PDA

Bekijk Volledige Versie : Roemer loopt boos weg uit debat omdat zionistische handlanger moslims beledigde



Hatert
19-05-11, 17:29
do 19 mei 2011, 15:55

Roemer loopt boos weg uit debat met Wilders

DEN HAAG - SP-leider Emile Roemer is donderdag weggelopen uit het verantwoordingsdebat in de Tweede Kamer omdat hij boos is op PVV-leider Geert Wilders.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00849/roemer_849647d.jpg
Emile Roemer Foto:

WFA Die sprak over „islamitisch stemvee” waarmee de PvdA Nederland volgens Wilders de afgelopen decennia zou hebben laten volstromen. Roemer vond dat zo beledigend voor moslims dat hij tegen Wilders zei dat hij weigerde nog verder te luisteren. Daarop verliet hij de plenaire zaal van de Tweede Kamer.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9832012/__Roemer_boos_weg_uit_debat__.html

Slinger
19-05-11, 17:34
do 19 mei 2011, 15:55

Roemer loopt boos weg uit debat met Wilders

DEN HAAG - SP-leider Emile Roemer is donderdag weggelopen uit het verantwoordingsdebat in de Tweede Kamer omdat hij boos is op PVV-leider Geert Wilders.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00849/roemer_849647d.jpg
Emile Roemer Foto:

WFA Die sprak over „islamitisch stemvee” waarmee de PvdA Nederland volgens Wilders de afgelopen decennia zou hebben laten volstromen. Roemer vond dat zo beledigend voor moslims dat hij tegen Wilders zei dat hij weigerde nog verder te luisteren. Daarop verliet hij de plenaire zaal van de Tweede Kamer.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9832012/__Roemer_boos_weg_uit_debat__.html

Weglopen is zwak.

Karin.N
19-05-11, 17:45
Weglopen is zwak.

Jouw antwoord ook!

Max Stirner
19-05-11, 18:00
Doet me een beetje denken denken aan de uitspraak van Wim Drees junior, in de jaren 70:


'Mensen die van honden houden, fokken honden, en mensen die van zwakken houden, zorgen dat er zwakke groepen komen. De PvdA fokt zwakkeren, zoals een ander honden fokt'

ronald
19-05-11, 18:45
do 19 mei 2011, 15:55

Roemer loopt boos weg uit debat met Wilders

DEN HAAG - SP-leider Emile Roemer is donderdag weggelopen uit het verantwoordingsdebat in de Tweede Kamer omdat hij boos is op PVV-leider Geert Wilders.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00849/roemer_849647d.jpg
Emile Roemer Foto:

WFA Die sprak over „islamitisch stemvee” waarmee de PvdA Nederland volgens Wilders de afgelopen decennia zou hebben laten volstromen. Roemer vond dat zo beledigend voor moslims dat hij tegen Wilders zei dat hij weigerde nog verder te luisteren. Daarop verliet hij de plenaire zaal van de Tweede Kamer.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9832012/__Roemer_boos_weg_uit_debat__.html

Ik zou misschien ook wel zijn weggelopen. Ook van jou door je debiele toevoeging.

Hatert
19-05-11, 18:50
Ik zou misschien ook wel zijn weggelopen. Ook van jou door je debiele toevoeging.

Wilders enige hoofdmotief om Marokkanen en moslims te discrimineren is gelegen in de hasbara ten gunste van Israel.

Hatert
19-05-11, 18:57
Israels beleid is verantwoordelijk voor de haatzaaierij en discriminatie die Wilders in Nederland verspreidt.

Israel is deels verantwoordelijk voor politieke de-humanisering van Marokkanen en moslims in Nederland.

Slinger
19-05-11, 20:14
Jouw antwoord ook!

Het is geen antwoord, maar een commentaar.

John2
19-05-11, 22:20
Israels beleid is verantwoordelijk voor de haatzaaierij en discriminatie die Wilders in Nederland verspreidt.

Israel is deels verantwoordelijk voor politieke de-humanisering van Marokkanen en moslims in Nederland.

Je bent geschift.:maf:

Mothership
19-05-11, 22:40
Israels beleid is verantwoordelijk voor de haatzaaierij en discriminatie die Wilders in Nederland verspreidt.

Israel is deels verantwoordelijk voor politieke de-humanisering van Marokkanen en moslims in Nederland.

Israël is onmiskenbaar ook de oorzaak van het fileprobleem en de droogte van de afgelopen weken.

Hatert
19-05-11, 22:51
Israël is onmiskenbaar ook de oorzaak van het fileprobleem en de droogte van de afgelopen weken.

http://www.youtube.com/watch?v=d3SlAEimG_Y

Mothership
19-05-11, 23:31
Onbegrijpelijk. Blijkens een andere topic (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/329934-demonstratie-s-zaterdag-bij-marokkaanse-ambassade.html) worden in Marokko demonstraties met vuurwapens gestopt en gevangenen gefolterd maar je blijft je maar druk maken om schijnbare misstanden in een compleet ander land.

ronald
19-05-11, 23:38
Wilders enige hoofdmotief om Marokkanen en moslims te discrimineren is gelegen in de hasbara ten gunste van Israel.

Snap je niet dat jullie allebei randdebielen zijn?

Pizzaman
20-05-11, 16:09
Snap je niet dat jullie allebei randdebielen zijn?

De Wilders stemmers hebben dat allang gesnapt, en stemmen Wilders omdat ze vinden dat je met een boef het beste boeven kunt vangen.
Maar ja, dat schijnt niet door te dringen. geeft niet, het effect blijft hetzelfde.

:engel: Go boef Geert! :engel:

John2
20-05-11, 16:15
De Wilders stemmers hebben dat allang gesnapt, en stemmen Wilders omdat ze vinden dat je met een boef het beste boeven kunt vangen.
Maar ja, dat schijnt niet door te dringen. geeft niet, het effect blijft hetzelfde.

:engel: Go boef Geert! :engel:

:regie:Pizza, je kunt geen priveberichten ontvangen. :engel:


:hihi:

Pizzaman
20-05-11, 16:20
:regie:Pizza, je kunt geen priveberichten ontvangen. :engel:


:hihi:

Nu wel :stout:
Ik had 'm gdichtgestopt omdat ik preken bleef iontvangen in grote letters van bepaalde forumdruiven.
Die druiven waren behoorlijk zuur dus ik kon er geen wijn van maken. Worst ook niet. LOL!

John2
20-05-11, 16:24
Nu wel :stout:
Ik had 'm gdichtgestopt omdat ik preken bleef iontvangen in grote letters van bepaalde forumdruiven.
Die druiven waren behoorlijk zuur dus ik kon er geen wijn van maken. Worst ook niet. LOL!

Kan me er iets bij voorstellen :hihi:

Hatert
20-05-11, 18:36
Onbegrijpelijk. Blijkens een andere topic (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/329934-demonstratie-s-zaterdag-bij-marokkaanse-ambassade.html) worden in Marokko demonstraties met vuurwapens gestopt en gevangenen gefolterd maar je blijft je maar druk maken om schijnbare misstanden in een compleet ander land.

Als er iets niet klopt aan mijn bewering dan graag je mening daarover.

Aub geen afleidingstrucjes. Elke keer als je met een mond vol tanden staat ga je andere zaken erbij halen.

Hatert
20-05-11, 18:37
Snap je niet dat jullie allebei randdebielen zijn?

Ronald wat is jouw probleem?

Wat klopt er niet aan mijn bewering?

Hatert
20-05-11, 18:39
De Wilders stemmers hebben dat allang gesnapt, en stemmen Wilders omdat ze vinden dat je met een boef het beste boeven kunt vangen.
Maar ja, dat schijnt niet door te dringen. geeft niet, het effect blijft hetzelfde.

:engel: Go boef Geert! :engel:

Hoeveel boeven heeft ie inmiddels al gevangen? 1,6 miljoen of zo?

super ick
20-05-11, 22:41
De Wilders stemmers hebben dat allang gesnapt, en stemmen Wilders omdat ze vinden dat je met een boef het beste boeven kunt vangen.
Maar ja, dat schijnt niet door te dringen. geeft niet, het effect blijft hetzelfde.

:engel: Go boef Geert! :engel:

Toen Wilders tijdens een kamerdebat de kamer verliet met de opmerking: U leest mijn mening wel op internet, sprak diezelfde SP er schande van.

Zorgelijk hoe slecht het geheugen van Roemer werkt.

John2
20-05-11, 22:58
Toen Wilders tijdens een kamerdebat de kamer verliet met de opmerking: U leest mijn mening wel op internet, sprak diezelfde SP er schande van.

Zorgelijk hoe slecht het geheugen van Roemer werkt.

Dat valt nog wel mee........


Beste John,

Zelden heb ik zoveel reacties gehad op een optreden in de Tweede Kamer. Veel mensen waardeerden het statement dat de SP gisteren maakte in reactie op de schofferende uitspraken van Geert Wilders. Ik ben heel blij met die steun.

Geert Wilders verweet Job Cohen in het debat dat hij Nederland “dertig jaar heeft laten volstromen met zijn islamitisch stemvee”. Hij voegde daaraan toe dat “anders natuurlijk helemaal niemand meer op de Partij van de Arbeid zou stemmen”. Een ongehoord schandalige opmerking.

Er zit een patroon in Wilders’ discriminerende uitspraken. De ‘kopvoddentaks’ werd in 2009 verdedigd met de opmerking: ‘de vervuiler betaalt’. De strijd die Wilders beweert te voeren tegen de Islam begint met de dag meer te lijken op een strijd tegen de islamitische medemens zelf. Wie een hoofddoek draagt vervuilt de samenleving; hun boek moet verboden worden, hun gebedshuis moet dicht. Moslima’s in Noord-Holland wil de PVV weren uit de bus. Zelden heeft een verdediger van de ‘vrijheid’ zoveel gepleit voor inperking van diezelfde vrijheid.

Als je politieke koers niet langer alleen tegen ideeën is gericht maar zelfs tegen mensen, wordt een gevaarlijke grens gepasseerd. Ik kon dan ook niet anders dan een statement maken: ongeoorloofd onderscheid tussen mensen en brute discriminatie moeten bestreden worden. Dat doe ik de ene keer met harde woorden, de andere keer met een oorverdovende stilte.

Het valt mij op dat Geert Wilders steeds harder moet schreeuwen om de aandacht af te leiden van het feit dat Henk en Ingrid keihard worden gepakt. Overal leveren zij in; de zorg, het speciaal onderwijs, het openbaar vervoer, collegegeld en de sociale werkplaats. Tweederde van de plaatsen in de sociale werkplaats verdwijnt. Dat zijn zestigduizend hardwerkende Nederlanders die niet meer kunnen werken in een beschermde omgeving.

Als Wilders zich echt druk zou maken over de belangen van Henk en Ingrid dan trekt hij vandaag nog de stekker uit dit asociale kabinet. En dat geldt andersom ook voor de VVD en het CDA. Het zal mij benieuwen hoe lang de fatsoenlijke krachten in deze partijen hier nog mee door willen gaan.

Emile Roemer

knuppeltje
21-05-11, 09:46
Toen Wilders tijdens een kamerdebat de kamer verliet met de opmerking: U leest mijn mening wel op internet, sprak diezelfde SP er schande van.

Zorgelijk hoe slecht het geheugen van Roemer werkt.

Volgens mij liep Wilders toen weg uit de kamer omdat hij helemaal niet aan het debat wilde meedoen.

Roemer liep volgens mij weg - maar kwam even later weer gewoon terug om daarmee verder te gaan, in tegenstelling tot Wilders toen, die gewoon bij dat debat verder weg bleef - omdat hij het taalgebruik van Wilders ver beneden peil vond. Maar dat vond Ruutten ook al.

Best wel zorgelijk hoe selectief blijkbaar jouw geheugen werkt, niet dan? :jammer:

Pizzaman
21-05-11, 10:42
Hoeveel boeven heeft ie inmiddels al gevangen? 1,6 miljoen of zo?

Jou iets uitleggen heeft geen enkele zin, tenzij ik me als imam verkleed.

:maf:

Hatert
21-05-11, 10:55
Jou iets uitleggen heeft geen enkele zin, tenzij ik me als imam verkleed.

:maf:

Iets aan jou uitleggen heeft überhaupt geen zin.

Pizzaman
21-05-11, 10:58
Iets aan jou uitleggen heeft überhaupt geen zin.

Klopt 100%.


Ik laat me niet beinvloeden door figuren die de wijsheid in pacht denken te hebben.
Dus uitleg van dergelijke figuren, nee dankie :maf:

John2
21-05-11, 11:15
Jou iets uitleggen heeft geen enkele zin, tenzij ik me als imam verkleed.

:maf:

Een Imam die Pizza's bezorgt die lijkt dan wel erg veel op een jahova. ;)

Pizzaman
21-05-11, 11:16
Een Imam die Pizza's bezorgt die lijkt dan wel erg veel op een jahova. ;)

Ik zou me3 ook kunnen voorstellen dat z'n pizza 'boem doet'.
Arresteren die gasten, preventief fouilleren. :fpuh:

Hatert
21-05-11, 11:19
Klopt 100%.


Ik laat me niet beinvloeden door figuren die de wijsheid in pacht denken te hebben.
Dus uitleg van dergelijke figuren, nee dankie :maf:

Dat heb je vaak met die ongeschoolde brievenbuspissers.

John2
21-05-11, 11:20
Ik zou me3 ook kunnen voorstellen dat z'n pizza 'boem doet'.
Arresteren die gasten, preventief fouilleren. :fpuh:

:ego: Hoezo preventief fouilleren, als jij een Imam pizza bestelt ben jij verantwoordelijk voor de omgeving....:ego:

:hihi:

John2
21-05-11, 11:21
Dat heb je vaak met die ongeschoolde brievenbuspissers.

Nee hoor daar hebben wij Dixie voor.

Pizzaman
21-05-11, 11:23
Dat heb je vaak met die ongeschoolde brievenbuspissers.
Wat heb je vaak, dat je onzin uit een boekie ze niet overtuigt,
omdat ze heel goed zien dat de straat vol ligt met hondenstront?


:ego: Hoezo preventief fouilleren, als jij een Imam pizza bestelt ben jij verantwoordelijk voor de omgeving....:ego:

:hihi:
Ja da's waar, dus die pizza's bestel ik ook nooit.

Pizzaman
21-05-11, 11:23
Nee hoor daar hebben wij Dixie voor.

Wat wij vervoeren.... is waar homo's in roeren

John2
21-05-11, 11:29
Ja da's waar, dus die pizza's bestel ik ook nooit.
Moet je toch eens doen ondanks het risico, je hebt ze in 3 smaken, zout, heel zout en zo zout heb ik ze nog niet gegeten, de laatste doet het goed op een feestavond bij een hoop drank en vrouwen.

John2
21-05-11, 11:30
Wat wij vervoeren.... is waar homo's in roeren

Das shit man, nee wij nemen Dixie via XXL

Pizzaman
21-05-11, 11:36
Das shit man, nee wij nemen Dixie via XXL

Hahaha! Ik heb dat eens achterop de bezorgwagen geschreven zien staan, op die tank.

Overigens wil ik nog wel eens zien wat Hatert zou doen als ie een paar buurvrouwen had die hun keffer
steeds voor zijn deur lieten schijten. Dat je elke morgen een verse verrassing voor de deur hebt liggen.
Waar je met je duffe kop overheen moet springen als je naar je werk gaat.
Wie het wel eens heeft meegemaakt weet dat het tot heel wat creatieve vloekwoorden leidt.

Ik denk dat Hatert heel wat verder zou gaan dan brievenbus pissen, dat wordt de heilige Jihad en niks minder.

John2
21-05-11, 11:41
Hahaha! Ik heb dat eens achterop de bezorgwagen geschreven zien staan, op die tank.

Overigens wil ik nog wel eens zien wat Hatert zou doen als ie een paar buurvrouwen had die hun keffer
steeds voor zijn deur lieten schijten. Dat je elke morgen een verse verrassing voor de deur hebt liggen.
Waar je met je duffe kop overheen moet springen als je naar je werk gaat.
Wie het wel eens heeft meegemaakt weet dat het tot heel wat creatieve vloekwoorden leidt.

Ik denk dat Hatert heel wat verder zou gaan dan brievenbus pissen, dat wordt de heilige Jihad en niks minder.

Denk dat we dan de handel in bomgordeltjes kunnen uitbreiden met een 100%. :melig2:

Pizzaman
21-05-11, 11:59
Denk dat we dan de handel in bomgordeltjes kunnen uitbreiden met een 100%. :melig2:

Pas maar op straks loopt Emile ook bij jou weg.
Overigens ben ik het wel met Roemer eens dat Wilders de stekker uit het kabinet zou moeten trekken.

Als Emile daarover nou eens met hem ging babbelen... :melig2:

Hatert
21-05-11, 12:07
Hahaha! Ik heb dat eens achterop de bezorgwagen geschreven zien staan, op die tank.

Overigens wil ik nog wel eens zien wat Hatert zou doen als ie een paar buurvrouwen had die hun keffer
steeds voor zijn deur lieten schijten. Dat je elke morgen een verse verrassing voor de deur hebt liggen.
Waar je met je duffe kop overheen moet springen als je naar je werk gaat.
Wie het wel eens heeft meegemaakt weet dat het tot heel wat creatieve vloekwoorden leidt.

Ik denk dat Hatert heel wat verder zou gaan dan brievenbus pissen, dat wordt de heilige Jihad en niks minder.


Wij hadden een Nederlandse achteroverbuurman die altijd zijn hond voor onze huisdeur (gelegen achter zijn straat) en die van een andere Marokkaan in onze straat liet schijten.

De Marokkaanse buurman gebruikte ammoniak om ervoor te zorgen dat die hond niet voor zijn deur wilde poepen en pissen. Op een dag betrapte ik die Nederlander. Wat kon ik doen? Ik heb die hondedrol meegenomen bij hem aangebeld helemaal verrot gescholden en de hondedrol in zijn brievenbus gegooid.

John2
21-05-11, 12:09
Pas maar op straks loopt Emile ook bij jou weg.
Overigens ben ik het wel met Roemer eens dat Wilders de stekker uit het kabinet zou moeten trekken.
Als Emile daarover nou eens met hem ging babbelen... :melig2:
Wordt inderdaad tijd dat deze met elkaar gaan praten om te kijken of er een samenwerking mogelijk is, gezien de vele punten waar ze het samen overeens zijn, en die kopvodden tax komen ze wel uit, Wilders vraagt 1000, Emile wil niets, dus komen ze uit op 500 euries, this gewoon de marktwerking, vraag en aanbod. :knipoog:

John2
21-05-11, 12:11
Wij hadden een Nederlandse achteroverbuurman die altijd zijn hond voor onze huisdeur (gelegen achter zijn straat) en die van een andere Marokkaan in onze straat liet schijten.

De Marokkaanse buurman gebruikte ammoniak om ervoor te zorgen dat die hond niet voor zijn deur wilde poepen en pissen. Op een dag betrapte ik die Nederlander. Wat kon ik doen? Ik heb die hondedrol meegenomen bij hem aangebeld helemaal verrot gescholden en de hondedrol in zijn brievenbus gegooid.

Ik zoek ook nog een hond die op commando kan poepen en pissen.

Pizzaman
21-05-11, 12:27
Ik zoek ook nog een hond die op commando kan poepen en pissen.

Heb jij het adres van Hatert dan? :maf:

John2
21-05-11, 12:36
Heb jij het adres van Hatert dan? :maf:

Ik lig dubbel hier van het lachen :rofl:

super ick
21-05-11, 15:10
Volgens mij liep Wilders toen weg uit de kamer omdat hij helemaal niet aan het debat wilde meedoen.

Roemer liep volgens mij weg - maar kwam even later weer gewoon terug om daarmee verder te gaan, in tegenstelling tot Wilders toen, die gewoon bij dat debat verder weg bleef - omdat hij het taalgebruik van Wilders ver beneden peil vond. Maar dat vond Ruutten ook al.

Best wel zorgelijk hoe selectief blijkbaar jouw geheugen werkt, niet dan? :jammer:

Ja hoor het zal eens niet waar zijn. Jij vindt natuurlijk weer verschillen waarom het in het geval Roemer geoorloofd was.

Je loopt niet weg tijdens debatten waar je aan deelneemt.

Roemer niet en Wilders niet. Zo simpel is het. En correctie laat je aan de voorzitter over en desnoods vraag je de voorzitter er actie op te ondernemen.

Slinger
21-05-11, 16:25
Volgens mij liep Wilders toen weg uit de kamer omdat hij helemaal niet aan het debat wilde meedoen.

Roemer liep volgens mij weg - maar kwam even later weer gewoon terug om daarmee verder te gaan, in tegenstelling tot Wilders toen, die gewoon bij dat debat verder weg bleef - omdat hij het taalgebruik van Wilders ver beneden peil vond. Maar dat vond Ruutten ook al.

Best wel zorgelijk hoe selectief blijkbaar jouw geheugen werkt, niet dan? :jammer:

In essentie deden ze precies hetzelfde.

Hatert
21-05-11, 16:45
Ik zoek ook nog een hond die op commando kan poepen en pissen.

Ik ken wel iemand uit mijn buurt die had zijn hond zo had afgericht als hij "Turk" zei de hond als een waanzinnige ging blaffen. Hij haalde die grap vaak bij ons uit toen we nog onder de 10 jaar waren.

Ik heb veel van die gozer geleerd over de rechtse splintergroeperingen en hun symboliek.

John2
21-05-11, 16:53
Ik ken wel iemand uit mijn buurt die had zijn hond zo had afgericht als hij "Turk" zei de hond als een waanzinnige ging blaffen. Hij haalde die grap vaak bij ons uit toen we nog onder de 10 jaar waren.

Ik heb veel van die gozer geleerd over de rechtse splintergroeperingen en hun symboliek.

Vreemd ik heb dit mijn hond nooit hoeven te leren, zelfs geen commando te roepen, ze gingen vanzelf blaffen als er iemand op het erf kwam die een donkere huidskleur had of dronken was. :fpuh:

nour_islam
21-05-11, 17:00
Vreemd ik heb dit mijn hond nooit hoeven te leren, zelfs geen commando te roepen, ze gingen vanzelf blaffen als er iemand op het erf kwam die een donkere huidskleur had of dronken was. :fpuh:

dat is ronduit racistisch zo een opmerking.
vreemd dat het gewoon toegelaten wordt op dit forum

Pizzaman
21-05-11, 17:16
dat is ronduit racistisch zo een opmerking.
vreemd dat het gewoon toegelaten wordt op dit forum

Oh tegen iemand die alle niet-moslims aanspreekt met K4 mag iets meer.
Overigens zal je hier nog wel zouter meemaken. :wat?!:

Trouwens het is niet zozeer racistisch, als wel dat die hond nogal dom was.
Ik had eens een hond die reed op alle benen, behalve die van sommige vrouwen.
Ik snapte nooit waarom , maar het zal wel te maken hebben met het soort parfum.

Overigens vind mijn kat iedereen lief, speciaal sommige buitenlanders.
Waarschijnlijk ook iets met geur, het beest is dol op shoarma.

Slinger
21-05-11, 17:22
dat is ronduit racistisch zo een opmerking.
vreemd dat het gewoon toegelaten wordt op dit forum

Er wordt hier nog heel wat meer toegelaten op dit forum, hoor.

John2
21-05-11, 17:33
dat is ronduit racistisch zo een opmerking.
vreemd dat het gewoon toegelaten wordt op dit forum

Waarom racistisch?
Ze blaft ook tegen de politie en de dronken mensen waren blank :ego:

knuppeltje
22-05-11, 12:06
In essentie deden ze precies hetzelfde.

Nee. Roemer ging even later weer gewoon verder. Wilders niet, die nam er helemaal niet aan deel.

knuppeltje
22-05-11, 12:07
Ja hoor het zal eens niet waar zijn.

Deed weer zeer zeker.

Slinger
22-05-11, 12:09
Nee. Roemer ging even later weer gewoon verder. Wilders niet, die nam er helemaal niet aan deel.

Dat is geen essentieel verschil, de essentie ligt in het weglopen.

knuppeltje
22-05-11, 12:10
Dat is geen essentieel verschil, de essentie ligt in het weglopen.

Als jij dat zo wil zien, ga je gang. :cool:

Hatert
22-05-11, 12:46
Dat is geen essentieel verschil, de essentie ligt in het weglopen.

De essentie ligt in dereden van het weglopen.

Roemer loopt weg omdat hij de vergelijking beledigend vindt voor islamitische burgers in Nederland en doet dat uit protest.

Wilders loopt weg omdat hij inhoudelijk niets in kon brengen en zo de discussie en dus zijn ontmaskering/flater kon ontlopen.

BoerHarms
22-05-11, 16:10
dat is ronduit racistisch zo een opmerking.
vreemd dat het gewoon toegelaten wordt op dit forum

Nou dan heb je nog niet alle forum berichten gelezen, maar ja dit is een racistische opmerking door een K4 gemaakt, en dit kan wel eens resulteren in een berisping.

Pizzaman
22-05-11, 17:29
Wilders loopt weg omdat hij inhoudelijk niets in kon brengen en zo de discussie en dus zijn ontmaskering/flater kon ontlopen.

Wilders liep (met de gehele fractie) weg omdat de beslissing al voorgeschreven was,
en hij dus beter in zijn neus kon gaan boren.

http://www.kektmar.nl/images/kektmar_dwhn/Wilders%20met%20de%20pen.jpg