PDA

Bekijk Volledige Versie : Werkgevers nemen liever geen hiv-patiënten in dienst.



knuppeltje
23-05-11, 09:30
Bijna de helft van de Nederlandse bedrijven neemt liever geen mensen met hiv in vaste dienst. Dat blijkt uit onderzoek onder leidinggevenden in opdracht van het aidsfonds. Het komt zo'n 200 keer per jaar voor dat iemand in de problemen komt op het werk zodra uitkomt dat hij of zij besmet is. (NOS)

Weer een voorbeeld dat werkgevers echt niet staan te springen om mensen die iets mankeren. En maar lullen dat iedereen die kan moet werken en liefst tot dat die 67 is. Schijnheilige flikkers, zijn het.

Slinger
23-05-11, 09:48
Bijna de helft van de Nederlandse bedrijven neemt liever geen mensen met hiv in vaste dienst. Dat blijkt uit onderzoek onder leidinggevenden in opdracht van het aidsfonds. Het komt zo'n 200 keer per jaar voor dat iemand in de problemen komt op het werk zodra uitkomt dat hij of zij besmet is. (NOS)

Weer een voorbeeld dat werkgevers echt niet staan te springen om mensen die iets mankeren. En maar lullen dat iedereen die kan moet werken en liefst tot dat die 67 is. Schijnheilige flikkers, zijn het.

Ik kan het wel begrijpen, je wilt toch niet graag dat andere mensen in je bedrijf AIDS krijgen.

knuppeltje
23-05-11, 09:51
Ik kan het wel begrijpen, je wilt toch niet graag dat andere mensen in je bedrijf AIDS krijgen.

Dat wil niemand, maar dat maakt die gasten niet minder schijheilig. En jou blijkbaar ook al niet.

reallife
23-05-11, 11:07
Ik kan het wel begrijpen, je wilt toch niet graag dat andere mensen in je bedrijf AIDS krijgen.

Je krijgt geen AIDS door met een besmette collega samen te werken hoor. :vreemd:

Marsipulami
23-05-11, 11:10
Bijna de helft van de Nederlandse bedrijven neemt liever geen mensen met hiv in vaste dienst. Dat blijkt uit onderzoek onder leidinggevenden in opdracht van het aidsfonds. Het komt zo'n 200 keer per jaar voor dat iemand in de problemen komt op het werk zodra uitkomt dat hij of zij besmet is. (NOS)

Weer een voorbeeld dat werkgevers echt niet staan te springen om mensen die iets mankeren. En maar lullen dat iedereen die kan moet werken en liefst tot dat die 67 is. Schijnheilige flikkers, zijn het.

Het lijkt mij de allernormaalste zaak van de wereld dat werkgevers liever geen HIV patiënten in dienst nemen.

reallife
23-05-11, 11:15
Het lijkt mij de allernormaalste zaak van de wereld dat werkgevers liever geen HIV patiënten in dienst nemen.

Gelukkig zijn jouw maatstaven hierin niet heilig.

Joesoef
23-05-11, 11:16
Het lijkt mij de allernormaalste zaak van de wereld dat werkgevers liever geen HIV patiënten in dienst nemen.



Vindt ik niet, zo iemand mag bij mij na behalen hygiëne diploma (algemeen verplicht) gewoon in de kantine werken.

Joesoef
23-05-11, 11:18
Ik kan het wel begrijpen, je wilt toch niet graag dat andere mensen in je bedrijf AIDS krijgen.


We hebben het over een normaal bedrijf, niet over een bordeel. HIV kan zich alleen verspreiden door bloed-bloed bloed-sperma contact.

Fulanadetal
23-05-11, 11:21
Ach ja er zijn nog steeds mensen die denken dat je een SOA of een baby kunt krijgen door de wc-bril.

Pizzaman
23-05-11, 12:16
Vindt ik niet, zo iemand mag bij mij na behalen hygiëne diploma (algemeen verplicht) gewoon in de kantine werken.

En in de houtzagerij? :(

H.P.Pas
23-05-11, 13:07
Je krijgt geen AIDS door met een besmette collega samen te werken hoor. :vreemd:


:cool: Jij kent Slingers leraarskamer niet.

Slinger
23-05-11, 13:08
:cool: Jij kent Slingers leraarskamer niet.

Je wilt niet weten wat wij allemaal samen doen...

mark61
23-05-11, 13:09
Ik kan het wel begrijpen, je wilt toch niet graag dat andere mensen in je bedrijf AIDS krijgen.

Imbeciele opmerking.

Soldim
23-05-11, 13:15
En in de houtzagerij? :(

Bloed van iemand met HIV wordt niet anders behandeld dan bloed van een niet HIV persoon.

Joesoef
23-05-11, 13:17
En in de houtzagerij? :(


Afgezaagde vingers niet in je mond bewaren maar op smeltend ijs.

reallife
23-05-11, 13:28
:cool: Jij kent Slingers leraarskamer niet.

Denk niet dat ik kennis wil maken :zozo:


Je wilt niet weten wat wij allemaal samen doen...

Als die activiteiten een risico geven op een HIV dan snap ik waarom het onderwijs niveau in Nederland zorgwekkend is... :ego:

Marsipulami
23-05-11, 14:08
Vindt ik niet, zo iemand mag bij mij na behalen hygiëne diploma (algemeen verplicht) gewoon in de kantine werken.

Het gaat niet alleen over hygiëne. HIV-patiënten zullen omwille van hun ziekte vaker afwezig zijn. Bovendien moet een bedrijf investeren in de opleiding van werknemers. Dan zijn er ook nog de mogelijk negatieve reacties van andere werknemers. Tenslotte is er altijd een beperkt risico op besmetting, al was het maar omdat seksuele omgang ook buiten bordelen plaats kan vinden.

Soldim
23-05-11, 14:17
Het gaat niet alleen over hygiëne. HIV-patiënten zullen omwille van hun ziekte vaker afwezig zijn. Bovendien moet een bedrijf investeren in de opleiding van werknemers. Dan zijn er ook nog de mogelijk negatieve reacties van andere werknemers. Tenslotte is er altijd een beperkt risico op besmetting, al was het maar omdat seksuele omgang ook buiten bordelen plaats kan vinden.

HIV ≠ AIDS

Afwezigheid is dus geen gegeven, en ook de kans dat een werknemer met HIV minder lang bij een bedrijf blijft als een niet geinfecteerde werknemer lijkt me niet noodzakelijke wijze logisch.

Sexuele omgang vind ook buiten bedrijven plaats -- sterker nog, ik denk dat er meer mensen buiten hun werkkring HIV oplopen als op de werkvloer.

Joesoef
23-05-11, 14:21
Tenslotte is er altijd een beperkt risico op besmetting, al was het maar omdat seksuele omgang ook buiten bordelen plaats kan vinden.


:argwaan:

Fulanadetal
23-05-11, 14:23
Het gaat niet alleen over hygiëne. HIV-patiënten zullen omwille van hun ziekte vaker afwezig zijn. Bovendien moet een bedrijf investeren in de opleiding van werknemers. Dan zijn er ook nog de mogelijk negatieve reacties van andere werknemers. Tenslotte is er altijd een beperkt risico op besmetting, al was het maar omdat seksuele omgang ook buiten bordelen plaats kan vinden.

Een HIV patiënt die zijn of haar medicatie inneemt is niet vaker ziek dan anderen.
En zolang de werknemers condooms gebruiken bij hun bedrijfs-orgieën is er niks aan de hand.

Die negatieve reactie van andere werknemers, dat is te dom voor woorden. Wie wil zulke slecht geïnformeerde werknemers?

mark61
23-05-11, 14:27
Sexuele omgang vind ook buiten bedrijven plaats -- sterker nog, ik denk dat er meer mensen buiten hun werkkring HIV oplopen als op de werkvloer.

Behalve als die werkvloer de kerkvloer is.

Een pater van de Salesianen van Don Bosco was lid van de pedofielenvereniging Martijn. Dat heeft de Nederlandse overste van de Salesianen Herman Spronck gezegd in een interview dat op de site van RTL Nieuws staat.

super ick
23-05-11, 14:48
Ik kan het wel begrijpen, je wilt toch niet graag dat andere mensen in je bedrijf AIDS krijgen.

Wat is dat voor een kortzichtige opmerking?
Heb je je wel verdiept hoe zij dan anderen zouden moeten besmetten?

mark61
23-05-11, 14:52
Wat is dat voor een kortzichtige opmerking?
Heb je je wel verdiept hoe zij dan anderen zouden moeten besmetten?

Jaha dat is de ontwikkeling van een christenzionist uit de wilde binnenlanden van gelderland.

Pizzaman
23-05-11, 15:56
Wat is dat voor een kortzichtige opmerking?
Heb je je wel verdiept hoe zij dan anderen zouden moeten besmetten?

Doet me eraan denken, zou Bill wel aan de test van Monica gedacht hebben? :p

knuppeltje
24-05-11, 09:31
En in de houtzagerij? :(

Hahaha, wat hebben we weer lol.:maf2:

knuppeltje
24-05-11, 09:33
Het lijkt mij de allernormaalste zaak van de wereld dat werkgevers liever geen HIV patiënten in dienst nemen.

Maar weer goed dat jij hier jouw christelijke naasteliefde zo kunt tonen, niet?

knuppeltje
24-05-11, 09:34
Je wilt niet weten wat wij allemaal samen doen...

Ik geloof niet dat wij dat wel wllen weten.

knuppeltje
24-05-11, 09:37
Het gaat niet alleen over hygiëne. HIV-patiënten zullen omwille van hun ziekte vaker afwezig zijn. Bovendien moet een bedrijf investeren in de opleiding van werknemers. Dan zijn er ook nog de mogelijk negatieve reacties van andere werknemers. Tenslotte is er altijd een beperkt risico op besmetting, al was het maar omdat seksuele omgang ook buiten bordelen plaats kan vinden.

Lelijke smerige paapse jezuïet dat je bent. :student:

Slinger
24-05-11, 10:23
Vindt ik niet, zo iemand mag bij mij na behalen hygiëne diploma (algemeen verplicht) gewoon in de kantine werken.

Vertel je dat ook aan de klanten?

reallife
24-05-11, 10:38
Vertel je dat ook aan de klanten?

Moeten die dat dan weten? Als de persoon in kwestie zich goed aan de hygiënische richtlijnen houdt is er niets aan de hand.

knuppeltje
24-05-11, 10:55
Moeten die dat dan weten? Als de persoon in kwestie zich goed aan de hygiënische richtlijnen houdt is er niets aan de hand.

Ach, onze Slinger wil het gesundes volksempfinden weer zijn werk laten doen.
:schreeuw:

Slinger
24-05-11, 12:45
Moeten die dat dan weten? Als de persoon in kwestie zich goed aan de hygiënische richtlijnen houdt is er niets aan de hand.

Als er niets aan de hand is, hoeft het dus ook niet verzwegen te worden.

Fulanadetal
24-05-11, 12:48
Ach moeten de klanten weten over reuma, kanker, chlamydia, depressie, roos, polyurie, osmotische diarree?

Joesoef
24-05-11, 13:54
Vertel je dat ook aan de klanten?

Nee, geen enkele reden voor.

Maak mij meer zorgen om hepatitis.

reallife
24-05-11, 14:05
Nee, geen enkele reden voor.

Maak mij meer zorgen om hepatitis.

Je haalt me de woorden uit de mond. ;)

super ick
24-05-11, 19:37
Jaha dat is de ontwikkeling van een christenzionist uit de wilde binnenlanden van gelderland.

Tja, het moet wel 'verkocht' worden die geloven.
En om nu te zeggen dat je allergies bent voor homo's omdat God het ook viezerikken vind is niet verstandig.

Echte moslims stemmen CDA.