PDA

Bekijk Volledige Versie : Stadsdeel praat met jonge homopesters



Umarvlie
03-05-11, 17:31
Stadsdeel praat met jonge homopesters

AMSTERDAM - Vertegenwoordigers van het Amsterdamse stadsdeel West praten dinsdag met de jongeren die een homoseksuele man stelselmatig zouden pesten. Ook hun ouders zijn daarbij. Dat zei een woordvoerster van het stadsdeel dinsdag.

De gesprekken hebben plaats nadat de man maandag op de lokale tv-zender AT5 vertelde dat hij al een jaar wordt geterroriseerd. De jongens zouden hem uitschelden voor kankerhomo, rotzooi in zijn tuin gooien en tegen zijn ramen spugen. De politie zou hem hebben geadviseerd om niet met de zaak naar buiten te treden, omdat de boel dan zou escaleren.

De man woont op het Van Beuningenplein. Het stadsdeel kan woensdag pas zeggen wat de uitkomst is van de gesprekken.

(Bron: Telegraaf)

Eric de Blois
04-05-11, 01:49
De politie zou hem hebben geadviseerd om niet met de zaak naar buiten te treden, omdat de boel dan zou escaleren.

Het is duidelijk dat de politie 'belang' heeft de zaak 'onder de pet te houden', vermoedelijk vanwege de samenstelling van de bevolking in West. Men wil liever geen beeldvorming bevestigen.

mark61
04-05-11, 01:55
De politie zou hem hebben geadviseerd om niet met de zaak naar buiten te treden, omdat de boel dan zou escaleren.

Losers. Weg van de minste weerstand. Beter eentje opofferen om de meute rustig te houden. Sprookje van de arreslee en de wolven. Tot je zelf overboord gaat natuurlijk.

knuppeltje
04-05-11, 12:35
Praten?, met de gummiknuppel ja! :confused:

Fulanadetal
04-05-11, 12:47
Hun kamers volstorten met vuilnis (ik stel voor, GFT), hun scooters of auto's onder de groene klodders rochelen en hen uitschelden op een gevoelig punt (pukkels, lichaamsgeur of zoiets dergelijks), hun schoenen stelselmatig vol schijten, en dat volhouden tot ze smeken of ze excuses mogen aanbieden aan hun slachtoffer. Het is even werk, maar ik denk dat je dan ook wel wat hebt.

Fulanadetal
04-05-11, 12:48
Het zijn trouwens weer mannen he? Y y y

Eric de Blois
04-05-11, 13:36
Het zijn trouwens weer mannen he? Y y y

Klopt. Mannen zijn kennelijk veek agressiever dan vrouwen en zijn ook sterk oververtegenwoordigd in de misdaad. Te veel testosteron? Misschien toch maar beter homo zijn, die zijn vaak heel vrouwelijk en aardig.

Slinger
04-05-11, 13:38
Het zijn trouwens weer mannen he? Y y y

Irritant ben jij zeg. Hier een mooie link:

http://royalwomen.tripod.com/id30.html

Slinger
04-05-11, 13:44
Klopt. Mannen zijn kennelijk veek agressiever dan vrouwen en zijn ook sterk oververtegenwoordigd in de misdaad. Te veel testosteron? Misschien toch maar beter homo zijn, die zijn vaak heel vrouwelijk en aardig.

Daar zitten ook misdadigers bij.

Slinger
04-05-11, 13:50
Praten?, met de gummiknuppel ja! :confused:

Zo, wat ben jij opeens agressief. Ik heb je wel eens meer begripvol voor homobashers meegemaakt.

H.P.Pas
04-05-11, 13:54
Irritant ben jij zeg.

Vinnik nou ook. Zo onweerlegbaar gelijk hebben is onwellevend.

Slinger
04-05-11, 13:56
Vinnik nou ook. Zo onweerlegbaar gelijk hebben is onwellevend.

En dat steeds weer inwrijven. Is dat nu typisch vrouwelijk?

Eric de Blois
04-05-11, 13:56
Daar zitten ook misdadigers bij.

Dat wel. Maar het ging over verhoudingen tussen mannen en vrouwen. Daar heeft Fulanadetal gelijk in. Mannen zijn gewoon veel vaker betrokken bij een geweldadig misdrijf.

Slinger
04-05-11, 13:58
Dat wel. Maar het ging over verhoudingen tussen mannen en vrouwen. Daar heeft Fulanadetal gelijk in. Mannen zijn gewoon veel vaker betrokken bij een geweldadig misdrijf.

Dat kunnen wij niet helpen. Testosteron...

Eric de Blois
04-05-11, 14:00
Dat kunnen wij niet helpen. Testosteron...

Misschien niet, maar het is wel een gegeven. Teveel testosteron daar kun je vast wel wat aan doen. Maar de wil er wat aan te willen doen, zal wel ontbreken in de meeste gevallen, want testosteron heeft ook aangename 'bijwerkingen'...

Stopnaald
04-05-11, 14:01
Irritant ben jij zeg. Hier een mooie link:

http://royalwomen.tripod.com/id30.html

Het simpele feit dat jij uitgerekend met Lucrezia Borgia aan komt zetten geeft aan dat jij niet veel kaas van geschiedenis hebt gegeven. Lucrezia had nl. zelf maar heel bitter weinig te zeggen over haar leven. Alles, maar dan ook echt alles, werd voor haar beslist. Eerst door haar vader, daarnaast door haar broer.

Feit is wel dat aggressie doorgaans gelinkt wordt aan testosteron en dat vrouwen daar simpelweg minder van in hun lijf hebben (uitzonderingen daargelaten).




Overigens wil ik daarmee geenszins beweren dat vrouwen liever of lievertjes zijn.:bril:

Slinger
04-05-11, 14:04
Het simpele feit dat jij uitgerekend met Lucrezia Borgia aan komt zetten geeft aan dat jij niet veel kaas van geschiedenis hebt gegeven. Lucrezia had nl. zelf maar heel bitter weinig te zeggen over haar leven. Alles, maar dan ook echt alles, werd voor haar beslist. Eerst door haar vader, daarnaast door haar broer.

Feit is wel dat aggressie doorgaans gelinkt wordt aan testosteron en dat vrouwen daar simpelweg minder van in hun lijf hebben (uitzonderingen daargelaten).




Overigens wil ik daarmee geenszins beweren dat vrouwen liever of lievertjes zijn.:bril:

Inderdaad weet ik maar weinig van geschiedenis. Maar Lucrezia staat toch wel te boek al gifmengster. Of heb jij andere informatie?

Sommige vrouwen zijn overigens wel lieverdjes.

Stopnaald
04-05-11, 14:04
Misschien niet, maar het is wel een gegeven. Teveel testosteron daar kun je vast wel wat aan doen. Maar de wil er wat aan te willen doen, zal wel ontbreken in de meeste gevallen, want testosteron heeft ook aangename 'bijwerkingen'...

Simpelweg een vaste relatie aangaan heeft al behoorlijk invloed en wordt de man ook nog eens vader, dan zakken zijn testosteronlevels helemaal de kelder in.

Maar als dat je te ver gaat, plaatjes van kleine kinderen en/of zwangere vrouwen wil in sommige gevallen ook wel eens helpen. Bij vaders is het geluid van een huilend kind ook mogelijk.

mark61
04-05-11, 14:10
Dat kunnen wij niet helpen. Testosteron...

Ah, je bent eigenlijk ook voor boerka's. Die smerige wijven maar verleidelijk doen, en jij kan er niks aan doen dat je ze dan moet bespringen.

Aight, die Middenoosterse-relifreaks zijn allemaal hetzelfde.

Uiteindelijk hebben de vrouwen het gedaan. Hoe dan ook.

Eric de Blois
04-05-11, 14:13
Simpelweg een vaste relatie aangaan heeft al behoorlijk invloed en wordt de man ook nog eens vader, dan zakken zijn testosteronlevels helemaal de kelder in.

Maar als dat je te ver gaat, plaatjes van kleine kinderen en/of zwangere vrouwen wil in sommige gevallen ook wel eens helpen. Bij vaders is het geluid van een huilend kind ook mogelijk.

De produktie van testosteron neemt af met de leeftijd. Vooral boven de veertig jaar. Daarom zijn misschien juist jonge mannen vaker betrokken bij misdrijven. Mannen zijn vaker dan vrouwen een bron van geweld, helaas zijn ze wel nodig voor de voortplanting. :cheefbek:

Het valt mij wel op dat homo's met vrouwelijke eigenschappen vaak erg vriendelijk zijn. Kan iemand dat bevestigen?

Slinger
04-05-11, 14:13
Ah, je bent eigenlijk ook voor boerka's. Die smerige wijven maar verleidelijk doen, en jij kan er niks aan doen dat je ze dan moet bespringen.

Aight, die Middenoosterse-relifreaks zijn allemaal hetzelfde.

Uiteindelijk hebben de vrouwen het gedaan. Hoe dan ook.

Ow, jij wilt meteen vrouwen bespringen onder druk van je hormoonspiegel. Wij hadden het alleen nog maar over hogere misdaadcijfers, hoor.

Eric de Blois
04-05-11, 14:18
Ah, je bent eigenlijk ook voor boerka's. Die smerige wijven maar verleidelijk doen, en jij kan er niks aan doen dat je ze dan moet bespringen.

Aight, die Middenoosterse-relifreaks zijn allemaal hetzelfde.

Uiteindelijk hebben de vrouwen het gedaan. Hoe dan ook.

Heb jij misschien ook teveel testosteron? Je bent namelijk vaak verbaal geweldadig en bot tegen mensen die een andere mening dan jij hebben. Veel weten verleent jou nog niet het recht 'minderwetenden' te vernederen.

Stopnaald
04-05-11, 14:31
Inderdaad weet ik maar weinig van geschiedenis. Maar Lucrezia staat toch wel te boek al gifmengster. Of heb jij andere informatie?

Sommige vrouwen zijn overigens wel lieverdjes.

Ja en Cleopatra was een mannenverslindster. :zweep: Zo ken ik er nog wel een paar.

Nee, Cleopatra heeft niets misdaan behalve 2 romeinse leiders WETTIG getrouwd en binnen die huwelijken kinderen gebaard. Dat e.e.a. Octavius niet uitkwam (als geadopteerde zoon was zijn claim op de erfenis en het leiderschap zwakker dan die van Ceasarion, die dus een wettige én bloedverwante zoon was) is een heel ander verhaal.

Verder zag Cleopatra er helemaal niet uit als Liz Taylor. Wel had zij een intellect en ontwikkeling (zij kende diverse talen vloeiend lezen en schrijven, iets wat voor mannen ongekend was voor die tijd, laat staan voor een vrouw) en een groot persoonlijk charisma, aldus tijdgenoten die haar gekend en ontmoet hebben.


Voor Lucrezia geldt hetzelfde als voor alle vrouwen van haar tijd. Zij werden letterlijk als eigendom van hun voogd (meestal vader en later echtgenoot, maar in haar geval dus broer) beschouwd en waren zelf niet handelingsbekwaam of handelingsvrij.

Het gezeik over Lucrezia is propaganda net zoals het gezeik over Cleopatra of over Catharina van Rusland und so weiter. Zelfs al zou Lucrezia iemand vergiftigd hebben (haar vader was daar een stuk rapper en vaardiger in), dan zal zij zoiets NOOIT zonder toestemming van haar familie hebben kunnen doen. Eerder zou zij e.e.a. in opdracht van haar familie hebben uitgevoerd. Linksom of rechtsom, zij was op haar manier net zo goed slachtoffer en misschien wel meer dan alle andere slachtoffers van de Borgia's bij elkaar.

Pizzaman
04-05-11, 14:33
Maar als dat je te ver gaat, plaatjes van kleine kinderen en/of zwangere vrouwen wil in sommige gevallen ook wel eens helpen. Bij vaders is het geluid van een huilend kind ook mogelijk.

Ik zie het al voor me, al die homo's lopen met afbeeldingen van zwangere vrouwen op hun shirt,
of van babies, en op hun hoofd zit een i-pod die constant baby gebler laat horen.

Kweenie, maar denk niet dat het 'helemaal hot 'wordt deze zomer. :hihi:

Of gaan ze de 'muzak' in liften, metro en winkels vervangen door jankende babies?
Ik vond het al erg... maar...

Stopnaald
04-05-11, 14:36
De produktie van testosteron neemt af met de leeftijd. Vooral boven de veertig jaar. Daarom zijn misschien juist jonge mannen vaker betrokken bij misdrijven. Mannen zijn vaker dan vrouwen een bron van geweld, helaas zijn ze wel nodig voor de voortplanting. :cheefbek:

Het valt mij wel op dat homo's met vrouwelijke eigenschappen vaak erg vriendelijk zijn. Kan iemand dat bevestigen?

Nee dat klopt maar deels. Wat ik schreef is werkelijk wetenschappelijk bewezen. Bij mannen die in een langdurige relatie zitten gaat het testosterongehalte in het bloed omlaag. En als ze dan ook nog vader worden....vlak na de bevalling gaat het testosterongehalte nog veel meer omlaag (en nog heel acuut ook) en blijft daar tot ongeveer 6 maanden na de bevalling, daarna steigt het weer langzaam, maar heel veel langzamer dan de plotselinge daling. Pas als het kind ongeveer 4 tot 6 jaar is komen de oude testosteronlevels weer een beetje in zicht.

Eric de Blois
04-05-11, 14:41
Nee dat klopt maar deels. Wat ik schreef is werkelijk wetenschappelijk bewezen. Bij mannen die in een langdurige relatie zitten gaat het testosterongehalte in het bloed omlaag. En als ze dan ook nog vader worden....vlak na de bevalling gaat het testosterongehalte nog veel meer omlaag (en nog heel acuut ook) en blijft daar tot ongeveer 6 maanden na de bevalling, daarna steigt het weer langzaam, maar heel veel langzamer dan de plotselinge daling. Pas als het kind ongeveer 4 tot 6 jaar is komen de oude testosteronlevels weer een beetje in zicht.

Dat wist ik niet.

Slinger
04-05-11, 14:45
Ja en Cleopatra was een mannenverslindster. :zweep: Zo ken ik er nog wel een paar.

Nee, Cleopatra heeft niets misdaan behalve 2 romeinse leiders WETTIG getrouwd en binnen die huwelijken kinderen gebaard. Dat e.e.a. Octavius niet uitkwam (als geadopteerde zoon was zijn claim op de erfenis en het leiderschap zwakker dan die van Ceasarion, die dus een wettige én bloedverwante zoon was) is een heel ander verhaal.

Verder zag Cleopatra er helemaal niet uit als Liz Taylor. Wel had zij een intellect en ontwikkeling (zij kende diverse talen vloeiend lezen en schrijven, iets wat voor mannen ongekend was voor die tijd, laat staan voor een vrouw) en een groot persoonlijk charisma, aldus tijdgenoten die haar gekend en ontmoet hebben.


Voor Lucrezia geldt hetzelfde als voor alle vrouwen van haar tijd. Zij werden letterlijk als eigendom van hun voogd (meestal vader en later echtgenoot, maar in haar geval dus broer) beschouwd en waren zelf niet handelingsbekwaam of handelingsvrij.

Het gezeik over Lucrezia is propaganda net zoals het gezeik over Cleopatra of over Catharina van Rusland und so weiter. Zelfs al zou Lucrezia iemand vergiftigd hebben (haar vader was daar een stuk rapper en vaardiger in), dan zal zij zoiets NOOIT zonder toestemming van haar familie hebben kunnen doen. Eerder zou zij e.e.a. in opdracht van haar familie hebben uitgevoerd. Linksom of rechtsom, zij was op haar manier net zo goed slachtoffer en misschien wel meer dan alle andere slachtoffers van de Borgia's bij elkaar.

