PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep van onze broeders in Marokko



Taaliba
04-05-11, 23:43
Hier een videoboodschap van onze broeders die vastzitten in gevangenis Sale (Rabat) in Marokko. Zij vragen om jullie aandacht.

Velen van hen zitten vast zonder proces, zijn vals beschuldigd, ontvoerd en gemarteld. Dit alles op verzoek van westerse overheden en inlichtingendiensten. Onder hen broeder Saddik Sbaa uit Den Haag. Ook hij doet een oproep (in het Nederlands), zie video bij 11.36 min.

http://www.youtube.com/user/0nenote#p/f/14/jKEGRVhdhnI

Laten we hen niet doodzwijgen maar en stem geven!
Laten we hen niet vergeten in onze doea!

Proxy
04-05-11, 23:59
Hier een videoboodschap van onze broeders die vastzitten in gevangenis Sale (Rabat) in Marokko. Zij vragen om jullie aandacht.

Velen van hen zitten vast zonder proces, zijn vals beschuldigd, ontvoerd en gemarteld. Dit alles op verzoek van westerse overheden en inlichtingendiensten. Onder hen broeder Saddik Sbaa uit Den Haag. Ook hij doet een oproep (in het Nederlands), zie video bij 11.36 min.

http://www.youtube.com/user/0nenote#p/f/14/jKEGRVhdhnI (\"http://www.youtube.com/user/0nenote#p/f/14/jKEGRVhdhnI\")

Laten we hen niet doodzwijgen maar en stem geven!
Laten we hen niet vergeten in onze doea!

Een briefje naar ministerie van buitenlandse zaken of verenigde naties doet meer wonderen dan een oproep op een forum.

Taaliba
05-05-11, 00:19
Een briefje naar ministerie van buitenlandse zaken of verenigde naties doet meer wonderen dan een oproep op een forum.

hahaha! die is goed! waarom niet naar binnenlandse zaken? Die hebben er immers voor gezorgd dat er iemand uit Den Haag gemarteld en ontvoerd is in Marokko...

H.P.Pas
05-05-11, 00:28
hahaha! die is goed! waarom niet naar binnenlandse zaken? Die hebben er immers voor gezorgd dat er iemand uit Den Haag gemarteld en ontvoerd is in Marokko...

Vrijblijvende tip: Wie je die brief ook stuurt, ik zou niet met je nick ondertekenen.

Proxy
05-05-11, 00:28
hahaha! die is goed! waarom niet naar binnenlandse zaken? Die hebben er immers voor gezorgd dat er iemand uit Den Haag gemarteld en ontvoerd is in Marokko...

Binnenlandse zaken voor nederland binnen onze grenzen, buitenlandse zaken voor buiten onze grenzen.
Gewoon google ambassade Nederland maroc en een mail sturen.
Wij vrouwen kennen d3ze mannen niet en weten niet waarom zij zitten.

Proxy
05-05-11, 00:32
Vrijblijvende tip: Wie je die brief ook stuurt, ik zou niet met je nick ondertekenen.
Ja broeder, de nick taaliba doet het zeker niet goed en ik heb als zuster geen zin om mijn vingers te branden, voor wij het weten hebben wij de CIA aan onze deur.

Hatert
05-05-11, 01:00
In de Wiki leaks staat dat de CIA marokko vraagt om wat beter met de gevangenen om te gaan. De Amerikanen maken zich zorgen om de enorme aantallen islamitische gevangenen. De Amerikanen hebben al contact en interviews gehouden met islamitische leiders die de amerikanen proberen te overtuigen dat zij helemaal niets van doen hebben met terrorisme in Marokko en dat ze op democratische wijze hun land willen verbeteren. Helaas staat aan het hoofd van de Marokkaanse gevangeniswezen 1 van de ergste dinosaurussen uit de tijd van Koning Hassan.

Hij probeerde de Amerikaanse afgezant te sussen dat zij het best weten hoe ze met de gevangnen moeten omgaan.

Anyhow lees ze zelf op wikileaks.

Anyhow Amerika maakt zich zorgen om de enorme aantallen islamitische gevangenen.

Pizzaman
05-05-11, 14:30
Ik snap niet wat die vent daar doet. Ontvoerd uit NL?
Kom op zeg. Als ze die moeite voor 'm zouden doen, zou het gaan om een fikse crimineel.
Een fikse crimineel die laten ze daar niet zomaar in het gevang rondlopen.
Daar zijn ze in Marokko 'net effe iets handiger in' dan hier in NL.

Ik geloof er dus geen bal van dat ie is ontvoerd.
het zal wel zo'n NL-Marokkaan met twee paspoorten zijn,
die wat handel voor de lokale NL koffieshop meename om z'n BMW te financieren.
Maar die er achter kwam dat ze in Marokko daar iets anders mee omgaan dan hier... :wijs: