PDA

Bekijk Volledige Versie : Bin Laden gebruikte menselijk schild, wat een held.



John2
03-05-11, 07:26
Osama bin Laden probeerde zich achter vrouwen te verschuilen toen Amerikaanse militairen de schuilplaats van de al-Qaedaleider in Pakistan binnenvielen. Dit heeft John Brennan, die de Amerikaanse strijd tegen het terrorisme coördineert, gezegd.

Bin Laden werd gisteren in een luxe-villa in het Pakistaanse Abbottabad gedood door Amerikaanse elitemilitairen. Tijdens deze operatie gebruikte de terroristenleider vrouwen als menselijk schild. Een van die vrouwen kwam hierbij om het leven, aldus Brennan.

Spervuur

De terrorist werd gedood nadat hij zelf het vuur had geopend op de Amerikaanse elitetroepen. Die beantwoordden zijn kogels met een 'gericht spervuur' dat Bin Laden uiteindelijk het leven kostte, meldt een anonieme diplomaat aan persbureau AP. Zo'n twintig Navy SEALs zouden zijn ingezet om de terroristenleider in te rekenen. Zij daalden af met touwen uit helikopters. Uiteindelijk zou de gehele actie zo'n veertig minuten duren.

Identificatie

President Barack Obama van de Verenigde Staten (VS) had bewust gekozen voor de actie met commando's. Hij wilde namelijk een bewijs kunnen opvoeren voor de dood van de al-Qaedaleider. Bij het alternatief voor de actie van gisteren, een bombardement, zou dit bewijs verloren zijn gegaan. Het lichaam van Bin Laden werd geïdentificeerd op een vliegdekschip.

Veiligheidsraad

De VN-Veiligheidsraad heeft de dood van Bin Laden verwelkomd. De raad sprak van een 'belangrijke ontwikkeling' in de strijd tegen terrorisme. De raad, die bestaat uit vijftien landen, zei dat de Amerikaanse militaire operatie ervoor heeft gezorgd dat Bin Laden 'nooit meer in de gelegenheid is om zulke terreurdaden uit te voeren' als op 11 september 2001.

'Wonder'

De dood van Bin Laden was het eerste wonder van paus Johannes Paulus II na zijn zaligverklaring gisteren. Dat stelde de Peruaanse president Alan García althans vandaag. Volgens het staatshoofd van het katholieke land in Zuid-Amerika heeft de zalige paus gezorgd voor de 'verdelging van een duivelse presentie'.

Bron: Powned

super ick
03-05-11, 07:43
Zelfde verhaal als Sadam. Die kwam ook met een broek vol poep zijn holletje uit.
Osama opende tenminste nog het vuur.

Is een beetje cultuur ook hoor, een enorm grote bek maar als puntje bij paaltje komt......

Fulanadetal
03-05-11, 07:57
Deze versie van Bin Ladens laatste 40 minuten is die van de overwinnaars he?
Verschillende bronnen in het Witte Huis zeggen erg verschillende dingen over het al dan niet gebruiken van vrouwen als menselijk schild.

Wel grappig dat de stoere leider gewoon lekker veilig in een dikke villa zat in een toeristenoord. Past natuurlijk beter bij "de man met de zachte handen" die nooit zelf vocht maar het werk door anderen liet doen, al zijn grote woorden ten spijt. Het fotogenieke gezicht van de beweging. Hij poseerde wel eens met een wapen maar daar hield het op.
Zijn rol was pr, geld schieten (westerse (olie)dollars) en ideetjes.

binloser
03-05-11, 08:17
Osama bin Laden probeerde zich achter vrouwen te verschuilen toen Amerikaanse militairen de schuilplaats van de al-Qaedaleider in Pakistan binnenvielen. Dit heeft John Brennan, die de Amerikaanse strijd tegen het terrorisme coördineert, gezegd.

Bron: Powned

Pakte een vrouw die niet zijn vrouw was vast om te gebruiken als schild. Zoals zoveel orthodoxe gelovigen was het iem. die de kat in het donker kneep. Mag je, als je een gelovige bent zoals hij, een vrouw die niet je vrouw is überhaupt aanraken? Fanatieke gelovigen zijn in principe verdorven en moeten beschouwd worden als verdacht. De taliban is een club waar niet mee te onderhandelen valt want deze mensen zijn au fond geestesziek.

Fulanadetal
03-05-11, 08:20
Jongens het is nog geen feit hoor. Het is een van de tegenstrijdige geluiden hierover uit het Witte Huis. Een beetje kritisch blijven svp. De overwinnaars kunnen zeggen wat ze willen.
Als dit uit authentieke beelden blijkt oke, maar voorlopig neem ik alles met een hele grote zak zout.

John2
03-05-11, 08:25
Pakte een vrouw die niet zijn vrouw was vast om te gebruiken als schild. Zoals zoveel orthodoxe gelovigen was het iem. die de kat in het donker kneep. Mag je, als je een gelovige bent zoals hij, een vrouw die niet je vrouw is überhaupt aanraken? Fanatieke gelovigen zijn in principe verdorven en moeten beschouwd worden als verdacht. De taliban is een club waar niet mee te onderhandelen valt want deze mensen zijn au fond geestesziek.
Dus de hemel en zijn maagden kan hij vergeten?


Jongens het is nog geen feit hoor. Het is een van de tegenstrijdige geluiden hierover uit het Witte Huis. Een beetje kritisch blijven svp. De overwinnaars kunnen zeggen wat ze willen.
Als dit uit authentieke beelden blijkt oke, maar voorlopig neem ik alles met een hele grote zak zout.
Het is vanmorgen bekend gemaakt door de leider van het navy-sealteam en bevestigd door het witte huis.
RTL nieuws

Fulanadetal
03-05-11, 08:28
Dus de hemel en zijn maagden kan hij vergeten?


Het is vanmorgen bekend gemaakt door de leider van het navy-sealteam en bevestigd door het witte huis.
RTL nieuws

Ja, een leider van de overwinnaars, inderdaad. Heb jij de beelden gezien op RTL nieuws?

Kijk ik vind het prima dat de man is gevonden hoor, daar niet van. Maar daarom hoef ik mijn hersens nog niet uit te schakelen.

John2
03-05-11, 08:36
Ja, een leider van de overwinnaars, inderdaad. Heb jij de beelden gezien op RTL nieuws?

Kijk ik vind het prima dat de man is gevonden hoor, daar niet van. Maar daarom hoef ik mijn hersens nog niet uit te schakelen.

Nee die komen er wel de beelden, duurt een 48 uur.

mark61
03-05-11, 09:28
Bericht is ingetrokken.

Bla bla bla waarin de vooringenomenen en imbecielen zich weer eens van hun verwachte kant laten zien. Boeiend.

mark61
03-05-11, 09:28
Verder was OBL ongewapend; hij is dus geëxecuteerd, zoals ik al vermoedde.

John2
03-05-11, 09:33
Verder was OBL ongewapend; hij is dus geëxecuteerd, zoals ik al vermoedde.
Bron: mongool.nl

mark61
03-05-11, 09:54
Bron: mongool.nl

De intrekkingen zijn geloof ik weer ingetrokken. Net zoals het doel steeds wisselt.

IbnRushd
03-05-11, 09:57
Deze versie van Bin Ladens laatste 40 minuten is die van de overwinnaars he?
Verschillende bronnen in het Witte Huis zeggen erg verschillende dingen over het al dan niet gebruiken van vrouwen als menselijk schild.

Wel grappig dat de stoere leider gewoon lekker veilig in een dikke villa zat in een toeristenoord. Past natuurlijk beter bij "de man met de zachte handen" die nooit zelf vocht maar het werk door anderen liet doen, al zijn grote woorden ten spijt. Het fotogenieke gezicht van de beweging. Hij poseerde wel eens met een wapen maar daar hield het op.
Zijn rol was pr, geld schieten (westerse (olie)dollars) en ideetjes.

Hoe weet je dat?

Stopnaald
03-05-11, 12:24
Verder was OBL ongewapend; hij is dus geëxecuteerd, zoals ik al vermoedde.

Is best mogelijk, maar dan nog lig ik daar niet wakker van. OBL heeft namelijk zelf ook de nodige mensen laten executeren cq vermoorden. En dan denk ik niet alleen aan 9/11, maar ook aan al die andere aanslagen....