PDA

Bekijk Volledige Versie : Het programma de Halve Maan



RoosjeRomaissa
20-05-11, 15:52
Dag Allen,

Ik kwam zojuist op de website van de Halve Maan. Dit is een programma van de NTR wat elke zondag op tv komt.
En zag daar een discussie staan over maagdelijkheid.
Dit onderwerp was vorige week in de uitzending gekomen.
En de stelling luidt: Geen seks voor het huwelijk anno 2011 is zó passé.

Ik vond dit best apart. Wat vinden jullie?

Zie: http://dehalvemaan.ntr.nl/category/discussie/

mark61
20-05-11, 16:08
De K4 hier interesseert het geen ruk. De vrome moslims vinden het een schande, tenzij je een lekkere K4se kan pakken.

Pizzaman
20-05-11, 16:14
Ik ben een K4 dus het zal mij allemaal om het even zijn.
Iedereen moet maar zelf weten wat ie doet, althans, met z'n twee weten wat ie doet.
Of met z'n tienen je gaat je gang allemaal maar, zolang je een ander niet dwingt of hindert.

BTW dan kan je ook nog de Clinton-manier propageren, oftwel je noemt het gewoon geen sex en dan is het natuurlijk helemaal niet interessant meer :hihi:

John2
20-05-11, 16:43
Waar zijn de sigaren?

Pizzaman
20-05-11, 16:53
Waar zijn de sigaren?

De vraag is niet 'WAAR zijn de sigaren', maar 'waar zijn ze GEWEEST'.
:stout:

BTW je moet tegenwoordig dus uitkijken als je iemand vraagt om 'effe een sigaar te roken'. :argwaan:
Voor je 't weet...!

John2
20-05-11, 17:42
De vraag is niet 'WAAR zijn de sigaren', maar 'waar zijn ze GEWEEST'.
:stout:

BTW je moet tegenwoordig dus uitkijken als je iemand vraagt om 'effe een sigaar te roken'. :argwaan:
Voor je 't weet...!

Ja als je vis ruikt zonder een haring in de buurt, zou ik hem zeker niet roken die sigaar, of het moet een sigaar zijn uit eigen "doos" :stout:

Pizzaman
20-05-11, 17:48
Ja als je vis ruikt zonder een haring in de buurt, zou ik hem zeker niet roken die sigaar, of het moet een sigaar zijn uit eigen "doos" :stout:

Jemig die is echt ranzig. De vraag van RoosjeRomaissa is nu wel beantwoord denk ik... :hihi:

John2
20-05-11, 17:59
Jemig die is echt ranzig. De vraag van RoosjeRomaissa is nu wel beantwoord denk ik... :hihi:

Ik denk dat RoosjeRomaissa de volgende titel is van DNA.

Joesoef
20-05-11, 18:05
Beetje je eigen programma promoten :foei:

John2
20-05-11, 18:07
Beetje je eigen programma promoten :foei:

Tja dat stinkt.........

Joesoef
20-05-11, 18:10
Tja dat stinkt.........


Nee dat doet het niet.

Pizzaman
20-05-11, 19:12
Nee dat doet het niet.

Je hebt wel gelijk Joessoef, tenzij Monica weer een anti-wasdag had.

Hatert
20-05-11, 20:04
De K4 hier interesseert het geen ruk. De vrome moslims vinden het een schande, tenzij je een lekkere K4se kan pakken.

Zo iemand noem je een hypocriete moslim. Bij hypocrieten maakt het niet veel uit of het een k4vrouw is of niet.

Mothership
20-05-11, 20:45
In hoeverre abstinentie werd gepraktiseerd weet ik niet maar ik had 2 collega's uit gereformeerde of protestantse hoek die claimden geen seks voor het huwelijk te hebben vanwege hun geloof.

Ik weet niet of dezen dan weer als k4's of gelovigen te definiëren zijn.

Bij Hindoestanen is het ook verboden. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe strikt men in de leer is.

super ick
20-05-11, 20:56
De K4 hier interesseert het geen ruk. De vrome moslims vinden het een schande, tenzij je een lekkere K4se kan pakken.

Aha, onze grote Islamkenner beweert dat vrome moslims ongelovige vrouwen wippen.
Je bent echt een kenner. Petje af!

Slinger
20-05-11, 21:07
Dag Allen,

Ik kwam zojuist op de website van de Halve Maan. Dit is een programma van de NTR wat elke zondag op tv komt.
En zag daar een discussie staan over maagdelijkheid.
Dit onderwerp was vorige week in de uitzending gekomen.
En de stelling luidt: Geen seks voor het huwelijk anno 2011 is zó passé.

Ik vond dit best apart. Wat vinden jullie?

Zie: http://dehalvemaan.ntr.nl/category/discussie/

Mag je zelf weten.

Mothership
20-05-11, 21:58
"Het grootste geschenk wat een vrouw haar man kan geven is haar maagdelijkheid."

Ooit eens gelezen in een boek van Arabische origine, weet niet meer wat, waar en hoe, maar is me bijgebleven.

Ik sta gevoelsmatig niet geheel onsympathiek ten opzichte van dit standpunt.

Bofko
20-05-11, 22:04
"Het grootste geschenk wat een vrouw haar man kan geven is haar maagdelijkheid."

Ooit eens gelezen in een boek van Arabische origine, weet niet meer wat, waar en hoe, maar is me bijgebleven.

Ik sta gevoelsmatig niet geheel onsympathiek ten opzichte van dit standpunt.

:engel: Het geeft je het gevoel dat je de ware bent... dat ze altijd op JOU heeft gewacht

Mothership
20-05-11, 22:17
:engel: Het geeft je het gevoel dat je de ware bent... dat ze altijd op JOU heeft gewacht

Dat ook inderdaad :haha:

super ick
21-05-11, 16:20
:engel: Het geeft je het gevoel dat je de ware bent... dat ze altijd op JOU heeft gewacht

Of ze is 11. Ook een mooie leeftijd in de Islam hoor.