PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders vindt het niet erg



John2
03-05-11, 07:23
Geert Wilders vindt het niet erg dat de Amerikanen Osama bin Laden niet in leven hebben kunnen houden. Critici klagen dat de terrorist nu niet meer kan worden berecht.

"Ik vind dat hij zijn verdiende, gerechtvaardigde straf heeft gekregen. Iedereen die politiek correcte antwoorden geeft dat hij zich beter voor de rechter had kunnen verantwoorden heeft het volgens mij niet helemaal begrepen", aldus de PVV-leider.

Wilders is blij dat de dader van de massamoord op elf september 2001 er niet meer is. "Maar het betekent niet dat terrorisme er niet meer is is. Er zijn veel aan al-Qaeda gelieerde groepen in zestig landen actief en dat probleem wordt eerder groter dan kleiner."

Waarschuwing

Het ministerie van Buitenlandse Zaken waarschuwt intussen dat de dood van Bin Laden tot repercussies kan leiden. Het departement roept Nederlandse reizigers in het buitenland op om de komende periode extra alert te zijn.

De inlichtingendienst CIA waarschuwt ook dat al-Qaeda vrijwel zeker wraak neemt. "Bin Laden is dood, maar al-Qaeda niet", aldus de CIA-directeur. "De terroristen zullen hem vrijwel zeker proberen te wreken. We moeten waakzaam en vastberaden blijven."

Pizzaman
03-05-11, 08:00
Ik denk dat de Grote Blonmde leider hier een goed punt heeft.

Anders hadden we nog mindetns tien jaar lang halal-voer voor Bin Laden naar Den Haag moeten slepen.
En verder hadden we een halal-donor-nier moeten zioeken, die door halal-dokters werd geplaatst.

Bin Laden is dood. Mooi. Opgeruimd staat netjes. :duim: