PDA

Bekijk Volledige Versie : K4-aasgieren van het Algemeen Dagblad loeren op maroc.nl



Hatert
02-05-11, 21:58
21:03 uur
Op Maroc.nl, de Marokkaans-Nederlandse community-site wordt stevig gediscussieerd over Bin Laden, 'Er is een groep die vooral wijst op de hypocrisie van Amerika. Ze nemen de meest gezochte terrorist gevangen en schieten hem dan dood.' Soms kunnen berichten niet en die worden verwijderd. Dat is met een klein aantal reacties gebeurd. 'Voor internet gelden andere regels. Een beetje emotie hoort erbij', zegt de beheerder. 'De wet is onze leidraad.'


http://www.ad.nl/ad/nl/3802/Osama-bin-Laden-gedood-in-Pakistan/article/detail/581575/2011/05/02/De-dood-van-Bin-Laden-van-minuut-tot-minuut.dhtml

Slinger
02-05-11, 22:07
21:03 uur
Op Maroc.nl, de Marokkaans-Nederlandse community-site wordt stevig gediscussieerd over Bin Laden, 'Er is een groep die vooral wijst op de hypocrisie van Amerika. Ze nemen de meest gezochte terrorist gevangen en schieten hem dan dood.' Soms kunnen berichten niet en die worden verwijderd. Dat is met een klein aantal reacties gebeurd. 'Voor internet gelden andere regels. Een beetje emotie hoort erbij', zegt de beheerder. 'De wet is onze leidraad.'


http://www.ad.nl/ad/nl/3802/Osama-bin-Laden-gedood-in-Pakistan/article/detail/581575/2011/05/02/De-dood-van-Bin-Laden-van-minuut-tot-minuut.dhtml

Hoezo? Heb je iets te verbergen?

Hatert
02-05-11, 22:08
Hoezo? Heb je iets te verbergen?

Hoezo wat? En waarom stel je mij zo'n vraag?

Slinger
02-05-11, 22:09
Hoezo wat? En waarom stel je mij zo'n vraag?

Omdat jij je blijkbaar ongemakkelijk voelt met de aandacht van het AD.

Hatert
02-05-11, 22:12
Omdat jij je blijkbaar ongemakkelijk voelt met de aandacht van het AD.

Je geeft dus toe dat je je eigen verhaaltjes maakt jegens mijn persoon.

Je kunt dus beter slimmere vragen stellen en dan pas conclusies trekken.

Slinger
02-05-11, 22:14
Je geeft dus toe dat je je eigen verhaaltjes maakt jegens mijn persoon.

Je kunt dus beter slimmere vragen stellen en dan pas conclusies trekken.

Zie de topictitel:

K4-aasgieren van het Algemeen Dagblad loeren op maroc.nl

Hatert
02-05-11, 22:22
Zie de topictitel:

K4-aasgieren van het Algemeen Dagblad loeren op maroc.nl

Ja und? Waaruit leidt jij af dat ik iets te verbergen zou hebben?

Slinger
02-05-11, 22:25
Ja und? Waaruit leidt jij af dat ik iets te verbergen zou hebben?

Ik vraag het je, slimmerik.

John2
02-05-11, 22:28
Zie de topictitel:

K4-aasgieren van het Algemeen Dagblad loeren op maroc.nl
AIVD ook. :hihi:

Pizzaman
02-05-11, 22:31
AIVD ook. :hihi:

AIVD is met vakantie denk ik. Al jaaaaaaaaren. :maf:

John2
02-05-11, 22:36
AIVD is met vakantie denk ik. Al jaaaaaaaaren. :maf:

Uhhh, tja bron kan ik niet vragen want die is geheim, damd you got me!!!
kheb vandaag mijn dag niet!!!

:hihi:

Hatert
02-05-11, 22:37
Ik vraag het je, slimmerik.
Dat je dat vraagt zie ik, maar waaruit leidt jij af dat ik iets te verbergen zou hebben en mij ongemakkelijk zou voelen? Je zegt topictitel, maar wat specifiek aan de topictitel? Welk(e) woord(en) etc..?

John2
02-05-11, 22:39
Dat je dat vraagt zie ik, maar waaruit leidt jij af dat ik iets te verbergen zou hebben en mij ongemakkelijk zou voelen? Je zegt topictitel, maar wat specifiek aan de topictitel? Welk(e) woord(en) etc..?

Aas en gieren.

Slinger
02-05-11, 22:40
Dat je dat vraagt zie ik, maar waaruit leidt jij af dat ik iets te verbergen zou hebben en mij ongemakkelijk zou voelen? Je zegt topictitel, maar wat specifiek aan de topictitel? Welk(e) woord(en) etc..?

Geef maar eerst eens antwoord.

Hatert
02-05-11, 22:44
Geef maar eerst eens antwoord.

Neen.

Slinger
02-05-11, 22:45
Neen.

Weer een aanwijzing dat je je ongemakkelijk voelt.

Hatert
02-05-11, 22:59
Weer een aanwijzing dat je je ongemakkelijk voelt.

Welnee, mensen die met een beschuldigende vinger klaarstaan geef ik altijd een middelvinger als beloning voor hun vertrouwen.

Slinger
02-05-11, 23:02
Welnee, mensen die met een beschuldigende vinger klaarstaan geef ik altijd een middelvinger als beloning voor hun vertrouwen.

Ik zie het wel, jij bent het toppunt van relaxedheid

Hatert
02-05-11, 23:13
Ik zie het wel, jij bent het toppunt van relaxedheid

Flippen voor je. :giechel:

7eloua
03-05-11, 01:58
Slinger, je doet net of maroc.nl om Hatert en zijn reacties draait en het azen van de AD op hem gericht zou zijn. Wrong. Maroc.nl draait om mij en mijn fans :wijs:.

Hatert
03-05-11, 02:01
Slinger, je doet net of maroc.nl om Hatert en zijn reacties draait en het azen van de AD op hem gericht zou zijn. Wrong. Maroc.nl draait om mij en mijn fans :wijs:.

:haha:

John2
03-05-11, 06:40
Welnee, mensen die met een beschuldigende vinger klaarstaan geef ik altijd een middelvinger als beloning voor hun vertrouwen.
En hoe denk de politie hierover?


Slinger, je doet net of maroc.nl om Hatert en zijn reacties draait en het azen van de AD op hem gericht zou zijn. Wrong. Maroc.nl draait om mij en mijn fans :wijs:.
Ach het was weer een paniek aanval van Hatert.:D

Mark
03-05-11, 06:51
Lekker boeien als journalist hier je quotes te krijgen van de groep van 10 mensen die hier prikken waarvan er 3 allochtoon zijn.