudan woonde.


http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2765

VS, mei 2009

Volgens een nog niet officieel vrijgegeven rapport van het ministerie van defensie het Pentagon, zouden van de totnogtoe 534 vrijgelaten Guantanamo-gevangenen er 74 of wel 14% weer meedoen aan terroristische en militante activiteiten.
Volgens een defensiewerknemer is het Pentagon terughoudend met het uitbrengen van het rapport omdat het ‘politiek radioactief’’ zou zijn voor president Obama.
Volgens FBI directeur Robert Mueller zou overplaatsing van gedetineerden naar Amerikaanse gevangenissen riskant zijn, omdat ‘sommige van hen mogelijk aanslagen in de VS zouden willen plegen’. Obama echter kondigde vandaag aan dat een aantal Guantanamo-gevangenen toch zal worden overgebracht naar Amerikaanse gevangenissen. Hij beschouwt Guantanamo als een obstakel bij het voorkomen van nieuwe terreuraanslagen.
Onder de vrijgelaten gevangenen die weer betrokken zijn bij terroristische activiteiten, bevinden zich o.a. Said Ali al-Shihri die betrokken was bij een bomaanslag met dodelijke slachtoffers op de Amerikaanse ambassade in Jemen, en Abdullah Ghulam Rasoul, een Afghaanse Talibanleider.

Max Stirner
02-05-11, 11:44
Nee. Ik kom met feiten. Jij komt met gelul.


MY PROFILE From The Times January 5, 2010

Freed Guantánamo inmates are heading for Yemen to join al-Qaeda fightTom Coghlan At least a dozen former Guantánamo Bay inmates have rejoined al-Qaeda to fight in Yemen, The Times has learnt, amid growing concern over the ability of the country’s Government to accept almost 100 more former inmates from the detention centre.

The Obama Administration promised to close the Guantánamo facility by January 22, a deadline that it will be unable to meet. The 91 Yemeni prisoners in Guantánamo make up the largest national contingent among the 198 being held.

Six prisoners were returned to Yemen last month. After the Christmas Day bomb plot in Detroit, US officials are increasingly concerned that the country is becoming a hot-bed of terrorism. Eleven of the former inmates known to have rejoined al-Qaeda in Yemen were born in Saudi Arabia. The organisation merged its Saudi and Yemeni offshoots last year.

The country’s mountainous terrain, poverty and lawless tribal society make it, in the opinion of many analysts, a close match for Afghanistan as a new terrorist haven.

Related Links
Bankrupt Yemen ‘can survive for only a year’
‘Bad guys’ make it difficult to shut Guantánamo
Multimedia
Graphic: from Guantánamo to terrorism?
Hillary Clinton, the US Secretary of State, voiced concern about the growing strength of al-Qaeda in Yemen. “Obviously, we see global implications from the war in Yemen and the ongoing efforts by al-Qaeda in Yemen to use it as a base for terrorist attacks far beyond the region,” she said.

A Yemeni, Hani Abdo Shaalan, who was released from Guantánamo in 2007, was killed in an airstrike on December 17, the Yemeni Government reported last week. The deputy head of al-Qaeda in the country is Said Ali al-Shihri, 36, who was released in 2007. Ibrahim Suleiman al-Rubaish, who was released in 2006, is a prominent ideologue featured on Yemeni al-Qaeda websites.

Geoff Morrell, the spokesman for the Pentagon, said: “This is a large question that goes beyond the issue of transferring detainees. The bulk of the remaining detainees are from Yemen and that has been the case for a long time. We are trying to work with the Yemeni Government on this.”

The US Government issued figures in May showing that 74 of the 530 detainees in Guantánamo were suspected or known to have returned to terrorist activity since their release. They included the commander of the Taleban in Helmand province, Mullah Zakir, whom the British Chief of the Defence Staff, Sir Jock Stirrup, called “a key and seemingly effective tactical leader”. Among others who returned to terrorism was Abdullah Saleh al-Ajmi, a Kuwaiti who killed six Iraqis in Mosul in 2008.

The number believed to have “returned to the fight” in the May 2009 estimate was double that of a US estimate from June 2008. US officials acknowledged that more detainees were known to have reoffended since, but the number has been classified.

“There is a historic trend and it continues. I will only say that we have said there is a trend, we are aware of it, there is no denying the trend and we are doing our best to deal with this reality,” Mr Morrell said.

Officials said that a higher proportion of those still being held were likely to return to terrorism because they were considered more of a security threat than those selected in the early stages of the release programme.

Chris Boucek, an expert on the region for the Carnegie Endowment think-tank, said that up-to-date figures for Saudi Arabia showed that 26 of the 120 Saudis released from Guantánamo were either in jail, wanted by the authorities or dead.

Gregory Johnsen, a Yemen expert at Princeton University, said evidence showed that al-Qaeda was seeking to use Yemen to mount a renewed campaign into Saudi Arabia. He cited a recent incident in which two Saudi militants, one the brother-in-law of alShihri, were killed while trying to cross the border in women’s clothing. Martyrdom videos were subsequently posted on militant websites.

The Saudi Government had boasted previously of a zero reoffence rate for Guantánamo detainees who were put through its widely praised rehabilitation programme for al-Qaeda members.

Robert Lacey, who writes about Saudi Arabia, made numerous visits to the Prince Mohammad bin Naif rehabilitation facility north of Riyadh.

“I know a number of young men from Guantánamo who were successfully reintegrated,” he told The Times. “The programme involves the whole family with a mixture of religious re-education, patriotism, guilt and co-opting in terms of being given a car, job and a nice wife.”

However, other analysts suggested that the claims for the Saudi programme were exaggerated. Mr Johnsen pointed out that an attack that nearly killed Prince Mohammad bin Naif, the Saudi head of counterterrorism, in August was mounted by a Yemen-based al-Qaeda terrorist who had offered to join the reintegration programme to get near his target.

“The Saudi programme is nothing but bureaucratised bribery. The ideologically committed terrorists simply won’t listen,” Mr Johnsen said.

The Yemen reintegration programme for terrorists was abandoned on December 10, 2005.

Eke
02-05-11, 11:46
De moslims in Guantanamo Bay kregen en krijgen geen eerlijk proces. Ze worden wel gemarteld tot ze bekennen.


Dat is afschuwelijk, dat martelen !Dat deel ik overigens ook met Amerikanen, waaronder hun huidige president.

Maar wie wil hen opnemen ? Het roept angst op. Angst voor broedplaats worden van 'verzet' of akties zoals in Alphen.

Intussen zitten velen nog vast. Wie weet hoe hun situatie nu is ?

Max Stirner
02-05-11, 12:15
Dat is afschuwelijk, dat martelen !Dat deel ik overigens ook met Amerikanen, waaronder hun huidige president.

Maar wie wil hen opnemen ? Het roept angst op. Angst voor broedplaats worden van 'verzet' of akties zoals in Alphen.

Intussen zitten velen nog vast. Wie weet hoe hun situatie nu is ?


Die angst voor 'verzet' (lees: opgeblazen vliegtuigen, treinen, marktplaatsen) is dus gegrond.


(Nogmaals; het verdient allemaal zeker geen schoonheidsprijs, maar denk tegelijkertijd dat heel veel andere landen deze pakweg 1000 man simpelweg hadden laten verdwijnen, in het kader van 'better safe then sorry')

mark61
02-05-11, 12:20
'verzet' of akties zoals in Alphen.

Dit forum wordt echt steeds getikter.

John2
02-05-11, 12:21
Je bent dan ook imbeciel.

Houd op het edele volk der Mongolen te beledigen.
Mongool.


Huh? Jij was toch Amerikavriend, door dik en dun?

Je bralt maar wat om niet volledig te hoeven afgaan. Maar dat doe je toch elke keer al.
Bla bla bla

mark61
02-05-11, 12:25
Volgens een nog niet officieel vrijgegeven rapport v

Ik geloof echt helemaal geen ruk meer van Amerikaanse (overheids)berichten. Ze hebben daar een gewoonte van erop los liegen. Nooit opgevallen?

mark61
02-05-11, 12:26
Bla bla bla

Je geeft dus toe dat je (voor de zoveelste keer) ongenadig uit je nek lult.

Of je voorkeuren zijn opeens geheim? De hele dag innig Israëlvriendje spelen, maar nou ben je opeens óf heftig anti-Amerikaans óf je wil verborgen houden dat je een yankeelover bent?

:hihi:

imbeciel.

John2
02-05-11, 12:28
Je geeft dus toe dat je (voor de zoveelste keer) ongenadig uit je nek lult.

M:maf:ng:maf::maf:l

mark61
02-05-11, 12:28
The Yemen reintegration programme for terrorists was abandoned on December 10, 2005.

Ook gelul trouwens, heb een recente docu gezien waarin dat programma nog liep.

mark61
02-05-11, 12:29
M:maf:ng:maf::maf:l

Je hebt hier dus werkelijk niets zinnigs te melden.

Waarom donder je niet gewoon op? Ga een of ander Tukkers stormfrontsiteje volteren met je zinloze walgelijke leugens.

Vanwaar die hardnekkige neiging een Marokkaanse site vol te liegen?

Houd nu godverdomme op over mongolen. Het slaat nergens op en is hogelijk beledigend.

Jij bent daarentegen een kwaadaardige imbeciel. Twee feiten.

John2
02-05-11, 12:32
Je hebt hier dus werkelijk niets zinnigs te melden.

Waarom donder je niet gewoon op? Ga een of ander Tukkers stormfrontsiteje volteren met je zinloze walgelijke leugens.

Kun je met niets beters komen dan beschuldigingen of wensen dat jou gedachten uitkomen?
Jongen ga lekker met je leuter spelen want je deugt en spoort niet.

Max Stirner
02-05-11, 12:34
Ik geloof echt helemaal geen ruk meer van Amerikaanse (overheids)berichten. Ze hebben daar een gewoonte van erop los liegen. Nooit opgevallen?


Je anti-Amerikanisme is me inderdaad opgevallen.

mark61
02-05-11, 12:38
Je anti-Amerikanisme is me inderdaad opgevallen.

Jouw kritiekloze pro-Amerikanisme is opgevallen. Ik heb helemaal niks met Amerika. Ik constateer feiten.

Je babbelt heel zachtjes over Gitmo, weigert de bespottelijke tegenstelling te zien met de beweerde uitgedragen waarden van de VS, en leidt voortdurend de aandacht af van de hoofdzaak.

De VS hebben het recht niet mensen in vreemde landen te 'arresteren', landen waar ze illegaal zijn binnengevallen, om ze vervolgens te ontvoeren, op te sluiten onder bizarre omstandigheden, en een Stalinachtig proces te geven. En dan maar brullen over beschaving, democratie en mensenrechten.

Vervolgens kom jij zuigen over niet ter zake doende onzin of details.

Maar nee, ik ben dan de 'anti-Amerikanist'. Lul niet zo ongenadig. Achterbaks type. Ciao.

mark61
02-05-11, 12:40
Kun

Wanneer geef jij es antwoord op ook maar één vraag?

Waarom donder je niet op? Wat lever jij nou voor bijdrage? Geen enkele.

Donder toch op, stuk verdriet. Je bent nergens goed voor hier op internet. Ga de afwas doen ofzo. Je bejaarde medeburgers verzorgen. Anything.

Slinger
02-05-11, 12:45
Net op CNN mededeling van Obama dat Bin Laden in Pakistan is doodgeschoten tijdens een vuurgevecht.
Gepost via http://m.maroc.nl

Dat ruimt lekker op.

Max Stirner
02-05-11, 12:46
Jouw kritiekloze pro-Amerikanisme is opgevallen. Ik heb helemaal niks met Amerika. Ik constateer feiten.

Je babbelt heel zachtjes over Gitmo, weigert de bespottelijke tegenstelling te zien met de beweerde uitgedragen waarden van de VS, en leidt voortdurend de aandacht af van de hoofdzaak.

De VS hebben het recht niet mensen in vreemde landen te 'arresteren', landen waar ze illegaal zijn binnengevallen, om ze vervolgens te ontvoeren, op te sluiten onder bizarre omstandigheden, en een Stalinachtig proces te geven. En dan maar brullen over beschaving, democratie en mensenrechten.

Vervolgens kom jij zuigen over niet ter zake doende onzin of details.

Maar nee, ik ben dan de 'anti-Amerikanist'. Lul niet zo ongenadig. Achterbaks type. Ciao.


Als je simpelweg 'feiten constateert', is een discussie en de mening (het 'gelul') van een ander verder natuurlijk niet van belang.

Handige eigenschap.



Het was me weer eens een genoegen, ciao.

Slinger
02-05-11, 13:00
Je hebt hier dus werkelijk niets zinnigs te melden.

Waarom donder je niet gewoon op? Ga een of ander Tukkers stormfrontsiteje volteren met je zinloze walgelijke leugens.

Vanwaar die hardnekkige neiging een Marokkaanse site vol te liegen?

Houd nu godverdomme op over mongolen. Het slaat nergens op en is hogelijk beledigend.

Jij bent daarentegen een kwaadaardige imbeciel. Twee feiten.

Hou je muil eens. Al dat gescheld is stuitend, het vloeken is nog erger.

John2
02-05-11, 13:10
=mark61;4677033]Wanneer geef jij es antwoord op ook maar één vraag?
Ik beantwoord altijd de vragen mits gesteld door iemand die zich weet te gedragen op een forum, iemand die niet loopt te schelden, te vloeken en te tieren, iemand die een ander niet probeerd belachelijk te maken.


Waarom donder je niet op? Wat lever jij nou voor bijdrage? Geen enkele.
Wat doe jij hier dan nog?
Nog nooit heb jij een vraag beantwoord, altijd loop jij te schelden op een ander, dus nogmaals wat is de meerwaarde van jou op dit forum dan alleen dat we zo nu en dan dubbel liggen van het lachen om jou domme antwoorden.


Donder toch op, stuk verdriet. Je bent nergens goed voor hier op internet.
Dat jij verdriet heb om mij doet mij verdriet, maar over dat internet ben ik het niet met jou eens, namelijk zonder personen als ik had het HTTP net waarschijnlijk niet eens bestaan.


Ga de afwas doen ofzo.
Heb ik een machine voor. :fpuh:


Je bejaarde medeburgers verzorgen. Anything.
Voor mijn moeder hebben we een 24 uur verpleegster ingehuurd, het kost een beetje, maar het is ons dubbel en dik waard.


Dat ruimt lekker op.
Inderdaad.

rbn
02-05-11, 13:12
"Autoriteiten zeggen dat het moeilijk zou zijn geweest om een land te vinden dat het lichaam van de terreurleider zou willen begraven, daarom is hij in zee gegooid."

:haha: wat een onzin.. het lijkt erop dat er helemaal geen bin laden in dat huis was..

Slinger
02-05-11, 13:14
"Autoriteiten zeggen dat het moeilijk zou zijn geweest om een land te vinden dat het lichaam van de terreurleider zou willen begraven, daarom is hij in zee gegooid."

:haha: wat een onzin.. het lijkt erop dat er helemaal geen bin laden in dat huis was..

Je hebt de hoop dat je idool nog leeft nog niet opgegeven?

Pizzaman
02-05-11, 13:15
Als je simpelweg 'feiten constateert', is een discussie en de mening (het 'gelul') van een ander verder natuurlijk niet van belang.
Zijn bewering slechts feiten te constateren snijdt geen hout.
Hij constateert slechts eenzijdige en behoorlijk gekleurde 'feiten'.
Die presenteert hij als 'de waarheid'. En dat moeten wij maar geloven,
die waarheid zo is het en dat is het beste voor ons (het plebs).
Mark61 vertegenwoordigt de Linkse Kerk. :maf:


Hou je muil eens. Al dat gescheld is stuitend, het vloeken is nog erger.
Teken van onmacht, bekenning van ongelijk. :melig2:

Slinger
02-05-11, 13:16
Nu Bin Laden dood is zullen we vast nooit de waarheid te weten krijgen: wie daadwerkelijk achter de aanslagen van 9/11 zaten. Jammer.

Dat weten we al lang, hij zelf namelijk. Hij heeft dat in een interview ook gezegd.

Bofko
02-05-11, 13:16
"Autoriteiten zeggen dat het moeilijk zou zijn geweest om een land te vinden dat het lichaam van de terreurleider zou willen begraven, daarom is hij in zee gegooid."

:haha: wat een onzin..
Waarschijnlijk een onzinreden idd.Iig de gemakkelijkste weg.

maar dan..



..het lijkt erop dat er helemaal geen bin laden in dat huis was..

Hoezo?

mark61
02-05-11, 13:27
Hou je muil eens. Al dat gescheld is stuitend, het vloeken is nog erger.

Jij bent hier de meest stuitende figuur, dus wat kom je roepen?

Jij bent er zo een die denkt dat smerige leugens debiteren op een toon alsof je de rechtvaardige onschuld zelve bent netter is dan een beetje schelden.

mark61
02-05-11, 13:28
Zijn bewering slechts feiten te constateren snijdt geen hout.
Hij constateert slechts eenzijdige en behoorlijk gekleurde 'feiten'.
Die presenteert hij als 'de waarheid'. En dat moeten wij maar geloven,
die waarheid zo is het en dat is het beste voor ons (het plebs).
Mark61 vertegenwoordigt de Linkse Kerk. :maf:


Teken van onmacht, bekenning van ongelijk. :melig2:

Wat zijn eenzijdige en gekleurde feiten in godsnaam, stuk onbenul?

Wat is er links aan de waarheid? Je bent vandaag nog dommer dan normaal.

rbn
02-05-11, 13:30
Hoezo?

als bin laden wel in dat huis was en ze hadden hem gedood dan werd z'n lijk als "trofee" aan de wereld getoond om te bewijzen dat ze hem te pakken hebben gehad.. nu hebben ze alleen deze foto:

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2011/05/02/1870394/gruwelfoto-osama-bin-laden-vrijgegeven_5_460x0.jpg

je hoeft alleen maar naar z'n baard te kijken om te zien dat het om een foto van bin laden gaat die minstens 10 jaar oud is.. zelfs in 2001 was z'n baard grijzer dan op deze foto..

rbn
02-05-11, 13:32
Je hebt de hoop dat je idool nog leeft nog niet opgegeven?

volgens mij is hij al 9 jaar dood..

Pizzaman
02-05-11, 13:34
Wat zijn eenzijdige en gekleurde feiten in godsnaam, stuk onbenul?

Wat is er links aan de waarheid? Je bent vandaag nog dommer dan normaal.

Hahahahaha gaat het een beetje meneer Droge :maf:
Heikneuter. :fpuh:

John2
02-05-11, 13:38
als bin laden wel in dat huis was en ze hadden hem gedood dan werd z'n lijk als "trofee" aan de wereld getoond om te bewijzen dat ze hem te pakken hebben gehad.. nu hebben ze alleen deze foto:

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2011/05/02/1870394/gruwelfoto-osama-bin-laden-vrijgegeven_5_460x0.jpg

je hoeft alleen maar naar z'n baard te kijken om te zien dat het om een foto van bin laden gaat die minstens 10 jaar oud is.. zelfs in 2001 was z'n baard grijzer dan op deze foto..

Er is ook DNA afgenomen dus maak je niet druk, verder zou beelden live van zijn dood alleen maar meer doden kosten door wraak van deze terroristen.

John2
02-05-11, 13:41
Wat is er links aan de waarheid?
Sinds wanneer is de waarheid links?


Je bent vandaag nog dommer dan normaal.
Hier heb jij gelijk je bent nog dommer dan dom want normaal kan ik je toch echt niet meer noemen.:aftel:

Eke
02-05-11, 13:46
Het is hoogst uitzonderlijk dat Amerikaanse soldaten midden in Pakistan een actie uitvoeren. Dat gaat weer enorme fallout voor de Pakistaanse regering hebben. Pakistan is dus geen soeverein land meer; Amerikanen trekken ongestraft moordend door het land.

Allemaal hysterische symboolpolitiek, van beide zijden.

Weet je Mark, toen ik dat hoorde dat de regering van Pakistan er niet explicietbij betrokken is vond ik dat goed van de VS..voor de Pakistaanse bevolking..anders zouden ze weer emmers vol ellende op hun pad krijgen. Van Al Qaida-aanhangers. Maargoed, er zal ruzie komen omdat de VS vrij heeft opgetreden in hun land. Hopelijk valt dat mee.

Obama pakte de verantwoordelijkheid om de erfenis van Bush op te ruimen.
Overigens is Bin Laden behoorlijk ziek (nierziekte) en allang niet meer de oude strijder. Hij zat aan de kant bij Al Qaida inmiddels. Voor B.L. is het een zegen om als martelaar te mogen eindigen. Beter dan te creperen aan z'n ziekte.




Al Qaida heeft door de opstanden in de Arabische wereld die de bevolking zelf vorm geven een andere plaats gekregen.

Ik heb te weinig verstand van politiek om Bin Laden een katalysator te kunnen noemen. Hij heeft wel jonge Arabieren aan het denken gezet over hun slechte positie in hun land (arm, weinig in te brengen).
En jonge Westerlingen : waarom zijn die lui zo kwaad ? Waar staat Bin Laden voor, enz. Temeer daar B.L. zo gelovig overkwam, maar....

.... tegelijkertijd heeft hij haat (!) in de harten van deze mensen gepoot en/of versterkt.... in plaats van vrede te brengen en einde aan de onderdrukking.



Over die hysterische symboolpolitiek...dat klinkt als.. zum kotzen. Maar zie jij geen verbeteringen optreden ? :wat?!: Het gaat niet snel, maar ik zie het wel. Hoop.

Pizzaman
02-05-11, 13:50
Sinds wanneer is de waarheid links?
Het verschil tussen 'links' en 'Linkse Kerk' ontgaat onze "intelligentsia" volledig.


Hier heb jij gelijk je bent nog dommer dan dom want normaal kan ik je toch echt niet meer noemen.:aftel:
Joh, een beetje medelijden mag wel hoor. Hier zie je een lid van de Linkse Kerk in het nauw.
Niet alleen bemerkt hij dat er meerdere zijn dei hem verguizen, maar hij bemerkt ook dat ze met onweerlegbare argumenten komen.

Bovendien, dat is het ergste, merkt hij ook dat anderen, tot nu toe door hem beschouwd als medestanders,
hem niet 'volgen in de strijd' maar hun eigen belangen hebben. 't Valt hem allemaal maar zwaar tegen. :maf:

Echter de jarenlange indoctrinatie en dogma's beginnen hun tol te eisen.
Zijn waarheid blijkt opeens ook een soort 'geloof'. En hij wil d'r nog niet aan geloven.
Want dat zou toegeven zijn dat ie zichzelf heeft laten belazeren. En dus dom is! :giechel:

reallife
02-05-11, 13:54
Z'n gedachtegoed zal voortleven........ik denk dus niet dat er veel verandert.

Nee, dat denk ik ook niet. Eerder het tegendeel.

rbn
02-05-11, 13:55
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ombamafake.jpg

de halve wereld wordt belazerd met amerikaanse desinformatie..

Tomas
02-05-11, 13:57
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ombamafake.jpg

de halve wereld wordt belazerd met amerikaanse desinformatie..


Jij komt met allerlei gare websites aanzetten. Toon maar eens aan dat de amerikaanse overheid die foto heeft afgeleverd.

John2
02-05-11, 14:06
=Pizzaman;4677108]Het verschil tussen 'links' en 'Linkse Kerk' ontgaat onze "intelligentsia" volledig.
Ach als dit het enigste was wat deze persoon hem ontging zou er nog enige discussie met hem mogelijk zijn.


Joh, een beetje medelijden mag wel hoor. Hier zie je een lid van de Linkse Kerk in het nauw.
Ho, ho, ho, ik heb medelijden met hem, ik heb ongeveer een 5000 scheldwoorden tot mijn beschikking en gebruikte er maar eentje. :fpuh:


Niet alleen bemerkt hij dat er meerdere zijn dei hem verguizen, maar hij bemerkt ook dat ze met onweerlegbare argumenten komen.
Ja alleen hij snapt het niet, ergens bovenin komt het niet over bij hem.


Bovendien, dat is het ergste, merkt hij ook dat anderen, tot nu toe door hem beschouwd als medestanders,
hem niet 'volgen in de strijd' maar hun eigen belangen hebben. 't Valt hem allemaal maar zwaar tegen. :maf:
Ook dit heeft hij niet door wedden om een biertje?!? :hihi:


Echter de jarenlange indoctrinatie en dogma's beginnen hun tol te eisen.
Dat is overduidelijk, het is ook verwarrend voor een jongen die ineens met de wereld problematiek te maken krijgt en ineens blijkt dat groen soms ook blauw kan zijn en een appel en een peer niet meer is dan twee stuks fruit.


Zijn waarheid blijkt opeens ook een soort 'geloof'. En hij wil d'r nog niet aan geloven.
Dat is een tactiek om te kunnen zeggen wat je wilt dat merken we vaker dat sommigen zich beroepen op een geloof. :hihi:


Want dat zou toegeven zijn dat ie zichzelf heeft laten belazeren. En dus dom is! :giechel:
Yep 1+1= nog altijd ongeveer 2.

Eke
02-05-11, 14:20
Welk filmpje?

Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.


Nog even een tweede reaktie op je tekst, Ibn Rushd.

Inmiddels heeft Fulanadetal een filmpje van youtube hier geplaatst, waarvan ik alleen een klein rood kruisje zie op een blanco veld. Misschien anderen ook....

Zo-even zag ik de volgende verklaring uitgesproken door Osama Bin Laden op een van z'n filmpjes: "Vandaag hebben we het grote Amerika in het hart getroffen "


Het kan zijn dat hij met 'we' een breder verband bedoelt dan z'n eigen kring van dat moment, maar duidelijk is dat hij geen afstand neemt van die aanslagen. Nog sterker, hij gebruikt het woordje "we".

ijsbergbeer
02-05-11, 14:27
Welk filmpje?

Bin Laden heeft overigens meermalen ontkent dat hij achter de aanslagen zat.

Ja het wachten is nu op zijn ,,ZALIGHEIDS,, verklaring.
:giechel:

ijsbergbeer
02-05-11, 14:37
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ombamafake.jpg

de halve wereld wordt belazerd met amerikaanse desinformatie..


Zonder verder commentaar
Uw zoekbewerking - archives images om bhama fake jpg[ img] site:www.geenstijl.nl - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.

:rotpc:

mark61
02-05-11, 14:41
de halve wereld wordt belazerd met amerikaanse desinformatie..

Hoezo Amerikaans? Vzv. ik kon zien komt het van een Pakistaanse site. Die je zelf ook post.

Er staat nog 'Breykink nioez' boven ook :hihi:

ijsbergbeer
02-05-11, 14:42
Nog even een tweede reaktie op je tekst, Ibn Rushd.

Inmiddels heeft Fulanadetal een filmpje van youtube hier geplaatst, waarvan ik alleen een klein rood kruisje zie op een blanco veld. Misschien anderen ook....

Zo-even zag ik de volgende verklaring uitgesproken door Osama Bin Laden op een van z'n filmpjes: "Vandaag hebben we het grote Amerika in het hart getroffen "


Het kan zijn dat hij met 'we' een breder verband bedoelt dan z'n eigen kring van dat moment, maar duidelijk is dat hij geen afstand neemt van die aanslagen. Nog sterker, hij gebruikt het woordje "we".

Precies , het wachten is nu niet wanneer is de volgende aanslag op onschuldigen mensen maar wanneer?
Het zou me niet verbazen als dit keer NEDERLAND op verlanglijstje staat van deze door ,,GOD gezonden nazaten ,, van het gedachten goed van O.B.Laden.
:mad:

IbnRushd
02-05-11, 14:47
Nog even een tweede reaktie op je tekst, Ibn Rushd.

Inmiddels heeft Fulanadetal een filmpje van youtube hier geplaatst, waarvan ik alleen een klein rood kruisje zie op een blanco veld. Misschien anderen ook....

Zo-even zag ik de volgende verklaring uitgesproken door Osama Bin Laden op een van z'n filmpjes: "Vandaag hebben we het grote Amerika in het hart getroffen "


Het kan zijn dat hij met 'we' een breder verband bedoelt dan z'n eigen kring van dat moment, maar duidelijk is dat hij geen afstand neemt van die aanslagen. Nog sterker, hij gebruikt het woordje "we".

Er is geen enkel sterk bewijs.


1/30/2002 - Swiss scientists: "The recording is a fake"

Scientists in Switzerland say they are almost certain that an audio tape attributed to Osama bin Laden is a fake. ... Researchers at the Dalle Molle Institute for Perceptual Artificial Intelligence, in Lausanne, believe the message was recorded by an impostor.

In a study commissioned by France 2 television, researchers built a computer model of Bin Laden's voice, based on an hour of genuine recordings. Using voice recognition systems being developed for banking security, they tested the model against 20 known recordings of Bin Laden. The system correctly identified his voice in 19 of them.

This meant there was only a 5% risk of error in their conclusion that the latest tape is a fake, Professor Hervé Bourlard, the institute's director, told the Guardian yesterday. [Guardian]

12/2/2003 - Swiss Scientists: "Oops. We won't verify other tapes"

Swiss researchers who last November analysed a tape attributed to Osama bin Laden say they won’t be scrutinising the latest recording broadcast by the Arabic television network, Al-Jazeera. The Swiss analysts said the previous tape was almost certainly faked, despite US claims to the contrary. The Dalle Molle Institute for Perceptual Artificial Intelligence (Idiap) in Martigny told swissinfo on Wednesday that it had no intention of analysing the latest tape.

Hier een ander artikel: http://news.bbc.co.uk/2/hi/1711288.stm

IbnRushd
02-05-11, 14:49
Hoezo Amerikaans? Vzv. ik kon zien komt het van een Pakistaanse site. Die je zelf ook post.

Er staat nog 'Breykink nioez' boven ook :hihi:

Dat OBL dood is zou best kunnen. De vraag is echter of 't gisteren gebeurde. Blijkbaar zijn er geen foto's gemaakt o.i.d. Of wel?

Tomas
02-05-11, 14:51
Dat OBL dood is zou best kunnen. De vraag is echter of 't gisteren gebeurde. Blijkbaar zijn er geen foto's gemaakt o.i.d. Of wel?

Die zijn dan toch fake. Dus waarom de moeite nemen?

Fulanadetal
02-05-11, 14:53
Het is wachten op goede opnamen gemaakt door de Amerikanen.
Anders heeft de extremistische stroming binnen de Islam een eigen Elvis vanaf heden.

Tomas
02-05-11, 14:55
Het is wachten op goede opnamen gemaakt door de Amerikanen.
Anders heeft de extremistische stroming binnen de Islam een eigen Elvis vanaf heden.


Maakt echt geen flickr uit. Ze hebben wat ze willen.

John2
02-05-11, 14:58
Maakt echt geen flickr uit. Ze hebben wat ze willen.
Ik ga flesjes zeewater verkopen.

IbnRushd
02-05-11, 14:59
Die zijn dan toch fake. Dus waarom de moeite nemen?

Tja, van jou mogen we niet sceptisch zijn. De grote Amerikanen bevestigen dat de nierpatiënt Bin Laden gisteren in vuurgevecht is gedood. En ze willen 'm ook niet ergens laten begraven. Maar van onze grote Tomas mogen we geen vraagtekens plaatsen.

reallife
02-05-11, 15:01
Precies , het wachten is nu niet wanneer is de volgende aanslag op onschuldigen mensen maar wanneer?
Het zou me niet verbazen als dit keer NEDERLAND op verlanglijstje staat van deze door ,,GOD gezonden nazaten ,, van het gedachten goed van O.B.Laden.
:mad:

Bin Laden had hoe dan ook geen patent op dat 'gedachtegoed.' Terreur heeft veel gezichten.

John2
02-05-11, 15:08
Tja, van jou mogen we niet sceptisch zijn. De grote Amerikanen bevestigen dat de nierpatiënt Bin Laden gisteren in vuurgevecht is gedood. En ze willen 'm ook niet ergens laten begraven. Maar van onze grote Tomas mogen we geen vraagtekens plaatsen.
Wie zijn de "we"?
Het enigste wat ik vreemd vind in het hele verhaal is dat zijn familie en kinderen hebben verklaard nooit meer contact te hebben gehad met Bin Laden en dat nu toch zijn zoon is dood geschoten?
Misschien een idee om het familie kapitaal van deze familie eens te bevriezen om uit te zoeken wat er gebeurd met dit kapitaal, want vergeet niet dat de Bin Ladens altijd nog één van de rijksten ter aarde is.

rbn
02-05-11, 15:08
Het is wachten op goede opnamen gemaakt door de Amerikanen.
Anders heeft de extremistische stroming binnen de Islam een eigen Elvis vanaf heden.

laten we het hopen dat niet alleen extremistische moslims het ongeloofwaardig vinden dat bin laden een zeemansgraf heeft gekregen..

Tomas
02-05-11, 15:09
Tja, van jou mogen we niet sceptisch zijn. De grote Amerikanen bevestigen dat de nierpatiënt Bin Laden gisteren in vuurgevecht is gedood. En ze willen 'm ook niet ergens laten begraven. Maar van onze grote Tomas mogen we geen vraagtekens plaatsen.

Van mij mag je zo kritisch zijn als je maar kunt. Maar wees aub wel een vent.

Fulanadetal
02-05-11, 15:11
laten we het hopen dat niet alleen extremistische moslims het ongeloofwaardig vinden dat bin laden een islamitisch zeemansgraf heeft gekregen..

Maar ik denk dat Bin Laden alleen voor extremistische moslims een idool en sex symbool was waarvan het moeilijk afscheid nemen is. In die zin bedoelde ik het.
Geloofwaardigheid, dat is nog een andere kwestie.

Als dit fake was, had Obama de show beter wat korter voor de verkiezingen kunnen opvoeren toch?

IbnRushd
02-05-11, 15:13
Van mij mag je zo kritisch zijn als je maar kunt. Maar wees aub wel een vent.

Hier kan ik niks mee.

IbnRushd
02-05-11, 15:14
Wie zijn de "we"?
Het enigste wat ik vreemd vind in het hele verhaal is dat zijn familie en kinderen hebben verklaard nooit meer contact te hebben gehad met Bin Laden en dat nu toch zijn zoon is dood geschoten?
Misschien een idee om het familie kapitaal van deze familie eens te bevriezen om uit te zoeken wat er gebeurd met dit kapitaal, want vergeet niet dat de Bin Ladens altijd nog één van de rijksten ter aarde is.

http://devcentral.f5.com/weblogs/images/devcentral_f5_com/weblogs/macvittie/WindowsLiveWriter/09edf1c6b0ad_8B44/Not-again-picard_2.jpg

Tomas
02-05-11, 15:14
Hier kan ik niks mee.

Da's dan jammer.

John2
02-05-11, 15:14
Maar ik denk dat Bin Laden alleen voor extremistische moslims een idool en sex symbool was waarvan het moeilijk afscheid nemen is. In die zin bedoelde ik het.
Geloofwaardigheid, dat is nog een andere kwestie.

Als dit fake was, had Obama de show beter wat korter voor de verkiezingen kunnen opvoeren toch?

Sex symbool???:wat?!:

John2
02-05-11, 15:15
http://devcentral.f5.com/weblogs/images/devcentral_f5_com/weblogs/macvittie/WindowsLiveWriter/09edf1c6b0ad_8B44/Not-again-picard_2.jpg

Zoals gewoonlijk weer geen antwoord.

Tomas
02-05-11, 15:21
Zoals gewoonlijk weer geen antwoord.

Wie dat wel heeft op één van je onwaarschijnlijk domme opmerkingen, is imo verdacht.

mark61
02-05-11, 15:28
http://i51.tinypic.com/30wo6k7.jpg

Bofko
02-05-11, 15:30
als bin laden wel in dat huis was en ze hadden hem gedood dan werd z'n lijk als "trofee" aan de wereld getoond om te bewijzen dat ze hem te pakken hebben gehad.. nu hebben ze alleen deze foto:

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2011/05/02/1870394/gruwelfoto-osama-bin-laden-vrijgegeven_5_460x0.jpg

je hoeft alleen maar naar z'n baard te kijken om te zien dat het om een foto van bin laden gaat die minstens 10 jaar oud is.. zelfs in 2001 was z'n baard grijzer dan op deze foto..

Jij denkt dat de Amerrikanen het hele internet + alle fotoshops + alles daarop geplaatste onzin managen ? En dat de slimme internetsurfert bulderend van het lachen het waarheidsgehalte van dit nieuws met 1 foto kan ontkrachten? ( Wow, zijn baardharen zijn minder grijs geworden, daar trappen wij niet in haha.. stelletje amateurs)

Het is bekend dat verschillende nieuwsagentschappen zo eager waren op dit breaking news, dat ze nu oudere gefotoshopte fotoos geplaatst hebben.

mark61
02-05-11, 15:31
Dat OBL dood is zou best kunnen. De vraag is echter of 't gisteren gebeurde. Blijkbaar zijn er geen foto's gemaakt o.i.d. Of wel?

Ik lees er ook niks over. Tis weer raden wat er wanneer precies gebeurd is.

Nou ja, er is wel een onafhankelijke twitteraar uit Abbottabad die heli's hoorde / zag etc. Dus gisteren zal er wel op die tijd iets gebeurd zijn.

Voor de rest denk ik dat je van doen hebt met crea Pako's die geld willen verdienen.

We wachten af.

mark61
02-05-11, 15:32
Die zijn dan toch fake. Dus waarom de moeite nemen?

:hihi:

mark61
02-05-11, 15:36
http://www.youtube.com/watch?v=mMP7Ys57ha4&feature=player_embedded

Spoetnik
02-05-11, 15:36
Ik vind het wel handig gespeeld van Obama. Eerst toont hij dat geboortecertificaat een paar dagen voor deze actie, met de mededeling dat hij wel betere dingen te doen heeft. Vervolgens 1 dag voor deze actie zet hij Donald Trump voor gek tijdens de Correspondent's Diner. En nu pakt hij Osama. Obama 2012 leek nog nooit zo zeker.

Tomas
02-05-11, 15:37
Ik vind het wel handig gespeeld van Obama. Eerst toont hij dat geboortecertificaat een paar dagen voor deze actie, met de mededeling dat hij wel betere dingen te doen heeft. Vervolgens 1 dag voor deze actie zet hij Donald Trump voor gek tijdens de Correspondent's Diner. En nu pakt hij Osama. Obama 2012 leek nog nooit zo zeker.


Behalve de timing. Hij piekt te vroeg.

Spoetnik
02-05-11, 15:39
Behalve de timing. Hij piekt te vroeg.

Yes, hij zal wel gebaald hebben dat de CIA hem zo snel had gevonden.

Bofko
02-05-11, 15:39
http://www.youtube.com/watch?v=n-Luh-kd5pQ&feature=youtu.be

Osama en Obama......

D'r zijn er maar weinig op deze wereld die geen achternaam nodig hebben.

mark61
02-05-11, 15:39
Ja zou ik ook zeggen. Minstens een jaar ofzo.

mark61
02-05-11, 15:40
Osama en Obama......

D'r zijn er maar weinig op deze wereld die geen achternaam nodig hebben.

En dan met alle genoegen verward worden :)

Pizzaman
02-05-11, 15:44
Osama en Obama......

D'r zijn er maar weinig op deze wereld die geen achternaam nodig hebben.

Noem mij maar dom dan, maar volgens mij is Osama een voornaam en Obama een achternaam... :maf:

Tomas
02-05-11, 15:49
Noem mij maar dom dan, maar volgens mij is Osama een voornaam en Obama een achternaam... :maf:


Volgens mij verbaas je zelfs jezelf.

Pizzaman
02-05-11, 15:51
Volgens mij verbaas je zelfs jezelf.

... ik val vaak van de ene verbazing in de andere :hihi:

John2
02-05-11, 15:57
... ik val vaak van de ene verbazing in de andere :hihi:

Was het de voorlopige of de ambshalve aanslag die je deed verbazen? :hihi:

John2
02-05-11, 15:58
Navy seals hebben hem gepakt?

Eke
02-05-11, 16:28
Er is geen enkel sterk bewijs.



Hier een ander artikel: http://news.bbc.co.uk/2/hi/1711288.stm

Heb het artikel gelezen en een stukje opname gezien op een foto waarbij je Osama Bin Laden (?) vanaf opzij ziet.
Er wordt vermeld dat de tekst niet helder te horen is en dat het geluid en het beeld niet synchroon verschijnen.

Daarentegen is het stukje film wat het journaal op Nederland 1 vanmiddag vertoonde, helder, goed te horen, goed te zien en frontaal gefilmd.

We zien en horen Bin Laden op z'n bekende rustige manier verklaren : "Vandaag hebben we het grote Amerika in het hart getroffen"
Hij staat voor een rots ? grot ? 't is van steen.

Misschien dat je zelf nog om 5 uur of zo even kan kijken of het hetzelfde filmpje is, Ibn Rushd...op Nederland 1.

Gezien de gegevens uit het gelinkte artikel lijkt het niet.

Maar wat zou voor jou een sterk bewijs zijn ? Waar denk je dan aan ?

John2
02-05-11, 16:40
Maar wat zou voor jou een sterk bewijs zijn ? Waar denk je dan aan ?

Bin Laden aan het stuur van een vliegtuig dat een gebouw binnen vliegt.

Eke
02-05-11, 17:04
Misschien dat je zelf nog om 5 uur of zo even kan kijken of het hetzelfde filmpje is, Ibn Rushd...op Nederland 1.
?


Om 17.00 uur is het Kindertijd !!! Het journaal is pas om 18.oo uur, IbnRushd..sorry.

Eke
02-05-11, 17:09
Bin Laden aan het stuur van een vliegtuig dat een gebouw binnen vliegt.

Tja, jammer dat dat vliegtuig dan een stuur heeft..heeft iemand er toch mee zitten rommelen, John. Bewijs verworpen ;)

Slinger
02-05-11, 17:22
Heb het artikel gelezen en een stukje opname gezien op een foto waarbij je Osama Bin Laden (?) vanaf opzij ziet.
Er wordt vermeld dat de tekst niet helder te horen is en dat het geluid en het beeld niet synchroon verschijnen.

Daarentegen is het stukje film wat het journaal op Nederland 1 vanmiddag vertoonde, helder, goed te horen, goed te zien en frontaal gefilmd.

We zien en horen Bin Laden op z'n bekende rustige manier verklaren : "Vandaag hebben we het grote Amerika in het hart getroffen"
Hij staat voor een rots ? grot ? 't is van steen.

Misschien dat je zelf nog om 5 uur of zo even kan kijken of het hetzelfde filmpje is, Ibn Rushd...op Nederland 1.

Gezien de gegevens uit het gelinkte artikel lijkt het niet.

Maar wat zou voor jou een sterk bewijs zijn ? Waar denk je dan aan ?

Als hij opstaat uit de dood en terugkeert als Mahdi.

Nelis70
02-05-11, 17:39
Precies , het wachten is nu niet wanneer is de volgende aanslag op onschuldigen mensen maar wanneer?
Het zou me niet verbazen als dit keer NEDERLAND op verlanglijstje staat van deze door ,,GOD gezonden nazaten ,, van het gedachten goed van O.B.Laden.
:mad:

Waarom zou een onbetekend klein landje als NL nou op hun lijst staan. Wij stellen op internationaal niveau echt geen flikker voor. Behalve dan bij voetbal.

blurrp
02-05-11, 17:47
Ik heb het even een dagje laten zakken dit bericht. Eerst was ik verheugd, wat later werd ik wat meer bezorgd.
Vele reli-gekken zullen het idee overwegen om wraak te willen en enkelen zullen dat ook uitvoeren, het is goed dat die man er niet meer is, maar aan de andere kant had ik graag een proces gezien.

mummiepoep
02-05-11, 18:01
Citaat van Rutte:

Ik ben blij dat Bin Laden "gepakt" is; hij bedoelt (maar durft niet te zeggen) ik ben blij dat Bin Laden gedood is.
Een premier van een land, die zulke uitspraken bezigt, moet niet verbaasd zijn, dat op een dag zijn ego opgeblazen wordt.

Als ik zaterdag-middag door de Kinkerstraat loop en voortdurend roep "Allah klootzak", mag niemand mij op mijn bek slaan. Maar ik moet NIET verbaasd zijn, als het gebeurt en ik krijg ook geen politie-bescherming als ik op het bureau mij ga beklagen (tenzij ik Wilders heet).
Evenzo hier ... niemand mag Rutte's lichtje uitblazen, maar met zulke uitspraken moet hij niet verbaasd zijn, als dat toch eens gebeurt.

Trouwens ... volgens mij is de dood van Bin Laden (ALS hij al niet enkele jaren dood is!) niet van belang. Deze aktie is de beste werving, die de medestanders van wijlen (?) deze man zich maar kunnen wensen.

Wordt vervolgd ...

John2
02-05-11, 18:39
Tja, jammer dat dat vliegtuig dan een stuur heeft..heeft iemand er toch mee zitten rommelen, John. Bewijs verworpen ;)
Ik ga in beroep. :ego:

rbn
02-05-11, 19:07
het stoffelijk overschot van bin laden schijnt vanaf islamabad per helicopter naar de zee te zijn gevlogen waar het in zee werd gedumpt.. dat is nogal ongeloofwaardig.. hemelsbreed zal dat meer dan 1000 kilometer vliegen zijn.. en dat per helicopter.. yeah right..
die hele operatie lijkt de hoax van 2012 te worden..

http://blog.reflexfm.nl/wp-content/uploads/2010/08/pakistan.gif

Spoetnik
02-05-11, 19:27
die hele operatie lijkt de hoax van 2012 te worden..


