PDA

Bekijk Volledige Versie : De multikulturele bende (K4 en NK4)



Pizzaman
04-05-11, 13:19
Op aanvraag van onze beide geschiedkundigen nu een s uit te leggen wat 'de multikulturele bende' nu eigenlijk inhoud, hierbij een lijstje.
Daarbij de uitnodiging aan de andere prikkers (ook de leden van die bende :hihi:) te posten en te linken.

Hier komt ie:
- Linkse partijen die hun oude idealen zijn verloren (http://logicfreezone.wordpress.com/2011/01/01/hoe-snel-pvdaers-je-land-om-zeep-kunnen-helpen/);
- Asielzoekerscentra (http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8458), het COA en de IND;
- Woningbouwcorporaties (o.a. deze (http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=81786)!);
- Buurtvaders en allerhande integratie-bureaus;
- TBS klinieken, in bepaalde gevallen (http://www.stand.nl/buitenland/turkije-kan-pas-eu-lid-worden-als-het-criminele-onderdanen-zoals-saban-b-uitlevert);
- Stichtingen ter bevordering van de 'muticulturele samenleving';
- zelfs de politie doet vrolijk mee (http://www.telegraaf.nl/binnenland/3114801/___Allochtone_agenten_uit_criminele_families___.ht ml)!

Ik zou zeggen vult aan en/of prik er op los. :zweep:

Naar mijn mening dragen deze instanties niet bij aan een betere samenleving,
maar bestaan zij bij de gratie van zoveel mogelijk afwijkende halve garen,
die het voor ieder goedwillend mens (import of niet) verpesten.

het doel van dit soort instanties is kortom het zichzelf aan het werk houden!!

Eric de Blois
04-05-11, 13:31
Op aanvraag van onze beide geschiedkundigen nu een s uit te leggen wat 'de multikulturele bende' nu eigenlijk inhoud, hierbij een lijstje.
Daarbij de uitnodiging aan de andere prikkers (ook de leden van die bende :hihi:) te posten en te linken.

Hier komt ie:
- Linkse partijen die hun oude idealen zijn verloren;
- Asielzoekerscentra, het COA en de IND;
- Woningbouwcorporaties;
- Buurtvaders en allerhande integratie-bureaus;
- TBS klinieken, in bepaalde gevallen;
- Stichtingen ter bevordering van de 'muticulturele samenleving';
- zelfs de politie !

Ik zou zeggen vult aan en/of prik er op los.

Naar mijn mening dragen deze instanties niet bij aan een betere samenleving,
maar bestaan zij bij de gratie van zoveel mogelijk afwijkende halve garen,
die het voor ieder goedwillend mens (import of niet) verpesten.

het doel van dit soort instanties is kortom het zichzelf aan het werk houden!!


Te beginnen met de pvda:

Die partij was vroeger progressief en had nog principes. Waar ze vroeger opkwam voor de emancipatie van vrouwen, seksuele vrijheid, arbeiders etc, komt ze tegenwoordig voornamelijk op voor de volgelingen van een patriarchale religie omdat die een belangrijk deel vormt van het electoraat. Het gaat de partij nog slecht's om het voortbestaan, daartoe worden principes over boord gegooit. De principes van de profeet zijn niet compatible met die van een progressieve linkse partij. Maar voor de pvda kennelijk geen probleem. Als het over homohaat gaat, wijzen ze liever niet aan uit welke hoek dat overwegend komt. Men wil het eigen electoraat niet voor het hoofd stoten.

The_Grand_Wazoo
04-05-11, 13:36
Nou vooruit, ik bijt:

Wat jij levert is een verzameling elementen waar het gemeenschappelijke etiket 'multiculturele bende' verdienen. De bindende factor is dat dit allerhande organisaties zijn die:
a) niet bijdrage aan een betere samenleving
b) bestaan bij de gratie van zoveel mogelijk afwijkende halve garen
c) zij verzieken het voor goedwillende mensen
d) die zich ten doel stellen zichzelf aan het werk te stellen.

Dit is een lullekoek lijstje. Het bevat om te beginnen waarde-oordelen waar je alle kanten mee uit kunt. Welbeschouwd is ook de PVV en club die het voor goedwillende mensen verziekt, bijvoorbeeld door hun religie te vergelijken met een facistische ideologie (en dan heb ik het nog niet over de halve garen die door deze partij in het parlement geplaatst worden of dreigden te worden). Dus, naar jouw definitie moet de PVV tot de multiculturele bende worden gerekend. De plaatselijke bridgeclub draagt niet bij aan een betere samenleving, dus ook lid van de bende. De sociale werkplaats bestaat grotendeels uit halve garen ... ook lid van de bende. Shell, de sigarenboer op de hoek en de dakkapellen-plaatser streven er allen naar zich zelf aan het werk te houden ... op basis van je huidige definitie horen wij allemaal, ook jij, tot de multiculturele bende.

Graag een nieuwe poging.

Pizzaman
04-05-11, 14:00
Muha, ja zo kan je het ook zien. Toch klopt het lijstje.
Maar deze organisaties voldoen op meerdere manieren aan de definities,
en niet aan slechts 1 van de definities.

Laat ik dan ook bijten.

- De PVV bestaat inderdaad ook bij de gratie van de multiculturele ellende...
..maar is wel sterk tegen die ellende dus behoort hier niet toe.
Overigens scherp opgemerkt.

- De lokale bridgeclub vaart helemaal niet wel bij meer problemen... hoewel bridge soms een hobby is van leden van de multikul bende.

- De sociale werkplaats, da's een moelijke.
Indien blijkt dat een bepaalde sociale werkplaats zich vooral voorziet van niet-geintegreerd personeel, en kan bestaan bij de gratie dat dit personeel het verdomt om zich aan te passen zodat ze in aanmerking komen voor normaal werk, dan behoort deze sociale werkplaats inderdaad tot de 'multikulturele bende'.

- Shell, behoort op bepaalde terreinen ZEKER tot de multikulturele bende.
Immers zuigen zij wel de grond leeg, maar leveren daar soms weinig voor terug.
Met als gevolg dat wij met de 'slachtoffers van Shell' opgescheept zitten.
het kan dan gaan om boeren die hun land kwijt zijn en in een 'ontwikkelingsproject' worden gestopt.
Verder sponsort Shell veel (dictatoriale) regeringen in olielanden, waarbij het doel lijkt (blijkt?) om het volk dom en arm en onder de knoet te houden.

De sigarenboer op de hoek en de dakkapellenplaatser vallen er volgens mij buiten.

H.P.Pas
04-05-11, 18:38
Wat jij levert is een verzameling elementen waar het gemeenschappelijke etiket 'multiculturele bende' verdienen. De bindende factor is dat dit allerhande organisaties zijn die:
a) niet bijdrage aan een betere samenleving
b) bestaan bij de gratie van zoveel mogelijk afwijkende halve garen
c) zij verzieken het voor goedwillende mensen
d) die zich ten doel stellen zichzelf aan het werk te stellen.



Het Stormfront voldoet naar mijn smaak aan alle vier criteria, net zoals Feyenoord.
Ik sluit me bij TGW aan, hiermee kunnen we niet veel.
Afgezien daarvan vraag ik me af wat die Winschoters misdaan hebben.
Ze hebben een asylcentrum nodig. Daarom bouwen ze standaard twee-onder-een kap woningen en huisvesten daarin per woning 8 asylanten, het dubbele van de gebruikelijke bezetting van een eensgezinswoning.
De motivatie van deze aanpak: als het centrum weer dicht gaat zijn de woningen goed verkoopbaar. Getuigt van een gezonde zakengeest, zou ik zeggen; niets mis mee.

Pizzaman
04-05-11, 20:45
Het Stormfront voldoet naar mijn smaak aan alle vier criteria, net zoals Feyenoord.
ROFLOL!!!!! Stormfront ga ik niet eens nakijken, da's gewoon een criminele organisatie.
En Feyenoord, evenals de meeste zwaar staatsgesponsorde vervangers vam Ciircus Maximus, natuurlijk.


Ik sluit me bij TGW aan, hiermee kunnen we niet veel.
Toch wel, al doende leert men. Ik ben er van overtuigd dat bijdragen van alle kanten een heleboel meer zullen opleveren dan waneer ik een 'zeer uitvioerige en zwaar omschreven' lijst post.


Afgezien daarvan vraag ik me af wat die Winschoters misdaan hebben.
Ze hebben een asylcentrum nodig. Daarom bouwen ze standaard twee-onder-een kap woningen en huisvesten daarin per woning 8 asylanten, het dubbele van de gebruikelijke bezetting van een eensgezinswoning.
Moet je de wachtlijst eens bekijken voor 'inboorlingen' van Winschoten.
Dan gaat je denk ik wel een licht op. Op zich ben ik het ook niet zo eens met 'ze hebben een asylcentrum nodig'. In het kader van spreiding is het niet zo logisch om dat in een soort groot dorp neer te zetten. Relatief gezien zijn er nu erg veel asielzoekers t.o.v. de autochtonen.


De motivatie van deze aanpak: als het centrum weer dicht gaat zijn de woningen goed verkoopbaar. Getuigt van een gezonde zakengeest, zou ik zeggen; niets mis mee.
Op zich, en op het eerste gezicht, heb je daar gelijk in. Maar hier zit 'm de adder onder het gras... Dus.....
als ik je nou eens kan laten zien dat het de bedoeling is, dat zodra een asielzoeker een verblijfsvergunning heeft, deze als eerste in aanmerking komt om die woning te huren?