PDA

Bekijk Volledige Versie : En wederom een homo weggetreitert!



super ick
04-05-11, 17:35
http://www.dumpert.nl/mediabase/1467241/56ead527/homo_weggepest_uit_bijlmer.html

Eric de Blois
04-05-11, 18:07
De Bijlmer. Daar wil je als homo natuurlijk graag wonen. Net als in Amsterdam West. Gewoon een heel fijne buurt. Er zijn natuurlijk wat problemen, maar dat heb je overal. Toch?

J.Emhá
04-05-11, 21:19
WeggetreiterD.

Ontopic: Alleen flikkers laten zich wegpesten.

Eric de Blois
04-05-11, 21:39
WeggetreiterD.

Ontopic: Alleen flikkers laten zich wegpesten.

"flikkers laten zich wegpesten"

Ja.

Dat is altijd nog beter dan een medemens wegpesten uit zijn omgeving. Wel ironisch dat de pesters van buiten komen.

J.Emhá
04-05-11, 21:43
Ja, je bent gewoon een flikker als je jezelf laat wegpesten.

Slinger
04-05-11, 21:44
Ja, je bent gewoon een flikker als je jezelf laat wegpesten.

Maar wat ben je als je iemand wegpest?

J.Emhá
04-05-11, 21:46
Maar wat ben je als je iemand wegpest?

Een pestkop. ...Aso kan ook.

Slinger
04-05-11, 21:47
Een pestkop. ...Aso kan ook.

En dat wil jij niet zijn, hè?

J.Emhá
04-05-11, 21:50
En dat wil jij niet zijn, hè?

Heb ik anders beweerd dan.

Ik zeg alleen dat die homo's gewoon ballen moeten kweken en zich niet moeten laten wegjagen. 1 van ze is toch het mannetje?

Pizzaman
04-05-11, 22:01
Heb ik anders beweerd dan.

Ik zeg alleen dat die homo's gewoon ballen moeten kweken en zich niet moeten laten wegjagen. 1 van ze is toch het mannetje?

Soms 2, en soms geeneen. Vette onzin. Meestal zijn homo's gewoon mannen die niet op vrouwen vallen,
echter Frank Govers en Paul de Lamlul bepalen het algemeen beeld.

Maar ergens heb je gelijk.
Als er dus opeens de homo-afdeling van de Hells Angels de bezem erdoor haalt,
doe ik ook net of ik opeens niks zie. Incidentje, doorlopen. :fplet:

J.Emhá
04-05-11, 22:08
Ze moeten gewoon ballen kweken, en zich niet niet weg laten jagen. ...Of zouden ze dan opeens hetero worden?

"Poeh schat, dat was nog s een potje stoeien. Krijg spontaan zin om een vrouw te bepotelen!''

Eric de Blois
04-05-11, 22:08
Heb ik anders beweerd dan.

Ik zeg alleen dat die homo's gewoon ballen moeten kweken en zich niet moeten laten wegjagen. 1 van ze is toch het mannetje?

Weet je die pestkoppen werken meestal in groepsverband. Daar kun je met één of twee man niet veel tegen beginnen. Als je zo'n pestkop zou slaan en je hebt niet dezelfde huiskleur als hem krijg je gegarandeerd nog veel problemen in zo'n wijk van kansrijke bewoners. Immers bepaalde huidskleuren zijn daar in de meerderheid. Fout of niet, ze zijn onderling wel loyaal als je er één al dan niet terecht te grazen neemt. Dan kun je als blanke homo beter vluchten, want aan de politie en de politiek heb je ook geen reet. Het is nu eenmaal zo. Je moet wel een risicoanalyse maken van je situatie. In feite heeft de staat de blanke homo vogelvrij verklaard door niet adequaat op te treden. En dat ruiken die pesters als honden. We moeten ons terugtrekken uit de gevarenzone en hopen op betere tijden.

J.Emhá
04-05-11, 22:26
Weet je die pestkoppen werken meestal in groepsverband. Daar kun je met één of twee man niet veel tegen beginnen. Als je zo'n pestkop zou slaan en je hebt niet dezelfde huiskleur als hem krijg je gegarandeerd nog veel problemen in zo'n wijk van kansrijke bewoners. Immers bepaalde huidskleuren zijn daar in de meerderheid. Fout of niet, ze zijn onderling wel loyaal als je er één al dan niet terecht te grazen neemt. Dan kun je als blanke homo beter vluchten, want aan de politie en de politiek heb je ook geen reet. Het is nu eenmaal zo. Je moet wel een risicoanalyse maken van je situatie. In feite heeft de staat de blanke homo vogelvrij verklaard door niet adequaat op te treden. En dat ruiken die pesters als honden. We moeten ons terugtrekken uit de gevarenzone en hopen op betere tijden.

Misschien een ''homo defence league'' ofzo oprichten?

Maar dat heb je altijd als minderheid ergens.

Eric de Blois
04-05-11, 22:40
Misschien een ''homo defence league'' ofzo oprichten?

Maar dat heb je altijd als minderheid ergens.

Nou nee, geen burgerwachten of zoiets. Alhoewel, stiekum samen met de politie tuig afrossen lijkt mij wel leuk. De politie moet gewoon eens pestlui oppakken en zonder tussenkomst van een advocaat en rechter een flink pak slaag geven. Niet fatsoenlijke mensen, maar tuig moet in angst leven. De politie wordt betaald om ons te beschermen. Dat gebeurd overduidelijk niet. Dat ligt niet alleen aan de politie, maar ook aan slappe rechters en slappe wetgeving. Er moeten gewoon zo nu en dan wat pestkoppen verdwijnen. Uiteraard zonder tussenkomst van een rechter. Er moet hard opgetreden worden door de politie het liefst af en toe buiten de wet. Dat zal ze leren. De straat moet weer het domein worden van de nette burger. Voor gangsters en bendes moet geen enkele ruimte zijn. Ruim ze maar op.

J.Emhá
04-05-11, 22:52
Dus het hoeft niet helemaal vlekkeloos te gebeuren, al wordt er een onschuldige jongen die z'n pet net iets te hoog heeft afgerost door de politie? Tussenkomst rechter moet. Eventueel daarna mogen ze geknuppeld worden.

Eric de Blois
04-05-11, 23:13
Dus het hoeft niet helemaal vlekkeloos te gebeuren, al wordt er een onschuldige jongen die z'n pet net iets te hoog heeft afgerost door de politie? Tussenkomst rechter moet. Eventueel daarna mogen ze geknuppeld worden.

Rechters blijken vaak een obstakel voor goede rechtspraak. Iemand zijn schuld moet onomstotelijk vast worden gesteld, dat is een zaak van de politie die daartoe bewijzen moet zoeken en verzamelen. Een rechter is daarbij overbodig.
Opsporing is een technische en wetenschappelijke kwestie. Er moeten dan ook ontzettend veel intelligente camera's komen die iedere 'scheet' vastleggen en koppelen aan een dader. Er moet een landelijke database komen waar iedere inwoner van nederland in zit, met vingerafdruk, DNA, recente foto, irisscan etc. Dan is het niet moeilijk zoeken naar een dader. Heb je een match dan zoek je hem op voor een flink pak slaag en pak je zijn spulletjes af indien die gestolen blijken.

H.P.Pas
05-05-11, 00:02
Rechters blijken vaak een obstakel voor goede rechtspraak. Iemand zijn schuld moet onomstotelijk vast worden gesteld, dat is een zaak van de politie die daartoe bewijzen moet zoeken en verzamelen. Een rechter is daarbij overbodig.


Dat is een korte en zakelijke beschrijving van een politiestaat. Die hebben een slechte naam, maggoed, er wordt zoveel geroddeld.
Dat zou strafbaar moeten zijn. Zonder tussenkomst van een rechter uiteraard.

Eric de Blois
05-05-11, 00:08
Dat is een korte en zakelijke beschrijving van een politiestaat. Die hebben een slechte naam, maggoed, er wordt zoveel geroddeld.
Dat zou strafbaar moeten zijn. Zonder tussenkomst van een rechter uiteraard.

Politiestaat

Daar ben ik inderdaad een voorstander van.

H.P.Pas
05-05-11, 00:13
Politiestaat

Daar ben ik inderdaad een voorstander van.

Over mijn lijk.
En het jouwe maar dat weet je nog niet. :)

rbn
05-05-11, 00:38
Politiestaat

Daar ben ik inderdaad een voorstander van.

in een politiestaat zijn libertaristen de eersten die tegen de muur worden gezet..

Proxy
05-05-11, 00:42
in een politiestaat zijn libertaristen de eersten die tegen de muur worden gezet..

Je toont het logo van onze hamas vrienden dus jij moet wel voor een politiestaat zijn, want Hamas heeft Militie(politie).

Isch
05-05-11, 00:55
'Gelukkig' worden homo's 8 van de tien keer door autochtonen lastig gevallen.

rbn
05-05-11, 00:57
Je toont het logo van onze hamas vrienden dus jij moet wel voor een politiestaat zijn, want Hamas heeft Militie(politie).

elke regerende macht heeft politie..

Proxy
05-05-11, 01:01
elke regerende macht heeft politie..

Ja, maar geen politie macht die regerende is.

rbn
05-05-11, 01:18
Ja, maar geen politie macht die regerende is.

:slapen: als je denkt dat dit in gaza wel het geval is dan moet jij dat verder weten..

Slinger
05-05-11, 08:26
Ja, maar geen politie macht die regerende is.

Deze discussie hebben we al eens gehad. RBN is van mening dat de politie in de VS in dienst is van de Democratische Parij omdat Obama president is.

Slinger
05-05-11, 08:27
:slapen: als je denkt dat dit in gaza wel het geval is dan moet jij dat verder weten..

Zoals al vaker is aangetoond is in Gaza de politie in dienst van de partij.

SA marchiert

super ick
05-05-11, 09:18
de homo-afdeling van de Hells Angels

Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Pizzaman
05-05-11, 12:19
Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Kweenie, net zoiets als een gewoon stel Hells Angels maar dan met roze honkbalknuppels.

J.Emhá
05-05-11, 15:54
Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Leernichten.

Pizzaman
05-05-11, 15:55
Leernichten.

Ik dacht altijd dat dat homofiele leraren waren.
Mjah, zo 'leer' je weer bij. :wijs:

super ick
05-05-11, 16:44
Ik dacht altijd dat dat homofiele leraren waren.
Mjah, zo 'leer' je weer bij. :wijs:

Volgens Hans Teeuwen zijn het ook homoseksuelen.

'Wat is er nu op tegen dat een bonkige leernichten elkaar een beetje aftrekken in een blokhut'.

Eric de Blois
05-05-11, 17:36
Volgens Hans Teeuwen zijn het ook homoseksuelen.

'Wat is er nu op tegen dat een bonkige leernichten elkaar een beetje aftrekken in een blokhut'.

Als er door aftrekken minder wordt verminigvuldigd is dat winst voor het milieu. Overbevolking is nu eenmaal de ergste milieuramp die onze mooie aarde heeft getroffen. Kortom aftrekken is moreel juist.

Pizzaman
05-05-11, 17:38
Als er door aftrekken minder wordt verminigvuldigd is dat winst voor het milieu. Overbevolking is nu eenmaal de ergste milieuramp die onze mooie aarde heeft getroffen. Kortom aftrekken is moreel juist.

Tenzij je het met een halfopen regenjas in een kinderspeeltuin doet,
mogen ze van mij de blarenzalf ook nog declareren bij het ziekenfonds.