Nou, laten we het er maar op houden dat ze lieverdjes waren, Lucrezia en Catharina.

En Cleopatra ook. Ze was toch de mooiste vrouw ter wereld, heb ik begrepen. En Calpurnia was echt niet blij met haar relatie met Caesar. Wel toevallig dat zij na Caesar met Marcus Antonius opnieuw een topromein aan de haak sloeg. Jammer van Caesarion, die ze niet heeft kunnen redden.

Stopnaald
04-05-11, 14:45
Ik zie het al voor me, al die homo's lopen met afbeeldingen van zwangere vrouwen op hun shirt,
of van babies, en op hun hoofd zit een i-pod die constant baby gebler laat horen.

Kweenie, maar denk niet dat het 'helemaal hot 'wordt deze zomer. :hihi:

Of gaan ze de 'muzak' in liften, metro en winkels vervangen door jankende babies?
Ik vond het al erg... maar...

Ze hebben het getest in een lab omgeving. Een groep heteroseksuele jonge mannen (20 tot 30 jaar), een groep homoseksuele mannen (ook 20-30 jaar) en een groep heteroseksuele jonge vaders (ook 20-30 jaar).

Ze lieten de diverse mannen een opdracht uitvoeren en lieten dan een bandje met het geluid van een huilend kind horen (de mannen wisten dus niet dat het een bandje was), zodat het leek alsof in een kamer verderop een kind aan het huilen was. Zij werden trouwens ook nog stiekem geobserveerd door de onderzoekers.

Vooraf was er bloed afgetapt (met een smoes) en achteraf nog een keer (nog een smoes).
Het resultaat was helder. Bij de hetero's zonder kids geen enkele reactie. Niet in gedrag en niet in de bloedwaarden. Bij de homo's slechts geringe reacties.

Bij de vaders daarentegen duidelijke reacties. De meeste mannen werden duidelijk rusteloos en sommigen wilden zelfs naar het kind toegaan om het te troosten. Ook de bloedwaarden gaven een heel duidelijke uitslag. Niet alleen was het testosterongehalte op bijna vrouwelijke waarden, ook het knuffelhormoon (kan effe niet op de naam komen) was in voor mannen ongewoon hoge doses aanwezig.

mark61
04-05-11, 15:20
Heb jij misschien ook teveel testosteron? Je bent namelijk vaak verbaal geweldadig en bot tegen mensen die een andere mening dan jij hebben. Veel weten verleent jou nog niet het recht 'minderwetenden' te vernederen.

Het gaat doorgaans niet om de mening, maar de feiten die ze verzinnen. In dit geval vind ik zo'n mening achterlijk, ja. Jij niet?

Hoezo nou weer 'vernederen'? Je verdenkt ze van een minderwaardigheidscomplex / zwakke persoonlijkheid?

Fulanadetal
04-05-11, 15:30
Knuffelhormoon. Oxytocine.
Misschien moeten we het door het bier doen?

H.P.Pas
04-05-11, 15:42
Knuffelhormoon. Oxytocine.
Misschien moeten we het door het bier doen?

:D....

Slinger
04-05-11, 16:12
Knuffelhormoon. Oxytocine.
Misschien moeten we het door het bier doen?

Dan bereik je heus niet alle mannen.

Stopnaald
04-05-11, 16:51
Knuffelhormoon. Oxytocine.
Misschien moeten we het door het bier doen?

Yes! Dat was het. Ik kon er effe niet op komen.

Of we het door het bier moeten doen? Kweetnie. We kunnen ook gewoon ons mannie een flinke knuffel geven.....vind ik persoonlijk veel leuker!

Fulanadetal
04-05-11, 18:12
Dragers van het Y-chromosoom worden vaak agressief als er alcohol wordt gedronken. Kijk naar hooligans. Maar als hun bier bewerkt is met oxytocine, wat voor taferelen geeft dat na risicowedstrijden?
Legioenen die elkaar huilend en lachend in de armen vallen. Samen zingend in een trein stappen, die volkomen gereinigd en precies op tijd aankomt op de plaats van bestemming. Verbroedering met de ME. De honden krijgen een aai over de bol, de paarden een suikerklontje.

Nee ik zie het helemaal zitten.

Eric de Blois
04-05-11, 19:00
Stadsdeel praat met jonge homopesters

AMSTERDAM - Vertegenwoordigers van het Amsterdamse stadsdeel West praten dinsdag met de jongeren die een homoseksuele man stelselmatig zouden pesten. Ook hun ouders zijn daarbij. Dat zei een woordvoerster van het stadsdeel dinsdag.

De gesprekken hebben plaats nadat de man maandag op de lokale tv-zender AT5 vertelde dat hij al een jaar wordt geterroriseerd. De jongens zouden hem uitschelden voor kankerhomo, rotzooi in zijn tuin gooien en tegen zijn ramen spugen. De politie zou hem hebben geadviseerd om niet met de zaak naar buiten te treden, omdat de boel dan zou escaleren.


Even iets anders:

Ik vind eigenlijk dat de gepeste homoseksuele man op kosten van de staat (samenleving) vervangende woonruinte moet krijgen in een homovriendelijke omgeving. Dat zal vermoedelijk niet in een kansrijke wijk kunnen zijn. De staat is verantwoordelijk voor het toelaten van homofobe culturen en moet nu maar voor de gevolgen opdraaien. De staat moet wel de gemaakte kosten trachten te verhalen op de daders.
Het pesten van homo's moet strafbaar worden. Eventueel moeten mensen met een niet-nederlandse nationaliteit die zich schuldig maken aan homopesterijen de EU worden uitgezet.

