PDA

Bekijk Volledige Versie : A Very Sad Day For Humanity : So, Sue me :



Sallahddin
02-05-11, 20:16
A very Sad Day For Humanity :

Source : Human conscience , consciousness, awakening, self_awarness:




--------------------------------------------------------------------------------

A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

reminds me of Hassan Al Bina 's assassination at the hand of the CIA & MI6 celebrated by the USA & Britain :

it's like lynching a black poor dude by the KKK ....

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

Slinger
02-05-11, 20:45
A very Sad Day For Humanity :

Source : Human conscience , consciousness, awakening, self_awarness:




--------------------------------------------------------------------------------

A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

reminds me of Hassan Al Bina 's assassination at the hand of the CIA & MI6 celebrated by the USA & Britain :

it's like lynching a black poor dude by the KKK ....

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !


Als hij de Bijbel gelezen had, dan had hj geweten hoe het met hem zou aflopen:

Matteüs 26:52

Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Steek je zwaard terug op zijn plaats. Want wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard omkomen

rbn
02-05-11, 20:57
Want wie naar het zwaard grijpt, zal door het zwaard omkomen

dan zullen heel wat joden om gaan komen..

Hatert
02-05-11, 21:00
dan zullen heel wat joden om gaan komen..

Als de bijbel gelijk heeft ook heel veel K4's.

Slinger
02-05-11, 21:01
dan zullen heel wat joden om gaan komen..

En moslims.

Hatert
02-05-11, 21:06
En moslims.

De westerse K4's het meest. Het leed wat zei de rest van de wereld hebben aangedaan met hun moord- en slachtpartijen is gigantisch.

Slinger
02-05-11, 21:12
De westerse K4's het meest. Het leed wat zei de rest van de wereld hebben aangedaan met hun moord- en slachtpartijen is gigantisch.

Wat de woorden van Jezus betreft: wie de schoen past trekke hem aan. Maar ik begrijp dat jij liever naar anderen wijst.

Mark
02-05-11, 21:17
dan zullen heel wat joden om gaan komen..


Als de bijbel gelijk heeft ook heel veel K4's..


En moslims. ..

wees gerust mijn vrienden jullie hebben allen gelijk... ik voorspel dat uiteindelijk iedereen om zal komen :)

Hatert
02-05-11, 21:24
wees gerust mijn vrienden jullie hebben allen gelijk... ik voorspel dat uiteindelijk iedereen om zal komen :)

We know, maar het ging om sterven door het zwaard.

Mark
02-05-11, 21:26
We know, maar het ging om sterven door het zwaard.

ok, in dat geval voorspel ik dat vooral Congolezen op die manier om zullen komen.

(maar strikt gezien zijn dat niet-westerse K4 dus nog niet genoemd).

John2
02-05-11, 21:26
We know, maar het ging om sterven door het zwaard.

Dan heeft Osama een probleem want dat was een kogel.

Hatert
02-05-11, 21:26
Wat de woorden van Jezus betreft: wie de schoen past trekke hem aan. Maar ik begrijp dat jij liever naar anderen wijst.

Ik wijs naar de moordenaars. Ik heb geen zwaard, raket, tank, fosforbommen, atoombommen or what else moordtuig.

Hatert
02-05-11, 21:27
Dan heeft Osama een probleem want dat was een kogel.

Dan heeft de bijbel geen gelijk.

Hatert
02-05-11, 21:33
ok, in dat geval voorspel ik dat vooral Congolezen op die manier om zullen komen.

(maar strikt gezien zijn dat niet-westerse K4 dus nog niet genoemd).

Oow ja je bent een techneut, die hebben altijd al moeite gehad met teksten.

rbn
02-05-11, 21:35
ok, in dat geval voorspel ik dat vooral Congolezen op die manier om zullen komen.

(maar strikt gezien zijn dat niet-westerse K4 dus nog niet genoemd).

het zijn wel voornamelijk christenen.. dat verklaard mischien hun buitensporige geweldadigheid

Slinger
02-05-11, 21:38
Ik wijs naar de moordenaars. Ik heb geen zwaard, raket, tank, fosforbommen, atoombommen or what else moordtuig.

En je verdedigt een massamoordenaar.

Hatert
02-05-11, 21:53
En je verdedigt een massamoordenaar.

Laffe afleidingsmanoevre van je.

Mark
02-05-11, 21:56
het zijn wel voornamelijk christenen.. dat verklaard mischien hun buitensporige geweldadigheid

ik ken nog wel wat andere kenmerken van congolezen :giechel:

Mark
02-05-11, 21:57
Oow ja je bent een techneut, die hebben altijd al moeite gehad met teksten.

maar gelukkig niet met getallen :)

Slinger
02-05-11, 22:00
Laffe afleidingsmanoevre van je.

Mooi duo, jij en Bin Laden. Partners in crime.

Hatert
02-05-11, 22:08
Mooi duo, jij en Bin Laden. Partners in crime.

Uitgeluld dus.

Het zwaard van Jezus wacht als het zwaard van Damocles over de westerse k4's.

Slinger
02-05-11, 22:10
Uitgeluld dus.

Het zwaard van Jezus wacht als het zwaard van Damocles over de westerse k4's.

Je hebt het bijbelgedeelte toch niet helemaal begrepen, Jezus gebruikte geen zwaard.

Hatert
02-05-11, 22:27
Je hebt het bijbelgedeelte toch niet helemaal begrepen, Jezus gebruikte geen zwaard.

Wie zegt dat ik met het zwaard van Jezus bedoel dat Jezus een zwaard heeft? Het zwaard van jezus verwijs ik naar zijn woorden. De zwaard die de k4's hebben gebruikt voor hun hebzucht en rooftochten.

Pizzaman
02-05-11, 22:39
Wie zegt dat ik met het zwaard van Jezus bedoel dat Jezus een zwaard heeft? Het zwaard van jezus verwijs ik naar zijn woorden. De zwaard die de k4's hebben gebruikt voor hun hebzucht en rooftochten.

merendeels waren dat toch kanonnen en pistolen.
En later: geld. Mercedessen. Rolls Royces.

Had jezus een Rolls? :maf:

Slinger
02-05-11, 23:12
Wie zegt dat ik met het zwaard van Jezus bedoel dat Jezus een zwaard heeft? Het zwaard van jezus verwijs ik naar zijn woorden. De zwaard die de k4's hebben gebruikt voor hun hebzucht en rooftochten.


En wat dacht je van het zwaard van Mohammed?

Pizzaman
02-05-11, 23:20
En wat dacht je van het zwaard van Mohammed?

Zou dat inmiddels niet verroest zijn?

John2
02-05-11, 23:25
Je hebt het bijbelgedeelte toch niet helemaal begrepen, Jezus gebruikte geen zwaard.
Zou God die zo machtig is gebruik maken van een zwaard?


merendeels waren dat toch kanonnen en pistolen.
En later: geld. Mercedessen. Rolls Royces.

Had jezus een Rolls? :maf:
Nee een ezel is betrouwbare dan een RR en Shell had de olie nog niet gevonden.

Hatert
02-05-11, 23:27
En wat dacht je van het zwaard van Mohammed?

Jij haalde de bijbel erbij en nu de profeet. Dat gedraai van je is nergens voor nodig.

Schuldigen verdienen hun straf, punt uit.

Slinger
02-05-11, 23:58
Jij haalde de bijbel erbij en nu de profeet. Dat gedraai van je is nergens voor nodig.

Schuldigen verdienen hun straf, punt uit.

Zie het als verdieping van het onderwerp. Ik heb wel gemerkt dat jij daar niet van houdt.

Hatert
03-05-11, 00:01
Zie het als verdieping van het onderwerp. Ik heb wel gemerkt dat jij daar niet van houdt.

Ik zie het als hypocriete afleidingsmanoeuvre.

Slinger
03-05-11, 00:08
Ik zie het als hypocriete afleidingsmanoeuvre.

Nou, ik zie wel een gewelddadig lijntje van Mohammed, via de dappere moedjaheddien, die zo graag burgers afslachten, naar Bin Laden.

Maar goed, Bin laden is al die aandacht niet eens waard. Zijn rol was sowieso uitgespeeld.

Al Sawt
03-05-11, 00:09
Ik begrijp echt niet waarom men verdrietig is over Ben Laden!?

Wij hebben hier over figuur die de Arabische zaak heeft verraden, de Israelische en Amerikaanse belangen in MO heeft gesteund en nooit en te nimmer zijn hand heeft uitgestoken naar de Palestijnen.

Terwijl de Palestijnen en Libanezen een doodstrijd voerden tegenover de Zionistisch tuig, ging OBL in dienst bij CIA.

Veel succes met verwerken van zijn dood! Mijn helden zijn leden van de Hamas, Hizbollah en alle andere groeperingen die zich verzetten tegenover Zionistisch fascisme.

mark61
03-05-11, 01:41
Mijn helden zijn leden van de Hamas, Hizbollah en alle andere groeperingen die zich verzetten tegenover Zionistisch fascisme.

Sinds Hezbollah zich door Assad laat gebruiken om zijn volk te onderdrukken is dat nog minder dan het al was.

Hatert
03-05-11, 01:51
Nou, ik zie wel een gewelddadig lijntje van Mohammed, via de dappere moedjaheddien, die zo graag burgers afslachten, naar Bin Laden.

Maar goed, Bin laden is al die aandacht niet eens waard. Zijn rol was sowieso uitgespeeld.

Alles wat jij ziet is een doelbewuste ideologische leugen verspreiden in dienst van de zionisten. Dat is alles.

En maar hopen dat daarmee de messias snel komt zodat de joden kunnen zien dat ze Jezus onterecht hebben afgewezen.

Max Stirner
03-05-11, 01:54
Ik begrijp echt niet waarom men verdrietig is over Ben Laden!?

Wij hebben hier over figuur die de Arabische zaak heeft verraden, de Israelische en Amerikaanse belangen in MO heeft gesteund en nooit en te nimmer zijn hand heeft uitgestoken naar de Palestijnen.

Terwijl de Palestijnen en Libanezen een doodstrijd voerden tegenover de Zionistisch tuig, ging OBL in dienst bij CIA.

Veel succes met verwerken van zijn dood! Mijn helden zijn leden van de Hamas, Hizbollah en alle andere groeperingen die zich verzetten tegenover Zionistisch fascisme.


Hamas is wel heel verdrietig trouwens ... en je andere helden zijn nu samen met Assad burgers aan het uitroeien in Syrië.


Dat Al Qaida weinig heeft gedaan voor de Palestijnen - behalve een mislukte aanslag in Mombassa op een Isrealische burgervliegtuig - klopt wel geloof ik.

Slinger
03-05-11, 09:45
Alles wat jij ziet is een doelbewuste ideologische leugen verspreiden in dienst van de zionisten. Dat is alles.

En maar hopen dat daarmee de messias snel komt zodat de joden kunnen zien dat ze Jezus onterecht hebben afgewezen.

Zie jij geen parallellen tussen de daden van Mohammed en die van Bin Laden?

Hatert
03-05-11, 11:44
Zie jij geen parallellen tussen de daden van Mohammed en die van Bin Laden?

Ik zie overeenkomsten met de kruisiging van Jezus.

Proxy
03-05-11, 12:10
Ik zie overeenkomsten met de kruisiging van Jezus.

Waarom beledig u Jezus?

Hatert
03-05-11, 12:14
Waarom beledig u Jezus?

U kunt zich beter afvragen waarom u zich beledigd voelt.

Proxy
03-05-11, 12:27
U kunt zich beter afvragen waarom u zich beledigd voelt.
Waarom zou ik mij beledigd moeten voelen?
Ik vind het vergelijk niet opgaan tussen Osama en Jezus en kan mij voorstellen dat mensen zich hieraan storen.

Slinger
03-05-11, 12:32
Ik zie overeenkomsten met de kruisiging van Jezus.

Dat is vreemd, want als moslim geloof jij daar niet in.

Hatert
03-05-11, 12:36
Dat is vreemd, want als moslim geloof jij daar niet in.

Je hoeft niet ergens in te geloven om overeenkomsten te zien.

Proxy
03-05-11, 12:37
Dat is vreemd, want als moslim geloof jij daar niet in.
Waarschijnlijk bedoelde u moslima, want zij is toch een vrouw?

Slinger
03-05-11, 12:40
Je hoeft niet ergens in te geloven om overeenkomsten te zien.

Als je het verhaal meer dan oppervlakkig kende zou je meer verschillen dan overeenkomsten zien.

Slinger
03-05-11, 12:43
Waarschijnlijk bedoelde u moslima, want zij is toch een vrouw?

Zij is een hij, wel homo overigens.

Hatert
03-05-11, 12:45
Als je het verhaal meer dan oppervlakkig kende zou je meer verschillen dan overeenkomsten zien.

Je bedoelt als ik in jouw schoenen stond, gelukkig niet.

Hatert
03-05-11, 12:46
Zij is een hij, wel homo overigens.

Dat moest je maar tegen je vader zeggen toen hij met je pielemans speelde en likte.

Slinger
03-05-11, 12:49
Je bedoelt als ik in jouw schoenen stond, gelukkig niet.

Je zou kunnen zien dat Jezus het prototype van het slachtoffer is, de lijdende mens. Mohammed en Bin Laden voldoen aan het beeld van de dader, de verrader, Judas dus.

Slinger
03-05-11, 12:52
Dat moest je maar tegen je vader zeggen toen hij met je pielemans speelde en likte.

Nou je hebt hier op het forum vaak laten zien dat je homofiele gevoelens hebt. Dit is de eerste keer dat je pedofiele gevoelens laat zien. Zo komen we steeds meer van je te weten.

Hatert
03-05-11, 12:53
Je zou kunnen zien dat Jezus het prototype van het slachtoffer is, de lijdende mens. Bin Laden voldoet aan het beeld van de dader, de verrader, Judas dus.

Wat jij ziet intresseert mij niet zoveel.

Ik zie de verkwanseling van de rechtsbeginselen zoals die bij Jezus ook plaats vonden.

Slinger
03-05-11, 12:54
Wat jij ziet intresseert mij niet zoveel.

Ik zie de verkwanseling van de rechtsbeginselen zoals die bij Jezus ook plaats vonden.

Wederzijds.

Hatert
03-05-11, 12:54
Nou je hebt hier op het forum vaak laten zien dat je homofiele gevoelens hebt. Dit is de eerste keer dat je pedofiele gevoelens laat zien. Zo komen we steeds meer van je te weten.

Ik kan begrijpen dat je allerlei waanbeelden krijgt van je toegebrachte misbruik en deze op anderen wilt projecteren maar je hebt zovaak al laten merken dat je sexueel misbruikt bent door je pappa dat ik je wil helpen om uit de kast te komen zodat je eindelijk hulp kunt gaan zoeken.

Stopnaald
03-05-11, 13:38
A very Sad Day For Humanity :

Source : Human conscience , consciousness, awakening, self_awarness:




--------------------------------------------------------------------------------

A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :


Huilie huilie en nog veel meer huilie.

OBL was een terrorist simpelweg omdat hij het westerse imperialisme wenste om te zetten in een arabisch imperialisme. Dat maakt hem dus geen haar beter.

En het westen (maar niet alleen zij) wensten dat niet. Het is as simple as that. Dat OBL dat niet begrijpen wilde of kon ligt aan hemzelf (en zijn aanhangers).

Slinger
03-05-11, 14:27
Ik kan begrijpen dat je allerlei waanbeelden krijgt van je toegebrachte misbruik en deze op anderen wilt projecteren maar je hebt zovaak al laten merken dat je sexueel misbruikt bent door je pappa dat ik je wil helpen om uit de kast te komen zodat je eindelijk hulp kunt gaan zoeken.

Leuk dat je nu ook al begint met bekentenissen uit je jeugd. Gooi het hier maar neer, jongen. We luisteren wel naar je, en we begrijpen steeds beter hoe je zo geworden bent.

Hatert
03-05-11, 14:31
Leuk dat je nu ook al begint met bekentenissen uit je jeugd. Gooi het hier maar neer, jongen. We luisteren wel naar je, en we begrijpen steeds beter hoe je zo geworden bent.

Begrijpelijk dat je in de meervoudsvorm 'We' spreekt. Hij zit nog steeds in je.

Proxy
03-05-11, 14:34
Zij is een hij, wel homo overigens.

Dat zijn toch ook vrouwen?

Maar vandaar dat hij/ zij heeft staan.

Slinger
03-05-11, 14:34
Begrijpelijk dat je in de meervoudsvorm 'We' spreekt. Hij zit nog steeds in je.

Laat maar gaan jongen, fantaseer er maar op los.

Slinger
03-05-11, 14:35
Dat zijn toch ook vrouwen?

Maar vandaar dat hij/ zij heeft staan.

Juist.

Hatert
03-05-11, 14:38
Laat maar gaan jongen, fantaseer er maar op los.

Ik vind het wel zielig voor je voor wat je hebt meegemaakt.

Pizzaman
03-05-11, 14:43
Ik vind het wel zielig voor je voor wat je hebt meegemaakt.

Wij vinden het allemaal ook zielig wat jij meemaakt.
Maar we zien ook wat je allemaal uitvreet, denken toch aan uitlokking.

Hatert
03-05-11, 14:48
Wij vinden het allemaal ook zielig wat jij meemaakt.
Maar we zien ook wat je allemaal uitvreet, denken toch aan uitlokking.

Ik ben heel erg onder de indruk van JOUW mening. :hihi:

Pizzaman
03-05-11, 14:53
Ik ben heel erg onder de indruk van JOUW mening. :hihi:

Dat hoeft ook niet - ik post het meer ter kennisneming, vooral voor anderen.
Heb het vermoeden dat jij toch onverbeterlijk bent. :fpetaf:

So be it, gezien je mijn buurman niet bent heb ik er geen last van.
Hopelijk snappen anderen dan dat het beter is geen Hatert als buurman te hebben.
Denk dat dat wel los zal lopen... :roken:

Hatert
03-05-11, 15:08
Dat hoeft ook niet - ik post het meer ter kennisneming, vooral voor anderen.
Heb het vermoeden dat jij toch onverbeterlijk bent. :fpetaf:

So be it, gezien je mijn buurman niet bent heb ik er geen last van.
Hopelijk snappen anderen dan dat het beter is geen Hatert als buurman te hebben.
Denk dat dat wel los zal lopen... :roken:

http://www.youtube.com/watch?v=Ykw3W2ci-9A&feature=related

Max Stirner
03-05-11, 15:30
http://www.youtube.com/watch?v=Ykw3W2ci-9A&feature=related



Mooie scene.

Scarface is een bad guy (drugsdealer, moordenaar etc.) en geeft daar andere mensen de schuld van.
Neemt dus geen verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.

Waarom plaats je dit ? Herken je jezelf hier in of zo ?

Slinger
03-05-11, 15:36
Mooie scene.

Scarface is een bad guy (drugsdealer, moordenaar etc.) en geeft daar andere mensen de schuld van.
Neemt dus geen verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden.

Waarom plaats je dit ? Herken je jezelf hier in of zo ?

Natuurlijk, Noord-Afrikaanse mentaliteit.

H.P.Pas
03-05-11, 15:39
Scarface is een bad guy (drugsdealer, moordenaar etc.) en geeft daar andere mensen de schuld van.


De babyboomers ! Altijd dezelfden.

Hatert
03-05-11, 15:48
Natuurlijk, Noord-Afrikaanse mentaliteit.

Racistische uitspraak.

Max Stirner
03-05-11, 15:49
De babyboomers ! Altijd dezelfden.


Geef de babyboomers niet de schuld van mijn eigen daden.


(hoewel ..... : wel van mijn gebrek aan kennis uiteraart, vanwege het stelselmatig ruieneren van het onderweis )

Slinger
03-05-11, 15:55
Racistische uitspraak.

Kom kom, iemand die het altijd maar over kafirs heeft moet niet zo snel klagen. Bovendien, een beetje zelfkennis heb je toch wel?

Stopnaald
03-05-11, 15:56
Huilie huilie en nog veel meer huilie.

OBL was een terrorist simpelweg omdat hij het westerse imperialisme wenste om te zetten in een arabisch imperialisme. Dat maakt hem dus geen haar beter.

En het westen (maar niet alleen zij) wensten dat niet. Het is as simple as that. Dat OBL dat niet begrijpen wilde of kon ligt aan hemzelf (en zijn aanhangers).

Ik herhaal 'm nog maar es.

Hatert
03-05-11, 16:05
Kom kom, iemand die het altijd maar over kafirs heeft moet niet zo snel klagen. Bovendien, een beetje zelfkennis heb je toch wel?

Racistische uitspraak blijft een racistische uitspraak. Het gedraai erom heen ten spijt.

Pizzaman
03-05-11, 16:17
Racistische uitspraak blijft een racistische uitspraak. Het gedraai erom heen ten spijt.

Ik denk niet dat dat 'staat'.
D'r zitten daar een keur aan rassen, nationaliteiten en whatever.
Zelfs goudvissen komen er vandaan.

Het is meer in het kader van 'mediterraan tempo'. Siesta en zo.
Maar dan anders :hihi:

Slinger
03-05-11, 17:19
Racistische uitspraak blijft een racistische uitspraak. Het gedraai erom heen ten spijt.

Jij mag het best een racistische uitspraak vinden, dat zal mij worst wezen, maar hij is gebaseerd op eigen observaties.

Hatert
03-05-11, 17:31
Jij mag het best een racistische uitspraak vinden, dat zal mij worst wezen, maar hij is gebaseerd op eigen observaties.

Je bent gewoon een smerige racist en ik ben blij dat je dat toegeeft.

Abu_Hurayrah
03-05-11, 18:28
A very Sad Day For Humanity :

Source : Human conscience , consciousness, awakening, self_awarness:




--------------------------------------------------------------------------------

A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

reminds me of Hassan Al Bina 's assassination at the hand of the CIA & MI6 celebrated by the USA & Britain :

it's like lynching a black poor dude by the KKK ....

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

Zeg ongeduldig sentimenteel ongeleid projectiel dat je der bent. Bin Laden rahimahullah was een khaaridji, want hij kwam in opstand tegen de regeringsleiders in de Moslimlanden (daar begint terrorisme meestal mee) en dat is de weg van de khawaaridj.

Maar ik heb een troost voor je, een vooraanstaande geleerde adviseert om de honden van de hel (dat zijn de Khawaaridj zoals de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam ze genoemd heeft) niet tot Kufar (ongelovigen) te verklaren:

http://www.youtube.com/watch?v=ykvw275KOBM

Mark
03-05-11, 19:12
Maar ik heb een troost voor je, een vooraanstaande geleerde adviseert om de honden van de hel (dat zijn de Khawaaridj zoals de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam ze genoemd heeft) niet tot Kufar (ongelovigen) te verklaren:

http://www.youtube.com/watch?v=ykvw275KOBM

Die klote khwaaridj ook weer! hebben ze ook nog mazzel dat ze geen kufar zijn :(

Abu_Hurayrah
03-05-11, 19:29
Die klote khwaaridj ook weer! hebben ze ook nog mazzel dat ze geen kufar zijn :(

Ibn Qudamah states in al-Mughni about the saga of the khawarij :

“The majority of the scholars of fiqh (jurisprudence) and many of the scholars of hadith and (Imam) Malik are of the opinion that they are to be given the option of repentance, if they refuse, then they are to be executed for their corruption, not for their disbelief.”

Spoetnik
03-05-11, 19:30
Maar ik heb een troost voor je, een vooraanstaande geleerde adviseert om de honden van de hel (dat zijn de Khawaaridj zoals de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam ze genoemd heeft) niet tot Kufar (ongelovigen) te verklaren:


Nu maar hopen dat Allah naar zijn advies luistert.

Abu_Hurayrah
03-05-11, 20:37
Official Source Speaks on the Killing of Al-Qaeda Leader

Riyadh, Jumada I 28, 1432, May 2, 2011, SPA -- An official source has expressed the hope of the Kingdom of Saudi Arabia that the elimination of Al-Qaeda leader will be a step towards supporting international efforts to combat terrorism and to dismantle its cells, as well as the elimination of deviant thought that stands behind it, especially as the people of the Kingdom have been among the most ones targeted by this terrorist organization through its crimes, killing of the innocent people, which is forbidden by Allah, the terrorization of the innocent people, and the destabilization of the security and stability of the society: Allah says in the Holy Quran, 'If anyone slew a person - unless it be for murder or for spreading mischief in the land - it would be as if he slew the whole people.'
--SPA
15:26 LOCAL TIME 12:26 GMT

Bron: http://www.spa.gov.sa/English/cdetails.php?id=889039&catid=9

Slinger
03-05-11, 20:38
Je bent gewoon een smerige racist en ik ben blij dat je dat toegeeft.

Raar dat jij die verwijzing naar Noord-Afrika racistisch vindt. Of ben je niet trots op je afkomst?

Mark
03-05-11, 20:39
Official Source Speaks on the Killing of Al-Qaeda Leader

Riyadh, Jumada I 28, 1432, May 2, 2011, SPA -- An official source has expressed the hope of the Kingdom of Saudi Arabia that the elimination of Al-Qaeda leader will be a step towards supporting international efforts to combat terrorism and to dismantle its cells, as well as the elimination of deviant thought that stands behind it, especially as the people of the Kingdom have been among the most ones targeted by this terrorist organization through its crimes, killing of the innocent people, which is forbidden by Allah, the terrorization of the innocent people, and the destabilization of the security and stability of the society: Allah says in the Holy Quran, 'If anyone slew a person - unless it be for murder or for spreading mischief in the land - it would be as if he slew the whole people.'
--SPA
15:26 LOCAL TIME 12:26 GMT

Bron: http://www.spa.gov.sa/English/cdetails.php?id=889039&catid=9

geweldig, mensen die zo conservatief radicaal zijn dat ze weer tegen terroristen zijn.:lole:

Hatert
03-05-11, 20:42
Raar dat jij die verwijzing racistisch vindt. Of ben je niet trots op je afkomst?

Hou nou maar op met je gluiperige gedrag.

Slinger
03-05-11, 20:46
Hou nou maar op met je gluiperige gedrag.

Ik zou me in geen geval beledigd voelen als iemand verwees naar mijn Noordwest-Europese afkomst, integendeel. Ik zou hem ook niet als racist bestempelen.

Hatert
03-05-11, 20:50
Ik zou me in geen geval beledigd voelen als iemand verwees naar mijn Noordwest-Europese afkomst, integendeel. Ik zou hem ook niet als racist bestempelen.

Wat jij voelt of denkt intresseert me niet zoveel.

Slinger
03-05-11, 20:52
Wat jij voelt of denkt intresseert me niet zoveel.

Wat denk je, hoe komt het dat jij je schaamt voor je afkomst?

Hatert
03-05-11, 20:58
Wat denk je, hoe komt het dat jij je schaamt voor je afkomst?

Hou nou toch op met dat kinderachtige gedoe.

Slinger
03-05-11, 21:05
Hou nou toch op met dat kinderachtige gedoe.

Zeg je dat wel eens tegen je zelf?

Hatert
03-05-11, 21:09
Zeg je dat wel eens tegen je zelf?

En maar blijven doorzagen...

Slinger
03-05-11, 21:13
En maar blijven doorzagen...

Je hebt het aan je zelf te danken hoor. En door je antwoorden word ik weer heel wat wijzer.

jang0201
03-05-11, 21:19
Racistische uitspraak.

Wel de realiteit!
Gepost via http://m.maroc.nl

Hatert
03-05-11, 21:22
Je hebt het aan je zelf te danken hoor. En door je antwoorden word ik weer heel wat wijzer.

Hou toch op met dat zinloze gezwets.

Slinger
03-05-11, 21:23
Hou toch op met dat zinloze gezwets.

Ik heb inmiddels een aardig beeld van je persoonlijkheid,

Hatert
03-05-11, 21:31
Ik heb inmiddels een aardig beeld van je persoonlijkheid,

:slapen:

Eke
03-05-11, 21:46
Je hebt het aan je zelf te danken hoor. En door je antwoorden word ik weer heel wat wijzer.

Wijzer worden ???? Slinger, ik denk 's na over je uitspraak "Noord-Afrikaanse mentaliteit"....nee, je had het niet over objektieve afkomst, maar over subjektieve mentaliteit....

Ik denk dan bv. aan Egypte. Het hele land dezelfde mentaliteit ??? lijkt mij wel sterk. Ik heb laatst nog een prachtige docu van de Belgische Jan Leyten gezien. Minstens zijn daar verschillende bevolkingsgroepen, hoor. Zal die mentaliteit dan hetzelfde zijn, volgens jou ?
In de buurt : Libië. Zelfde mentaliteit ? Als wat ? Als wie ?
Kijk even naar Nederlanders en Fransen...zelfde mentaliteit ? En Duitsers dan ? en Belgen ?

Dus Slinger...je hebt de uitgelezen kans door je eigen antwoorden jezelf te leren kennen :wijs:

Slinger
03-05-11, 22:12
Wijzer worden ???? Slinger, ik denk 's na over je uitspraak "Noord-Afrikaanse mentaliteit"....nee, je had het niet over objektieve afkomst, maar over subjektieve mentaliteit....

Ik denk dan bv. aan Egypte. Het hele land dezelfde mentaliteit ??? lijkt mij wel sterk. Ik heb laatst nog een prachtige docu van de Belgische Jan Leyten gezien. Minstens zijn daar verschillende bevolkingsgroepen, hoor. Zal die mentaliteit dan hetzelfde zijn, volgens jou ?
In de buurt : Libië. Zelfde mentaliteit ? Als wat ? Als wie ?
Kijk even naar Nederlanders en Fransen...zelfde mentaliteit ? En Duitsers dan ? en Belgen ?

Dus Slinger...je hebt de uitgelezen kans door je eigen antwoorden jezelf te leren kennen :wijs:

Alles hangt samen met de geschiedenis die de verschillende gebieden die je noemt hebben doorlopen. Daarbij zijn de verschillende godsdiensten ook zeker van vormende waarde geweest. Bij Hatert zien we een enorm conflict: Zwei Seelen wohnen, ach in meiner Brust.

Eke
03-05-11, 22:18
Alles hangt samen met de geschiedenis die de verschillende gebieden die je noemt hebben doorlopen. Daarbij zijn de verschillende godsdiensten ook zeker van vormende waarde geweest. Bij Hatert zien we een enorm conflict: Zwei Sehlen, ach in meiner brust.


Slinger, kijk eens rustig naar je eigen uitspraken ! Je zoekt het bij een ander.

Hoe kom je erbij om naar een NoordAfrikaanse mentaliteit te verwijzen, bv. Terwijl die helemaal niet bestaat. Dat blijk jij dus zelf te weten, achteraf.
Toch geef je dat stempel .




OK. ik ben nu weg, morgen wel weer terug, DV ;)

Slinger
03-05-11, 22:20
Slinger, kijk eens rustig naar je eigen uitspraken ! Je zoekt het bij een ander.

Hoe kom je erbij om naar iemands NoordAfrikaanse mentaliteit te verwijzen, bv. Terwijl die helemaal niet bestaat. Dat blijk jij dus zelf te weten, achteraf.
Toch geef je dat stempel.


Ik ken heel wat Noord-Afrikanen en ik zie toch typisch gedrag en een bepaalde mentaliteit.

ibntashafin2009
03-05-11, 22:47
Ik ken heel wat Noord-Afrikanen en ik zie toch typisch gedrag en een bepaalde mentaliteit.

hahah slinger, zo moet je niet discussieren.. door de andere te verwijten ben je geen goede leerling van Jezus, vindt je niet?

Slinger
04-05-11, 08:09
hahah slinger, zo moet je niet discussieren.. door de andere te verwijten ben je geen goede leerling van Jezus, vindt je niet?

Ik wil me niet vergelijken met Jezus hoor, maar hij sprak altijd de waarheid.

Eke
04-05-11, 10:13
Ik wil me niet vergelijken met Jezus hoor, maar hij sprak altijd de waarheid.


Slinger, wil je je nou wel of niet vergelijken met Jezus :hihi:

"ik wil het niet doen......MAAR" ?????

Slinger
04-05-11, 10:25
Slinger, wil je je nou wel of niet vergelijken met Jezus :hihi:

"ik wil het niet doen......MAAR" ?????


Zijn Waarheid is van een hogere orde dan de mijne.

Eke
04-05-11, 11:07
Zijn Waarheid is van een hogere orde dan de mijne.

En, heb je daar een boodschap aan, in principe ?

Door NoordAfrikanen en mensen met wortels daar een bepaalde mentaliteit toe te dichten doe je geweld aan je manier van waarnemen, je genuanceerde denken.----> Die kan zich dan niet (verder)
ontwikkelen.

Nu beperk ik me even over de gevolgen voor jouzelf.





Vanuit religieuze kant heb je een steuntje gekregen : Hebt een ander lief gelijk Uzelve....

Daar staat niet : Heb je etnocentrisme lief ...

Het is eenvoudiger en eerlijker dat er staat : Hebt een ander lief gelijk Uzelve.
Het is niet de bedoeling dat je de mensen om je heen in vakken stopt, gevangen zet !

Het gebod zelf kan hartstikke moeilijk zijn als je de ene nou niet ziet zitten.....

Dan zul je naar jezelf moeten kijken...welke eigenschappen in jou houden tegen dat je die ander kunt aanvaarden.

Slinger
04-05-11, 11:36
En, heb je daar een boodschap aan, in principe ?

Door NoordAfrikanen en mensen met wortels daar een bepaalde mentaliteit toe te dichten doe je geweld aan je manier van waarnemen, je genuanceerde denken.----> Die kan zich dan niet (verder)
ontwikkelen.

Nu beperk ik me even over de gevolgen voor jouzelf.





Vanuit religieuze kant heb je een steuntje gekregen : Hebt een ander lief gelijk Uzelve....

Daar staat niet : Heb je etnocentrisme lief ...

Het is eenvoudiger en eerlijker dat er staat : Hebt een ander lief gelijk Uzelve.
Het is niet de bedoeling dat je de mensen om je heen in vakken stopt, gevangen zet !

Het gebod zelf kan hartstikke moeilijk zijn als je de ene nou niet ziet zitten.....

Dan zul je naar jezelf moeten kijken...welke eigenschappen in jou houden tegen dat je die ander kunt aanvaarden.

Ja, daar heb ik een boodschap aan, zo probeer ik wel eens iemand die aangevallen wordt bij te staan, in plaats van de andere kant op te kijken of het goed te praten.

Eke
04-05-11, 12:32
Ja, daar heb ik een boodschap aan, zo probeer ik wel eens iemand die aangevallen wordt bij te staan, in plaats van de andere kant op te kijken of het goed te praten.

Dat's mooi van je.

Dus uitspraken die etnocentrisch, zelfs racistisch kunnen worden ervaren zijn voor jou eigenlijk een NO-No......

Slinger
04-05-11, 12:50
Dat's mooi van je.

Dus uitspraken die etnocentrisch, zelfs racistisch kunnen worden ervaren zijn voor jou eigenlijk een NO-No......

Degene die dat hierboven opmerkte is zelf de allergrootste racist die op dit forum rondloopt, dus daar trek ik me weinig van aan.

Eke
04-05-11, 13:35
Degene die dat hierboven opmerkte is zelf de allergrootste racist die op dit forum rondloopt, dus daar trek ik me weinig van aan.

Omdat ik te weinig op het forum lees kan ik de feitelijkheid van jouw uitspraak niet checken, maar in jouw ervaring is dat zo.
Je staat dus voor het oud-testamentische : "Oog om oog. tand om tand"

Schieten we lekker op ...."Zijn waarheid is van een hogere orde dan de mijne" schrijf je.

Klaar. Je hoeft niets te proberen. Niet te groeien. niks. Enne. die figuur uit onze jeugd..die is voor jou van een hogere orde. Ben ik het dus maar van 1 kant mee eens. De bedoeling juist van al die verhalen van 'm was een bereikbare levenswijze voor te leven, te stimuleren.


En nou stop ik...want ik heb NIKS met dat kantje van me dat het oudere zusje uithangt. :bloos: Je begrijpt het allemaal zelf beter, Slinger. Toch ? In ieder geval : je zou die keuze kunnen maken.



Mijn makke ? Zoveel... Ik ben weg !

Slinger
04-05-11, 13:42
Omdat ik te weinig op het forum lees kan ik de feitelijkheid van jouw uitspraak niet checken, maar in jouw ervaring is dat zo.
Je staat dus voor het oud-testamentische : "Oog om oog. tand om tand"

Schieten we lekker op ...."Zijn waarheid is van een hogere orde dan de mijne"

Nou begrijp ik je uitspraak. Zij klopt.:cheefbek:

Zo is het maar net, maar één ding is zeker: onrechtvaardigheid praatte Hij niet goed en Hij zette een slachtoffer niet weg als iemand die zelf een probleem heeft.

Eke
04-05-11, 15:58
Zo is het maar net, maar één ding is zeker: onrechtvaardigheid praatte Hij niet goed en Hij zette een slachtoffer niet weg als iemand die zelf een probleem heeft.


Slachtoffer ?

Slinger
04-05-11, 16:10
Slachtoffer ?

Je weet best wat ik bedoel.

Eke
04-05-11, 16:23
Je weet best wat ik bedoel.

Slinger, je voelt je vaak op je staart getrapt, gezien je aanvallende reakties in dit topic. (daartoe beperk ik me)

Slinger
04-05-11, 16:42
Slinger, je voelt je vaak op je staart getrapt, gezien je aanvallende reakties in dit topic. (daartoe beperk ik me)

Ik heb het niet over me zelf. Ik zie hier dat sommigen aangevallen worden en met de ergste scheldwoorden worden uitgescholden en dat sommigen dat bagatelliseren.

Eke
04-05-11, 17:42
Ik heb het niet over me zelf. Ik zie hier dat sommigen aangevallen worden en met de ergste scheldwoorden worden uitgescholden en dat sommigen dat bagatelliseren.


Je hebt het niet over jezelf ????????


Ah, blz 1 en blz 2 lopen Hatert en jij gelijk op...dan begin jij op de man te spelen.


page 3.
Mooi duo, jij en Bin Laden. Partners in crime.

page 4.
Zij is een hij, wel homo overigens.

page 5
.Nou je hebt hier op het forum vaak laten zien dat je homofiele gevoelens hebt. Dit is de eerste keer dat je pedofiele gevoelens laat zien.

page 7.
Natuurlijk, Noord-Afrikaanse mentaliteit.

Er wordt hier op het forum vaak gescholden. Regelmatig is daar humor in te ontdekken. Misschien is dat persoonlijk. Maar het is geen gemeen schelden.


Maar op de man spelen vind ik veel verder gaan.
Niet dat Hatert onschuldig is hieraan,een gegeven moment gaat ie meedoen, maar jij spant de kroon in dit topic....

je denkt dat je daardoor opkomt voor de belangen van Christenen, blijkt nu..als ik het goed heb begrepen ????

Slinger
04-05-11, 18:31
Je hebt het niet over jezelf ????????


Ah, blz 1 en blz 2 lopen Hatert en jij gelijk op...dan begin jij op de man te spelen.


page 3.

page 4.

page 5

page 7.

Er wordt hier op het forum vaak gescholden. Regelmatig is daar humor in te ontdekken. Misschien is dat persoonlijk. Maar het is geen gemeen schelden.


Maar op de man spelen vind ik veel verder gaan.
Niet dat Hatert onschuldig is hieraan,een gegeven moment gaat ie meedoen, maar jij spant de kroon in dit topic....

je denkt dat je daardoor opkomt voor de belangen van Christenen, blijkt nu..als ik het goed heb begrepen ????

Ik begrijp dat je het opnieuw voor Hatert opneemt, net zoals in het topic met Eric, waar ik hierboven op doelde. Ik wil best antwoord geven hoor, maar niet zo lang je selectief blijft citeren.

Eric de Blois
04-05-11, 18:46
A very Sad Day For Humanity :

A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :



Terug naar het onderwerp:

"Een trieste dag voor de mensheid"

Niet mee eens.

Bin laden was bereid om willekeurig mensen te doden in naam van zijn geloof. Zo iemand kan moeilijk worden gezien als een symbool van vrijheid en rechtvaardigheid.

Hatert
04-05-11, 19:07
Degene die dat hierboven opmerkte is zelf de allergrootste racist die op dit forum rondloopt, dus daar trek ik me weinig van aan.

Leugenaar!

Ik daagje uit om 1 citaat van mij te citeren die racistisch is.

Kun je dat niet dan is hiermee aangetoond dat je een smerige leugenachtige Christenzionist bent.

Eke
04-05-11, 19:19
Ik begrijp dat je het opnieuw voor Hatert opneemt, net zoals in het topic met Eric, waar ik hierboven op doelde. Ik wil best antwoord geven hoor, maar niet zo lang je selectief blijft citeren.

Ik ben dus niet duidelijk genoeg geweest.

Jij, Slinger, spant in dit topic de kroon, met spelen op de man.. Hoe weet ik dat zo zeker ?
Gewoon lezen en nog eens lezen en dan gewoon tellen.

Voor je gemoedsrust, Hatert heeft van mij ook een paar rode duimen gekregen : over jouw zg. pedofiele vader en voor het laatste bericht wat hij hier net plaatste. Dat was ook op de man.


DUHHHHHHH. Hier is geen ene moer aan...maar ik ben zelluf verantwoordelijk. BAH !!!!!

Eric de Blois
04-05-11, 19:36
Jij, Slinger, spant in dit topic de kroon, met spelen op de man.. Hoe weet ik dat zo zeker ?
Gewoon lezen en nog eens lezen en dan gewoon tellen.

Voor je gemoedsrust, Hatert heeft van mij ook een paar rode duimen gekregen : over jouw zg. pedofiele vader en voor het laatste bericht wat hij hier net plaatste. Dat was ook op de man.


Slinger spant de kroon met spelen op de man?

Pfff. Een bekende prikster hier etaleert regelmatig met woordjes als kanker, hoer, flikker, nicht, pisnicht, hoeremoer etc. Een andere prikker gooit met scheldwoorden als imbeciel. Maar ja, die daders zijn zo geliefd en populair dat de slachtoffers meestal de schuld krijgen.

Toen ik over een bekende vrouw (meisje) in de geschiedenis van de islam begon werd ik meteen door de bekende prikster overladen met vreselijke ziektes. En dan durf jij te beweren dat Slinger de kroon spant in het persoonlijk worden? Ik hoor slinger nooit over vreselijke ziektes en homo's, die andere prikster wél. Ze scheld regelmatig met lelijke woordjes en dat voor een vrouw!

Eke
04-05-11, 19:41
Slinger spant de kroon met spelen op de man?

Pfff. Een bekende prikster hier etaleert regelmatig met woordjes als kanker, hoer, flikker, nicht, pisnicht, hoeremoer etc. Een andere prikker gooit met scheldwoorden als imbeciel. Maar ja, die daders zijn zo geliefd en populair dat de slachtoffers meestal de schuld krijgen.

Toen ik over een bekende vrouw (meisje) in de geschiedenis van de islam begon werd ik meteen door de bekende prikster overladen met vreselijke ziektes. En dan durf jij te beweren dat Slinger de kroon spant in het persoonlijk worden? Ik hoor slinger nooit over vreselijke ziektes en homo's. Zij doet dat regelmatig en dat voor een vrouw.

Antwoord :


Jij, Slinger, spant in dit topic de kroon, met spelen op de man.. Hoe weet ik dat zo zeker ?
Gewoon lezen en nog eens lezen en dan gewoon tellen

Ik ben onvoldoende ingevoerd in alle topics, dus ik hou het klein/overzichtelijk. Kwestie van rustig lezen.

Slinger
04-05-11, 19:42
Leugenaar!

Ik daagje uit om 1 citaat van mij te citeren die racistisch is.

Kun je dat niet dan is hiermee aangetoond dat je een smerige leugenachtige Christenzionist bent.

Dat zou een lange lijst worden, want vrijwel elk bericht van jou bevat racistische componenten.

Het is overigens bekend dat Marokkanen het meest racistische volk op aarde zijn en dat is geen vooroordeel want jij bewijst het.

Eke
04-05-11, 19:46
. Ze scheld regelmatig met lelijke woordjes en dat voor een vrouw! :moe:

Slinger
04-05-11, 19:48
Ik ben dus niet duidelijk genoeg geweest.

Jij, Slinger, spant in dit topic de kroon, met spelen op de man.. Hoe weet ik dat zo zeker ?
Gewoon lezen en nog eens lezen en dan gewoon tellen.

Voor je gemoedsrust, Hatert heeft van mij ook een paar rode duimen gekregen : over jouw zg. pedofiele vader en voor het laatste bericht wat hij hier net plaatste. Dat was ook op de man.


DUHHHHHHH. Hier is geen ene moer aan...maar ik ben zelluf verantwoordelijk. BAH !!!!!

Nou, ik voel me niet door hem beledigd, hoor. Personen als hij kunnen me helemaal niet beledigen. Ik behandel hem wel zoals hij anderen behandelt.

In je ijver om Hatert te verdedigen, maak je overigens van een mug een olifant.

Jullie zitten wel snel samen hoog in de gordijnen hoor.

Eric de Blois
04-05-11, 19:49
:jammer:
Ze scheld regelmatig met lelijke woordjes en dat voor een vrouw!

:moe:

Leuk he!

'Ze' heeft het nog niet aangepast dus...

Eke
04-05-11, 19:51
Het is overigens bekend dat Marokkanen het meest racistische volk op aarde zijn en dat is geen vooroordeel want jij bewijst het.

Waarom doe je nou zo , man ? Last van je vakantie ?

"Het is overigens bekend"................... Bij wie dan ? Bij Huize Slinger ?

Slinger
04-05-11, 19:54
Waarom doe je nou zo , man ? Last van je vakantie ?

"Het is overigens bekend"................... Bij wie dan ? Bij Huize Slinger ?

Lees maar eens iets, bijvoorbeeld de Ségoutrilogie.

Eke
04-05-11, 19:56
Nou, ik voel me niet door hem beledigd, hoor. Personen als hij kunnen me helemaal niet beledigen. Ik behandel hem wel zoals hij anderen behandelt.

In je ijver om Hatert te verdedigen, maak je overigens van een mug een olifant.

Jullie zitten wel snel samen hoog in de gordijnen hoor.


Je weigert om je hand in eigen boezem te steken.

Slinger
04-05-11, 19:56
Je weigert om je hand in eigen boezem te steken.

Jij ook, en daarom mis je het gezag om mij terecht te wijzen.

Hatert
04-05-11, 20:02
Dat zou een lange lijst worden, want vrijwel elk bericht van jou bevat racistische componenten.

Dan moet het niet zo moeilijk voor je zijn om 1 berichtje te vinden.


Het is overigens bekend dat Marokkanen het meest racistische volk op aarde zijn en dat is geen vooroordeel want jij bewijst het

Als dat bekend is dan heb je wel een bron.

De rest is te stompzinnig voor woorden.

Het gaat wel lekker met jou..puh puh...

:haha:

Hatert
04-05-11, 20:12
Voor je gemoedsrust, Hatert heeft van mij ook een paar rode duimen gekregen : over jouw zg. pedofiele vader en voor het laatste bericht wat hij hier net plaatste. Dat was ook op de man.

Hij vertelde aan een nieuwkomer dat ik homosexueel zou zijn. Ik heb hem daarop geantwoord dat hij door zijn vader is misbruikt. Wie wil kwetsen moet ook kunnen kunnen ontvangen.

Voor de rest vind ik het spijtig dat je hierin verzeild bent geraakt. Maar je leert er veel van, zoals het spreken tegen een muur, zie het als een leermoment, dan is het altijd positief.

Eric de Blois
04-05-11, 20:17
Antwoord :

Ik ben onvoldoende ingevoerd in alle topics, dus ik hou het klein/overzichtelijk. Kwestie van rustig lezen.

Akkoord, maar je kunt dit niet los zien van de rest. De overige topic's staan bol van de persoonlijke toespelingen en zijn er de oorzaak van dat deze een rol gaan spelen in iedere nieuwe topic. Zo ook dat onafgebroken gescheld met woorden als 'imbeciel'. Je kunt één enkel topic niet als basis gebruiken om iemand te beoordelen. En dan moeten we nog bedenken dat veel kankerhoudende bagger verwijderd is door het beheer. Kun je nagaan wat er allemaal geschreven is. Ongetwijfeld is het nog maar het topje van de ijsberg. Het is nu eenmaal onmogelijk alles te lezen.

Slinger
04-05-11, 20:17
Hij vertelde aan een nieuwkomer dat ik homosexueel zou zijn. Ik heb hem daarop geantwoord dat hij door zijn vader is misbruikt. Wie wil kwetsen moet ook kunnen kunnen ontvangen.

Voor de rest vind ik het spijtig dat je hierin verzeild bent geraakt. Maar je leert er veel van, zoals het spreken tegen een muur, zie het als een leermoment, dan is het altijd positief.

Je laat je wel heel snel provoceren, zeg. Met homosexualiteit is niets mis hoor. Wel met een relnicht die niet uit de kast durft te komen en daarom anderen lastig valt met homosexuele fantasieën.

Met je pedofilie heb ik wel moeite. Niet dat ik me door jou beledigd voel hoor, maar ik vind het te ver gaan dat jij hier op het forum je pedofiele fantasieën plaatst. En de moderators laten het nog staan ook. Zelfs Eke durft het niet te citeren.

Slinger
04-05-11, 20:21
Akkoord, maar je kunt dit niet los zien van de rest. De overige topic's staan bol van de persoonlijke toespelingen en zijn er de oorzaak van dat deze een rol gaan spelen in iedere nieuwe topic. Zo ook dat onafgebroken gescheld met woorden als 'imbeciel'. Je kunt één enkel topic niet als basis gebruiken om iemand te beoordelen. En dan moeten we nog bedenken dat veel kankerhoudende bagger verwijderd is door het beheer. Kun je nagaan wat er allemaal geschreven is. Ongetwijfeld is het nog maar het topje van de ijsberg. Het is nu eenmaal onmogelijk alles te lezen.

Eke heeft die k-houdende bagger gezien. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat zij Hatert verdedigt.

Hatert
04-05-11, 20:23
Met homosexualiteit is niets mee hoor. Wel met een relnicht die niet uit de kast durft te komen en daarom anderen anderen lastig valt met homosexuele fantasieën.

Met je pedofilie heb ik wel moeite. Niet dat ik me door jou beledigd voel hoor, maar ik vind het te ver gaan dat jij hier op het forum je pedofiele fantasieën plaatst. En de moderators laten het nog staan ook. Zelfs Eke durft het niet te citeren.

Hou toch op met dat toneelspel. Je stalk gedrag verraadt alles.

Ik vind het niet erg dat je je op mij afreageert voor het jarenlange misbruik dat je is aangedaan in huize Slinger.

Als jij je beter denkt te voelen door je homosexualiteit op mij te projecteren dan heb ik daar vrede mee. Als jij maar geholpen wordt. Ik kan begrijpen dat je veel verdriet hebt en er met niemand over kunt spreken en het via internet moet verwerken. Het zij zo. Ik ben bereid om je daarmee te helpen.

Vertel maar slingertje.

Eric de Blois
04-05-11, 20:29
Eke heeft die k-houdende bagger gezien. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat zij Hatert verdedigt.

Dat is ook mijn kritiek. Aardig doen tegen iemand die zo grof is tegen bepaalde fatsoenlijke prikkers, dat stoort mij. En dan wordt er gezegd: "Hij (Zij) is niet degene die jij denkt dat hij (zij) is". Vertel me dan even wie ze is! Misschien ga ik wel van haar houden. Maar die lelijke woordjes vergeet ik natuurlijk niet.

Slinger
04-05-11, 20:31
Hou toch op met dat toneelspel. Je stalk gedrag verraadt alles.

Ik vind het niet erg dat je je op mij afreageert voor het jarenlange misbruik dat je is aangedaan in huize Slinger.

Als jij je beter denkt te voelen door je homosexualiteit op mij te projecteren dan heb ik daar vrede mee. Als jij maar geholpen wordt. Ik kan begrijpen dat je veel verdriet hebt en er met niemand over kunt spreken en het via internet moet verwerken. Het zij zo. Ik ben bereid om je daarmee te helpen.

Vertel maar slingertje.

En weer laat je je zelf zien. En jij bent niet de enige. Wat is dat toch met jullie Marokkanen dat je steeds personen die nog nooit ook maar één sexuele uiting hebben gedaan op dit forum in een gore sexuele woordenwisseling wilt betrekken?

Was Fortuyn niet voldoende voor jullie?

Hatert
04-05-11, 20:36
En weer laat je je zelf zien. En jij bent niet de enige. Wat is dat toch met jullie Marokkanen dat je steeds personen die nog nooit ook maar één sexuele uiting hebben gedaan op dit forum in een gore sexuele woordenwisseling wilt betrekken?

Was Fortuyn niet voldoende voor jullie?

Geen problemen met je racistische gluiperigheid slingertje. Gooi het er maar allemaal uit.

Enne volgens mij begon jij met toespelingen van homosexualiteit. Zoals ik al zei, ik vind het niet erg dat je daarmee zit. Ik vind het ook heel erg goor wat je is overkomen in Huize Slinger. Daarom leef je uit laat het gaan zennn......

Slinger
04-05-11, 20:42
Geen problemen met je racistische gluiperigheid slingertje. Gooi het er maar allemaal uit.

Enne volgens mij begon jij met toespelingen van homosexualiteit. Zoals ik al zei, ik vind het niet erg dat je daarmee zit. Ik vind het ook heel erg goor wat je is overkomen in Huize Slinger. Daarom leef je uit laat het gaan zennn......

Dit is al voor de derde keer hetzelfde bericht. Ook voor een pedofiel laat je creativiteit te wensen over.

Hatert
04-05-11, 20:45
Dit is al voor de derde keer hetzelfde bericht. Ook voor een pedofiel laat je creativiteit te wensen over.

Ik kan ook tellen maar je komt elke keer met hetzelfde verhaaltje dan krijg je dezelfde reaktie.

Hey ik zie iets nieuws, je noemt me pedofiel. :haha:

Dat is de woede waarmee je zit, opgelopen in Huize slinger. Ik zie verbetering, denk aan wat je is overkomen en concentreer je woede op mij.

Slinger
04-05-11, 20:46
Ik kan ook tellen maar je komt elke keer met hetzelfde verhaaltje dan krijg je dezelfde reaktie.

Hey ik zie iets nieuws, je noemt me pedofiel. :haha:

Dat is de woede waarmee je zit, opgelopen in Huize slinger. Ik zie verbetering, denk aan wat je is overkomen en concentreer je woede op mij.

4....

Hatert
04-05-11, 20:48
4....

Ebt de woede al een beetje weg?

Eric de Blois
04-05-11, 20:54
Geen problemen met je racistische gluiperigheid slingertje. Gooi het er maar allemaal uit.

Enne volgens mij begon jij met toespelingen van homosexualiteit. Zoals ik al zei, ik vind het niet erg dat je daarmee zit. Ik vind het ook heel erg goor wat je is overkomen in Huize Slinger. Daarom leef je uit laat het gaan zennn......

Hatert, jij bent zelf een monoculturist. En wat klets je nu over racist? Je bent dat volgens mij zélf. Dat blijkt naar mijn mening uit je eigen haatproza waarmee je dit forum bevuilt. Het gaat altijd over k4's, blanken, homo's, hoeren (jouw aanduiding voor een k4-vrouw). Nooit uit je kritiek op je eigen soort (volk en cultuur). Daaruit blijkt dat je racist bent. K4's echter hebben hier ook kritiek op k4's. Bij jou zie ik zoiets niet. Ik heb nog nooit iets negatief's over marokkanen gelezen van jouw hand. Daaruit concludeer ik dat je een racist bent. Bovendien ben je zoals gezegd een monoculturist. Alles wat niet islam is deugd niet volgens jou. O ja, je bent ook nog homofoob. Als ik alles optel, begrijp ik niet wat je nog in nederland doet. Het zal wel iets met welvaart te maken hebben. Is westerse welvaart niet haram?

Slinger
04-05-11, 21:00
Ebt de woede al een beetje weg?

Boos ben ik niet hoor, maar ik mis nog wel iets in dit topic: de typisch Marokkaanse scheldwoorden die zo bij jou passen.

Hatert
04-05-11, 21:08
Boos ben ik niet hoor, maar ik mis nog wel iets in dit topic: de typisch Marokkaanse scheldwoorden die zo bij jou passen.

Nee tuurlijk ben je niet boos daarom ben je al een paar uur achter mij aan het lopen.

Welke typisch Marokkaanse scheldwoorden? Ik scheld hier namelijk zelden in het marokkaans.

Hatert
04-05-11, 21:10
Hatert, jij bent zelf een monoculturist. En wat klets je nu over racist? Je bent dat volgens mij zélf. Dat blijkt naar mijn mening uit je eigen haatproza waarmee je dit forum bevuilt. Het gaat altijd over k4's, blanken, homo's, hoeren (jouw aanduiding voor een k4-vrouw). Nooit uit je kritiek op je eigen soort (volk en cultuur). Daaruit blijkt dat je racist bent. K4's echter hebben hier ook kritiek op k4's. Bij jou zie ik zoiets niet. Ik heb nog nooit iets negatief's over marokkanen gelezen van jouw hand. Daaruit concludeer ik dat je een racist bent. Bovendien ben je zoals gezegd een monoculturist. Alles wat niet islam is deugd niet volgens jou. O ja, je bent ook nog homofoob. Als ik alles optel, begrijp ik niet wat je nog in nederland doet. Het zal wel iets met welvaart te maken hebben. Is westerse welvaart niet haram?

Gatsiederie...ik ruik een urinelucht...

Ja hoor pisnicht in town.

Slinger
04-05-11, 21:12
Nee tuurlijk ben je niet boos daarom ben je al een paar uur achter mij aan het lopen.

Welke typisch Marokkaanse scheldwoorden? Ik scheld hier namelijk zelden in het marokkaans.


Ze zijn netjes vertaald in het Nederlands, maar toch typisch Marokkaans. In dit topci heb ik ze nog niet gezien. Kan het zijn dat je je leven aan het beteren bent?

Wie stalkt wie, overigens? Jij reageert op elk bericht van mij.

Slinger
04-05-11, 21:13
Gatsiederie...ik ruik een urinelucht...

Ja hoor pisnicht in town.

Geen ander weerwoord dan schelden hč! Pas maar op dat Eke het niet ziet.

Hatert
04-05-11, 21:16
Ze zijn netjes vertaald in het Nederlands, maar toch typisch Marokkaans. In dit topci heb ik ze nog niet gezien. Kan het zijn dat je je leven aan het beteren bent.

Wie stalkt wie, overigens? Jij reageert op elk bericht van mij.

Vertel op dan als je ze in het nederlands kent. Ik gebruik geen vertaalde Marokkaanse scheldwoorden.


Volgens mij heb je al een aantal keren gezegd dat mijn persoon jou intrigeert. Dus nou niet ineens doen alsof ik jou stalk.

Hatert
04-05-11, 21:17
Geen ander weerwoord dan schelden hč! Pas maar op dat Eke het niet ziet.

Ik neem het je niet kwalijk dat je niet ziet wat hij schrijft en dat je alleen op mijn persoon gericht bent.

Eric de Blois
04-05-11, 21:19
Gatsiederie...ik ruik een urinelucht...

Ja hoor pisnicht in town.

Is dat alles?

Urineren doen we allemaal, ook marokkanen. Sommigen zelf's tegen de broodjehoek van een tankstation ergens in de randstad.

Slinger
04-05-11, 21:19
Vertel op dan als je ze in het nederlands kent. Ik gebruik geen vertaalde Marokkaanse scheldwoorden.


Volgens mij heb je al een aantal keren gezegd dat mijn persoon jou intrigeert. Dus nou niet ineens doen alsof ik jou stalk.

Dank je wel, ik heb mij nog nooit bezondigd aan het gebruik van dergelijke woorden, dus dat doe ik nu ook niet. Jij ook niet meer, merk ik.

Slinger
04-05-11, 21:20
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet ziet wat hij schrijft en dat je alleen op mijn persoon gericht bent.

Ik heb gezien wat hij schreef en je bent er 100% mee betaald.

Hatert
04-05-11, 21:22
Ik heb gezien wat hij schreef en je bent er 100% mee betaald.

Werd je vroeger in Huize slinger ook betaalt voor je activiteiten?

Hatert
04-05-11, 21:23
Dank je wel, ik heb mij nog nooit bezondigd aan het gebruik van dergelijke woorden, dus dat doe ik nu ook niet. Jij ook niet meer, merk ik.

Oow je laat het altijd anderen voor je uitspreken. Geil je daarop?

Hatert
04-05-11, 21:24
Is dat alles?

Urineren doen we allemaal, ook marokkanen. Sommigen zelf's tegen de broodjehoek van een tankstation ergens in de randstad.

PVV'ers doen het door de brievenbus van hun oude buren.

Slinger
04-05-11, 21:29
Oow je laat het altijd anderen voor je uitspreken. Geil je daarop?

Weer een sexuele toespeling. Je kunt het niet laten hč?

Hatert
04-05-11, 21:32
Weer een sexuele toespeling. Je kunt het niet laten hč?

Waarom wil je dat anderen voor jou gaan schelden? Wordt je daar geil van?

Slinger
04-05-11, 21:35
Waarom wil je dat anderen voor jou gaan schelden? Wordt je daar geil van?

Ik moet je teleurstellen, ik ga niet op je avances in.

Eric de Blois
04-05-11, 21:35
PVV'ers doen het door de brievenbus van hun oude buren.

Dat vind ik ook schandalig. Maar over broodjes pissen is nog erger.

Hatert
04-05-11, 21:38
Ik moet je teleurstellen, ik ga niet op je avances in.

:haha:

Vind je het gek dat je zo vaak misbruikt bent in huize slinger. Je ziet te makkelijk in alles een avance.

Hatert
04-05-11, 21:40
Dat vind ik ook schandalig. Maar over broodjes pissen is nog erger.

Kindermisbruik is wel het ergst denk ik.

Slinger
04-05-11, 21:40
:haha:

Vind je het gek dat je zo vaak misbruikt bent in huize slinger. Je ziet te makkelijk in alles een avance.

5....

Hatert
04-05-11, 21:42
5....

5 keer misbruikt?

Eric de Blois
04-05-11, 21:45
Gatsiederie...ik ruik een urinelucht...
Ja hoor pisnicht in town.

Is dat alles?
Urineren doen we allemaal, ook marokkanen. Sommigen zelf's tegen de broodjehoek van een tankstation ergens in de randstad.

PVV'ers doen het door de brievenbus van hun oude buren.

Dat vind ik ook schandalig. Maar over broodjes pissen is nog erger.

Kindermisbruik is wel het ergst denk ik.

Goh, wat een eye-opener: 'kindermisbruik is erger dan wildplassen'.

Fijn dat je mij daar nog even op gewezen hebt, al ontgaat mij het verband daarmee met pissen over andermans eigendommen.

Kindermisbruik is ook erger dan het eten van pindakaas, of niet?

Slinger
04-05-11, 21:46
5 keer misbruikt?

Nou dat moet je mij niet vragen, dat weet je zelf veel beter. Of ben je de tel kwijtgeraakt?

Hatert
04-05-11, 21:50
Nou dat moet je mij niet vragen, dat weet je zelf veel beter. Of ben je de tel kwijtgeraakt?

Maakt niet uit hoor slingertje, we komen er wel. Dus vertel eens hoe vaak ben je nu in huize slinger totaal misbruikt?

6 keer?

Pizzaman
04-05-11, 21:51
PVV'ers doen het door de brievenbus van hun oude buren.


Dat vind ik ook schandalig. Maar over broodjes pissen is nog erger.

Ik pis heel graag in naar Mekka gerichte brievenbussen. :lol:

Slinger
04-05-11, 21:58
Maakt niet uit hoor slingertje, we komen er wel. Dus vertel eens hoe vaak ben je nu in huize slinger totaal misbruikt?

6 keer?

Ok zes keer? En hoe vaak door Pim?

Stopnaald
05-05-11, 10:45
Zeg jongens hoelang duurt deze wedstrijd nog? Tis een beetje vermoeiend en saai.

Effe een kleine tip van een vrouw: zodra je met een liniaal in de weer gaat, weet iedereen zeker dat ie te klein is!

Slinger
05-05-11, 11:49
Zeg jongens hoelang duurt deze wedstrijd nog? Tis een beetje vermoeiend en saai.

Effe een kleine tip van een vrouw: zodra je met een liniaal in de weer gaat, weet iedereen zeker dat ie te klein is!



:zegniets:

Eric de Blois
05-05-11, 14:55
Zeg jongens hoelang duurt deze wedstrijd nog? Tis een beetje vermoeiend en saai.

Effe een kleine tip van een vrouw: zodra je met een liniaal in de weer gaat, weet iedereen zeker dat ie te klein is!

Of het gat te groot...

Pizzaman
05-05-11, 14:57
Of het gat te groot...

Moet ik dit nu een 'open deur' noemen?

Abu_Hurayrah
06-05-11, 09:51
Een respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië, die onlangs in Nederland was, over de dood van bin Laden:


http://www.al-sunan.org/vb/attachment.php?attachmentid=979&stc=1&d=1304658326

In the Name of Allaah, the Most Gracious, the Most Merciful
All praise is due to Allaah, as He deserves, and may Allah’s blessings and peace be upon his last prophet Muhammed.

To proceed,

Christians, Jews and atheistic people in the west were happy due the announcement of the USA president, Barak Obama, about the murder of Usama Ben Laden, the one of innovated jihad. They thought that is a victory for them against Islaam and Muslims, but they were misleaded about Al-haaq (the truth) because of that. And if they declared it publicly and people believed it, they would therefore deceive lots of confused people about the truth of Islaam. They did not know that for us (i.e. Muslim nation) Usama Ben Laden does not represent the real muslim because a real muslim should worship Allaah because Allaah is the creator of mankind, and should follow what the prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wassallam- has commanded him to do, and seek knowledge on the basis of the Sunnah of the prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wassallam- and his companions, and not to follow the innovators who have been astrayed like what Ath-Dhawaheri, Ben Laden, Al-Ikhwan Al-Muslimeen, At-Tablighiyeen, As-Sufiyya, Al-Qadyaniyya, and other takfiriyeen have happened to them.

The ones who represent Islaam are the prophet Muhammad’s companions like Abu Baker Asseddeeq, Omar Al-Farooq, Othman, Ali, Ibn Mas’ood, Ibn Abbaas, Aisha and others, radiyallaahu ‘anhum ajma’een (may Allaah be pleased with all of them). Also their followers like ‘Ata’, Tawoos, Sa’eed Ibin Al-Musayyeb, Omar Ibin Abd Al-Azeez, Waheb Iben Mandah radiyallaahu ‘anhum ajma’een; and later scholars like Imam Malek IBen Anas, Al-Imam As-Shafe’ee, Ahmad IBen Hanbal, and Al-Owza’ee and whom followed them upon the righteous salafee Manhaj (ancestor’s methodology), rahimahum-ullaah ajma’een (may Allaah’s blessings be upon all of them); Allaah says: [And the foremost to embrace Islâm of the Muhâjirűn (those who migrated from Makkah to Al-Madinah) and the Ansâr (the citizens of Al-Madinah who helped and gave aid to the Muhâjirűn) and also those who followed them exactly (in Faith). Allâh is well-pleased with them as they are well-pleased with Him. He has prepared for them Gardens under which rivers flow (Paradise), to dwell therein forever. That is the supreme success.] (At-Taubah (The Repentance): 100).

Those mentioned above and the ones who followed them upon the righteous Manhaj represent Islaam because they knew it so well. But Ben Laden did not follow them exactly (in Faith), he was not on the right path, he was either ignorant about their methodology in Jihaad or a man who speaks of (his own) desire (sahib hawa). He did not seek knowledge from the scholars nor he has shown that he was knowledgeable. He just sent threats and excommunicate the rulers without a proof; and he was obsessed with exploding and hijacking. Usama Ben Laden did not get the strength to fear the enemies, neither he got the righteous methodology to convince the people. And certainly he had not got the correct way to talk properly with the rulers and the nation, like the prophet did while he was in Makkah, the one who Allaah said about him inSűratAl-Qalam (also called Sűrat Nűn)/(The Pen): [And Verily, you (O Muhammad salla Allaah 'aleyhi wassallam) are on an exalted (standard of) character.]. Allaah commanded his prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wasallam- to be gentle and wise while preaching, he said in the Qur’aan: [Invite (mankind, O Muhammad salla Allaah 'aleyhi wassallam) to the Way of your Lord (i.e. Islâm) with wisdom (i.e. with the Divine Revelation and the Qur'ân) and fair preaching, and argue with them in a way that is better.] (An-Nahl (The Bees): 125). And Allaah also says in the Qur’aan: [And argue not with the people of the Scripture (Jews and Christians), unless it be in (a way) that is better (with good words and in good manner, inviting them to Islâmic Monotheism with His Verses)(Al-'Ankabűt (The Spider): 46).

Muslims who have some nonfeasance and negligence are not worse than Pharaoh who tortured his people, yet Allaah said for Moses: ["And speak to him mildly, perhaps he may accept admonition or fear (Allâh)."] (Tâ-Hâ: 44) even though Pharaoh was saying “I am your lord, most high” and he persecuted Children of Israel, enslaved them, he was afflicting them with a horrible torment, killing their sons and sparing their women, his crimes and cruelty were a great calamity to them. One day, while the prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wa sallam- was in Makkah, he gathered the people on As-Safa and asked them if they would believe him if he said that a herd of horses are coming toward them behind the valley. They answered that they have not found him except an honest man. So he told them that He is only a warner to them in face of a severe torment. He wanted to warn them from Allaah’s punishment and that they have to worship the only god- Allaah; because they did know that He -alone by himself- has created them, provided them from the sky and earth, the one who disposes the affairs of the skies and earth by himself. He (i.e. The prophet -salla Allaah ‘aleyhi wa sallam-) did not hurt them, he talked to them wisely. He wanted them to testify that there is none who has the right to be worshiped but Allaah -azzaa wa Jaal-, he just asked them to say «Lâ ilâha illa Allaah» (there is none who has the right to be worshiped but Allaah) so that they can be saved from Hell. His main concern was calling for monotheism (tawheed Allaah).

On the contrary, Ben Laden was killing and exploding without preaching and without explaining for people what Islaam really calls for. The prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wa sallam- made a treaty with the non-Muslims which is known by “Solh Al-Hodaybiya”. There were no fights nor violence, just negotiations and talking peacefully. Therefore, because of that treaty, many people entered Allaah’s religion (Islaam) in crowds, and after that the conquest of Makkah, and Muslims occupied lots of countries throughout the eastern and western areas, and so many other victories afterwards. All of that because they were applying the reality of monotheism (tawheed) and the prophet’s way (Sunnah). They preached people using evidences and reciting Qur’aan and explaining its verses by the Sunnah and what the righteous salafee ancestors were upon . They won because they spread Islaam by words and actions not by sword and blood, and Allaah said in the Qur’aan: [O you who believe! If you help (in the cause of) Allâh, He will help you, and make your foothold firm.] (Muhammad also called Sűrat Al-Qitâl (Muhammad) or (The Fighting):7).

Because of that Ben Laden did not win (he did not help in the cause of Allaah), he did not learn the methodology. And Scholars of Islaam denied his noxious way of Jihad, killing, destruction, and expelling muslim rulers, and his disobedience without a proof and evidence. The Scholar Al-Imaam Abdel Azeez Ibn Baaz -rahimahullaah- said «Ben Laden has to repent from his noxious behavior», and so did other scholars of Sunnah. Except the ones of innovation, they encouraged him and portrayed him as a hero! And they forgot that heroism is guided with wisdom and what was stated in the Qur’aan, ahaadeeth and the understanding of the Salaf. Ben Laden was on the way of Al-Khawarej by expelling them from Islaam (tekfeer al-hukaam). He revolted against the ruler of his own country (i.e. the King of Saudi Arabia) and went to Afghanistan, and organized a team for bombing, takfeer (expelling people and rulers from Islaam), and for destruction, in the name of Al-jihad!! BUT, it is just corruption that Lord of Mankind doesn’t not authorize. The prophet -salla Allaah ‘aleyhi wa sallam- worn from Al-Khawarej because they are ruthless with Ahl Al-Islaam, how come with the people of the Scripture (Jews and Christians)!!

Source : http://www.al-sunan.org/vb/showthread.php?t=9302

Slinger
06-05-11, 15:14
Niemand heeft het over een overwinning op de islam, hoor, ook Obama niet. Wel over een overwinning op terrorisme.

Eric de Blois
06-05-11, 17:23
"Atheďsten en tirannen moeten weten dat de dood van Bin Laden - indien hij werkelijk dood is - geen overwinning betekent op de islam."

Hier had kafir moeten staan in plaats van atheďst.

"Atheďsten en tirannen moeten weten dat de dood van Bin Laden - indien hij werkelijk dood is - geen overwinning betekent op de islam."

Wordt hier gezegd dat Bin Laden een moslim was en in naam van Allah heeft gehandeld?

"Atheďsten en tirannen moeten weten dat de dood van Bin Laden - indien hij werkelijk dood is - geen overwinning betekent op de islam."

Is het oorlog dan?

Eke
06-05-11, 18:07
Een respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië, die onlangs in Nederland was, over de dood van bin Laden:

In the Name of Allaah, the Most Gracious, the Most Merciful
All praise is due to Allaah, as He deserves, and may Allah’s blessings and peace be upon his last prophet Muhammed.





.................een proefstukje van het artikel :But Ben Laden did not follow them exactly (in Faith), he was not on the right path, he was either ignorant about their methodology in Jihaad or a man who speaks of (his own) desire (sahib hawa).


He did not seek knowledge from the scholars nor he has shown that he was knowledgeable. He just sent threats and excommunicate the rulers without a proof; and he was obsessed with exploding and hijacking.

Usama Ben Laden did not get the strength to fear the enemies, neither he got the righteous methodology to convince the people. *

And certainly he had not got the correct way to talk properly with the rulers and the nation, like the prophet did while he was in Makkah, .........................
]


AbuHurayrah, mag ik via jouw artikel even Slinger en Eric toespreken ?
De beide heren hebben schijnbaar alleen de titel gelezen.

Over luiwammessen gesproken. Ik schaam me bijna voor jullie gemakzucht, medeprikkers. Jullie zijn ook verantwoordelijk voor het nivo van Maroc.nl :p

Want wil je je een mening kunnen vormen zul je je toch eerst moeten verdiepen in de materie !!!!!




Last but not least :
* 1) vind jij het nodig om 'the enemy' angst aan te jagen, AbuHurayrah,
en 2) wie is die vijand dan ?

Wat wordt er mee bedoeld ?

Sallahddin
06-05-11, 20:15
AbuHurayrah, mag ik via jouw artikel even Slinger en Eric toespreken ?
De beide heren hebben schijnbaar alleen de titel gelezen.

Over luiwammessen gesproken. Ik schaam me bijna voor jullie gemakzucht, medeprikkers. Jullie zijn ook verantwoordelijk voor het nivo van Maroc.nl :p

Want wil je je een mening kunnen vormen zul je je toch eerst moeten verdiepen in de materie !!!!!




Last but not least :
* 1) vind jij het nodig om 'the enemy' angst aan te jagen, AbuHurayrah,
en 2) wie is die vijand dan ?

Wat wordt er mee bedoeld ?

Abu= Black Box = Rourchid = Munier .............like i care ! :lol:

Ik denk dat de man wel een zionist is die zich voordoet als een moslim ...


who cares anyway .....that lunatic is not interesting ...

Trouwens :

Dear Eke , tell me now :

I think that Bin Laden was a freedom fighter somehow : he became an extremist maybe later on; don't know , only God knows : but he remains a muslim of course : May God have mercy on his soul & defeat the enemies of islam :

Islam will have the last word of course : just a matter of time :

we will all die : many of us will die only once , but many others , cowards , die a billion times , Bin Laden was cetrtainly not a coward as many of his enemies who met him said about him ...

so, Bin Laden & all freedom fighters knew they can be killed by their enemies, nothing special about that :

they know they might pay that ultimate price :

the threat of death wouldn't stop them, they even seek death as THE ultimate shahada ....

By the way :

in Islam ,it's ok to make mistakes , one learns from mistakes :

if u 're honest & u appear to be right in doing something , u get rewarded twice , if u make a mistake , once !

Bin Laden made some terrible mistakes indeed : don't know for sure with all that US , israeli & western propaganda about him ....

I am not even sure Bin Laden was behind the 9/11 as many scientists, thinkers , politicians, ........ said about that highly suspicious 9/11 !

but he was trying to respond to evil by evil : in the sense that the US & the rest of the west +israel targeted civilians deliberately, are occuppying muslim lands ........have been trying to impose their western values, systems, thought , morality, ethics ...to muslims :

so, he responded to violence by violence in the sense : if one kills civilians , the other must respond the same by killing one's civilians .....

I don't see how one can respond to the deliberate targeting of civilians by the enemy (the US , israel ...) , other than by doing the same to deter the enemy from future targeting of civilians , even though that seems like a vicious circle ...

complicated issue ...

Bin Laden remains a symbol of freedom, justice , independence , dignity, glory .....in the ugly face of western & israeli imperialism, paternalism, racism, war crimes, crimes against humanity , genocides .....

He will live on in the hearts & minds of many people : he will be inspiring many others ....

Bin Laden as a poet, an artist, an architect, a thinker , a warrior , a freedom fighter ...who could live a rich life via his 300 millions dollars legacy from his father , he choosed to use that money in the service of God, freedom, justice, glory, dignity ...against the Soviet , western & israeli imperialism ....= great man he was :

It takes courage , faith , integrity , ...to do that !

well, he did live a rich life indeed : not in the material sense ....


Besides: as long as the west & israel keep projecting their own demons, evil, bad sides, failures, crimes ....on others & on muslims in particular , as long as the west & israel keep on using that old silly hypocrit blaming the victim morality, psychology, mentality, "logics" ......while ignoring the reasons & causes of anti_west & anti_israel hatred , they will be making room for more Bin ladens to come ...even for worse ones ...

The west doesn't seem to have understood the lesson :

instead of dealing with the own western demons , the west keeps on denying the facts , reasons, & causes of that legetimate anti_west hatred & anti_israel hatred (see the western unconditional support for israel at least ) as if the west has no notuon of cause & effect at this level at least :

so, it's really futile to kill bin laden : one can't kill an idea, one can't kill the resistance : see how Hitler couldn't defeat all the European resistances .....the west doesn't seem to learn from history :

so, just take a look at history to see how empires rose & feel & u can foresee the future indeed :

denial is indeed a serious obstacle to any progress, peace, human understanding ...

Good night , love !

I hope u're alright ! :zwaai:

Sallahddin
06-05-11, 21:01
Niemand heeft het over een overwinning op de islam, hoor, ook Obama niet. Wel over een overwinning op terrorisme.

Definieer wat terrorisme is eerst dan ! :tover:

deliberate targeting of civilians ???

what do u think israel & the US have been doing in palestine, lebanon, Irak, Afghainstan, & elsewhere ???

............

weet je waaroom het westen & israeli niet willen meerwerken aan een internationaal definitie van "terrorisme" ???

omdat ze DE staats terroristen nummer 1 zijn, ironisch genoeg !

The 9/11 is very suspicious also : stinkt van alle kanten !

P.S.: since day 1 : christians & jews & later the materialistic secular liberal or Marxist west tried everything in their power , everything they could to defeat islam & muslims : they only succeeded in defeating ...muslims, because trhey can never defeat islam : islam that will have the last word at the end of the line :

the west defeated muslilms mainly because muslims betrayed their own faith in many ways : so, this time is the time of muslims ' decline at all levels :

but, don't worry , islam will come back & have the last word ...

Sallahddin
06-05-11, 21:26
:zwaai:

Slinger
06-05-11, 23:00
AbuHurayrah, mag ik via jouw artikel even Slinger en Eric toespreken ?
De beide heren hebben schijnbaar alleen de titel gelezen.

Over luiwammessen gesproken. Ik schaam me bijna voor jullie gemakzucht, medeprikkers. Jullie zijn ook verantwoordelijk voor het nivo van Maroc.nl :p



Eke, Wij spreken nog geen Arabisch hoor, en we kunnen het ook niet lezen. Tenminste ik niet, en Eric ook niet, denk ik. Mijn ouders hebben mij de taal van de Profeet (wzoh) nu eenmaal nooit bijgebracht. Ik weet wel dat het een ernstig gebrek in mijn opvoeding is. In de toekomst in Eurabië zullen we er toch wel aan moeten geloven.

Slinger
06-05-11, 23:15
P.S.: since day 1 : christians & jews & later the materialistic secular liberal or Marxist west tried everything in their power , everything they could to defeat islam & muslims

Since day 1 hč? Daar heb je wel gelijk aan. Ze moesten wel, om zich te verdedigen tegen de woeste aanvallen, namelijk.

Eric de Blois
07-05-11, 01:49
Een respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië, die onlangs in Nederland was, over de dood van bin Laden:


http://www.al-sunan.org/vb/attachment.php?attachmentid=979&stc=1&d=1304658326





"Atheďsten en tirannen moeten weten dat de dood van Bin Laden - indien hij werkelijk dood is - geen overwinning betekent op de islam."

Hier had kafir moeten staan in plaats van atheďst.

"Atheďsten en tirannen moeten weten dat de dood van Bin Laden - indien hij werkelijk dood is - geen overwinning betekent op de islam."

Wordt hier gezegd dat Bin Laden een moslim was en in naam van Allah heeft gehandeld?

"Atheďsten en tirannen moeten weten dat de dood van Bin Laden - indien hij werkelijk dood is - geen overwinning betekent op de islam."

Is het oorlog dan?






De beide heren hebben schijnbaar alleen de titel gelezen.

Over luiwammessen gesproken. Ik schaam me bijna voor jullie gemakzucht, medeprikkers. Jullie zijn ook verantwoordelijk voor het nivo van Maroc.nl :p

Want wil je je een mening kunnen vormen zul je je toch eerst moeten verdiepen in de materie !!!!!

Last but not least :
* 1) vind jij het nodig om 'the enemy' angst aan te jagen, AbuHurayrah,
en 2) wie is die vijand dan ?

Wat wordt er mee bedoeld ?

Ik heb niets gelogen van wat ik heb geschreven. Heb mij inderdaad gebaseerd op één enkele uitspraak. Die uitspraak heb ik bekritiseerd, daarvan is niets onwaar!

Hier wordt ook met enige regelmaat de heer Wilders bekritiseerd, begrijpelijk. Daarbij wordt dan ook niet zijn gehele oeuvre meegenomen ter beoordeling. Nee dan worden er pakkende uitspraken van hem onder de loep gelegd en vakkundig afgekraakt. Ik heb daar geen moeite mee.
Wat je zegt moet je kunnen verantwoorden, zo ook de uitspraak van 'Een respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië.

Slinger en ik zijn als atheďst aangesproken door de respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië. Wij mogen ons daarop verdedigen en bepaalde uitspraken onder de loep nemen.
.

Sallahddin
07-05-11, 13:28
Since day 1 hč? Daar heb je wel gelijk aan. Ze moesten wel, om zich te verdedigen tegen de woeste aanvallen, namelijk.


!!!!!!!!!!!!!

valt er geen zinnig woord met je uit te wisselen, zo ... :zwaai:

Sallahddin
07-05-11, 13:29
Ik heb niets gelogen van wat ik heb geschreven. Heb mij inderdaad gebaseerd op één enkele uitspraak. Die uitspraak heb ik bekritiseerd, daarvan is niets onwaar!

Hier wordt ook met enige regelmaat de heer Wilders bekritiseerd, begrijpelijk. Daarbij wordt dan ook niet zijn gehele oeuvre meegenomen ter beoordeling. Nee dan worden er pakkende uitspraken van hem onder de loep gelegd en vakkundig afgekraakt. Ik heb daar geen moeite mee.
Wat je zegt moet je kunnen verantwoorden, zo ook de uitspraak van 'Een respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië.

Slinger en ik zijn als atheďst aangesproken door de respectabele Shaykh uit Saoedi Arabië. Wij mogen ons daarop verdedigen en bepaalde uitspraken onder de loep nemen.
.


Abu is a zionist who pretends to be a muslim , so, don't waste ur time on him...

Slinger
07-05-11, 13:33
!!!!!!!!!!!!!

valt er geen zinnig woord met je uit te wisselen, zo ... :zwaai:

Je weet, ik discussieer alleen op basis van historische feiten. Dus ik geef je helemaal gelijk in wat je zegt: de islam werd since day 1 met het zwaard verspreid. Dat is een feit dat nagelvast gespijkerd staat in de historie en dat jij ook niet kunt ontkennen. Dus men moest zich wel verdedigen tegen de horden met hun kromzwaarden, die opdoken uit de Arabische woestijn.

Abu_Hurayrah
07-05-11, 13:47
Je weet, ik discussieer alleen op basis van historische feiten. Dus ik geef je helemaal gelijk in wat je zegt: de islam werd since day 1 met het zwaard verspreid. Dat is een feit dat nagelvast gespijkerd staat in de historie en dat jij ook niet kunt ontkennen. Dus men moest zich wel verdedigen tegen de horden met hun kromzwaarden, die opdoken uit de Arabische woestijn.

Flauwekul. De laatste Profeet Mohammed salAllahu 'alayhi wa salam heeft niemand bestreden die hem niet eerst begon te bestrijden. Dus nogmaals, het is flauwekul dat de Islam met het zwaard verspreid is, zoals ook te begrijpen is uit het stuk van Shaykh Maher al-Qahtaani in zijn reactie op het overlijden van bin Laden (rahimahullah):

Allaah commanded his prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wasallam- to be gentle and wise while preaching, he said in the Qur’aan: [Invite (mankind, O Muhammad salla Allaah 'aleyhi wassallam) to the Way of your Lord (i.e. Islâm) with wisdom (i.e. with the Divine Revelation and the Qur'ân) and fair preaching, and argue with them in a way that is better.] (An-Nahl (The Bees): 125). And Allaah also says in the Qur’aan: [And argue not with the people of the Scripture (Jews and Christians), unless it be in (a way) that is better (with good words and in good manner, inviting them to Islâmic Monotheism with His Verses)(Al-'Ankabűt (The Spider): 46).

Muslims who have some nonfeasance and negligence are not worse than Pharaoh who tortured his people, yet Allaah said for Moses: ["And speak to him mildly, perhaps he may accept admonition or fear (Allâh)."] (Tâ-Hâ: 44) even though Pharaoh was saying “I am your lord, most high” and he persecuted Children of Israel, enslaved them, he was afflicting them with a horrible torment, killing their sons and sparing their women, his crimes and cruelty were a great calamity to them...

On the contrary, Ben Laden was killing and exploding without preaching and without explaining for people what Islaam really calls for. The prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wa sallam- made a treaty with the non-Muslims which is known by “Solh Al-Hodaybiya”. There were no fights nor violence, just negotiations and talking peacefully. Therefore, because of that treaty, many people entered Allaah’s religion (Islaam) in crowds, and after that the conquest of Makkah, and Muslims occupied lots of countries throughout the eastern and western areas, and so many other victories afterwards. All of that because they were applying the reality of monotheism (tawheed) and the prophet’s way (Sunnah)... Lees helemaal (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/328904-very-sad-day-humanity-so-sue-me-18.html#post4681622)

ELdorado
07-05-11, 13:50
Je weet, ik discussieer alleen op basis van historische feiten. Dus ik geef je helemaal gelijk in wat je zegt: de islam werd since day 1 met het zwaard verspreid. Dat is een feit dat nagelvast gespijkerd staat in de historie en dat jij ook niet kunt ontkennen. Dus men moest zich wel verdedigen tegen de horden met hun kromzwaarden, die opdoken uit de Arabische woestijn.



:lol:

:zwaai:

Slinger
07-05-11, 13:53
Flauwekul. De laatste Profeet Mohammed salAllahu 'alayhi wa salam heeft niemand bestreden die hem niet eerst begon te bestrijden. Dus nogmaals, het is flauwekul dat de Islam met het zwaard verspreid is, zoals ook te begrijpen is uit het stuk van Shaykh Maher al-Qahtaani:

Allaah commanded his prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wasallam- to be gentle and wise while preaching, he said in the Qur’aan: [Invite (mankind, O Muhammad salla Allaah 'aleyhi wassallam) to the Way of your Lord (i.e. Islâm) with wisdom (i.e. with the Divine Revelation and the Qur'ân) and fair preaching, and argue with them in a way that is better.] (An-Nahl (The Bees): 125). And Allaah also says in the Qur’aan: [And argue not with the people of the Scripture (Jews and Christians), unless it be in (a way) that is better (with good words and in good manner, inviting them to Islâmic Monotheism with His Verses)(Al-'Ankabűt (The Spider): 46).

Muslims who have some nonfeasance and negligence are not worse than Pharaoh who tortured his people, yet Allaah said for Moses: ["And speak to him mildly, perhaps he may accept admonition or fear (Allâh)."] (Tâ-Hâ: 44) even though Pharaoh was saying “I am your lord, most high” and he persecuted Children of Israel, enslaved them, he was afflicting them with a horrible torment, killing their sons and sparing their women, his crimes and cruelty were a great calamity to them...

On the contrary, Ben Laden was killing and exploding without preaching and without explaining for people what Islaam really calls for. The prophet Muhammad -salla Allaah ‘aleyhi wa sallam- made a treaty with the non-Muslims which is known by “Solh Al-Hodaybiya”. There were no fights nor violence, just negotiations and talking peacefully. Therefore, because of that treaty, many people entered Allaah’s religion (Islaam) in crowds, and after that the conquest of Makkah, and Muslims occupied lots of countries throughout the eastern and western areas, and so many other victories afterwards. All of that because they were applying the reality of monotheism (tawheed) and the prophet’s way (Sunnah)... Lees verder (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/328904-very-sad-day-humanity-so-sue-me-18.html#post4681622)

Check uw historische feiten.

Aan het einde van het leven van de profeet was het hele Arabisch schiereiland veroverd, dat ging gewapenderhand. Zijn opvolgers hebben de islam verder verspreid over heel het Midden-Oosten en Noord-Afrika, inclusief Spanje, en tot in Frankrijk toe. Ook dat ging allemaal met het zwaard in de hand. Of denk je dat de slag bij Poitiers (732), waarbij Karel Martel de moslimopmars tot stand bracht, een vreedzame uiitwisseling van ideeën was.

Slinger
07-05-11, 13:53
:lol:

:zwaai:

Hier heb je geen weerwoord op hč?

Abu_Hurayrah
07-05-11, 13:56
Check uw historische feiten.

Aan het einde van het leven van de profeet was het hele Arabisch schiereiland veroverd, dat ging gewapenderhand. Zijn opvolgers hebben de islam verder verspreid over heel het Midden-Oosten en Noord-Afrika, inclusief Spanje, en tot in Frankrijk toe. Ook dat ging allemaal met het zwaard in de hand. Of denk je dat de slag bij Poitiers (732), waarbij Karel Martel de moslimopmars tot stand bracht, een vreedzame uiitwisseling van ideeën was.

Dat het zwaard door de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam gehanteerd is zal ik niet ontkennen, maar wat ik zeg is dat hij tegen niemand het zwaard trok zonder dat diegene als eerst het zwaard trok. En dat is mijn punt. Dan kun je nu wel net doen alsof het niet uitmaakt wie als eerst het zwaard trekt, maar dat mag je je medestanders maar lekker wijs maken. Ik baseer me hierin overigens op een uitspraak van een vooraanstaande geleerde uit het verleden die breed gedragen wordt, namelijk Ibn al-Qayyim rahimahullah.

Slinger
07-05-11, 14:00
Dat het zwaard door de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam gehanteerd is zal ik niet ontkennen, maar wat ik zeg is dat hij tegen niemand het zwaard trok zonder dat diegene als eerst het zwaard trok. En dat is mijn punt. Dan kun je nu wel net doen alsof het niet uitmaakt wie als eerst het zwaard trekt, maar dat mag je je medestanders maar lekker wijs maken. Ik baseer me hierin overigens op een uitspraak van een vooraanstaande geleerde uit het verleden die breed gedragen wordt, namelijk Ibn al-Qayyim rahimahullah.

Dat is wel een mooie uitspraak. Weet je dat elk groot rijk in de wereldgeschiedenis zo zijn ontstaan heeft gerechtvaardigd? De Romeinen zeiden het bijvoorbeeld ook. Ze raakten steeds weer in grensoorlogen verwikkeld en hopten steeds weer een landje verder. Ik vind het wel grappig dat de islam ook op die manier zijn uitbreiding rechtvaardigt. Maar geloof me, Abu, het is een bullshitverhaal. Wie de wereldgeschiedenis kent, kijkt er zo doorheen. Propaganda van imperialisten.

Pizzaman
07-05-11, 14:05
Dat het zwaard door de Profeet salAllahu 'alayhi wa salam gehanteerd is zal ik niet ontkennen, maar wat ik zeg is dat hij tegen niemand het zwaard trok zonder dat diegene als eerst het zwaard trok. En dat is mijn punt. Dan kun je nu wel net doen alsof het niet uitmaakt wie als eerst het zwaard trekt, maar dat mag je je medestanders maar lekker wijs maken. Ik baseer me hierin overigens op een uitspraak van een vooraanstaande geleerde uit het verleden die breed gedragen wordt, namelijk Ibn al-Qayyim rahimahullah.

Die claim (of dat soort) is altijd al neergelegd door elke grote heerser.
Dat ze dat allemaal gedaan hebben maakt het niet minder onzin of schijnheilig.
Zowel de Paus en de kerk als de islam als bijvoorbeeld Kaerel de Grote is hier schuldig aan.

Het is logisch dat de inwoners of leden van de een dit claimen ten opzichte van de ander.
Ik zeg altijd als Nonkel Adolf net een beetje minder gek was geweest hadden we allang een verenigd Europa en spraken we nu allemaal Duits.
Snappie?

Abu_Hurayrah
07-05-11, 14:10
Die claim (of dat soort) is altijd al neergelegd door elke grote heerser.
Dat ze dat allemaal gedaan hebben maakt het niet minder onzin of schijnheilig.
Zowel de Paus en de kerk als de islam als bijvoorbeeld Kaerel de Grote is hier schuldig aan.

Het is logisch dat de inwoners of leden van de een dit claimen ten opzichte van de ander.
Ik zeg altijd als Nonkel Adolf net een beetje minder gek was geweest hadden we allang een verenigd Europa en spraken we nu allemaal Duits.
Snappie?

Dat is een dooddoener, want wat wil je nou? Dat Mohammed en zijn schamele volgelingen zich maar lekker af lieten maken? Dream on.

Pizzaman
07-05-11, 14:17
Dat is een dooddoener, want wat wil je nou? Dat Mohammed en zijn schamele volgelingen zich maar lekker af lieten maken? Dream on.

Het is net zo'n dooddoener als hetgeen je stelde.
Leiders in die tijd vonden het prima om elkaars volk een beetje te laten hakken.

Het is gewoon onzin om te stellen dat de een of de ander beter zou zijn geweest.
Vredelievend waren ze geen van allen. Wie won, bepaalde wie de helden waren en dat was dat.
En wie er in gelooft dat er aan de verleizende zijde niet net zo goed helden waren, is een domoor.
Uiteraard kiest iedereen voor z'n eigen kant.

Het 'die van ons was beter' argument. Kom je niet ver mee hoor.
Tenzij je het hebt over excessen als Pol Pot of Hitler, waren ze allemaal op dezelfde manier bezig.
Zeker in die tijd. Gewoon hakken en zagen, niks edels aan.

Sallahddin
07-05-11, 20:03
Oorspronkelijk geplaatst door Slinger
Niemand heeft het over een overwinning op de islam, hoor, ook Obama niet. Wel over een overwinning op terrorisme.


Definieer wat terrorisme is eerst dan ! :tover:

deliberate targeting of civilians ???

what do u think israel & the US have been doing in palestine, lebanon, Irak, Afghainstan, & elsewhere ???

............

weet je waaroom het westen & israeli niet willen meerwerken aan een internationaal definitie van "terrorisme" ???

omdat ze DE staats terroristen nummer 1 zijn, ironisch genoeg !

The 9/11 is very suspicious also : stinkt van alle kanten !

P.S.: since day 1 : christians & jews & later the materialistic secular liberal or Marxist west tried everything in their power , everything they could to defeat islam & muslims : they only succeeded in defeating ...muslims, because trhey can never defeat islam : islam that will have the last word at the end of the line :

the west defeated muslilms mainly because muslims betrayed their own faith in many ways : so, this time is the time of muslims ' decline at all levels :

but, don't worry , islam will come back & have the last word ...