En het is pas 2011...

Naja, een ding wat zeker is, nu is hij in elk geval dood.

The Phoenix
02-05-11, 19:39
A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western deliberate targeting of civilians & that of israel :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roiman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

Karin.N
02-05-11, 19:39
En het is pas 2011...

Naja, een ding wat zeker is, nu is hij in elk geval dood.

En nog een ding wat zeker is, is dat de media, de diverse forums (neem bijv. maroc :melig2:) in ieder geval weer lekker druk met osama zijn.

Maar verandert het verder iets in de wereld, nee!

Spoetnik
02-05-11, 19:41
En nog een ding wat zeker is, is dat de media, de diverse forums (neem bijv. maroc :melig2:) in ieder geval weer lekker druk met osama zijn.

Maar verandert het verder iets in de wereld, nee!

Sja ik zat de bbc vanmorgen te kijken, na een half uurtje had ik er weer genoeg van.

Spoetnik
02-05-11, 19:43
Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :


Hey, alleen Amerikanen he, maar dit bewijst weer eens dat de k4 cultuur superieur is aan Usama's cultuur. De k4 overwinnen altijd!

Max Stirner
02-05-11, 19:50
Dat is een speculatie. Je denkt dat Bin Ladens troepen mensen gijzelen. Zij weten wel beter. Amerikaanse regering gaat nooit op zulke dreigementen in. Zij weten dat ook, en jij stiekem ook.

Voorts weten trouwe volgelingen van Bin Laden dat 'martelaar' sterven beter is dan 'vrijlating'.

Anyhow, tis naar alle waarschijnlijkheid onzin dat zij aan gijzelingspraktijken gaan doen. Tis nooit eerder gebeurd, terwijl in Guantánamo Bay vol met moslims zitten.

Ik heb geen ideaalbeeld, wel een neutrale. Dat kunnen we in ieder geval niet van jou zeggen. Jij zou de heksenjacht ook goedkeuren. Zo'n type ben je wel.


Had je reactie - in alle euforie - gemist.

Maar nu heb ik hem dus alsnog gelezen, dank voor de psychologische analyse van mijn persoontje.

John2
02-05-11, 19:53
het stoffelijk overschot van bin laden schijnt vanaf islamabad per helicopter naar de zee te zijn gevlogen waar het in zee werd gedumpt.. dat is nogal ongeloofwaardig.. hemelsbreed zal dat meer dan 1000 kilometer vliegen zijn.. en dat per helicopter.. yeah right..
die hele operatie lijkt de hoax van 2012 te worden..
http://blog.reflexfm.nl/wp-content/uploads/2010/08/pakistan.gifIk denk vanaf dat punt naar Afghanistan gevlogen en vanaf daar naar het vliegdekschip of marineschip.


western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline..... [/COLOR][/COLOR][/COLOR]


Ja hoor door net als destijds, met de slachtoffers achter een wagen mee te slepen, maar ja dan verlaagd de kaffer zich tot het zelfde niveau als hem en zijn strijders.
Dus nee dank je.

Max Stirner
02-05-11, 19:54
Nou wat je zelf al zegt: Afghanistan en Iraq met rust laten. 't meest 'ironische' vind ik nog wel dat de saoedier uiteindelijk 'gepakt' is in Islamabad.


In een grote villa in een stad vol Pakistaanse militairen.

Tís dus wel duidelijk wie zijn beschermheren zijn geweest, heel verrassend.

Spoetnik
02-05-11, 19:55
In een grote villa in een stad vol Pakistaanse militairen.

Tís dus wel duidelijk wie zijn beschermheren zijn geweest, heel verrassend.

Wat doen we? Bombaderen? Nukes? Er is geen olie in pakistan, dus vrij zinloos.

Al Sawt
02-05-11, 19:56
Waar bleek dat uit?
Superdick verwart locale tv zender als L1 met Al Jazeera.

Sallahddin
02-05-11, 19:58
A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roiman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


[COLOR="Red"]In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

Sallahddin
02-05-11, 19:59
A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

reminds me of Hassan Al Bina 's assassination at the hand of the CIA & MI6 celebrated by the USA & Britain :

it's like lynching a black poor dude by the KKK ....

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

Al Sawt
02-05-11, 19:59
Wederom een glorieuze overwinning voor de superieure K4!
Zo zie je maar weer dat niemand de geopolitiek en of de olie winning van de K4 zal blokkeren, je wordt vernietigd als je het probeert!
Dus accepteer de hegemonie van de K4 en leef in vrede :)

Nu die Kaddafi nog!
Ik suggereer dat je naar Chinese oliecontracten met Angola, Iran, Soedan, Centraal Azie en Algerije, moet kijken.

Spoetnik
02-05-11, 20:01
Ik suggereer dat je naar Chinese oliecontracten met Angola, Iran, Soedan, Centraal Azie en Algerije, moet kijken.

China = K4

Mark
02-05-11, 20:02
Ik suggereer dat je naar Chinese oliecontracten met Angola, Iran, Soedan, Centraal Azie en Algerije, moet kijken.

wat is daar mis mee? met die olie draaien alle fabrieken die de goederen voor de K4 maken :) en nog tegen lagere loonkosten ook!

Max Stirner
02-05-11, 20:02
Wat doen we? Bombaderen? Nukes? Er is geen olie in pakistan, dus vrij zinloos.



Tsja. Eens te meer concluderen dat Pakistan een k*tland is, een volstrekt onbetrouwbare 'bevriende natie'.

Mark
02-05-11, 20:02
China = K4

ja dat ook nog eens )))

Mark
02-05-11, 20:03
A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roiman empire :![/COLOR]

gecondoleerd ouwe reus!

maar nogmaals hij had niet onze olie moeten aanraken, hele domme fout... dan maken we je kapot.

Sallahddin
02-05-11, 20:06
A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

reminds me of Hassan Al Bina 's assassination at the hand of the CIA & MI6 celebrated by the USA & Britain :

it's like lynching a black poor dude by the KKK ....

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

Sallahddin
02-05-11, 20:09
gecondoleerd ouwe reus!

maar nogmaals hij had niet onze olie moeten aanraken, hele domme fout... dan maken we je kapot.

!!!!!!!!!!!!!!!!


U're ur own worst enemies : u don't need no more ones : u're gonna do the job for us : u just need a little push :

This is yet another moral ethical ideological & other western decline :

Just know u can't kill an idea , u can't kill the resistance ............: see how Hitler couldn't defeat all those European resistances : u never learn from history , self _righteous hypocrits :

take a look back at history to see how empires rose & fell & u can foiresee the future ............

Instead of dealing with the real causes of anti_western hatred , u prefer to keep on denying the facts & causes :

have u no notion of cause & effect ???

Denial is a serious obstacle to progress, peace , to any human understanding ....

Al Sawt
02-05-11, 20:10
Met Pakistan hebben ze nooit de oorlog verklaard. Laat staan Saoedi Arabie waar de meeste kopstukken, en anders wel het geld vandaan komen. Nee, twee sneue landen daartussen die weinig tot geen vriendjes hadden.
Onzin. Amerika heeft Irak aangevallen uit geopolitieke redenen en niet omdat misschien Al Qaida in Irak actief was met zegeningen van Saddam.

Bin Laden was een excuses om Irak binnen te vallen, te verwoesten en te knechten.

John2
02-05-11, 20:15
gecondoleerd ouwe reus!

maar nogmaals hij had niet onze olie moeten aanraken, hele domme fout... dan maken we je kapot.
Bezorg hem nu geen trauma.

Wizdom
02-05-11, 20:24
De Amerikanen hebben alleen verstand van dollars... Ze hebben de man de GROOTSE dienst bewezen... De PAREL op zijn KROON... Wat is er erger voor een JIHADIST dan op het BED te moeten sterven aan een aandoening van een nier of iets anders kleinzerigs...

Ze zijn helemaal naar zijn huis toegekomen om hem te geven waar hij recht op had... Een gedenkwaardige MARTELAARS DOOD met een oppermachtige vijand met de meest moderne technologie...

Hij heeft tot het laatst gevochten... En is als martelaar gestorven... Hij heeft geen strobreed aan zijn principes toegegeven... Wie kan hem dat nu navertellen... Hoeveel geld kan dat betalen... Al het geld van de wereld kan dat niet betalen... Laat dat nu net zijn wat ALLAH (SWT) het meest WAARDEERT voor mensen die niets van de principes toegeven... Wat kun je als een JIHADIST nog meer wensen...

En als men morgen met zijn aagezicht tot de ALLERHOOGSTE staat... Wat zal hij lachen en wat zal de rest het berouwen... Dan zal de volledige REALITEIT BLIJKEN en HYPOCRISIE als SNEEUW voor de ZON WEG KWIJNEN...

Zijn sterkste argument in de geschiedenis gebeiteld zal zijn IK HEB NIET TOEGEGEVEN... Daar waar anderen SLIJMEN...

Goodnight
02-05-11, 20:33
Jeetje mineetje......ik voel me net een wandelaar in fosiellen land!

John2
02-05-11, 20:35
En als men morgen met zijn aagezicht tot de ALLERHOOGSTE staat... Wat zal hij lachen en wat zal de rest het berouwen... Dan zal de volledige REALITEIT BLIJKEN en HYPOCRISIE als SNEEUW voor de ZON WEG KWIJNEN...

Als God de echte en de enige God is zal hij zijn zonden tellen en zien hoeveel onschuldige scheppingen van hem zijn vermoord in opdracht van dit monster, waarna de almachtige hem zal weg zenden.

Mark
02-05-11, 20:37
Jeetje mineetje......ik voel me net een wandelaar in fosiellen land!

hey wie noem je een fossiel biraat

Mark
02-05-11, 20:39
Instead of dealing with the real causes of anti_western hatred , u prefer to keep on denying the facts & causes :

have u no notion of cause & effect ??? ..[/B]

bleh, wat we ook doen het westen haten ze toch wel. Uit jaloezie dat wij iets moois hebben opgebouwd. Dus het heeft geen zin om aardig te gaan doen wordt toch niet op prijs gesteld.

Mark
02-05-11, 20:39
De Amerikanen hebben alleen verstand van dollars... Ze hebben de man de GROOTSE dienst bewezen... De PAREL op zijn KROON... Wat is er erger voor een JIHADIST dan op het BED te moeten sterven aan een aandoening van een nier of iets anders kleinzerigs...

Ze zijn helemaal naar zijn huis toegekomen om hem te geven waar hij recht op had... Een gedenkwaardige MARTELAARS DOOD met een oppermachtige vijand met de meest moderne technologie...

Hij heeft tot het laatst gevochten... En is als martelaar gestorven... Hij heeft geen strobreed aan zijn principes toegegeven... Wie kan hem dat nu navertellen... Hoeveel geld kan dat betalen... Al het geld van de wereld kan dat niet betalen... Laat dat nu net zijn wat ALLAH (SWT) het meest WAARDEERT voor mensen die niets van de principes toegeven... Wat kun je als een JIHADIST nog meer wensen...

En als men morgen met zijn aagezicht tot de ALLERHOOGSTE staat... Wat zal hij lachen en wat zal de rest het berouwen... Dan zal de volledige REALITEIT BLIJKEN en HYPOCRISIE als SNEEUW voor de ZON WEG KWIJNEN...

Zijn sterkste argument in de geschiedenis gebeiteld zal zijn IK HEB NIET TOEGEGEVEN... Daar waar anderen SLIJMEN...

dus in feite prijs je de USA voor de moord op Osama? :)

rbn
02-05-11, 20:42
En het is pas 2011...

