PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Homo is gevaar op de weg'



Umarvlie
12-05-11, 12:31
'Homo is gevaar op de weg'

BRINDISI - De homoseksuele Italiaan Cristian Friscina krijgt geen nieuw rijbewijs. De reden: zijn geaardheid. De autoriteiten in Friscina's woonplaats Brindisi vinden homoseksualiteit een psychische aandoening die de verkeersveiligheid in gevaar brengt.

Dat meldden Italiaanse media woensdag.

De autoriteiten in Friscina's woonplaats Brindisi vinden homoseksualiteit een psychische aandoening die de verkeersveiligheid in gevaar brengt. Dat meldden Italiaanse media woensdag.

Friscina (28) had tijdens zijn dienstplicht verteld dat hij homo was. Daarom werd hij onderzocht in een militair ziekenhuis.

De artsen concludeerden dat Friscina de veiligheid van medeweggebruikers in gevaar zou kunnen brengen en gaven dat door aan de autoriteiten in Brindisi.

Gehandicaptenrijbewijs

Het is niet de eerste keer dat homo's in Zuid-Italië zo worden gediscrimineerd. Een Siciliaan verloor jaren geleden op dezelfde manier zijn rijbewijs.

Toen hij opnieuw examen deed, kreeg hij alleen een gehandicaptenrijbewijs dat maar een jaar geldig was. De man kreeg vorige maand een schadevergoeding van 20.000 euro.
© ANP

(Bron: NU.nl)

SZA-Apart
12-05-11, 12:47
Homo's hebben soms wel eens een raar loopje na een wilde nacht, maar gaan ze daar ook raar van rijden?

Eke
12-05-11, 13:01
Onvolledig voorgelicht die Zuiderlingen. Het heeft weliswaar met verkeer te maken (geslachtsverkeer) en het heeft gevolgen. Dat klopt allemaal.

Ja..schuinsmarcheren komt er ook uit voort. Maar dat de reaktiesnelheid en het waarnemingsvermogen van mensen wordt beinvloed..dat verzinnen ze :ego:

SZA-Apart
12-05-11, 13:07
Ja..schuinsmarcheren komt er ook uit voort. Maar dat de reaktiesnelheid en het waarnemingsvermogen van mensen wordt beinvloed..dat verzinnen ze :ego:

Nou, als z'n vent word *fg*z*g*n door snormans de bouwvakker, terwijl onze maddona in kwestie ook nog eens een b**mst*m moet verwerken die in z'n k**l word g*p*mpt. Niet vergeten de laptop op schoot waarop een internet g**ts* getoond word. En dat alles in een volkswagen polo. Dan is het niet onaannemelijk dat je rijvaardigheid gereduceerd word.

Lijkt me zo?

BoerHarms
12-05-11, 13:21
Onvolledig voorgelicht die Zuiderlingen. Het heeft weliswaar met verkeer te maken (geslachtsverkeer) en het heeft gevolgen. Dat klopt allemaal.

Ja..schuinsmarcheren komt er ook uit voort. Maar dat de reaktiesnelheid en het waarnemingsvermogen van mensen wordt beinvloed..dat verzinnen ze :ego:

Ahaah. daar zit de kneep, verkeerd verkeer, bijzondere verrichtingen waaren niet goed, slechte hellingproef, maar ik denk dat het verkeerd parkeren de doorslag gegeven heeft

Eke
12-05-11, 13:45
Nou, als z'n vent word *fg*z*g*n door snormans de bouwvakker, terwijl onze maddona in kwestie ook nog eens een b**mst*m moet verwerken die in z'n k**l word g*p*mpt. Niet vergeten de laptop op schoot waarop een internet g**ts* getoond word. En dat alles in een volkswagen polo. Dan is het niet onaannemelijk dat je rijvaardigheid gereduceerd word.

Lijkt me zo?


Huhmmm. ff n*r*k*n*n :hihi: KAN. kan kl*ppen !

Eke
12-05-11, 13:51
Ahaah. daar zit de kneep, verkeerd verkeer, bijzondere verrichtingen waaren niet goed, slechte hellingproef, maar ik denk dat het verkeerd parkeren de doorslag gegeven heeft

:hihi:

tis zund...

Maar ja, er wacht wel een schadevergoeding t.z.t. van 20.000 euro. Daar kun je aardig wat taxi's van nemen....

super ick
12-05-11, 14:22
Tja. De beschaving van een samenleving is af te meten aan hoe men met de zieken omgaat.

Eric de Blois
12-05-11, 14:38
Homo discriminatie door overheid Italië

Zuid Italië: Maffia, corruptie, armoede, en homofoob. Kunnen we zuid Italië niet afkoppelen van de EU geldkraan? Brindisi ligt in het 'werkgebied' van de Sacra Corona Unita, de italiaanse maffia. Een EU lidstaat die gewoon homo's discrimineert.

Miljoenenfraude met EU subsidies (http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/article/detail/1141645/2010/08/05/Italiaanse-politie-ontdekt-miljoenenfraude-met-EU-subsidies.dhtml)

Karin.N
12-05-11, 17:21
Ik zou meteen alle mannen van de weg halen. Stel je voor, man ziet een billboard met een mooie vrouw en daar gaat de verkeersveiligheid :D.

Lost trouwens meteen het fileprobleem op :student:

Eric de Blois
12-05-11, 17:38
Ik zou meteen alle mannen van de weg halen. Stel je voor, man ziet een billboard met een mooie vrouw en daar gaat de verkeersveiligheid :D.

Lost trouwens meteen het fileprobleem op :student:

Dan komen er vast wel 'bill'board's met mooie mannen... Overigens, vrouwen rijden naar mijn idee wel wat voorzichter dan mannen. Dat is tenminste mijn observatie.

Karin.N
12-05-11, 18:14
Dan komen er vast wel 'bill'board's met mooie mannen... Overigens, vrouwen rijden naar mijn idee wel wat voorzichter dan mannen. Dat is tenminste mijn observatie.

Dan heb je mij nooit zien rijden :D. Ik rijd verder niet hard, het overige verkeer gaat alleen zo langzaaaaam. :staart:

Eric de Blois
12-05-11, 21:43
Dan heb je mij nooit zien rijden :D. Ik rijd verder niet hard, het overige verkeer gaat alleen zo langzaaaaam. :staart:

Tja, je hebt gelijk, alles is relatief. En ja hardrijden hoeft niet noodzakelijk onveilig te zijn. Er zijn ook mensen die langzaam rijden, maar met niemand rekening houden. Gewoon langzaam invoegen, iemand afsnijden, geen richting aangeven dat soort dingen.

super ick
12-05-11, 23:25
Ik heb een teringhekel aan bumperkleven. Dat ze continu 1 meter voor je blijven rijden. :hihi:

Karin.N
13-05-11, 07:21
Bumperklevers voor, je zou ze :D

Hetzelfde geldt overigens voor de slakken die niet vooruit zijn te branden en bij het naderen van een oranje stoplicht opeens een dot gas geven :duivels:

naam
13-05-11, 09:05
Ik heb een teringhekel aan bumperkleven. Dat ze continu 1 meter voor je blijven rijden. :hihi:

Als je vooraan de file blijft rijden kan dat gebeuren ja.

ayoub_tajdirti
28-05-11, 23:46
er is niets mis met homo's#

den haag
29 mei