PDA

Bekijk Volledige Versie : Emile Ratelband bewondert Bin Laden en vindt dat Bush door strafhof berecht moet.



Hatert
16-05-11, 20:22
ma 16 mei 2011, 14:33

Emile Ratelband bewondert Bin Laden

van onze redactie

AMSTERDAM - Emile Ratelband kan zich helemaal vinden in de principes van Osama Bin Laden. Daarentegen is hij geen groot fan van de Amerikaanse oud-president George W. Bush.

De positiviteitsgoeroe deed zijn uitspraken zondagnacht in het radioprogramma Echte Jannen. In het spelletje Echte jan of Johan, moet Emile telkens kiezen tussen twee opties. Zo ook Bush en Bin Laden.

"Bush is een misdadiger die al lang in Den Haag berecht had moeten worden", laat hij weten. "Bin Laden was een vrijheidsstrijder met bepaalde principes die het wereldbeeld behoorlijk hebben veranderd."

"Als je goed luistert naar zijn verhaal heeft hij altijd gezegd: het Westen gaat ten onder aan geld. Het geld is eigenlijk de duivel. En daar ben ik het mee eens." De aanslagen op 11 september 2001 relativeert hij dan ook: "Ik denk dat Bush vele malen meer mensen over de kling heeft gejaagd."

Tijdens zijn seminars stuit Emile vaak op kritiek. "Maar dan leg ik het uit en zijn veel mensen het er toch mee eens dat Bush ook niet zo'n frisse jongen was. Als we kijken naar Guantanamo en de verhoortechnieken, dan denk ik bij mezelf: dan kun je beter zeggen dat je een bevrijder bent, of een terrorist of een guerrillastrijder. In wezen is het allemaal hetzelfde."


http://www.telegraaf.nl/prive/9800527/__Emile__bewondert_Bin_Laden__.html?p=23,2

Pizzaman
16-05-11, 21:56
ROFLOL!

Je moet je afvragen of dit nu bewijst dat Ratelband inderdaad een maffe goof is,
of dat dit bewijst dat Bin Laden een maffe goof was.

Aan de andere kant heeft hij dan wel weer gelijk over Bush.
Maar ik denk dat Bush nergens fans heeft buiten z'n eigen familie (en zelfs daar...)

Hatert
16-05-11, 22:02
Khaddafi wordt voor het internationaal strafhof gedaagd. Wanneer Bush? Wanneer komt het westerse beleid in de derde wereld voor het internationaal strafhof?

Oow wat laten we de wereld zien hoe beschaafd we zijn. NOT

Zo kom niet met fantasieverhaaltjes over westerse ebschaving, humanisme, verlichting democratie etc...bij mij.

It's all about militaire kracht met atoomwapens.

Mooi voorbeeld voor de mensheid.

Pizzaman
16-05-11, 22:07
Khaddafi wordt voor het internationaal strafhof gedaagd. Wanneer Bush? Wanneer komt het westerse beleid in de derde wereld voor het internationaal strafhof?
Dat kan ik dan weer met je eens zijn.


Oow wat laten we de wereld zien hoe beschaafd we zijn. NOT
Doen we ook niet. Beschaving heeft zo overal z'n eigen regeltjes.
Zo ook het bewijzen van beschaving, in feite een show voor eigen publiek.


Zo kom niet met fantasieverhaaltjes over westerse ebschaving, humanisme, verlichting democratie etc...bij mij.
Anderen hebben weer andere fantasieverhaaltjes. 'die van ons is beter'.
Zolang een slim mens zich dat realiseert, hoeft ie zich er niet over op te winden.


It's all about militaire kracht met atoomwapens.
Of allemaal over olie, of 'lebensraum', of whatever...


Mooi voorbeeld voor de mensheid.
Uiteindelijk bepalen de overblijvenden of ze zich winnaars noemen, en bepalen daarmee de geschiedenisles.

Slinger
16-05-11, 22:41
Sterk koppel hoor, Emiel en Osama!

Pizzaman
16-05-11, 22:50
Sterk koppel hoor, Emiel en Osama!

ja ze mogen die Ratelband van mij ook overboord mikken.
Tjakkaaaaaaaa! :maf: :maf: :maf:

BoerHarms
17-05-11, 03:34
ma 16 mei 2011, 14:33

Emile Ratelband bewondert Bin Laden

van onze redactie

AMSTERDAM - Emile Ratelband kan zich helemaal vinden in de principes van Osama Bin Laden. Daarentegen is hij geen groot fan van de Amerikaanse oud-president George W. Bush.

De positiviteitsgoeroe deed zijn uitspraken zondagnacht in het radioprogramma Echte Jannen. In het spelletje Echte jan of Johan, moet Emile telkens kiezen tussen twee opties. Zo ook Bush en Bin Laden.

"Bush is een misdadiger die al lang in Den Haag berecht had moeten worden", laat hij weten. "Bin Laden was een vrijheidsstrijder met bepaalde principes die het wereldbeeld behoorlijk hebben veranderd."

"Als je goed luistert naar zijn verhaal heeft hij altijd gezegd: het Westen gaat ten onder aan geld. Het geld is eigenlijk de duivel. En daar ben ik het mee eens." De aanslagen op 11 september 2001 relativeert hij dan ook: "Ik denk dat Bush vele malen meer mensen over de kling heeft gejaagd."

Tijdens zijn seminars stuit Emile vaak op kritiek. "Maar dan leg ik het uit en zijn veel mensen het er toch mee eens dat Bush ook niet zo'n frisse jongen was. Als we kijken naar Guantanamo en de verhoortechnieken, dan denk ik bij mezelf: dan kun je beter zeggen dat je een bevrijder bent, of een terrorist of een guerrillastrijder. In wezen is het allemaal hetzelfde."


http://www.telegraaf.nl/prive/9800527/__Emile__bewondert_Bin_Laden__.html?p=23,2

Tjakka, zijn entree tot zijn siminairs waren ook van duivelse hoogte

Mister Tjakaa, guru de devil himself. Ook een aanbidder van het geld

BoerHarms
17-05-11, 03:38
Wanneer Bush? Wanneer komt het westerse beleid in de derde wereld voor het internationaal strafhof?

.

Nadat jij een aanklacht bij het internationale strafhof heb ingediend.

Ik weet het, de Bush administratie. En gezien jouw expertiece op dit vlak, kan je vrijwel alleen maar success behalen en Bush zal moeten brommen

7eloua
17-05-11, 03:56
Je mag tegenwoordig je mening niet meer uiten.

Pizzaman
17-05-11, 08:50
Je mag tegenwoordig je mening niet meer uiten.

Tuurlijk wel. De kans zit er alleen dik in dat die niet goed valt. :D

Mark
17-05-11, 08:59
De redenatie van Emile is "alle publiciteit is goeie publiciteit". Vergeet niet dat Neurolinguistisch programmeren zijn background is.

Pizzaman
17-05-11, 09:02
De redenatie van Emile is "alle publiciteit is goeie publiciteit". Vergeet niet dat Neurolinguistisch programmeren zijn background is.

Klopt, als hij niet bang was voor schadeclaims vanwege gebarsten beeldschermen zou ie elke keer z'n leuter tevoorschijn halen, voor de kijkcijfers.

Die vent is een soort Bassie de clown.

Abu_Hurayrah
17-05-11, 22:04
http://www.youtube.com/watch?v=9QsihUfPKRo

super ick
17-05-11, 23:06
Klopt, als hij niet bang was voor schadeclaims vanwege gebarsten beeldschermen zou ie elke keer z'n leuter tevoorschijn halen, voor de kijkcijfers.

Die vent is een soort Bassie de clown.

Emile Swaffelband ofzo?

super ick
17-05-11, 23:17
ma 16 mei 2011, 14:33

Emile Ratelband bewondert Bin Laden

van onze redactie

AMSTERDAM - Emile Ratelband kan zich helemaal vinden in de principes van Osama Bin Laden. Daarentegen is hij geen groot fan van de Amerikaanse oud-president George W. Bush.

De positiviteitsgoeroe deed zijn uitspraken zondagnacht in het radioprogramma Echte Jannen. In het spelletje Echte jan of Johan, moet Emile telkens kiezen tussen twee opties. Zo ook Bush en Bin Laden.

"Bush is een misdadiger die al lang in Den Haag berecht had moeten worden", laat hij weten. "Bin Laden was een vrijheidsstrijder met bepaalde principes die het wereldbeeld behoorlijk hebben veranderd."

"Als je goed luistert naar zijn verhaal heeft hij altijd gezegd: het Westen gaat ten onder aan geld. Het geld is eigenlijk de duivel. En daar ben ik het mee eens." De aanslagen op 11 september 2001 relativeert hij dan ook: "Ik denk dat Bush vele malen meer mensen over de kling heeft gejaagd."

Tijdens zijn seminars stuit Emile vaak op kritiek. "Maar dan leg ik het uit en zijn veel mensen het er toch mee eens dat Bush ook niet zo'n frisse jongen was. Als we kijken naar Guantanamo en de verhoortechnieken, dan denk ik bij mezelf: dan kun je beter zeggen dat je een bevrijder bent, of een terrorist of een guerrillastrijder. In wezen is het allemaal hetzelfde."


http://www.telegraaf.nl/prive/9800527/__Emile__bewondert_Bin_Laden__.html?p=23,2


Oke ik ben om. Als Emile het ook zegt. Ik heb hem heel hoog staan.