Naja, een ding wat zeker is, nu is hij in elk geval dood.

:hihi: ja stom, moet natuurlijk 2011 zijn..

zonder lijk geen gelijk.. zolang de amerikanen niet met overtuigend bewijs komen dat ze zijn stoffelijk overschot in handen hebben gehad, is het zeer waarschijnlijk dat ze bin laden niet gedood hebben..

Wizdom
02-05-11, 20:42
Als God de echte en de enige God is zal hij zijn zonden tellen en zien hoeveel onschuldige scheppingen van hem zijn vermoord in opdracht van dit monster, waarna de almachtige hem zal weg zenden.

Zijn zonden vergeleken met de zonden van zijn tegenstanders zijn te verwaarlozen...

Goodnight
02-05-11, 20:46
hey wie noem je een fossiel biraat
:maf: schrijf ik het verkeerd ook nog.

Euh, wie de schoen past trekke hem aan of zoiets dergelijks.

John2
02-05-11, 20:46
Zijn zonden vergeleken met de zonden van zijn tegenstanders zijn te verwaarlozen...

Iedereen die dood moet zich verantwoorden voor God en daarop maakt hij gelukkig geen uitzondering.

Slinger
02-05-11, 20:47
:maf: schrijf ik het verkeerd ook nog.

Euh, wie de schoen past trekke hem aan of zoiets dergelijks.

Kijk eens wie we daar hebben...

Goodnight
02-05-11, 20:48
Toch wel heel bijzonder hoe bepaalde begrippen en rechten makkelijk vergeten worden wanneer dit uitkomt.

Goodnight
02-05-11, 20:48
Kijk eens wie we daar hebben...
Ah, het opper fossiel......

Wizdom
02-05-11, 20:48
Iedereen die dood moet zich verantwoorden voor God en daarop maakt hij gelukkig geen uitzondering.

De MARTELAAR is een uitzondering... Als hij van ALLAH (SWT) de TITEL MARTELAAR krijgt wordt hij kwijtgescholden van de zware beproeving van DE DAG DES OORDEELS...

Het MARTELAARSCHAP IS ZWAAR en ALLAH (SWT) BELOOND HET VORSTELIJK...

Slinger
02-05-11, 20:49
De MARTELAAR is een uitzondering... Als hij van ALLAH (SWT) de TITEL MARTELAAR krijgt wordt hij kwijtgescholden van de zware beproeving van DE DAG DES OORDEELS...

Het MARTELAARSCHAP IS ZWAAR en ALLAH (SWT) BELOOND HET VORSTELIJK...

Hij is geen martelaar, maar een folteraar.

Goodnight
02-05-11, 20:53
Hij is geen martelaar, maar een folteraar.
En dat weet je 100% omdat??

Wizdom
02-05-11, 20:54
Hij is geen martelaar, maar een folteraar.

Je bent in de war met Guantanamo Bay en de toestanden in de Irakeze gevangenissen met Rumsfeld aan het hoofd... Maar dat ben ik wel vaker van je gewend...

Slinger
02-05-11, 20:54
Toch wel heel bijzonder hoe bepaalde begrippen en rechten makkelijk vergeten worden wanneer dit uitkomt.

Welke bedoel je?

Slinger
02-05-11, 20:54
En dat weet je 100% omdat??

Omdat hij 3000 mensen vermoord heeft.

Goodnight
02-05-11, 20:55
Welke bedoel je?
Dat iedereen recht heeft op een eerlijk proces bladiebladiebla...enzovoort.

John2
02-05-11, 20:55
De MARTELAAR is een uitzondering... Als hij van ALLAH (SWT) de TITEL MARTELAAR krijgt wordt hij kwijtgescholden van de zware beproeving van DE DAG DES OORDEELS...

Het MARTELAARSCHAP IS ZWAAR en ALLAH (SWT) BELOOND HET VORSTELIJK...

Een martelaar is iemand die wordt gemarteld, iemand die vrijwillig hierin toetreed kun je geen martelaar noemen, maar terrorist of crimineel.
Wij mensen kunnen en mogen fouten maken en worden hierop afgerekend of gewogen.
Ik laat het dan ook aan God over om deze beslissing te nemen of hij wordt toegelaten.

Slinger
02-05-11, 20:55
Je bent in de war met Guantanamo Bay en de toestanden in de Irakeze gevangenissen met Rumsfeld aan het hoofd... Maar dat ben ik wel vaker van je gewend...

Wat denk je, hoe zwaar zullen die 3000 doden wegen bij het oordeel?

Goodnight
02-05-11, 20:56
Omdat hij 3000 mensen vermoord heeft.

Bijzonder dat je dat zo zeker weet terwijl er geen proces is geweest.....

Slinger
02-05-11, 20:57
Dat iedereen recht heeft op een eerlijk proces bladiebladiebla...enzovoort.

Terroristen die zich verstoppen in Pakistan niet.

Wizdom
02-05-11, 20:58
Omdat hij 3000 mensen vermoord heeft.

Dat was het werk van de CIA want die had een eigen agenda hoewel de terroristen wel een opzetje hadden gemaakt heeft de CIA het echte vuile werk gedaan zoals de implosie van de gebouwen... Dat is echt niet door de vliegtuigen gebeurt...

Verder is bekend geworden dat er sprake is geweest van identiteitsfraude... Saudi's die zogenaamd in vliegtuig hebben gezeten en dood waren verklaard huppelen nog steeds vrolijk rond in Saudi Arabie...

Hun identiteit is misbruikt om de schuld bij Saudi Arabie te leggen...

Hoe dan ook een kleine aanslag is m.b.v. de CIA tot mytische proporties opgeblazen om de Olie en Israel veilig te stellen... Daar zijn ingenieurs en architecten van overtuigd behalve natuurlijk de media en de politiek want die hebben een andere agenda...

Slinger
02-05-11, 20:58
Bijzonder dat je dat zo zeker weet terwijl er geen proces is geweest.....

Kom op Goodnight, jij gaat Bin Laden toch niet verdedigen. De man heeft de Twin Towers opgeblazen, dat heeft hij zelf toegegeven. Hij was er trots op.

Slinger
02-05-11, 20:59
Dat was het werk van de CIA want die had een eigen agenda hoewel de terroristen wel een opzetje hadden gemaakt heeft de CIA het echte vuile werk gedaan zoals de implosie van de gebouwen... Dat is echt niet door de vliegtuigen gebeurt...

Verder is bekend geworden dat er sprake is geweest van identiteitsfraude... Saudi's die zogenaamd in vliegtuig hebben gezeten en dood waren verklaard huppelen nog steeds vrolijk rond in Saudi Arabie...

Hun identiteit is misbruikt om de schuld bij Saudi Arabie te leggen...

Hoe dan ook een kleine aanslag is m.b.v. de CIA tot mytische proporties opgeblazen om de Olie en Israel veilig te stellen...

Wat is volgens jou dan de verdienste van Osama?

Goodnight
02-05-11, 21:00
Wat denk je, hoe zwaar zullen die 3000 doden wegen bij het oordeel?
Iedereen die onschuldige levens op z'n geweten heeft zal hier hoe dan ook de prijs voor betalen.

Dus als OBL dat op zijn geweten heeft zal hij daarvoor verantwoording af moeten leggen aan zijn Schepper.

Maar feit blijft dat we ( de mensjes die dagelijks overspoeld worden door nieuwsfragmenten) niet weten wat de werkelijke feiten zijn.
Jij kan net zo min 100% weten dat hij idd verantwoordelijk voor 9/11 is, net zo min als dat ik 100% kan beweren dat hij niet is.

Kortom, we weten het gewoon niet, maar het is natuurlijk wel fijn geloven in je 'eigen waarheid'.

Al Sawt
02-05-11, 21:02
wat is daar mis mee? met die olie draaien alle fabrieken die de goederen voor de K4 maken :) en nog tegen lagere loonkosten ook!
Vraag dat maar aan de Amerikanen. Zij weten donders goed wat er mis mee is.

Slinger
02-05-11, 21:03
Iedereen die onschuldige levens op z'n geweten heeft zal hier hoe dan ook de prijs voor betalen.

Dus als OBL dat op zijn geweten heeft zal hij daarvoor verantwoording af moeten leggen aan zijn Schepper.

Maar feit blijft dat we ( de mensjes die dagelijks overspoeld worden door nieuwsfragmenten) niet weten wat de werkelijke feiten zijn.
Jij kan net zo min 100% weten dat hij idd verantwoordelijk voor 9/11 is, net zo min als dat ik 100% kan beweren dat hij niet is.

Kortom, we weten het gewoon niet, maar het is natuurlijk wel fijn geloven in je 'eigen waarheid'.

Je wilt het niet weten bedoel je.

Wizdom
02-05-11, 21:04
Wat is volgens jou dan de verdienste van Osama?

De verdienste van Osama is zijn onvoorwaardelijke steun aan de Palestijnen en zijn eis dat de Amerikanen uit Saudi Arabie moeten vertrekken met hun bases en zijn strijd tegen het imperialisme van de gevallen Sovjet Unie.

Hij heeft zijn plicht niet verzaakt... Dat kunnen weinig Moslims hem navertellen...

Goodnight
02-05-11, 21:04
Kom op Goodnight, jij gaat Bin Laden toch niet verdedigen. De man heeft de Twin Towers opgeblazen, dat heeft hij zelf toegegeven. Hij was er trots op.
Ik verdedig helemaal niemand, als hij schuldig is dan zal hij zijn verdiende loon krijgen, is het een beschuldiging en is hij onschuldig dan zal dat ook het geval zijn.

Feit is dat de situatie en de wereldpolitiek zo gecompliceerd zijn en men bereid is om tegen elk prijs de waarheid te presenteren zoals het goed uitkomt.

John2
02-05-11, 21:05
Dat was het werk van de CIA want die had een eigen agenda hoewel de terroristen wel een opzetje hadden gemaakt heeft de CIA het echte vuile werk gedaan zoals de implosie van de gebouwen... Dat is echt niet door de vliegtuigen gebeurt...

Verder is bekend geworden dat er sprake is geweest van identiteitsfraude... Saudi's die zogenaamd in vliegtuig hebben gezeten en dood waren verklaard huppelen nog steeds vrolijk rond in Saudi Arabie...

Hun identiteit is misbruikt om de schuld bij Saudi Arabie te leggen...

Hoe dan ook een kleine aanslag is m.b.v. de CIA tot mytische proporties opgeblazen om de Olie en Israel veilig te stellen... Daar zijn ingenieurs en architecten van overtuigd behalve natuurlijk de media en de politiek want die hebben een andere agenda...

Hup je medicijnen innemen en naar bed!

Slinger
02-05-11, 21:06
De verdienste van Osama is zijn onvoorwaardelijke steun aan de Palestijnen en zijn eis dat de Amerikanen uit Saudi Arabie moeten vertrekken met hun bases en zijn strijd tegen het imperialisme van de gevallen Sovjet Unie.

Hij heeft zijn plicht niet verzaakt... Dat kunnen weinig Moslims hem navertellen...

Maar hij heeft niks gedaan volgens jou. Zijn verdienste is dus zijn mening. Maar ja, een mening heeft iedereen, daarmee onderscheidt hij zich niet van miljoenen.

Goodnight
02-05-11, 21:06
Je wilt het niet weten bedoel je.
Zo ken ik je weer.

Nee, ik geloof dat de mensheid zo verziekt is dat men tot alles bereid is.

Eke
02-05-11, 21:08
Ik ga in beroep. :ego: Bij Knuppeltje dan toch zeker... of is het eigenlijk : stuur-knuppeltje ? :)

Slinger
02-05-11, 21:08
Ik verdedig helemaal niemand, als hij schuldig is dan zal hij zijn verdiende loon krijgen, is het een beschuldiging en is hij onschuldig dan zal dat ook het geval zijn.

Feit is dat de situatie en de wereldpolitiek zo gecompliceerd zijn en men bereid is om tegen elk prijs de waarheid te presenteren zoals het goed uitkomt.

Valt wel mee hoor. Als je geen complottheoriën gelooft ziet de wereld er best overzichtelijk uit.

Slinger
02-05-11, 21:10
Zo ken ik je weer.

Nee, ik geloof dat de mensheid zo verziekt is dat men tot alles bereid is.

Wat sommigen betreft heb je gelijk.

John2
02-05-11, 21:11
=Wizdom;4677612]De verdienste van Osama is zijn onvoorwaardelijke steun aan de Palestijnen en zijn eis dat de Amerikanen uit Saudi Arabie moeten vertrekken met hun bases en zijn strijd tegen het imperialisme van de gevallen Sovjet Unie.
Dus Osama ziet het goed en de miljoenen Amerikanen, Russen en Saudies zien het verkeerd?


Hij heeft zijn plicht niet verzaakt... Dat kunnen weinig Moslims hem navertellen...
Navertellen of nadoen?
En bedoel jij hiermee dat terrorisme een link heeft naar de Moslims of moet hebben naar deze groep in de samenleving en zodoende is door te linken naar de Islam?

Goodnight
02-05-11, 21:14
Valt wel mee hoor. Als je geen complottheoriën gelooft ziet de wereld er best overzichtelijk uit.

Oh, maar ik vind het ook wel overzichtelijk hoor.
Gewoon logica gebruiken en dan zie je gewoon vanzelf dat een hoop dingen niet kloppen en nee daarmee doel ik niet op allerlei complotten.
Maar gewoon de denkwijze van mensen en hoe opportunistisch deze is.

Afijn, ik ga er weer eens vandoor.
Wilde na dit nieuwsbericht eens een kijkje nemen of er nog een en ander veranderd is op dit forum.

Niet dus:hihi::hihi:

Olive Yao
02-05-11, 21:15
DOOD AAN DE BUSH JUNTA!





Kom op Goodnight, jij gaat Bin Laden toch niet verdedigen. De man heeft de Twin Towers opgeblazen, dat heeft hij zelf toegegeven. Hij was er trots op.

Bij 9-11 joeg Al Kaida rond 3000 amerikanen de dood in. Met leugens over massavernietigingswapens joeg de Bush junta in Irak meer dan 4000 amerikanen de dood in. Alleen al kijkend naar amerikaanse doden is de Bush junta grotere misdadigers dan Al Kaida. Daarom pleit ik ervoor om de leden van de Bush junta kogels door hun hoofden te schieten, of op welke manier dan ook te doden - echt amerikaans zou zijn, met een honkbalknuppel home runs te slaan met hun schedels.

John2
02-05-11, 21:16
Bij Knuppeltje dan toch zeker... of is het eigenlijk : stuur-knuppeltje ? :)
Dan noem ik het toch liever aileron of ga over tot ap:fpuh:

Slinger
02-05-11, 21:19
DOOD AAN DE BUSH JUNTA!




Bij 9-11 joeg Al Kaida rond 3000 amerikanen de dood in. Met leugens over massavernietigingswapens joeg de Bush junta in Irak meer dan 4000 amerikanen de dood in. Alleen al kijkend naar amerikaanse doden is de Bush junta grotere misdadigers dan Al Kaida. Daarom pleit ik ervoor om de leden van de Bush junta kogels door hun hoofden te schieten, of op welke manier dan ook te doden - echt amerikaans zou zijn, met een honkbalknuppel home runs te slaan met hun schedels.

Wat Bin Laden betreft zijn we het dus eens. Of keur je zijn daad goed?

rbn
02-05-11, 21:22
De man heeft de Twin Towers opgeblazen, dat heeft hij zelf toegegeven. Hij was er trots op.

welnee, maar zelfs al was dat wel zo dan nog rechtvaardigd dat niet een illegale moordoperatie op soeverein gebied bij het wetteloos vermoorden van een burger.. ik weet wel dat je schijt hebt aan fundamentele rechtsbeginselen zoals het recht op verdediging en recht op een eerlijk proces maar je bakt het nu wel erg bruin met je middeleeuwse retoriek..

Slinger
02-05-11, 21:25
welnee, maar zelfs al was dat wel zo dan nog rechtvaardigd dat niet een illegale moordoperatie op soeverein gebied bij het wetteloos vermoorden van een burger.. ik weet wel dat je schijt hebt aan fundamentele rechtsbeginselen zoals het recht op verdediging en recht op een eerlijk proces maar je bakt het nu wel erg bruin met je middeleeuwse retoriek..

Bin Laden wilde oorlog en hij heeft het gekregen. Hij heeft hoe dan ook gekregen wat hij verdiende, Wie 3000 Amerikanen vermoordt, plus nog een aantal, moet niet denken dat hij er mee wegkomt, waar hij zich ook verstopt.

Olive Yao
02-05-11, 21:29
Wat Bin Laden betreft zijn we het dus eens. Of keur je zijn daad goed?

9-11 is op te vatten als contraterreur. Daarmee keur ik 9-11 uiteraard zeker niet goed. Toch zal ik geen afkeuring over 9-11 uitspreken zolang misdaden van VS kapitalistische oorlogsmisdadigers, massamoordenaars en terroristen niet erkend worden.

Wat wel voor de VS pleit is dat mensen als wij op de hoogte zijn van die misdaden - de VS zijn ondanks alles een open samenleving waar journalisten hun werk kunnen doen en politici publiekelijk ter verantwoording geroepen kunnen worden, al gebeurd het te weinig. Wat weten we van Rusland, China, hoe gaat het toe in vele andere landen?
Dit pleit voor de VS, en dat mag weleens geschreven worden.

Mark
02-05-11, 21:30
9-11 is op te vatten als contraterreur. Daarmee keur ik 9-11 uiteraard zeker niet goed. Toch zal ik geen afkeuring over 9-11 uitspreken zolang misdaden van VS kapitalistische oorlogsmisdadigers, massamoordenaars en terroristen niet erkend worden.

Wat wel sterk voor de VS pleit is dat mensen als wij op de hoogte zijn van die misdaden - de VS zijn ondanks alles een open samenleving waar journalisten hun werk kunnen doen en politici publiekelijk ter verantwoording geroepen kunnen worden, al gebeurd het te weinig. Wat weten we van Rusland, China, hoe gaat het toe in vele andere landen? Dit pleit voor de VS, en dat mag weleens geschreven worden.

in rusland gaat alles prima :)

rbn
02-05-11, 21:32
Bin Laden wilde oorlog en hij heeft het gekregen. Hij heeft hoe dan ook gekregen wat hij verdiende, Wie 3000 Amerikanen vermoordt, plus nog een aantal, moet niet denken dat hij er mee wegkomt, waar hij zich ook verstopt.

middeleeuwse haatpraat van een extremist..

rbn
02-05-11, 21:34
in rusland gaat alles prima :)

zolang jij je vodka maar hebt..

Slinger
02-05-11, 21:41
9-11 is op te vatten als contraterreur. Daarmee keur ik 9-11 uiteraard zeker niet goed. Toch zal ik geen afkeuring over 9-11 uitspreken zolang misdaden van VS kapitalistische oorlogsmisdadigers, massamoordenaars en terroristen niet erkend worden.

Wat wel voor de VS pleit is dat mensen als wij op de hoogte zijn van die misdaden - de VS zijn ondanks alles een open samenleving waar journalisten hun werk kunnen doen en politici publiekelijk ter verantwoording geroepen kunnen worden, al gebeurd het te weinig. Wat weten we van Rusland, China, hoe gaat het toe in vele andere landen?
Dit pleit voor de VS, en dat mag weleens geschreven worden.

Contraterreur, een mooi woord heb je bedacht. Vertel eens wat hebben de 3000 misdaan dat ze de dood verdiend hebben?

John2
02-05-11, 21:42
middeleeuwse haatpraat van een extremist..

Ach een Hamas logo voeren en terrorisme goedpraten is meer een toonbeeld van extremisme.

Slinger
02-05-11, 21:43
middeleeuwse haatpraat van een extremist..

Een extremist is iemand die moordenaars verdedigt. Jij dus.

Max Stirner
02-05-11, 21:45
Toch zal ik geen afkeuring over 9-11 uitspreken zolang misdaden van VS kapitalistische oorlogsmisdadigers, massamoordenaars en terroristen niet erkend worden.
.



Oeps. Dan zal die erkenning er nu vast wel heel snel komen ....

Eke
02-05-11, 21:46
Dan noem ik het toch liever aileron of ga over tot ap:fpuh:

Tegen deze kennis kan ik niet op....:) ik ga terug naar het topiconderwerp ! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cc/Aileron_roll.gif/220px-Aileron_roll.gif

rbn
02-05-11, 21:50
Een extremist is iemand die moordenaars verdedigt. Jij dus.

in een rechtsstaat heeft elke verdachte van moord recht op verdediging !

Pizzaman
02-05-11, 22:12
in een rechtsstaat heeft elke verdachte van moord recht op verdediging !

'verdachte'... ja die wel.
geldt niet meer voor bekend zijnde killers en massamoordenaars.
Bovendien als ze zich in een niet-rechtsstaat schuilhouden hebben ze gewoon pech.

Ik vind 't zo uitstekend opgelost.
Hoeft de kliek in Den Haag er ook geen uren voor te schrijven.
Dat scheelt centen.

Paoli IV
02-05-11, 22:15
Het is alleen jammer dat ze hem in de zee gegooid hebben.
Er is al zo veel vervuiling in het zee water.

Wizdom
02-05-11, 22:17
Dus Osama ziet het goed en de miljoenen Amerikanen, Russen en Saudies zien het verkeerd?


Navertellen of nadoen?
En bedoel jij hiermee dat terrorisme een link heeft naar de Moslims of moet hebben naar deze groep in de samenleving en zodoende is door te linken naar de Islam?

Dat is wat jij er graag van wil maken... Terrorisme betekent schrik aanjagen... Dat is wat er dagelijks in bezet Palestijns gebied gebeurt, in Irak en in Afghanistan... Dus oftewel... De grootste terroristen zijn de VS samen met de ZIONISTEN... Het is georganiseerd STAATSTERREUR... Daar kunnen de jongens uit Baskenland, Ierland en Griekenland nog wat van leren...

Pizzaman
02-05-11, 22:19
Het is alleen jammer dat ze hem in de zee gegooid hebben.
Er is al zo veel vervuiling in het zee water.

Scheelt weer hout voor een kist, en eventueel luchtvervuiling.
Zo heeft ie nog nut als visvoer.

Bij de volgende zoute haring zal ik aan 'm denken.
En het brood eerst insmeren met varkensreuzel. :usa:

Wizdom
02-05-11, 22:20
Contraterreur, een mooi woord heb je bedacht. Vertel eens wat hebben de 3000 misdaan dat ze de dood verdiend hebben?

En die 1 miljoen in Irak waar hebben die de dood aan verdient? Maar wie zal die zal wreken... En waarom die gewroken zullen worden?

Dat zijn die arme vrouwen en kinderen en bejaarden die met blote en geheven handen naar boven kijken in de hemel en de Almachtige vragen om het recht te laten zegenvieren....

