PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders wacht op gunstig moment om de stekker uit het kabinet te trekken



Marsipulami
21-05-11, 11:09
'Steun Griekenland verdeelt CDA-fractie'


Uitgegeven: 21 mei 2011 08:19
Laatst gewijzigd: 21 mei 2011 08:56

AMSTERDAM - Een deel van de CDA-fractie in de Tweede Kamer is net als de PVV van Geert Wilders tegen de miljardensteun aan Griekenland. De dwarsliggers binnen de partij pleiten volgende week opnieuw in de fractie voor een einde van de steun aan de Grieken.

© ANPDat schrijft het AD zaterdag op basis van bronnen in de partij.

Om hoeveel dissidenten in het CDA het gaat is onduidelijk, maar ze willen vaker de mogelijkheid hebben zich uit te spreken tegen het kabinetsbeleid. Ze vrezen dat Wilders een voor hem gunstig moment afwacht om de stekker uit het kabinet te trekken.



CDA-fractievoorzitter Sybrand van Haersma Buma zou ook onder vuur liggen van een deel van zijn fractie. Hij zou te weinig tegengas bieden aan Wilders.

Ook heeft hij niet genoeg benadrukt dat het CDA destijds als enige partij tegen de toetreding van Griekenland tot de EU was. Wilders was toen als VVD'er nog voor.

Joesoef
21-05-11, 11:20
Gewoon zenuwen. Volgende week 1e kamer verkiezingen. PvDA en PVV gaan momenteel gelijk op als er nu 2e kamer verkiezingen zouden zijn.

knuppeltje
21-05-11, 11:25
Gewoon zenuwen. Volgende week 1e kamer verkiezingen. PvDA en PVV gaan momenteel gelijk op als er nu 2e kamer verkiezingen zouden zijn.

Vandaar misschien dat heftige toontje toen hij zijn vingertje opstak tegen Rutte.

rbn
21-05-11, 12:40
in belgië wachten ze op een gunstig moment om de stekker erin te duwen..

Marsipulami
21-05-11, 12:41
in belgië wachten ze op een gunstig moment om de stekker erin te duwen..

Jullie hadden deze regering ook wel mogen overslaan.

John2
21-05-11, 12:48
Jullie hadden deze regering ook wel mogen overslaan.

Aleen deze regering?

Marsipulami
21-05-11, 12:52
Aleen deze regering?

Alle regeringen sedert de opkomst van Fortuyn.

Abu_Hurayrah
21-05-11, 13:16
[SIZE="4"]Ze vrezen dat Wilders een voor hem gunstig moment afwacht om de stekker uit het kabinet te trekken.

Daar zit Wilders te lang voor in de politiek waardoor hij het belang van het hebben van een regering waarschijnlijk niet te grabbel zal gooien tegenover een beslissing waar heel Europa zich over moet buigen.

Ik vraag me af wie dit gerucht de wereld in heeft geholpen en waarom.

John2
21-05-11, 13:17
Alle regeringen sedert de opkomst van Fortuyn.

Kijk dat is de goede mentaliteit, jammer dat ge in de bels woont. :melig2:

Max Stirner
21-05-11, 14:41
in belgië wachten ze op een gunstig moment om de stekker erin te duwen..



:melig2:

justus
21-05-11, 18:39
Ik vind NU wel een goed moment!

Kortman
21-05-11, 22:53
Daar zit Wilders te lang voor in de politiek waardoor hij het belang van het hebben van een regering waarschijnlijk niet te grabbel zal gooien tegenover een beslissing waar heel Europa zich over moet buigen.

Ik vraag me af wie dit gerucht de wereld in heeft geholpen en waarom.

Ook geen idee waar het vandaan komt.
Maar jammer voor al de anti Wilders mensen (waaronder ik zelf) maar hij heeft gelijk! de bodemloze put die Griekenland heet ,is niet te dempen.
De mensen daar willen met pensioen als ze 55 jaar zijn , 10% van de inwoners heeft een ambtenaren baantje ( kont likkers) en dan de corruptie nog en wij maar dokken !
Ja je leest het goed WIJ dus ook JIJ lezer (es) ,er van uit gaande dat je belasting betaler bent ,en wat dacht van dit: van elke bekeuring gaat straks 4 % naar GRIEKENLAND, leuk idee he? dus van jou prent van 100 euro is goed voor 4 eurie naar Griekenland.
En vooral maar af geven op WILDERS die in DIT geval groot gelijk heeft .
En de P.V.D.A omarmt WILDERS als hij ind het kabinet laat vallen.
:wat?!: