PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamas terroristen laatste fout....?



John2
03-05-11, 10:43
Hamas zegt niet te zullen ontwapenen
Uitgegeven: 2 mei 2011 18:32
Laatst gewijzigd: 2 mei 2011 18:39
GAZA-STAD - De militante Hamas-beweging is niet van plan haar veiligheidsdiensten te ontwapenen of de strijd tegen Israël te staken.
© Novum

Dat heeft de premier van Hamas, Ismail Haniyeh, maandag gezegd in de aanloop naar de vorming van een Palestijnse regering van nationale eenheid.

Hamas maakt de dienst uit in de Gazastrook; Fatah regeert op de Westelijke Jordaanoever. De twee Palestijnse facties, die vier jaar lang met elkaar in de clinch hebben gelegen, spraken af binnenkort een interim-regering te vormen en voorbereidingen te treffen om volgend jaar presidents- en parlementsverkiezingen te houden.

Mahmoud Zahar, een kopstuk van Hamas, zei in een maandag gepubliceerd interview dat de volgende premier uit Gaza moet komen.
© Novum

John2
03-05-11, 10:44
Gezien de ontwikkelingen in Terroristenland zou dit wel eens de laatste fout kunnen zijn.

IbnRushd
03-05-11, 10:55
Jij vindt Nederland in de tijden van de 2e wereldoorlog ook een terroristenland.

mark61
03-05-11, 10:55
Superimbeciel.

knuppeltje
03-05-11, 11:04
Waarom zouden ze ook?

John2
03-05-11, 11:05
Jij vindt Nederland in de tijden van de 2e wereldoorlog ook een terroristenland.

Wil jij WOII vergelijken met de Gaza?
Het wordt met de dag gekker hier op maroc.nl

knuppeltje
03-05-11, 11:11
Het wordt met de dag gekker hier op maroc.nl

Dat idee heb ik ook. :maf2:

Slinger
03-05-11, 11:13
Jij vindt Nederland in de tijden van de 2e wereldoorlog ook een terroristenland.

Hoe zo?

IbnRushd
03-05-11, 11:19
Hoe zo?

Palestina wordt bezet door Israël en terroriseert door eens in de zoveel tijd bombardementen te gooien op Gaza. Net als Nederland dat bezet werd door Duitsland.

Slinger
03-05-11, 11:30
Palestina wordt bezet door Israël en terroriseert door eens in de zoveel tijd bombardementen te gooien op Gaza. Net als Nederland dat bezet werd door Duitsland.

:fpetaf:

Fulanadetal
03-05-11, 12:13
Hamas en Al Qaida zijn oude generatie. Ze hebben niks bereikt, ondanks jaren bloedvergieten. De jongeren in Egypte en Tunesië hebben in weken geweldloze actie oneindig veel meer bereikt. Er komen andere tijden.

Hatert
03-05-11, 12:19
Hamas en Al Qaida zijn oude generatie. Ze hebben niks bereikt, ondanks jaren bloedvergieten. De jongeren in Egypte en Tunesië hebben in weken geweldloze actie oneindig veel meer bereikt. Er komen andere tijden.

Je vergelijkt appels met peren.

mark61
03-05-11, 12:28
Hamas en Al Qaida zijn oude generatie. Ze hebben niks bereikt, ondanks jaren bloedvergieten. De jongeren in Egypte en Tunesië hebben in weken geweldloze actie oneindig veel meer bereikt. Er komen andere tijden.

Dan ken je Israël niet. Dat wijkt niet voor een paar vijvers bloed. Dus zeker niet voor ongewapende actie. Ik geloof niet dat je het racisme op zijn waarde schat.

Pizzaman
03-05-11, 14:17
Dan ken je Israël niet. Dat wijkt niet voor een paar vijvers bloed. Dus zeker niet voor ongewapende actie. Ik geloof niet dat je het racisme op zijn waarde schat.

Ik denk dat ook in Israel op een moment een ommekeer zal komen.
Die zullen ze zich echter niet van buitenaf laten opleggen,
en met elke boem-mechool zal de afstand tot dat moment groter worden.

