PDA

Bekijk Volledige Versie : Jankaap Ronaldo geeft scheidsrechters schuld uitschakeling Real Madrid



Mark
04-05-11, 07:33
Ronaldo: 'Mission Impossible 4'






Ook scheidsrechter Frank de Bleeckere moest het gisteravond ontgelden bij de spelers van Real Madrid. 'De Koninklijke' legde de schuld van de uitschakeling in de Champions League tegen Barcelona opnieuw bij de arbitrage. Vedette Cristiano Ronaldo sprak van een onmogelijke missie.



"Het was Mission Impossible 4", etaleerde de Portugees zijn filmkennis. "Maar we zijn het gewend. We wisten dat het ging gebeuren. Met het doelpunt van Gonzalo Higuain was niets mis." Een treffer van de Argentijn werd vlak na rust afgekeurd. Na de eerste wedstrijd was arbiter Wolfgang Stark ook al het mikpunt van beschuldigingen.

Ronaldo vindt net als zijn geschorste coach José Mourinho dat de Catalanen worden bevoordeeld. "Iedereen die verstand heeft van voetbal, weet dat Barcelona erg goed wordt beschermd. We moeten leren leven met die onrechtvaardigheid."

Umarvlie
04-05-11, 07:55
Krokodillentranen van de grootste huilebalk uit het voetbal, jammer dat zo veel (voetbal) talent opgesloten zit in zo'n stumperdje.

mark61
04-05-11, 08:05
Losers. Je staat compleet voor paal als je na elke wedstrijd roept dat ze allemaal tegen je zijn. Ga voetballen met je honderdenmiljoenenteam.

Mark
04-05-11, 08:15
oei ik hoop dat niemand zich stoort aan het feit dat ik het woord aap gebruikte ))))

mark61
04-05-11, 08:51
oei ik hoop dat niemand zich stoort aan het feit dat ik het woord aap gebruikte ))))

Portugezenstigmatiseerder :jammer:

knuppeltje
04-05-11, 11:45
Geef mij maar wielrennen. Veel betere sport - hard werken en veel afzien, geen gezeik door oververwende veel te veel betaalde praatjesmakers, en heel weinig vandalisme door de supporters.

mark61
04-05-11, 11:54
Geef mij maar wielrennen. Veel betere sport - hard werken en veel afzien, geen gezeik door oververwende veel te veel betaalde praatjesmakers, en heel weinig vandalisme door de supporters.

En liters doping :lole:

knuppeltje
04-05-11, 12:00
En liters doping :lole:

Hahaha, dat is bij alle sporten het geval. En al die voetbalwatjes zouden bij gelijke inspanning, zelfs met doping, de eerste de beste keer al dood neervallen.

Slinger
04-05-11, 12:03
Geef mij maar wielrennen. Veel betere sport - hard werken en veel afzien, geen gezeik door oververwende veel te veel betaalde praatjesmakers, en heel weinig vandalisme door de supporters.

Nou, dat is nog eens een eerlijke sport.

knuppeltje
04-05-11, 12:04
Nou, dat is nog eens een eerlijke sport.

In ieder geval sport.

mark61
04-05-11, 12:06
Hahaha, dat is bij alle sporten het geval. En al die voetbalwatjes zouden bij gelijke inspanning, zelfs met doping, de eerste de beste keer al dood neervallen.

Voetballers gebruiken geen doping, omdat dat niet helpt. Das alleen voor dommekrachten in domme sporten :ego:


:hihi: Vind het ook wel grappig hoor, wielrennen. Maar edel is het niet.

Slinger
04-05-11, 12:09
Voetballers gebruiken geen doping, omdat dat niet helpt. Das alleen voor dommekrachten in domme sporten :ego:


:hihi: Vind het ook wel grappig hoor, wielrennen. Maar edel is het niet.


Conditieverbeterende middelen als epo helpen bij alle sporten. Daarnaast kunnen groeihormonen worden gebruikt voor meer spierkracht.

knuppeltje
04-05-11, 12:12
Voetballers gebruiken geen doping, omdat dat niet helpt. Das alleen voor dommekrachten in domme sporten :ego:


:hihi: Vind het ook wel grappig hoor, wielrennen. Maar edel is het niet.

Als ik voetballers en renners hoor praten na de wedstrijd, dan hoor ik meteen wie de domme zijn. Wel eens een voetballer een goed verhaal horen doen?

Ik zei ook niet dat het edel is. Maar wat is er in gods naam edel aan voetballen?

mark61
04-05-11, 12:19
Als ik voetballers en renners hoor praten na de wedstrijd, dan hoor ik meteen wie de domme zijn. Wel eens een voetballer een goed verhaal horen doen?

Ik zei ook niet dat het edel is. Maar wat is er in gods naam edel aan voetballen?

Ik vind ze allebei verbaal gehandicapt. Zie alleen verschil dat de enen petjes op hebben en de anderen niet.

Niks, wie zei dat? :vreemd:

knuppeltje
04-05-11, 12:27
Ik vind ze allebei verbaal gehandicapt. Zie alleen verschil dat de enen petjes op hebben en de anderen niet.

Niks, wie zei dat? :vreemd:

Ik niet. Ik hoor wel meer wielrenners hun verhaal goed doen dan voetballers.

Ik dacht eerst even dat je het voetbal wel edel vond.

Slinger
04-05-11, 12:31
Als ik voetballers en renners hoor praten na de wedstrijd, dan hoor ik meteen wie de domme zijn. Wel eens een voetballer een goed verhaal horen doen?

Ik zei ook niet dat het edel is. Maar wat is er in gods naam edel aan voetballen?

Aan allebei de sporten is helemaal niets edel. Gentlemen bereiken in allebei niets. Ik kan het weten, want ik heb beide beoefend.

Eric de Blois
04-05-11, 12:44
Voetbal is een vreselijk sport. Het staat ook altijd weer in relatie met geweld. Als er voetbal op tv is, gaat er bij mij thuis meteen een andere zender op. Het geweld rond voetbalwedstrijden moet ook veel harder worden aangepakt en alle schade moet worden verhaald op de veroorzakers. Openbaarvervoerbedrijven moeten mogen weigeren voetbalsupporters te vervoeren. Het is ook weer een typische mannensport: veel geweld om de 'eer' van de overwinning op de 'vijand'. Het lijkt wel een stammenstrijd.

Slinger
04-05-11, 12:53
Voetbal is een vreselijk sport. Het staat ook altijd weer in relatie met geweld. Als er voetbal op tv is, gaat er bij mij thuis meteen een andere zender op. Het geweld rond voetbalwedstrijden moet ook veel harder worden aangepakt en alle schade moet worden verhaald op de veroorzakers. Openbaarvervoerbedrijven moeten mogen weigeren voetbalsupporters te vervoeren. Het is ook weer een typische mannensport: veel geweld om de 'eer' van de overwinning op de 'vijand'. Het lijkt wel een stammenstrijd.

Dat is het ook, van oorsprong, en relatief vreedzaam. Vind je het ook niet beter dat Nederland en Spanje elkaar bestrijden op het voetbalveld in plaats van opnieuw de Tachtigjarige Oorlog uit te vechten?

Eric de Blois
04-05-11, 13:05
Dat is het ook, van oorsprong, en relatief vreedzaam. Vind je het ook niet beter dat Nederland en Spanje elkaar bestrijden op het voetbalveld in plaats van opnieuw de Tachtigjarige Oorlog uit te vechten?

Beter? Ik vind het allebij niets. Maar ja voetbal is in theorie een spel. Voor velen is het helaas oorlog.

The_Grand_Wazoo
04-05-11, 13:15
Dat is het ook, van oorsprong, en relatief vreedzaam. Vind je het ook niet beter dat Nederland en Spanje elkaar bestrijden op het voetbalveld in plaats van opnieuw de Tachtigjarige Oorlog uit te vechten?

Ha, wacht maar tot het volgende WK, dit wordt een achtjarige oorlog.

Slinger
04-05-11, 13:17
Ha, wacht maar tot het volgende WK, dit wordt een achtjarige oorlog.

Onze wraak zal zoet zijn...