PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden onverdoofd geslacht?



Hatert
03-05-11, 00:42
Ik vind het onmenselijk om mensen onverdoofd af te slachten. Bestaat er een partij die dergelijke humane wetgeving voorstaat als we weer eens gaan huishouden elders in de derde wereld?

Eric de Blois
03-05-11, 08:24
Waarom ben ik er niet verbaasd over dit soort oprispingen van loyaliteit jegens vijanden van het westen uit jouw mond te horen?

Hatert
03-05-11, 08:28
Waarom ben ik er niet verbaasd over dit soort oprispingen van loyaliteit jegens vijanden van het westen uit jouw mond te horen?

Als dieren een verdoving verdienen bij de slacht waarom Osama en slachtoffers van de westerse k4' niet?

Voordat we een stad in afrika of elders bombarderen eerst even de bevolking verdoven zodat ze minder lijden van de bombardementen als ze egraakt worden.

Eric de Blois
03-05-11, 08:31
Als dieren een verdoving verdienen bij de slacht waarom Osama en slachtoffers van de westerse k4' niet?

Voordat we een stad in afrika of elders bombarderen eerst even de bevolking verdoven zodat ze minder lijden van de bombardementen als ze egraakt worden.
Dieren hebben ons niets aangedaan, Osama wel. Daarom mag je hém wel onverdoofd slachten.

John2
03-05-11, 08:32
Ik vind het onmenselijk om mensen onverdoofd af te slachten. Bestaat er een partij die dergelijke humane wetgeving voorstaat als we weer eens gaan huishouden elders in de derde wereld?
Nee hoor afgeschoten als een laffaard terwijl hij zich verstopte achter een vrouw die niet zijn vrouw was, dus zijn maagden kan hij vergeten, jou held.

Hatert
03-05-11, 08:36
Dieren hebben ons niets aangedaan, Osama wel. Daarom mag je hém wel onverdoofd slachten.

Thnx voor je mening.

Umarvlie
03-05-11, 08:37
Dieren hebben ons niets aangedaan, Osama wel. Daarom mag je hém wel onverdoofd slachten.

Dieren mishandelen mij (geestelijk) op een vreselijke manier, iedere keer als ik zo'n lammetje zie lopen moet ik aan BBQs en Sateh denken, kom er niet onderuit .. nachten niet kunnen slapen ... vreselijk dus dan mag voor mij onverdoofd slachten wel! :chef:

Hatert
03-05-11, 08:37
Nee hoor afgeschoten als een laffaard terwijl hij zich verstopte achter een vrouw die niet zijn vrouw was, dus zijn maagden kan hij vergeten, jou held.

Mijn held is jouw vrouw.

ijsbergbeer
01-06-11, 21:39
Ik vind het onmenselijk om mensen onverdoofd af te slachten. Bestaat er een partij die dergelijke humane wetgeving voorstaat als we weer eens gaan huishouden elders in de derde wereld?

Vraag dat ook eens aan je Taliban vriendjes in Afghanistan of elders waar de ,,echte,,Moslims de baas zijn)als ze weer een onschuldig kind(meisje) *) gaan stenigen of zoutzuur in hun gezicht gooien of en klein jongetje dat ploeterde voor een extra centje als afwasjongen in een Amerikaans depot , en op gruwelijke wijze werdt gemarteld en tenslotte opgehangen.
Durf jij nog vragen te stellen ?

*)odi Bieber, Zuid-Afrika, Institute for Artist Management voor Time magazine. Bibi Aisha, een 18-jaar oud meisje uit Uruzgan in Afghanistan werd op gruwelijke wijze verminkt, op bevel van de Taliban.

Dag INTENS ZIELIG figuur slaap maar lekker door in je droomwereldje waarin alles de schuld is van wat jij noemt het ,,westen,, .:usa:

ijsbergbeer
01-06-11, 21:51
Als dieren een verdoving verdienen bij de slacht waarom Osama en slachtoffers van de westerse k4' niet?

Voordat we een stad in afrika of elders bombarderen eerst even de bevolking verdoven zodat ze minder lijden van de bombardementen als ze egraakt worden.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/330828-eerwraak-mislukt-dochter-ontsnapt-uit-plastic-zak-put.html
:(

ook een methode om te verdoven !

Slinger
07-06-11, 18:40
Als dieren een verdoving verdienen bij de slacht waarom Osama en slachtoffers van de westerse k4' niet?

Voordat we een stad in afrika of elders bombarderen eerst even de bevolking verdoven zodat ze minder lijden van de bombardementen als ze egraakt worden.

Omdat hij veel erger was dan een beest.

Slinger
07-06-11, 18:41
Mijn held is jouw vrouw.

Het begint er al weer een beetje op te lijken. Ga nog even door.

BoerHarms
07-06-11, 19:28
Ik vind het onmenselijk om mensen onverdoofd af te slachten. Bestaat er een partij die dergelijke humane wetgeving voorstaat als we weer eens gaan huishouden elders in de derde wereld?

Ik denk niet dat er zo'n partij bestaat, maar het is je vrij om een partij op te richten volgens jouw criteria, en dan kan je misschien ook nog naar het internationaal gerechthof of tribunaal of diegene die Bin Lad afgeslacht hebben voor het het hekje te brengen.

Gelukkig heb je die mogelijkheden hier in het verderfelijke westen

BoerHarms
07-06-11, 19:33
YouTube - ‪Taliban stone lovers to death‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=fR5nCe73Oe8&feature=related)
YouTube - ‪8 years old boy punished in the name if islam‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=EmdH6g_lR0I&feature=related)


Wat een helden.:rolleyes: :kotsen2::kotsen2:

Heeft de USA, Osama Bin Laden nog met te veel respect behandeld.

Schofterig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Hufters.............. en dat een kind dat nog niet volwassen is

ik weet dat ik hier vast een strafpunt voor krijg, dat geeft niet , want wat mijn uitlating is dan schijnbaar erger dan het gebeurde

Eric de Blois
07-06-11, 21:08
Als dieren een verdoving verdienen bij de slacht waarom Osama en slachtoffers van de westerse k4' niet?

Dieren worden niet gedood omdat ze de mens iets misdaan hebben. Het minste wat je dan als mens kan doen, is in ieder geval voor een pijnloze dood zorgen. Bin Laden was iemand die zich bezig hield met het plannen van aanslagen tegen ongewapende niet islamitische burgers. De vergelijking met dieren gaat dus niet op.


Voordat we een stad in afrika of elders bombarderen eerst even de bevolking verdoven zodat ze minder lijden van de bombardementen als ze egraakt worden.

'We' een stad in afrika bombarderen? Over wie heb je het? De meeste oorlogsdoden vallen in afrika door conflicten tussen de plaatselijke bevolking.

Mothership
08-06-11, 00:05
Ik heb er alweer spijt van de filmpjes den dele te hebben gezien. Gadverdamme.

marces
08-06-11, 08:09
Ik vind het onmenselijk om mensen onverdoofd af te slachten. Bestaat er een partij die dergelijke humane wetgeving voorstaat als we weer eens gaan huishouden elders in de derde wereld?

Je bent in ieder geval wel voor euthanasie. Das mooi.