Fulanadetal
03-05-11, 15:34
Dan ken je Israël niet. Dat wijkt niet voor een paar vijvers bloed. Dus zeker niet voor ongewapende actie. Ik geloof niet dat je het racisme op zijn waarde schat.

Die zijn ook zwaar oude generatie.

Het zijn trouwens altijd kerels die met gewelddadige "oplossingen" komen.
Kleur of geloof maken daarbij weinig uit, geslacht is door de eeuwen heen de constante factor.

Weg met het Y-chromosoom!

Proxy
03-05-11, 16:50
Weg met het Y-chromosoom!
Geld dit ook voor die ei die iedere nacht mij warm houd?

Umarvlie
03-05-11, 16:52
Geld dit ook voor die ei die iedere nacht mij warm houd?

Elektrieke dekens zijn niet zo duur en kun je naar eige believen aan of uit zetten :)

mark61
04-05-11, 01:33
Die zijn ook zwaar oude generatie.

Het zijn trouwens altijd kerels die met gewelddadige "oplossingen" komen.
Kleur of geloof maken daarbij weinig uit, geslacht is door de eeuwen heen de constante factor.

Weg met het Y-chromosoom!

Jij hebt zeker nooit zo'n kolonistenvrouw zien babbelen. Of denk je dat vrouwen in Israël geen stemrecht hebben?

Proxy
04-05-11, 18:26
Elektrieke dekens zijn niet zo duur en kun je naar eige believen aan of uit zetten :)

Maar die doet niet de vaat en komt niet thuis met geld.

Slinger
05-05-11, 08:34
Hamas en Al Qaida zijn oude generatie. Ze hebben niks bereikt, ondanks jaren bloedvergieten. De jongeren in Egypte en Tunesië hebben in weken geweldloze actie oneindig veel meer bereikt. Er komen andere tijden.

Inderdaad, de acties in Egypte en Tunesië hebben het failliet van Al Kajda aangetoond.

super ick
05-05-11, 10:03
Hamas en Al Qaida zijn oude generatie. Ze hebben niks bereikt, ondanks jaren bloedvergieten. De jongeren in Egypte en Tunesië hebben in weken geweldloze actie oneindig veel meer bereikt. Er komen andere tijden.

Klopt helemaal.

Alleen de extreme prikkers moeten er nog aan wennen. Die zitten vastgeroest in hun dogma's.
Jongeren hebben met protesten inderdaad meer bereikt dan de ouderen in decennia voor elkaar hebben kunnen krijgen. Wat mooi was in Egypte was dat iedereen vertegenwoordigt was. Kopten en moslims zij aan zij.

Helaas werkt het (nog?) niet in de landen die redelijk in staat zijn zich goed te isoleren. Zag gisteren bijv. beelden uit Syrie. Vluchtende mensenmassa, automatisch vuur en je zag er diverse vallen! Gewoon neermaaien die handel!
In diverse steden is het zo gegaan. Ook zijn er razzia's gehouden in bepaalde gebieden waarbij veel mannen onder de veertig uit hun huis gehaald zijn en afgevoerd. Ik vrees dat die geen eerlijk proces krijgen.

Ik denk ook dat Hamas een dergelijke ijzeren greep op de bevolking hebben.

Fulanadetal
05-05-11, 10:59
Maar die doet niet de vaat en komt niet thuis met geld.

Helaas geldt dit ook voor heel veel Y-lijders.

Proxy
05-05-11, 12:51
Helaas geldt dit ook voor heel veel Y-lijders.
Leuke woordspeling Y/ei lijders/leiders. :hihi:

ijsbergbeer
05-05-11, 13:11
Palestina wordt bezet door Israël en terroriseert door eens in de zoveel tijd bombardementen te gooien op Gaza. Net als Nederland dat bezet werd door Duitsland.

Het wordt echt tijd dat je eens NEDERLANDSE geschieddenis gaat leren en dan m.n Nederland tijdens WO 2

Ter vergelijking:
Bestuurd Israel de Gaza strook?
Worden dagelijk Palestijnen tegen de muur gezet en zonder vorm van proces neergeschoten?
Worden de Palestijnen hun :radio , fietsen ,auto,s ,motoren en hun goud ,koper,en zilverwerk en al het andere bruikbaar matriaal afgenomen?
Staat op het wapen bezit de doodstraf in Palestina?*)
Verhongeren de Palestijnen omdat deJODEN al hun eten in beslag nemen ,komen er dagelijks kinderen om van de honger ? kunnen de Palestijnen zich wassen zondeer elke vorm van zeep? vreten ze nu bloembollen ,paardestekken en ratten en muizen ??ja je leest het goed !

*)Op bovenstande punten stond de doodstraf het luisteren naar de radio was eerst martelen en daarna doodstraf.

Enz , ik snap je blinde haat en woede wel , WANT IK BEN HET OOK NIET EENS MET DE MANIEER WAAROP DE PALESTIJNSE BEVOLKING BEHANDELD WORDT; maar jou idiote vergelijking gaat niet op .

:cheefbek:

O, ja ik vergat nog ff dit : worden Palestijnse mannen gedwongen zonder vergoeding in Israel te werken ,weigering was ..doodstraf
En dan nog als klap op devuurpijl : worden bepaalde groeperingen ,zoals (hier tijdens de oorlog afgevoerd om vergast te worden? en dan noem ik alleen de JEHOVA,S Getuigen , Zigeuners, Lesbische vrouwen en Homo mannen ,sommige priesters en nonnen die het wagden tegen de Duitsers te preken.

Dus houd voortaan op met je valse geinsinueerde voorlichting aan de JONGERERN ONDER ONS DIE DIT OOK LEZEN!
BIJ VOORBAAT DANK .

Slinger
05-05-11, 13:17
Het wordt echt tijd dat je eens NEDERLANDSE geschieddenis gaat leren en dan m.n Nederland tijdens WO 2

Ter vergelijking:
Bestuurd Israel de Gaza strook?
Worden dagelijk Palestijnen tegen de muur gezet en zonder vorm van proces neergeschoten?
Worden de Palestijnen hun :radio , fietsen ,auto,s ,motoren en hun goud ,koper,en zilverwerk en al het andere bruikbaar matriaal afgenomen?
Staat op het wapen bezit de doodstraf in Palestina?*)
Verhongeren de Palestijnen omdat deJODEN al hun eten in beslag nemen ,komen er dagelijks kinderen om van de honger ? kunnen de Palestijnen zich wassen zondeer elke vorm van zeep? vreten ze nu bloembollen ,paardestekken en ratten en muizen ??ja je leest het goed !

*)Op bovenstande punten stond de doodstraf het luisteren naar de radio was eerst martelen en daarna doodstraf.

Enz , ik snap je blinde haat en woede wel maar jou idiote vergelijking gaat niet op .

:cheefbek:

En bovenal: doodde het Nederlandse verzet onschuldige burgers?

Pizzaman
05-05-11, 14:53
Enz , ik snap je blinde haat en woede wel , WANT IK BEN HET OOK NIET EENS MET DE MANIEER WAAROP DE PALESTIJNSE BEVOLKING BEHANDELD WORDT; maar jou idiote vergelijking gaat niet op .

Ik snap 'm ook wel, en ik vind het vaak ook niet al te fraai wat de Israeli's doen.
Maar gezien dit een zeer mild voorbeeld is van de mentaliteit van veel Palestijnen (met hun Hamas etcetera),
kan ik Israel ook geen 100% ongelijk geven. :cheefbek:

super ick
05-05-11, 16:37
Ik snap 'm ook wel, en ik vind het vaak ook niet al te fraai wat de Israeli's doen.
Maar gezien dit een zeer mild voorbeeld is van de mentaliteit van veel Palestijnen (met hun Hamas etcetera),
kan ik Israel ook geen 100% ongelijk geven. :cheefbek:

Vergeet ook de arabische landen er omheen niet die zelf bijv. de grens dicht houden, Palestijnse burgers als 3e rangs burgers behandelen en er alles aan doen geen stap dichter bij een oplossing te komen.

Kallikles
16-05-11, 00:54
Die zijn ook zwaar oude generatie.

Het zijn trouwens altijd kerels die met gewelddadige "oplossingen" komen.
Kleur of geloof maken daarbij weinig uit, geslacht is door de eeuwen heen de constante factor.

Weg met het Y-chromosoom!

Margaret Tatcher wist er ook wat van.