Hun wapen is het gebed... En hun GEBEDEN ZULLEN INSAALLAH WORDEN VERHOORD... Just wait en see hoe de macht van de VS en de ZIONISTEN als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen...

De klok tikt... Als de zee van Galilei is uitgedroogd is het gedaan... En het gaat steeds rapper...

Eke
02-05-11, 22:20
9-11 is op te vatten als contraterreur. Daarmee keur ik 9-11 uiteraard zeker niet goed. Toch zal ik geen afkeuring over 9-11 uitspreken zolang misdaden van VS kapitalistische oorlogsmisdadigers, massamoordenaars en terroristen niet erkend worden.

Wat wel voor de VS pleit is dat mensen als wij op de hoogte zijn van die misdaden - de VS zijn ondanks alles een open samenleving waar journalisten hun werk kunnen doen en politici publiekelijk ter verantwoording geroepen kunnen worden, al gebeurd het te weinig. Wat weten we van Rusland, China, hoe gaat het toe in vele andere landen?
Dit pleit voor de VS, en dat mag weleens geschreven worden.


1)Haat komt niet uit de lucht vallen. O.B.L. werd razend op de Russen omdat zij zich als ongelovigen in Afghanistan, een moslimland, bevonden met hun militaire troepen.

Vervolgens trok hij van leer tegen de 'kruisvaarders' die bases hadden in Saoudie-Arabia. Als vriendjes van de machthebbers.
Dat hoorde ik vanavond op de TV.

Maar ik denk dat een grote rol speelde dat het Saoudische Koningshuis het zich kon veroorloven om geen moer te doen aan de armen in haar samenleving omdat zij dus

1) exceptioneel rijk is, dus alle macht heeft en

2) geen opgeleide mensen nodig heeft voor industrieen ..buiten een kleine groep medewerkers die er toch al is ..mensen konden dus moeilijk emanciperen

3) en klanten heeft die alleen voor olie aankloppen en geen storingen in de olietoevoer willen....


Ik hou ook van de openheid van de VS, die jij roemt, Olive Yao.. Hopelijk blijft die openheid mochten die republikeinen aan de macht komen, die nu Obama onderuit proberen te krijgen op een grove en oneerlijke manier..
En ik zie dus ook wat Bush-jr.&friends hebben aangericht...

Geen wonder dat dat toen vijandschap opriep...

Paoli IV
02-05-11, 22:26
En die 1 miljoen in Irak waar hebben die de dood aan verdient?

Moet je aan Sadam vragen, maar daar is het te laat voor nu.

Eke
02-05-11, 22:30
welnee, maar zelfs al was dat wel zo dan nog rechtvaardigd dat niet een illegale moordoperatie op soeverein gebied bij het wetteloos vermoorden van een burger.. ik weet wel dat je schijt hebt aan fundamentele rechtsbeginselen zoals het recht op verdediging en recht op een eerlijk proces maar je bakt het nu wel erg bruin met je middeleeuwse retoriek..

Je hebt gelijk dat iedereen die verdachte en/of dader is veroordeeld moet worden door een rechter, RBN.

OBL is gestorven in een vuurgevecht. Hoe zou jij je voelen binnen in zo'n villa met schietende lijfwachten, schreeuwende mensen en misschien wel huilende kinderen...Je kan wel zeggen : U staat onder arrest...maar dat werkt slecht, vermoed ik. Dan moet je eerst alle omstanders uitschakelen vermoedelijk omdat zij je dood willen.Behalve de vrouwen. Ik verwacht niet dat zij gewapend rondlopen op een alledaagse dag in de villa. Wie verwacht zo'n bezoek ????

Pizzaman
02-05-11, 22:31
En die 1 miljoen in Irak waar hebben die de dood aan verdient?

Van de doden die vielen bij de bombardementen op Duiste steden in 40-45 betwijfelt ook niemand dat zij oorlogsslachtoffers zijn.
Alleen stonden ze wel aan de foute kant. Net als die 1 miljoen.
Ook al konden velen daar niets aan doen, of waren het er zelfs in het geheel niet mee eens.

In Londen hetzelfde, alleen mogen die zich 'overwinnaars' noemen.
Heb je ook niks aan als je in je kist ligt, maar ja.

Eke
02-05-11, 22:47
DOOD AAN DE BUSH JUNTA!




Bij 9-11 joeg Al Kaida rond 3000 amerikanen de dood in. Met leugens over massavernietigingswapens joeg de Bush junta in Irak meer dan 4000 amerikanen de dood in. Alleen al kijkend naar amerikaanse doden is de Bush junta grotere misdadigers dan Al Kaida. Daarom pleit ik ervoor om de leden van de Bush junta kogels door hun hoofden te schieten, of op welke manier dan ook te doden - echt amerikaans zou zijn, met een honkbalknuppel home runs te slaan met hun schedels.

Olive, die rode duim heb je van mij gekregen. Niet vanwege je anti-Bush-houding, want ik voel me ook uiterst onprettig als ik die man op TV zie..
Hij heeft veel foute inschattingen gemaakt..daardoor veel slachtoffers nagelaten.Hij was overigens niet de enige in die jaren...

Maar door die 'grap'. Home-runs, schedels. Staat me tegen. Nou weet je wie het gedaan heeft...is beter, vind je niet ?

Eke
02-05-11, 22:54
En die 1 miljoen in Irak waar hebben die de dood aan verdient?

Tel je nu alleen de getroffenen door VS/Brits vuur (de jongens/meisjes gingen de strijd in 'als bevrijders'...dat was hun verteld...) of tel je er ook de vele getroffenen bij die gevallen zijn door onderlinge vetes ?
Ken jij die cijfers, Wizdom ?

Wizdom
02-05-11, 22:57
Jordan River may dry up by 2011
By DANIEL ESTRIN THE ASSOCIATED PRESS
Publication: Charleston Daily Mail (West Virginia)
Date: Wednesday, May 5 2010

QASR AL-YAHUD, West Bank - Christian pilgrims who flock to the Jordan River to immerse themselves in the water where Jesus was baptized may have nothing left to dunk in next year.

A team of Israeli, Jordanian and Palestinian environmental scientists says large stretches of the biblical river could dry up by 2011. And much of what remains is nothing but a canal of sewage, they said in a report released Monday.

"You can almost jump across this river. In other places, you don't need to even jump - you can just cross it. It's ankle deep," said Gidon Bromberg, Israeli director of Friends of the Earth Middle East, the organization that commissioned the report. "You struggle to see the water."

Sadly, it is one of the efforts to save the river that has helped doom it, the report said. Israel and Jordan have agreed to stop dumping waste into the river and instead treat it in plants expected to be up and running in both countries in 2011.

But if no wastewater enters the lower Jordan - the river's largest section - then no water will flow in it at all, the report notes.

According to Christian tradition, John baptized Jesus in the Jordan River. Typical of the region's conflicting land claims, both Jordan and Israel maintain the New Testament baptismal site stands on their soil, and the sites face each other on either side of the Jordan.

Eke
02-05-11, 23:07
Adisgusting really to celebrate the death of a human being :

!

Dat vind ik ook, Sallahddin.

Maar wat me opviel : ouders en familieleden van de slachtoffers (brandweermannen en andere hulpverleners inkluis) van 9/11 vielen juist stil en beleefden weer die afschuwelijke vuurdood van hun geliefde(n)...
En sommigen voelden zich ietsjes beter...alsof er gerechtigheid had plaatsgevonden.

Die spreuk uit het OUDE testament : oog om oog, tand om tand, waar ook jij aan refereert....

Zo blijft er heel veel rotzooi in de wereld.....als vergelding op die manier MOET. Logica, toch ? Geen preek.



Wat zei eigenlijk jouw grote vriend PAUL ervan ;) Niks in het bijzonder ? Of wat ?

John2
02-05-11, 23:14
Dat is wat jij er graag van wil maken... Terrorisme betekent schrik aanjagen... Dat is wat er dagelijks in bezet Palestijns gebied gebeurt, in Irak en in Afghanistan... Dus oftewel... De grootste terroristen zijn de VS samen met de ZIONISTEN... Het is georganiseerd STAATSTERREUR... Daar kunnen de jongens uit Baskenland, Ierland en Griekenland nog wat van leren...
Beste Wizdom, ik heb bijna 25 jaar gewerkt voor een organisatie en diverse Terreur groepen van dichtbij meegemaakt en ik kan je vertellen dat ze geen angst aanjagen maar toch alleen dood en verderf, zowel bij hun vijanden als wel bij hun eigen mensen, dagelijks worden ook in hun eigen groep mensen vermoord, omdat ze iemand niet vertrouwen.
En jij mag de VS en de Zionisten de grootste terroristen noemen, maar daar denken gelukkig de VN en de wereld anders over, inclusief de rechtgeschapen moslims, maar hier zal jij wel anders over denken.
Zolang er dagelijks 5000 kinderen sterven in de wereld door gebrek aan drinkwater, omdat overheden/warlords de strijd belangrijker vinden.


En die 1 miljoen in Irak waar hebben die de dood aan verdient? Maar wie zal die zal wreken... En waarom die gewroken zullen worden?
Bron?

super ick
02-05-11, 23:17
Straf krijg je na een proces.

Dit is een executie / mafiamoord.

Imbeciel.

Kom jij eens van je wolk af gek! Osama zat in een soort vesting. Wat hadden ze moeten doen? Aanbellen?

John2
02-05-11, 23:17
Tel je nu alleen de getroffenen door VS/Brits vuur (de jongens/meisjes gingen de strijd in 'als bevrijders'...dat was hun verteld...) of tel je er ook de vele getroffenen bij die gevallen zijn door onderlinge vetes ?
Ken jij die cijfers, Wizdom ?
Hij/zij telt via de dikke duim.

Pizzaman
02-05-11, 23:19
Kom jij eens van je wolk af gek! Osama zat in een soort vesting. Wat hadden ze moeten doen? Aanbellen?

Hij zit niet op een wolk... hij IS de wolk. :maf:

John2
02-05-11, 23:20
Kom jij eens van je wolk af gek! Osama zat in een soort vesting. Wat hadden ze moeten doen? Aanbellen?
Nee brief sturen met een uitnodiging tot een verhoor.

Slinger
02-05-11, 23:24
En die 1 miljoen in Irak waar hebben die de dood aan verdient? Maar wie zal die zal wreken... En waarom die gewroken zullen worden?

Dat zijn die arme vrouwen en kinderen en bejaarden die met blote en geheven handen naar boven kijken in de hemel en de Almachtige vragen om het recht te laten zegenvieren....

Hun wapen is het gebed... En hun GEBEDEN ZULLEN INSAALLAH WORDEN VERHOORD... Just wait en see hoe de macht van de VS en de ZIONISTEN als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen...

De klok tikt... Als de zee van Galilei is uitgedroogd is het gedaan... En het gaat steeds rapper...

Je bedoelt al die sjiïeten die door de dappere moedjaheddin zijn vermoord.

Max Stirner
02-05-11, 23:28
welnee, maar zelfs al was dat wel zo dan nog rechtvaardigd dat niet een illegale moordoperatie op soeverein gebied bij het wetteloos vermoorden van een burger.. ik weet wel dat je schijt hebt aan fundamentele rechtsbeginselen zoals het recht op verdediging en recht op een eerlijk proces maar je bakt het nu wel erg bruin met je middeleeuwse retoriek..


Hem gewoon een arrestatiebevel onder zijn neus duwen en netjes uitnodigen voor een kopje koffie op het politiebureau zal wel weer te veel moeite zijn geweest ..... schande, weer een onschuldige broeder vermoord door de barbaarse k4

:student: