PDA

Bekijk Volledige Versie : Man van Doutzen Kroes zit in afkickkliniek



Mark
19-05-11, 11:34
Doutzen Kroes heeft rust nu vader afkickt




Uitgegeven:

18 mei 2011 21:22



Laatst gewijzigd:

18 mei 2011 21:41


AMSTERDAM - Doutzen Kroes gaat weer met een gerust hart slapen nu haar vader is opgenomen in een afkickkliniek.


© NU.nl/Dennis van Luling

De vader van het Nederlandse topmodel wordt in Schotland behandeld aan verslavingsproblemen. "Hij is goed opgevangen, dat geeft mij ook weer rust", zegt Doutzen woensdag in RTL Boulevard.

"Het is heel moeilijk", vertelt de Friese schone over de problemen van haar vader. "We hebben allemaal gezien hoe het steeds slechter met hem ging en hoe hij in verval is geraakt."






Het was Doutzen die haar vader naar een afkickkliniek stuurde. "Ik heb contact opgenomen met zijn psychiater en gezegd: er moet echt hulp komen."



Problemen


Johan Kroes verblijft in het Schotse Castle Craig Hospital in Schotland, waar eerder onder anderen turner Yuri van Gelder afkickte. De familie maakt geen geheim van Johans problemen. "Elke familie heeft problemen, dus wij ook", vertelt Doutzen. "Ieder huisje heeft zijn kruisje, dit is ons kruisje."

Het topmodel beviel in januari van haar eerste telg, zoon Phyllon Gorré. Doutzen staat versteld van haar kwaliteiten als moeder.



Raar


"Het is heel raar hoe het in je hoofd gaat. Je denkt alleen maar: zo laat moeten we eten, nu kunnen we gaan. Soms schrik ik van mezelf en denk ik: zo ben ik helemaal niet. Maar opeens ben je gewoon een moeder en dat is gewoon ons instinct."

Phyllon hoeft zijn moeder niet vaak te missen, het kereltje mag vaak mee op reis. "Het is heel zwaar", zegt Doutzen over het combineren van het moederschap en haar werk. "Gelukkig heb ik de laatste tijd veel werk in New York gehad, dus hij heeft nog niet zo veel hoeven reizen."

Mark
19-05-11, 11:36
http://static.thehollywoodgossip.com/images/gallery/doutzen-kroes-and-sunnery-james_460x307.jpg

lol... typisch... als ze geen beroemd model was was het een standaard gangstersletje.

over 5 jaar huilend in een talkshow over foute mannen....

Umarvlie
19-05-11, 11:47
Man van Doutzen Kroes zit in afkickkliniek

Man?


AMSTERDAM - Doutzen Kroes gaat weer met een gerust hart slapen nu haar vader is opgenomen in een afkickkliniek.

Vader?

Toch niet een nieuw gevalletje K4 incest he??

Umarvlie
19-05-11, 11:48
...foute mannen....

Foute mannen bestaan niet, dat kan ik weten want ik ben er een! (een man dan he!)