Sallahddin
07-05-11, 20:05
A very Sad Day For Humanity :

Source : Human conscience , consciousness, awakening, self_awarness:




--------------------------------------------------------------------------------

A very sad day for humanity :

Great respect & condolences for this great man :

he was called a terrorist because he couldn't stand western imperialism , western & israeli state's terrorism ...because he couldn't tolerate the western & israeli deliberate targeting of civilians :

so , as westerners & israelis did deliberately target civilians , so he did : that's called justice = as long as the west & israel will keep on doing what they do & have been doing to muslims & to others , there will be many Bin Ladens to come :

so, it's really futile to kill the real Bin laden ...

A great man was killed yesterday by the new Roman empire's forces of darkness :

Bin Laden will remain a symbol of freedom, justice , glory, dignity ....a symbol of resistance against the oppressions, injustices, imperialism, neo_imperialism , inequalities , war crimes , crimes against humanity, genocides ...of the new Roman empire :

many will keep on considering him as evil , but he will live on in the hearts & minds of the real free people everywhere :

his path will be inspiring many Bin Ladens to come because the reasons & causes of Bin Laden's uprise & legetimate noble resistance against western slavery, injustices, oppressions, imperialism, against the western unconditional support of evil zionazi illegal israel ........are still there !

Besides:

I was stunned by the fact that Bin Laden's death was celebrated !!!! by those dumb western "civilized" mobs :

reminds me of Hassan Al Bina 's assassination at the hand of the CIA & MI6 celebrated by the USA & Britain :

it's like lynching a black poor dude by the KKK ....

disgusting really to celebrate the death of a human being :

western cultures cannot sink lower than that = a sign of western moral decline.....


In other words :

Silly Hillary Clinton, just know that you (refering to your hypocrit silly speech of today ) can't kill an idea , that you will be defeated , that you are already morally , ideologically , ethically ...defeated ; that humanity gotta be liberated from this western materialistic secular atheistic "civilization" of "apes" without a soul or heart that has been taking over our planet for so long now :

that humanity gotta be liberated from those so_called rational liberal ethics without a soul or heart : kantian, contractarianist , utilitarianist , dominating in the world today ..........

................................so, just take a look back at history to see how empires rose & fell & you can foresee the future ...

This new Roman empire will fall as the old one did & almost for the same reasons , because there's fundamentally not much difference between the 2 empires ....

History will be therefore repeating itself once again & there's nothing you can do about it , simply because you are on the wrong side of ....history !

SZA-Apart
07-05-11, 20:11
P.S.: since day 1 : christians & jews & later the materialistic secular liberal or Marxist west tried everything in their power , everything they could to defeat islam & muslims : they only succeeded in defeating ...muslims, because trhey can never defeat islam : islam that will have the last word at the end of the line :

the west defeated muslilms mainly because muslims betrayed their own faith in many ways : so, this time is the time of muslims ' decline at all levels :

but, don't worry , islam will come back & have the last word ...

Islam.....

Islam is feitelijk hetzelfde als het Christendom en het Jodendom. De onderlinge verschillen zijn miniem. Profeten die worden aanbeden... monotheďsten.... dezelfde onzin.

Of je het nou wilt of niet, zodra samenlevingen zich steeds verder gaan ontwikkelen in op intellectueel vlak zullen oude denkbeelden verdwijnen.

Het laatste word zal niet van een moslim, een christen of een jood komen....

Sallahddin
07-05-11, 20:53
Islam.....

Islam is feitelijk hetzelfde als het Christendom en het Jodendom. De onderlinge verschillen zijn miniem. Profeten die worden aanbeden... monotheďsten.... dezelfde onzin.

Of je het nou wilt of niet, zodra samenlevingen zich steeds verder gaan ontwikkelen in op intellectueel vlak zullen oude denkbeelden verdwijnen.

Het laatste word zal niet van een moslim, een christen of een jood komen....



:lol:

Bingo :

Daaagggg :zwaai:

Go back to the real school, buddy !

SZA-Apart
07-05-11, 20:59
:lol:

Bingo :

Daaagggg :zwaai:

Go back to the real school, buddy !

Hihi, ach wat had ik verwacht? Raak een zwakke plek en je krijgt z'n reactie.

Pak je glazenbol erbij en vertel,

Wat zie je?

rbn
07-05-11, 22:57
Dat is wel een mooie uitspraak. Weet je dat elk groot rijk in de wereldgeschiedenis zo zijn ontstaan heeft gerechtvaardigd? De Romeinen zeiden het bijvoorbeeld ook. Ze raakten steeds weer in grensoorlogen verwikkeld en hopten steeds weer een landje verder. Ik vind het wel grappig dat de islam ook op die manier zijn uitbreiding rechtvaardigt. Maar geloof me, Abu, het is een bullshitverhaal. Wie de wereldgeschiedenis kent, kijkt er zo doorheen. Propaganda van imperialisten.

de territoriale veroveringen gingen inderdaad gepaard met het zwaard.. het is echter zo dat in de eerste paar honderd jaar slechts zo'n 20% vd bevolking in deze gebieden moslim was.. de rest behield z'n eigen geloof.. er is zelfs een tijdlang beleid geweest om de bevolking te ontmoedigen zich te laten bekeren tot de islaam.. een gigantisch groot gebied, van marokko tot diep in centraal-azië, was met het zwaard veroverd maar de meesten hebben zich niet bekeerd tot de islaam.. de bekeringen kwamen pas later breed op gang toen de gebieden al lange tijd geleden met het zwaard waren veroverd..

ijsbergbeer
07-05-11, 23:21
De westerse K4's het meest. Het leed wat zei de rest van de wereld hebben aangedaan met hun moord- en slachtpartijen is gigantisch.

Ja wat waren de MOSLIMS braaf !*)
GELOOF MIJN WAARDE IS DE GROOTSE VIJAND VAN DE MENS!
En vooral de fanatiekelingen.


Uit veel onderzoek is gebleken dat voor de invallen van de Indo-Europese volken (v.a. 3000 jaar V Chr.) in Europa-Azie, ongeveer 40.000 jaar lang het matriarchaat heerste. Het was een tijd waarin de vrouw en de familie een dominante rol speelde.
HELAAS veranderde dat vooral door ...jawel de MOSLIMS die nu nog steeds de vrouw als een ,,untermensch,, beschouwen

Waar was Christus en waar was Mohammed toen?
Sinds hun komst veranderde de WERELD .
Of niet soms ??

*)Hier ff een opfrissertje voor je . De POT verwijt de KETEL dat hij zwart ziet.

Een jaar na zijn entree in Medina organiseerde Mohammed de eerste expeditie, naar Waddan en Abwa, op zoek naar een karavaan van zijn voormalige stadsgenoten, maar keerde onverrichter zake terug. Een tweede tocht naar Bowat bleef ook zonder resultaat. Bij de derde expeditie hoopte Mohammed een rijke karavaan van Mekka naar Syrië bij Osheira te onderscheppen, maar kwam te laat. Mohammed sloot hier verdragen met enkele lokale stammen. Net een week terug in Medina trok Mohammed er opnieuw op uit, ditmaal om veedieven van de Fihri-stam te achtervolgen. Hij kwam tot in de vallei van Safwan maar wist daar geen overwinning te behalen. Drie expedities hierna, niet persoonlijk geleid door Mohammed, bleven ook zonder resultaat. Vervolgens stuurde Mohammed Abdallah ibn-Jahsh met een kleine groep moslims naar Nakhla om daar een kleine onbeschermde karavaan van de Qoeraisj te overvallen. Dit gebeurde in radjab, de heilige maand voor de moslims, maar tevens voor de ongelovige Arabieren. In deze periode waren alle vijandelijkheden strikt verboden. De moslims hadden succes bij de overval en brachten de buit mee naar Medina. Het schenden van de heilige maand werd verantwoord in Soera De Koe 217, waarin uitgelegd wordt dat het schenden van een heilige maand een zonde is, maar de toegang weigeren tot de Ka'aba (zoals de Mekkanen deden) een grotere zonde is.

Kort hierna deed zich opnieuw de mogelijkheid voor een karavaan te onderscheppen, namelijk die van Abu Sofyan die terugkeerde uit Syrië naar Mekka. Mohammed kon volgens biograaf Ibn Ishaq beschikken over een leger van ruim 300 man. De moslims misten weliswaar de karavaan zelf, maar troffen wel het Mekkaanse leger dat gestuurd was om de karavaan te beschermen. Deze Slag bij Badr liep uit op een klinkende overwinning voor de moslims, die hierbij niet alleen veel kamelen, wapens en leer buitmaakten, maar ook nog losgeld voor krijgsgevangen Mekkaanse soldaten opstreken. Na deze succesvolle expeditie zouden er tijdens het leven van Mohammed nog tientallen volgen, waaronder de Slag bij Khaybar.

Enkele jaren na de hidjra vochten de inwoners van Mekka en die van Medina twee slagen uit, de Slag bij Badr en de Slag bij Uhud. Uiteindelijk namen de moslims in 630 Mekka in. Persoonlijk smeet Mohammed de afgodsbeelden in de Ka'aba kapot. Als overwinnaar stelde hij zich coulant op, zodat hij toch veel inwoners van Mekka voor zich wist in te nemen. Velen bekeerden zich tot de islam.

Tijdens Mohammeds leiderschap werd het grootste deel van het Arabisch Schiereiland vrij snel onder islamitisch bestuur gebracht, voornamelijk doordat Mohammed de verschillende stammen door militaire campagnes wist te verenigen. De krachtige persoonlijkheid van Mohammed trok de bewoners van het Arabische Schiereiland aan. Ook door zijn beloften van redding voor hen die stierven tijdens de strijd voor de islam, kreeg hij mensen achter zich. Door overvallen op karavanen in de vroege jaren van de islam en daarna oorlogen op volle schaal, was er een aantrekkelijk vooruitzicht op rijke buit voor hen die succesvol waren in de strijd. [13]

ijsbergbeer
07-05-11, 23:29
:lol:

Bingo :

Daaagggg :zwaai:

Go back to the real school, buddy !

JAMMER voor jou maar hij heeft wel gelijk .
Maar verblind door haat zie je dat niet .

ijsbergbeer
07-05-11, 23:36
de territoriale veroveringen gingen inderdaad gepaard met het zwaard.. het is echter zo dat in de eerste paar honderd jaar slechts zo'n 20% vd bevolking in deze gebieden moslim was.. de rest behield z'n eigen geloof.. er is zelfs een tijdlang beleid geweest om de bevolking te ontmoedigen zich te laten bekeren tot de islaam.. een gigantisch groot gebied, van marokko tot diep in centraal-azië, was met het zwaard veroverd maar de meesten hebben zich niet bekeerd tot de islaam.. de bekeringen kwamen pas later breed op gang toen de gebieden al lange tijd geleden met het zwaard waren veroverd..

MAN laat je nakijken !de geschieddenis leert ons wat anders ,wat dacht je van de moordpartijen begaan uit naam van het zgn ,,geloof,, ?
Ik ben niet anti Islam ,maar elk geloof is met bloed zweet en tranen en nog veel meer ellende ontstaan geld net zo goed voor het Christen dom.
Kijk ff naar hoe is Z-Amerika Rooms geworden ?/en hoe heeft de ISLAM huis gehouden van Indie tot en met Marokko en zo kan ik wel doorgaan.
GELOOF MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS .
:confused:

Slinger
07-05-11, 23:43
de territoriale veroveringen gingen inderdaad gepaard met het zwaard.. het is echter zo dat in de eerste paar honderd jaar slechts zo'n 20% vd bevolking in deze gebieden moslim was.. de rest behield z'n eigen geloof.. er is zelfs een tijdlang beleid geweest om de bevolking te ontmoedigen zich te laten bekeren tot de islaam.. een gigantisch groot gebied, van marokko tot diep in centraal-azië, was met het zwaard veroverd maar de meesten hebben zich niet bekeerd tot de islaam.. de bekeringen kwamen pas later breed op gang toen de gebieden al lange tijd geleden met het zwaard waren veroverd..

Misschien, maar dat is een ander onderwerp.

Hatert
08-05-11, 00:22
MAN laat je nakijken !de geschieddenis leert ons wat anders ,wat dacht je van de moordpartijen begaan uit naam van het zgn ,,geloof,, ?
Ik ben niet anti Islam ,maar elk geloof is met bloed zweet en tranen en nog veel meer ellende ontstaan geld net zo goed voor het Christen dom.
Kijk ff naar hoe is Z-Amerika Rooms geworden ?/en hoe heeft de ISLAM huis gehouden van Indie tot en met Marokko en zo kan ik wel doorgaan.
GELOOF MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS .
:confused:

Dat is een negatieve vooroordeel die lange tijd in het westen de opinie heeft bepaald inzake de islam. Wetenschappers zijn het nu over eens dat het onzin is.

Abu_Hurayrah
08-05-11, 00:54
MAN laat je nakijken !de geschieddenis leert ons wat anders ,wat dacht je van de moordpartijen begaan uit naam van het zgn ,,geloof,, ?
Ik ben niet anti Islam ,maar elk geloof is met bloed zweet en tranen en nog veel meer ellende ontstaan geld net zo goed voor het Christen dom.
Kijk ff naar hoe is Z-Amerika Rooms geworden ?/en hoe heeft de ISLAM huis gehouden van Indie tot en met Marokko en zo kan ik wel doorgaan.
GELOOF MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS .
:confused:
Dr. Friedman zei:

“Reason is and ought only to be the slave of the passions and can never pretend to any other office than to serve and obey them” Legal Theory (p.36)

“Everything else but also words like ‘good,’‘bad,’‘ought,’‘worthy,’ are purely emotive, and there cannot be such thing as ethical or moral science” Legal Theory (pp.36,37)

Sallahddin
08-05-11, 20:02
JAMMER voor jou maar hij heeft wel gelijk .
Maar verblind door haat zie je dat niet .

!!!!!!!!!

wat zie ik niet dan, Einstein ??? :tover:

u're the ones who don't wanna see the obvious u can watch on ur tv ...u're in denial, that's all ...