PDA

Bekijk Volledige Versie : Bestuurslid pedoclub hekelt heksenjacht



John2
23-05-11, 11:00
Bestuurslid pedoclub hekelt heksenjacht

zondag 22 mei 2011 | 21:35 | Laatst bijgewerkt op: maandag 23 mei 2011 | 08:03
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Screenshot van de website van Martijn. ANP

Screenshot van de website van Martijn. ANP

HENGELO - Marthijn Uittenbogaard van de pedofielenvereniging Martijn is sinds februari inwoner van Hengelo en vindt dat er een heksenjacht op hem is ontstaan. Hengelo worstelt met het bestuurslid van de pedoclub en dat leidt er toe dat burgemeester Frank Kerckhaert deskundigen raadpleegt om eventuele onrust in de stad het hoofd te bieden.
Zie ook:

* Hengelo worstelt met pedo-voorman

Inmiddels reageerde ook de Hengelose CDA-fractie. De raadsleden vragen aan het college of er maatregelen tegen Uittenbogaard genomen kunnen worden. Uittenbogaard reageerde op onze internetsite tctubantia.nl op talloze reacties van bezorgde Hengeloërs. „Een pedofiel in de enge zin des woords ben ik niet”, zegt hij.

Toen Uittenbogaard begin mei het Twentebad bezocht en daar door badpersoneel werd herkend, trokken medewerkers aan de bel bij de politie. Daarover zegt hij: „Ik vind dat ik gewoon moet kunnen zwemmen, ook met jonge kinderen. Waarom niet? Ik heb geen wet overtreden.” Uittenbogaard twijfelt of hij weer gaat. „Voorlopig niet.”

Vereniging Martijn kwam enkele jaren geleden in het nieuws in de rechtszaak tegen de veroordeelde pedofiel Geert B.uit Glanerbrug. Martijn zou B. hebben geadviseerd hoe sporen van seksueel misbruik kunnen worden uitgewist. „De is niet gebeurd”, zegt Uittenbogaard. Letselschade-expert Yme Drost uit Hengelo, die de ouders bijstaat van een driejarig slachtoffer van Geert B., vindt dat de vereniging verboden moet worden.

Lees meer in De Twensche Courant Tubantia van maandag

John2
23-05-11, 11:01
Naar aanleiding van het vorige aritkel dat is verwijderd zal ik geen bedreigingen meer plaatsen, das een belofte. :hihi:

Bofko
23-05-11, 13:19
„Een pedofiel in de enge zin des woords ben ik niet”, zegt hij.



Hopeloze en kansloze nuancering. Ik schat de term "pedofiel" in als het meest zwaar beladen woord van deze tijd.

Pizzaman
23-05-11, 13:23
Naar aanleiding van het vorige aritkel dat is verwijderd zal ik geen bedreigingen meer plaatsen, das een belofte. :hihi:

Relevant met zwemmen:
"ik zei nog zo, geen bommetje!'' :moe:

John2
23-05-11, 17:22
Relevant met zwemmen:
"ik zei nog zo, geen bommetje!'' :moe:

Was ook geen dreigement maar een belofte :hihi:

justus
23-05-11, 19:50
Hopeloze en kansloze nuancering. Ik schat de term "pedofiel" in als het meest zwaar beladen woord van deze tijd.

pedofiel? da's toch een synoniem voor pater?

Pizzaman
23-05-11, 21:28
pedofiel? da's toch een synoniem voor pater?

Bedoelen ze dat met 'paternalistisch gedrag', gatverdamme! :loog: