PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangifte om moord Osama



Mark
03-05-11, 20:00
Aangifte om moord Osama



Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben geprobeerd om in Tilburg aangifte te doen van moord op de gedode terrorist Osama bin Laden. Ze wilden bovendien aangifte doen van de moord op medestanders van Bin Laden. Hij was namelijk niet de enige die omkwam bij de actie afgelopen zondag.



Het betreft een 30-jarige man uit Kaatsheuvel. De man uit Waalwijk is 29 jaar oud. Beiden hebben Nederlandse achternamen en kwamen om één uur, samen met een journalist, naar het politiebureau in Tilburg om aangifte te doen tegen de Verenigde Staten. De politie snapt niet echt wat het tweetal met de aangifte wil bereiken, weet Omroep Brabant.

Toch heeft de politie de zaak aangenomen. Hij wordt echter niet in Tilburg onderzocht. "We hebben een zakelijk gesprek gehad en het geregistreerd. Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie.", aldus een woordvoerder.

Slinger
03-05-11, 20:02
Aangifte om moord Osama



Twee mannen uit Kaatsheuvel en Waalwijk hebben geprobeerd om in Tilburg aangifte te doen van moord op de gedode terrorist Osama bin Laden. Ze wilden bovendien aangifte doen van de moord op medestanders van Bin Laden. Hij was namelijk niet de enige die omkwam bij de actie afgelopen zondag.



Het betreft een 30-jarige man uit Kaatsheuvel. De man uit Waalwijk is 29 jaar oud. Beiden hebben Nederlandse achternamen en kwamen om één uur, samen met een journalist, naar het politiebureau in Tilburg om aangifte te doen tegen de Verenigde Staten. De politie snapt niet echt wat het tweetal met de aangifte wil bereiken, weet Omroep Brabant.

Toch heeft de politie de zaak aangenomen. Hij wordt echter niet in Tilburg onderzocht. "We hebben een zakelijk gesprek gehad en het geregistreerd. Het is niet zo dat we de zaak niet serieus nemen, maar het is niet iets voor de Tilburgse politie.", aldus een woordvoerder.

Ze hebben natuurlijk ook meteen aangifte gedaan voor 9/11.

ibntashafin2009
03-05-11, 21:54
ja en ook aangifte gedaan van de oorlog tegen Irak en afghanisten waarbij er tienduizenden slachtoffers omkwamen

mark61
03-05-11, 22:39
Eén van de twee is jurist. De man had hetzelfde als ik, ergernis over het triomfantelijke, enthousiaste geblaat van NLse politici.

justus
04-05-11, 06:05
Eén van de twee is jurist. De man had hetzelfde als ik, ergernis over het triomfantelijke, enthousiaste geblaat van NLse politici.

het is redelijk ongepast om te juichen bij de dood van iemand. toch kan ik me een gevoel van opluchting wel voorstellen. deze man was toch wel verantwoordelijk voor menige terreurdaad.

Proxy
04-05-11, 07:59
ja en ook aangifte gedaan van de oorlog tegen Irak en afghanisten waarbij er tienduizenden slachtoffers omkwamen

Gezien het feit dat de grootste gedeelte van de doden in Irak en Afghanistan zijn gedaan in naam van de Islam, is dit dan een aangifte tegen Allah?

mark61
04-05-11, 08:07
het is redelijk ongepast om te juichen bij de dood van iemand. toch kan ik me een gevoel van opluchting wel voorstellen. deze man was toch wel verantwoordelijk voor menige terreurdaad.

Dat moest nog bewezen worden in een rechtzaak that never was.

Intussen blijkt dat een ongewapende OBL is geëxecuteerd. Fraai staaltje westerse beschavingssuperioriteit.

Pizzaman
04-05-11, 08:45
Ze moeten die twee gewoon oppakken, verdacht als lid van een criminele organisatie.

:terrorist

Kortman
04-05-11, 22:14
ja en ook aangifte gedaan van de oorlog tegen Irak en afghanisten waarbij er tienduizenden slachtoffers omkwamen

Als je toch bezig bent , neem dan ook nog ff alle andere oorlogen mee ook die andere landen op hun geweten hebben zoals Duitsland enz
O ja ook die ze voerden onder naam van de JIHAD.
Waarbij miljoenen mensen zijn omgekomen.
:tik:

Eric de Blois
04-05-11, 22:24
Kan dat zomaar, aangifte doen van een misdrijf waarvan een niet-nederlander 'slachtoffer' is, waarvan de daders niet-nederlanders zijn, welke uitgevoerd is buiten nederland en dat terwijl de aangevers geen relatie hebben met het slachtoffer of de daders? Het is toch geen bericht van de Speld of zo? Dus als ik hier in Chili wordt bestolen, kan ik in Tilburg aangifte doen... Voor alle zekerheid eerst even bij de Speld kijken...

justus
05-05-11, 05:50
Dat moest nog bewezen worden in een rechtzaak that never was.

Intussen blijkt dat een ongewapende OBL is geëxecuteerd. Fraai staaltje westerse beschavingssuperioriteit.

Hij heeft zelf meerdere malen de verantwoordelijkheid opgeeist...