PDA

Bekijk Volledige Versie : 50 Marokkanen slaan één scholier (17) stuk



super ick
05-05-11, 21:39
50 Marokkanen slaan één scholier (17) stuk
Instant boosmakertje op de dag van vrede & vrijheid. De politie vraagt uw aandacht voor het volgende: op tweede paasdag jongstleden werd op het strand van het Henschotermeer een 17-jarige jongen zeer zwaar mishandeld. De jongen liep een gebroken neus, twee blauwe ogen en loszittende tanden op en werd bewusteloos achtergelaten op het strand om te creperen. Het signalement van de daders luidt: man of 30 50, lichtgetint, vermoedelijk van Marokkaanse afkomst. Het motief van deze groepsgewijze poging tot doodslag is nog onduidelijk. Wel is duidelijk dat het slachtoffer het zomaar had gewaagd "jongens willen jullie even mijn zusje met rust laten" te zeggen tegen de groep verdachten en dat mag dus niet. Heeft u iets gezien van deze vechtpartij? Neem dan direct contact op met de politie district Eemland Zuid of via het nummer 0900-8844. U kunt hier ook terecht als u wat weet over het laf in elkaar slaan van een 7-jarig jongetje http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/110504.asp
op Hoog Catharijne of als u meer weet over één van de vele, vele, vele andere "incidenten" in deze veilige regio.
http://www.politie.nl/Utrecht/Opsporing/

Eric de Blois
05-05-11, 22:16
50 Marokkanen slaan één scholier (17) stuk
Instant boosmakertje op de dag van vrede & vrijheid. De politie vraagt uw aandacht voor het volgende: op tweede paasdag jongstleden werd op het strand van het Henschotermeer een 17-jarige jongen zeer zwaar mishandeld. De jongen liep een gebroken neus, twee blauwe ogen en loszittende tanden op en werd bewusteloos achtergelaten op het strand om te creperen. Het signalement van de daders luidt: man of 30 50, lichtgetint, vermoedelijk van Marokkaanse afkomst. Het motief van deze groepsgewijze poging tot doodslag is nog onduidelijk. Wel is duidelijk dat het slachtoffer het zomaar had gewaagd "jongens willen jullie even mijn zusje met rust laten" te zeggen tegen de groep verdachten en dat mag dus niet. Heeft u iets gezien van deze vechtpartij? Neem dan direct contact op met de politie district Eemland Zuid of via het nummer 0900-8844. U kunt hier ook terecht als u wat weet over het laf in elkaar slaan van een 7-jarig jongetje http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/110504.asp
op Hoog Catharijne of als u meer weet over één van de vele, vele, vele andere "incidenten" in deze veilige regio.
http://www.politie.nl/Utrecht/Opsporing/

Ik blijf toch fantaseren over een politiestaat. Hij zal er niet komen, maar toch ik vind de gedachte wel opwindend.
Als één van die 50 door oom agent hard op zijn bek wordt geslagen en mij iets gevraagd zou worden, zou ik die marokkaan de schuld geven.

Pizzaman
05-05-11, 22:26
Ik blijf toch fantaseren over een politiestaat. Hij zal er niet komen, maar toch ik vind de gedachte wel opwindend.
Als één van die 50 door oom agent hard op zijn bek wordt geslagen en mij iets gevraagd zou worden, zou ik die marokkaan de schuld geven.

Het zou me verbazen als het goed afliep.

De politieagent die dan uiteindelijk durft te meppen is wellicht een soort Sander V.
En reken maar niet dat ie nou degene met de grootste bek durft te slaan.
Hij zal het kleinste meisje dat er bij staat wel 'per ongeluk' invalide meppen.
Ja, want men selecteert op helden bij de politie. Niet echt he?

En dan?

Eric de Blois
05-05-11, 22:39
Het zou me verbazen als het goed afliep.

De politieagent die dan uiteindelijk durft te meppen is wellicht een soort Sander V.
En reken maar niet dat ie nou degene met de grootste bek durft te slaan.
Hij zal het kleinste meisje dat er bij staat wel 'per ongeluk' invalide meppen.
Ja, want men selecteert op helden bij de politie. Niet echt he?

En dan?

Ik dacht eerder aan Steven Seagal, lawmen. Van de politie in nederland heb ik ook geen hoge pet op.

Pizzaman
05-05-11, 22:47
Ik dacht eerder aan Steven Seagal, lawmen. Van de politie in nederland heb ik ook geen hoge pet op.

Ik denk dat iemand die zich gedraagt als Steven Segal in het normale leven wel eens een grote hufter kan zijn.
Alleen geschikt als vechtmachine en verder achter slot en grendel houden.
Niet veel beter dan het tuig waar ze op jagen... goede politieagneten zijn zeldzaam.
Slinger lijkt me een geschikte, eigenlijk zie ik er hier nog wel een paar,
maar voor dat klote-salaris zal niemand bij z'bn volle verstand zo'n shitbaan willen.

Wat de NL politie betreft, kan je kort zijn.
Vroeger: 'die pet past ons allemaal' en 'de politie is je beste kameraad'.
Tegenwoordig: 'een echte vent wordt geen agent'.

Ik heb wel een bijpassende foto maar dat wordt een instant-ban... :D

Eric de Blois
05-05-11, 22:52
Ik denk dat iemand die zich gedraagt als Steven Segal in het normale leven wel eens een grote hufter kan zijn.
Alleen geschikt als vechtmachine en verder achter slot en grendel houden.
Niet veel beter dan het tuig waar ze op jagen... goede politieagneten zijn zeldzaam.
Slinger lijkt me een geschikte, eigenlijk zie ik er hier nog wel een paar,
maar voor dat klote-salaris zal niemand bij z'bn volle verstand zo'n shitbaan willen.

Wat de NL politie betreft, kan je kort zijn.
Vroeger: 'die pet past ons allemaal' en 'de politie is je beste kameraad'.
Tegenwoordig: 'een echte vent wordt geen agent'.

Ik heb wel een bijpassende foto maar dat wordt een instant-ban... :D

De politie in Nederland heeft al heel lang mijn respect niet meer. En Steven Seagal lijkt me wel geschikt om die vijftig één voor één af te tuigen. Dat hij in het normale leven misschien een klootzak is kan ik moeilijk beoordelen. Ik zou hem graag in actie zien met zo'n stuk lichtbruine stront. Ik ben zelf's bereid er voor te betalen!

Bart.NL
06-05-11, 07:58
Wie de shit wil opruimen, moet zijn handen vies maken.

super ick
06-05-11, 08:08
Ies moeltikoeltoer. Respect!

Proxy
06-05-11, 08:23
Ies moeltikoeltoer. Respect!

Het is laf en laag bij de grond.

IbnRushd
06-05-11, 08:29
Toe maar, 50 Marokkanen. Waarom maken ze er niet meteen honderd van.

Bart.NL
06-05-11, 08:42
Toe maar, 50 Marokkanen. Waarom maken ze er niet meteen honderd van.

Tja, waar is die goeie oude tijd gebleven dat ze nog met twaalf man iemand in elkaar durfden te rammen.

Nelis70
06-05-11, 08:48
Tja, waar is die goeie oude tijd gebleven dat ze nog met twaalf man iemand in elkaar durfden te rammen.

grijns

Nelis70
06-05-11, 08:51
Toe maar, 50 Marokkanen. Waarom maken ze er niet meteen honderd van.

op basis waarvan zou je dit getal nou in twijfel gaan trekken?
a. je was erbij (en je deed niet mee) en je hebt ze geteld.
b. je was er niet bij (en je deed dus ook niet mee), maar je wilt graag een afleider plaatsen.

BoerHarms
06-05-11, 08:57
50 Marokkanen slaan één scholier (17) stuk
Instant boosmakertje op de dag van vrede & vrijheid. De politie vraagt uw aandacht voor het volgende: op tweede paasdag jongstleden werd op het strand van het Henschotermeer een 17-jarige jongen zeer zwaar mishandeld. De jongen liep een gebroken neus, twee blauwe ogen en loszittende tanden op en werd bewusteloos achtergelaten op het strand om te creperen. Het signalement van de daders luidt: man of 30 50, lichtgetint, vermoedelijk van Marokkaanse afkomst. Het motief van deze groepsgewijze poging tot doodslag is nog onduidelijk. Wel is duidelijk dat het slachtoffer het zomaar had gewaagd "jongens willen jullie even mijn zusje met rust laten" te zeggen tegen de groep verdachten en dat mag dus niet. Heeft u iets gezien van deze vechtpartij? Neem dan direct contact op met de politie district Eemland Zuid of via het nummer 0900-8844. U kunt hier ook terecht als u wat weet over het laf in elkaar slaan van een 7-jarig jongetje http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/110504.asp
op Hoog Catharijne of als u meer weet over één van de vele, vele, vele andere "incidenten" in deze veilige regio.
http://www.politie.nl/Utrecht/Opsporing/

Het zien net koeie, als je ene roept dan kome ze met ze alle

Pizzaman
06-05-11, 09:35
Toe maar, 50 Marokkanen. Waarom maken ze er niet meteen honderd van.

Gebeurt vanzelf, als ze nog laffer worden. :maf:

IbnRushd
06-05-11, 10:45
op basis waarvan zou je dit getal nou in twijfel gaan trekken?
a. je was erbij (en je deed niet mee) en je hebt ze geteld.
b. je was er niet bij (en je deed dus ook niet mee), maar je wilt graag een afleider plaatsen.

Vijftig Marokkanen die een jochie van 17 in elkaar sloeg? Geloof je dat?

Pizzaman
06-05-11, 10:49
Vijftig Marokkanen die een jochie van 17 in elkaar sloeg? Geloof je dat?

Geloven = het niet weten en een anders 'waarheid' nakauwen.

Volgens mij gelooft niemand dit. Cynisme genoeg aanwezig.
Als 50 man op je gaan inmeppenblijft een paar kilo half-om-half gehakt over.
Ongetwijfeld gaat het om een paar meppers en een stel toeschouwers.

Maar wat stel jij dan voor om na te kauwen, en is dat beter?
In welk op zicht is dat dan beter? Is het slachtoffer daarmee dan geholpen?

IbnRushd
06-05-11, 10:54
Geloven = het niet weten en een anders 'waarheid' nakauwen.

Volgens mij gelooft niemand dit. Cynisme genoeg aanwezig.
Als 50 man op je gaan inmeppenblijft een paar kilo half-om-half gehakt over.
Ongetwijfeld gaat het om een paar meppers en een stel toeschouwers.

Maar wat stel jij dan voor om na te kauwen, en is dat beter?
In welk op zicht is dat dan beter? Is het slachtoffer daarmee dan geholpen?

Een leugen dus.

Pizzaman
06-05-11, 10:58
Een leugen dus.

Dat stel ik nou ook weer niet. Is dat je voortel, dat we het niet geloven?
Het is meer zoiets als '500 hooligans slopen bushokje'.
Het betrekt alle hooligans, maar ik betwijfel of ze all 500 een stukje hebben meegenomen.

De boete is dan ook voor de hele club.

IbnRushd
06-05-11, 11:07
Dat stel ik nou ook weer niet. Is dat je voortel, dat we het niet geloven?
Het is meer zoiets als '500 hooligans slopen bushokje'.
Het betrekt alle hooligans, maar ik betwijfel of ze all 500 een stukje hebben meegenomen.

De boete is dan ook voor de hele club.

Heb je de originele bron van dat bericht? Geenstijl lijkt me niet zo erg geloofwaardig.

Pizzaman
06-05-11, 11:13
Heb je de originele bron van dat bericht? Geenstijl lijkt me niet zo erg geloofwaardig.

Nee, moet je aan SuperIck vragen. Vermoed 'opsporing verzocht'.
Die berichten schuiven steeds op dus 't wordt effe zoeken.

Overigens is GeenStijl wel geloofwaardig, maar met een vrachtwagen zout erbij.
Van elke scheet een ontploffing maken kunnen ze erg goed.

Nelis70
06-05-11, 11:16
Vijftig Marokkanen die een jochie van 17 in elkaar sloeg? Geloof je dat?

eh, nee, ik denk dat het er hooguit 48 waren.

Daar gaat het toch niet om. Ik vind het overigens vreemd dat je je daarover meer schijnt op te winden dan over een jongen die door een groep in elkaar is getrapt en achtergelaten.

Marsipulami
06-05-11, 11:16
Ik vind toch dat er met meer respect mag gesproken worden over (en met) onze landgenoten van Noordafrikaanse origine.

IbnRushd
06-05-11, 11:23
Nee, moet je aan SuperIck vragen. Vermoed 'opsporing verzocht'.
Die berichten schuiven steeds op dus 't wordt effe zoeken.

Overigens is GeenStijl wel geloofwaardig, maar met een vrachtwagen zout erbij.
Van elke scheet een ontploffing maken kunnen ze erg goed.

Daarom ongeloofwaardig.


eh, nee, ik denk dat het er hooguit 48 waren.

Daar gaat het toch niet om. Ik vind het overigens vreemd dat je je daarover meer schijnt op te winden dan over een jongen die door een groep in elkaar is getrapt en achtergelaten.

Ik ga af op de tendentieuze titel. Geenstijl overdrijft en liegt veel dingen bij elkaar. Hoe kun je dan op zoiets een eerlijke mening geven. Ken jij het originele bericht?

Pizzaman
06-05-11, 11:29
Ik ga af op de tendentieuze titel. Geenstijl overdrijft en liegt veel dingen bij elkaar. Hoe kun je dan op zoiets een eerlijke mening geven. Ken jij het originele bericht?

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703825/__Groep_slaat_jongen__17__bewusteloos__.html?p=38, 1
Van onze trouwe televaag, ik weet niet of het het origineel is.
Gezien alles zo'n beetje via het ANP loopt, wat is dan het origineel?

BTW het zou de eerste keer zijn dat over een Geenstijl stuk een eerlijke mening komt.
De meningen zijn meestal nog met meer zout te nemen dan de stukkies.
Geenstijl heeft dan ook slechte gevolgen voor je bloeddruk. :maf:

Pizzaman
06-05-11, 11:34
Overigens ook een commentaar op de Televaag, 'says it all':


Je zal maar Marokkaan zijn met het hard op de goede plaats, dat worden moeilijke jaren.
Je zal maar partijleider zijn van de PVV zoals Wilders, dat worden makkelijke jaren.

IbnRushd
06-05-11, 11:34
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703825/__Groep_slaat_jongen__17__bewusteloos__.html?p=38, 1
Van onze trouwe televaag, ik weet niet of het het origineel is.
Gezien alles zo'n beetje via het ANP loopt, wat is dan het origineel?

BTW het zou de eerste keer zijn dat over een Geenstijl stuk een eerlijke mening komt.
De meningen zijn meestal nog met meer zout te nemen dan de stukkies.
Geenstijl heeft dan ook slechte gevolgen voor je bloeddruk. :maf:

Dat bericht werpt toch een ander beeld op het dramatische geval dan de puberale site (geenstijl.nl).

Wat er werkelijk is gebeurd is voor ons nog onduideljk. Ik zou best willen weten wat de 'daders' te zeggen hebben.

Pizzaman
06-05-11, 11:41
Dat bericht werpt toch een ander beeld op het dramatische geval dan de puberale site (geenstijl.nl).
http://www.strooizout.nl/Strooizout-kopen
Wie nu nog niet weet dat Geenstijl vaak 'selectief nieuws' presenteert, is niet meer te redden.


Wat er werkelijk is gebeurd is voor ons nog onduideljk. Ik zou best willen weten wat de 'daders' te zeggen hebben.
De 'kern van waarheid' is in ieder geval wel aanwezig.
Ik wens je veel sterkte bij het verwerken van de zoveelste misdraging van 'jouw club'.
Denk dat je je nu ongeveer zo voelt als een ouwe ADO supporter.

Karin.N
06-05-11, 13:22
De wereld is niet zwart wit. waren de west europeanen indertijd naar marokko geemigreerd, dan hadden de problemen die nu hier leven, daar gespeeld. alleen was de nederlander dan de allochtoon geweest en de marokkaan de autochtoon.

Zolang mensen oordelen vanuit vooroordelen of vanuit hun eigen ervaringen, zal er niets veranderen. En wat mij betreft mogen autochtonen en allochtonen zich dat aantrekken.

super ick
06-05-11, 14:05
De wereld is niet zwart wit. waren de west europeanen indertijd naar marokko geemigreerd, dan hadden de problemen die nu hier leven, daar gespeeld. alleen was de nederlander dan de allochtoon geweest en de marokkaan de autochtoon.


Domme opmerking.

a) Het is niet van toepassing
b) Het is een aanname, want je weet het niet.
c) Het is aannemelijker dat de Marokkaanse overheid of anders de plaatselijke bevolking ermee afgerekend had. Zoals het overigens hoort!

Ik kan wel inschatten hoe e.e.a. gegaan is. Meisjes worden nooit met rust gelaten door Marokkaanse pubers.
Hee meisje.......meisje........en bij geen reactie: Vieze kankerhoer! Daar moet het meisje dan NIET op reageren want dan zijn de rapen gaar.

Pizzaman
06-05-11, 14:11
De wereld is niet zwart wit.
Oorverdovende dooddoener. Dat weet zelfs Geert Wilders.
Filpi de Winter heeft er meer moeite mee, maar zelfs hij weet dat.
Berlusconi maakt zwart of wit niet uit, als het maar jong is.


waren de west europeanen indertijd naar marokko geemigreerd, dan hadden de problemen die nu hier leven, daar gespeeld.
alleen was de nederlander dan de allochtoon geweest en de marokkaan de autochtoon.
De realiteit is dat er ook west-europeanen naar Marokko emigreren.
Echter die krijgen daar geen uitkering en weet ik veel wat voor bijstand namens de regering.
Wie daar heen wil, dient te presteren en zich aan te passen.
Niks mis mee, maar wel een waarheid als een koe.


Zolang mensen oordelen vanuit vooroordelen of vanuit hun eigen ervaringen, zal er niets veranderen.
En wat mij betreft mogen autochtonen en allochtonen zich dat aantrekken.
Moeten we dan gaan oordelen vanuit een ander z'n ervaringen?
Ik denk dat het tijd wordt dat allochtonen zich eens aantrekken wat de NL samenleving allemaal voor hen doet.

Max Stirner
06-05-11, 14:14
Ik zou best willen weten wat de 'daders' te zeggen hebben.


Gokje:


1) ontkennen

2) discriminatie-kaart spelen

Slinger
06-05-11, 14:18
Dat bericht werpt toch een ander beeld op het dramatische geval dan de puberale site (geenstijl.nl).

Wat er werkelijk is gebeurd is voor ons nog onduideljk. Ik zou best willen weten wat de 'daders' te zeggen hebben.

Hoort ook de andere partij.

Maar dan wel alle 70!

Max Stirner
06-05-11, 14:24
De wereld is niet zwart wit. waren de west europeanen indertijd naar marokko geemigreerd, dan hadden de problemen die nu hier leven, daar gespeeld. alleen was de nederlander dan de allochtoon geweest en de marokkaan de autochtoon.

Zolang mensen oordelen vanuit vooroordelen of vanuit hun eigen ervaringen, zal er niets veranderen. En wat mij betreft mogen autochtonen en allochtonen zich dat aantrekken.


Dat zijn hele mooie woorden...

Toch heb ik nog nooit gehoord over Nederlandse emigranten in bijv. Canada of Australië die als een roedel hyena's een plaatselijke dude aanvallen omdat ze zijn zusje niet mogen aanranden ...

IbnRushd
06-05-11, 14:30
http://www.strooizout.nl/Strooizout-kopen
Wie nu nog niet weet dat Geenstijl vaak 'selectief nieuws' presenteert, is niet meer te redden.


De 'kern van waarheid' is in ieder geval wel aanwezig.
Ik wens je veel sterkte bij het verwerken van de zoveelste misdraging van 'jouw club'.
Denk dat je je nu ongeveer zo voelt als een ouwe ADO supporter.

Je snapt er niet zoveel van. Het beeld wat geenstijl.nl creëert is onjuist. Jij snappen?

Wat is de kern van waarheid? 't Gaat hierom wiens schuld 't was. Waar twee vechten hebben twee schulden. Ik geloof niet in zijn zielige verhaal: ik ben onschuldig en heb niets uitgelokt of verkeerd gehandeld. Ik ken er meer dan zat die een eigen draai geven.

Slinger
06-05-11, 14:33
Je snapt er niet zoveel van. Het beeld wat geenstijl.nl creëert is onjuist. Jij snappen?

Wat is de kern van waarheid? 't Gaat hierom wiens schuld 't was. Waar twee vechten hebben twee schulden. Ik geloof niet in zijn zielige verhaal: ik ben onschuldig en heb niets uitgelokt of verkeerd gehandeld. Ik ken er meer dan zat die een eigen draai geven.

Je wilt eigenlijk zeggen dat wanneer Marokkanen iets verkeerd doen, ze dan wel uitgelokt moeten zijn?

Mark
06-05-11, 14:40
Je snapt er niet zoveel van. Het beeld wat geenstijl.nl creëert is onjuist. Jij snappen?

Wat is de kern van waarheid? 't Gaat hierom wiens schuld 't was. Waar twee vechten hebben twee schulden. Ik geloof niet in zijn zielige verhaal: ik ben onschuldig en heb niets uitgelokt of verkeerd gehandeld. Ik ken er meer dan zat die een eigen draai geven.

hij was ook schuldig, hij was brutaal nadat zijn zus werd lastig gevallen, daarop staat als straf in elkaar geslagen worden volgens de nederlandse straatsharia.

Max Stirner
06-05-11, 14:48
Je snapt er niet zoveel van. Het beeld wat geenstijl.nl creëert is onjuist. Jij snappen?

Wat is de kern van waarheid? 't Gaat hierom wiens schuld 't was. Waar twee vechten hebben twee schulden. Ik geloof niet in zijn zielige verhaal: ik ben onschuldig en heb niets uitgelokt of verkeerd gehandeld. Ik ken er meer dan zat die een eigen draai geven.


Je bent aan een nogal onmogelijk missie begonnen, dude. Succes ermee.

IbnRushd
06-05-11, 14:58
Je wilt eigenlijk zeggen dat wanneer Marokkanen iets verkeerd doen, ze dan wel uitgelokt moeten zijn?

Wanneer ik alleen één kant van het verhaal hoor dan plaats ik vraagtekens.


hij was ook schuldig, hij was brutaal nadat zijn zus werd lastig gevallen, daarop staat als straf in elkaar geslagen worden volgens de nederlandse straatsharia.

Dat zegt hij. Was je erbij of geloof je hem omdat ie klappen heeft gekregen?


Je bent aan een nogal onmogelijk missie begonnen, dude. Succes ermee.

Dit werkt niet bij mij.

Karin.N
06-05-11, 14:58
Oorverdovende dooddoener. Dat weet zelfs Geert Wilders.
Filpi de Winter heeft er meer moeite mee, maar zelfs hij weet dat.
Berlusconi maakt zwart of wit niet uit, als het maar jong is.


De realiteit is dat er ook west-europeanen naar Marokko emigreren.
Echter die krijgen daar geen uitkering en weet ik veel wat voor bijstand namens de regering.
Wie daar heen wil, dient te presteren en zich aan te passen.
Niks mis mee, maar wel een waarheid als een koe.


Moeten we dan gaan oordelen vanuit een ander z'n ervaringen?
Ik denk dat het tijd wordt dat allochtonen zich eens aantrekken wat de NL samenleving allemaal voor hen doet.

Ik vertik het om een groep mensen op de grote hoop te gooien. Ik vertik het ook om te oordelen over een situatie die ik niet ken.

Er zijn idd groepen marokkaanse jongens die zich ronduit misdragen. Eindeloos gaan jijbakken op een forum lost niets op. Deze groep moet samen met andere overlastgevers eens keihard aangepakt worden.

Ook het zielige discriminatieverhaal kan ik niet uitstaan. Er zijn hier in Nederland zat kansen voor mensen die willen.

En ja ik vind dat er een groep marokkaanse jongens is die zich ronduit misdragen en weinig vanuit hun eigen gemeenschap gecorrigeerd worden. En ja, ik vind dat deze zaken vaak gebagatelliseerd worden, kijk alleen hier maar rond op het forum.

Maar ja, ik vind ook dat de mensen niet in hokjes gestopt mogen worden. En dat mensen onschuldig zijn, tot het tegendeel is bewezen. En ik ken gelukkig heel veel marokkanen die gewoon lekker meedraaien in de samenleving en nog niet dood hier op deze site gevonden willen worden.

IbnRushd
06-05-11, 15:01
Ik vertik het om een groep mensen op de grote hoop te gooien. Ik vertik het ook om te oordelen over een situatie die ik niet ken.

Er zijn idd groepen marokkaanse jongens die zich ronduit misdragen. Eindeloos gaan jijbakken op een forum lost niets op. Deze groep moet samen met andere overlastgevers eens keihard aangepakt worden.

Ook het zielige discriminatieverhaal kan ik niet uitstaan. Er zijn hier in Nederland zat kansen voor mensen die willen.

En ja ik vind dat er een groep marokkaanse jongens is die zich ronduit misdragen en weinig vanuit hun eigen gemeenschap gecorrigeerd worden. En ja, ik vind dat deze zaken vaak gebagatelliseerd worden, kijk alleen hier maar rond op het forum.

Maar ja, ik vind ook dat de mensen niet in hokjes gestopt mogen worden. En dat mensen onschuldig zijn, tot het tegendeel is bewezen. En ik ken gelukkig heel veel marokkanen die gewoon lekker meedraaien in de samenleving en nog niet dood hier op deze site gevonden willen worden.

Mijn complimenten heb je. Eindelijk iemand met een gerechtigheidsgevoel. :duim:

Karin.N
06-05-11, 15:02
Wanneer ik alleen één kant van het verhaal hoor dan plaats ik vraagtekens.



Nou, dan zul je het druk hebben met alle berichten hier op de site. het gaat namelijk niet alleen om marokkanen negatief in het nieuws, ook k4, homo's joden ed komen hier geregeld negatief voorbij, waarbij maar 1 kant van het verhaal wordt belicht.:melig2:

Er is namelijk altijd een andere kant, ook bij wilders en de pvv stemmers, en als je hun verhalen beluisterd hebben ze ook niet altijd ongelijk. Hoewel ik eerlijk gezegd huiver bij dat zooitje in de kamer. ben ik eigenlijk banger voor een paar van dat zooitje dan voor een willekeurige groep marokkaanse jongens op straat.