Pizzaman
04-05-11, 22:03
Even iets anders:

Ik vind eigenlijk dat de gepeste homoseksuele man op kosten van de staat (samenleving) vervangende woonruinte moet krijgen in een homovriendelijke omgeving. Dat zal vermoedelijk niet in een kansrijke wijk kunnen zijn. De staat is verantwoordelijk voor het toelaten van homofobe culturen en moet nu maar voor de gevolgen opdraaien. De staat moet wel de gemaakte kosten trachten te verhalen op de daders.
Het pesten van homo's moet strafbaar worden. Eventueel moeten mensen met een niet-nederlandse nationaliteit die zich schuldig maken aan homopesterijen de EU worden uitgezet.

Ik vind dit een veel beter idee dan de s daders maar weer eens helpen.
Laten we nu het slachtoffer eens helpen, voor de verandering.

Stopnaald
05-05-11, 10:49
Dragers van het Y-chromosoom worden vaak agressief als er alcohol wordt gedronken. Kijk naar hooligans. Maar als hun bier bewerkt is met oxytocine, wat voor taferelen geeft dat na risicowedstrijden?
Legioenen die elkaar huilend en lachend in de armen vallen. Samen zingend in een trein stappen, die volkomen gereinigd en precies op tijd aankomt op de plaats van bestemming. Verbroedering met de ME. De honden krijgen een aai over de bol, de paarden een suikerklontje.

Nee ik zie het helemaal zitten.

Ik begrijp je standpunt, helaas werkt alcohol ontremmend. Vrijwillig knuffelen met manlief vind ik een hele fijne bezigheid, maar onvrijwillige aandacht van allerlei vreemde kerels vind ik een stuk minder. En zeg nou zelf: om te kunnen zingen heb je geeneens oxytocine nodig, een dappere ziel om het eerste couplet in te zetten is voldoende.

Stopnaald
05-05-11, 10:51
Even iets anders:

Ik vind eigenlijk dat de gepeste homoseksuele man op kosten van de staat (samenleving) vervangende woonruinte moet krijgen in een homovriendelijke omgeving. Dat zal vermoedelijk niet in een kansrijke wijk kunnen zijn. De staat is verantwoordelijk voor het toelaten van homofobe culturen en moet nu maar voor de gevolgen opdraaien. De staat moet wel de gemaakte kosten trachten te verhalen op de daders.
Het pesten van homo's moet strafbaar worden. Eventueel moeten mensen met een niet-nederlandse nationaliteit die zich schuldig maken aan homopesterijen de EU worden uitgezet.

Wat is een homovriendelijke omgeving en hoe stel je dat (objectief) vast?


Leuk geprobeerd Eric, maar ga niet door start, u krijgt een € 200,00.

Stopnaald
05-05-11, 10:56
Ik vind dit een veel beter idee dan de s daders maar weer eens helpen.
Laten we nu het slachtoffer eens helpen, voor de verandering.

Ik heb een radicaal en zelfs revolutionair idee!

Laten we gewoon eens de OUDERS van deze pestkoppen aansprakelijk houden. Briljant toch?

Daarnaast kunnen we ook nog de reeds bestaande mogelijkheden inzetten. De gemeente vraagt bij de rechter een gebiedsverbod voor de pestkoppen, uiteraard met dwangsom wanneer zij zich daar niet aan houden. Ze hangen in de buurt een camera op en zodra de politie/toezichthouder constateert: hoppa, vette boete volautomatisch richting ouders. Moet je opletten hoe snel het met dat gezeik afgelopen is.

Fulanadetal
05-05-11, 11:11
Ik begrijp je standpunt, helaas werkt alcohol ontremmend. Vrijwillig knuffelen met manlief vind ik een hele fijne bezigheid, maar onvrijwillige aandacht van allerlei vreemde kerels vind ik een stuk minder. En zeg nou zelf: om te kunnen zingen heb je geeneens oxytocine nodig, een dappere ziel om het eerste couplet in te zetten is voldoende.

Nee, die kerels die normaal vechten, die gaan elkaar knuffelen. En een ander soort lied zingen dan nu gebruikelijk onder gewelddadige types. Hebben wij geen last van, eerder baat bij.

Overigens blijkt dat mannen na "vrouwenklusjes" agressief worden. http://www.nu.nl/wetenschap/2506958/man-wordt-agressief-van-vrouwelijk-klusje--.html
Zegt misschien iets over de thuissituatie van lichamelijk of verbaal gewelddadige mannen. Al hun stoere praat ten spijt zitten ze gewoon onder de plak van hun moeder, vrouw of zus. Ze verraden zichzelf.

ronald
05-05-11, 11:25
Nee dat klopt maar deels. Wat ik schreef is werkelijk wetenschappelijk bewezen. Bij mannen die in een langdurige relatie zitten gaat het testosterongehalte in het bloed omlaag. En als ze dan ook nog vader worden....vlak na de bevalling gaat het testosterongehalte nog veel meer omlaag (en nog heel acuut ook) en blijft daar tot ongeveer 6 maanden na de bevalling, daarna steigt het weer langzaam, maar heel veel langzamer dan de plotselinge daling. Pas als het kind ongeveer 4 tot 6 jaar is komen de oude testosteronlevels weer een beetje in zicht.

Oplossing: sommigen die moeite hebben met het in toom houden van de uitwerking van hun testosteron vanaf hun 14de het huwelijk toestaan en voorbehoedsmiddelen verbieden. Snijdt vele kanten.

Pizzaman
05-05-11, 12:22
Ik heb een radicaal en zelfs revolutionair idee!

Laten we gewoon eens de OUDERS van deze pestkoppen aansprakelijk houden. Briljant toch?

Daarnaast kunnen we ook nog de reeds bestaande mogelijkheden inzetten. De gemeente vraagt bij de rechter een gebiedsverbod voor de pestkoppen, uiteraard met dwangsom wanneer zij zich daar niet aan houden. Ze hangen in de buurt een camera op en zodra de politie/toezichthouder constateert: hoppa, vette boete volautomatisch richting ouders. Moet je opletten hoe snel het met dat gezeik afgelopen is.

Vind ik er wel bij horen, helaas zullen we nogal vaak merken dat er geen cent te halen is.
Komt er weer zo'nadvocaat gesponsord door het UWV.

Stopnaald
05-05-11, 13:48
Oplossing: sommigen die moeite hebben met het in toom houden van de uitwerking van hun testosteron vanaf hun 14de het huwelijk toestaan en voorbehoedsmiddelen verbieden. Snijdt vele kanten.

Kinderen die trouwen is op zich al een uiterst slecht idee, maar kinderen die kinderen krijgen is helemaal van een onbeschrijfelijk niveau.

Wat jij voorstelt is niets minder dan een pleidooi voor barbarij.

Stopnaald
05-05-11, 13:52
Vind ik er wel bij horen, helaas zullen we nogal vaak merken dat er geen cent te halen is.
Komt er weer zo'nadvocaat gesponsord door het UWV.

Er bestaat al hééél lang een zeer probaat middel om wanbetalers tot betaling aan te zetten: namelijk celstraf. Nog niet zo heel lang kon je zelfs voor een x-aantal onbetaalde parkeerboetes in de cel belanden.:D Kreeg je gratis en voor niets ook gelijk een strafblad. Lachen joh! Zeker dit soort mensen zijn vaak zeer gevoelig voor dergelijk beschamend makende maatregelen.

Fulanadetal
05-05-11, 14:03
Ik ben bang dat bij dit soort types tijd in het gevang alleen maar stoer is.
Dit hebben ze graag op hun "cv". Je kan er ook leuke contacten opdoen.

Pizzaman
05-05-11, 14:23
Kinderen die trouwen is op zich al een uiterst slecht idee, maar kinderen die kinderen krijgen is helemaal van een onbeschrijfelijk niveau.
Wat jij voorstelt is niets minder dan een pleidooi voor barbarij.
Volgens mij deelt ie een prik uit naar landen waar dat soort dingen gemeengoed is...


Er bestaat al hééél lang een zeer probaat middel om wanbetalers tot betaling aan te zetten: namelijk celstraf. Nog niet zo heel lang kon je zelfs voor een x-aantal onbetaalde parkeerboetes in de cel belanden.:D Kreeg je gratis en voor niets ook gelijk een strafblad. Lachen joh! Zeker dit soort mensen zijn vaak zeer gevoelig voor dergelijk beschamend makende maatregelen.
Ik vrees dat Fulanadetal wat dat betreft gelijk heeft.
Probleem is ook nog eens dat die figuren gevangen zetten heel veel geld kost.

Parkeerboetes worden geind door de belastingdienst, en vallen daarmee onder een speciale wet.
Daardoor is het makkelijker deze te innen. Je 'ontduikt dan belasting'.
Dat leidt tot inbeslagnames etcetera, veel sneller dan diefstal of mishandeling!

Ja ik weet het: het is een bananenrepubliek hier.
't Is erg, maar wel op veel gebieden de waarheid.

Stopnaald
05-05-11, 15:36
Ik ben bang dat bij dit soort types tijd in het gevang alleen maar stoer is.
Dit hebben ze graag op hun "cv". Je kan er ook leuke contacten opdoen.

Niet voor hun ouders, want die zijn degenen die die cel ingaan. Zij zijn immers verantwoordelijk voor hun kroost.:D

Stopnaald
05-05-11, 15:43
Volgens mij deelt ie een prik uit naar landen waar dat soort dingen gemeengoed is...


Ik vrees dat Fulanadetal wat dat betreft gelijk heeft.
Probleem is ook nog eens dat die figuren gevangen zetten heel veel geld kost.

Parkeerboetes worden geind door de belastingdienst, en vallen daarmee onder een speciale wet.
Daardoor is het makkelijker deze te innen. Je 'ontduikt dan belasting'.
Dat leidt tot inbeslagnames etcetera, veel sneller dan diefstal of mishandeling!

Ja ik weet het: het is een bananenrepubliek hier.
't Is erg, maar wel op veel gebieden de waarheid.

Kleine verduidelijking: het zijn dus de OUDERS die moeten betalen en die dus bij weigering moeten "zitten".

Daarnaast worden alle boetes die "van rechtswege" worden opgelegd (dus ook die wegens ongehoorzaamheid inzake het gebiedsverbod) door het CJIB geïnd. En inderdaad heeft het CJIB een unieke positie als het gaat om incassomaatregelen. Het zijn dus wel degelijk de ouders die voor schut gaan. En let op mijn woorden, die vinden celstraf helemaal niet stoer, maar juist een bron van grote schaamte. Natuurlijk even per ongeluk/expres lekken wat de oorzaak van de celstraf is en moet jij eens kijken. Het is in no-time afgelopen met dat gezeik van die klootzakkies.

Pizzaman
05-05-11, 15:49
Kleine verduidelijking: het zijn dus de OUDERS die moeten betalen en die dus bij weigering moeten "zitten".
Wie gaat dat tuig dan voederen?
Ik denk dat bij McDonalds dan ook bewaking komt.

Daarnaast worden alle boetes die "van rechtswege" worden opgelegd (dus ook die wegens ongehoorzaamheid inzake het gebiedsverbod) door het CJIB geïnd. En inderdaad heeft het CJIB een unieke positie als het gaat om incassomaatregelen. Het zijn dus wel degelijk de ouders die voor schut gaan. En let op mijn woorden, die vinden celstraf helemaal niet stoer, maar juist een bron van grote schaamte. Natuurlijk even per ongeluk/expres lekken wat de oorzaak van de celstraf is en moet jij eens kijken. Het is in no-time afgelopen met dat gezeik van die klootzakkies.[/QUOTE]
Nou, ik denk dat het nog veel erger wordt. Dabn hoeven ze ook niet meer 'tuuskomm'n pielewass'n'.

Bovendien zijn het vaak al 'erg grote klootzakkies'.
Wat ze tegenwoordig 'jeugdig' noemen, heeft allang een rijbewijs (en een BMW).
Ik ben toch meer voor paspoort innemen en bij herhaling over de grens kukelen.

Fulanadetal
05-05-11, 22:46
Kleine verduidelijking: het zijn dus de OUDERS die moeten betalen en die dus bij weigering moeten "zitten".

Daarnaast worden alle boetes die "van rechtswege" worden opgelegd (dus ook die wegens ongehoorzaamheid inzake het gebiedsverbod) door het CJIB geïnd. En inderdaad heeft het CJIB een unieke positie als het gaat om incassomaatregelen. Het zijn dus wel degelijk de ouders die voor schut gaan. En let op mijn woorden, die vinden celstraf helemaal niet stoer, maar juist een bron van grote schaamte. Natuurlijk even per ongeluk/expres lekken wat de oorzaak van de celstraf is en moet jij eens kijken. Het is in no-time afgelopen met dat gezeik van die klootzakkies.

Ik weet het niet hoor. Er bestaan nou eenmaal keurige, goedwillende ouders die op de een of andere manier een paar goede kinderen en een mega etter krijgen.
Zo'n mevrouw hadden we in de buurt. Haar dochter was prima, haar zoon gebruikte drugs, stak zijn kamer in de fik, stal alles wat los en vast zat. Uiteindelijk is hij overleden, ik geloof een overdosis. Na een paar jaar zag je zijn arme moeder weer een beetje opbloeien. Haar leven was door haar zoon tot een hel gemaakt.
Goed, het punt dat ik wil maken, je kan zo'n mens toch niet in de gevangenis zetten? Het zou niks helpen ook.
Ouders die het echt geen drol kan schelen, of hun kinderen aanmoedigen in het kwaad, dat is een ander verhaal. Maar meet dat maar eens op een eerlijke manier.

Creatiever straffen, helemaal voor. Zet homopesters op een eigen boot in de Gay Parade, in een roze jurk ofzo. Veel pijnlijker dan een boete of celstraf.

Nelis70
06-05-11, 09:45
Ik weet het niet hoor. Er bestaan nou eenmaal keurige, goedwillende ouders die op de een of andere manier een paar goede kinderen en een mega etter krijgen.
Zo'n mevrouw hadden we in de buurt. Haar dochter was prima, haar zoon gebruikte drugs, stak zijn kamer in de fik, stal alles wat los en vast zat. Uiteindelijk is hij overleden, ik geloof een overdosis. Na een paar jaar zag je zijn arme moeder weer een beetje opbloeien. Haar leven was door haar zoon tot een hel gemaakt.
Goed, het punt dat ik wil maken, je kan zo'n mens toch niet in de gevangenis zetten? Het zou niks helpen ook.
Ouders die het echt geen drol kan schelen, of hun kinderen aanmoedigen in het kwaad, dat is een ander verhaal. Maar meet dat maar eens op een eerlijke manier.

Creatiever straffen, helemaal voor. Zet homopesters op een eigen boot in de Gay Parade, in een roze jurk ofzo. Veel pijnlijker dan een boete of celstraf.
Goed idee, of een varkenshuid omdoen en daarin moeten rondlopen, of zich moeten laten betasten door Gordon, of de plantjes van een oud Joods vrouwtje water geven met een roze gietertje; ideeen genoeg.

Stopnaald
06-05-11, 10:37
Wie gaat dat tuig dan voederen?
Ik denk dat bij McDonalds dan ook bewaking komt.

Je moet pa en ma ook niet tegelijkertijd laten zitten. Met pa in de nor kan ma nog steeds uitstekend het kroost voederen en omgekeerd (moet pa ook eens een keertje koken en schoonmaken, helpt alleen maar nog meer motiveren).


Bovendien zijn het vaak al 'erg grote klootzakkies'.
Wat ze tegenwoordig 'jeugdig' noemen, heeft allang een rijbewijs (en een BMW).
Ik ben toch meer voor paspoort innemen en bij herhaling over de grens kukelen.

Het gaat hier om jonge oftewel minderjarige klootzakkies. Dat maak ik iig op uit het OP. Die hebben helemaal geen rijbewijs en/of BMW. Dat zijn gewoon kids zoals alle andere kids hier in NL, waar de ouders verantwoordelijk voor zijn. Ik vind aparte behandeling obv paspoort bij minderjarigen geen goede zaak. Volwassen is een heel andere zaak.

De grote oftewel volwassen klootzakken mogen wat mij betreft inderdaad worden uitgewezen met het predicaat ongewenst vreemdeling. Sterker nog, het liefste zie ik een wet aangenomen dat regelt dat veroordeelden van gevangenisstraffen van meer dan 3 jaar of van geweld- en/of zedenzaken automatisch tot ongewenst vreemdeling worden bestempeld. Vervolgens dit ook echt handhaven graag.

BoerHarms
06-05-11, 10:52
Je moet pa en ma ook niet tegelijkertijd laten zitten. Met pa in de nor kan ma nog steeds uitstekend het kroost voederen en omgekeerd (moet pa ook eens een keertje koken en schoonmaken, helpt alleen maar nog meer motiveren).



Het gaat hier om jonge oftewel minderjarige klootzakkies. Dat maak ik iig op uit het OP. Die hebben helemaal geen rijbewijs en/of BMW. Dat zijn gewoon kids zoals alle andere kids hier in NL, waar de ouders verantwoordelijk voor zijn. Ik vind aparte behandeling obv paspoort bij minderjarigen geen goede zaak. Volwassen is een heel andere zaak.

De grote oftewel volwassen klootzakken mogen wat mij betreft inderdaad worden uitgewezen met het predicaat ongewenst vreemdeling. Sterker nog, het liefste zie ik een wet aangenomen dat regelt dat veroordeelden van gevangenisstraffen van meer dan 3 jaar of van geweld- en/of zedenzaken automatisch tot ongewenst vreemdeling worden bestempeld. Vervolgens dit ook echt handhaven graag.

Dan komt er snel een cellen overschot

Stopnaald
06-05-11, 11:00
Ik weet het niet hoor. Er bestaan nou eenmaal keurige, goedwillende ouders die op de een of andere manier een paar goede kinderen en een mega etter krijgen.
Zo'n mevrouw hadden we in de buurt. Haar dochter was prima, haar zoon gebruikte drugs, stak zijn kamer in de fik, stal alles wat los en vast zat. Uiteindelijk is hij overleden, ik geloof een overdosis. Na een paar jaar zag je zijn arme moeder weer een beetje opbloeien. Haar leven was door haar zoon tot een hel gemaakt.
Goed, het punt dat ik wil maken, je kan zo'n mens toch niet in de gevangenis zetten? Het zou niks helpen ook.
Ouders die het echt geen drol kan schelen, of hun kinderen aanmoedigen in het kwaad, dat is een ander verhaal. Maar meet dat maar eens op een eerlijke manier.

Creatiever straffen, helemaal voor. Zet homopesters op een eigen boot in de Gay Parade, in een roze jurk ofzo. Veel pijnlijker dan een boete of celstraf.

Ho ho, celstraf is pas een noodmaatregel. Er stond toch echt duidelijk dat stap 1 een gebiedsverbod was. Stap 2 was het opleggen van een geldboete wegens het verbreken van dat gebiedsverbod. Stap 3 was pas een celstraf nadat betaling van de geldboete uitblijft.

Welwillende ouders komen vanzelf niet in die cel terecht, aangezien die na stap 1 er wel voor zorgen dat stap 2 (desnoods middels dwang richting kids) niet bereikt wordt of hoogstens 1 keer.

Vwb jouw voorbeeld denk ik toch echt dat het hier ook gaat om een meerderjarige zoon (want van volwassen kun je niet echt spreken bij junks) en dus niet van toepassing.

Hier in NL hebben wij met z'n allen heel bewust de beslissing genomen dat kinderen tot hun 18e verjaardag de verantwoordelijkheid zijn van hun ouders. Daartoe hebben zij van de wetgever ook een machtsmonopolie gekregen. En persoonlijk vind ik dat ook een heel belangrijk en waardevol principe. Ik wil dat ook zoveel mogelijk in tact laten.

Ouders van minderjarigen met problemen (wat voor soort dan ook) moeten zoveel mogelijk aangemoedigd worden om hulp te zoeken, maar die ook te aanvaarden, indien nodig mbv drang en dwang.

Concreet: een junk die thuis mag komen wordt door de ouders geholpen in zijn verslaving. Dat is nooit een oplossing. De enige actie die een échte verantwoordelijke ouder op zo'n moment kan ondernemen is de junk (desnoods gedwongen) de rehab-kliniek inschoppen. Want zachte heelmeester maken stinkende wonden.

ayoub_tajdirti
29-05-11, 00:50
het zijn zelf ook homo's, de kut-gasten
ik kan het weten , meedeon met het pesten. , maar zelf ook homo zijn.
nu ben ik niet meer bang ...