PDA

Bekijk Volledige Versie : Antisemitische incidenten in Den Haag, Delft en Rotterdam



Mark
17-05-11, 07:07
Woede om feestende Ajax-fans


Overal in het land hebben feestende Ajax-fans de woede gewekt bij supporters van andere voetbalclubs. Op sommige plaatsen werden blije Ajacieden zelfs mishandeld.


In Delft heeft een groep jongens gisteravond een Ajax-supporter in elkaar geslagen, meldt RTV West. De politie hield even later zes jongens aan in de leeftijd van 17 tot 19 jaar uit de regio Rotterdam. Ze waren ook bij een aantal andere vechtpartijen betrokken.

In een woning in de Haagse wijk Wateringse Veld een barstte er na het laatste fluitsignaal een feest los. De blije fans staken in de tuin vuurwerk af en uitten enkele vreugdekreten. Een 43-jarige Hagenaar kon dat niet waarderen en schold de voetbalfans de huid vol. Vervolgens klom de man op het dak van een schuur en gooide een steen door het raam. De man is aangehouden.

Mark
17-05-11, 07:08
tja deze 3 steden zijn de kern van anti-ajax sentimenten.... niet zo slim om daar feest te gaan vieren.

super ick
17-05-11, 07:35
tja deze 3 steden zijn de kern van anti-ajax sentimenten.... niet zo slim om daar feest te gaan vieren.

Aha, anno 2011 moet je ook al letten in welke omgeving je bent als je als supporter voor je club wilt juichen.

Het zijn gewoon hyena's die hun slachtoffers uitzoeken. Bij het Angelsplace aan de MAckenbachweg is het ook vaak herrie. Daar zijn nog nooit stenen door de ramen gevlogen. Hoe zou dat komen denk je?

Korte lontjes genoeg maar alleen als het kan.

Pizzaman
17-05-11, 07:45
Eigenlijk vind ik de redenering behoorlijk leip.

Als ze een hekel hebben aan Ajax roepen ze 'Joden Joden',
en nu zijn dit dus 'antisemitische incidenten'.

Effe denken, als ze dan 'kutjoden' roepen, dat is dan ongewenste intimiteiten? :schrik:

Mark
17-05-11, 07:58
Aha, anno 2011 moet je ook al letten in welke omgeving je bent als je als supporter voor je club wilt juichen.

.

anno 1950
anno 1960
anno 1970
anno 1980

ik ben in Delft opgegroeid en zo was het altijd al.

Tomas
17-05-11, 08:41
anno 1950

Ha. Een babyboomer. De oorzaak van alle ellende.

Mark
17-05-11, 08:46
Ha. Een babyboomer. De oorzaak van alle ellende.

nee de PvdA is de oorzaak van alle ellende, remember? :D

Pizzaman
17-05-11, 08:51
Ha. Een babyboomer. De oorzaak van alle ellende.

Tjonge jonge, nu nog niet in de gaten dat de babyboomers Nederland weer opgebouwd hebben na WO2?
Als de regenten hun graaipoten niet in de pensioenpot hadden gestoken, hadden we nu ook een grote groep kapitaalkrachtige bejaarden.
Die bovendien een heleboel 'werkplekken maakten', door simpelweg met pensioen te gaan.

Het is maar van welke kant je het bekijkt.

Tomas
17-05-11, 08:56
Tjonge jonge, nu nog niet in de gaten dat de babyboomers Nederland weer opgebouwd hebben na WO2?

Er moet ook nog een knopje komen voor de aller domste opmerkingen.

The_Grand_Wazoo
17-05-11, 09:02
Tjonge jonge, nu nog niet in de gaten dat de babyboomers Nederland weer opgebouwd hebben na WO2?
Als de regenten hun graaipoten niet in de pensioenpot hadden gestoken, hadden we nu ook een grote groep kapitaalkrachtige bejaarden.
Die bovendien een heleboel 'werkplekken maakten', door simpelweg met pensioen te gaan.

Het is maar van welke kant je het bekijkt.

Die regenten zijn ook babyboomers.

knuppeltje
17-05-11, 09:19
Als de regenten hun graaipoten niet in de pensioenpot hadden gestoken, hadden we nu ook een grote groep kapitaalkrachtige bejaarden.

Het is maar van welke kant je het bekijkt.

Gelukkig hebben wij volgens mij per hoofd van de bevolking binnen de EU daarvan de meesten.

Maar dat is ook maar net van welke kant je dat bekijkt natuurlijk.

Pizzaman
17-05-11, 09:20
Die regenten zijn ook babyboomers.

Yep. Da's weer de andere kant er van :hihi:

super ick
17-05-11, 11:41
anno 1950
anno 1960
anno 1970
anno 1980

ik ben in Delft opgegroeid en zo was het altijd al.

Geloel,

Toen zaten er hele gezinnen in de stadions. Waar vader nu hun zoon vaak niet meer mee durven te nemen.
Is het niet voor het gevaar tussen het gajes te raken dan is het wel om de slechte voorbeelden.

Hatert
17-05-11, 13:07
Geloel,

Toen zaten er hele gezinnen in de stadions. Waar vader nu hun zoon vaak niet meer mee durven te nemen.
Is het niet voor het gevaar tussen het gajes te raken dan is het wel om de slechte voorbeelden.

Het is begonnen sinds de komst van gastarbeiders, voornamelijk na de komst van Marokkanen.

super ick
17-05-11, 17:02
Het is begonnen sinds de komst van gastarbeiders, voornamelijk na de komst van Marokkanen.

Tuurlijk en zij zijn ook de oorzaak van de files.
Bedankt voor de tip.

Pizzaman
17-05-11, 18:25
Het is begonnen sinds de komst van gastarbeiders, voornamelijk na de komst van Marokkanen.

Tijdstip klopt, reden niet.

Volgens mij was dat toevallig ook het tijdstip dat ze de sociale uitkering uitvonden.
Wie de volgende dag beide ogen nodig heeft laat er namelijk geen dichtslaan... :D

knuppeltje
18-05-11, 09:48
Volgens mij was dat toevallig ook het tijdstip dat ze de sociale uitkering uitvonden.

Dat was allang voor de stroom gastarbeiders echt op gang kwam

Umarvlie
18-05-11, 10:14
anno 1950....

't is nu 61 jaar later, wordt het niet eens tijd dat je met pensioen gaat??

Umarvlie
18-05-11, 10:15
Geloel,

Toen zaten er hele gezinnen in de stadions. ....

Vroegah was allus betah.

Mark
18-05-11, 10:15
't is nu 61 jaar later, wordt het niet eens tijd dat je met pensioen gaat??

ik moet doorwerken omdat anderen dat niet willen en we die mensen gedwongen moeten sponsoren.

knuppeltje
18-05-11, 10:41
ik moet doorwerken omdat anderen dat niet willen en we die mensen gedwongen moeten sponsoren.

Arm bloeike toch. :haha:

Mark
18-05-11, 10:47
Arm bloeike toch. :haha:

:) nee hoor maak je maar geen zorgen, ik betaal al 7 jaar geen belasting meer in Nederland behalve vermogensbelasting.

knuppeltje
18-05-11, 11:40
:) nee hoor maak je maar geen zorgen, ik betaal al 7 jaar geen belasting meer in Nederland behalve vermogensbelasting.

Ok, ik wilde net al een boterham overslaan voor je. Die ga ik dus nu toch maar opeten.