Zo zat ik ooit met een moeder in de auto op weg om onze kinderen op te halen van een schoolreisje (kleuters) bij een speeltuin een wijk verderop. Konden het allebei niet vinden, maar gelukkig een groep marokkaanse jongens met scooters en bontkraagjes op straat. Hun gevraagd en ja hoor ze wisten waar we moesten zijn. Op de scooter voor ons uit naar de juiste plek gebracht. Die moeder naast me was als de dood, huh wat eng, dat ik zomaar die groep aansprak.

Vooroordelen, ik word er zo moe van!

Karin.N
06-05-11, 15:12
Mijn complimenten heb je. Eindelijk iemand met een gerechtigheidsgevoel. :duim:

Dank je, maarre lees ff verder bij het volgende bericht, mss bedenk je je zo :).

Zonder gekheid, ik word af en toe zo moe op dit forum, snap eigenlijk niet waarom ik langskom. Mensen willen uiteindelijk allemaal hetzelfde. En overal heb je personen die het voor anderen verpesten.

Voorbeeldje. Wij hebben zowel vrienden onder Palestijnen als onder Israeliers. Los van elkaar hadden mijn man en ik een paar jaar terug met kerst zowel de Palestijnse als de Israelische vrienden uitgenodigd. Allebei fel in hun overtuigingen. Wanneer we dat stukje weglaten zijn het verder ontzettend leuke mensen, intelligent, gevoel voor humor, compassie... Tsja, wij heel huiverig voor het verloop......

de uitkomst, af en toe hebben we nog steeds de grootste lol hierom. Ze zijn hele dikke vrienden geworden. Dus het kan wel, daar denk ik dan maar aan als ik dit alles hier lees of in de kranten etc.

Mooi voorbeeld vind ik ook een Ronald en een Tanger en zo zijn er gelukkig nog veel meer. Daar word ik dan weer blij van.

Max Stirner
06-05-11, 15:12
Dit werkt niet bij mij.



Vind het gewoon heel erg bewonderenswaardig dat je uberhaupt probeert dit 'incidentje' goed te praten ..... 'in de context te plaatsen' ... en de mogelijkheid openhoudt dat er wellicht hele goede motieven kunnen zijn geweest om als een zwerm killerbees op dat jochie te duiken.

Succes :)


(Zo probeer ik nog steeds het gevalletje Alphen a/d Rijn 'van twee kanten te bekijken' ..... wil hier dan ook zeker geen oordeel over uitspreken totdat ik de versie van de dader heb gehoord)

Karin.N
06-05-11, 15:15
Hoort ook de andere partij.

Maar dan wel alle 70!

Jij hoort nooit een andere partij, je ziet alleen wat jij wil zien en desnoods verdraai je de boel.

IbnRushd
06-05-11, 15:24
Dank je, maarre lees ff verder bij het volgende bericht, mss bedenk je je zo :).



Ik bedenk me niet. Aan je post viel niets aan te merken. ;)


Vind het gewoon heel erg bewonderenswaardig dat je uberhaupt probeert dit 'incidentje' goed te praten ..... 'in de context te plaatsen' ... en de mogelijkheid openhoudt dat er wellicht hele goede motieven kunnen zijn geweest om als een zwerm killerbees op dat jochie te duiken.

Succes :)


(Zo probeer ik nog steeds het gevalletje Alphen a/d Rijn 'van twee kanten te bekijken' ..... wil hier dan ook zeker geen oordeel over uitspreken totdat ik de versie van de dader heb gehoord)

Haha. Ligt 't aan mij, of is het niveau hier drastisch omlaag gekelderd. Ben je ook tot een pvv-tokkie getransformeerd?

Welke rechter heeft beweerd dat een groep Marokkanen de jongen bont en blauw heeft geslagen? Sinds wanneer beschouw je geenstijl-berichtjes als schuldverklaringen?

Max Stirner
06-05-11, 15:32
Welke rechter heeft beweerd dat een groep Marokkanen de jongen bont en blauw heeft geslagen? Sinds wanneer beschouw je geenstijl-berichtjes als schuldverklaringen?


Ik geloof vooralsnog datgene wat het slachtoffer beweert. En vind het allesbehalve een ongeloofwaardig verhaal.


Dat ie bont en blauw is geslagen, is sowieso een feit.

IbnRushd
06-05-11, 15:36
Ik geloof vooralsnog datgene wat het slachtoffer beweert. En vind het allesbehalve een ongeloofwaardig verhaal.


Dat ie bont en blauw is geslagen, is sowieso een feit.

Wat maakt zijn verhaal geloofwaardig? Alle Marokkanen in groepjes zijn schuldig, ongeacht wat ze zeggen?

Dat ie in elkaar geslagen is was m'n punt niet.

Max Stirner
06-05-11, 15:37
Wat maakt zijn verhaal geloofwaardig? .


Het feit dat ie total loss is geslagen

IbnRushd
06-05-11, 15:46
Het feit dat ie total loss is geslagen

No kidding?

Waar twee vechten hebben twee schuld.

Max Stirner
06-05-11, 15:51
No kidding?

Waar twee vechten hebben twee schuld.


Denk niet dat ik hier verder veel tijd aan ga besteden, fijne dag nog

sjo
06-05-11, 19:11
Hoort ook de andere partij.

Maar dan wel alle 70!

90 toch ?:giechel:

gr.
Sjo

sjo
06-05-11, 19:21
Zo zat ik ooit met een moeder in de auto op weg om onze kinderen op te halen van een schoolreisje (kleuters) bij een speeltuin een wijk verderop. Konden het allebei niet vinden, maar gelukkig een groep marokkaanse jongens met scooters en bontkraagjes op straat. Hun gevraagd en ja hoor ze wisten waar we moesten zijn. Op de scooter voor ons uit naar de juiste plek gebracht. Die moeder naast me was als de dood, huh wat eng, dat ik zomaar die groep aansprak.

Vooroordelen, ik word er zo moe van!


Jij moet eens beter naar je moeder luisteren. Dat mens had schoon gelijk. Je beseft niet eens dat jullie in direct levensgevaar verkeerden. Ze hebben jullie "onschuld" deze keer gerespecteerd. Pazzop !!

gr.
Sjo

sidi bibi
06-05-11, 19:43
De realiteit is dat er ook west-europeanen naar Marokko emigreren.
Echter die krijgen daar geen uitkering en weet ik veel wat voor bijstand namens de regering.
Wie daar heen wil, dient te presteren en zich aan te passen.
Niks mis mee, maar wel een waarheid als een koe.


Honderdduizend zijn het er al. De kiem van het secularisme begint te ontluiken. Marokko seculier, Nederland onder de sharia. Maakt niet uit, over een halve eeuw staat Nederland toch onder water.
Hoezo aanpassen, aan wat dan. Zo'n corrupte samenleving is heerlijk, alles te ontduiken. En nergens een linkse kerk te ontdekken. Dakkapelen hebben ze hier trouwens niet.

Pizzaman
06-05-11, 19:46
Honderdduizend zijn het er al. De kiem van het secularisme begint te ontluiken. Marokko seculier, Nederland onder de sharia. Maakt niet uit, over een halve eeuw staat Nederland toch onder water.
Hoezo aanpassen, aan wat dan. Zo'n corrupte samenleving is heerlijk, alles te ontduiken. En nergens een linkse kerk te ontdekken. Dakkapelen hebben ze hier trouwens niet.

Ja ik denk dat je inderdaad gelijk hebt.
Over een halve eeuw zijn we hier gewoon achterlijk.

sidi bibi
06-05-11, 19:49
Ja ik denk dat je inderdaad gelijk hebt.
Over een halve eeuw zijn we hier gewoon achterlijk.

Nee, onder water.

Pizzaman
06-05-11, 19:50
Nee, onder water.

Zo is het ook begonnen, dus wat dat betreft klopt achterlijk ook nog :maf:

ijsbergbeer
06-05-11, 20:25
Toe maar, 50 Marokkanen. Waarom maken ze er niet meteen honderd van.

Ze hebbEn het al gehalveerd denk ik , want 50 (MANNEN) is toch wel erg weinig tegen een man !

Ich und mein bruter Heinrich und funfzig andere dappfere Duitsche soldaten haben gezammtlich eine kranke Hollander kaput geschlagen.

Het( Duits) zal wel niet kloppen maar je zult het wel begrijpen,
deze spreuk kwam uit de tijd van bezet Nederland.

:melig2:

ijsbergbeer
06-05-11, 20:32
Geloven = het niet weten en een anders 'waarheid' nakauwen.

Volgens mij gelooft niemand dit. Cynisme genoeg aanwezig.
Als 50 man op je gaan inmeppenblijft een paar kilo half-om-half gehakt over.
Ongetwijfeld gaat het om een paar meppers en een stel toeschouwers.

Maar wat stel jij dan voor om na te kauwen, en is dat beter?
In welk op zicht is dat dan beter? Is het slachtoffer daarmee dan geholpen?

Denk ook ZELFS dat als het aantal klopt de meesten hebben toegekeken met hunhanden in dezak ;tenzij de ingrijpen noodzakelijk zou zijn .

ijsbergbeer
06-05-11, 20:41
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703825/__Groep_slaat_jongen__17__bewusteloos__.html?p=38, 1
Van onze trouwe televaag, ik weet niet of het het origineel is.
Gezien alles zo'n beetje via het ANP loopt, wat is dan het origineel?

BTW het zou de eerste keer zijn dat over een Geenstijl stuk een eerlijke mening komt.
De meningen zijn meestal nog met meer zout te nemen dan de stukkies.
Geenstijl heeft dan ook slechte gevolgen voor je bloeddruk. :maf:

Wat opvalt is dat de TG betrouwbaar is als het ander onderwerp betreft .
Onze gehate vriend HATERT put regelmatig uitde TELEGRAAF (want zo wordt dekrant genoemd als het stukje maar niet ten nadele gaat van .... vul zelf maar in.
In dit geval wordt het automatisch weer TELEVAAG genoemd .
feit is dat het indd via ANP ter perse komt.
:wat?!: ook niet betrouwbaar ??

ijsbergbeer
06-05-11, 20:53
Ik vertik het om een groep mensen op de grote hoop te gooien. Ik vertik het ook om te oordelen over een situatie die ik niet ken.

Er zijn idd groepen marokkaanse jongens die zich ronduit misdragen. Eindeloos gaan jijbakken op een forum lost niets op. Deze groep moet samen met andere overlastgevers eens keihard aangepakt worden.

Ook het zielige discriminatieverhaal kan ik niet uitstaan. Er zijn hier in Nederland zat kansen voor mensen die willen.

En ja ik vind dat er een groep marokkaanse jongens is die zich ronduit misdragen en weinig vanuit hun eigen gemeenschap gecorrigeerd worden. En ja, ik vind dat deze zaken vaak gebagatelliseerd worden, kijk alleen hier maar rond op het forum.

Maar ja, ik vind ook dat de mensen niet in hokjes gestopt mogen worden. En dat mensen onschuldig zijn, tot het tegendeel is bewezen. En ik ken gelukkig heel veel marokkanen die gewoon lekker meedraaien in de samenleving en nog niet dood hier op deze site gevonden willen worden.

Dit ben ik met je eens , en we spreken hier ook over een bepaalde groep (net zoals voetbal hoolygans) als een ling is er niks mis mee ,maar als ze bij elkaar komen willen ze de ,,helden ,,uit gaan hangen .
Dergelijk tuig dat er expres op uit is om de boel te vesteren , zijn vaak groepen waar ook autochtone jongeren bij zijn,of uitsluitend uit aotochtone bestaat , in AMERIKA IS DEZE PLAAG AL JAREN AAN DE GANG.
Maar je moet de mensen eens in ZANDVOORT vragen die weten er alles van.

super ick
08-05-11, 16:56
No kidding?

Waar twee vechten hebben twee schuld.

Twee wel ja......maar 50!

Bovendien gaat je oneliner niet op. Er bestaat altijd nog zoiets als noodweer, zelfverdediging, etc.

AdamRon
08-05-11, 18:16
Je snapt er niet zoveel van. Het beeld wat geenstijl.nl creëert is onjuist. Jij snappen?

Wat is de kern van waarheid? 't Gaat hierom wiens schuld 't was. Waar twee vechten hebben twee schulden. Ik geloof niet in zijn zielige verhaal: ik ben onschuldig en heb niets uitgelokt of verkeerd gehandeld. Ik ken er meer dan zat die een eigen draai geven.

Geenstijl is dan mischien niet erg geloofwaardig wat berichtgeving betreft maar je weet zelf wel (net als iedereen) dat het gebeurt !!!!!.

Hmm, Wiens schuld ?
Vraag dat aan de slachtoffers... onder andere

Het meisje Tessa uit de Staatslieden buurt..
Jonge meisjes in het Sloterplasparkbad
Meisjes op Zandvoort aan het Strand..
Bioscoop bezoekers lastig vallen.
Mensen lastig vallen in het Vondelpark.
Homo's in elkaar slaan.
enz, enz, enz, enz
En dan praat ik nog niet over de kwalijke neiging van deze prinsjes om hun mannelijke libido te bewijzen tegenover hun vriendjes om met een group iemand in elkaar te slaan (alleen zijn ze niet zo'n Held.

Vind je het gek dat mafkezen als Wilders de kans krijgen, mensen zijn het zat.. meer dan zat.

Het word tijd dat de overheid eens stappen gaat ondernemen, te beginnen bij de ouders aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van hun "prinsjes".. en niet de schuld afschuiven op de overheid.. want dat is o zo makkelijk.

Ga niet komen met je standaard 1-liner met de vraag waar ik deze info vandaan heb.. Iedereen weet het

Gegroet:zwaai:

BoerHarms
08-05-11, 18:22
Geenstijl is dan mischien niet erg geloofwaardig wat berichtgeving betreft maar je weet zelf wel (net als iedereen) dat het gebeurt !!!!!.

Hmm, Wiens schuld ?
Vraag dat aan de slachtoffers... onder andere

Het meisje Tessa uit de Staatslieden buurt..
Jonge meisjes in het Sloterplasparkbad
Meisjes op Zandvoort aan het Strand..
Bioscoop bezoekers lastig vallen.
Mensen lastig vallen in het Vondelpark.
Homo's in elkaar slaan.
enz, enz, enz, enz
En dan praat ik nog niet over de kwalijke neiging van deze prinsjes om hun mannelijke libido te bewijzen tegenover hun vriendjes om met een group iemand in elkaar te slaan (alleen zijn ze niet zo'n Held.

Vind je het gek dat mafkezen als Wilders de kans krijgen, mensen zijn het zat.. meer dan zat.

Gegroet:zwaai:

Onbedoeld zijn de prinsjes de PR van Wilders, zij maken Wilders groot.

super ick
09-05-11, 15:55
Onbedoeld zijn de prinsjes de PR van Wilders, zij maken Wilders groot.

Inderdaad, een perfecte pr-machine. Zo spelen ze de geblondeerde die ze zo intens haten perfect in de kaart.

justus
10-05-11, 06:01
Toe maar, 50 Marokkanen. Waarom maken ze er niet meteen honderd van.

zou ook kunnen. marokkaans hangtuig is alleen 'held' in groepen die groter zijn, veel groter dan de tegenstanders... geloof me, ik spreek uit ervaring (en ik weet dat ze zich dan ook wel eens vergissen...:gniffel:)

justus
10-05-11, 06:04
Dit ben ik met je eens , en we spreken hier ook over een bepaalde groep (net zoals voetbal hoolygans) als een ling is er niks mis mee ,maar als ze bij elkaar komen willen ze de ,,helden ,,uit gaan hangen .
Dergelijk tuig dat er expres op uit is om de boel te vesteren , zijn vaak groepen waar ook autochtone jongeren bij zijn,of uitsluitend uit aotochtone bestaat , in AMERIKA IS DEZE PLAAG AL JAREN AAN DE GANG.
Maar je moet de mensen eens in ZANDVOORT vragen die weten er alles van.


hoezeer ik het ook met het generalisatieverhaal eens ben...wie zijn in amerika de autochtonen, of zo je wilt allochtonen? ben zeer benieuwd naar je antwoord.