PDA

Bekijk Volledige Versie : Participating to this forum was the dumbest thing i've ever done :



Sallahddin
10-05-11, 14:13
Participating to this meaningless forum was the dumbest thing i've ever done : It's about time to move on :

In other words :

The Amazing self_deceit property _capacity of the human brain :


MY own version of ...closure !

Source : Me, Myself & I :

I knew from day 1 that participating to this forum was a very bad idea, an idiotic one in fact : but i went on persuading myself i could " make some sort of a difference" , pretending to "change" the world, as if i was talking to that selective deaf UN as a puppet of the strong nations , talking about everything & nothing from politics, history ...to rocket science


= pretty silly, dumb, pretentious & ridiculous thing to do really ...........

I can't count the endless times i laughed at myself , calling myself an idiot for saying this or that in this meaningless, useless, worthless forum : ...



well, it took some great minds most of their own lives or their own whole lives to discover they were wrong about almost everything in life for that matter .........

so, don't take urselves too seriously , folks :

Life is an endless learning _growing process & it's ok to make mistakes :

Life is all about making choices, mistakes, experiences ...ups & downs ...

but it's not ok not to learn from one's own mistakes ; so ...

I did learn a lot from u guys though & more about myself mainly because i was doing this for mainly selfish reasons , so :

we're all pretentious silly fools , more or less, the one more or less than the other :

i just like to consider myself as some sort of Shakespeare 's fool , metaphorically & ironically , no pretentions made ...


"Alles is Ego " said Fichte once : nou, niet alles , bijna :

Read this great philosophical essay of French nobel prize winner Albert Camus : "l'homme révolté " or the "adventure of the European EGO " as Camus put it , that had cost him a bitter hostility with his old friends = Sartre & his existentialists , the latters that doubted Camus ' very intellectual & philosophical credibility , something that touched Camus deep in his very soul :

Camus ' answer was staggering : & maybe that was just a sophisticated self_deceit of his more likely :

"La Chute" was Camus ' brilliant artistic "revenge" that had changed my life after reading it : had cost me almost a nervous breakdown , almost

La Chute as a sort of monologue fake confession including the fragmentary answers of the discussions ' partners at a bar in Amsterdam :

Grosso _modo :

a guy who thought of himself he was the handsomest guy, the best lover, the more succesfull , a good man ....the best player ....the best in everything ... discovered that he was not really what he thought he was : that was just a mask he was holding to society .......

in order to make people confess their own failures , hypocrisiy ...Long story !

had something to do with Dante's divine comedy too .........

That's exactly what i was doing to u , guys : more or less ; grosso_modo ; to some extent at least !






So, it's time to move on really : Tuesday May 10 , 2011 at the time that will be registred at the top of my final post here today ...

Mark
10-05-11, 14:15
we zullen je missen!!!
















nee sorry dat was een hoax, we zullen je niet missen :)

http://www.gamer.ru/system/attached_images/images/000/264/815/original/CoolFace.jpg?1287153863

Sallahddin
10-05-11, 14:17
:zwaai:

Sallahddin
10-05-11, 14:22
we zullen je missen!!!




nee sorry dat was een hoax, we zullen je niet missen :)

http://www.gamer.ru/system/attached_images/images/000/264/815/original/CoolFace.jpg?1287153863


:lol:

it's mutual , buddy : because this is no real communication between humans !

Pretty irrelevent that we would "miss " each other : read my above mentioned words & u will know why ...

I was just doing this for selfish reasons ... egocentric mainly ...

so, don't take urselves too seriously ... have some zelf_spot & auto_critics now & then : it's healthy ...

mark61
10-05-11, 14:26
Nog een hoax :moe:

Drie op een dag is wel vermoeiend.

The_Grand_Wazoo
10-05-11, 14:27
Dat is al de derde maal dat je in pathetische bewoordingen je afscheid aankondigt. Eerst niet meer zien, dan pas geloven.

mark61
10-05-11, 14:29
Dat is al de derde maal dat je in pathetische bewoordingen je afscheid aankondigt. Eerst niet meer zien, dan pas geloven.

Ik eis een redelijke periode, 6 maanden ofzo :ego:

Pizzaman
10-05-11, 14:33
Ik eis een redelijke periode, 6 maanden ofzo :ego:

Met of zonder aftrek van voorarrest? :hihi:

Sallahddin
10-05-11, 14:40
Dat is al de derde maal dat je in pathetische bewoordingen je afscheid aankondigt. Eerst niet meer zien, dan pas geloven.

waar maak je je druk om , jongen ??? :lol:

take a deep breath & relax ...

Sallahddin
10-05-11, 14:41
Nog een hoax :moe:

Drie op een dag is wel vermoeiend.

nou , dit is geen hoax, jongen .... neem het van me aan ...

Eric de Blois
10-05-11, 14:41
Participating to this meaningless forum was the dumbest thing i've ever done : It's about time to move on :


Zinloos forum...

Voor iemand die alleen zijn eigen mening bevestigd wil zien is ieder forum zinloos.

Ook het gebruik van grote letters met andere kleuren helpen niets om de lezer te overtuigen. Het gaat om het argument, niet om degene die het hardste schreeuwt. Argumenten zijn bij religie's juist het zwakke punt. Het gaat bij Religie niet om het argument maar om het opdringen van normen en waarden en het naleven daarvan. Een eigen mening is daarbij irrelevant.

Sallahddin
10-05-11, 14:42
All the best guys , no hard feelings , right ??? :lol:


:zwaai:

mark61
10-05-11, 14:42
nou , dit is geen hoax, jongen .... neem het van me aan ...

Ben je nou nog niet weg? Das pas vanavond 23:59:59?

Sallahddin
10-05-11, 14:44
Zinloos forum...

Voor iemand die alleen zijn eigen mening bevestigd wil zien is ieder forum zinloos.

no , that's not it :

talking about everything & nothing is ...worthless : & makes no sense :

giving opinions about everything & nothing without any or enough expertise ; knowledge , purpose, data ...is dumb ......

Giving ur opinions makes no difference either, so, why bother ...


:zwaai:

Sallahddin
10-05-11, 14:46
Ben je nou nog niet weg? Das pas vanavond 23:59:59?


I will be leaving at the time registred above my last post today : don't "miss " me too much :lol: that would break my heart !

there's nothing u can do to make me change my mind, darling : i don't love u no more : it's over ! :lol:


kidding ...

Slinger
10-05-11, 14:54
:lol:

it's mutual , buddy : because this is no real communication between humans !

Pretty irrelevent that we would "miss " each other : read my above mentioned words & u will know why ...

I was just doing this for selfish reasons ... egocentric mainly ...

so, don't take urselves too seriously ... have some zelf_spot & auto_critics now & then : it's healthy ...

Je kunt het toch niet laten...

Pizzaman
10-05-11, 14:55
:zwaai:

....and thanks for the fish! :hihi:

Sallahddin
10-05-11, 14:58
Ook het gebruik van grote letters met andere kleuren helpen niets om de lezer te overtuigen. Het gaat om het argument, niet om degene die het hardste schreeuwt. Argumenten zijn bij religie's juist het zwakke punt. Het gaat bij Religie niet om het argument maar om het opdringen van normen en waarden en het naleven daarvan. Een eigen mening is daarbij irrelevant.

no, that's not it ...again :


the point or bottom line is :

u ,guys, can't think outside of or beyond western thought , ethics , morality, standards .........u can't think outside of or beyond that materialistic secular capitalist liberal democracy that are not really "universal" in the absolute sense = just culturally socially historically ideologically economically politically ...determined ............= Eurocentric :

try to learn from post modernism's relativism & pluralism , even outside of & beyond liberal democracy & western thought ...

All the best, no hard feelings , right ??? ! :zwaai:

Sallahddin
10-05-11, 15:00
Je kunt het toch niet laten...

:lol:

watch me ...


P.S.:

it was not personal what i used to say to u, silly boy :

No hard feelings , right ??? all the best ! :zwaai:

Sallahddin
10-05-11, 15:01
....and thanks for the fish! :hihi:


u too ! :lol:

Eric de Blois
10-05-11, 15:03
Ook het gebruik van grote letters met andere kleuren helpen niets om de lezer te overtuigen. Het gaat om het argument, niet om degene die het hardste schreeuwt. Het gaat bij Religie niet om het argument maar om het opdringen van normen en waarden en het naleven daarvan. Een eigen mening is daarbij irrelevant.


no, that's not it ...again :

the point or bottom line is :

u ,guys, can't think outside of or beyond western thought , ethics , morality, standards .........u can't think outside of or beyond that materialistic secular capitalist liberal democracy that are not really "universal" in the absolute sense = just culturally socially historically ideologically economically politically ...determined ............= Eurocentric :

try to learn from post modernism's relativism & pluralism , even outside of & beyond liberal democracy & western thought ...

All the best, no hard feelings , right ??? ! :zwaai:

Ik zie weer grote letters.

Sallahddin
10-05-11, 15:06
Bedankt voor de bevestiging.

Da's geen bevestiging, hallooooo :

u guys think that Eurocentrism = modernism= western "enlightenment" is "universal" in the absolute sense :

well post_modernism had sent all those "universalism, truth, objectivity" claims of modernism to Alice's wonderland, so :

je loopt achter wat dat betreft ; zo...

Sallahddin
10-05-11, 15:07
Ik zie weer grote letters.

dat was ironisch bedoeld ! :lol:

Grote letters als een manier om iets duidelijker te maken ...

Sallahddin
10-05-11, 15:07
Thanks, guys, appreciate :

all the best :

Gotta go ! :zwaai:

Sallahddin
10-05-11, 15:09
...................

rbn
10-05-11, 15:10
Thanks, guys, appreciate :

all the best :

Gotta go ! :zwaai:

:zwaai: tot straks




http://static.skynetblogs.be/media/154695/dyn010_original_312_308_jpeg_2624870_f7d9f41cbe07d a87d071b0517ee654c4.jpg

Eke
10-05-11, 15:58
[SIZE="3"][B][B][B]Participating to this meaningless forum was the dumbest thing i've ever done : It's about time to move on :

]

Hoi lieve Sallah !

Jouw mailtje las ik een uurtje geleden, tijdens een strijkpauze. Dus ik was er met m'n geest mee bezig toen ik tijdens de opgestapelde afwas een verhaal hoorde over de moord in Turkije op 3 relatief jonge Christenen..1 import uit Turkije en 2 ex-moslims. De mannen waren aktief in hun geloofsgemeenschap, maar liepen niet op straat te leuren met hun Geloof.

De weduwe van de Duitser, die achtergebleven was met haar kindertjes in Turkije, vertelde dat ze zover was dat ze de moordenaars kon vergeven, maar ze wilde eerst de moord tot op de bodem uitgezocht hebben...

Zo oppervlakkig lijkt het alsof de Islamieten erachter zouden zitten , immers : "2 ex-moslims, afvalligen !- en een Westerling..laten ze het zwijgen er toe doen !!! We are the best "! MAAR.....


wat begint nu te lijken : dat de tegenstanders van de huidige regering , de Nationalisten, chaos proberen te scheppen in het land zodat ze de regering kunnen wippen om zelf weer in het zadel kunnen komen. Macht.

Daar hoort vermoorden van Christenen bij. En dan zijn de Christenen weer boos op de Moslimregering, enz. enz. escalaties.
Complot dus, he ?

Iets wat we in Nederland niet zo goed kennen. Maar het bestaat dus wel.


Maar je komt er alleen maar achter als je kritisch blijft..: "Klopt het wat ik denk ? Klopt het wat schijnt ?"

Eigenlijk vind ik dat naast allerlei goede levenslessen kritisch denkvermogen vermengd met empathie liefst, iets is wat op school en in het gezin bijgebracht zou moeten worden.




In mijn ogen heb je gigantisch je best gedaan op het forum om mensen te bereiken...op jouw manier.
Zo'n forumdeelname is waarschijnlijk dus niet dom, want je kunt experimenteren met manieren hoe helder je je mailtjes wilt hebben, hoewel je alleen woorden ter beschikking hebt en wat grappige emoticons. (het is de toon die de muziek maakt---die mis je)

Een groot deel van je boodschap zal niet helemaal overkomen. Dat's internet. Veel misverstanden. Ook irritaties.
Het kost je nog veel tijd ook !
Maar je leert hartstikke veel, van anderen. Dat kun je nooit allemaal zelf bedenken :hihi:
Ook pak je nog eens een boek over die materie!

Over jouw droom : een rustig eilandje...
toen dacht ik...nou, hier is het nog niet zo slecht....maar dat is mijn ervaring. Het is wel slecht als discriminatie bv. gaat toenemen. Als mensen elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen...

Gisteren hoorde ik de schrijfster van het Boek : "Het land van zijn vader" (door) Greta Riemersma (ik hoop dat de namen nog kloppen...m'n geheugen is te traag voor deelname aan een forum :p)..het ging over Marokko.
Daar woonde Greta een reeks jaren met man (Maroc-roots) en kinderen Zij vond het er heerlijk, haar man miste Nederland...

Teruggekomen in Leeuwarden merkte ze dat haar kinderen erop aangesproken werden als er mot was met "Moslims" in het land, in de wereld. De sfeer was echt verslechterd... Dat moet weer de goeie kant op !

Kijk, daarvoor is dit forum ook. Om elkaar wakker te houden :)

Je neemt afscheid,he ? Voorgoed ?Ik hoop van harte dat je de vrijheid neemt om gewoon te komen en te gaan op het forum als je daar op dat moment behoefte aan hebt..maar.... de studie/het werk gaat voor :hihi:


Bedankt voor je enthousiasme die me altijd aan het lachen maakt en voor de momenten dat je je warme kant laat zien :) Go on, Sallah ! Liefs/tot ziens, Eke

BoerHarms
10-05-11, 16:49
Je zal wel weer onder een andere nick terug komen, maar jouw wijze van schrijven zal je echter altijd veraden.

BoerHarms
10-05-11, 16:59
Misschien is dit forum niet voor jouw bestemd omdat er niet op jouw wijze gediscuzeurd. Voor velen is jouw schrijfswijze niet te volgen, misschien moeten we bijna ieder woord van je googlen eer we de gehele discusie willen begrijpen. Het gebruik van wat eenvoudiger taalgebruik en minder gebruik van de HTML codes.

Maar dat is aan jouw om dat in te zien, helaas zal je dat wel niet inzien en vind je het niveau van de gemiddelde prikker te laag om op jouw hoogte te communiceren. Als je dat vind dan ben je inderdaad op het verkeerde forum geland, alleen jammer dat je daar zo laat achterkomt, allemaal verloren tijd, in die tijd had je ook nuttiger dingen kunnen doen.

IBKIS
11-05-11, 04:28
Je zult vast wel iets nuttigs gemeld hebben aan de wereld, via dit forum. Maar ik heb niet EEN keer gelezen wat je wilde zeggen. Uiterlijke vorm won het van je inhoud. En dan is het jammer als je nou nét die ene was die iets nuttigs te melden had, maar da's je eigen schuld. Oja, ik ging hier 8 jaar geleden ook weg en ben er sinds enkele maanden weer. Dat deed ik geruisloos. Gewoon een beetje rondkijken op de wereld en verslaafd raken aan andere levensdingetjes. Een forum is ook niet alles. Schrijf een boek ofzo. Je uitgever zal je wel helpen met de vorm.

Harts intelligentie
28-05-11, 02:30
Participating to this meaningless forum was the dumbest thing i've ever done : It's about time to move on :

In other words :

The Amazing self_deceit property _capacity of the human brain :


MY own version of ...closure !

Source : Me, Myself & I :

I knew from day 1 that participating to this forum was a very bad idea, an idiotic one in fact : but i went on persuading myself i could " make some sort of a difference" , pretending to "change" the world, as if i was talking to that selective deaf UN as a puppet of the strong nations , talking about everything & nothing from politics, history ...to rocket science


= pretty silly, dumb, pretentious & ridiculous thing to do really ...........

I can't count the endless times i laughed at myself , calling myself an idiot for saying this or that in this meaningless, useless, worthless forum : ...



well, it took some great minds most of their own lives or their own whole lives to discover they were wrong about almost everything in life for that matter .........

so, don't take urselves too seriously , folks :

Life is an endless learning _growing process & it's ok to make mistakes :

Life is all about making choices, mistakes, experiences ...ups & downs ...

but it's not ok not to learn from one's own mistakes ; so ...

I did learn a lot from u guys though & more about myself mainly because i was doing this for mainly selfish reasons , so :

we're all pretentious silly fools , more or less, the one more or less than the other :

i just like to consider myself as some sort of Shakespeare 's fool , metaphorically & ironically , no pretentions made ...


"Alles is Ego " said Fichte once : nou, niet alles , bijna :

Read this great philosophical essay of French nobel prize winner Albert Camus : "l'homme révolté " or the "adventure of the European EGO " as Camus put it , that had cost him a bitter hostility with his old friends = Sartre & his existentialists , the latters that doubted Camus ' very intellectual & philosophical credibility , something that touched Camus deep in his very soul :

Camus ' answer was staggering : & maybe that was just a sophisticated self_deceit of his more likely :

"La Chute" was Camus ' brilliant artistic "revenge" that had changed my life after reading it : had cost me almost a nervous breakdown , almost

La Chute as a sort of monologue fake confession including the fragmentary answers of the discussions ' partners at a bar in Amsterdam :

Grosso _modo :

a guy who thought of himself he was the handsomest guy, the best lover, the more succesfull , a good man ....the best player ....the best in everything ... discovered that he was not really what he thought he was : that was just a mask he was holding to society .......

in order to make people confess their own failures , hypocrisiy ...Long story !

had something to do with Dante's divine comedy too .........

That's exactly what i was doing to u , guys : more or less ; grosso_modo ; to some extent at least !






So, it's time to move on really : Tuesday May 10 , 2011 at the time that will be registred at the top of my final post here today ...


well,its ok to do some stupid things sometimes though ... :haha:

Mark
28-05-11, 06:48
nou je hebt het toch meer dan 2 weken volgehouden, gefeliciteerd dan maar .....

BlackBox
28-05-11, 11:54
Het gebruik van wat eenvoudiger taalgebruik en minder gebruik van de HTML codes.
Nee, HTML-code is er niet gebruikt. Wel Vb-code.
Echter, op dit forum is HTML-code gebruiken inderdaad mogelijk voor het <STRONG STYLE="color: #000000; background-color: #FFFF99">subtiel accentueren</STRONG> van een en ander:
<P STYLE="font-size: 360px">Hoi</P>

Tabellen:
<table border="1" frame="hsides" rules="groups"><caption>Table 1</caption><colgroup width="120"></colgroup><colgroup width="80" span="2"></colgroup><thead><tr><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="120" height="40">Type of legitimaticy</th><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="180">Related form of generality</th><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="180">Implementing institutions</th></tr></thead><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Social-procedural</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Majority as equivalent of unanimity</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Universal suffrage</td></tr></tbody><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Impartiality</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Equidistance from all involved parties</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Courts of independent authorities</td></tr></tbody><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Substantial</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Universality of values or reason</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Various private authorities</td></tr></tbody></table>
p. 114 Counter Democray, Pierre Rosevallon



Ingebedde pagina:
<iframe marginheight="0" src="http://fsi-language-courses.org/Content.php?page=Arabic" marginwidth="0" width="360" frameborder="0" height="240" scrolling="yes"></iframe>



Powerpoint:
<iframe src="http://r.office.microsoft.com/r/rlidPowerPointEmbed?p1=1&p2=1&p3=SDBE9766FA884DA12C!107&p4=" width="402" height="327" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

Mothership
28-05-11, 13:39
Wahahahaa....super imitatie! :boogjes: Ennehh +1



Nee, HTML-code is er niet gebruikt. Wel Vb-code.
Echter, op dit forum is HTML-code gebruiken inderdaad mogelijk voor het <STRONG STYLE="color: #000000; background-color: #FFFF99">subtiel accentueren</STRONG> van een en ander:
<P STYLE="font-size: 360px">Hoi</P>

Tabellen:
<table border="1" frame="hsides" rules="groups"><caption>Table 1</caption><colgroup width="120"></colgroup><colgroup width="80" span="2"></colgroup><thead><tr><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="120" height="40">Type of legitimaticy</th><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="180">Related form of generality</th><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="180">Implementing institutions</th></tr></thead><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Social-procedural</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Majority as equivalent of unanimity</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Universal suffrage</td></tr></tbody><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Impartiality</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Equidistance from all involved parties</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Courts of independent authorities</td></tr></tbody><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Substantial</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Universality of values or reason</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Various private authorities</td></tr></tbody></table>
p. 114 Counter Democray, Pierre Rosevallon



Ingebedde pagina:
<iframe marginheight="0" src="http://fsi-language-courses.org/Content.php?page=Arabic" marginwidth="0" width="360" frameborder="0" height="240" scrolling="yes"></iframe>



Powerpoint:
<iframe src="http://r.office.microsoft.com/r/rlidPowerPointEmbed?p1=1&p2=1&p3=SDBE9766FA884DA12C!107&p4=" width="402" height="327" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

Harts intelligentie
28-05-11, 15:38
nou je hebt het toch meer dan 2 weken volgehouden, gefeliciteerd dan maar .....


nou,ik kon het niet laten om te reageren op : Leven na de dood Hawkings gedoe van Bofko: thats all: het 1 bracht het ander ;dus ...

Bofko
28-05-11, 15:45
nou,ik kon het niet laten om te reageren op : Leven na de dood Hawkings gedoe van Bofko: thats all: het 1 bracht het ander ;dus ...

Wat is er heerlijker dan een diepe slaap na je overlijden ?

Harts intelligentie
28-05-11, 17:36
:huill:
Wat is er heerlijker dan een diepe slaap na je overlijden ?


was het maar zo simpel :

de echt werkelijkheid is wat anders : vandaar dat God profeten had gezonden aan de mensen, echte profeten ,wel te verstaan , integenstellimg to charlatans zoals hawking die de grenzen van de wetenschap overschrijden zonder enig reden die de rede zou kunnen begrijpen .

Slinger
28-05-11, 18:01
:huill:


was het maar zo simpel :

de echt werkelijkheid is wat anders : vandaar dat God profeten had gezonden aan de mensen, echte profeten ,wel te verstaan , integenstellimg to charlatans

Echte profeten inderdaad, in tegenstelling tot charlatans die haat prediken.

Eke
28-05-11, 19:18
nou,ik kon het niet laten om te reageren op : Leven na de dood Hawkings gedoe van Bofko: thats all: het 1 bracht het ander ;dus ...

:hihi: dus het was Bofko,he ! :hihi:




Welkom terug , H.I. !!!! :)

Harts intelligentie
28-05-11, 20:34
:hihi: dus het was Bofko,he ! :hihi:




Welkom terug , H.I. !!!! :)

dank u wel , schat : ik zal maar op kort bezoek hier zijn

Slinger
28-05-11, 21:48
:huill:


was het maar zo simpel :

de echt werkelijkheid is wat anders : vandaar dat God profeten had gezonden aan de mensen, echte profeten ,wel te verstaan , integenstellimg to charlatans zoals hawking die de grenzen van de wetenschap overschrijden zonder enig reden die de rede zou kunnen begrijpen .

Het zijn natuurlijk degenen die het tegendeel beweren die de grenzen van de wetenschap overschrijden.

Iznogoodh
28-05-11, 21:51
:huill:


was het maar zo simpel :

de echt werkelijkheid is wat anders : vandaar dat God profeten had gezonden aan de mensen, echte profeten ,wel te verstaan , integenstellimg to charlatans zoals hawking die de grenzen van de wetenschap overschrijden zonder enig reden die de rede zou kunnen begrijpen .Wat een oznzin jij niet allemaal schrijft zeg. Je bent vast een fanatieke gelovige. Of een geesteszieke internet troll. Het verschil is niet altijd goed vast te stellen.

Harts intelligentie
28-05-11, 23:17
Wat een oznzin jij niet allemaal schrijft zeg. Je bent vast een fanatieke gelovige. Of een geesteszieke internet troll. Het verschil is niet altijd goed vast te stellen.


Ik denk wel dat je je eigen oordeelsvermogen aan het overschatten bent ..

Harts intelligentie
28-05-11, 23:19
Het zijn natuurlijk degenen die het tegendeel beweren die de grenzen van de wetenschap overschrijden.

Integendeel zelfs :

Gods bestaan kan absoluut niet bewezen-weerlegd worden via empirie...

Harts intelligentie
28-05-11, 23:26
Echte profeten inderdaad, in tegenstelling tot charlatans die haat prediken.

This is a hate message u wrote here , ironically enough .contradicting urself as usual .


is this ur way of welcoming ur old friend back ???

well, truth has always enemies & as i told u many times before : the bible is no credible source + ones charlatan is anothers truth preacher=depends on what ones sources & references are ...

Slinger
29-05-11, 00:02
Integendeel zelfs :

Gods bestaan kan absoluut niet bewezen-weerlegd worden via empirie...

Bijna goed: Gods bestaan kan absoluut niet bewezen worden.

Slinger
29-05-11, 00:06
This is a hate message u wrote here , ironically enough .contradicting urself as usual .


is this ur way of welcoming ur old friend back ???

well, truth has always enemies & as i told u many times before : the bible is no credible source + ones charlatan is anothers truth preacher=depends on what ones sources & references are ...

Nou, zo lang ben je niet weg geweest hoor. In ieder geval had ik je niet gemist. Maar het feit dat je precies weet waar ik het over heb spreekt al boekdelen. De waarheid is voor ons best te herkennen, ook voor jou dus. Acceptatie is natuurlijk iets moeilijker.

Harts intelligentie
29-05-11, 00:53
Bijna goed: Gods bestaan kan absoluut niet bewezen worden.

...........kan ook niet weerlegd worden nogmaals ,vandaar dat God profeten aan de mens had gezonden = bijna alle profeten werden slechts gezonden aan hun eigen volkeren ,inclusief joodse profeet - mens Jesus die werd alleen gezonden aan de ...joden , met uitzondering dus van de profeet van islam die werd niet alleen aan de heel mensheid gezonden door God , maar ook aan ...jinns .


Kortom : islam had niet alleen alle eerder boodschappen van alle eerder profeten bevestigd & compleet gemaakt , maar ook vervangen .

Harts intelligentie
29-05-11, 01:02
Nou, zo lang ben je niet weg geweest hoor. In ieder geval had ik je niet gemist. Maar het feit dat je precies weet waar ik het over heb spreekt al boekdelen. De waarheid is voor ons best te herkennen, ook voor jou dus. Acceptatie is natuurlijk iets moeilijker.

I was just being ironic & sarcastic if u have not noticed yet .

I did miss ur tragic -hilarious games , denials, twisting of facts, contradictions, illogic .....

voor de rest, tja : tragic -hilarious really = its not so difficult to know what u meant = it does not mean u are right = the Bible is certainly no credible source , so= thats a fact .

denying the facts & rejecting the truth = does not make the facts & truth go away, to the contrary .

Good night

Slinger
29-05-11, 10:17
...........kan ook niet weerlegd worden nogmaals ,vandaar dat God profeten aan de mens had gezonden = bijna alle profeten werden slechts gezonden aan hun eigen volkeren ,inclusief joodse profeet - mens Jesus die werd alleen gezonden aan de ...joden , met uitzondering dus van de profeet van islam die werd niet alleen aan de heel mensheid gezonden door God , maar ook aan ...jinns .


Kortom : islam had niet alleen alle eerder boodschappen van alle eerder profeten bevestigd & compleet gemaakt , maar ook vervangen .

Het bestaan van de grote groene ondergrondse steenvreter kan ook niet weerlegd worden. Waar het om gaat is dat je in de wetenschap met harde bewijzen komt. Gods bestaan kan op die manier niet aangetoond worden.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat God niet bestaat, maar dan begeef ik me buiten de wetenschap, namelijk op het terrein van het geloof.

justus
29-05-11, 10:24
Integendeel zelfs :

Gods bestaan kan absoluut niet bewezen-weerlegd worden via empirie...


hier ga je nu vanuit een wetenschappelijke optiek volledig in de fout.
het zijn de religieuzen die beweren dat godt bestaat...dat is hun these! die moet dus worden bewezen!!!
dat atheisten het bestaan niet aanvaarden berust louter op het feit dat die stelling nimmer is bewezen en er zelfs geen grond is voor een aannemelijkheid van dat bestaan. boekjes, welke idioot kan schrijven, nog slecht geschreven ook...andersen schreef ook boekjes, veel beter geschreven.

het is degene die stelt die bewijst, niet andersom.:ego:

Eke
29-05-11, 10:33
dank u wel , schat : ik zal maar op kort bezoek hier zijn

H.I., geniet ervan !!!!

Zelf trek ik me ook terug want vanmorgen ongewenst bezoek ontdekt..................dat probleem moet eerst getackeld worden !!!!



http://forum.mestreechonline.nl/imgcache/9826.png



Tot ziens ! (ik baal..)


Terug naar topiconderwerp, ajb :)

ELdorado
29-05-11, 14:48
H.I., geniet ervan !!!!

Zelf trek ik me ook terug want vanmorgen ongewenst bezoek ontdekt..................dat probleem moet eerst getackeld worden !!!!



http://forum.mestreechonline.nl/imgcache/9826.png



Tot ziens ! (ik baal..)


Terug naar topiconderwerp, ajb :)

ik baal ook ,deze forum is een bron van ergernis in de zin van dat het wemelt hier van de idioten .......................

idioten net als die riool rat van je die voedt op ...........crap...........wat een achterlijk land is NL geworden, zeg = ongeloofelijk............beschaving is daar ver te zoeken net als in de rest van de wereld trouwens , laten we hopen op de spoedig terug keer van profeet-mens Jesus gedurend onze eigen levens om ons te verlossen van binnen-uit ................

ELdorado
29-05-11, 16:01
:zwaai:

ELdorado
29-05-11, 20:52
hier ga je nu vanuit een wetenschappelijke optiek volledig in de fout.
het zijn de religieuzen die beweren dat godt bestaat...dat is hun these! die moet dus worden bewezen!!!
dat atheisten het bestaan niet aanvaarden berust louter op het feit dat die stelling nimmer is bewezen en er zelfs geen grond is voor een aannemelijkheid van dat bestaan. boekjes, welke idioot kan schrijven, nog slecht geschreven ook...andersen schreef ook boekjes, veel beter geschreven.

het is degene die stelt die bewijst, niet andersom.:ego:

valt niets te bewijzen, idioot , Gods bestaan bewijzen_weerlggen stamt af van uit de tijd van de oude Grieken ,werd daarna van ze overgenomen door de christenen = idioot bezigheid = zie hoe de heel historie van de filo heeft niets opgeleverd wat dat betreft ,simpelweg omdat Gods bestaan kan noch weerlegd noch bewezen worden op een "direct" manier: er zijn er talloze oneindige indirecte bewijzen voor Gods bestaan bovendien in ons allemaal, in de natuur, in het universum, overaal voor mensen te zien via hun harten , ogen, verstand, intuitie, gevoel ..................

Slinger
29-05-11, 20:54
Gods bestaan kan noch weerlegd noch bewezen worden

We zijn het eens.

ELdorado
29-05-11, 21:00
We zijn het eens.


Lees eens de rest van mijn verhaal aandachtig als je serieus genomen wil worden , maar , als je anders & op een heel verschillend manier hard genomen wil worden, dan moet je terecht bij een homo kroeg bijv .......

Slinger
29-05-11, 21:37
Lees eens de rest van mijn verhaal aandachtig als je serieus genomen wil worden , maar , als je anders & op een heel verschillend manier hard genomen wil worden, dan moet je terecht bij een homo kroeg bijv .......

Ik begrijp dat je opnieuw last hebt van sexuele fantasieën.

Ik kan je maar één raad geven: kom uit de kast.

ELdorado
29-05-11, 21:52
Ik begrijp dat je opnieuw last hebt van sexuele fantasieën.

Ik kan je maar één raad geven: kom uit de kast.

u wish :

nou, das de enige taal die je zou kunnen snappen helaas = Freud had gelijk toen ie alle menselijk gedrag terug voerde naar sex met betrekking tot gays & tot ander psychisch gestoorden die hij als patienten had :

zijn grootste onwetenschappelijk ongegerond generalisatie denkfout wat dat betreft is dat ie dat had generaliseerd in relatie tot gezonde mensen ,,,

Slinger
29-05-11, 22:09
u wish :

nou, das de enige taal die je zou kunnen snappen helaas = Freud had gelijk toen ie alle menselijk gedrag terug voerde naar sex met betrekking tot gays & tot ander psychisch gestoorden die hij als patienten had :

zijn grootste onwetenschappelijk ongegerond generalisatie denkfout wat dat betreft is dat ie dat had generaliseerd in relatie tot gezonde mensen ,,,

Ik zie weinig dat gezond is aan jou. Ik vraag me af waarom je altijd over sex begint. Is dat soms de reden dat weer teruggekeerd bent naar dit forum?

BlackBox
30-05-11, 00:17
u wish :

nou, das de enige taal die je zou kunnen snappen helaas = Freud had gelijk toen ie alle menselijk gedrag terug voerde naar sex met betrekking tot gays & tot ander psychisch gestoorden die hij als patienten had :

zijn grootste onwetenschappelijk ongegerond generalisatie denkfout wat dat betreft is dat ie dat had generaliseerd in relatie tot gezonde mensen ,,,
Seksuele drift en religieuze drift behoren tot het (Freudiaanse) libido.
Ook Freud signaleerde dat seksualiteit als tegengestelde van religiositeit werd/wordt gezien.
Veel geestelijk gezonde mensen bestaan er dus eigenlijk niet.

The Phoenix
30-05-11, 01:03
Seksuele drift en religieuze drift behoren tot het (Freudiaanse) libido.
Ook Freud signaleerde dat seksualiteit als tegengestelde van religiositeit werd/wordt gezien.
Veel geestelijk gezonde mensen bestaan er dus eigenlijk niet.



Psychopaat Freud is grotendeels achterhaald joh. zie zijn leerling Jung met betrekking tot de "sexual theory " van Freud & onder-bewustzijn .......

"3 contributions to the sexual theory" , " totem & taboo " van freud zitten vol met fabeltjes & Griekse mythologie ,speculaties ...dat men zich afvraagt hoe kan een zgn wetenschapper zulke subjectieve onzin verzinen ... ongeloofelijk .

bovendien is de psychologie geen exact wetenschap, wel een pseudo-wetenschap & heeft wel te maken met al dan niet epistemologisch referentiekaders & levensbeschouwingnen ;bijv;

de psychologie wordt gedomineerd door materialisme als levensbeschouwing, filosofie & ideologie ,paradigma , zo.....

zelfs de zgn spiritualiteit van Jung is van materialistisch aard, gek genoeg ; jung beschouwt psyche bijv niet als een immaterieel ding of entiteit ,,,,,,



P.S.; geloof je echt wat freud zei met betrekking tot de oorsprong, natuur, functie .....van religie ??? haha

hij had zeker het christendom & het jodendom in het acherhoofd toen ie dat zei , neem ik aan : zie hoe het christendom met sex omgaat als een soort vies bezigheid ..............

& zie hoe islam heel anders & heel natuurlijk omgaat met sex daarentegen .........Freuds joodse oorsprong , antisemitisme van het christendom .........hebben zeker rollen gespeeld in het hoofd & psyche van freud , in zijn onder-bewustzijn , dat zie je terug in freuds pathologisch psychlogie, dus .............

walgelijk.............

The Phoenix
30-05-11, 01:12
Ik zie weinig dat gezond is aan jou. Ik vraag me af waarom je altijd over sex begint. Is dat soms de reden dat weer teruggekeerd bent naar dit forum?


zelf-projecties zeker . u are a sick guy, u just do not know it probabely .

valt het je niet op dat deze modern tijd draait om sex meestaal , ziek & pervers is dat = mensen worden te veel geobsedeerd door sex , vooraal in het westen ; zie je overaal, in marketing , economie,politiek, tv, overaal , zelfs in oorlog als intimidatie wapen ; zie Abu Gharib in Irak ........

jullie heel levens draaien om sex, body cults , looks , uiterlijkheden, consumptie .....pff...te oppervlakkig & typisch oude materialistisch decadent losbandig pervers Romeins ..........lang verhaal .............

vandaar dat ik probeer deze sex taal te spreken om tot je ziek geest door te kunnen dringen, want het lukt me niet anders ...........


kijk, mensen worden makkelijk gemanipuleerd via hun instincten, reflexen, driften, fantasieen, laag instincten, dromen, via wat ze willen horen ,wat ze lekker vinden .............bijna als Pavlovs honden, bijna ...

wie de menselijk natuur of psyche zou kenen, zou de wereld kunnen domineren ,vandaar die kracht van de economisch macht & marketing bijv ..........vandaar dat de marketing & business mensen de grootste boeven zijn, want ze doen niets anders dan al die menselijk gevoelens,natuur, driften, reflexen, fantasieen...manipuleren om mensen tot consumptie aan te zetten .....

de psychologie van freud wordt zelfs gebruikt , vooraal in de VS, door de politiek, economie, marketing ...om mensen te manipuleren onder het motto ;

manipulation of desires instead of ...needs .

Slinger
30-05-11, 08:13
zelf-projecties zeker . u are a sick guy, u just do not know it probabely .

valt het je niet op dat deze modern tijd draait om sex meestaal , ziek & pervers is dat = mensen worden te veel geobsedeerd door sex , vooraal in het westen ; zie je overaal, in marketing , economie,politiek, tv, overaal , zelfs in oorlog als intimidatie wapen ; zie Abu Gharib in Irak ........

jullie heel levens draaien om sex, body cults , looks , uiterlijkheden, consumptie .....pff...te oppervlakkig & typisch oude materialistisch decadent losbandig pervers Romeins ..........lang verhaal .............

vandaar dat ik probeer deze sex taal te spreken om tot je ziek geest door te kunnen dringen, want het lukt me niet anders ...........


kijk, mensen worden makkelijk gemanipuleerd via hun instincten, reflexen, driften, fantasieen, laag instincten, dromen, via wat ze willen horen ,wat ze lekker vinden .............bijna als Pavlovs honden, bijna ...

wie de menselijk natuur of psyche zou kenen, zou de wereld kunnen domineren ,vandaar die kracht van de economisch macht & marketing bijv ..........vandaar dat de marketing & business mensen de grootste boeven zijn, want ze doen niets anders dan al die menselijk gevoelens,natuur, driften, reflexen, fantasieen...manipuleren om mensen tot consumptie aan te zetten .....

de psychologie van freud wordt zelfs gebruikt , vooraal in de VS, door de politiek, economie, marketing ...om mensen te manipuleren onder het motto ;

manipulation of desires instead of ...needs .

Je bent niets anders dan een oversexte puber.

Mark
30-05-11, 08:50
Nee, HTML-code is er niet gebruikt. Wel Vb-code.
Echter, op dit forum is HTML-code gebruiken inderdaad mogelijk voor het <STRONG STYLE="color: #000000; background-color: #FFFF99">subtiel accentueren</STRONG> van een en ander:
<P STYLE="font-size: 360px">Hoi</P>

Tabellen:
<table border="1" frame="hsides" rules="groups"><caption>Table 1</caption><colgroup width="120"></colgroup><colgroup width="80" span="2"></colgroup><thead><tr><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="120" height="40">Type of legitimaticy</th><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="180">Related form of generality</th><th style="background: none repeat scroll 0% 0% rgb(192, 192, 192);" width="180">Implementing institutions</th></tr></thead><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Social-procedural</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Majority as equivalent of unanimity</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Universal suffrage</td></tr></tbody><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Impartiality</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Equidistance from all involved parties</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Courts of independent authorities</td></tr></tbody><tbody><tr><th align="left" bgcolor="#ff9999" height="40">Substantial</th><td align="left" bgcolor="#ffffcc">Universality of values or reason</td><td align="left" bgcolor="#cccc99">Various private authorities</td></tr></tbody></table>
p. 114 Counter Democray, Pierre Rosevallon



Ingebedde pagina:
<iframe marginheight="0" src="http://fsi-language-courses.org/Content.php?page=Arabic" marginwidth="0" width="360" frameborder="0" height="240" scrolling="yes"></iframe>



Powerpoint:
<iframe src="http://r.office.microsoft.com/r/rlidPowerPointEmbed?p1=1&p2=1&p3=SDBE9766FA884DA12C!107&p4=" width="402" height="327" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

wow...

http://files.sharenator.com/1269385664419_thumb_Are_You_a_Wizard-s465x619-66579-580.jpg

BlackBox
30-05-11, 10:37
Psychopaat Freud is grotendeels achterhaald joh. zie zijn leerling Jung met betrekking tot de "sexual theory " van Freud & onder-bewustzijn .......

"3 contributions to the sexual theory" , " totem & taboo " van freud zitten vol met fabeltjes & Griekse mythologie ,speculaties ...dat men zich afvraagt hoe kan een zgn wetenschapper zulke subjectieve onzin verzinen ... ongeloofelijk .

bovendien is de psychologie geen exact wetenschap, wel een pseudo-wetenschap & heeft wel te maken met al dan niet epistemologisch referentiekaders & levensbeschouwingnen ;bijv;

de psychologie wordt gedomineerd door materialisme als levensbeschouwing, filosofie & ideologie ,paradigma , zo.....

zelfs de zgn spiritualiteit van Jung is van materialistisch aard, gek genoeg ; jung beschouwt psyche bijv niet als een immaterieel ding of entiteit ,,,,,,



P.S.; geloof je echt wat freud zei met betrekking tot de oorsprong, natuur, functie .....van religie ??? haha

hij had zeker het christendom & het jodendom in het acherhoofd toen ie dat zei , neem ik aan : zie hoe het christendom met sex omgaat als een soort vies bezigheid ..............

& zie hoe islam heel anders & heel natuurlijk omgaat met sex daarentegen .........Freuds joodse oorsprong , antisemitisme van het christendom .........hebben zeker rollen gespeeld in het hoofd & psyche van freud , in zijn onder-bewustzijn , dat zie je terug in freuds pathologisch psychlogie, dus .............

walgelijk.............

In Moses and Monotheism (1939) legt Freud uit dat het jodendom geen monotheïsme is maar henotheïsme; je stelt meer vertrouwen in YHWH dan dat je gelooft aan meerdere goden.

Totem and Taboo (1912-1913) beschrijft dit henotheïsme; Freud verwijst hier zelf ook naar in het eerste hoofstuk van Moses en Monotheism.

Iedereen is een pauliniaanse materialist. Afhankelijk van de materiële context kan liefde hetzelfde zijn als haat en god gelijk zijn aan de duivel.

Ten tijde van Freud was seks vies en religie schoon. Maar aan het omgekeerde (seks is schoon en religie is vies) heb je ook niets want het blijft (geconditioneerde) onderdrukking van de eigen ziel.

De 5 gepubliceerde casussen van Freud zijn niet voor ieders ogen geschikt. Bovendien kloppen de diagnoses niet. Maar Freud heeft wel gelijk met zijn stelling dat er een verband is tussen tussen seksualiteit en religiositeit.

Freud is het begin van psychoanalyse. Maar zijn ideeën zijn pas goed uitgewerkt door Jacques Lacan.

BlackBox
30-05-11, 10:46
wow...

http://files.sharenator.com/1269385664419_thumb_Are_You_a_Wizard-s465x619-66579-580.jpg
Als je goed bent met een blokkendoos dan is html-code toepassen niet moeilijk :D

Klik je in het reageervakje op de <SUP>A</SUP>/A-knop (rechtsboven) dan kom je in de broncode.

Een goede handleiding: http://www.handleidinghtml.nl/

<MARQUEE bgColor=#837781 height=27 width=320>Groetjes van BlackBox &nbsp;http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/xyxwave.gif</MARQUEE>

The Alchemist
30-05-11, 15:54
In Moses and Monotheism (1939) legt Freud uit dat het jodendom geen monotheïsme is maar henotheïsme; je stelt meer vertrouwen in YHWH dan dat je gelooft aan meerdere goden.

Totem and Taboo (1912-1913) beschrijft dit henotheïsme; Freud verwijst hier zelf ook naar in het eerste hoofstuk van Moses en Monotheism.

Iedereen is een pauliniaanse materialist. Afhankelijk van de materiële context kan liefde hetzelfde zijn als haat en god gelijk zijn aan de duivel.

Ten tijde van Freud was seks vies en religie schoon. Maar aan het omgekeerde (seks is schoon en religie is vies) heb je ook niets want het blijft (geconditioneerde) onderdrukking van de eigen ziel.

De 5 gepubliceerde casussen van Freud zijn niet voor ieders ogen geschikt. Bovendien kloppen de diagnoses niet. Maar Freud heeft wel gelijk met zijn stelling dat er een verband is tussen tussen seksualiteit en religiositeit.

Freud is het begin van psychoanalyse. Maar zijn ideeën zijn pas goed uitgewerkt door Jacques Lacan.



Freuds psychanalyse is grotendeels achterhaald .........ik walg van die vent , echt , al zou die hier & daar elementen van waarheid bevatten , het feit al dat ie alle menselijk gedrag tot 1 enkel mono-causaliteit terug voert = sex, is al walgelijk genoeg ...........

weet je wat ? ik verlang van fatsoenlijk gesprekspartners dat ie /ze in gaat op wat ik zeg , niet dat ze selectief er mee omgaan of dat ze bepaalde citaten van mijn texten negeren zoas, in deze geval, mijn insinuaties met betrekking tot de historisch cultureel religieus Eurocentrisch ....karakter & context van freuds psychologie , zoals het feit dat freuds joodse oorsprong, levensbeschouwing, afkeer van & de anti-christendom haat , antisemitisme van het christendom, joden vervolging .........dat allemaal rollen hadden gespeeld in de psychologie van freud ...........

er waren er bovendien veel prestaties van moslim geleerden op het niveau van de psychologie eeuwen voordat die pathologisch psychopaat joodse zelf-hater ketter freud werd ooit geboren ..........

ik denk aan Razi bijv...

bovendien, had freud net als alle Eurocentrisch "verlichtings

' denkers, filosofen, wetenschappers ..........alle religies over 1 enkel kammetje geschoren = het christendom = DE ernstigste onwetenschappelijk ongegerond generalisatie denkfout van de zgn verlichting .,de laatste die vervolgens op losse schroeven staat met betrekking tot islam althans = islam die een uniek kijk op de psychologie van de mens heeft ,onder ander ............



vergeet ook niet dat a-moreel materialistisch monisme's ethiek domineert in de exact wetenschapen & in human sciences, inclusief dus in de psychologie , neuro-fysiologisch psychologie ,behaviourism, in de zgn evolutionaire psychologiem filosofie, anthropologie, sociologie, geschiedschrijving, in de zgn evolutionaire biologie ........in de zin van :

There' s no good, no evil, no free will, no God , no design, no purpose .........so...........


I can understand that biology is a-moral, i can not accept that a-moral unnuanced materialistic or evolutionary non-sense at the level of Man, at the level of human sciences for example ...........

knuppeltje
30-05-11, 16:00
mensen worden te veel geobsedeerd door sex

Als jij meer aan seks zou doen dan had je in ieder geval hier minder tijd voor je wezenloos gebabbel er over.

The Alchemist
30-05-11, 16:15
Als jij meer aan seks zou doen dan had je in ieder geval hier minder tijd voor je wezenloos gebabbel er over.


haha

i am more interested in quality, than in quantity, silly boy ..

do not worry about me , i have a very healthy sex life ......... more than u could ever imagine ........

come on , try to become hetero as u should to enjoy the company of the most beautiful graceful sexy .........creatures on earth = women, u have no idea what u have been missing , poor pathetic boy .........

Besides;

deze westerse maatschappijen zijn te oversexst , niet gezond because too much of anyhting is not good for u ;

because any extensive change in quantity can result in a change in ......quality = thats a biological & economic fact .......

quantitative change of healthy cells for example can result in change of the quality of those cells , giving birth to ...........cancer cells for example , instead of healthy ones = change in quantity = change in quality .......

so, i would rather prefer quality above quantity........if u know what i mean at least .........

Pizzaman
30-05-11, 16:22
Als jij meer aan seks zou doen dan had je in ieder geval hier minder tijd voor je wezenloos gebabbel er over.

Hoe meer vrouwen, hoe minder sex.
Altijd zorgen om de schoonmoeder... :haha:

ELdorado
30-05-11, 21:06
Hoe meer vrouwen, hoe minder sex.
Altijd zorgen om de schoonmoeder... :haha:

Hoe meer vrouwen emancipatie, hoe minder de echt man man kan blijven haha & dan heb ik heb ik het niet over machos

echt mannen zullen een heel bedreigd soort of minderheid worden om plaats te maken voor verwijfde mannen

justus
30-05-11, 21:14
Hoe meer vrouwen emancipatie, hoe minder de echt man man kan blijven haha & dan heb ik heb ik het niet over machos

echt mannen zullen een heel bedreigd soort of minderheid worden om plaats te maken voor verwijfde mannen

Hey eldorado, ben jij het echt? Of is het je alterego alchimist? Hebben jullie het nog gezellig samen? Stelletje schizo's:zwaai:

mark61
31-05-11, 00:39
ik verlang van fatsoenlijk gesprekspartners dat ie /ze in gaat op wat ik zeg , niet dat ze selectief er mee omgaan of dat ze bepaalde citaten van mijn texten negeren

Gek is dat, dat verwachten prikkers nou ook van jou. Maar daar veeg jij je reet mee af.

Continuing to participate must be incredibly dumb then.

ELdorado
31-05-11, 13:34
Gek is dat, dat verwachten prikkers nou ook van jou. Maar daar veeg jij je reet mee af.

Continuing to participate must be incredibly dumb then.



Zeer elegant & subtiel geformuleerd zoal gebruikelijk

Tja, as i said earlier it 's ok to do some stupid stuff sometimes

I just got hooked to this silly forum again while having to respond to that silly topic of Bofko about that stupid lunatic Hawking

but then again, there is a few minority of participants here that interest me, u are obviously not one of them, so

ELdorado
31-05-11, 13:40
Hey eldorado, ben jij het echt? Of is het je alterego alchimist? Hebben jullie het nog gezellig samen? Stelletje schizo's:zwaai:

RN't u tired of repeating the same none -sense over & over again ??? can't u be more creative ? ;

knuppeltje
31-05-11, 14:04
i am more interested in quality, than in quantity, silly boy ..

come on , try to become hetero

deze westerse maatschappijen zijn te oversexst

Dat is aan al je priksels niet te merken.

Sprookjes zijn bedrog, je bent wat je bent.

De oudste erotische lectuur, soms voorzien van prenten, komt niet uit het westen. Veel uit Japan, India en de Arabische wereld, zowel hetero- als homoerotisch. Wat dat betreft liep het westen duizenden jaren achter. Standjesboeken komen ook al van daar vandaan.

Je moet ook eens in India naar de tempels gaan kijken waarvan de gevels een en al tentoonstelling zijn van gebeeldhouwde seksuele hoogstandjes.

Ik weet niet of je het keramiek van de Moche-cultuur uit Zuid-Amerika kent, maar de Spanjaarden stonden versteld van al die seksuele verrichtingen die gewoon op de voor het dagelijks gebruik zijnde kruiken en vazen werden uitgebeeld.
Ze hebben er dan ook veel van vernietigd, maar er zijn in diverse musea daarvan nog veel te bezichtigen.

Het westen heeft nog heel wat in te halen dus. Maar we doen ons best.

ELdorado
31-05-11, 14:58
Dat is aan al je priksels niet te merken.

Sprookjes zijn bedrog, je bent wat je bent.

De oudste erotische lectuur, soms voorzien van prenten, komt niet uit het westen. Veel uit Japan, India en de Arabische wereld, zowel hetero- als homoerotisch. Wat dat betreft liep het westen duizenden jaren achter. Standjesboeken komen ook al van daar vandaan.

Je moet ook eens in India naar de tempels gaan kijken waarvan de gevels een en al tentoonstelling zijn van gebeeldhouwde seksuele hoogstandjes.

Ik weet niet of je het keramiek van de Moche-cultuur uit Zuid-Amerika kent, maar de Spanjaarden stonden versteld van al die seksuele verrichtingen die gewoon op de voor het dagelijks gebruik zijnde kruiken en vazen werden uitgebeeld.
Ze hebben er dan ook veel van vernietigd, maar er zijn in diverse musea daarvan nog veel te bezichtigen.

Het westen heeft nog heel wat in te halen dus. Maar we doen ons best.

"L'amour courtois ' is een moslim uitvinding bijv , de indiaanse kama sutra heeft jullie leren vrijen op een behoorlijk creatieve manier ..........

jullie waren echt barbaren, sorry haha , onder achterlijk christendom in de middle-eeuwen .

Islam , de oude Grieken , india, buddhisme, taoisme ............hebben jullie wat beschaving toegebracht , want het westen heeft bijna niets oorspronkelijks , had bijna alles geimporteerd uit het oosten & elders ,inclusief de modern wetenscha's experimenteel empirische gronden die werden uitgevonden door moslims ,idem dito voor de evolutie, psychologie ..= moslim uitvindingnen....inclusief de islamitisch universeel gelijkheid -gelijkwardigheid beginselen , mensen rechten, g
Godsdienst verdraagzaamheid , vrijheid van geloof
, tolerantie,vrijheid, individueel vrijheid ....in de islamitisch origineel oorspronkelijk zin althans ... ...die werdenn tot seculaire materialistisch normen, waaarden,eginselen getransformeerd door het westen later ................


zonder modern wetenschap , zonder die islamitisch universeel waarden ....hadden jullie niets interessants kunnen bakken ...


je moet het vershil kunnen maken tussen islam ,tussen de schoon islamitisch kijk op sexualiteit & die afwijkende erotisme, homosexualiteit & ander van moslms
& van sommigge moslim sultans in de tijd van moslims ' ondergang die te wijten was aan het feit dat moslims afweken van islam net als nu het geval is , maar de echt schoon islam zal wel terug keren joh ...

vergeet ook niet dat openlijk homosexualiteit werd uitgevonden & gepraktiseerd door het volk van profeet Lot voor de eerst keer in de geschiedenis ooit, zie wat hun overkwam toen als gevolg .....ze waren toen (het volk van profeet lot ) wel vrijer & openlijker in het bedrijven van homosexualiteit in sommigge opzichten dan wat het geval is vandaag de dag in het westen .....


zie ook hoe homosexualiteit werd geaccepteerd & openlijk bedreven door de oude Romeinen & door de oude Grieken bijv ....

acceptatie van homosexualiteit heeft dus niets progressiefs of moderns , heeft wel te maken met levensbeschouwingnen, zoals materialisme in de modern tijd ... dat maakt homosexualiteit niet ok trouwens ...


bovendien ;



nou, klopt wat je zei, relatief gezien , je vergeet de oude Romeinen waarop jullie de modern Romeinen zouden lijken met veel decadentie, buitensporig materialisme, body cults , uiterlijkheden, oppervlakkigheid, losbandigheid, verheerlijking van macht , van geweld,van imperialisme, van economisch ,politiek & militair dominatie ..........

maar feit is, deze materialistisch seculaire atheistisch consumptie-achtig westen had alle eerder beschavingnen" overtroffen" met betrekking tot de dierlijk obsessie met sex = de te oversext beschaving ooit .......= dat zou 1 van de redenen die westerse ondergang zullen bespeodigen net als onder de oude Romeinen ...

historie herhaalt zich dus ...

de oude Romeinen trachtten Jesus bijv om zeep te helpen , te kruizigen "dankzij" de joden toen, tevergeefs ;

Jesus zou hetzelfde lot kunnen treffen als ie terug op aarde zou komen in deze nieuwe Romeinse tijd ...

maar feit is, j
Jesus zal wel terug komen op aarde inderdaad , zal zegevieren deze keer, de anti-christ vermoorden & zal islam globaal hanteren & verspreiden, ............dus ........

Slinger
31-05-11, 15:58
Jesus zal wel terug komen op aarde inderdaad , zal zegevieren deze keer, de anti-christ vermoorden & zal islam globaal hanteren & verspreiden, ............[/B]dus ........

Jezus zal niemand vermoorden, want dat is niet zijn stijl. De godsdienst van de valse profeet zal hij wel uitroeien.

ELdorado
01-06-11, 00:55
Jezus zal niemand vermoorden, want dat is niet zijn stijl. De godsdienst van de valse profeet zal hij wel uitroeien.

je bent wel een tragi-hilarish dom idioot , zie ik = dubbel idioot met deze geinige tegenstrijdigheid van je wel,

aan de 1 kant zeg je dat Jesus ' stijl is niet om de anti-christ te vermoorden ,

& aan de ander kant zal Jesus wel islam of moslims uitroeien ??? haha

maar goed .

nou, Jesus zal wel de anti-christ om zeep helpen , Jesus was slechts een mens, een joodse profeet -mens die werd alleen aan de joden gezonden door Allah , het christendom bestaat in feite alleen in de hoofden van paulus & van de rest van de Bijbel schrijvers ............& heeft dus bijna niets te maken met joodse profeet Jesus nogmaals .

Alle profeten van Adam tot en met Mohammed , inclusief Jesus, Moses ....vormen een groot familie van profeten die werden allemaal gezonden door Allah nogmaals .
bijna alle profeten werden gezonden door Allah slechts aan hun eigen volkeren alleen = niet-universeel= locaal , alleen
Mohammed werd gezonden door Allah niet alleen aan de heel mensheid maar ook aan jinns , dus .= islam is de enige universeel geloof .

Islam als laatste testament had dus niet alleen alle eerder boodschappen van alle eerder profeten compleet gemaakt & bevestigd maar ook ............vervangen .

alle eerder profeten dus zouden alleen maar Mohammed volgen als de laatste & grootste nobelste profeet ooit , Jesus zal maar dus ook islam verspreiden , het kruis breken ..............einde verhaal ........

Ik ga niet meer in op je gek denials = heeft geen zin .......

mark61
01-06-11, 01:04
Zeer elegant & subtiel geformuleerd zoal gebruikelijk

Tja, as i said earlier it 's ok to do some stupid stuff sometimes

I just got hooked to this silly forum again while having to respond to that silly topic of Bofko about that stupid lunatic Hawking

but then again, there is a few minority of participants here that interest me, u are obviously not one of them, so

Participating...

Gaat ie weer. Je reageert NOOIT inhoudelijk, vindt het dom van jezelf dat je hier gekomen bent, dus waarom donder je niet gewoon op?

ELdorado
01-06-11, 01:24
Participating...

Gaat ie weer. Je reageert NOOIT inhoudelijk, vindt het dom van jezelf dat je hier gekomen bent, dus waarom donder je niet gewoon op?

haha

wat krijgen we nou weer , zeg , weer deze gefrustreerd psychopaat ..wat is er met je , dummy ? go get laid or do something useful, ga niet op iemand anders afreageren , that's not the solution to ur problems ..........

jaloers ??? haha go buy some brain from the black market .......

u are too stupid to understand my answers , i answered ur previous question in my previous post to u, dummy, so ...........

waar maak je je druk om ? is deze forum een eigendom van je moeder soms ??? haha

kijk eens aan naar deze gek . wie denk je wel dat je bent ? een loser natuiurlijk , wat anders , wegwezen of ik doe je echt pijn zoals gebruikelijk , ik ben nog steeds relatief beleefd met je tot nu toe , idioot ..

had ik wel een gevoelig snaartje geraakt bij je ,zie ik ; je bent inderdaad irrelevent hier & totaal oninteressant , dus , doet zeer , maar tja , no pain no gain , no guts no glory .............

Do not let me be really mad at u,moron, u cannot handle it as u do know ...

BoerHarms
01-06-11, 07:11
hoeveel nicks heb je eigenlijk ????.

Slinger
01-06-11, 07:16
Do not let me be really mad at u,moron, u cannot handle it as u do know ...

Laat eens zien...

justus
01-06-11, 07:19
RN't u tired of repeating the same none -sense over & over again ??? can't u be more creative ? ;

als het nonsense zou zijn had je helemaal gelijk...he saladin?

knuppeltje
01-06-11, 09:22
"L'amour courtois ' is een moslim uitvinding bijv , de indiaanse kama sutra heeft jullie leren vrijen op een behoorlijk creatieve manier ..........

jullie waren echt barbaren, sorry haha , onder achterlijk christendom in de middle-eeuwen.......

Wij konden dat allang voordat wij dergelijke wanstaltige uit- en afbeeldingen hadden gezien, allen liepen wij daarmee niet zo schandalig openlijk mee te koop, en hielden het beschaafd en netjes, ja. Wij hadden dergelijke geschriften en beeldhouwwerk voor onze 'L'amour courtois' echt niet nodig, wij wisten zonder dat wel hoe het moest. Ondertussen zijn we dat ook nog niet verleerd natuurlijk. :ego:

Tja, dat christendom was en is niets minder erg dan andere religiën, geen reden dus om dat er nog maar eens in te vrijven.

Verder is je betoog weer zo warrig als het maar zijn kan en valt er geen touw aan vast te knopen.

knuppeltje
01-06-11, 09:27
Jezus zal niemand vermoorden, want dat is niet zijn stijl. De godsdienst van de valse profeet zal hij wel uitroeien.

Zolang er niet onomstotelijk is bewezen dat het niet om een literair maar om een hystorisch personage gaat, kun je die makkelijk van alles en nog wat in zijn schoenen schuiven.

The Alchemist
01-06-11, 18:23
Wij konden dat allang voordat wij dergelijke wanstaltige uit- en afbeeldingen hadden gezien, allen liepen wij daarmee niet zo schandalig openlijk mee te koop, en hielden het beschaafd en netjes, ja. Wij hadden dergelijke geschriften en beeldhouwwerk voor onze 'L'amour courtois' echt niet nodig, wij wisten zonder dat wel hoe het moest. Ondertussen zijn we dat ook nog niet verleerd natuurlijk. :ego:

Tja, dat christendom was en is niets minder erg dan andere religiën, geen reden dus om dat er nog maar eens in te vrijven.

Verder is je betoog weer zo warrig als het maar zijn kan en valt er geen touw aan vast te knopen.

talk to u later ........

The Alchemist
01-06-11, 18:26
Zolang er niet onomstotelijk is bewezen dat het niet om een literair maar om een hystorisch personage gaat, kun je die makkelijk van alles en nog wat in zijn schoenen schuiven.

Jesus was real , u will see how real he is when he will come back on earth if u are lucky enough to see that happen during ur own life time ...

Spoetnik
01-06-11, 18:26
Je bent gewoon een beetje dom. Kan jij ook niet helpen.

The Alchemist
01-06-11, 18:28
Laat eens zien...

see who started the whole silly thing uit het niets

there is no need for vulgar behaviour or insults

i am trying to change myself as u see , but others must do the same too because i am no mother Theresa ...

The Alchemist
01-06-11, 18:34
Je bent gewoon een beetje dom. Kan jij ook niet helpen.

Hoezo, Einstein ??? ach, ik ben te dom om je uitleg te kunnen snappen ........

trying to take some revenge concerning our hot encounters earlier in order to avoid the heat under ur feet ?

Spoetnik
01-06-11, 18:35
Hoezo, Einstein ??? ach, ik ben te dom om je uitleg te kunnen snappen ........


Zie topic-titel!

rbn
01-06-11, 19:09
<MARQUEE bgColor=#837781 height=27 width=320>Groetjes van BlackBox &nbsp;http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/xyxwave.gif</MARQUEE>



<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION="right" bgColor=#FFFF00 height=35 width=600>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif</MARQUEE><MARQUEE BEHAVIOR="scroll" bgColor=#FFFF00 height=35 width=600>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif

The Alchemist
01-06-11, 20:33
Zie topic-titel!

well, if u had paid some attention, i said , it 's ok to do some stupid stuff sometimes , & there are some few participants that interest me here , so ...

The Alchemist
01-06-11, 20:37
<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION="right" bgColor=#FFFF00 height=35 width=600>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif</MARQUEE><MARQUEE BEHAVIOR="scroll" bgColor=#FFFF00 height=35 width=600>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/dance.gif


:hihi:
Groetjes terug , bro ....... :zwaai:

Harts intelligentie
02-06-11, 17:17
Wij konden dat allang voordat wij dergelijke wanstaltige uit- en afbeeldingen hadden gezien, allen liepen wij daarmee niet zo schandalig openlijk mee te koop, en hielden het beschaafd en netjes, ja. Wij hadden dergelijke geschriften en beeldhouwwerk voor onze 'L'amour courtois' echt niet nodig, wij wisten zonder dat wel hoe het moest. Ondertussen zijn we dat ook nog niet verleerd natuurlijk. :ego:

Tja, dat christendom was en is niets minder erg dan andere religiën, geen reden dus om dat er nog maar eens in te vrijven.

Verder is je betoog weer zo warrig als het maar zijn kan en valt er geen touw aan vast te knopen.

Doe je best ...........

rbn
02-06-11, 17:31
:hihi:
Groetjes terug , bro ....... :zwaai:

<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION="up" height=150width=100>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif </MARQUEE>:zwaai:<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION="down" height=150width=100>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif </MARQUEE>

ELdorado
02-06-11, 20:17
<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION="up" height=150width=100>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif </MARQUEE>:zwaai:<MARQUEE BEHAVIOR="scroll" DIRECTION="down" height=150width=100>http://www.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif </MARQUEE>

:lol::lol::lol::lol:

knuppeltje
03-06-11, 09:37
Doe je best ...........

Doe ik altijd dus. :ego:

Harts intelligentie
03-06-11, 12:42
Doe ik altijd dus. :ego:

nee, dat doe je niet, je bent te lui

knuppeltje
04-06-11, 10:33
je bent te lui

Kun je nagaan hoe goed ik toch nog m'n best doe.

Ok, het kan altijd beter.

ELdorado
05-06-11, 16:57
Kun je nagaan hoe goed ik toch nog m'n best doe.

Ok, het kan altijd beter.


Tja, probeer eens nog jezelf te overtreffen

we all use only a tiny fraction of our own potential , so, nobody can make u feel inferior without ur own consent, remember that ....

we all live in some sort of boxes , prisons created by ourselves ,by our cultures, societies....... let 's try to break free from that by expanding our own limits , u would be surprised at the fact that u can do things , know things, feel things, experience things, taste things ...u never thought u could ever do


islam for example is all about striving to perfection , it 's just a pity that this is the time of muslims ' decline due to the fact that muslims betrayed their own faith in many ways , deserving their own fall in the process , what a big loss for humanity ..... but islam will be back, do not worry ...

Harts intelligentie
28-09-11, 00:13
Yes , that was THE dumbest thing i 've ever done indeed


How could i be so dumb ? haha

Get a life , people


Take care
............

Eke
29-09-11, 18:41
Yes , that was THE dumbest thing i 've ever done indeed


How could i be so dumb ? haha

Get a life , people


Take care
............

:hihi: Heeeey Sallah ! How are you going on ?
You are so right !!!!

But a little bit of NVDD is so addicting...WHY ????

Het gaat om de krenten in de pap die je er vindt, denk ik :


"the currants in the porridge" (Greek currants ;) )

Harts intelligentie
29-09-11, 20:46
:hihi: Heeeey Sallah ! How are you going on ?
You are so right !!!!

But a little bit of NVDD is so addicting...WHY ????

Het gaat om de krenten in de pap die je er vindt, denk ik :


"the currants in the porridge" (Greek currants ;) )

ach, dear lady , it was all a waste of time really ,pure & simple, to be honest

i wish i had spent all that time i wasted here on somethingelse more interesting

Thanks , gotta go , i 'm just trying to make the people here realise they should not make the same mistake as i did

How RU by the way ? fine, i hope , thanks , i am doing much better since i left this forum haha

see ya in another life or in heaven maybe or elsewhere haha who knows

Take care , all the best

This was my last reaction here really, i mean it this time, i was away for some time now, so

I am very busy , i would rather read my great books or do somethingelse than waste my time here really : i have some new books : ebooks concerning mind control : neuroscience & cognitive psychology , neurolinguistics, psychology of religion .....world literature ...

The master mind: the key to mental power development & efficiency by Theron Q. Dumont is the book i have been reading lately ; new psychology perspectives & scientific facts on the matter : brilliant & breath taking



Bye. love :zwaai: sorry for not responding to ur potential response

Mark
30-09-11, 20:46
ik zeg: hij is binnen een week terug. met een leuke nieuwe naam maar ok... :p :p

Eric de Blois
30-09-11, 21:35
"L'amour courtois ' is een moslim uitvinding bijv , de indiaanse kama sutra heeft jullie leren vrijen op een behoorlijk creatieve manier ..........

jullie waren echt barbaren, sorry haha , onder achterlijk christendom in de middle-eeuwen .

Islam , de oude Grieken , india, buddhisme, taoisme ............hebben jullie wat beschaving toegebracht , want het westen heeft bijna niets oorspronkelijks , had bijna alles geimporteerd uit het oosten & elders ,inclusief de modern wetenscha's experimenteel empirische gronden die werden uitgevonden door moslims ,idem dito voor de evolutie, psychologie ..= moslim uitvindingnen....inclusief de islamitisch universeel gelijkheid -gelijkwardigheid beginselen , mensen rechten, g
Godsdienst verdraagzaamheid , vrijheid van geloof
, tolerantie,vrijheid, individueel vrijheid ....in de islamitisch origineel oorspronkelijk zin althans ... ...die werdenn tot seculaire materialistisch normen, waaarden,eginselen getransformeerd door het westen later

zonder modern wetenschap , zonder die islamitisch universeel waarden ....hadden jullie niets interessants kunnen bakken ...



Mooi die bescheidenheid. Je bent een voorbeeld voor moslim's en natuurlijk kafirs.

Wat moet het voor jou een hel zijn om noodgedwongen in dat barbaarse westen te verblijven.